پنجشنبه ۰۳ خردادساعت ۱۰:۱۶May 2024 23
جستجوی پیشرفته

خبرهای عصر بانک 9 آبان 1396 - asrebank.ir

عصر بانک 29 اسفند 1394 عصر بانک 30 اسفند 1395 عصر بانک 31 فروردین 1396 عصر بانک 31 اردیبهشت 1396 عصر بانک 31 خرداد 1396 عصر بانک 31 تیر 1396 عصر بانک 31 مرداد 1396 عصر بانک 31 شهریور 1396 عصر بانک 30 مهر 1396 عصر بانک 30 آذر 1396 عصر بانک 30 دی 1396 عصر بانک 30 بهمن 1396 عصر بانک 29 اسفند 1396 عصر بانک 1 آبان 1396 عصر بانک 2 آبان 1396 عصر بانک 3 آبان 1396 عصر بانک 4 آبان 1396 عصر بانک 5 آبان 1396 عصر بانک 6 آبان 1396 عصر بانک 7 آبان 1396 عصر بانک 8 آبان 1396 عصر بانک 9 آبان 1396 عصر بانک 10 آبان 1396 عصر بانک 11 آبان 1396 عصر بانک 12 آبان 1396 عصر بانک 13 آبان 1396 عصر بانک 14 آبان 1396 عصر بانک 15 آبان 1396 عصر بانک 16 آبان 1396 عصر بانک 17 آبان 1396 عصر بانک 18 آبان 1396 عصر بانک 19 آبان 1396 عصر بانک 20 آبان 1396 عصر بانک 21 آبان 1396 عصر بانک 22 آبان 1396 عصر بانک 23 آبان 1396 عصر بانک 24 آبان 1396 عصر بانک 25 آبان 1396 عصر بانک 26 آبان 1396 عصر بانک 27 آبان 1396 عصر بانک 28 آبان 1396 عصر بانک 29 آبان 1396 عصر بانک 30 آبان 1396 
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۸/۱۰ - ۲۰:۰۲    
یک چوپان با پوششی نمدی به نام کِپِنِک (kepenek) در حال شیردادن به یک بره در روستای بی شهر (Beyşehir) ترکیه است.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۸/۱۰ - ۱۹:۰۲    
جنگل آمازون بزرگترین جنگل زمین است که 13 کیلومتر مربع وسعت داشته و بخش هایی از نه کشور: برزیل، بولیوی، کلمبیا، اکوادور، گویان، گویان فرانسه، پرو، سورینام و ونزوئلا را دربرمی گیرد.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۸/۱۰ - ۱۴:۰۳    
اصلاح طلبان چیزی ندارند که از آنها ستانده شود، اما هزینه های سنگین را حضرت عالی و اصولگرایانی که معتدل خوانده می شوند، متحمل خواهید شد.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۸/۱۰ - ۱۳:۰۳    
الیزابت دوم، ملکه بریتانیای کبیر علاوه بر شخصیت سیاسی، یک تاجر بزرگ و توانمند هم هست و درآمد سالانه سرسام آوری دارد.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۸/۱۰ - ۱۲:۰۳    
نقشه پیچیده برای کلاهبرداری از خریداران خودروهای مدل بالا در تجسس های پلیس آگاهی تهران رازگشایی شد. کاراگاهان پایگاه دوم پلیس اگاهی باند سه نفره کلاهبرداران را متلاشی کرد.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۸/۱۰ - ۱۱:۰۳    
سرمربی استقلال تهران پس از پیروزی شاگردانش برابر نفت تهران پاداش جالبی را برای آنها در نظر گرفت.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۸/۱۰ - ۰۹:۳۸    
مدیرعامل بانک ملی ایران گفت: معرفی یک محصول بانکی به مشتریان، به اندازه تولید آن محصول اهمیت دارد و از این جهت کار روابط عمومی بسیار موثر و مهم است.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۸/۱۰ - ۰۹:۳۳    
تولید کننده نخستین هاوربایک جهان تصمیم دارد تاکسی هوایی خودران بسازد که با گنجایش 5 نفر می تواند در ایستگاه های شارژ الکتریکی زمینی یا پمپ بنزین معمولی سوخت خود را تامین کند.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۸/۱۰ - ۰۹:۰۳    
