پنجشنبه ۰۳ خردادساعت ۰۹:۴۴May 2024 23
جستجوی پیشرفته

خبرهای عصر امروز 14 خرداد 1397 - asremrooz.ir

عصر امروز 29 اسفند 1393 عصر امروز 29 اسفند 1394 عصر امروز 30 اسفند 1395 عصر امروز 29 اسفند 1396 عصر امروز 31 فروردین 1397 عصر امروز 31 اردیبهشت 1397 عصر امروز 31 تیر 1397 عصر امروز 31 مرداد 1397 عصر امروز 31 شهریور 1397 عصر امروز 30 مهر 1397 عصر امروز 30 آبان 1397 عصر امروز 30 آذر 1397 عصر امروز 30 دی 1397 عصر امروز 30 بهمن 1397 عصر امروز 29 اسفند 1397 عصر امروز 1 خرداد 1397 عصر امروز 2 خرداد 1397 عصر امروز 3 خرداد 1397 عصر امروز 4 خرداد 1397 عصر امروز 5 خرداد 1397 عصر امروز 6 خرداد 1397 عصر امروز 7 خرداد 1397 عصر امروز 8 خرداد 1397 عصر امروز 9 خرداد 1397 عصر امروز 10 خرداد 1397 عصر امروز 11 خرداد 1397 عصر امروز 12 خرداد 1397 عصر امروز 13 خرداد 1397 عصر امروز 14 خرداد 1397 عصر امروز 15 خرداد 1397 عصر امروز 16 خرداد 1397 عصر امروز 17 خرداد 1397 عصر امروز 18 خرداد 1397 عصر امروز 19 خرداد 1397 عصر امروز 20 خرداد 1397 عصر امروز 21 خرداد 1397 عصر امروز 22 خرداد 1397 عصر امروز 23 خرداد 1397 عصر امروز 24 خرداد 1397 عصر امروز 25 خرداد 1397 عصر امروز 26 خرداد 1397 عصر امروز 27 خرداد 1397 عصر امروز 28 خرداد 1397 عصر امروز 29 خرداد 1397 عصر امروز 30 خرداد 1397 عصر امروز 31 خرداد 1397 
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۱۰:۴۱    
روبرت سلمان رایکو تاجرزاده ایتالیایی که در سال 1961میلادی دریک خانواده کاتولیک به دنیا آمده است، می گوید: از نوجوانی به معنویات علاقه داشتم و همین بهانه ای شد تا به دنبال کشف حقیقت بروم.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۵ - ۱۹:۳۵    
البته یک تصویر دیگری هم مربوط به نماز شب امام است که فکر می کنم شاید جالبتر از مورد قبلی باشد. همانطور که قبلا گفتم سعی کردم تمام لحظه لحظه های زندگی پربرکت ایشان را به تصویر بکشم.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۵ - ۱۸:۲۳    
نماینده مردم شاهین شهر، میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی گفت: بر اساس گزارش دوتابعیتی های کمیته تحقیق و تفحص، 100 تن دارای تابعیت مضاعف، اقامت و گرین کارت هستند.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۵ - ۱۷:۴۰    
یکی از برنامه های امام خمینی(ره) طی دوران اقامتشان در جماران برگزاری مراسم عقد ازدواج برخی افراد بود.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۵ - ۱۳:۰۶    
به گزارش سرویس سیاسی عصر امروز سرفصل سخن ما کلامی است از رهبر معظم انقلاب اسلامی که در مراسم ارتحال امام خمینی (ره) بیان فرموده و در آن اشاره ای به اقشاری نمودند که شاید بی مناسبت با برخی از دولت ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۵ - ۱۲:۲۴    
افت بارندگی های سال آبی جاری موجب شده تا از میان 177 سد بزرگ کشور، 66 سد از جمله سدهای زاینده رود، شهیدرجایی، دوستی ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۵ - ۱۰:۱۸    
ارتش رژیم صهیونیستی از به شهادت رساندن یک فلسطینی در مرز نوار غزه خبر داد ؛ با شهادت وی تعداد شهدای تظاهرات بازگشت به 121 نفر افزایش پیدا کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۵ - ۱۰:۱۲    
به گزارش عصر امروز مراسم بیست و نهمین سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی(ره) عصر دوشنبه 14 خرداد 1397 با سخنرانی حضرت آیت الله خامنه ای ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۵ - ۱۰:۰۹    
بر اساس اطلاعات 2197 دستگاه ترددشمار، کل تردد ثبت شده در شبانه روز گذشته نسبت به روز قبل 2.7 درصد کاهش نشان می دهد؛ همچنین تردد موتور سیکلت تا ساعت 6 روز 19 خرداد در محورهای کندوان، هراز ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۴ - ۲۳:۳۹    
آنکارا و واشنگتن درباره نقشه راه مشترک در خصوص منبج در شمال سوریه به توافق رسیدند.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۴ - ۲۳:۳۶    
صدراعظم آلمان طی کنفرانسی مطبوعاتی با نخست وزیر رژیم صهیونیستی در برلین، موافقت خود را با اتهامات ضدایرانی مطرح شده توسط اسرائیل ابراز کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۴ - ۲۳:۳۳    
رسانه های لبنانی با توجه به اهمیت دیدار دبیرکل حزب الله لبنان و رئیس جریان آزاد ملی این کشور جزئیاتی را از دیدار دیشب آنها منتشر کردند.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۴ - ۲۳:۳۰    
حسین شریعتمداری و محسن هاشمی در سخنرانی امام خامنه ای در مراسم بیست و نهمین سالگرد رحلت امام خمینی (رحمه الله).
