پنجشنبه ۰۳ خردادساعت ۰۵:۱۳May 2024 23
جستجوی پیشرفته

خبرهای عصر امروز 21 خرداد 1397 - asremrooz.ir

عصر امروز 29 اسفند 1393 عصر امروز 29 اسفند 1394 عصر امروز 30 اسفند 1395 عصر امروز 29 اسفند 1396 عصر امروز 31 فروردین 1397 عصر امروز 31 اردیبهشت 1397 عصر امروز 31 تیر 1397 عصر امروز 31 مرداد 1397 عصر امروز 31 شهریور 1397 عصر امروز 30 مهر 1397 عصر امروز 30 آبان 1397 عصر امروز 30 آذر 1397 عصر امروز 30 دی 1397 عصر امروز 30 بهمن 1397 عصر امروز 29 اسفند 1397 عصر امروز 1 خرداد 1397 عصر امروز 2 خرداد 1397 عصر امروز 3 خرداد 1397 عصر امروز 4 خرداد 1397 عصر امروز 5 خرداد 1397 عصر امروز 6 خرداد 1397 عصر امروز 7 خرداد 1397 عصر امروز 8 خرداد 1397 عصر امروز 9 خرداد 1397 عصر امروز 10 خرداد 1397 عصر امروز 11 خرداد 1397 عصر امروز 12 خرداد 1397 عصر امروز 13 خرداد 1397 عصر امروز 14 خرداد 1397 عصر امروز 15 خرداد 1397 عصر امروز 16 خرداد 1397 عصر امروز 17 خرداد 1397 عصر امروز 18 خرداد 1397 عصر امروز 19 خرداد 1397 عصر امروز 20 خرداد 1397 عصر امروز 21 خرداد 1397 عصر امروز 22 خرداد 1397 عصر امروز 23 خرداد 1397 عصر امروز 24 خرداد 1397 عصر امروز 25 خرداد 1397 عصر امروز 26 خرداد 1397 عصر امروز 27 خرداد 1397 عصر امروز 28 خرداد 1397 عصر امروز 29 خرداد 1397 عصر امروز 30 خرداد 1397 عصر امروز 31 خرداد 1397 
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۱۸:۲۱    
به گزارش عصر امروز حجت الاسلام و المسلمین رحیمیان عضو سابق دفتر امام خمینی و شاگرد ایشان اخیرا در گفتگویی با انتقاد از برخی رفتارهای کنونی اشخاص حاضر در موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی گفته بود " ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۲۱:۰۶    
نزدیک به دو میلیون نفر در مناطق تحت کنترل انصارالله در استان الحدیده زندگی می کنند و همین موضوع باعث می شود اماراتی ها نتوانند مانند دو هفته قبل و نبردهای بین شهری از نیروی هوایی استفاده کنند.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۱۱:۳۵    
براساس تحلیل نقشه های هواشناسی، بعدازظهر امروز در شمال غرب، سواحل غربی خزر و دامنه های جنوبی البرز ابرناکی، بارش باران، گاهی رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید پیش بینی می شود.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۱۱:۱۷    
استاد دانشگاه و نظریه پرداز مطرح آمریکایی، رئیس جمهور کشورش را پادشاه دیوانه خطاب کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۰۹:۵۶    
کافی است در این میان طعنه و نیش و کنایه های آقای روحانی در گذشته را مرور کنیم و دست حسرت از این همه تکبر بی محتوا و آمیخته به بی کفایتی بزنیم.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۰۹:۵۰    
روزنامه های زنجیره ای، اعتراض نمایندگان منتقد به تصویب ملحقات FATF را نمایش پوپولیستی به جای گفت وگو و عقلانیت معرفی کردند.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۰۹:۳۸    
آشفتگی بازار سکه و طلا در میان بی اعتنایی و سوءمدیریت دولت، صدای اعتراض رسانه های حامی دولت را درآورده است.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۰۹:۳۲    
در شرایطی که مردم زیر فشار مشکلات معیشتی قرار دارند و هر از گاهی به دولت -به عنوان مسئول این وضعیت- اعتراض می کنند، هیئت دولت به جای اصلاح رویه های مخرب دستگاه اجرایی و حل ریشه ای مشکلات ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۰۹:۱۷    
عضو اتحادیه سراسری تولیدکنندگان مرغ گوشتی از کاهش جوجه ریزی به دلیل تحمیل قیمتهای نامناسب نسبت به هزینه تولید و ادامه ضرر و زیان تولیدکنندگان مرغ خبر داد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۰۸:۵۶    
