جمعه ۰۴ خردادساعت ۱۴:۳۱May 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای عصر امروز 4 خرداد 1397 - asremrooz.ir

عصر امروز 29 اسفند 1393 عصر امروز 29 اسفند 1394 عصر امروز 30 اسفند 1395 عصر امروز 29 اسفند 1396 عصر امروز 31 فروردین 1397 عصر امروز 31 اردیبهشت 1397 عصر امروز 31 تیر 1397 عصر امروز 31 مرداد 1397 عصر امروز 31 شهریور 1397 عصر امروز 30 مهر 1397 عصر امروز 30 آبان 1397 عصر امروز 30 آذر 1397 عصر امروز 30 دی 1397 عصر امروز 30 بهمن 1397 عصر امروز 29 اسفند 1397 عصر امروز 1 خرداد 1397 عصر امروز 2 خرداد 1397 عصر امروز 3 خرداد 1397 عصر امروز 4 خرداد 1397 عصر امروز 5 خرداد 1397 عصر امروز 6 خرداد 1397 عصر امروز 7 خرداد 1397 عصر امروز 8 خرداد 1397 عصر امروز 9 خرداد 1397 عصر امروز 10 خرداد 1397 عصر امروز 11 خرداد 1397 عصر امروز 12 خرداد 1397 عصر امروز 13 خرداد 1397 عصر امروز 14 خرداد 1397 عصر امروز 15 خرداد 1397 عصر امروز 16 خرداد 1397 عصر امروز 17 خرداد 1397 عصر امروز 18 خرداد 1397 عصر امروز 19 خرداد 1397 عصر امروز 20 خرداد 1397 عصر امروز 21 خرداد 1397 عصر امروز 22 خرداد 1397 عصر امروز 23 خرداد 1397 عصر امروز 24 خرداد 1397 عصر امروز 25 خرداد 1397 عصر امروز 26 خرداد 1397 عصر امروز 27 خرداد 1397 عصر امروز 28 خرداد 1397 عصر امروز 29 خرداد 1397 عصر امروز 30 خرداد 1397 عصر امروز 31 خرداد 1397 
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۱۱:۵۶    
اگر شما 10 دقیقه برای خواندن این گزارش وقت بگذارید تنها ظرف همین 10 دقیقه یکی دیگر از افراد سیگاری در کشورمان بر اثر عوارض ناشی از مصرف سیگار جانش را از دست می دهد!
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۱۱:۱۱    
طالبی یکی از بهترین منابع ویتامین A است و مملو از بتاکاروتن است که در بدن تبدیل به ویتامین A می شود.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۴ - ۲۳:۳۸    
یک روزنامه مدعی اصلاح طلبی با بیان اینکه اصلاح طلبان دیگر محبوبیت گذشته را ندارند، مشکل آنها را بی اعتنایی به معیشت مردم و انحصارطلبی برشمرد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۴ - ۲۳:۳۲    
اروپا در پی آن است تا با مذاکرات فرسایشی، برای آمریکا زمان بخرد. هدف اصلی و مشترک تروئیکای اروپایی و آمریکا ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۴ - ۲۳:۲۹    
همه می گویند که فعالیت شان در سطح شهر تهران کاملا غیر قانونی است و بار ها این موضوع از سوی پلیس واعضای شورای شهر تهران اعلام شده است.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۴ - ۲۳:۲۶    
رسانه های سعودی امروز جمعه اعلام کردند مایک پمپئو، وزیر امور خارجه آمریکا با محمد بن سلمان، ولی عهد سعودی به صورت تلفنی گفتگو کرده است.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۴ - ۲۳:۲۳    
اگرچه مقامات اروپایی رایزنی های فشرده ای را با رئیس جمهور آمریکا درباره وضع تعرفه های فولاد و آلومینیوم انجام داده اند، اما ترامپ نشان داده است که به سختی از مواضع خود عقب نشینی می کند.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۴ - ۲۳:۲۰    
با این شرایط معمای ریاض دو مجهوله شد و علاوه بر محمد بن سلمان، سرنوشت همسر پادشاه نیز نامعلوم است.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۴ - ۲۳:۱۷    
فوق ستاره پرتغالی رئال مادرید اعلام کرد در چند سالگی قصد دارد از فوتبال خداحافظی کند.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۴ - ۲۳:۱۴    
بیانیه هماهنگ کننده کمیسیون مشترک برجام پس از پایان نشست امروز بیانیه ای را منتشر کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۴ - ۲۳:۱۱    
رئیس جمهور آمریکا یک روز پس از لغو دیدارش با رهبر کره شمالی، تغییر موضع داده و گفت که این دیدار می تواند در همان موعد مقرر اتفاق بیفتد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۴ - ۲۳:۰۸    
یک منبع آگاه گفت: کار انتقال امتیاز باشگاه تراکتورسازی به زنوزی نهایی شده و مراحل اداری خود را طی می کند و از حالا باید وی را مالک این تیم دانست.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۴ - ۲۳:۰۵    
به گزارش عصر امروز، سید عباس عراقچی معاون سیاسی وزیر امور خارجه ایران امروز (جمعه) پس از پایان نشست کمیسیون مشترک برجام منهای آمریکا در وین با اشاره به تعهد کشورهای اروپایی به تأمین خواسته ایران ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۴ - ۲۳:۰۵    