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۴ - ۲۳:۲۴    
سخنان امروز رهبر انقلاب در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی در خصوص سیاست خارجی ایران، برجام، منطقه و برنامه موشکی محورهای اصلی بودند که از سوی رسانه های منطقه ای و بین المللی مورد پوشش قرار گرفته اند.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۴ - ۲۳:۲۱    
به گزارش عصر امروز مثل هرسال زیلوهای ساده بیت رهبری که در محل سخنرانی رهبر انقلاب در حسینیه امام خمینی پهن می شود، به حرم امام آورده شده بود که در تصاویر به چشم می خورد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۴ - ۲۳:۱۸    
به گزارش عصر امروز، حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی عصر امروز دوشنبه 14 خرداد، سخنان بسیار مهمی در مراسم سالروز ارتحال امام راحل بیان کردند. ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۴ - ۲۳:۱۵    
رئیس جمهور آمریکا در تماس تلفنی با نخست وزیر انگلیس، تاکید کرد که حصول یک توافق جدید با ایران، می تواند نقش تهران در منطقه را محدود کند.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۴ - ۲۳:۱۵    
پائولو سرجیو هدایت تیم فوتبال صنعت نفت آبادان را بر عهده گرفت.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۴ - ۲۳:۱۲    
وزیر خارجه فرانسه در نشست خبری گفت که با وجود خروج آمریکا از برجام، این توافق ادامه دارد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۴ - ۲۳:۰۹    
گروه خودروسازی پژو-سیتروئن فرانسه از بیم تحریم های آمریکا، از تعلیق سرمایه گذاری هایش در ایران خبر داد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۴ - ۲۳:۰۹    
فرمانده انتظامی نیشابور گفت: امیرحسین سه ساله که از دیشب در شهرستان نیشابور مفقود شده بود، به آغوش خانواده بازگشت.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۴ - ۲۳:۰۶    
زمین لرزه ای با شدت 4 ریشتر ساعت دقایقی پیش گوریه در استان خوزستان را لرزاند.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۴ - ۲۰:۴۲    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی پس از دیدار با صدر اعظم آلمان با تکرار ادعاهای همیشگی، ایران را بزرگترین خطر علیه تل آویو نامید.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۴ - ۲۰:۳۳    
دو هافبک طراح مورد نظر تراکتورسازی محبوب هواداران این باشگاه نیستند.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۴ - ۲۰:۲۱    
احتمال اینکه پیشکسوت جوان و طلبکار باشگاه استقلال هدایت یکی از تیم های پایه این باشگاه را بر عهده بگیرد، وجود دارد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۴ - ۲۰:۰۶    
سخنگوی وزارت خارجه چین ضمن انتقاد از اقدام های یکجانبه آمریکا در اعمال تحریم ها علیه ایران، از تداوم همکاری های تجاری ، اقتصادی با تهران خبر داد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۴ - ۱۹:۵۸    
امروز در بازارهای جهانی با چشم انداز ضعیف از ارزش دلار برای روزهای آینده، قیمت طلا 3.5 دلار تقویت شد و هر اونس به قمیت 1296 دلار معامله شد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۴ - ۱۹:۴۶    
کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی ایران لیست نهایی 23 بازیکن حاضر در جام جهانی 2018 روسیه را اعلام کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۴ - ۱۹:۳۷    
سخنگوی وزارت امور خارجه ایران انفجار انتحاری و تروریستی امروز (دوشنبه) در نزدیکی محل برگزاری گرهمایی صدها تن از علمای افغانستان را به شدت محکوم کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۴ - ۱۹:۲۲    
فرماندار بندر ماهشهر گفت: یک محموله بزرگ مواد مخدر از نوع تریاک به وزن یک هزار و 758 کیلوگرم در آب های ساحلی ماهشهر کشف و ضبط شد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۴ - ۱۹:۱۳    
امروز در بازارهای جهانی قیمت نفت تحت تاثیر افزایش تولید نفت آمریکا و توافق وزرای کشورهای عرب برای افزایش تولید، کاهش یافت و بشکه ای 76 دلار به فروش رفت.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۴ - ۱۹:۰۱    
