شنبه ۰۵ خردادساعت ۱۹:۱۴May 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای عصر بانک 24 آبان 1396 - asrebank.ir

عصر بانک 29 اسفند 1394 عصر بانک 30 اسفند 1395 عصر بانک 31 فروردین 1396 عصر بانک 31 اردیبهشت 1396 عصر بانک 31 خرداد 1396 عصر بانک 31 تیر 1396 عصر بانک 31 مرداد 1396 عصر بانک 31 شهریور 1396 عصر بانک 30 مهر 1396 عصر بانک 30 آذر 1396 عصر بانک 30 دی 1396 عصر بانک 30 بهمن 1396 عصر بانک 29 اسفند 1396 عصر بانک 1 آبان 1396 عصر بانک 2 آبان 1396 عصر بانک 3 آبان 1396 عصر بانک 4 آبان 1396 عصر بانک 5 آبان 1396 عصر بانک 6 آبان 1396 عصر بانک 7 آبان 1396 عصر بانک 8 آبان 1396 عصر بانک 9 آبان 1396 عصر بانک 10 آبان 1396 عصر بانک 11 آبان 1396 عصر بانک 12 آبان 1396 عصر بانک 13 آبان 1396 عصر بانک 14 آبان 1396 عصر بانک 15 آبان 1396 عصر بانک 16 آبان 1396 عصر بانک 17 آبان 1396 عصر بانک 18 آبان 1396 عصر بانک 19 آبان 1396 عصر بانک 20 آبان 1396 عصر بانک 21 آبان 1396 عصر بانک 22 آبان 1396 عصر بانک 23 آبان 1396 عصر بانک 24 آبان 1396 عصر بانک 25 آبان 1396 عصر بانک 26 آبان 1396 عصر بانک 27 آبان 1396 عصر بانک 28 آبان 1396 عصر بانک 29 آبان 1396 عصر بانک 30 آبان 1396 
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۶:۲۳    
بر اساس اعلام قبلی بانک مرکزی، دستورالعمل بستن حساب های راکد در بانک ها از امروز اجرایی شد.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۸/۲۸ - ۰۶:۰۳    
کمپانی چینی شائومی(شیائومی) قصد دارد در جدیدترین محصول خود مشکل بریدگی تصویری در آیفون ایکس / Notch را حل کند.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۸/۲۷ - ۲۰:۳۲    
تلگرام امروز در نقاط مختلف ایران به قطعی و اختلال دچار شد و این در حالی بود که دیگر برنامه های اجتماعی فعال و در دسترس بودند و ظاهرا اختلال تلگرام از اشکال در شبکه داخلی نبوده است.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۸/۲۶ - ۲۳:۰۵    
فیروز نادری که در صفحه اینستاگرام خود از تلاش برای کمک رسانی به زلزله زدگان کرمانشاه خبر داده بود، شماره حساب یک موسسه خیریه برای کمک به دانش آموزان زلزله زده را منتشر کرد.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۸/۲۶ - ۱۵:۰۰    
رئیس سازمان تجاری سازی فناوری و اشتغال دانش آموختگان جهاددانشگاهی با اشاره به اینکه استارتاپ ها دارای خاصیت خلاقیت و نوآوری هستند، گفت: اگر ایده ها در استارتاپ ها به مرحله رشد برسند ...
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۸/۲۶ - ۱۰:۰۴    
معنی شکست چیست؟ با کمی اغراق، هیچ یک از بازیکنان و کادر فنی فعلی تیم ملی پاسخ این سوال را نمی دانند.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۸/۲۶ - ۰۸:۳۴    
یک شرکت آمریکایی تصمیم دارد تا 2025 میلادی هواپیمای مافوق صوتی بسازد که در آزمایش ها با سرعت 2330 کیلومتر برساعت پرواز کند. سرعت این هواپیما 160 کیلومتر و بیشتر از کنکورد است.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۸/۲۶ - ۰۶:۳۴    
یک شرکت تولیدکننده خودروهای الکتریکی موفق شده یک باتری سه بعدی بسازد که طی یک دقیقه شارژ شده و قادر است یک خودرو را برای مسافت 800 کیلومتر نیرودهی کند.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۸/۲۵ - ۲۱:۰۴    
مرد جوان فریاد زد: زنده است! نیروهای امدادی به سمت صدا رفتند. مرد جوان با اشک اسم همسرش را صدا می زد و حالا دیگر فریادهایش پاسخ داشت. همسرش هم او را صدا می زد ...
