جمعه ۰۴ خردادساعت ۱۲:۴۵May 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای عصر امروز 6 خرداد 1397 - asremrooz.ir

عصر امروز 29 اسفند 1393 عصر امروز 29 اسفند 1394 عصر امروز 30 اسفند 1395 عصر امروز 29 اسفند 1396 عصر امروز 31 فروردین 1397 عصر امروز 31 اردیبهشت 1397 عصر امروز 31 تیر 1397 عصر امروز 31 مرداد 1397 عصر امروز 31 شهریور 1397 عصر امروز 30 مهر 1397 عصر امروز 30 آبان 1397 عصر امروز 30 آذر 1397 عصر امروز 30 دی 1397 عصر امروز 30 بهمن 1397 عصر امروز 29 اسفند 1397 عصر امروز 1 خرداد 1397 عصر امروز 2 خرداد 1397 عصر امروز 3 خرداد 1397 عصر امروز 4 خرداد 1397 عصر امروز 5 خرداد 1397 عصر امروز 6 خرداد 1397 عصر امروز 7 خرداد 1397 عصر امروز 8 خرداد 1397 عصر امروز 9 خرداد 1397 عصر امروز 10 خرداد 1397 عصر امروز 11 خرداد 1397 عصر امروز 12 خرداد 1397 عصر امروز 13 خرداد 1397 عصر امروز 14 خرداد 1397 عصر امروز 15 خرداد 1397 عصر امروز 16 خرداد 1397 عصر امروز 17 خرداد 1397 عصر امروز 18 خرداد 1397 عصر امروز 19 خرداد 1397 عصر امروز 20 خرداد 1397 عصر امروز 21 خرداد 1397 عصر امروز 22 خرداد 1397 عصر امروز 23 خرداد 1397 عصر امروز 24 خرداد 1397 عصر امروز 25 خرداد 1397 عصر امروز 26 خرداد 1397 عصر امروز 27 خرداد 1397 عصر امروز 28 خرداد 1397 عصر امروز 29 خرداد 1397 عصر امروز 30 خرداد 1397 عصر امروز 31 خرداد 1397 
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۱۰:۰۹    
یگان موشکی ارتش و کمیته های مردمی یمن، با یک فروند موشک قاهر M2 تجمع شبه نظامیان وابسته به عربستان در الجوف را هدف قرار داد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۰۹:۳۹    
کدام محافل و چه جریان هایی این تصور موهوم را ایجاد کردند که با توافق برجام، 100 میلیارد دلار سرمایه به کشور می آید؟
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۱۸:۲۰    
به گزارش عصر امروز حسینعلی حاجی دلیگانی عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی از طرح بیش از 100 تن از نمایندگان مجلس برای قانونی شدن شروط رهبر انقلاب در مذاکرات تیم دیپلماسی با اروپایی ها ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۱۴:۰۸    
"سایمون اندرسون" پژوهشگر و تحلیلگر مشهور اندیشکده واشنگتن گفت که سعودی ها محمد بن سلمان ولیعهد سعودی را شبیه صدام دیکتاتور پیشین عراق می دانند و نگران عواقب زمامداری او هستند.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۱۳:۲۲    
کارشناس علوم قرآنی گفت: ماه رمضان ماه شهادت امیرالمومنین(ع) است، ایشان در همین ماه به امام حسن(ع) وصیت کردند: "الله الله فی الایتام"؛ "حواستان به یتیمان باشد" ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۱۱:۰۲    
به گزارش عصر امروز، عبدالله گنجی طی توییتی درخصوص اعتراف اسراییل و آمریکا به ترور دانشمندان هسته ای و ویروس استاکس نت، نوشت:
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۱۰:۴۱    
به گزارش عصر امروز در توئیت اتحادیه جودوی اروپا آمده است: واکی گاتامه تکنیک خطرناکی است و به همین دلیل اجازه استفاده از آن در جودو وجود ندارد ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۱۰:۳۱    
مرکزپژوهش های مجلس شورای اسلامی در گزارشی 22 دلیل گران شدن دلار را اعلام کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۰۹:۱۵    
تولیت آستان امام خمینی بر ضرورت برگزاری ساده اما باشکوه مراسم رحلت امام خمینی تأکید کرد و گفت: باید مراقب باشیم مراسم سالگرد امام هیچ تجملی در خود نداشته باشد و از هرگونه ریخت و پاش اضافی مبرا باشد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۲۱:۰۶    
ارتش سوریه خود را مهیای نبرد آزادسازی مناطق باقیمانده تحت سیطره گروه های مسلح در جنوب این کشور می کند که این موجب نگرانی واشنگتن شده است.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۲۰:۵۱    
رسانه رسمی کره شمالی گزارش رسانه های آمریکا مبنی بر اینکه پیونگ یانگ در ازای خلع سلاح هسته ای به دنبال کمک اقتصادی آمریکا است را رد کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۲۰:۴۲    
آمار و ارقام کمپانی مقابله با تجارت اسلحه انگلیس از افزایش صادرات تسلیحات این کشور به رژیم صهیونیستی خبر می دهد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۲۰:۳۳    
