جمعه ۰۴ خردادساعت ۰۷:۴۳May 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای عصر امروز 11 خرداد 1397 - asremrooz.ir

عصر امروز 29 اسفند 1393 عصر امروز 29 اسفند 1394 عصر امروز 30 اسفند 1395 عصر امروز 29 اسفند 1396 عصر امروز 31 فروردین 1397 عصر امروز 31 اردیبهشت 1397 عصر امروز 31 تیر 1397 عصر امروز 31 مرداد 1397 عصر امروز 31 شهریور 1397 عصر امروز 30 مهر 1397 عصر امروز 30 آبان 1397 عصر امروز 30 آذر 1397 عصر امروز 30 دی 1397 عصر امروز 30 بهمن 1397 عصر امروز 29 اسفند 1397 عصر امروز 1 خرداد 1397 عصر امروز 2 خرداد 1397 عصر امروز 3 خرداد 1397 عصر امروز 4 خرداد 1397 عصر امروز 5 خرداد 1397 عصر امروز 6 خرداد 1397 عصر امروز 7 خرداد 1397 عصر امروز 8 خرداد 1397 عصر امروز 9 خرداد 1397 عصر امروز 10 خرداد 1397 عصر امروز 11 خرداد 1397 عصر امروز 12 خرداد 1397 عصر امروز 13 خرداد 1397 عصر امروز 14 خرداد 1397 عصر امروز 15 خرداد 1397 عصر امروز 16 خرداد 1397 عصر امروز 17 خرداد 1397 عصر امروز 18 خرداد 1397 عصر امروز 19 خرداد 1397 عصر امروز 20 خرداد 1397 عصر امروز 21 خرداد 1397 عصر امروز 22 خرداد 1397 عصر امروز 23 خرداد 1397 عصر امروز 24 خرداد 1397 عصر امروز 25 خرداد 1397 عصر امروز 26 خرداد 1397 عصر امروز 27 خرداد 1397 عصر امروز 28 خرداد 1397 عصر امروز 29 خرداد 1397 عصر امروز 30 خرداد 1397 عصر امروز 31 خرداد 1397 
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۱۵:۰۰    
نامه نیوز نوشت؛ ساعت 23 پنجشنبه شب، عده ای از دادستانی به منزل اسفندیار رحیم مشایی مراجعه کردند و شناسنامه های اعضای خانواده را با خود بردند.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۱۲:۱۱    
با تحریم های آمریکا، شرکت دالیم کره جنوبی، قرارداد 2 میلیارد دلاری پالایشگاهی در ایران را فسخ کرده است. این شرکت، بنا بود در توسعه پالایشگاه اصفهان مشارکت کند.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۱۰:۴۰    
سازمان هواشناسی کشور در اخطاریه ای با اعلام بارش باران، رگبار، رعد و برق و وزش شدید باد شدید در 15 استان کشور طی امروز و فردا نسبت به آبگرفتگی و سیلابی شدن مسیل ها هشدار داد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۱۰:۳۴    
رئیس اتاق اصناف گفت: در مجموع بیش از 3میلیون بنگاه صنفی داریم که در مقایسه با آمار جهانی خیلی زیاد است برای این که طبق نرم جهانی به ازای 37 تا 42 خانوار یک بنگاه صنفی هست اما در ایران به ازای 7 تا 8 ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۲۲:۵۷    
اختصاص ارز 4200 تومانی برای ثبت سفارش موجب شده حجم ثبت سفارش واردات کالا نسبت به سال گذشته دو برابر شود.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۲۲:۴۸    
ستاره ولزی رئال مادرید رفتن به بوندس لیگا را به لیگ برتر انگلیس ترجیح داد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۲۲:۳۶    
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس گفت: به دنبال این هستیم که در رایزنی با وزیر اقتصاد حداقل یک سال در بخشنامه وام ازدواج تجدیدنظر شده و زمان دریافت وام ازدواج 3 ساله شود.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۲۲:۲۷    
عضو کمیته تحقیق و تفحص از ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز آخرین وضعیت تحقیق و تفحص از این ستاد را تشریح کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۲۲:۱۵    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی، امروز جمعه با وزیر خارجه آمریکا درباره تحولات جنوب سوریه صحبت کرده که این دومین رایزنی تلفنی آنها طی 2 روز اخیر بوده است.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۲۲:۰۳    
فدراسیون فوتبال یونان به بیانیه شب گذشته (پنجشنبه) همتای ایرانی و تعلیق روابط دوجانبه به خاطر لغو بازی برنامه ریزی شده تیم های ملی 2 کشور در ترکیه پاسخ داد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۲۲:۰۰    
