جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۰۸:۲۷Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری آنا 20 مرداد 1397 - ana.ir

خبرگزاری آنا 29 اسفند 1394 خبرگزاری آنا 30 اسفند 1395 خبرگزاری آنا 29 اسفند 1396 خبرگزاری آنا 31 فروردین 1397 خبرگزاری آنا 31 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 31 خرداد 1397 خبرگزاری آنا 31 تیر 1397 خبرگزاری آنا 31 شهریور 1397 خبرگزاری آنا 1 مهر 1397 خبرگزاری آنا 1 آبان 1397 خبرگزاری آنا 30 آذر 1397 خبرگزاری آنا 24 دی 1397 خبرگزاری آنا 24 بهمن 1397 خبرگزاری آنا 24 اسفند 1397 خبرگزاری آنا 1 مرداد 1397 خبرگزاری آنا 2 مرداد 1397 خبرگزاری آنا 3 مرداد 1397 خبرگزاری آنا 4 مرداد 1397 خبرگزاری آنا 5 مرداد 1397 خبرگزاری آنا 6 مرداد 1397 خبرگزاری آنا 7 مرداد 1397 خبرگزاری آنا 8 مرداد 1397 خبرگزاری آنا 9 مرداد 1397 خبرگزاری آنا 10 مرداد 1397 خبرگزاری آنا 11 مرداد 1397 خبرگزاری آنا 12 مرداد 1397 خبرگزاری آنا 13 مرداد 1397 خبرگزاری آنا 14 مرداد 1397 خبرگزاری آنا 15 مرداد 1397 خبرگزاری آنا 16 مرداد 1397 خبرگزاری آنا 17 مرداد 1397 خبرگزاری آنا 18 مرداد 1397 خبرگزاری آنا 19 مرداد 1397 خبرگزاری آنا 20 مرداد 1397 خبرگزاری آنا 21 مرداد 1397 خبرگزاری آنا 22 مرداد 1397 خبرگزاری آنا 23 مرداد 1397 خبرگزاری آنا 24 مرداد 1397 خبرگزاری آنا 25 مرداد 1397 خبرگزاری آنا 26 مرداد 1397 خبرگزاری آنا 27 مرداد 1397 خبرگزاری آنا 28 مرداد 1397 خبرگزاری آنا 29 مرداد 1397 خبرگزاری آنا 30 مرداد 1397 خبرگزاری آنا 31 مرداد 1397 
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۸:۲۶    
چشم برای سلامتی خود به بعضی از مواد معدنی نیز نیاز دارد. برای مثال سلنیوم به جذب ویتامین E و ساخته شدن آنتی اکسیدان ها در بدن کمک می کند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۷:۳۶    
معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت معدن و تجارت هرمزگان نام شش نوع آدامس قاچاق و مضر را اعلام کرد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۴:۴۱    
رئیس کمیسیون حقوق بشر سازمان ملل متحد نسبت به حملات دونالد ترامپ به اصحاب رسانه واکنش نشان داد و طی سخنانی خواستار بازخواست رئیس جمهور آمریکا نسبت به اظهاراتش گردید.
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۳:۳۳    
عباس چمنیان به عنوان مدیر فنی تورنمنت مناطق 9 گانه استعدادیابی زیر14 سال انتخاب شد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۲۰:۰۵    
افزایش تقاضا برای روغن های خوراکی و کمبود عرضه از سوی تولیدکنندگان، باعث افزایش قیمت ها و نگرانی های عمومی با احتکار این ماده غذایی از طرف واسطه گران دو چندان شده است.
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۱۷:۲۲    
خیلی ها سال است که عده ای نسبت به اوج گرفتن حواشی فوتبال ایران احساس خطر کرده اند و به مسئولان هشدار داده اند ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۱۷:۰۱    
شرکت های دانش بنیان استان چهارمحال و بختیاری، موفق به عقد قرارداد فروش محصولات دانش بنیان در حوزه طراحی، ساخت و اجرای گلخانه هوشمند و ماسک نانو فیلتر به ارزش 100 هزار یورو شدند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۱۴:۵۷    
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مازندران از غرق شدن دو نفر در دریایی خزر خبر داد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۱۴:۲۴    
تغییر عامدانه اقلیم و مهندسی آب و هوا برنامه ای است که به نظر می رسد برخی مراکز علمی روی آن تمرکز کرده اند. منظور از مهندسی آب و هوا دخالت در مقیاس بزرگ و تعمدی انسان در سامانه اقلیم زمین است.