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۸/۲۵ - ۱۹:۰۴    
نشنال جئوگرافی تصاویری دلخراش از وضع مسلمانان روهینگیا منتشر کرد.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۸/۲۵ - ۱۶:۰۴    
تعدادی از ایرانیان مقیم انگلیس، با نوشتن جمله "کرمانشاه تسلیت" روی پرچم کشورمان، به تماشای بازی شب گذشته انگلیس و برزیل در ورزشگاه ومبلی انگلیس رفتند.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۸/۲۵ - ۱۴:۰۴    
نیروهای امدادی امروز در حین آواربرداری از خرابی های زلزله در مناطق آسیب دیده، با اتفاقی حیرت انگیز روبرو شدند.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۸/۲۵ - ۱۲:۳۴    
روحانی همان روحانی است که پیش از این بوده، تخریب کنندگانش هم همان ها هستند که بودند. از قضا برنامه ریزان و مشاوران نیز با سابق فرقی نکرده اند ...
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۸/۲۵ - ۱۲:۰۴    
سخنگوی ناجا در واکنش به فیلم منتشر شده در فضای مجازی که نشان از برخورد فیزیکی یکی از ماموران پلیس در حال توزیع کمکهای مردمی را نشان میدهد گفت :با فرد خاطی برخورد شد.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۸/۲۵ - ۰۹:۴۴    
مراسم تودیع و معارفه مدیران عامل پیشین و جدید بانک ملت با حضور معاون امور بانکی، بیمه و شرکت های دولتی وزیر امور اقتصادی و دارایی برگزار شد.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۸/۲۵ - ۰۹:۰۴    
سازمان غذا و داروی آمریکا مجوز استفاده از اولین قرص هوشمند دنیا را موسوم به "Abilify MyCite" که قابلیت ردیابی شدن در بدن و اطلاع به پزشک مبنی بر مصرف یا عدم مصرف دارو دارد، صادر کرد.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۸/۲۵ - ۰۸:۰۴    
اسباب بازی های هوشمند به دلیل آسیب پذیری امنیتی از بازار انگلیس جمع آوری شدند.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۸/۲۵ - ۰۶:۰۴    
دویدن یکی از بهترین فعالیت ها برای ارتقاء سلامت قلب محسوب می شود. اما اگر این کار را در آب و هوای سرد انجام دهید، منافع آن هر چه بیشتر تقویت می شود.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۸/۲۴ - ۲۲:۰۴    
فاکس اسپورت در گزارشی به تمجید از عملکرد تیم ملی فوتبال ایران پرداخت و اعلام کرد که ایران توانایی انجام کارهای بزرگی در جام جهانی دارد.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۸/۲۴ - ۲۱:۰۴    
بعد از آنکه شرکت شیائومی برای مدت کوتاهی عنوان برترین تولیدکننده پوشیدنی های هوشمند را از آن خود کرد، اپل توانست مجدداً این عنوان را از آن خود کند.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۸/۲۴ - ۱۹:۳۴    
بررسی های محققان دانشگاه کمبریج نشان می دهد شرکت های تجاری با تنها یک کلیک می توانند فعالیت های کاربران را در فضای مجازی ردگیری کنند.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۸/۲۴ - ۱۸:۳۴    
جواد کریمی قدوسی نماینده مشهد در خلال نطق امروزش در مجلس گفت که 104 سند علیه سران فتنه دارد که از سوی مراجع اطلاعاتی و امنیتی تهیه شده و آنها را تقدیم هیات رئیسه کرد ...
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۸/۲۴ - ۱۸:۰۴    
تبدیل شدن آدم ها و یا اشیا به سنگ، همیشه از مسایلی بوده است که در افسانه ها و باور های مردم در بعضی از فرهنگ ها وجود داشته است.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۸/۲۴ - ۱۷:۳۴    
دکتر بیژن حیدری برای کمک به مصدومان زلزله، داوری این هفته خود را لغو کرد.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۸/۲۴ - ۱۷:۰۴    
وزیر امور اقتصادی و دارایی با تاکید بر ضرورت متناسب سازی سود سپرده ها با درآمد بانکها، گفت: بانکهای کشور باید اموال مازاد خود را هر چه سریعتر بفروشند.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۸/۲۴ - ۱۶:۳۴    
میزان بزرگی زلزله 7.3 ریشتری کرمانشاه برابر با انفجار همزمان حدود 110 میلیون تن TNT بوده است.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۸/۲۴ - ۱۶:۰۴    
در تاریخ جهان مشاهیری هستند که هر کدام به علتی نامعلوم به سرنوشتی عجیب دچار شدند و دیگر هیچکس از آنها اثری ندید.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۸/۲۴ - ۱۵:۵۹    
معاون فن آوری اطلاعات بانک ایران زمین در سمینار سراسری کارشناسان این حوزه با بیان این نکته که در حال حاضر سرویسهای ارایه شده از سوی بانک ها شبیه هم شده و نوآوری در آنها وجود ندارد ...