رسانه های فلسطینی از شهادت یک فلسطینی و زخمی شدن 100 تن دیگر در دهمین جمعه راهپیمایی بازگشت خبر دادند.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۲۱:۰۶    
وزیر بهداشت در ادامه بازدیدهای شبانه در ماه رمضان، پنج شنبه شب تا بامداد جمعه از بیمارستانهای امام خمینی(ره)، امیراعلم و بهارلو تهران بازدید کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۲۰:۵۷    
وندی شرمن مذاکره کننده ارشد دولت سابق آمریکا در گفت وگوهای هسته ای با تهران، ضمن غلط و اشتباه بزرگ خواندن خروج واشنگتن از برجام، به فرهنگ مقاومت مردم ایران اذعان کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۲۰:۴۸    
سازمان هواشناسی کشور برای بسیاری از استانهای کشور در روزهای شنبه و یکشنبه، رگبار و رعدوبرق، وزش باد شدید موقت، احتمال آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیلها و رودخانه ها پیش بینی کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۲۰:۳۶    
در پی اظهارات معاون شهردار تهران درخصوص پیشنهاد توزیع آرم طرح ترافیک به انجمن صنفی خبرنگاران و روزنامه نگاران تهران و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی کانون انجمن های صنفی خبرنگاران و روزنامه نگاران ایران ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۲۰:۲۷    
زیدان با دستانی پر هدایت رئال را پس از 2 سال ونیم حضور ترک کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۲۰:۱۷    
زیدان در حالی که پروژه خود را در نیمه راه می دید کهکشانی ها را رها کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۲۰:۰۲    
پس از انتشار اخبار اضافه شدن تجهیزات جدید به پمپ بنزین ها، شایعه شده که قرار است قیمت بنزین گران شود!
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۱۹:۵۳    
سخنگوی سازمان اورژانس کشور گفت: بر اثر برخورد صاعقه با دو شهروند تهرانی یک نفر از آنها در دم جان خود را از دست داد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۱۹:۴۱    
روزنامه ایزوستیا روسیه به نقل از یک مقام بلندپایه در وزارت خارجه فرانسه نوشته پاریس آماده مذاکره با تهران بر سر توافقی جدید به جای برجام است.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۱۹:۳۸    
یک فعال ایزدی عراق گفت که تروریست های داعش در مناطقی در خاک سوریه 2000 زن و کودک ایزدی را زندانی کرده اند.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۱۹:۳۵    
به گزارش عصر امروز، با گذشت بیش از یک ماه از حادثه تیراندازی در نزدیکی کاخ پادشاهی عربستان در شهر ریاض، ابعاد پنهان این حادثه و وضعیت ولی عهد سعودی بعد از آن همچنان جز سوژه های خبری است. ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۱۹:۳۲    
به گزارش عصر امروز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دادسرای عمومی و انقلاب تهران جلسه دادستان تهران با رئیس سازمان هواپیمایی کشور، مدیر کل شرکت فرودگاه های کشور ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۱۶:۰۸    
همکاری استقلال و شفر در فصلی که گذشت را می توان یک معامله دو سر برد دانست. هم برای تیمی که نتایج خوبی گرفت و هم برای مربی ای که بهترین کارنامه مربی گری اش را ثبت کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۱۵:۵۶    
نیروهای حق التدریسی آموزش و پرورش گاهی با گذراندن دوره مهارت آموزی که تنها دو هفته طول می کشد مجوز تدریس در مدارس غیردولتی را دریافت می کنند.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۱۵:۴۷    
سلفی کامبیز دیرباز با تابوت شهدا و متن دلنوشته او: لذت بخش ترین سلفی، با شیش تا رفیق، شیش تا مرد، شیش تا قهرمان، که بعد از سی سال از گمنامی دراومدن و قراره تو آغوش مادرهاشون آروم بگیرن...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۱۵:۳۸    