مدیرکل صنایع خودروی وزارت صنعت اعلام کرد: با اقداماتی که در خصوص پیش فروش خودرو شده تا کمتر از یکماه دیگر بازار خودرو آرام می شود و قیمت های حاشیه بازر از بین خواهد رفت.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۰۸:۵۳    
عضو کمیسیون صنایع مجلس با اشاره به کیفیت پایین و قیمت بالای محصولات دو خودروساز بزرگ کشور گفت: پول بنز و بی ام و می دهیم، سوار پراید و پژو و پیکان می شویم.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۰۸:۵۰    
به گزارش عصر امروز، سردار عبادالله عبداللهی در حاشیه نشست ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی گفت: این طرح در طول 1460 کیلومتر اجرا شده و مشتمل بر 17 سد ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۰۸:۴۱    
ارتش یمن اعلام کرد از مرحله جنگ با دست نشانده های محلی و منطقه ای (مانند امارات و عربستان) عبور کردیم و اکنون وارد مرحله جنگ با دشمنان اصلی مانند آمریکا شده ایم.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۱۹:۴۰    
به گزارش عصر امروز، مهدی مشکینی: مواضع و رفتارهای اخیر محمود احمدی نژاد که بعضاً به بهانه مبارزه با ظلم و فساد همراه است مورد اعتراض حامیان دولت نهم و دهم قرار گرفته است ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۱۹:۳۱    
سفیر روسیه در لبنان تأکید کرد کرد موضوع خروج ایران و حزب الله از سوریه مطرح نیست و در شرایطی که تروریسم در سوریه کاملا ریشه کن نشده، این اقدام خدمت به تروریست هاست.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۱۹:۱۰    
به گزارش عصر امروز، تنها 3 روز دیگر تا آغاز جام جهانی روسیه باقی مانده و میزبان در پی آخرین تدابیر پیش از آغاز بازی ها است. ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۱۸:۵۸    
عضو ستاد استهلال دفتر مقام معظم رهبری از اعزام گروه رصدی مرکز نجوم و فلکی آستان مقدس حضرت سید علاءالدین حسین(ع) شیراز به ارتفاعات دنا جهت رویت هلال ماه شوال خبر داد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۱۸:۴۹    
به گزارش عصر امروز به نقل از اداره کل روابط عمومی قوه قضاییه، آیت الله آملی لاریجانی در جلسه مسئولان عالی قضایی ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۱۸:۳۷    
به گزارش سرویس فرهنگ و جامعه عصر امروز یکی از کارگردانان ضعیف که البته بیت المال را هم ضایع کرده است! با گرفتن ژست اپوزسیونی علیه مردم، به زمین و زمان فحش داده است که چرا فیلمش فروش نکرده است! ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۱۸:۲۱    
سرمایه گذاران طلا در انتظار برگزاری نشست سیاست گذاری بانک مرکزی آمریکا و نتیجه نشست آمریکا و کره شمالی در این هفته هستند.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۱۸:۱۲    
مدیر روابط عمومی راه آهن گفت: خبرهای منتشره مبنی بر قطعی برق ایستگاه راه آهن صحت ندارد و ممکن است یکی از بخش های خصوصی مستقر در نزدیکی ایستگاه دچار قطعی شده باشد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۱۸:۰۰    
متأسفانه جریان غربگرا با همان دلایلی که مردم را به سمت برجام سوق دادند، در مصاحبه ها و اظهارنظرها و مطالب رسانه های همسو با غرب مذاکرات موشکی را توجیه می کنند.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۱۷:۴۸    
باوجود اصرار دولت برای تصویب سریع لایحه الحاق ایران به کنوانسیون مقابله با تأمین مالی تروریسم قبل از برگزاری اجلاس تیرماه FATF، بسیاری از نمایندگان مجلس به شدت نگران پیامد تصویب عجولانه آن بودند.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۱۷:۴۲    
