جمعه ۰۴ خردادساعت ۱۰:۱۸May 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای عصر امروز 13 خرداد 1397 - asremrooz.ir

عصر امروز 29 اسفند 1393 عصر امروز 29 اسفند 1394 عصر امروز 30 اسفند 1395 عصر امروز 29 اسفند 1396 عصر امروز 31 فروردین 1397 عصر امروز 31 اردیبهشت 1397 عصر امروز 31 تیر 1397 عصر امروز 31 مرداد 1397 عصر امروز 31 شهریور 1397 عصر امروز 30 مهر 1397 عصر امروز 30 آبان 1397 عصر امروز 30 آذر 1397 عصر امروز 30 دی 1397 عصر امروز 30 بهمن 1397 عصر امروز 29 اسفند 1397 عصر امروز 1 خرداد 1397 عصر امروز 2 خرداد 1397 عصر امروز 3 خرداد 1397 عصر امروز 4 خرداد 1397 عصر امروز 5 خرداد 1397 عصر امروز 6 خرداد 1397 عصر امروز 7 خرداد 1397 عصر امروز 8 خرداد 1397 عصر امروز 9 خرداد 1397 عصر امروز 10 خرداد 1397 عصر امروز 11 خرداد 1397 عصر امروز 12 خرداد 1397 عصر امروز 13 خرداد 1397 عصر امروز 14 خرداد 1397 عصر امروز 15 خرداد 1397 عصر امروز 16 خرداد 1397 عصر امروز 17 خرداد 1397 عصر امروز 18 خرداد 1397 عصر امروز 19 خرداد 1397 عصر امروز 20 خرداد 1397 عصر امروز 21 خرداد 1397 عصر امروز 22 خرداد 1397 عصر امروز 23 خرداد 1397 عصر امروز 24 خرداد 1397 عصر امروز 25 خرداد 1397 عصر امروز 26 خرداد 1397 عصر امروز 27 خرداد 1397 عصر امروز 28 خرداد 1397 عصر امروز 29 خرداد 1397 عصر امروز 30 خرداد 1397 عصر امروز 31 خرداد 1397 
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۳:۰۵    
رئیس پلیس آگاهی استان فارس از دستگیری اعضای یک باند چهار نفره کلاهبرداری کارت به کارت با 25 فقره کلاهبرداری به مبلغ پنج میلیارد ریال در شیراز خبر داد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۲:۴۱    
ساعد هدایتی از قطعی شدن ساخت شب های برره 2 خبر داد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۵ - ۲۰:۱۷    
شب قدر همان شبی است که در تمام سال شبی به خوبی و فضیلت آن نمی رسد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۵ - ۱۷:۵۳    
سالی 6 میلیون نفر به کشورهای خارجی سفر می کنند؛ مخالفان سفر حج، از این سفرها که بسیاری از آنها ضرورتی نیز ندارد، نمی گویند به جای برخی از این سفرها به فقرا کمک کنیم.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۴ - ۱۸:۲۲    
امام منشاء مشکلات را داخلی می داند نه خارجی و می فرماید: مقدرات ملت به دست دانشگاه هاست . اساتیدی غرب زدگی را به دانشجوها القا می کنند و دانشجویان می پذیرند، قطعاً کشور گرفتار انواع مشکلات خواهد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۴ - ۱۱:۱۱    
مربی اسبق آرسنال بعد از طی دوران تعطیلات در باره آینده کاری خود اظهار نظر کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۴ - ۱۰:۵۳    
نگاهی که معتقد است صدای جمهوریت صدای امامت است، وظیفه حکومت و ولایت را صرفا پشت مردم حرکت کردن و عمل به هوا و خواهش جامعه دانسته و رعایت مصلحت عامه را صرفا به کرنش کردن مقابل مطالبه مردمی می داند.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۴ - ۱۰:۳۲    
معاون اقتصادی رئیس جمهور گفت: سپرده تعاونی های افضل توس، البرز ایرانیان، وحدت، فرشتگان و ثامن الحجج تا مبلغ یک میلیارد تومان از هفته آینده تا آخر تیرماه پرداخت می شود.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۴ - ۱۰:۲۰    
هیات وزیران با پیشنهاد وزارت نیرو مبنی بر جابجایی ساعات کار ادارات و دستگاه های دولتی، بانک ها، شهرداری ها و سایر مؤسسات عمومی غیردولتی برای بهینه سازی مصرف انرژی موافقت کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۴ - ۰۹:۵۹    
مصادف با رحلت بنیانگذار انقلاب اسلامی، قیام تاریخی 15 خرداد، شهادت امیرالمومنین علی (ع) و روز قدس بیش از 60 فیلم سینمایی و تلویزیونی از شبکه های مختلف سیما پخش می شود.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۴ - ۰۹:۵۰    
به گزارش عصر امروز، کتاب الف لام خمینی اثر هدایت الله بهبودی که انتشارات موسسه مطالعات و پژوهش های سیاسی آن را منتشر کرده و برای نخستین بار در سی و یکمین نمایشگاه کتاب تهران به دست علاقه مندان رسید ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۲۱:۵۶    
یک روزنامه سوئیسی از انزوای آمریکا در نشست روز شنبه وزرای دارایی "جی7 "در کانادا با توجه به تصمیمات تعرفه ای اخیر این کشور علیه اروپا گزارش داد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۲۱:۵۰    
