یکشنبه ۲۳ اردیبهشتساعت ۲۳:۴۱May 2024 12
جستجوی پیشرفته

خبرهای الف 16 شهریور 1397 - alef.ir

الف 29 اسفند 1393 الف 29 اسفند 1394 الف 30 اسفند 1395 الف 29 اسفند 1396 الف 31 فروردین 1397 الف 31 اردیبهشت 1397 الف 31 خرداد 1397 الف 23 تیر 1397 الف 6 مرداد 1397 الف 30 مهر 1397 الف 30 آبان 1397 الف 30 آذر 1397 الف 30 دی 1397 الف 30 بهمن 1397 الف 29 اسفند 1397 الف 10 شهریور 1397 الف 11 شهریور 1397 الف 12 شهریور 1397 الف 13 شهریور 1397 الف 14 شهریور 1397 الف 15 شهریور 1397 الف 16 شهریور 1397 الف 17 شهریور 1397 الف 18 شهریور 1397 الف 19 شهریور 1397 الف 20 شهریور 1397 الف 21 شهریور 1397 الف 22 شهریور 1397 الف 23 شهریور 1397 الف 24 شهریور 1397 الف 25 شهریور 1397 الف 26 شهریور 1397 الف 27 شهریور 1397 الف 28 شهریور 1397 الف 29 شهریور 1397 الف 30 شهریور 1397 الف 31 شهریور 1397 
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۲۲ - ۱۳:۳۳    
یک هفته نامه آمریکایی تصریح کرد در حالی که ایران در روزهای سخت جنگ سوریه حضور داشته، اکنون دلیلی ندارد در روزهای پیروزی سوریه را ترک کند.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۱۶:۴۱    
بیماری عروق قلب سالانه باعث تقریبا 2,1 میلیون حمله قلبی می شود و بیشتر از 40 درصد از کسانی که دچار حمله قلبی شده اند، میمیرند.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۱۳:۲۰    
نماینده سازمان ملل در سوریه گفت که پیام های نشست تهران حاکی از آن است که ایران، روسیه و ترکیه خواهان ادامه گفت وگوها برای پرهیز از وقوع فاجعه در ادلب هستند.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۱۳:۱۶    
1330 تن لوازم التحریر در پنج ماهه نخست سال جاری به ارزش بیش از 9.5 میلیون دلار به ایران وارد شده است.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۱۲:۱۶    
وزیر آموزش و پرورش با اشاره به افزایش درصد باسوادی از 48 درصد در سال 1355 به بالغ بر 87درصد در سال 1396 گفت: ورود آموز ش مهارت های رایانه ای به چرخه سوادآموزی کشور ...
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۱۱:۱۶    
وزیری مقدم از پیشگامان هنر مدرن ایران بود که فرازونشیب های بسیاری را آزموده و همیشه بر استقلال فکری خود تاکید داشت که نمونه آن خودداری از ارایه یکی از آثارش به دربار پهلوی بود.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۱۰:۵۱    
جلسه محاکمه وحید مظلومین، محمد اسماعیل قاسمی و تعدادی از مرتبطین اخلال در نظام اقتصادی کشور در شعبه 2 دادگاه ویژه مفاسد اقتصادی آغاز شد.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۰۹:۴۸    
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان البرز از ضرب و شتم بی دلیل دو نفر از نیروهای اورژانس 115 این استان توسط افراد ناشناس خبر داد.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۰۹:۲۰    
پاسخ های سخنگوی قوه قضائیه به این پرسش.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۰۹:۰۲    
هیات دولت ایتالیا با تصویب لایحه مبارزه با فساد اداری و رشوه خواری، به مفسدان هشدار داد که از این پس با آن ها به شدت برخورد قانونی خواهد شد.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۰۸:۴۰    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: آمریکا و انگلیس همواره به دنبال تخریب کردن روابط فی مابین ایران و عراق هستند.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۰۸:۳۲    
نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی در تجارت آنلاین نوشت: مهریه جزء لاینفک عقد ازدواج و از حقوق مالی است که در فقه اسلامی و در قانون مدنی کشورمان به رسمیت شناخته شده است ...