عضو کمیسیون بهداشت مجلس از اجرای طرح حذف دفترچه های بیمه در 200 بیمارستان که از تیرماه آغاز می شود به عنوان اقدامی برای مدیریت صحیح منابع یاد کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۱۵:۲۶    
در حالی که نگرانی ها از وقوع جنگ تجاری در بین اقتصادهای جهان مجددا بالا گرفته و تقویت ارزش دلار در کنار آمارهای مثبت از اقتصاد آمریکا بر بازار سایر افکنده است، قیمت طلا امروز شاهد افزایشی ناچیز بود.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۱۵:۱۷    
عضو هیات رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: تا کنون ارز 4 هزار و 200 تومانی در اختیار قطعه سازان قرار نگرفته در حالی که واردکنندگان خودرو از آن استفاده می کنند.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۱۵:۰۸    
کاخ کرملین امروز در بیانیه ای اعلام کرد که برگزاری نشست بین رئیس جمهور روسیه و رهبر کره شمالی بعید نیست.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۱۴:۵۳    
به گزارش عصر امروز، رویترز گزارشی در خصوص کفش ها و لباس های 32 تیم حاضر در جام جهانی منتشر کرد. این تیم ها با کمپانی های آدیداس ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۱۴:۴۴    
امسال هم در این ایام، انگشتر مقام معظم رهبری، عقیق کبود یمن است.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۱۴:۳۵    
قیمت نفت در بازارهای جهانی با 9 سنت افزایش بشکه ای 77.65 دلار فروخته شد. در عین حال فاصله قیمتی دو شاخص نفتی برنت و نفت خام آمریکا به بالای 10 دلار رسید.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۱۴:۲۹    
یک فعال سیاسی با تأکید بر اینکه دولت باید اتاق جنگ اقتصادی تشکیل دهد، گفت: آنها باید همراه با مجلس دو یا چند برنامه مشخص اقتصادی را تدوین و اجرا کنند.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۱۴:۲۹    
معاون مسافری راه آهن از راه اندازی قطار 5 ستاره لوکس در مسیر اهواز – اندیمشک – تهران خبر داد .
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۱۴:۲۳    
به گزارش عصر امروز حجّت الاسلام سیّدمحمّدحسن ابوترابی فرد در خطبه های نمازجمعه امروز(11 خرداد) تهران یکی از دستاوردهای ماه مبارک رمضان را آراستگی به صبر دانست و اظهار داشت ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۱۳:۵۶    
بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس پیش نویس قراردادش را با تیم یازدهم لیگ لهستان امضا کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۱۳:۴۷    
عضو کمیسیون عمران مجلس، با بیان اینکه ورود مستقیم دولت به حوزه مسکن به صلاح نیست، گفت: مجموعه تعزیرات می تواند با معرفی سقف های برای افزایش مبلغ اجاره و قیمت مسکن به کنترل بازار اقدام کند.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۱۳:۳۸    
نماینده مردم سبزوار در مجلس، گفت: انتخابات روز گذشته هیئت رئیسه چند پیام برای نمایندگان و مردم داشت.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۱۳:۲۷    
شرکت آمریکایی جنرال الکتریک اعلام کرد، به دنبال تصمیم دونالد ترامپ مبنی بر خارج ساختن آمریکا از توافق هسته ای ایران، این شرکت فعالیت های خود در ایران را متوقف می کند.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۱۳:۱۸    
شرکت ریلاینس اینداستریز هند، مالک بزرگترین مجتمع پالایشگاهی این کشور به دلیل تحریم های جدید اعلام شده از سوی آمریکا علیه تهران، قصد دارد واردات نفت از ایران را متوقف کند.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۱۳:۰۶    
به گزارش عصر امروز، فیلمی دلخراش از سلاخی یک روباه در روستای چرام استان کهگیلویه و بویراحمد، طی روزهای گذشته خشم بسیاری از کاربران فضای مجازی را به همراه داشته است. ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۱۲:۵۴    
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با اشاره به آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور، نسبت به وقوع طوفان در جاده های کشور بر اساس گزارش های هواشناسی هشدار داد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۱۲:۴۱    