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۱۴:۱۳    
آثار راه یافته به دو بخش مسابقه و کودک و نوجوان جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان معرفی شدند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۱۲:۲۳    
دادستان عمومی و انقلاب قزوین گفت: سازمان صنعت، معدن و تجارت، اتاق اصناف، ستاد تنظیم بازار و سازمان تعزیرات حکومتی باید مستمر در بازار حضور داشته باشند و نگذارند متخلفان به رفتار خود که موجب اخلال در ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۱۱:۳۲    
وزیر کشور عراق بر باز بودن مرزهای این کشور به روی ایران با وجود تحریم های آمریکا خبر داد و گفت تحریم ها هیچ ارتباطی به بستن گذرگاه های مرزی ندارد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۱۱:۱۴    
فیلمبرداری فیلم کوتاه پیاده به کارگردانی شکوفا کریمی و تهیه کنندگی مهدی کرم پور در تهران به پایان رسید.
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۰۷:۵۳    
درگیری نیروهای امنیتی اردن با اعضای یک گروه تروریستی در شهر السلط در غرب امان به کشته شدن سه نیروی امنیتی منجر گردید.
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۰۷:۴۴    
طبق تحقیقی جدید در دو سال اخیر تعداد بازدیدهای ماهانه فیس بوک از 8/5 به 4/7 میلیارد رسیده است. این روند نشان می دهد تعداد بازدیدها از وب سایت فیس بوک در این بازه زمانی نصف شده است.
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۰۶:۴۵    
سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس با بیان اینکه اگرچه بستر استفاده از ظرفیت نخبگان در کشور وجود ندارد اما آنها خود باید این بستر را ایجاد کنند، از مسئولان خواست برای حل مشکلات از نخبگان استفاده شود.
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۰۶:۲۱    
منابع یمنی از شلیک موشک بدر1 به مواضع نظامیان سعودی در جیزان خبر دادند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۰۵:۳۹    
سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان، طرح درس را ضرورت علمی و زیرساخت توسعه عدالت آموزشی دانست و بر رعایت جامع اصول آموزشی تاکید کرد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۰۵:۳۹    
بروز نقض فنی در آخرین لحظات، پرتاب موشک کاوشگر خورشیدی ناسا را بار دیگر به تعویق انداخت.
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۰۵:۲۷    
رئیس اداره مهندسی ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ مهم ترین دلایل عدم توجه به جلو از سوی رانندگان را تشریح کرد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۰۴:۵۷    
نماینده دائم کشورمان نزد سازمان های بین المللی در وین اظهار کرد: ایران با هرگونه مسابقه تسلیحاتی در فضا یا استقرار هرنوع سلاح اعم از سلاح های متعارف یا سلاح های کشتار جمعی در فضا یا تسلیحاتی شدن فضا ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۰۴:۴۸    
هر چیزی را که تاکنون درباره صفحه کلیدها شنیده بودید را فراموش کنید. محققان موفق به توسعه یک صفحه کلید هوشمند پوشیدنی به نام تپ (Tap) شده اند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۰۴:۲۸    
طبق گزارشات رسیده، ارتش آمریکا تصمیم گرفته همکاری های خود با پاکستان در حوزه آموزش های نظامی و امنیتی را متوقف سازد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۰۳:۴۱    
عضو هیأت رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی بر ضرورت ارائه کالاهای اساسی با نرخ ارز دولتی به مردم تاکید کرد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۰۳:۲۹    
رئیس پلیس فتا تهران بزرگ با اشاره به دستگیری متهمی که در زمینه فروش خودروهای صفر کیلومتر در فضای مجازی فعالیت می کرد، گفت: شهروندان گرامی قبل از واریز هرگونه وجه نقد و بیعانه ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۰۳:۲۰    
یک تیم از اخترشناسان دانشگاه پالرموی ایتالیا دریافته اند که شواهدی از نخستین خروج جرم از تاج خورشیدی از یک ستاره به دست آورده اند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۰۳:۰۸    
معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش وجوانان در یادداشتی به مناسبت روز جهانی جوان نوشت: قانون منع به کارگیری بازنشستگان که اخیراً مورد تصویب مجلس شورای اسلامی رسید ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۰۲:۵۱    
عضو کمیسیون آموزش معتقد است که برگزاری کنکور به شکل فعلی مانع کارآفرینی و استعدادکش است و وزارت علوم باید رغبت خود را در برگزاری کنکور کاهش دهد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۰۲:۴۸    
عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی توضیحاتی پیرامون افزایش تولید نفت روسیه ارائه کرد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۰۱:۵۸    
رئیس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی گفت: نباید به مردم وعده هایی داد که امکان تحقق آن حداقل در کوتاه مدت وجود ندارد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۰۱:۲۹    
معاون مشمولان و امور معافیت های سازمان وظیفه عمومی ناجا گفت: براساس ماده 36 قانون خدمت وظیفه عمومی،تنها مشمولان دارای مدرک تحصیلی کارشناسی و بالاتر و معادل آن در حوزه های علمیه ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۰۱:۰۵    
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: نرخ ها در بازار ارز با سیاست دستوری به تعادل نمی رسد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۰۰:۵۰    
همایش مدیریت شهری و چالش آسیب های اجتماعی با حضور رئیس شورای اسلامی شهر تهران، معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۰۰:۱۰    
سرپرست اورژانس کشور از ریزش دوباره تونل مترو در شهرستان قم خبر داد و گفت: در این حادثه یک کارگر مجروح شد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۰۰:۱۰    
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان خوزستان با اشاره به انتشار برخی تصاویر از سوختن پوست گاومیش ها و ارتباط آن با آتش سوزی هورالعظیم تاکید کرد که سوختگی احشام قبل از آتش سوزی گسترده هور بوده است.
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۰۰:۱۰    
یک شرکت آمریکایی موفق شده است با استفاده از فناوری اصلاح ژن، یک محصول گیاهی تولید کند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۲۳:۵۸    
مدیرکل تجهیزات پزشکی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: نحوه توزیع تجهیزات پزشکی مشمول دریافت ارز با نرخ رسمی به زودی اعلام می شود.
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۲۳:۵۵    
سخنگوی رسمی گروه انصارالله از جدی نبودن شورای امنیت سازمان ملل متحد در خصوص جنایت دو روز گذشته ائتلاف عربی در حمله به اتوبوس حامل دانش آموزان در غرب یمن خبر داد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۲۳:۵۱    
مدیر روابط عمومی شهرداری قم از ریزش چاه ورودی ایستگاه مترو خبر داد و گفت: این حادثه ارتباطی با متروی قم نداشته است.
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۲۳:۵۱    
محققان دانشگاه پردیو در آمریکا با کمک دو محقق ایرانی یک پیکسل مبتنی بر مخمر طراحی کرده اند که به کمک رادیولوژیست ها می آید تا بتوانند سطح تابش اشعه به بدن شان را کنترل کنند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۲۳:۵۱    
در جلسه مشترک دکتر سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان و دکتر صالحی امیری رییس کمیته ملی المپیک اقدامات قانونی و اجرایی احیای فدراسیون بی المللی ورزش زنان مسلمان تصویب شد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۲۳:۵۱    
رایزن علمی جمهوری اسلامی ایران در هند و اقیانوسیه از افتتاح شعبه یک بانک ایرانی در هند برای انجام تبادلات ارزی دانشجویان خبر داد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۲۳:۵۱    
رئیس جمهور ترکیه بعد از کاهش ارزش لیر در مقابل دلار آمریکا گفت که ترکیه برای استفاده از ارز ملی خود در تبادلات تجاری با ایران، روسیه و چین آماده می شود.