یک منبع مطلع در وزارت کشور از تایید نشدن فرایند کنگره حزب اعتماد ملی توسط این وزارتخانه خبر داد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۲۰:۲۱    
رئیس اتحادیه پرنده و ماهی با بیان اینکه روند کاهشی قیمت مرغ ادامه دارد، گفت: مرغداران با این روند قیمتی در حال متضرر شدن هستند.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۲۰:۱۲    
متاسفانه دولت آقای روحانی و روزنامه های اصلاح طلب در یک اشتباه فاحش، برجام را از یک رفتار تاکتیکی در حوزه دیپلماسی، به یک راهبرد مقدس تغییر دادند.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۹:۵۷    
وزیر امور خارجه کشورمان در جمع اعضای فراکسیون دیپلماسی و منافع ملی گفت: ایران در صورتی که منافعش تامین شود و تضمین های کافی را دریافت کند، در برجام می ماند.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۹:۴۸    
رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی تهران گفت: با اقدام مأموران این پلیس، چند نفر از عوامل اصلی تهیه و توزیع کتاب های ضاله، غیرمجاز و خلاف موازین شرعی و قانونی شناسایی و دستگیر شدند.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۹:۳۶    
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای گفت: در جلسه غیر علنی امروز ضرب العجل یک ماهه ای برای رئیس بانک مرکزی، مرکز پژوهش ها و وزارت اقتصاد در راستای نهایی کردن لایحه بانکداری اسلامی تعیین شد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۹:۲۷    
مامه بابا تیام مهاجم سنگالی استقلال که درخشش فوق العاده ای در این تیم داشت، با انتشار متنی در اینستاگرام خود از هواداران استقلال خداحافظی کرد و نوشت ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۹:۱۶    
دادستان تهران در رابطه با پرونده بابک زنجانی اعلام کرد: 2 هزار و سیصد میلیارد تومان اموال بابک زنجانی به وزارت نفت واگذار شده است.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۹:۰۷    
بررسی سوابق خاندان نمازی ها نشان از آن دارد که این خانواده از گذشته تا امروز ارتباطات زیادی با انگلیس و سرویس های اطلاعاتی غربی داشته اند.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۸:۵۸    
تیم استقلال فعالیتش را در نقل وانتقالات آغاز کرده و سراغ گزینه های مدنظر خود رفته است.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۸:۴۶    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی روز یکشنبه گفت کارزار این رژیم علیه ایران در سه عرصه متفاوت ادامه دارد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۸:۳۴    
سخنگوی قوه قضاییه از توقیف اموال خاوری و ممنوع المعامله شدن وی و بستگان درجه یک او خبر داد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۸:۲۸    
یک نماینده مجلس نهم نکاتی درباره سرقت اسناد طبقه بندی شده مربوط به شکایت ایران از آمریکا از دفتر حقوقی ریاست جمهوری در لاهه مطرح کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۸:۱۶    
رئیس جمهور روسیه نسبت به عضویت اوکراین در ناتو هشدار داد و گفت، اگر اوکراین عضو ناتو شود، سامانه دفاع موشکی روسیه نیز در مرز با این کشور مستقر می شود.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۸:۰۵    
رئیس شورای شهر تهران هنگام تغییر نام میدان امام هادی(ع) به شیخ صدوق گفت:ما که می ترسیم به این تغییر نام رای بدهیم ببینیم چه کسی شجاعت دارد به این تغییر نام رای دهد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۸:۰۵    
رئیس پلیس پایتخت گفت: ناجا توانسته از نقطه صفر مرزی تا قلب شهرها بی نظیرترین امنیت را به پشتوانه مردم ایجاد کند؛ امنیتی که موجب نگرانی، اضطراب و خشم دشمنان شده است.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۷:۵۹    
براساس جمع بندی نشست فوق العاده امروز فراکسیون امید، محمدرضا عارف به عنوان گزینه فراکسیون امید برای هیأت رئیسه مجلس انتخاب شد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۷:۵۳    
نشست غیرعلنی امروز خانه ملت با محوریت بررسی مشکلات اقتصادی سه ساعت به طول انجامید.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۷:۵۰    
به گزارش عصر امروز، حجت الاسلام محسنی اژه ای امروز در صد و بیست و هفتمین نشست خبری خود پاسخگوی سوالات نمایندگان رسانه ها بود. ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۵:۲۷    