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: جبهه دشمن برنامه ها و سناریوهای متنوع و پیچیده ای را برای ضربه زدن به انقلاب و نظام اسلامی در سر می پروراند.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۲۱:۴۷    
به گزارش عصر امروز به نقل از القدس العربی، تظاهرات کنندگان فلسطینی امروز چندین بادبادک آتش زا به سمت شهرک های صهیونیست نشین در سرزمین های اشغالی در اطراف نوار غزه پرتاب کردند که این بادبادک ها موجب ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۲۱:۴۴    
نبود لوکوموتیو بعضی قطارها در ایستگاه راه آهن تهران، مسافران را سرگردان کرده است.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۲۱:۴۱    
در آستانه اولین شب از لیالی قدر و سالروز ضربت خوردن مولای متقیان امیرالمومنین امام علی بن ابی طالب(ع)، پرچم عزای علوی بر گنبد حرم مطهر امام رضا(ع) برافراشته شد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۲۱:۳۵    
به گزارش سرویس فرهنگ و جامعه عصر امروز بنا بر روایات رسیده از اهل بیت علیهم السلام شب قدر یکی از سه شب نوزدهم ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۲۰:۰۸    
رسانه های آلمانی می گویند پلیس این کشور فردی را که گفته می شود قصد داشته به کلیسای جامع برلین حمله کند، هدف قرار داده است.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۱۹:۴۱    
رهبر جریان صدر به دولت حیدر العبادی چند روز مهلت داد که بحران آب و برق که عراق با آن دست و پنجه نرم می کند را حل کند.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۱۹:۳۳    
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای تهران گفت: به هیچ عنوان باران های چند روز اخیر در پایتخت ارتباطی با باروری ابرها و تولید آب از هوای مرطوب ندارد و نباید این مسائل را به یکدیگر مرتبط کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۱۹:۲۱    
به گزارش عصر امروز در روز سه شنبه 8 خرداد، در دوازدهمین روز از ماه مبارک رمضان، برنامه بسیار پربیننده ماه عسل با اجرای احسان علیخانی ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۱۹:۱۳    
وزیر خارجه ایران در نامه به همتایان خود نوشت که تک تک اعضای جامعه بین المللی موظفند تا در برابر قانون گریزی، روش های قلدرمآبانه و بی اعتنایی آمریکا به حکومت قانون بایستند.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۱۸:۵۸    
به گزارش عصر امروز، در پی حواشی شکارفروشی مسئولان سازمان حفاظت محیط زیست به اتباع خارجی و در حالی که به گفته مسئولان این سازمان ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۱۸:۴۳    
مشاور رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در گفتگو با تسنیم گفت: مستشاران ایرانی برخلاف نظامیان آمریکایی و مرتجعین منطقه با درخواست دولت و مردم سوریه در این کشور حضور پیدا کرده اند.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۱۸:۳۷    
معاون رئیس جمهور اظهار داشت: در سال 1396 مبلغ 386 هزار میلیارد تومان برای مصارف عمومی و 70 هزار میلیارد تومان برای توسعه و امور عمرانی هزینه شد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۱۸:۳۷    
رهبر جنبش انصارالله یمن اعلام کرد که دشمن اسرائیلی در تجاوز به یمن و مشخصا در نبرد ساحل غربی مشارکت دارد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۱۸:۳۴    
به گزارش عصر امروز در پی انتشار اظهارات علی اکبر صالحی در تأیید انتقادات علی اکبر ولایتی به برجام، از سوی خبرگزاری فارس ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۱۸:۲۲    
مراسم بیست ونهمین سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران عصر فردا با حضور قشرهای مختلف مردم و با سخنرانی رهبر معظم انقلاب برگزار خواهد شد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۱۶:۲۶    
فعال شبکه مجازی و افشاگر اخبار مربوط به دربار آل سعود در تازه ترین اظهار نظر خود، اهداف پشت پرده تشکیل "شورای مناطق حفاظت شده" در دفتر پادشاهی سعودی را فاش کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۱۶:۱۷    
مدیر فنی پیام رسان سروش گفت: تا بحال هیچ نشت اطلاعاتی و گزارش هک شدن نداشته ایم .