وزارت بهداشت غزه از زخمی شدن ده ها نفر در تظاهرات امروز اهالی نوار غزه خبر داد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۴ - ۲۳:۰۲    
به گزارش عصر امروز، سخنرانی سید حسن نصرالله ، دبیر کل جنبش حزب الله لبنان به مناسبت عید مقاومت و آزادسازی آغاز شد. ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۴ - ۲۰:۰۸    
ظهر امروز زلزله 3.7 ریشتری دهرم خسارتی در بر نداشته است.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۴ - ۱۹:۵۶    
رئیس جمهور روسیه از اقدام یکجانبه آمریکا در زمینه خروج از برجام انتقاد کرد و آن را غیرسازنده خواند.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۴ - ۱۹:۳۸    
فیلم سینمایی تگزاس به کارگردانی مسعود اطیابی در هفته ای که گذشت توانست سهم مناسبی از فروش سینمای ایران را از آن خود کند.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۴ - ۱۹:۲۳    
رسانه های آمریکایی از حضور یک مهاجم مسلح در یک مدرسه راهنمایی در ایالت ایندیانا خبر داده اند.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۴ - ۱۹:۱۴    
معاون اجتماعی فرمانده انتظامی فارس گفت: شایعاتی که در فضای مجازی در مورد آتش گرفتن پمپ بنزین های استان فارس مطرح می شود حقیقت نداشته و با نشردهندگان این شایعات برخورد خواهد شد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۴ - ۱۹:۱۱    
یک شبکه خبری آمریکایی در گزارشی به شکاف میان اروپا و آمریکا در زمینه آینده توافق هسته ای با ایران و به ویژه پیامدهای منفی آن برای آمریکا پرداخت.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۴ - ۱۹:۱۱    
هر بشکه نفت برنت دریای شمال در معاملات امروز بازار جهانی انرژی 77.03 دلار قیمت گذاری شد که نسبت به دیروز 2.23 دلار کاهش داشته است.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۴ - ۱۹:۰۸    
منابع کارگزاری نفتی در اروپا اعلام کردند: به دلیل نزدیک شدن موعد اعمال شدن تحریم های نفتی آمریکا علیه ایران، پالایشگاه های اروپایی جایگزین نفت ایران با نفت دیگر کشورها را آغاز کردند.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۴ - ۱۹:۰۲    
به گزارش سرویس تاریخ و حماسه عصر امروز، سخن از ام المومنین حضرت خدیجه کبری (علیها السلام)، سخن از یک دنیا عشق و عظمت ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۴ - ۱۷:۱۸    
یک مقام ارشد جمهوری اسلامی ایران بر این باور است که تهران از قدرت های اروپایی خواسته است تا یک بسته اقتصادی را تا پایان ماه جاری میلادی پیشنهاد دهد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۴ - ۱۷:۰۶    
مرکز پژوهشهای مجلس اعلام کرد:مصوبه افزایش 20درصدی حقوق به دلیل داشتن بار مالی و عدم تعیین منابع مغایر اصل75 قانون اساسی و به دلیل اینکه قانونگذاری جدید بوده و درصدد اصلاح قانون است نه بیان مراد ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۴ - ۱۶:۵۷    
رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: جمع بندی نهایی کمیته بررسی پرونده تحصیلی برادر رئیس جمهور در اختیار این کمیسیون قرار گرفته و در آینده قرائت می شود.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۴ - ۱۶:۴۸    
رئیس فراکسیون امید مجلس تاکید کرد که میثاق نامه اصلاح طلبی "وحی منزل" است و هر فردی که آن را امضاء می کند باید به آن پایبند باشد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۴ - ۱۶:۳۶    
رئیس جمهور ترکیه با انتقاد از مطرح شدن مسئله به رسمیت شناختن نسل کشی ارامنه در پارلمان رژیم صهیونیستی، تاکید کرد با این کار، تل آویو به خودش آسیب می رساند.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۴ - ۱۶:۲۷    
منابع آگاه اعلام کردند: عربستان و روسیه در حال گفت وگو برای بالا بردن یک میلیون بشکه ای سقف تولید نفت خود به بازار جهانی هستند.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۴ - ۱۶:۱۸    
الله کرم پس از بهبودی نسبی در پاسخ به این پرسش که آیا این تصادف سوء قصد بوده؟ یا خیر، تصریح کرد: واقعیت این است که موتور سوار به من زده و پس از آن هم فرار کرده لذا این 2 نکته مشکوک است ولی نمی توانیم ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۴ - ۱۶:۰۶    