به گزارش عصر امروز، مراسم بیست و نهمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) از ساعت 17 و 30 دقیقه با حضور قشرهای مختلف مردم و مسؤولان لشکری و کشوری و با سخنرانی مقام معظم رهبری برگزار می شود. ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۴ - ۱۸:۵۵    
به گزارش عصر امروز حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظّم انقلاب اسلامی عصر امروز در مراسم بیست و نهمین سالگرد ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب در آغاز سخنان خود با اشاره به آیه چهارم سوره فتح هُوَ الَّذی ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۴ - ۱۸:۴۳    
عربستان از مذاکرات روسیه و قطر درباره خرید اس-400 خشمگین شده و تهدید به پاسخ نظامی به این مسئله کرده، البته در مسکو و دوحه تاکید کرده اند که نارضایتی ریاض، تاثیری بر این معامله نظامی نخواهد داشت.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۴ - ۱۸:۳۱    
وزیر بهداشت، با انتقاد از بعضی اظهار نظرها در خصوص برنامه های وزارتخانه متبوعش در زمینه تولید واکسن های جدید، بر تلاش وزارت بهداشت برای ارائه خدمات استاندارد سلامت به هموطنان تاکید کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۴ - ۱۸:۱۱    
رئیس جمهوری روسیه در اظهاراتی دلیل عدم ملاقات خود با دونالد ترامپ همتای آمریکایی خود را تشریح کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۴ - ۱۷:۵۶    
لیست 23 نفر نهایی تیم ملی مراکش برای حضور در مسابقات جام جهانی 2018 روسیه اعلام شد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۴ - ۱۷:۴۷    
به گزارش عصر امروز، محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهور امروز دوشنبه در دیدار رئیس جمهور آذربایجان، که در باکو انجام شد ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۴ - ۱۷:۳۸    
یک منبع مطلع در قوه قضاییه فهرست منتشر شده از وکلای تبصره ماده 48 قانون آیین دادرسی کیفری را تأیید کرد و گفت که هر استان، فهرست جداگانه دارد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۴ - ۱۷:۲۶    
وزارت امور خارجه چین به اظهارات اخیر وزیر خارجه آمریکا شدیدا واکنش نشان داده است.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۴ - ۱۷:۱۷    
یک مقام قضایی سابق در آمریکا معتقد است که رئیس جمهور کشورش تصور می کند که یک پادشاه است.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۴ - ۱۷:۰۸    
در پی مفقود شدن کودکی 3 ساله در یکی از روستاهای نیشابور، نیروهای انتظامی و هلال احمر در حال تلاش برای یافتن این کودک هستند.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۴ - ۱۶:۵۶    
رئیس فدراسیون فوتبال روز پنجشنبه از ترکیه به ایران بازمی گردد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۴ - ۱۶:۴۴    
وزیر خارجه ارمنستان به اهمیت بسیار روابط کشورش با ایران و رفع مشکلات ایجاد شده در مسیر اجرای برجام اشاره کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۴ - ۱۶:۴۱    
رئیس کمیته عالی انقلاب یمن، پرداخت حقوق کارمندان دولت این کشور را شرط گفت وگو با فرستاده ویژه سازمان ملل به صنعاء اعلام کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۴ - ۱۶:۳۸    
به گزارش عصر امروز، یوکیا آمانو مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی در اظهاراتی در اولین نشست شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی از زمان خروج واشنگتن از برجام درباره راستی آزمایی و نظارت بر برنامه ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۴ - ۱۵:۳۶    
حجت الاسلام و المسلمین سیدصادق موسوی شیرازی با تشریح دوران زندگی امام در نجف تاکید داشتند امام صلابت و استقامت عجیبی داشتند مخالفان امام هر کار کردند که ایشان بترسند نتیجه ای نگرفتند.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۴ - ۱۵:۲۷    
در سایه تشدید کمبود آب در عراق به دلیل آب گیری سد ایلیسو ترکیه بر روی رود دجله و تشدید اعتراضهای مردمی در عراق، شورای وزارتی امنیت ملی عراق نشست برگزار کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۴ - ۱۵:۱۸    
