شنبه ۰۵ خردادساعت ۱۰:۱۶May 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای عصر بانک 16 آبان 1396 - asrebank.ir

عصر بانک 29 اسفند 1394 عصر بانک 30 اسفند 1395 عصر بانک 31 فروردین 1396 عصر بانک 31 اردیبهشت 1396 عصر بانک 31 خرداد 1396 عصر بانک 31 تیر 1396 عصر بانک 31 مرداد 1396 عصر بانک 31 شهریور 1396 عصر بانک 30 مهر 1396 عصر بانک 30 آذر 1396 عصر بانک 30 دی 1396 عصر بانک 30 بهمن 1396 عصر بانک 29 اسفند 1396 عصر بانک 1 آبان 1396 عصر بانک 2 آبان 1396 عصر بانک 3 آبان 1396 عصر بانک 4 آبان 1396 عصر بانک 5 آبان 1396 عصر بانک 6 آبان 1396 عصر بانک 7 آبان 1396 عصر بانک 8 آبان 1396 عصر بانک 9 آبان 1396 عصر بانک 10 آبان 1396 عصر بانک 11 آبان 1396 عصر بانک 12 آبان 1396 عصر بانک 13 آبان 1396 عصر بانک 14 آبان 1396 عصر بانک 15 آبان 1396 عصر بانک 16 آبان 1396 عصر بانک 17 آبان 1396 عصر بانک 18 آبان 1396 عصر بانک 19 آبان 1396 عصر بانک 20 آبان 1396 عصر بانک 21 آبان 1396 عصر بانک 22 آبان 1396 عصر بانک 23 آبان 1396 عصر بانک 24 آبان 1396 عصر بانک 25 آبان 1396 عصر بانک 26 آبان 1396 عصر بانک 27 آبان 1396 عصر بانک 28 آبان 1396 عصر بانک 29 آبان 1396 عصر بانک 30 آبان 1396 
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۸/۲۰ - ۱۶:۴۹    
مراسم قرعه کشی مرحله دوم جشنواره دوجین بانک سرمایه در محل ساختمان ادارات مرکزی این بانک برگزار شد و 72 برنده خوش شانس این مرحله معرفی شدند.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۸/۱۹ - ۱۲:۰۰    
زمانی که ماریا اوکتابرسکایا دو سال بعد خبر فوت همسرش را شنید، تصمیم گرفت پول و عمرش را صرف انتقام گرفتن برای مردی کند که عاشقش بود.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۸/۱۸ - ۱۴:۰۵    
آی فون X گران ترین گوشی هوشمند تولیدی توسط اپل بوده که از قیمت پایه 999 دلار بهره می برد، البته در نسخه 256 گیگابایتی شاهد قیمت 1149 دلاری آن هستیم.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۸/۱۸ - ۰۷:۰۵    
دو بازیکن استقلال در اقدام عجیب پس از پایان تمرین اقدام به مسابقه با خودروی خود کردند.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۸/۱۸ - ۰۶:۳۵    
زن ایرانی آنقدر همسرش را کتک زد که هواپیما مجبور به فرود اضطراری شد.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۸/۱۷ - ۲۳:۰۵    
یک متخصص بیماری های مغز و اعصاب علل اختلال خواب در برخی ها را تشریح کرد.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۸/۱۷ - ۱۷:۰۵    
کوهنوردی که بر بالای قله صخره ای تاشورن (T schhorn) در کوه های آلپ سوئیس ایستاده است.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۸/۱۷ - ۱۴:۰۵    
خوردن یک صبحانه سلامت می تواند موتور مغز را با قدرت بسیار روشن کرده و به بهره وری و تمرکز در طول روز کمک کند.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۸/۱۷ - ۱۳:۳۵    
موسسه اعتباری نور با اخذ مجوز نهایی برای راه اندازی سامانه سپام برای صدور ضمانتنامه های ریالی و اعتبار اسناد داخلی، خدمات خود را گسترش می دهد.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۸/۱۷ - ۱۲:۳۵    
میرصانعی گفت: از میان استارت آپ هایی که تاسیس شدند، حدود 50 درصد از آنها موفق به ادامه حیات می شوند.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۸/۱۷ - ۱۲:۰۵    