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۰۵:۲۱    
در مطلب زیر محتواهای غیرواقعی که همراه عکس یا فیلم در چند ماه اخیر منتشر شده اند را مشاهده کنید.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۰۴:۵۹    
مهدی کریمی تهیه کننده سینما گفت: وقتی سرمایه حاکم است دنبال الفاظی مانند افق آینده، تعهد، ارزش و... نباشیم چون فقط شعار است.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۰۲:۲۴    
رییس کمیته انضباطی می گوید، صحبت های نماینده باشگاه استقلال در جلسه قبل از بازی بیشترین تاثیر را بر رای کمیته انضباطی گذاشته است.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۰۱:۱۷    
ولادمیر پوتین رییس جمهور روسیه و رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه، جمعه 16 شهریور با مقام معظم رهبری دیدار و گفتگو کردند.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۰۱:۱۲    
رئیس جمهوری اسلامی ایران و رئیس جمهور فدراسیون روسیه در حاشیه اجلاس سه جانبه تهران با یکدیگر دیدار و بر ضرورت توسعه، تعمیق و تحکیم روابط دوجانبه، منطقه ای و بین المللی تهران-مسکو تاکید کردند.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۰۰:۱۲    
سخنگوی اورژانس 115 مازندران گفت: برخورد لودر با پیکان در آمل 4 کشته و یک مصدوم بر جای گذاشت.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۶ - ۲۳:۳۳    
وزارت امور خارجه عراق در بیانیه ای درباره حوادث روز جمعه در بصره و حمله به کنسولگری ایران در این شهر شدیدا ابراز تاسف و آن ار محکوم کرد.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۶ - ۲۳:۲۴    
معاون ورزشی باشگاه استقلال گفت: مطمئن باشید رای کمیته استیناف را به دادگاه CAS می بریم و این رای را خواهیم شکست.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۶ - ۲۳:۰۴    
رئیس جمهور آمریکا در ادامه واکنش ها علیه یادداشت جنجالی مقام ارشد دولت ترامپ در نیویورک تایمز، از وزیر دادگستری و دادستان کل این کشور خواست که درباره هویت این نویسنده تحقیق کند.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۶ - ۲۲:۳۴    
سخنگوی وزارت خارجه ایران با محکوم کردن حمله صورت گرفته به سرکنسولگری ایران در بصره، گفت: خواهان اشد مجازات برای مسببان این موضوع هستیم.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۶ - ۲۲:۳۴    
استیو مک منمن، هافبک خوش سیما و سابق رئال مادرید جذب امباپه را برای این تیم مفیدتر از نیمار می داند.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۶ - ۲۲:۲۶    
یک شبکه خبری آمریکایی می گوید اروپایی ها برای استفاده از بانک ها و شرکت های کوچک خود برای ادامه تعامل با ایران ...
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۶ - ۲۲:۲۲    
سفارت جمهوری اسلامی ایران در عراق خبر برخی رسانه های عراقی را مبنی بر درخواست سفارت تهران در بغداد از شهروندان ایرانی برای خروج از بصره تکذیب کرد.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۶ - ۲۲:۱۲    
قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) از انهدام یک تیم تروریستی در منطقه مرزی استان کردستان و هلاکت 6 تروریست و زخمی و متواری شدن بقایای آن خبر داد.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۶ - ۲۱:۲۷    
مدیر عامل هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: براثر بروز زلزله امروز در روستای شندل گونان اطراف مسجد حضرت ابوالفضل(ع) شهرستان ایرانشهر یک دختر 18 ساله جان خود را از دست داد.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۶ - ۲۱:۲۷    
یک رسانه هندی مدعی شد، هیئتی از ایران، آرام و بی صدا، در دهلی نو در حال فعالیت بر روی یک سازوکار جدید پرداخت برای بندر چابهار و خرید نفت هند از ایران هستند.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۶ - ۲۱:۲۳    