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۲۳:۵۱    
وزیر بهداشت جمهوری اسلامی ایران در نامه های جداگانه به مجامع جهانی و وزرای بهداشت کشورهای اسلامی، نسبت به وقوع فاجعه انسانی در یمن هشدار داد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۲۳:۵۱    
وزیر امور خارجه روسیه می گوید حسن روحانی و ولادیمیر پوتین که قرار است فردا پیش نویس رژیم حقوقی دریای خزر را امضا کنند، می توانند با هم دیداری دوجانبه داشته باشند ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۲۲:۳۸    
وزیر جهادکشاورزی از پرداخت تسهیلات ارزان قیمت برای شتاب بخشی به توسعه گلخانه ها در کشور خبر داد و گفت: 45 درصد از تسهیلات 1 ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۲۲:۱۲    
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران در مراسم بزرگداشت مرحوم امیر سرتیپ دوم جانباز علیرضا توانایی گفت ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۲۲:۰۹    
دو برج 120 و 220 متری در چین ساخته شده اند که نمای آنها از ورود نور خورشید و گرمای آن به داخل جلوگیری می کند و در نتیجه از هزینه های تهویه کاسته می شود.
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۲۲:۰۶    
بانک مرکزی در اطلاعیه ای اعلام کرد: این بانک تمام تقاضاهای کالاهای اساسی و دارو را با نرخ مصوب 4200 تومانی پاسخ می دهد و نگرانی از بابت تأمین منابع این کالاها وجود نخواهد داشت.
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۲۲:۰۳    
محققان دانشگاه استنفورد در آزمایشی سرعت مرگ درون سلول را اندازه گرفتند. طبق این تحقیق مرگ با سرعت 30 میکرومتر بر دقیقه حرکت می کند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۲۲:۰۰    
وزیر جهاد کشاورزی با اشاره به اینکه کشور در اکثر مواد غذایی به خودکفایی رسیده و واردکننده نیست، گفت: در صورت تشدید تحریم ها ، مشکلی در تأمین مواد غذایی به خصوص کالاهای اساسی به وجود نخواهد آمد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۲۱:۵۷    
نظامیان رژیم صهیونیستی، در پی نزدیک شدن ناوگروه شکست محاصره نوار غزه، تیر هشدار شلیک کردند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۲۱:۵۴    
مشاور مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا گفت که نیت رئیس جمهور آمریکا مذاکره با ایران برای رسیدن به توافق جدید نیست، بلکه وی به دنبال وادار کردن ایرا ن به تسلیم است.
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۲۱:۳۴    
ترتیبات جدید تأمین ارز به منظور واردات پس از اخذ ثبت سفارش / ثبت خدمت و تایید گواهی ثبت آماری از سوی بانک مرکزی به روز رسانی و ابلاغ شد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۲۱:۱۸    
نشست وزرای امور خارجه کشورهای ساحلی، دقایقی پیش در شهر آکتائو قزاقستان آغاز به کار کرد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۲۱:۱۵    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در نامه های جداگانه به رئیس سازمان جهانی بهداشت، وزرای بهداشت کشورهای اسلامی و رئیس اجرایی یونیسف نسبت به وقوع فاجعه انسانی در یمن هشدار داد و خواستار واکنش جامعه ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۲۱:۱۲    
رئیس قوه قضائیه در نامه ای به رهبر معظم انقلاب اسلامی، خواستار اجازه اقدامات ویژه برای مقابله با مفسدان اقتصادی شد که حضرت آیت الله خامنه ای ضمن موافقت با این درخواست ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۲۱:۰۹    
رئیس جمهور ایالات متحده دونالد ترامپ در صفحه توئیتر خود بار دیگر اعتبار پلیس فدرال آمریکا را زیر سوال برد و آن ها را دلقک خطاب کرد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۲۱:۰۳    
دو جوان طی 24 ساعت گذشته در رودخانه های استان چهارمحال و بختیاری غرق شدند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۲۱:۰۳    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد گلپایگان گفت: برنامه عملیاتی دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان که به واحد گلپایگان ابلاغ شده در دستور این دانشگاه قرار دارد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۲۰:۵۷    
مدیرعامل صندوق ضمانت سرمایه گذاری صنایع کوچک گفت: از اردیبهشت ماه تاکنون 21 فقره ضمانت نامه به ارزش 12 میلیارد تومان در واحدهای آسیب دیده کرمانشاه و سرپل ذهاب صادر شد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۲۰:۴۸    
پژوهشگران انگلیسی، ماده جدیدی ابداع کرده اند که نسبت به مواد کنونی، قابلیت ذخیره انرژی بیشتری دارد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۲۰:۴۸    
مدیرکل دفتر وزارتی آموزش و پرورش از ساخت 120 مدرسه توپی در استان سیستان و بلوچستان خبر داد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۲۰:۳۴    
رئیس اداره حفاظت محیط زیست بندرترکمن با بیان این که شبه جزیره میانکاله همچنان در آتش می سوزد، گفت: آتش به جزیره آشوراده سرایت نکرده است.