مهدی حب درویش صاحب چندین رکورد گینس مقابل وینفرد شفر هنرمایی کرد.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۸/۱۷ - ۱۱:۰۵    
ایسنا به نقل از گاردین نوشت:یک شهروند شیلی به نام سیلنو ولانوویا را پیرترین انسان زنده روی زمین معرفی کرده که در سال 1896 متولد شده و 121 سال سن دارد
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۸/۱۷ - ۰۸:۳۰    
گردهمایی معرفی استارت آپ ها و شتاب دهنده های بازار سرمایه با حضور 26 استارت آپ، بعد از ظهر دیروز به همت کانون کارگزاران بورس و اوراق بهادار برگزار شد.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۸/۱۷ - ۰۸:۰۵    
جزیره کوچک جرزی در نزدیکی ساحل نرماندی فرانسه، مشهور به بهشت فراریان مالیاتی، جایی است که اپل 250 میلیارد دلار خود را پنهان کرده است.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۸/۱۷ - ۰۷:۰۵    
یک تیم استارتاپی ایرانی موفق شد با طراحی دستگاه پرتابل و تستر شناساگر آلودگی میکروبی، طیف وسیعی از باکتری ها را در کمترین زمان شناسایی می کند.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۸/۱۷ - ۰۶:۰۵    
برخی کاربران آیفون ایکس و مجهز به آی او اس 11 می گویند هنگام تایپ حرف i چیز دیگری ظاهر می شود. اپل قول داد رفع باگ کرده و در عین حال به راحتی می توان با تعریف کلید جدید، مشکل را حل کرد.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۲۳:۰۵    
افشانه دیجیتالی به کمک گوشی همراه انتقال خودکار و دقیق محتوای افشانه به داخل دستگاه تنفسی را برای بیماران مبتلا به آسم ممکن می کند.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۲۲:۰۵    
چند روز از خودکشی دردناک دو دانش آموز دختر دبیرستانی در اصفهان و یک دانشجوی دانشکده حقوق دانشگاه شهید بهشتی می گذرد. فیلم لحظات منتهی به خودکشی دو دختر نوجوان نیز در موبایل ها دست به دست می شود ...
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۲۱:۳۵    
سنگاپور برای چهارمین سال پیاپی لقب گران ترین شهر برای خارجی ها را از آن خود کرد.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۲۰:۳۵    
به تازگی اختلال عجیبی در گوشی آیفون مشاهده شده که در زمان استفاده از قابلیت تصحیح خودکار این گوشی حرف I را به حرف A همراه با یک سمبل در کنارش مبدل می کند.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۱۹:۳۵    
رئیس اتحادیه فروشندگان لاستیک، روغن، فیلتر، پنچرگیران و فیلترسازان تهران اجرت کلی تعویض روغن موتور، فیلتر هوا، فیلتر روغن و واسکازین را رقمی معادل 25 هزار تومان اعلام کرد.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۱۹:۰۵    
نتایج به دست آمده از یک مطالعه نشان داد، فعالیت فیزیکی زنان حتی اگر محدود به کارهای خانه باشد، موجب کاهش 70 درصدی احتمال مرگ زودرس در آنان می شود.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۱۸:۳۵    
زن و مردی که متهم هستند شوهر زن را به قتل رسانده و جسدش را تکه تکه کرده اند، با رضایت اولیای دم از چوبه دار نجات یافتند و به تحمل زندان محکوم شدند.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۱۸:۰۵    
پلیس جوان روسی با انتشار تصاویری از خود در صفحات اجتماعی شهرت و محبوبیت بسیار بالایی را به دست آورده است.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۱۷:۳۵    
آیفون X مدل متفاوتی از نسل جدید گوشی هوشمند است؛ تلفیقی از سخت افزارهای آشنایی که می شناسیم با ویژگی های جدید ولی اثبات نشده...