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۱۶:۰۸    
آقای روحانی و مشاورانش هنوز که هنوز است، تقصیر ها را یا به گردن منتقدان و تیم و دولت قبلی می اندازند و یا دست تقدیر را نکوهش می کنند.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۱۵:۵۳    
در فروردین ماه سال جاری 9 هزار میلیارد تومان چک برگشت خورد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۱۵:۴۱    
رئیس سازمان حج و زیارت با اشاره به اینکه یک میلیون و 350 هزار نفر در نوبت انتظار حج تمتع هستند، گفت: این افراد به ترتیب اولویت در سال های آتی به حج تمتع اعزام می شوند.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۱۵:۳۲    
شمخانی با افتخارآمیز توصیف کردن اقدام متقابل ارتش سوریه در پاسخ به تجاوز رژیم صهیونیستی به پایگاه تی فور گفت: دولت و نیروهای مسلح سوریه پس از انجام این عملیات ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۱۵:۲۰    
به گزارش عصر امروز سید عباس صالحی وزیر ارشاد، درخصوص آخرین وضعیت اعزام حجاج ایرانی به عربستان گفت: در این زمینه توافق هایی با وزارت حج عربستان داشته ایم، این توافق به امضای دوطرف رسیده است. ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۱۵:۱۱    
رئیس اداره پیشگیری از سرطان وزارت بهداشت با بیان اینکه با توجه به آمار موجود، پیش بینی می شود که بیماری سرطان در سال های آینده روبه افزایش باشد، گفت: شیوه زندگی ناسالم و عوامل محیطی ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۱۴:۵۹    
کارشناس پیش بینی هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: صبح امروز سرعت طوفان در زابل به 101 کیلومتر در ساعت رسید و شعاع دید را در این شهرستان تا 400 متر کاهش داد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۱۴:۵۹    
فرمانده نیروی انتظامی از آغاز به کار قرارگاه انتظامی- ترافیکی روح الله و آماده باش بیش از 20 هزار نفر از ماموران ناجا برای خدمت رسانی به زائران مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) خبر داد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۱۴:۵۶    
به گزارش عصر امروز عزت الله یوسفیان ملا نماینده مردم آمل و عضو ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی، با انتقاد از عدم تشکیل جلسات ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۱۳:۰۶    
بازیکنان تیم ملی در عکس تیمی خود پیش از جام جهانی برای نخستین بار لباس های شماره دار رسمی خود را به تن کردند.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۱۲:۵۷    
رئیس کمیسیون عمران مجلس از ارجاع تخلف 45 میلیون دلاری دولت به دیوان محاسبات خبر داد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۱۲:۴۸    
محققان موفق به تولید نوعی باتری هسته ای و رادیواکتیو شده اند که انرژی حاصل از آن ده برابر بیشتر از باتری های شیمیایی موجود در بازار است.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۱۲:۳۶    
سرویس امنیت پاکستان در گزارشی مفصل اعلام کرد داعش بیشترین سهم را در گسترش ناامنی در این کشور دارد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۱۲:۲۷    
طرح مسقف کردن خیمه گاه حسینی از سال گذشته آغاز شده که روند ساخت آن تاکنون بیش از 85 درصد پیشرفت داشته است.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۱۲:۱۸    
به گزارش عصر امروز، جرمی ایساخاروف سفیر رژیم صهیونیستی در آلمان ادعا کرد که 120 هزار فروند موشک و راکت به سمت این رژیم نشانه رفته و هر لحظه امکان شلیک آن می رود. ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۱۱:۴۵    
به گزارش عصر امروز طبق ابلاغیه جدید یکی از مسئولان اقتصادی کابینه به مدیران زیرمجموعه، مقرر شده تعدادی از مقامات اداری آن دستگاه مجاز باشند پس از تنظیم صورتجلسه رسمی ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۱۱:۳۶    
سیف الله ابوترابی گفت: آمارها نشان می دهد که به طور تقریبی تاکنون 40 میلیون نفر کارت هوشمند ملی دریافت کرده اند و 43 میلیون نفر مراحل تکمیل ثبت نام را طی نموده اند.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۱۱:۳۶    