سازمان هواشناسی کشور برای تهران و 8 استان کشور در روز سه شنبه، رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید موقت، آبگرفتگی معابر و احتمال سیلابی شدن مسیلها و رودخانه ها پیش بینی کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۵:۰۶    
دبیر اتحادیه تولید و صادرات نساجی و پوشاک به جلسه اخیر تولیدکنندگان پوشاک با دبیر شورایعالی مناطق آزاد تجاری اشاره کرد و گفت: آقای بانک با اشاره به کتی که پوشیده بود به حضار گفت ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۴:۵۷    
به گزارش عصر امروز، مورگان فریمن پس از اتهامات تجاوز جنسی اخیر علیه وی، واکنش نشان داد و خود را از هرگونه تجاوز مبرّا دانست. ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۴:۳۶    
وزیر انرژی روسیه گفت: با خروج ترامپ از برجام و در صورت اعمال تحریم ها میزان کاهش تولید نفت ایران بیش از 10 درصد یعنی 300 هزار بشکه در روز نخواهد بود ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۴:۳۳    
به گزارش عصر امروز بهروز کمالوندی سخنگو و معاون امور بین الملل، حقوقی و مجلس سازمان انرژی اتمی درباره فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص آمادگی سازمان انرژی اتمی در صورت تعلل اروپایی ها در پاسخ به ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۴:۲۷    
نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان در طرحی دوفوریتی دولت را مکلف به اخذ تضمین های لازم از کشورهای اروپایی در ادامه مذاکرات کردند که در صورت عدم تحقق این شرایط حق ایران برای از ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۴:۲۷    
طلب 150 هزاری ساغلام امروز توسط مالک جدید تیم تراکتورسازی تبریز پرداخت می شود.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۴:۰۶    
کامیون داران در چند استان به دلیل تورم و پایین بودن دستمزد و کرایه بار اعتصاب کردند. اعتراضی که موجب شد حمل ونقل با اشکالاتی مواجه شود و مسئولین شیراز هم در توزیع بنزین به دردسر بیفتند.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۳:۵۱    
وزیر راه و شهرسازی در نشست هم اندایشی با نمایندگان رانندگان کامیون معترض گفت: وزارت راه آمادگی دارد تا از واردات لوازم یدکی مورد نیاز رانندگان توسط خود آنها حمایت کند.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۳:۴۱    
رئیس اتحادیه فروشندگان خشکبار و آجیل شایعه استفاده از وایتکس رقیق شده در آجیل های کهنه و قدیمی برای فروش دوباره و عرضه به بازار را تکذیب کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۳:۳۲    
زنگ خطر صادرات و تولیدات خراسان شمالی در سال حمایت از کالای ایرانی در حالی به صدا درآمد که مسئولان استانی پشتیبانی همه جانبه خود را برای رفع موانع و مشکلات پیشرو اعلام کرده بودند.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۳:۲۳    
معاون ورزشی باشگاه استقلال گفت: مامه تیام بهانه جدیدی آورده و گفته که از کشورهای عربی و ترکیه ای پیشنهاد دارد و خانواده اش راضی نیست که به ایران برگردد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۳:۱۴    
حدود 8 سال از کشف یک فساد کلان بانکی که حکایت از کلاهبرداری هزار و 400 میلیاردی اعضای یک خانواده از 8 بانک دولتی و خصوصی دارد، می گذرد اما تعلل در رسیدگی به این پرونده تا جایی طول کشید که متهم گریخت.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۳:۰۲    
در حالی که شیوع اضافه وزن و چاقی در 73 کشور جهان طی سالهای 1980 تا 2015 دو برابر و عوارض فاجعه بار آن بیش از 2 میلیارد نفر، معاون تحقیقات وزیر بهداشت ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۲:۵۳    
حمید صفت خواننده معروف رپ که به اتهام قتل عمد در زندان به سر می برد، وثیقه 600 میلون تومانی را برای آزادی از زندان تودیع کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۲:۴۱    
اقتصاددانان اصلاح طلب که برای رئیس جمهور شدن حسن روحانی یقه پاره کردند، امروز ژست منتقد گرفتند و نسبت به بی برنامه بودن این دولت و استفاده نکردن از اقتصاددان ها در بدنه آن گلایه دارند و هشدار می دهند ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۲:۳۲    
تیم ملی فوتبال ایران در دیداری دوستانه دوشنبه شب در شهر استانبول به مصاف تیم ترکیه می رود.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۲:۲۳    