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۸/۲۴ - ۱۵:۴۹    
هیات تصفیه فرشتگان به تازگی پیشنهاد جدیدی برای تکمیل پروژه های خود مطرح کرده و پذیرش آن را از سوی مسئولان مربوطه عاملی برای رفع مشکلات مردم و عدم استفاده از بودجه دولتی مطرح کرده است ...
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۸/۲۴ - ۱۵:۴۹    
بررسی بازار آزاد سکه و ارز که از روزهای اخیر با صعود قیمت همراه شده است، نشان می دهد که مردم مقابل صرافی ها تجمع کردند و نظاره گر تابلو اعلان قیمت ها هستند اما خرید و فروش به شکل محسوسی انجام نمی شود.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۸/۲۴ - ۱۵:۴۴    
مدیر بیمه های آتش سوزی بیمه ایران با اشاره به اینکه تاکنون 1800 مورد بیمه نامه شناسایی شده است. از مجموع 11 هزار واحد مسکونی شهری و 5000 واحد مسکونی روستایی فکر کنم حدود 10 درصد بیمه باشند.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۸/۲۴ - ۱۵:۳۹    
بانک مرکزی در جلسه ای فوق العاده مصوب کرد که نظام بانکی نسبت به اعطای تسهیلات قرض الحسنه 10 میلیون تومانی به هر خانوار آسیب دیده در زلزله استان های غربی اقدام کند.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۸/۲۴ - ۱۵:۳۴    
تسهیلات پرداختی بانک ها طی هفت ماهه سال 1396 به بخش های اقتصادی مبلغ 3135.9 هزار میلیارد ریال است که در مقایسه با دوره مشابه سال قبل مبلغ 351.5 هزار میلیارد ریال (معادل 12.6 درصد) افزایش داشته است.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۸/۲۴ - ۱۵:۳۴    
تصاویری از جمع آوری و ارسال محموله غذا و پوشاک برای زلزله زدگان کرمانشاه در شهر بوکان را مشاهده می نمایید.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۸/۲۴ - ۱۵:۳۴    
رئیس شرکت کوئینکس ژاپن، گفت: استفاده از بیت کوین جهانی می شود چرا که استفاده آن راحت تر از طلا است اما همچنان نمی تواند دلار را پشت سر بگذارد.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۸/۲۴ - ۱۵:۰۵    
زلزله 3/ 7 ریشتری یکشنبه شب در نقطه مرزی غرب کشور، حساسیت از دست رفته مدیران شهری نسبت به خطر زلزله بزرگ در پایتخت را احیا کرد.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۸/۲۴ - ۱۴:۰۵    
راننده های خلاقی را ببینید که با چند تغییر جزئی و ساده دنیایی متفاوت پیش چشم ما باز می کنند.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۸/۲۴ - ۱۳:۰۵    
مارک الیوت زاکر بِرگ طراح و بنیانگذار فیسبوک به عنوان اولین شبکه اجتماعی، توانست عنوان یکی از جوانترین مدیران و میلیاردرهای جهان را از آن خود کند.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۸/۲۴ - ۱۱:۰۰    
با برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه، صورت های مالی سال 95 بانک سپه به عنوان اولین بانک تجاری دولتی با حضور وزیر امور اقتصادی و دارایی به تصویب رسید.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۸/۲۴ - ۱۰:۰۵    
در نازل ترین سطح، مشتریان از یک شرکت انتظار دقت دارند. به عنوان مثال: آنها از یک هتل انتظار دارند که همان اتاقی که رزرو کرده اند در اختیارشان قرار دهد یا از بانک انتظار دارند که صورت حسابی واقعی در ...
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۸/۲۴ - ۰۸:۴۵    
آمار شهریور بانک مرکزی، کوچ سپرده ها از کوتاه مدت به بلندمدت را تایید کرد.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۸/۲۴ - ۰۸:۲۵    
رئیس مرکز توسعه تجارت الکترونیکی: یک دیتاسنتر جدید دولتی می سازیم.