سرمربی سایپا پیشنهاد باشگاه پرسپولیس مبنی بر معاوضه ملی پوش تیمش با گرانترین بازیکن سرخپوشان را نپذیرفت.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۱۷:۳۰    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی که در هفته گذشته به اروپا رفته بود تا رهبران قاره سبز را برای افزایش فشارها بر ایران متقاعد کند به یکباره مهربان گشته و نگران مشکل کم آبی در ایران شده است.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۱۷:۱۵    
40 عکس دیدنی از ماجرای حمله داعش به مجلس شورای اسلامی و تلاش نیروهای امنیتی برای مقابله با تروریست ها منتشر شد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۱۷:۰۹    
هافبک تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: تیم ما آن قدر خوب است که به نظرم می توانیم شانس صعود به مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی را داشته باشیم.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۱۷:۰۶    
غلامحسین الهام در واکنش به اصرار خبرنگار سیاسی تسنیم درباره رفتارهای اخیر احمدی نژاد گفت: خدا ان شاءالله عاقبت همه ما را به خیر کند، بعداً صحبت می کنم.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۱۶:۴۲    
سخنگوی اورژانس کشور گفت: بر اثر واژگونی تانکر حامل سوخت در محور جیرفت - بندرعباس پنج نفر مصدوم شدند.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۱۶:۳۹    
به گزارش عصر امروز، سربازان گمنام امام زمان (عج) 27 نفر از اعضای شبکه تروریستی که قصد جنایت گسترده در ماه مبارک رمضان به ویژه شب های قدر و روز قدس را داشتند، شناسایی و دستگیر کردند. ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۱۶:۳۶    
رسانه های ضدانقلاب از دیشب با انتشار تصویر خبرنگار روزنامه ایران او را کارگر کشته شده در تجمعات ملایر معرفی کردند.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۱۶:۳۳    
در بازار تهران سکه طرح جدید با 17 هزار تومان کاهش نسبت به آخرین قیمت معاملاتی روز گذشته 2 میلیون و 441 هزار تومان به فروش رسید.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۱۶:۳۰    
به گزارش عصر امروز، سردار سرلشکر قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه با بیان اینکه انتخابات اخیر لبنان یک رفراندوم بود ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۱۲:۵۷    
یک منبع آگاه از درخواست رهبر کره شمالی از رئیس جمهور آمریکا برای سفر به پیونگ یانگ در ماه جولای خبر داده است.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۱۲:۴۵    
به گزارش عصر امروز به نقل از شبکه تلویزیونی السومریه نیوز، مقتدی صدر رهبر جریان صدر در پیامی درباره خطرناک بودن اوضاع عراق و "آغاز جنگی داخلی" هشدار داد. ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۱۲:۳۶    
به گزارش عصر امروز؛ عبدالله شهبازی در یادداشتی نوشت: نتانیاهو با انتشار ویدئویی که یکشنبه 10 ژوئن 2018، 20 خرداد 1397 انتشار یافت و با نوشیدن لیوانی آب آغاز می شود ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۱۲:۲۷    
خبرگزاری رسمی کره شمالی درباره دستور کار مذاکرات رهبران آمریکا و کره شمالی در سنگاپور گمانه زنی کرده است.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۱۲:۱۵    
صدراعظم آلمان در گفت وگو با یک شبکه تلویزیونی این کشور با انتقاد از مواضع رئیس جمهور آمریکا در قالب گروه 7 گفت که اروپا به مقابله به مثل علیه واشنگتن ادامه می دهد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۱۲:۰۶    
راهپیمایی روز قدس که هرسال در آخرین یکشنبه ماه مبارک رمضان در انگلیس برگزار می شود، شب گذشته با تجمع حامیان فلسطین و مقاومت در مقابل سفارت عربستان سعودی در لندن برگزار شد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۱۱:۵۱    
رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ، گفت: در حال حاضر ترافیک در محورهای بزرگراهی پایتخت به صورت پرحجم گزارش شده است.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۱۱:۴۲    
یک روز قبل از دیدار سران کره شمالی و آمریکا در سنگاپور، رئیس جمهور آمریکا با نخست وزیر سنگاپور دیدار داشت و مقامات پیونگ یانگ و واشنگتن طی نشستی سعی در به حداقل رساندن آخرین اختلافات داشتند.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۱۱:۳۰    
یک سایت انگلیسی زبان گزارشی را درباره تیم ملی ایران در جام جهانی 2018 روسیه نوشت.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۱۱:۲۱    
دادستان انتظامی مالیاتی سازمان امور مالیاتی با بیان اینکه اخطار به برخی بانک ها برای عدم امضای تفاهم نامه حساب های بانکی داده شده است ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۱۱:۱۲    
جلسه ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی پس از گذشت 6 ماه دوشنبه هفته آینده در دفتر معاون اول رئیس جمهور برگزار می شود.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۱۰:۳۶    
نان به عنوان قوت غالب سفره ایرانی ها تلقی می شود و در این بین و به دنبال تغییر سبک زندگی، کیفیت سلامت نان های سنتی، با اما و اگرهایی همراه شده است.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۱۰:۲۷    
خدایا قرار بده کوشش مرا در این ماه قدردانی شده وگناه مرا در این ماه آمرزیده وکردارم را در آن مورد قبول وعیب مرا در آن پوشیده ای شنواترین شنوایان.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۱۰:۱۵    
رئیس جمهور آمریکا در دیداری با رئیس جمهور فرانسه به او گفته که اتحادیه اروپا از چین بدتر است.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۱۰:۱۲    
بررسی ها نشان می دهد، سکه طرح جدید 491 هزار تومان، طرح قدیم 360 هزار تومان و نیم سکه 212 هزار تومان حباب قیمتی دارد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۱۰:۰۰    
وزارت نیرو می گوید برخلاف ادعای سازمان محیط زیست، حتی بیش از برنامه آب سدها را برای نجات دریاچه ارومیه رهاسازی کرده و این اتهام که محیط زیست برای وزارت نیرو اولویت ندارد درست نیست.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۰۹:۲۷    
تبدیل شدن برجام به یک مسأله ملی، در گرو بازی هوشمندانه دستگاه سیاست خارجی و استقبال از 3 اصل حمایت حکیمانه ، نقد منصفانه و رصد هوشمندانه از سوی منتقدان است.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۰۹:۰۹    
ماجرای تحریم شرکت نایکی آمریکا که به بازیکنان تیم ملی ایران در جام جهانی کفش جدیدی ارائه نکرد، کار را به فیفا کشاند.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۰۹:۰۶    
شهرداری تهران هر بار زمانی را برای افتتاح مجدد این خط عنوان می کند و افشانی شهردار تهران آب پاکی را روی دست مردم ریخت و گفت بعید است این خط به طور کامل تا اواخر شهریور افتتاح شود.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۰۹:۰۰    
به گزارش عصر امروز، شصت و ششمین اجلاس گروه بیلدربرگ که از روز پنجشنبه در شهر تورین ایتالیا برگزار شده بود روز یکشنبه به پایان رسید. ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۰۸:۵۱    
دانشگاه باید به میدان بیاید؛ جنجال طومارها در پارلمان؛ سودای سود و ثروت بازار در سایه غفلت دولت؛ پرسش های بی پاسخ درباره قرارداد بوئینگ و صف آرایی در سن پترزبورگ ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۰۱:۴۵    
پرونده محمدعلی طاهری سرکرده گروه موسوم به عرفان حلقه که در دادگاه بدوی به 5 سال حبس محکوم شده، برای رسیدگی در مرحله تجدیدنظر به شعبه 36 دادگاه تجدیدنظر استان تهران به ریاست قاضی زرگر ارجاع شد.