شنبه ۰۵ خردادساعت ۰۹:۴۴May 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای عصر بانک 21 آبان 1396 - asrebank.ir

عصر بانک 29 اسفند 1394 عصر بانک 30 اسفند 1395 عصر بانک 31 فروردین 1396 عصر بانک 31 اردیبهشت 1396 عصر بانک 31 خرداد 1396 عصر بانک 31 تیر 1396 عصر بانک 31 مرداد 1396 عصر بانک 31 شهریور 1396 عصر بانک 30 مهر 1396 عصر بانک 30 آذر 1396 عصر بانک 30 دی 1396 عصر بانک 30 بهمن 1396 عصر بانک 29 اسفند 1396 عصر بانک 1 آبان 1396 عصر بانک 2 آبان 1396 عصر بانک 3 آبان 1396 عصر بانک 4 آبان 1396 عصر بانک 5 آبان 1396 عصر بانک 6 آبان 1396 عصر بانک 7 آبان 1396 عصر بانک 8 آبان 1396 عصر بانک 9 آبان 1396 عصر بانک 10 آبان 1396 عصر بانک 11 آبان 1396 عصر بانک 12 آبان 1396 عصر بانک 13 آبان 1396 عصر بانک 14 آبان 1396 عصر بانک 15 آبان 1396 عصر بانک 16 آبان 1396 عصر بانک 17 آبان 1396 عصر بانک 18 آبان 1396 عصر بانک 19 آبان 1396 عصر بانک 20 آبان 1396 عصر بانک 21 آبان 1396 عصر بانک 22 آبان 1396 عصر بانک 23 آبان 1396 عصر بانک 24 آبان 1396 عصر بانک 25 آبان 1396 عصر بانک 26 آبان 1396 عصر بانک 27 آبان 1396 عصر بانک 28 آبان 1396 عصر بانک 29 آبان 1396 عصر بانک 30 آبان 1396 
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۸/۲۳ - ۰۸:۲۴    
تعداد کاربران خدمات بانکداری الکترونیک بانک اقتصادنوین در مهرماه سال جاری با رشد قابل توجهی همراه بوده است که در این بین، تعداد کارت های اعتباری صادره از این بانک نسبت به مدت مشابه سال قبل ...
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۸/۲۲ - ۱۳:۰۴    
ساعتی پیش زلزله ای به شدت 7. 2 ریشتر، سلیمانیه عراق و غرب کشور را لرزاند. اینفوگرافی زیر اقدامات لازم در هنگام وقوع زلزله را نشان می دهد.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۸/۲۲ - ۱۲:۰۴    
محققان موفق به یافتن راهی برای شارژ گوشی های تلفن همراه با استفاده از نور محیط اطراف شده اند. آنها به این منظور سلول های خورشیدی باریک و منعطفی طراحی کرده اند ...
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۸/۲۲ - ۰۸:۳۴    
پنجمین نشست مدیران و روسای ستاد و شعب تهران بانک گردشگری برگزار شد.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۸/۲۲ - ۰۸:۰۴    
ساتیا نادلا هنگام دیدار از هند به یکی از روزنامه نگارانِ آی پد به دست گفت: دوستم، شما نیاز به یک کامپیوتر واقعی دارید!
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۸/۲۲ - ۰۷:۰۴    
گوگل بررسی های مفصلی را بر روی وضعیت حساب های کاربری افراد انجام داده و مهم ترین تهدیدات امنیتی آنها را مشخص کرده است.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۸/۲۲ - ۰۶:۳۴    
رئیس جمهوری ایالات متحده به اظهارات کیم جونگ اون رهبر کره شمالی واکنشی توئیتری نشان داد.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۸/۲۲ - ۰۶:۰۴    
گروهی از محققان روشی برای احراز هویت کاربران دستگاه های دیجیتال با تحلیل ترکیبات عرق آنها ایجاد کرده اند.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۸/۲۱ - ۲۳:۳۴    
پس از تهاجم نیروهای بین المللی به رهبری آمریکا علیه عراق در سال 2003 میلادی و پیش از آنکه این کاخ به مقامات عراقی واگذارشود، نیروهای آمریکایی از کاخ صدام برای امور مربوط به خود استفاده می کردند.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۸/۲۱ - ۲۳:۰۴    
سخنگوی آتش نشانی ورامین گفت: بر اثر واژگونی یک خودروی پژو 206، دو سرنشین خانم داخل خودرو محبوس شدند.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۸/۲۱ - ۲۲:۳۴    
طبق گزارش های منتشر شده، استفاده روز افزون از اپلیکیشن ها و شبکه های اجتماعی سلامتی روحی و جسمی کاربران را تحت تاثیر قرار داده است.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۸/۲۱ - ۲۲:۰۴    
در حالی که اپل مدعی بود با افزوده شدن قابلیت امنیتی فیس آی دی به گوشی آیفون ایکس باز کردن قفل این گوشی تنها از طریق چهره مالک آن ممکن است، یک شرکت امنیتی این ادعا را زیر سؤال برده است.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۸/۲۱ - ۲۱:۳۴    
محققان با استفاده از فناوری های نوین به دنبال بهبود عملکرد افراد در کارهای خاص هستند. مثلا کلاهی که فعالیت مغز را اسکن می کند و با تکنولوژی پیشرفته می تواند با استفاده از تکنیک های آموزش ذهنی برای ...