گزارش های رسانه ها حاکی از آن است که گروهی تحت لوای اعتراضات به شیوه خدمات رسانی، به کنسول گری جمهوری اسلامی ایران در شهر بصره تعرض کرده اند.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۶ - ۲۱:۰۶    
باید گفت علائم استرس در مردان بسته به هر فردی متفاوت است، اما باید با این نشانه ها آشنا شد تا بتوان راه حلی برای مشکل استرس پیدا کرد.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۶ - ۲۰:۴۲    
اولین جشنواره بین المللی ساعت شنی با موضوع مرگ بر اسرائیل برگزیدگان خود را شناخت.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۶ - ۲۰:۳۵    
علی دایی تا فردا -شنبه- طلب خود را از باشگاه پرسپولیس دریافت خواهد کرد.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۶ - ۲۰:۲۲    
رییس سابق بانک مرکزی با رد شایعه بازداشت خود عنوان کرد: در حال حاضر فقط دخترم در کشور استرالیا حضور دارد و تنها گناه من ایستادگی در مقابل فساد های بسیار بوده است.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۶ - ۲۰:۰۴    
وزیر دفاع کشورمان گفت: رهبران دو کشور بر مشارکت راهبردی دو جانبه تاکید فراوان دارند که تحقق این مهم به مشارکت و رایزنی های متعدد نیاز دارد.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۶ - ۱۹:۵۱    
آقای رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه، دقایقی پیش با حضرت آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کرد.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۶ - ۱۹:۳۸    
یک عضو دفتر سیاسی جنبش حماس تاکید کرد: ما با وجود مخالفت رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین محاصره نوار غزه را خواهیم شکست.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۶ - ۱۹:۳۳    
تنها ساعتی بعد از نشست سه جانبه ایران، روسیه و ترکیه در تهران در خصوص سوریه، شورای امنیت نشستی به ریاست آمریکا برای بررسی تحولات ادلب برگزار کرد.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۶ - ۱۹:۲۰    
وزیر راه و شهرسازی گفت: تا یک ماه آینده به موجب یک قرارداد موقت اداره بندر استراتژیک چابهار را به یک شرکت هندی خواهد سپرد.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۶ - ۱۹:۱۱    
ایرنا - تهران - نشست سه جانبه رییسان جمهوری ایران، روسیه و ترکیه - روند آستانه - با حضور حجت الاسلام حسن روحانی، ولادیمیر پوتین و رجب طیب اردوغان در سالن اجلاس سران کشورهای اسلامی برگزار شد.*3*
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۶ - ۱۹:۰۲    
رئیس جمهور ترکیه گفت: حمله به ادلب وضعیت دستیابی به صلح را به تعویق می اندازد زیرا ادلب در حکم کل سوریه است.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۶ - ۱۸:۵۹    
رییس کلانتری 168 سیزده آبان از دستگیری نوجوان 15 ساله ای که در جریان یک نزاع خیابانی اقدام به قتل فردی 19 ساله در محله سیزده آبان کرده بود، خبر داد.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۶ - ۱۸:۵۱    
سخنان رییس جمهور ایران در نشست سران کشورهای ایران، روسیه و ترکیه درباره تحولات و آینده سوریه در رسانه های سراسر جهان بازتاب داشت.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۶ - ۱۸:۴۷    
نوسان تند بازار ارز و تحت الشعاع قرار دادن اوضاع اقتصادی، دولت را به ورود برای افزایش مجدد حقوق کارکنان وادار کرده است ...
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۶ - ۱۸:۳۳    
رئیس جمهور روسیه که برای حضور در اجلاس سه جانبه ایران، روسیه و ترکیه به تهران سفر کرده است دقایقی پیش با رئیس جمهور کشورمان دیدار کرد.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۶ - ۱۸:۲۵    
نشست مشترک مطبوعاتی روسای جمهور ایران، روسیه و ترکیه که برای انجام دور سوم مذاکرات سران سه کشور درباره سوریه در تهران گرد هم آمده اند برگزار شد ...
