شنبه ۰۵ خردادساعت ۱۸:۲۶May 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای عصر بانک 20 آبان 1396 - asrebank.ir

عصر بانک 29 اسفند 1394 عصر بانک 30 اسفند 1395 عصر بانک 31 فروردین 1396 عصر بانک 31 اردیبهشت 1396 عصر بانک 31 خرداد 1396 عصر بانک 31 تیر 1396 عصر بانک 31 مرداد 1396 عصر بانک 31 شهریور 1396 عصر بانک 30 مهر 1396 عصر بانک 30 آذر 1396 عصر بانک 30 دی 1396 عصر بانک 30 بهمن 1396 عصر بانک 29 اسفند 1396 عصر بانک 1 آبان 1396 عصر بانک 2 آبان 1396 عصر بانک 3 آبان 1396 عصر بانک 4 آبان 1396 عصر بانک 5 آبان 1396 عصر بانک 6 آبان 1396 عصر بانک 7 آبان 1396 عصر بانک 8 آبان 1396 عصر بانک 9 آبان 1396 عصر بانک 10 آبان 1396 عصر بانک 11 آبان 1396 عصر بانک 12 آبان 1396 عصر بانک 13 آبان 1396 عصر بانک 14 آبان 1396 عصر بانک 15 آبان 1396 عصر بانک 16 آبان 1396 عصر بانک 17 آبان 1396 عصر بانک 18 آبان 1396 عصر بانک 19 آبان 1396 عصر بانک 20 آبان 1396 عصر بانک 21 آبان 1396 عصر بانک 22 آبان 1396 عصر بانک 23 آبان 1396 عصر بانک 24 آبان 1396 عصر بانک 25 آبان 1396 عصر بانک 26 آبان 1396 عصر بانک 27 آبان 1396 عصر بانک 28 آبان 1396 عصر بانک 29 آبان 1396 عصر بانک 30 آبان 1396 
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۸/۲۱ - ۱۹:۰۴    
نمایشگاه سِما 2017 در شهر لاس وگاس ایالات متحده امریکا امسال میزبان تعداد زیادی از عجایب دنیای اتومبیل بود.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۸/۲۱ - ۱۶:۵۹    
بررسی آمارهای تجاری نشان می دهد بیش از یک پنجم صادرات ایران راهی چین می شود.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۸/۲۱ - ۱۵:۰۵    
ده تصویر از حیوانات متفاوت و عجیب را که در زندگی روزمره آنها را نمی بینم، ارایه خواهیم داد.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۸/۲۱ - ۱۴:۵۵    
رئیس دانشگاه تهران با بیان اینکه شهر دانش دانشگاه تهران در قلب پایتخت می تواند اکوسیستم این شهر و تجارت های پیرامونی آن را دگرگون کند ...
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۸/۲۱ - ۱۳:۰۵    
در روزهای گذشته شایعاتی در خصوص ازدواج مهاجم تیم ملی ایران با یکی از ستارگان سینمای ایران تبدیل به سوژه ای داغ در رسانه ها شده بود.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۸/۲۱ - ۱۱:۰۵    
در حاشیه باخت یک بر صفر ایتالیا مقابل سوئد، در مرحله پلی آف جام جهانی 2018، سایت گل این کارتون را منتشر کرد.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۸/۲۱ - ۱۰:۰۵    
ساخت دوچرخه آن هم توسط بزرگترین تولیدکنندگان خودرو در دنیا همیشه نکته ای بسیار جذاب است چرا که این شرکت های عظیم بیشتر به دنبال تولید یک دستگاه خاص و منحصر به فرد به جای وسیله ای کاربردی برای استفاده ...