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۱۷:۳۵    
حمله روز گذشته به کلیسایی در تگزاس آمریکا که به کشته شدن 26 تن انجامید یکی از بدترین تیراندازی جمعی در تاریخ آمریکا محسوب می شود.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۱۷:۰۵    
در دنیای امروز کودکان پیش از یک سالگی از وسایل الکترونیکی استفاده می کنند که خیره شدن به نور آبی برخی از وسیله ها تهدیدی جدی برای سلامت آنهاست.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۱۶:۴۰    
ماندن قیمت دلار برای دومین ماه پیاپی در کانال چهارهزارتومان؛ این پیام را به اقتصاد می دهد که این رقم ماندنی خواهد بود ...
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۱۶:۳۵    
علی اوجی بازیگر و تهیه کننده موسیقی با انتشار عکسی از آرامگاه حافظ شیرازی نسب به یکی از حرکت های غیرفرهنگی که معمولا بر روی آثار تاریخی کشور انجام می شود، واکنش نشان داد.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۱۶:۳۵    
دادستان عمومی و انقلاب کرج از بازداشت اعضای باند جعل وکالتنامه به منظور برداشت غیرقانونی 110 میلیارد تومان از حساب یکی از بانک های کرج خبر داد.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۱۵:۳۰    
رئیس مرکز توسعه تجارت الکترونیکی با اشاره به اختلالی که در برخی سایت ها در خصوص نماد اعتماد الکترونیکی شان پیش آمده است، گفت: این اختلال به خاطر انتقال برخی سرورها بوده و موقتی است.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۱۵:۳۰    
مدیر اداره مطالعات و مقررات بانکی بانک مرکزی ضمن تشریح جزئیات بازنگری دستورالعمل ناظر بر ضمانت نامه های بانکی از اعمال تغییراتی در دریافت وثایق و سپرده ها خبرداد که ازکاهش وثیقه های نقدی و امکان صفر ...
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۱۵:۱۰    
خسرو فرحی مدیرعامل پست بانک ایران گفت: در راستای فراهم نمودن قدرت خرید سرپرستان خانوارهای یارانه بگیر به خصوص روستائیان و کمک به توسعه اشتغال های خرد و رونق تولید به زودی یاراکارت های اعتباری 10 ...
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۱۴:۳۵    
از جمله مواردی که باهم خوری آن باعث ایجاد عوارض سوء برای بدن و ایجاد امراض مختلف می شود، مصرف همزمان "برنج با ماست" است.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۱۴:۲۰    
آخرین پروژه های نماینده رسمی شرکت وینکور نیکسدورف آلمان در ایران چیست؟
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۱۳:۳۵    
یک پایگاه اینترنتی ایتالیایی به بررسی نقاط قوت و ضعف تیم ملی ایران به عنوان یکی از تیم های راه یافته به جام جهانی 2018 پرداخته است.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۱۰:۰۵    
در هر شرکتی، افرادی که بیشترین سرمایه گذاری را از نظر وقت و انرژی دارند، کارمندان آن شرکت هستند. نتیجه فعالیت این افراد است که در واقع ارزش شرکت و محصولات آن را معین می کند ...
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۰۸:۲۵    
در حال حاضر هرکس خواهان دسته چک باشد، با رفتن به بانک و بازکردن حساب جاری، تقاضای دسته چک خواهد کرد. بانک ها برای اعطای دسته چک باید استعلام هایی را نسبت به وضعیت اعتباری متقاضی دسته چک داشته باشند ...
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۰۸:۱۰    
الزام بانک ها به حفظ اطلاعات شخصی از یکسو و اهمیت این اطلاعات در کشف مواردی چون فرار مالیاتی از سوی دیگر باعث اختلاف شبکه بانکی و سازمان های مالیاتی در بسیاری از کشورها شده است ...
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۰۸:۱۰    
مالیات بیشتر باید با گسترش پایه های مالیاتی و بسط چتر مالیاتی و شناسایی مالیات گریزان و اخذ قاطعانه مالیات از آنها باشد نه بر پایه بودجه.