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۶ - ۱۸:۲۵    
وزیر امور خارجه با اشاره به نشست سران ایران، روسیه و ترکیه در تهران گفت : توافق کرده ایم تا برای پایان دادن به تروریسم و جلوگیری از رنج مردم در ادلب همکاری کنیم.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۶ - ۱۸:۰۷    
اسامی بازیکنان تیم ملی که در اردوی ازبکستان تیم ملی را همراهی می کنند اعلام شد.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۶ - ۱۸:۰۳    
پیشنهاد اردوغان در نشست سه جانبه روسای جمهور ایران، روسیه و ترکیه در برقراری آتش بس در ادلب سوریه با مخالفت پوتین رئیس جمهور روسیه مواجه شد.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۶ - ۱۷:۵۹    
رئیس جمهور گفت: در این اجلاس همفکری و همانگی خوبی را نسبت به مسائل امروز و آینده سوریه مشاهده کردیم.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۶ - ۱۷:۳۸    
برنامه تیم ملی فوتبال ایران پس از برگزاری جلسه هماهنگی اعضای کادر فنی اعلام شد.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۶ - ۱۷:۲۴    
روسای سه کشور ایران،روسیه و ترکیه در بیانیه پایانی نشست تهران تاکید کردند که منازعات در سوریه تنها از طریق راه حل های سیاسی امکان پذیر است.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۶ - ۱۷:۲۴    
رئیس پلیس راه شرق استان تهران گفت: محور هراز به سمت تهران یک طرفه شد.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۶ - ۱۷:۰۶    
رئیس جمهور روسیه در نشست سه جانبه تهران سخنرانی کرد و بر بازسازی هر چه سریعتر سوریه تاکید کرد.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۶ - ۱۷:۰۶    
رئیس جمهور ترکیه گفت: حفظ تمامیت ارضی سوریه و پیدا شدن راه حلی برای بحران سوریه از طریق سیاسی از جمله اشتراکات سه کشور بوده است.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۶ - ۱۷:۰۲    
مشاور عالی سازمان سنجش از اعلام نتیجه پذیرش دوره های کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه ای و موسسات آموزش عالی غیردولتی در ساعت 8 امشب جمعه 16 شهریور ماه خبر داد.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۶ - ۱۶:۵۴    
سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: بررسی اعطای کوپن الکترونیکی به آحاد جامعه با هدف تامین کالاهای اساسی در دستور کار قرار دارد.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۶ - ۱۶:۳۶    
یکی از بخشداران شهرستان مردوشت به همراه 2 نفر دیگر روز 5 شنبه 15 شهریورماه بازداشت شدند
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۶ - ۱۶:۲۳    
رئیس جمهور کشورمان، گفت: حضور و مداخله غیر قانونی آمریکا در سوریه که منجر به تداوم ناامنی در آن کشور شده است باید فورا پایان یابد.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۶ - ۱۶:۲۳    
معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری با اشاره به برخی اعتراضات در مورد عدم همکاری جراحی و بستری فرزندان در بیمارستان ها بدون اذن پدر گفت ...
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۶ - ۱۶:۱۶    
نشست سران کشورهای ایران، روسیه و ترکیه درباره تحولات و آینده سوریه دقایقی پیش به طور رسمی در سالن اجلاس سران در تهران آغاز شد.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۶ - ۱۶:۱۱    
محسن وزیری مقدم طراح، نقاش و مجسمه ساز امروز جمعه در سن 94 سالگی درگذشت.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۶ - ۱۶:۰۷    
مرد سمند سواری که هندوانه فروش جوان را کنار نیسان آبی اش کشته بود، پس از ارتکاب جنایت متواری شد.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۶ - ۱۵:۵۳    
آمارهای موسسه گلوبال پلاتس نشان می دهد، واردات نفت چین از ایران در ماه اوت و در آستانه آغاز تحریم های نفت آمریکا علیه ایران به رقم بی سابقه 874 هزار بشکه در روز افزایش یافته است.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۶ - ۱۵:۴۶    
رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا جزئیات حادثه واژگونی و حریق دردناک تیبا در سبزوار را اعلام کرد.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۶ - ۱۵:۳۲    
تصاویری از لحظه ورود رئیس جمهور روسیه به سالن اجلاس سران در تهران را مشاهده می کنید.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۶ - ۱۵:۳۲    