تصویر هوایی زیبا از طلوع آفتاب در بین الحرمین کربلا را مشاهده می کنید.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۱:۴۱    
سرمربی رئال مادرید پس از سومین قهرمانی اش در اروپا گفت: احساس بزرگی را با کسب 3 جام قهرمانی در اروپا به همراه رئال دارم. این تیمی رویایی است و نمی توانم آنچه را که کسب کردم درک کنم.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۱:۳۲    
با تائید رئیس جمهور پاکستان سرانجام تاریخ دقیق برگزاری انتخابات همزمان در این کشور مشخص شد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۱:۲۳    
به گزارش عصر امروز حجت الاسلام موسی غضنفرآبادی، درباره آخرین وضعیت پرونده متهمان اغتشاشات دی ماه سال 96 اظهار کرد ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۱:۱۷    
پاریس و برخی شهرهای فرانسه شاهد تظاهرات و تجمع هایی علیه سیاست های اقتصادی رئیس جمهور این کشور و حضور گسترده نیروهای پلیس بود.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۱:۱۷    
دبیر شورای عالی مناطق آزاد، اردیبهشت ماه امسال، قاچاق در مناطق آزاد را 9 درصد دانسته و با صراحت از مبارزه با این معضل سخن گفته بود ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۰:۳۰    
به گزارش عصر امروز، نیمه شب 5 خرداد امسال دختر جوانی به نام مهسا به کلانتری تهرانسر رفت و از یک مرد و دو پسر نوجوان که وی را ربوده و آزار داده بودند، شکایت کرد. ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۰:۲۱    
رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا در سفر به عربستان به آنها قول داد که با باشگاه های ایرانی که رفتارهای غیر ورزشی از خود نشان می دهند برخورد شود.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۰:۱۵    
به گزارش سرویس سیاسی عصر امروز اتفاقات عجیب و غریب کنگره حزب اعتماد ملی این روزها در حالی به سوژه ای رسانه ای تبدیل شده است که اظهارات سخیف و دور از انتظار علی مطهری نائب رئیس مجلس علیه نظام اسلامی ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۰:۱۲    
ستاره رئال مادرید پس از قهرمانی تیمش در لیگ قهرمانان طوری صحبت کرد که نشان می داد قصد دارد این تیم را ترک کند.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۰:۰۶    
نماینده مردم لنجان از تذکر به حجت الاسلام روحانی درباره تجدید نظر در روابط با امارات گفت: اگر در روابط ایران با امارات تجدیدنظر نشود، نمایندگان موضوع را از طریق ابزارهای دیگر در مجلس پیگیری می کنند.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۰۹:۵۷    
رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر، از هشت فوتی و سه نفر مفقودی در حوادث سیلاب کشور خبر داد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۰۹:۵۱    
مسئولان دولتی از مردم می خواهند تا در صورت مشاهده گرانفروشی آن را به سامانه 124 مربوط به سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان اطلاع دهند اما این سامانه خود در خوابی عمیق به سر می برد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۰۹:۳۰    
به گزارش عصر امروز، علی آقا محمدی در گفتگوی ویژه خبری با بیان اینکه برای عبور از تحریم های جدید نیازمند اعلام بسیج ملی اقتصادی در کشور هستیم افزود ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۰۹:۲۱    
چند سالی است که ستاد احیای دریاچه ارومیه کار خود را آغاز کرده و همواره طرح هایی در این راستا در دستور کار داشته است.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۰۹:۱۸    
سرمربی آلمانی لیورپول در کنفرانس خبری آسیب دیدگی محمد صلاح از ناحیه شانه را جدی توصیف کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۰۹:۱۸    
هوای تهران هم اکنون با شاخص 106 در شرایط ناسالم قرار گرفت.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۰۹:۱۴    
به گزارش عصر امروز، علی شمخانی نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی در گفتگویی با تلویزیون الجزیره قطر به سوالات مطرح شده پیرامون ادعاهای اخیر آمریکا ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۰۹:۱۱    
زخمی بودن ولیعهد سعودی، موافقت صدر با تمدید نخست وزیری العبادی، نه کنگره به ترامپ، ظرفیت اقتصادی کشور گروگان برجام زدگی دولت، نمی توان دور کشور دیوار کشید، صف آرایی 3 قوه علیه ابر چالش های اقتصادی ...