به گزارش سرویس فرهنگ و جامعه عصر امروز خبر تجاوز یک معلم نما به تعدادی از دانش آموزان که تاثر عمومی را به همراه داشت با بزرگنمایی عجیبی از سوی رسانه های مورد حمایت آمریکا و غرب پیگیری می شود. ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۱۱:۲۷    
وطن امروز از پشت پرده واردات غیرقانونی 6هزار دستگاه خودرو گزارش داده است: بیش از 30 هزار دستگاه خودروی لاکچری (ارزش هر خودرو بیش از نیم میلیارد تومان) در زمانی که ثبت سفارش خودرو در سامانه ثبتارش ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۱۱:۱۸    
در حالی که بسیاری از پیشکسوتان، سرپرستان و اهالی بسکتبال می توانند به تیم های ملی کمک کنند فدراسیون یک غیر بسکتبالی و پدر یکی از ملی پوشان را سرپرست تیم ملی 2019 کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۱۱:۰۶    
براساس اطلاعات به دست آمده آمریکایی ها پایگاه خود را در منطقه التنف تجهیز کرده اند و طرح خروج آنان از این پایگاه در برابر خروج نیروهای جبهه مقاومت از جنوب فقط یک تَله است.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۱۰:۴۸    
یک مقام کاخ سفید اعلام کرد که دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا ماه رمضان امسال یک مراسم افطار را برای مسلمانان میزبانی می کند.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۱۰:۴۲    
در دعای روز هجدهم ماه مبارک رمضان عرضه می داریم بارالها از برکات سحرهای این ماه آگاهم ساز تا از آن بهره ببرم
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۱۰:۰۶    
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس از نشست ویژه این کمیسیون با وزیرصنعت برای بررسی علت افزایش بی رویه قیمت خودرو در هفته آینده خبر داد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۱۰:۰۰    
بر اساس قانون، بعد از پایان سال چهارم برنامه پنجم توسعه، در شهرهای ساحلی و شهرهایی با جمعیت بالای دویست هزار نفر دفن زباله ممنوع است اما در حال حاضر، در استان مازندران ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۰۹:۵۱    
سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس توضیحاتی درباره علت حذف کارت های سوخت در برخی جایگاه ها ارائه کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۰۹:۳۹    
به گزارش عصر امروز به نقل از رأی الیوم، الکسی کوندراتیف نایب رئیس کمیته دفاع و امنیت شورای فدرال روسیه (مجلس اعلای روسیه) روز شنبه گفت که مواضع عربستان تصمیم روسیه برای تجهیز قطر به سامانه پدافند ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۰۹:۳۶    
با وجود آنکه تنها دو روز به آخرین مهلت احزاب برای تطبیق اساسنامه شان با قانون جدید باقی مانده است، حزب اعتدال و توسعه تاکنون کنگره ای برگزار نکرده است.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۰۹:۳۶    
رئیس اتحادیه صنف بارفروشان میدان مرکزی میوه و تره بار تهران گفت: با برطرف شدن مشکل کامیون داران و ورود محصول مناطق مختلف کشور، قیمت انواع میوه در روزهای آینده دوباره کاهش می یابد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۰۹:۲۷    
تغییرات در شهرداری تهران طی 15 روز آینده در سطح وسیع رقم خواهد خورد و این در حالی است که اعضای شورای شهر تهران نیز در این بین سهم خود را برای معرفی نیروهای خود از شهرداری تهران درخواست دارند.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۰۹:۱۸    
تیم ملی والیبال ایران در دومین مسابقه خود در هفته دوم رقابت های لیگ ملت های جهان برابر ایتالیا قرار گرفت و نتیجه را به حریف خود واگذار کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۰۹:۱۵    
به گزارش عصر امروز، وزارت امور خارجه آمریکا روز جمعه بخش دوم اسناد مربوط به دولت آمریکا و سران کشورهای عربی و رژیم صهیونیستی در خصوص جنگ عرب ها با این رژیم را منتشر کرد. ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۰۹:۱۲    
راهپیمایی روزقدس، تمدیدمهلت ثبت نام کاردانی، تمام مرزها با دشمن صهیونیستی باید شعله ور شود، تحقیر بی سابقه آمریکا، پایداری وپیروزی به شرط وحدت، سالروز رحلت امام(ره) ، خطر تکثیر بابک زنجانی ...