شنبه ۰۵ خردادساعت ۱۱:۵۴May 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای عصر بانک 22 آبان 1396 - asrebank.ir

عصر بانک 29 اسفند 1394 عصر بانک 30 اسفند 1395 عصر بانک 31 فروردین 1396 عصر بانک 31 اردیبهشت 1396 عصر بانک 31 خرداد 1396 عصر بانک 31 تیر 1396 عصر بانک 31 مرداد 1396 عصر بانک 31 شهریور 1396 عصر بانک 30 مهر 1396 عصر بانک 30 آذر 1396 عصر بانک 30 دی 1396 عصر بانک 30 بهمن 1396 عصر بانک 29 اسفند 1396 عصر بانک 1 آبان 1396 عصر بانک 2 آبان 1396 عصر بانک 3 آبان 1396 عصر بانک 4 آبان 1396 عصر بانک 5 آبان 1396 عصر بانک 6 آبان 1396 عصر بانک 7 آبان 1396 عصر بانک 8 آبان 1396 عصر بانک 9 آبان 1396 عصر بانک 10 آبان 1396 عصر بانک 11 آبان 1396 عصر بانک 12 آبان 1396 عصر بانک 13 آبان 1396 عصر بانک 14 آبان 1396 عصر بانک 15 آبان 1396 عصر بانک 16 آبان 1396 عصر بانک 17 آبان 1396 عصر بانک 18 آبان 1396 عصر بانک 19 آبان 1396 عصر بانک 20 آبان 1396 عصر بانک 21 آبان 1396 عصر بانک 22 آبان 1396 عصر بانک 23 آبان 1396 عصر بانک 24 آبان 1396 عصر بانک 25 آبان 1396 عصر بانک 26 آبان 1396 عصر بانک 27 آبان 1396 عصر بانک 28 آبان 1396 عصر بانک 29 آبان 1396 عصر بانک 30 آبان 1396 
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۸/۲۳ - ۱۶:۱۵    
اگر فعال اقتصادی در زمینه دریافت تسهیلات با مشکلی مثل حبس سپرده رو به رو شد می تواند به بازرسی بانک مذکور یا بانک مرکزی مراجعه کند.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۸/۲۳ - ۱۵:۳۵    
کشور ژاپن واقع در شرق آسیا و اقیانوس آرام یکی از زلزله خیزترین نقاط دنیا به محسوب می شود و به همین دلیل هر لحظه باید آماده باشد.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۸/۲۳ - ۱۵:۲۵    
دکتر فرحی مدیرعامل پست بانک ایران ضمن ابراز همدری با حادثه دیدگان زلزله استان کرمانشاه از پرداخت تسهیلات 10 میلیون تومانی به خانواده های آنان خبر داد.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۸/۲۳ - ۱۳:۰۹    
مجمع عادی به طور فوق العاده شرکت کارت اعتباری ایران کیش امروز با حضور بیش از 93 درصد از صاحبان سهام تشکیل جلسه داد.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۸/۲۳ - ۱۰:۰۴    
خانم دکتر ستاری پزشک زنی که گفته می شود در بیمارستان قصرشیرین، بار رسیدگی به مصدومان #زلزله را به دوش گرفته و در اغلب گزارشهای تصویری، تلاش او دیده می شود.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۸/۲۳ - ۰۹:۳۴    
دوقاتل زن که دچار اختلال هویتی هستند به قتل مرد میانسال در پاسداران اعتراف کردند.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۸/۲۳ - ۰۹:۰۴    
سازمان غذا و دارو با صدور اطلاعیه ای برای تهیه دارو مورد نیاز مناطق زلزله زده شماره حساب بانکی اعلام کرد.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۸/۲۳ - ۰۸:۳۴    
رئیس سازمان مدیریت بحران کشور با بیان اینکه امدادرسانی به مردم زلزله زده با جدیت و سرعت ادامه دارد، اقلامی را که مورد درخواست ساکنان مناطق زلزله زده است اعلام کرد.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۸/۲۳ - ۰۸:۰۴    
یک رسانه آمریکایی در گزارشی به لحظات عجیب در مصاحبه نخست وزیر مستعفی لبنان اشاره کرده و مواردی مانند بغض های فروخورده تا نوشیدن غیرمعمول آب را مواردی دانسته که به شایعات درباره او دامن زده اند.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۸/۲۳ - ۰۷:۰۴    
اینستاگرام مشغول آزمایش ویژگی جدیدی است که به کاربرانش اجازه می دهد علاوه بر حساب های کاربری، هشتگ های مورد علاقه خود را دنبال کنند.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۸/۲۳ - ۰۶:۰۴    
عکس روز نشنال جئوگرافیک به مراسم سنتی سالانه در تاکایاما ژاپن اختصاص یافته است. در این مراسم وسایل آتش بازی به امید داشتن سالی سرشار از شادی و خوشبختی روی یک پل نصب می شود.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۸/۲۲ - ۲۳:۳۴    
گوگل می گوید آن دسته از برنامه های عرضه شده در پلی استور را که خواستار دسترسی های بیش از حد و نامعمول هستند را حذف خواهد کرد.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۸/۲۲ - ۲۳:۰۴    
شفافیت صورت های مالی باشگاه ها نیز لازمه بهبود وضع است. اگر قرار است به جادوگر پول بدهند، ایرادی ندارد، ولی باید شفاف باشد! معلوم باشد که دستمزد جادوگر چقدر است، حداقل مالیات آن اخذ شود!