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۸/۲۱ - ۰۷:۰۴    
اینستاگرام در حال آزمایش قابلیت دنبال کردن هشتگهای مورد علاقه کاربران در این شبکه اجتماعی است.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۸/۲۰ - ۲۳:۰۴    
گزارش های مختلف حاکی از آن است که اپل سال آتی تبلتی مجهز به فناوری شناسایی صورت به بازار عرضه می کند. اما دستگاه مذکور نمایشگر او ال ای دی نخواهد داشت.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۸/۲۰ - ۲۲:۳۴    
با 8 روش عجیب و غیر عادی که می تواند به کاهش وزن کمک کند آشنا شوید.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۸/۲۰ - ۲۲:۰۴    
یک استارت آپ آمریکایی مشغول تحقیق روی ساخت تراشه ای میکرو است که در مغز نصب می شود و حافظه انسان را ارتقا می دهد. این فناوری 15 سال دیگر واقعی می شود.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۸/۲۰ - ۲۱:۳۴    
بلندقدترین بسکتبالیست ها بیش از 2 متر 20 سانتی متر هستند و تا نزدیکی 2 متر و 50 سانتی متر نیز می رسند.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۸/۲۰ - ۲۱:۰۴    
برخی کاربران آیفون ایکس از وجود مشکلی تازه در این گوشی خبر می دهند که باعث می شود یک خط سبز رنگ در وسط نمایشگر آن ظاهر شود؛ امری که باعث از کار افتادن آن می شود.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۸/۲۰ - ۲۰:۳۴    
دو کشور عربستان و امارات در ادامه رفتارهای غیرحرفه ای و مغرضانه خود اعلام کردند که در فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا برابر ایران و قطر تنها در زمین بی طرف به میدان خواهند رفت.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۸/۲۰ - ۲۰:۰۴    
بیشترین خرید و فروش و اجاره مسکن در نیمه شمالی شهر تهران انجام می شود.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۸/۲۰ - ۱۹:۳۴    
با به روزرسانی سیستم عامل اندروید کاربران می توانند از میزان مصرف باتری توسط هر برنامه به طور دقیق آگاه شوند و از این طریق برای جلوگیری از خالی شدن سریع باتری برنامه ریزی کنند.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۸/۲۰ - ۱۹:۰۴    
هم اکنون فیس بوک امکان مشاهده و جستجوی املاک اجاره ای را با همکاری سایت های املاک برای کاربران آمریکایی فراهم آورده است.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۸/۲۰ - ۱۸:۳۴    
محققان می گویند قارچ حاوی مقدار زیادی از دو آنتی اکسیدان به نام های گلوتاتیون و ارگوتیونین است که مصرف آنها می تواند به جلوگیری از پیرشدن انسان کمک شایانی کند.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۸/۲۰ - ۱۸:۰۴    
گاهی در دنیا شهرهای باستانی ای پیدا می شود که باستان شناسان هیچ دلیلی برای چگونگی به وجود آمدن آن ها پیدا نمی کنند
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۸/۲۰ - ۱۷:۳۴    
رئیس مرکز رسانه های دیجیتال وزارت ارشاد با بیان این که 130 هزار اپلیکیشن شامد گرفتند گفت: طرح فضای مجازی سالم آماده بهره برداری است.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۸/۲۰ - ۱۷:۱۴    
در حالی که تنش ها در منطقه خاورمیانه بالا گرفته است، وقوع یک رویارویی نظامی میان ایران و عربستان می تواند تأثیرات شدیدی بر اقتصاد جهانی به دنبال داشته باشد و قیمت نفت را به 200 دلار در هر بشکه برساند.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۸/۲۰ - ۱۷:۰۴    
رییس مرکز توسعه تجارت الکترونیکی گفت: تیم فنی در تلاش است تا در ظرف چند روز آینده در طی هفته جاری مشکل اختلال سامانه نماد اعتماد الکترونیکی رفع شود.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۸/۲۰ - ۱۷:۰۴    
بعد از نیکی لاچی هنرپیشه آمریکایی حالا نوبت به یک نفر دیگر است که با شباهت بیش از اندازه به علی دایی تعجب همه را برانگیزد.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۸/۲۰ - ۱۶:۵۹    
یکی از رانندگان شرکت های تاکسی اینترنتی از تلاش برای ایجاد یک تشکل صنفی و ثبت رسمی آن در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی خبر داد.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۸/۲۰ - ۱۶:۴۴    
براساس گزارش های منتشر شده از سوی شاپرک، بانک ملت در سه ماهه تابستان بیشترین سهم از مبلغ و تعداد تراکنش های سیستم بانکی را به خود اختصاص داده است.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۸/۲۰ - ۱۶:۳۹    
دبیر انجمن لوازم خانگی با بیان اینکه موفقیت طرح خرید کارت اعتباری خرید کالای ایرانی نیازمند هدف گذاری است، گفت: باید بانک مرکزی، وزارت صنعت، معدن و تجارت ...