محدوده میدان انقلاب از سال های دور محلی برای یافتن کتاب های کمیاب بوده اما این روزها در محاصره افرادی قرار گرفته که با شیوه های عجیب و نامتعارف اقدام به عرضه اقلامی می کنند که رنگ و بوی فرهنگی ندارد.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۶ - ۱۵:۲۴    
مدیرکل مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان گفت: 5 تیم ارزیاب متشکل از 25 نفر از ارزیاب های جمعیت هلال احمر استان و 2 فروند بالگرد به مناطق زلزله زده اعزام شدند.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۶ - ۱۵:۱۶    
روسای جمهور روسیه و ترکیه که برای حضور در اجلاس سه جانبه ایران، روسیه و ترکیه به تهران سفر کرده اند دقایقی پیش با یکدیگر دیدار کردند.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۶ - ۱۵:۱۶    
براساس اعلام مسئولین دستگاه قضایی سلطان سکه (حمید مظلومین) فردا محاکمه می شود.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۶ - ۱۴:۵۸    
نماینده مرجعیت عراق که به نمایندگی از آیت الله سیستانی به بصره سفر کرده بود، نتایج این سفر را مثبت ارزیابی کرد.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۶ - ۱۴:۵۴    
یکی از شرکت کنندگان مسابقه تلویزینی میلیونر شو با بیان هدف خود از برنده شدن جایزه نقدی باعث خنده حضار شد.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۶ - ۱۴:۵۰    
واشنگتن پست از راهبرد جدید رئیس جمهور آمریکا در سوریه خبر داد که مهمترین هدف آن مقابله با حضور ایران در این کشور است.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۶ - ۱۴:۴۵    
مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال با انتشار نامه ای به اتهاماتی که به دوران فعالیتش در استقلال به وی زده می شود پاسخ داد و تاکید کرد تمام بازیکنان با نظر وینفرد شفر جذب شده اند.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۶ - ۱۴:۳۴    
رئیس جمهور ترکیه که برای حضور در اجلاس سه جانبه ایران، روسیه و ترکیه به تهران سفر کرده است، دقایقی پیش با رئیس جمهور کشورمان دیدار کرد.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۶ - ۱۴:۲۸    
خطیب موقت نماز جمعه تهران گفت: رئیس جمهور آمریکا گفته ما بدنبال تسخیر خاورمیانه هستیم در حالی که ترامپ و همراهانش این آرزو را به زودی به گور خواهند برد.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۶ - ۱۴:۲۵    
معاون اول قوه قضائیه در سخنرانی پیش از خطبه نماز جمعه تهران گفت: امروز نیاز به مدیران با جرئت و با جسارت با روحیه جهادی داریم که در مقابل جنگ اقتصادی دشمن بایستد.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۶ - ۱۴:۰۷    
رئیس جمهور ترکیه برای حضور در نشست سه جانبه با همتایان ایرانی و ترکیه ای خود دقایقی پیش وارد تهران شد.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۶ - ۱۴:۰۷    
رئیس جمهور روسیه برای شرکت در اجلاس سه جانبه ایران، ترکیه و روسیه وارد تهران شد.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۶ - ۱۴:۰۳    
وزارت خزانه داری آمریکا چهار فرد و پنج شرکت را به ادعای همکاری و ارتباط با دولت سوریه مشمول تحریم قرار داد که بر اساس آن دارایی های این افراد و شرکت ها در آمریکا مسدود می شود.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۶ - ۱۳:۵۰    
امیر عابدزاده درباره شرایط خودش و تیم ملی در جریان تمرین امروز صبح صحبت کرد.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۶ - ۱۳:۴۴    
منابع آگاه گفتند، چند پالایشگاه ژاپن به ایران اطلاع داده اند، به علت ریسک ناشی از تحریم های آمریکا در نظر دارند واردات نفت خام از ایران در ماه اکتبر را متوقف کنند.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۶ - ۱۳:۴۰    
گفته می شود بعد از بازی اسپانیا عده ای در هتل تیم ملی به خانواهد آزمون توهین کردند.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۶ - ۱۳:۳۳    
بخش از گفتگوی جنجالی فائزه هاشمی در برنامه رو در رو ی آپارات را در ویدئوی زیر ببینید.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۶ - ۱۳:۲۳    
یک جاروبرقی با قابلیتی جدید ارائه شده که می تواند به طور خودکار گرد وخاک و زباله جمع آوری شده را خالی کند.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۶ - ۱۳:۱۵    
بعد از سخنان رهبری انقلاب در جلسه با خبرگان شبهه ای مطرح شده است که "چرا ایشان اصرار دارند دولت بماند؟ چرا حمایت می کنند و تاکید دارند که با همین دولت باید از مشکلات بیرون آمد؟" ...