با ورود مواد جدید و فناوری های مهندسی، معماران قرن بیست و یکم ساختمان هایی خیره کننده و آینده گرا ساخته اند که تعدادی از این ساختمان ها را می بینیم.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۸/۱۰ - ۰۸:۳۳    
نوکیا 2 مجهز به باتری 4100 میلی آمپر ساعت رسما رونمایی شد، در حالی که 99 دلار قیمت خورده و از اواخر نوامبر راهی بازارهای برگزیده می شود.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۸/۱۰ - ۰۷:۰۳    
درحالی فهرستی از گنجینه ها و موزه های برتر جهان رونمایی شده که هیچ نشانی از موزه های ایران که نمایشگر تمدنی با قدمت بیش از 7هزار سال است، در بین آن ها دیده نمی شود.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۸/۱۰ - ۰۶:۳۳    
فیفا در نظر دارد از سال 2019 به بعد به جای برگزاری بازی های دوستانه، لیگ جهانی فوتبال برگزار کند.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۸/۱۰ - ۰۶:۰۳    
اینستاگرام مشغول آزمایش ویژگی تازه استاپ موشن است که به کاربر اجازه می دهد به مدت طولانی از خود عکس هال متوالی بگیرد، سپس آنها را به گیف تبدیل کرده و در استوری منتشر کند.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۸/۰۹ - ۲۳:۳۳    
دیابت یک بیماری است که در آن سطوح گلوکز یا قند خون، بیش از اندازه بالا می رود. گلوکز از غذاهای مصرفی تامین می شود و انسولین هورمونی است که به گلوکز در دسترسی به سلول ها و تامین انرژی مورد نیاز آنها ...
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۸/۰۹ - ۲۳:۰۳    
بقایی جلسات دادگاه خود را می گذراند. تخلفات احمدی نژاد هم که افشا شده است و تنها ضلع مثلث بهاری که خبری از او نیست، مشایی یا همان پدر عروس احمدی نژاد است.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۸/۰۹ - ۲۱:۰۳    
اگر به فهرست ثروتمندترین افراد در سال 2017 نگاهی بیندازید، متوجه خواهید شد که بیشتر آنها این ثروت هنگفت خود را از تکنولوژی به دست آورده اند.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۸/۰۹ - ۲۰:۰۳    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: در حال ساخت دیتاسنترهایی در عمق 200 متر زیر زمین در نقاط مختلف کشور هستیم که حتی در مقابل حملات موشکی نیز مقاوم هستند.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۸/۰۹ - ۱۸:۰۳    
روزنامه دیلی میل تصاویری از تزئین کاخ سفید به مناسبت فرا رسیدن هالووین با حضور دونالد ترامپ و همسرش منتشر کرد.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۸/۰۹ - ۱۷:۰۳    
هویج یک غذای انرژی زاست، چه آن را خام بخورید و یا بپزید خواص زیادی برای سلامتی شما دارد.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۸/۰۹ - ۱۶:۲۳    
رییس سازمان بورس می گوید: تاثیر کاهش نرخ سود بانکی بر بازار سرمایه در حال آشکار شدن است؛به همین دلیل رشد اخیر بورس ناشی از این تصمیم است.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۸/۰۹ - ۱۶:۱۸    
بعد از توقف چند ماهه پرداختی ها به سپرده گذاران فرشتگان و توقیف اموالی که برای موسسه کاسپین اتفاق افتاده بود، تازه ترین اظهارنظر رئیس کل بانک مرکزی با وعده های جدیدی همراه بوده است ...