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۸/۲۱ - ۲۱:۰۴    
اولین تست ورزشگاه لوژنیکی مسکو با بازی دوستانه روسیه و آرژانتین پایان یافت.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۸/۲۱ - ۲۰:۳۴    
چین از یک تونل باد برای آزمایش هواپیمای فوق سریع با 10 برابر سرعت صوت و قابلیت حمل کلاهک هسته ای رونمایی کرد.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۸/۲۱ - ۲۰:۰۴    
جراح دندانپزشک با بیان اینکه پس از درمان ریشه دندان نباید روی پانسمان موقت را با مسواک سایید گفت: همچنین بهتر است نخ دندان نیز در ناحیه پانسمان وارد نشود.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۸/۲۱ - ۱۹:۳۴    
چگونه می توان بی اعتمادی ایجاد نکرد وقتی فردی که 8 سال در مسند ریاست قوه مجریه این نظام بوده، در فضای مجازی و از طریق ویدئو کنفرانس با مردم صحبت می کند و با طرح مواردی که متاسفانه پاسخگویی نیز برایش ...
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۸/۲۱ - ۱۸:۳۴    
این فوتبال داستان های رازگونه بسیاری دارد که گرچه شاهدی مستند برای اثبات آن وجود ندارد؛ اما نمی توان آن را انکار کرد ...
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۸/۲۱ - ۱۸:۰۴    
طبق نظرسنجی اخیر که توسط انجمن روانشناسی آمریکا صورت گرفت، نگرانی های مالی، خطر حمله قلبی را 13 برابر افزایش می دهد.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۸/۲۱ - ۱۷:۰۴    
مکان های خوفناکی در ایران وجود دارد که با رفتن به آنجا ترس را لمس خواهید کرد.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۸/۲۱ - ۱۶:۵۹    
بازار سرمایه می تواند پذیرای برخی سرمایه های ریسک پذیر در روزهای پیش رو باشد و می توان پیش بینی کرد نرخ بازدهی بازار سرمایه همچنان بیشتر از بازارهای موازی باقی بماند.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۸/۲۱ - ۱۶:۵۴    
اخذ سفته با درج مبلغ ارزی به عنوان وثیقه غیرنقدی تعهدات ارزی از مشتریان بانک ها با رعایت سایر ضوابط و مقررات بلامانع است.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۸/۲۱ - ۱۶:۳۴    
به منظور افزایش امنیت اطلاعات کارت مشتریان، امکان غیر فعال سازی رمز دوم کارت های بانک پاسارگاد فراهم شد.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۸/۲۱ - ۱۶:۳۴    
اگرچه هنوز بانکهای مرکزی دنیا، بیت کوین را به عنوان واحد پول رایج نپذیرفته اند؛ اکنون ردپای خرید و فروش های بیت کوینی را می توان با سودای سود بیشتر در ارزهای دیجیتال یافت.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۸/۲۱ - ۱۶:۰۵    
برخی افراد همیشه احساس خستگی می کنند اما با رعایت رژیم غذایی می توان این احساس را از بین برد.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۸/۲۱ - ۱۵:۰۰    
به منظور تکمیل زنجیره خدمات بانکی و افزایش امنیت حساب کاربران، سامانه صدور رمز یکبار مصرف بانک سینا جهت ورود به اینترنت بانک راه اندازی شد.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۸/۲۱ - ۱۴:۳۵    
مدیرکل مقررات ، مجوزهای بانکی و مبارزه با پولشویی بانک مرکزی گفت: دستورالعمل بستن حساب های راکد در بانک ها از اول آذر اجرایی می شود.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۸/۲۱ - ۱۳:۳۰    
تکنولوژی بلاک چین برای اولین بار به طور گسترده در بیت کوین مورد استفاده قرار گرفت.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۸/۲۱ - ۱۲:۱۵    
مدیرعامل بانک تجارت برنامه های این بانک برای توسعه خدمات و نقش آفرینی موثرتر در بازار های پولی و مالی کشور را تشریح کرد.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۸/۲۱ - ۱۲:۰۵    
شرکت علی بابا (Alibaba) که در زمینه فروش و ارسال محصولات مختلف به سراسر دنیا شهرت دارد، به تازگی در وب سایت Alizia اخبار و جزئیات جدیدی از آمار فروش خود را در روز مجردها که دیروز برگزار شد منتشر کرد.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۸/۲۱ - ۱۱:۳۰    
بانک ها در هر صورت حتی اگر نرخ سود سپرده را در مقابل ارقام کلان هم بالا نبرند و خود را پایبند به قانون نشان دهند، می دانند که چگونه باید بخشنامه بانک مرکزی را دور بزنند؛ حتی با استفاده از تلفن بانک.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۸/۲۱ - ۱۰:۵۵    
اصلاً عجیب نیست که وقتی از پشت پیشخوان مجبورید رمز عبور کارت خود را اعلام کنید نگران چیزی باشید که اصطلاحاً به آن پژواک رمز گفته میشود ...
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۸/۲۱ - ۰۹:۵۴    
بانک ملی ایران قصد دارد در اقدامی نو، همزمان با حمایت از نخبگان دارای ایده، از آنها برای ارائه خدمات نوین برای مردم کمک بگیرد.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۸/۲۱ - ۰۹:۰۴    
یکی از اشتباهاتی که از اغلب مدیران تازه کار و جوان سر می زند این است که آنها علاقه عجیب و بی موردی به کنترل همه چیز و همه کس در شرکت های تحت رهبری شان دارند و معمولا دوست دارند به کارمندان دیکته کنند ...
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۸/۲۱ - ۰۸:۰۹    
جلسه روسای قوا روز گذشته به میزبانی رئیس قوه قضائیه برگزار شد. جلسه ای که یکی از مهم ترین مسائل مطرح در آن بررسی مشکل مال باختگان موسسات اعتباری بود.