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۲۰:۳۱    
تیم فوتبال برایتون در اولین هفته لیگ برتر انگلیس تن به شکست داد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۲۰:۲۵    
بطحایی از رایزنی با سازمان برنامه و بودجه برای افزایش تعرفه های بیمه فرهنگیان از مهر 97 خبر داد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۲۰:۱۹    
فرماندار کازرون گفت: خبرنگاران باید تلاش کنند مسئولان از ورود به حاشیه ها پرهیز کنند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۲۰:۱۹    
وزیر امور خارجه قزاقستان گفت: موضوع احداث پایگاه نظامی توسط ایالات متحده در دریای خزر به هیچ وجه مطرح نیست.
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۱۹:۵۲    
تمرین عصر امروز پرسپولیس با درگیری هایی که بین هواداران رخ داد، برگزار شد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۱۹:۵۲    
یک مقام آگاه گفت نخست وزیر عراق هفته آینده به ایران سفر خواهد کرد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۱۹:۴۶    
رئیس فدراسیون فوتبال در یادداشتی تأکید کرد، فوتبال فرصتی است که دل ها را بیش از پیش به یکدیگر نزدیک کند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۱۹:۴۳    
جلسه هیات امنای سازمان اسناد و کتابخانه ملی به ریاست معاون اول رئیس جمهور برگزار شد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۱۹:۴۰    
کپا آریسابالاگا دروازه بانی که حالا با انتقال 80 میلیون یورویی گرانقیمت ترین دروازه بان جهان شده و کار سختی برای پر کردن جای کورتوا در استمفوردبریج خواهد داشت.
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۱۹:۳۷    
رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: ایجاد شغل با سرمایه گذاری اندک، یکی از خروجی های حاصل از گردشگری است.
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۱۹:۳۴    
تیم فوتبال تاتنهام در اولین بازی اش در فصل جدید لیگ جزیره موفق شد نیوکاسل را شکست دهد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۱۹:۳۱    
تیم نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران توانست رتبه سوم مسابقات هوابرد ارتش های جهان را کسب کند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۱۹:۲۲    
به دلیل برداشت تولیدات برنج کشور، ممنوعیت فصلی واردات برنج به پایان شهریور موکول شد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۱۹:۱۹    
سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: برای حل شدن پدیده ای که وارد فوتبال ایران شد همه باید دست به دست هم دهند و فقط از باشگاه پرسپولیس انتظار نداشته باشند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۱۹:۱۹    
دادستان کل کشور با هشدار درباره برنامه ریزی دشمن برای نفوذ گفت: نفوذ همیشه به معنای جاسوسی نیست؛ بلکه گاهی عوامل نفوذ، ماموریت دارند بسترسازی کرده و در اتاق های تصمیم گیری روی تصمیم گیران اثر بگذارند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۱۹:۰۶    
سرمربی جدید تیم خونه به خونه انتخاب شد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۱۸:۵۴    
نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی همدان توانسته با فعالیت های موثر خود یکی از محورهای توسعه پایتخت تاریخ و تمدن ایران شود.