واردات نفت ایران توسط کره جنوبی در ماه آوریل سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته 17.3 درصد کاهش یافت.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۴ - ۱۵:۵۷    
روز یکشنبه در استان های ساحلی خزر، اردبیل و خراسان شمالی کاهش دما بین 4 تا 7 درجه پیش بینی می شود، همچنین به سبب وزش باد شدید در شمال شرق، شرق و دامنه های واقع در البرز شرقی ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۴ - ۱۵:۴۵    
ارزش لیر ترکیه در معاملات روز گذشته بازار جهانی ارز به روند کاهش خود ادامه داد و 3.5 درصد افت کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۴ - ۱۵:۴۲    
مدیرعامل و معاون ورزشی باشگاه استقلال امروز دیداری با مدیربرنامه های مهاجم سنگالی آبی پوشان در استانبول برگزار کردند.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۴ - ۱۵:۳۳    
به گزارش عصر امروز، هتل کوبورگ شهر وین از دقایقی قبل میزبان نشست کمیسیون مشترک برجام در سطح مدیران سیاسی و معاونان وزرای خارجه ایران و 1+4 (آلمان، انگلیس، فرانسه ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۴ - ۱۵:۲۷    
به گزارش عصر امروز، آیت الله محمد امامی کاشانی امام جمعه موقت تهران در خطبه های این هفته نمازعبادی سیاسی پایتخت با اشاره به آیاتی از سوره آل عمران اظهار داشت ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۴ - ۱۳:۵۱    
در طول 15 سال گذشته اروپا بیشتر مایل به آمریکا بوده تا ایران و گاه به دنبال منافع خود می گشت.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۴ - ۱۳:۴۲    
به گزارش عصر امروز، پس از این که رسوایی اخلاقی در هالیوود دامن بسیاری از چهره های سرشناس از هاروی واینستاین تا کوین اسپیسی و رومن پولانسکی گرفت ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۴ - ۱۳:۳۳    
در میان این حجم تیراندازی، خدیجه فرار کرد و از دیده ها پنهان شد. از آن زمان صهیونیست ها او را به عنوان یک زن خرابکار می شناختند و رادیو رژیم صهیونیستی نام او را همواره اعلام می کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۴ - ۱۳:۲۱    
در خصوص میزان عایدات کشور از خودکفایی در تولید بنزین باید به دو بخش توجه کرد. یکی صرفه جویی حاصل از عدم واردات در این بخش و دیگری سود ناشی از صادرات این فرآورده استراتژیک نفتی.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۴ - ۱۳:۱۲    
سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت که تیام در استقلال می ماند و تنها برای بردن مادرش به مکه، راهی کویت شده بود.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۴ - ۱۲:۵۷    
فدراسیون جهانی فوتبال فهرست شعارهای تیم های حاضر در جام جهانی 2018 روسیه را منتشر کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۴ - ۱۲:۴۸    
یک خبرگزاری غربی نوشت، کشورهای باقی مانده در توافق هسته ای ایران قرار است امروز جمعه برای نخستین بار از زمان خارج شدن رئیس جمهور آمریکا از برجام با یکدیگر دیدار کنند.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۴ - ۱۲:۳۶    
اف بی آی ادعا کرده است که هکرهای ایرانی به تلافی خروج آمریکا از توافق هسته ای، حملات سایبری جدیدی را انجام خواهند داد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۴ - ۱۲:۱۸    
دفتر واردات گمرک ایران اعلام کرد، با توجه به مکاتبات سازمان مالیاتی، شرکتهای تولیدی دارای پروانه بهره برداری از پرداخت مالیات 4 درصدی علی الحساب واردات معاف هستند.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۴ - ۱۲:۰۶    
شرکای تجاری ایران طی سال های 2010 تا 2015 در نتیجه سیاست تحریم آمریکا علیه ایران از 77 میلیارد دلار تجارت با این کشور محروم شده اند و آلمان بزرگترین بازنده سیاست تحریم آمریکا علیه ایران بوده است.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۴ - ۱۱:۴۹    
به گزارش عصر امروز، سخنگوی وزارت خارجه فرانسه در نشست خبری روز پنجشنبه درباره شروط حضرت آیت الله خامنه ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران برای حفظ برجام با کشورهای اروپایی اظهار نظر کرد. ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۴ - ۱۱:۴۶    