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۸/۲۲ - ۲۲:۰۴    
هر پرواز بمب افکن پنهانکار بی – 2 بیش از 135 هزار دلار در هر ساعت هزینه دارد.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۸/۲۲ - ۲۱:۰۴    
فضاپیمای قابل بازیابی "دریم چیسر"(Dream Chaser) اولین تست بعد از تلاش ناموفق قبلی خود را با موفقیت انجام داد.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۸/۲۲ - ۲۰:۰۴    
پیل سوختی هیدروژنی عمدتا برای تامین نیروی وسایل نقلیه مورد استفاده قرار می گیرند، اما آنها به زودی می توانند استفاده دیگری پیدا کنند.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۸/۲۲ - ۱۹:۰۴    
علی دایی و رامبد جوان در پیام هایی جداگانه با خانواده های داغدار زلزله دیشب همدردی کردند.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۸/۲۲ - ۱۸:۰۴    
صحبت های جنجالی علی کریمی و بیان بخشی از مشکلات و فساد موجود در فوتبال ظاهرا به مذاق برخی خوش نیامده و آن را یک تهدید و نه فرصت تلقی کرده اند ...
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۸/۲۲ - ۱۷:۰۴    
یادداشت یک شهروند روی آمبولانسی که برای کمک به منطقه ای از شهر میدلنز در انگلیس رفته بود سوژه رسانه ها شد.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۸/۲۲ - ۱۷:۰۴    
معاون فناوری های نوین بانک مرکزی از پایداری شبکه بانکی در مناطق زلزله زده خبر داد و گفت: از صبح امروز جلساتی برگزار شد تا قطعی صورت نگیرد و ارائه خدمات بانکی ادامه یابد.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۸/۲۲ - ۱۶:۵۹    
نوسان بالا از بیت کوین دور نمی شود و همین، پرسش هایی را در مورد این که آیا پول دیجیتال می تواند یک دارایی پایدار برای سرمایه گذاری باشد یاخیر را مطرح می کند.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۸/۲۲ - ۱۶:۰۴    
اینفوگرافیک با موضوع مثلث حیات در زلزله منتشر می شود.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۸/۲۲ - ۱۵:۵۹    
معاون فن آوری بانک مرکزی نسبت به ریسک بالای "بیت کوین" هشدار داد و اعلام کرد که بانک مرکزی این ارزها را هنوز به عنوان ارز رسمی نپذیرفته است.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۸/۲۲ - ۱۵:۰۴    
معرفی حربه های مرسوم که باعث می شوند ناخواسته در مغازه های بزرگ به آدمی ولخرج تبدیل شوید.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۸/۲۲ - ۱۴:۰۴    
شفر دستیاری به همراه خود به استقلال آورده که با فیزیک بدنی خاص خود مورد توجه رسانه ها قرار گرفت.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۸/۲۲ - ۱۳:۳۴    
معاون اسبق بانک مرکزی با حمایت از اقدام بانک مرکزی برای بستن حساب های راکد بانکی گفت: گاه نیروهایی از داخل بانک ها روی این حساب های راکد گردش های مالی صورت می دهند و سوء استفاده می کنند.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۸/۲۲ - ۱۲:۳۴    
با دستور ویژه مدیرعامل بانک ملی ایران، امکانات بیمارستان بانک برای کمک رسانی به زلزله زدگان استان کرمانشاه بسیج شد.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۸/۲۲ - ۱۲:۰۴    
بدون شرح!
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۸/۲۲ - ۱۱:۰۴    
روزنامه اعتماد در یادداشتی به انتقاد از افراد و رسانه هایی پرداخت که می خواهند در منطقه جنگ راه بیفتد.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۸/۲۲ - ۱۰:۰۴    
زلزله 7.3 ر یشتری شب گذشته در مرز ایران و عراق تاکنون 141 کشته در ایران برجا گذشته است، بیشترین قربانیان تاکنون در قصر شیرین گزارش شده است.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۸/۲۲ - ۰۹:۳۴    
ریچارد برانسون، سرمایه گذار و کارآفرین بزرگ و معروف، می گوید: صرف نظر از اینکه در چه صنعتی فعالیت می کنید، کارکنان شما مزیت رقابتی واقعی شما هستند ...
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۸/۲۲ - ۰۹:۰۴    
مسکن مهر اسلام آباد غرب با یک پس لرزه به این شکل درآمد
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۸/۲۲ - ۰۸:۳۴    
آدرس 45 گره ترافیکی پایتخت به منظور اعمال اصلاحات هندسی در حالی از سوی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ اعلام شد که معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران اعتقاد دارد بسیاری از این گره های ترافیکی ...
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۸/۲۲ - ۰۸:۱۹    
ظاهر آن یک کارت پلاستیکی است که روی آن نام صاحب کارت و شماره ای چندرقمی ثبت شده است.در انگلیسی Credit card و در فارسی کارت اعتباری نامیده می شود ...
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۸/۲۲ - ۰۸:۰۹    
دارا خسروشاهی مدیرعامل جدید کمپانی اوبر که برای اولین بار پس از نشستن بر صندلی مدیریت این شرکت به میان مردم آمده بود ...
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۸/۲۲ - ۰۸:۰۴    
معاون سازمان مدیریت بحران کشور آخرین آمار تلفات زلزله غرب کشور را اعلام کرد.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۸/۲۲ - ۰۷:۳۴    
اوبر و ناسا پیش نویس توافقنامه ای را نهایی کردند که می تواند رنگ واقعیت به تاکسی های پرنده ببخشد.