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۱۸:۱۵    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با سفر به استان آذربایجان غربی از اردوهای جهادی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه بازدید کرد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۱۸:۱۵    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در حاشیه بازدید از اردوهای جهادی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه در منطقه صومای برادوست گفت ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۱۸:۱۵    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در جمع دانشجویان اردوهای جهادی واحد ارومیه اظهار کرد: توسعه اشتغال پایدار روستایی مورد توجه اردوهای جهادی قرار گیرد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۱۸:۰۷    
مجله تصویری کیوسک به تهیه کنندگی محمدامین نوروزی امشب از شبکه 3 پخش نمی شود.
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۱۸:۰۷    
رئیس اداره نظارت بر امور حیات وحش اداره کل حفاظت محیط زیست استان قزوین از رهاسازی چهار بهله دلیجه تیمار شده در طبیعت خبر داد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۱۷:۵۵    
علیرضا جهانبخش در اولین هفته لیگ برتر انگلیس از روی نیمکت کارش را آغاز خواهد کرد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۱۷:۴۳    
کمیته مسابقات سازمان لیگ از تغییر زمان یک بازی از هفته اول مسابقات لیگ دسته یک خبر داد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۱۷:۴۰    
رئیس پلیس امنیت عمومی هرمزگان اعلام کرد: پنج تن برنج قاچاق و احتکار شده در گشت مشترک تعزیرات حکومتی و سازمان صنعت، معدن و تجارت استان با همراهی نیروی انتظامی از انباری در بندرعباس کشف شد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۱۷:۳۴    
مهاجم تیم استقلال درحالی در تمرینات استقلال شرکت می کند که سرمربی این تیم نظر مساعدی روی این بازیکن ندارد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۱۷:۲۲    
رئیس هیات موسس و امنای دانشگاه آزاد اسلامی در پیامی، درگذشت والده عضو هیات امنای دانشگاه ازاد اسلامی را تسلیت گفت.
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۱۷:۱۶    
آتش سوزی بزرگ کالیفرنیا که تاکنون منجر به کشته شدن 6 تن و سوختن بیش از 1000 خانه شده است در حالی وارد هفته دوم خود می شود که همچنان رو به گسترش می باشد و 50 درصد از محل آتش سوزی باقی مانده است.
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۱۷:۱۶    
اولین دوره آموزشی انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی امیرکبیر با حضور ادوار دفتر تحکیم وحدت و انجمن اسلامی این دانشگاه برگزار شد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۱۷:۱۰    
استاندار البرز گفت: البرز در صرفه جویی مصرف برق جایگاه برتر کشور را کسب کرد و این امر به دلیل فرهنگسازی و ترسیم الگوی صحیح مصرف محقق شد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۱۷:۰۷    
نتایج بررسی های اخیر نشان می دهد سیستم آموزش عالی کشور تایوان در آینده ای نزدیک دچار مشکلات زیادی خواهد شد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۱۶:۵۹    
دیدار تیم های فلسطین و لائوس از سری رقابت های بازی های آسیایی جاکارتا را داوران ایرانی قضاوت می کنند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۱۶:۵۹    
بعد از آنکه دولت آتن، مسکو را به تلاش برای رشوه دادن به مقامات دولتی این کشور و سعی بر دخالت در امور داخلی متهم کرد، روابط میان یونان و روسیه بسیار بدتر شد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۱۶:۵۶    
بسیج دانشجویی 12 دانشگاه تهران با صدور بیانیه ای در انتقاد به قطعی های مکرر برق نوشتند: پذیرش نهایی توافق نامه پاریس علاوه بر تحمیل هزینه 17 میلیارد دلاری به کشور می تواند باعث ایجاد محدودیت هایی در ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۱۶:۴۷    
چین با شلیک های هشدارآمیز به سوی هواپیمای دریایی آمریکا در بخش هایی از دریای جنوبی چین از آمریکایی های خواست تا سریعاً محل را ترک کنند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۱۶:۴۴    
اولین اردوی آماده سازی تیم ملی تنیس روی میز جانبازان و معلولین از امروز در تهران آغاز شد.