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۶ - ۱۳:۰۲    
یک دختر 8 ساله توسط یک گروه پنج نفره از پسران بین سنین 9 تا 14 سال مورد تجاوز جنسی قرار گرفت.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۶ - ۱۲:۵۸    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: نطق خانم سلحشوری و آقای حیدری کپی برداری از متون تهیه شده توسط اتاق فکر استکبار جهانی است و البته این نمایندگان با هدف فرار از پاسخگویی به مردم وطرح ...
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۶ - ۱۲:۵۴    
فرشته صدرعرفایی گفت: بازیگرانی هستند که شاید چندان به درد بازیگری نخورند اما به دلیل پشتوانه مالی و پول می خواهند تا حضورشان در سینما متداوم شود تا بلکه بازیگری را یاد بگیرند در نتیجه آنقدر فیلم بازی ...
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۶ - ۱۲:۴۵    
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی از صدور کارت اعتباری برای بازنشستگان با همکاری بانک رفاه کارگران خبر داد.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۶ - ۱۲:۲۷    
رئیس ائتلاف الفتح عراق در پی تشدید ناآرامی های بصره از وزرای مسئول امر خدمات رسانی خواست تا یا به این استان سفر کنند یا استعفا دهند.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۶ - ۱۲:۲۴    
قیمت سکه که روز چهارشنبه مرز 4 میلیون و 700 هزار تومان را رد کرده بود، طی دو روز گذشته روند نزولی گرفته و به 4 میلیون و 380 هزار تومان کاهش یافت.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۶ - ۱۲:۲۰    
فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر همگرایی کشورهای جنوب خلیج فارس با ایران در راستای ایجاد امنیت در آب های جنوب ...
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۶ - ۱۲:۰۱    
دستیار ارشد وزیر خارجه گفت: بیانیه پایانی سومین نشست سه جانبه روسیه، ترکیه و ایران درباره سوریه نهایی شد.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۶ - ۱۱:۵۷    
رئیس جمهور ترکیه برای شرکت در نشست سه جانبه روسیه، ترکیه و ایران، آنکارا را به مقصد تهران ترک کرد.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۶ - ۱۱:۵۰    
مدیرعامل صندوق اعتباری هنر با اشاره به اینکه برای پرداخت وام به سینماگران سازوکار سخت تر و قانونمندتری در پیش گرفته شده است، گفت: تاکنون 17 پروژه با به وثیقه گذاشتن سند ملک وام گرفته اند.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۶ - ۱۱:۴۵    
یک کارشناس ارشد مسائل اقتصادی با اشاره به اینکه صنعت نساجی و سلولزی در نتیجه بی توجهی مسئولان با ورود ترک ها و از بین رفتن صنعت داخلی مواجه شده، دلایل نایابی محصولات سلولزی را تشریح کرد.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۶ - ۱۱:۲۳    
سال گذشته حجم آب های سطحی کشور 32 میلیارد مترمکعب بود اما امسال حجم این آب ها به 25 میلیارد مترمکعب رسیده یعنی حجم آب های سطحی کشور حدود 35 درصد کاهش یافته و این در شرایطی است که این عدد در دهه 70 ...
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۶ - ۱۱:۱۹    
رئیس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از یکطرفه شدن محور کرج چالوس از مرزن آباد به سمت تهران از ساعت 17 امروز خبر داد.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۶ - ۱۱:۰۳    
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران برخلاف روزهای گذشته این بار با لباس ورزشی در محل تمرین ملی پوشان حضور پیدا کرد.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۶ - ۱۰:۵۴    
هم زمان با برنامه ریزی آمریکا برای تحریم و توقف صادرات میعانات گازی ایران، دستور ساخت چهارمین فاز توسعه پالایشگاه ستاره خلیج فارس با هدف افزایش قدرت چانه زنی فروش میعانات گازی در پالایشگاه های پارس ...
  • ۱