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۸/۲۰ - ۱۶:۳۴    
مرکز بررسی های فنی اقتصادی وزارت ارتباطات آخرین وضعیت نفوذ فناوری اطلاعات و ارتباطات در کشور را اعلام کرد. برمبنای این آمار، 47 میلیون ایرانی از اینترنت موبایل استفاده می کنند.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۸/۲۰ - ۱۶:۱۹    
در معاملات روز جمعه قیمت بیت کوین به زیر 7000 دلار سقوط کرد تا بیش از 1000 دلار از بالاترین رکورد خود که در پایان معاملات روز چهارشنبه(بامداد پنج شنبه) ثبت کرده بود پایین تر معامله شود.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۸/۲۰ - ۱۵:۵۰    
کاهش هزینه های مشتریان و ارتقای کمی و کیفی سطح خدمات الکترونیکی دلایلی است که بانک صادرات نسبت به طراحی و ارتقای خدمات قابل ارائه از طریق سامانه همراه بانک اقدام و نسخه جدید این سامانه را روانه بازار ...
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۸/۲۰ - ۱۵:۳۵    
رئیس پلیس راهور تهران بزرگ از آغاز فاز اول طرح ساماندهی موتورسواران پایتخت از ابتدای آذرماه خبر داد و گفت: در این طرح تخلفات موتورسیکلت سواران تهرانی توسط دوربین های ثبت تخلف شناسایی و ثبت می شود.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۸/۲۰ - ۱۵:۳۰    
طبق قرار قبلی و با وعده رئیس کل بانک مرکزی درباره از سرگیری تعیین تکلیف سپرده گذاران تعاونی منحل شده فرشتگان و پرداخت سپرده های تا سقف 200 میلیون تومان و بالاتر انتظار می رود از امروز همزمان با 20 ...
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۸/۲۰ - ۱۴:۰۵    
قهرمان سابق المپیک بار دیگر برای توضیحات در مورد پرونده مرگ عموی خود در درگیری سال گذشته به دادگاه امور جنایی احضار شد.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۸/۲۰ - ۱۳:۳۵    
دوشنبه 6 آذر مصادف با 8 ربیع الاول به مناسبت سالروز شهادت امام حسن عسکری و آغاز امامت حضرت مهدی ، تعطیل رسمی است.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۸/۲۰ - ۱۲:۰۵    
دور شانزدهم از سری سوم قرعه کشی وین کارت بانک سامان با حضور مدیران ارشد بانک و برند جایزه ممتاز دوره پیشین این قرعه کشی انجام شد.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۸/۲۰ - ۱۰:۲۰    
جدایی بانکداری و شرکت های تکنولوژی مالی از هم باعث شده است بانک ها مشتریان خود را در مقابل شرکت هایی چون فیس بوک، آمازون یا اپل از دست ندهند.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۸/۲۰ - ۱۰:۰۵    
هفتاد و دو مدیر از لیست 100 نفره سال گذشته، امسال هم تکرار شده اند و 23 نفر از آنها برای چهارمین سال متوالی است که در این لیست قرار می گیرند.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۸/۲۰ - ۰۹:۰۰    
ارز به افراد خاص و صرافی های خاص فروخته می شد. بعد هم طلا فروخته شد. طلا برای ما ارز بود و ما آن را می فروختیم؛ یعنی مردم اگر نمی توانستند ارز را از داخل کشور به خارج ببرند ...
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۸/۲۰ - ۰۸:۲۰    
سرمایه گذاری در حوزه استارت آپ ها با مفهوم ریسک عجین بوده و این همان حلقه مفقوده در بازارهای سرمایه سنتی است به طوری که در سایر بخش های بازار سرمایه ...