به گزارش عصر امروز، حسین الله کرم دیشب در حالی که با موتورسیکلت عازم سخنرانی به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر در حسینیه فاطمه الزهرای پادگان ولیعصر(عج) بود در مسیر کمربندی شهر ری بزرگراه شهیدکریمی ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۴ - ۱۱:۴۳    
رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: برنامه خروج آمریکا از برجام و حمایت اروپا از این توافق یک سناریوی مشترک است تا از یکسو آمریکا خارج و تحریم ها اعمال شود و از سوی دیگر ایران توسط اروپا در برجام ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۴ - ۱۱:۱۱    
من همیشه معتقد بوده ام اختلافات جدی جریانات سیاسی ، در زیر سقف نظام و رهبری باید حل وفصل شود. تقریبا نظر اکثر فعالان سیاسی اصلاح طلب غیر بدلی هم همین است ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۴ - ۱۱:۰۲    
مدافع - هافبک تیم فوتبال استقلال فصل آینده را در اروپا بازی می کند.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۴ - ۱۰:۵۳    
فردی اقدم به تیراندازی به سمت شهروندان در رستورانی در شهر اوکلاهاما آمریکا اقدام به تیراندازی کرد که بر اثر آن چندین نفر زخمی شدند.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۴ - ۱۰:۳۲    
به گزارش عصر امروز سردار یدالله جوانی معاون سیاسی سپاه پاسداران درباره اظهارات ضد ایرانی اخیر وزیر خارجه آمریکا گفت ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۴ - ۱۰:۲۳    
بر اساس آمار گمرک، در فروردین ماه سال جاری میزان واردات برنج نسبت به مدت مشابه سال قبل از 85 هزار تن به 66هزار تن کاهش یافته و به لحاظ وزنی با افت 22 درصدی مواجه شده است.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۴ - ۱۰:۱۱    
سخنگوی آتش نشانی تهران از وقوع انفجار شدید در یک ساختمان مسکونی در محله دولت آباد خبر داد و گفت: بر اثر این حادثه 6 نفر مصدوم شده و به 10 خودرو خساراتی وارد شد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۴ - ۱۰:۰۲    
راب شاتر، مدیرعامل گروه ام تی ان آفریقای جنوبی در نشست عمومی سالانه سهامداران این شرکت گفت، خروج آمریکا از برجام و وضع تحریم های جدید علیه ایران پیچیدگی هایی را برای ام تی ان ایجاد کرده است.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۴ - ۰۹:۵۳    
خبرگزاری رسمی کره شمالی بامداد جمعه به تصمیم رئیس جمهور آمریکا برای لغو دیدار با رهبر کره شمالی واکنش نشان داد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۴ - ۰۹:۴۱    
در حالی که گمانه زنی ها در مورد افزایش تولید اوپک برای جبران کاهش عرضه نفت ایران و ونزوئلا شدت گرفته است، قیمت نفت امروز شاهد کاهش بود.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۴ - ۰۹:۲۹    
مدیر شرکت نفت و گاز توتال گفت، امید چندانی به دریافت معافیت از دولت آمریکا برای ادامه سرمایه گذاری در میدان گازی پارس جنوبی ایران ندارد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۴ - ۰۹:۲۰    
تا به حال 6 اقتصاد بزرگ جهان شامل اتحادیه اروپا، چین، روسیه، هند، ترکیه و ژاپن ضمن انتقاد از افزایش تعرفه واردات فولاد و آلومینیوم آمریکا، این کشور را به اقدام متقابل تهدید کرده اند.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۴ - ۰۹:۰۸    
عجله فراوان دولت برای تصویب لایحه الحاق ایران به کنوانسیون مقابله با تامین مالی تروریسم، مسدود شدن راه هزینه از رهبری برای تصویب این لایحه و همچنین نگرانی مجلس از تبعات امنیتی تصویب آن ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۴ - ۰۹:۰۵    
نیروهای موشکی ارتش یمن و انصارالله بامداد امروز جمعه یک فروند موشک بالستیک بدر1 را به سمت پادگان مستحدث واقع در نجران شلیک کردند.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۴ - ۰۸:۵۶    
مجلس نمایندگان آمریکا با اجماع آرا متمی را به لایحه بودجه دفاعی سال 2019 اضافه کرد که در آن هرگونه اعلام جنگ علیه ایران بدون مجوز کنگره آمریکا ممنوع و غیرقانونی اعلام شده است.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۴ - ۰۸:۵۳    
محققان اخیرا به این نتیجه رسیده اند که خوابیدن در پایان هفته می تواند خطر مرگ زودرس را کاهش دهد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۴ - ۰۸:۳۸    
به گزارش عصر امروز، روسای جمهور روسیه و فرانسه روز پنج شنبه پس از دیدار در شهر سن پترزبورگ بار دیگر بر ضرورت حفظ توافق هسته ای با ایران تأکید کردند. ...