رئیس کل دادگستری استان تهران از تعیین قضات ویژه در پرونده تعرض به تعدادی از دانش آموزان در مدرسه ای در منطقه مرزداران تهران خبر داد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۱۲:۳۲    
عضو ناظر مجلس در ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی نسبت به برگزار نشدن جلسات ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی انتقاد کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۱۲:۲۳    
بنابه اعلام یک رسانه پرتغالی، کارلوس کی روش در مسیر آماده سازی برای مسابقات جام جهانی با چالش روبه رو است.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۱۲:۱۴    
به گزارش عصر امروز، منابع خبری از تداوم اعزام نیرو و تجهیزات توسط ارتش سوریه به منطقه موسوم به مثلث مرگ واقع در جنوب غرب این کشور خبر میدهند؛ منطقه ای که نقاط تلاقی استانهای ریف دمشق ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۱۱:۵۳    
شایع ترین مجرمان سیاه شدن دندان ها در این گونه موارد پوسیدگی داخلی یا حفره ها هستند.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۱۱:۱۱    
مهاجم تیم فوتبال پیکان به عضویت استقلال در آمد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۱۱:۰۲    
اولین حریف ایران در جام جهانی 2018 در یک دیدار دوستانه به تساوی رسید.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۱۰:۵۳    
خدایا توفیقم ده در آن به سازش کردن نیکان ودورم دار در آن از رفاقت بدان وجایم ده در آن با مهرت به سوی خانه آرامش به خدایی خودت ای معبود جهانیان.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۱۰:۴۱    
النابلسی با تاکید بر عدم صحت خبر خروج مستشاران ایرانی از جنوب سوریه، گفت: این اخبار در راستای منافع اسرائیل انجام می گیرد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۱۰:۲۹    
به گزارش عصر امروز، یکی از شاگردان و مریدان امام راحل، حضرت آیت الله خامنه ای است که از زمان شروع نهضت اسلامی با امام راحل در ارتباط بود و این عشق و علاقه متقابل بین امام و آیت الله خامنه ای تا زمان ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۱۰:۲۰    
بالاترین نرخ تورم در کدام استان کشور وجود دارد؟
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۱۰:۰۸    
علی تیموری در واکنش به اعتراضات نسبت به فروش 105 پروانه شکار در ازای دستکم 7 میلیارد تومان گفت: سازمان محیط زیست به هیچ دلیل و بهانه ای ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۰۹:۴۷    
به دنبال تصمیم دولت آمریکا مبنی بر وضع تعرفه بر واردات فولاد و آلومینیوم،کانادا و مکزیک اعلام کردند اقدامات تلافی جویانه ای را به اجرا می گذارند و اتحادیه اروپا نیز اقدامات تلافی جویانه خود را آماده ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۰۹:۴۷    
به گزارش عصر امروز، سه دیپلمات ارشد اروپایی مدعی شده اند بازگشت تحریم های آمریکا علیه ایران پس از خروج از این کشور از برجام ممکن است پروژه های بازطراحی رآکتور اراک و تغییر کاربری سایت فردو را با ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۰۹:۴۴    
قرعه کشی هجدهمین دوره لیگ برتر در حالی برگزار شد که ابهام زیادی در خصوص میزبان و میهمان ها بوجود آمد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۰۹:۳۸    
به گزارش عصر امروز به نقل از بلومبرگ، معافیت موقتی اروپا از تعرفه های جدید واردات فولاد و آلومنیوم به اتمام رسیده و شرکت های اروپایی از امروز مشمول تعرفه های جدید صادرات به آمریکا شده اند ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۰۹:۲۹    
برخی افراد با توجه به تغییر شناسه قبوض همراه اول شایعه جعلی بودن آن را مطرح کردند و از کاربران خواستند تا قبض این ماه را پرداخت نکنند ...