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۸/۰۹ - ۱۶:۱۳    
مدیرعامل بانک قوامین با اشاره به ادغام بانک ها با یکدیگر تاکید کرد: ادغام مخصوص بانک خاصی نیست و چنانچه با نظارت بانک مرکزی صورت بگیرد، می تواند سیاست درستی باشد.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۸/۰۹ - ۱۵:۴۳    
یک مدیر ارشد نظام بانکی کشور درباره بلوکه کردن بخشی از تسهیلات پرداختی به مشتریان گفت: این اقدام بر اساس قانون پولی و بانکی انجام می شود و این روند ادامه خواهد یافت.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۸/۰۹ - ۱۵:۳۳    
مدیر کل اعتبارات بانک مرکزی از طرح جدید این بانک برای کارت اعتباری خرید کالای ایرانی خبر داد و گفت: در حال بررسی طرحی هستیم که با همکاری و هماهنگی وزارت صنعت ...
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۸/۰۹ - ۱۵:۱۸    
مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران از رونمایی طرح جدید این بانک با عنوان ساماندهی صندوق های قرض الحسنه خانگی در آذرماه خبر داد.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۸/۰۹ - ۱۵:۰۸    
وزیر امور اقتصادی و دارایی در مورد فروش اموال و دارایی های مازاد بانک ها گفت: این موضوع هم قانونی است و هم دستور رئیس جمهور است و از اولویت های حکم رئیس جمهور به اینجانب است.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۸/۰۹ - ۱۴:۳۸    
ارزش بیت کوین با کنار زدن نگرانی ها نسبت به سقوط قیمتی باز هم افزایش یافت و از مرز 6300 دلار عبور کرد.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۸/۰۹ - ۱۴:۰۳    
وزیر امور اقتصادی و دارایی از تغییراتی در سطح مدیران عامل بانک ها خبر داد.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۸/۰۹ - ۱۴:۰۳    
مرد چینی که از رشد زیاد مار خود نگران بود مجبور شد آن را به یک باغ وحش تحویل دهد.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۸/۰۹ - ۱۳:۰۳    
شرکت اپل مدتی پیش در کنفرانس خبری سالانه از آیفونX رونمایی کرد؛ گوشی ای که در ایران با قیمت سرسام آوری به فروش می رسد.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۸/۰۹ - ۱۲:۰۳    
یک روز با یک متقاضی برای جایگاه نایب رئیس بازاریابی مصاحبه کردم. وقتی از او خواستم برایم ایمیل بفرستد و شنیده هایش را بنویسد، او کمی رنجیده خاطر شد ...
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۸/۰۹ - ۱۰:۳۳    
ششمین روز نارنجی پایتخت در ماه میانی پاییز، دیروز رقم خورد و پایتخت نشینان برای ششمین روز متوالی هوای ناسالم تنفس کردند.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۸/۰۹ - ۱۰:۰۳    
این روبات ها که از سوی شرکت بوسا نوا روبوتیکس ساخته شده اند، 60 سانتی متر ارتفاع دارند و قادرند افزایش ارتفاع داده و به وسیله سنسورها، دوربین ها و نورهای مخصوص خود قفسه ها را اسکن کنند.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۸/۰۹ - ۰۹:۰۳    
بسیاری از افراد در روزهایی که احساس خوبی دارند و همه چیز بر وفق مرادشان است ، عملکرد و کارکرد درخشانی از خود ارائه می دهند ...
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۸/۰۹ - ۰۸:۳۳    
تجزیه و تحلیل نسل جدید داده ها به خرده فروشان این امکان را می دهد که ترکیب بهینه ای از 5 پی بازاریابی را تعیین کنند و کسب وکار تولیدکننده-محور را به مدلی با محوریت مشتری تغییر دهند.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۸/۰۹ - ۰۸:۲۳    
بررسی طرح اصلاح ساختار بانک مرکزی در مجلس کلید خورد؛ طرحی که هدف و غایت خود را خروج سیاست گذاری پولی از وابستگی و سلطه مالی و مدرن سازی آن قرار داده است.