لحظاتی قبل یک فروند جنگنده اف 16 ارتش تایوان در حین برگزاری رزمایش مفقود شد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۴ - ۱۵:۰۶    
قایق های ائتلاف متجاوز سعودی به سمت یک قایق سازمان ملل شلیک و آن را به سمت نامعلومی منتقل کردند.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۴ - ۱۴:۵۷    
رقیب دموکرات هیلاری کلینتون در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در 2016 با انتقاد از رئیس جمهور کشورش گفت که دروغگویی عادت ترامپ است و رئیس جمهور آمریکا تمایلات تمامیت خواهی دارد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۴ - ۱۴:۴۸    
به گزارش عصر امروز، وزارت اطلاعات در اطلاعیه ای به مناسبت شب های قدر اعلام کرد: در این ایام، در صورت مشاهده فعالیت و یا اشخاص مشکوک به تروریست ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۴ - ۱۴:۳۶    
سازمان هواشناسی از تدوام باران، رگبار و رعد و برق در اکثر نقاط کشور تا روز چهارشنبه 16 خرداد خبر داد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۴ - ۱۴:۱۸    
بنابر اعلام مقامات اندونزی، در پی ریزش معدن در این کشور 6 معدنچی جان باختند.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۴ - ۱۴:۰۳    
یک خبرگزاری روسی از احتمال برگزاری نشست میان رئیس جمهور این کشور با رهبر کره شمالی در یکی از شهرهای خاور دور روسیه در ماه سپتامبر سال جاری میلادی خبر داد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۴ - ۱۳:۵۴    
یکی از نمایندگان افراطی پارلمان رژیم صهیونیستی به رها کردن غزه فرا خواند و گفت اصلا مهم نیست که مردم این منطقه از گرسنگی و تشنگی بمیرند.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۴ - ۱۳:۴۲    
به گزارش عصر امروز محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، با انتشار متنی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام درباره روزهای پس از برجام نوشت: ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۴ - ۱۳:۲۱    
کادرفنی تیم ملی فوتبال کشورمان، باید امروز (14 خرداد) فهرست 23 نفره نهایی خود را برای حضور در روسیه اعلام کند.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۴ - ۱۳:۱۲    
بعد از مصوبه دولت در خصوص حذف دلار از سیستم گزارشگری کشور، برای نخستین بار آمارهای تجارت خارجی گمرک با دو ارز یورو و دلار ارائه شد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۴ - ۱۳:۰۶    
رسانه های سوری از دفع حملات گروه تروریستی داعش در شرق دیرالزور و ادامه حملات ائتلاف آمریکایی به حسکه خبر دادند.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۴ - ۱۲:۵۷    
مجموعه برج آزادی همزمان با فرا رسیدن سالروز رحلت امام خمینی(ره) و شب های قدر تا روز جمعه تعطیل است.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۴ - ۱۲:۵۱    
رئیس فدراسیون فوتبال فلسطین اعلام کرد که هر چه در توان دارند خواهند گذاشت تا دیدار تدارکاتی تیم ملی آرژانتین با رژیم اشغالگر قدس را در اراضی فلسطین لغو کند.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۴ - ۱۲:۴۲    
پس از اینکه گفته شد اعضای کنگره آمریکا در تلاشند منطقه جولان اشغالی را تحت حاکمیت رژیم صهیونیستی قرار دهند رئیس دفتر امور جولان در نخست وزیری سوریه به شدت این تصمیم را محکوم و بر لزوم مقابله با آن ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۴ - ۱۲:۳۳    
در دو ماهه نخست سال 97 بالغ بر 7 میلیارد و 539 میلیون دلار کالا از کشور صادر شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل به لحاظ ارزش 21.93 درصد رشد دارد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۴ - ۱۲:۲۷    
رئیس مرکز مدیریت راه های کشور با اشاره به ترافیک سنگین در اغلب مقاطع محورهای هراز و کندوان گفت: روز جمعه به عنوان آخرین روز تعطیلات ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۴ - ۱۲:۱۸    
به گزارش عصر امروز، آیت الله ناصر مکارم شیرازی شامگاه یکشنبه در مراسم احیای شب قدر در مدرسه علمیه امام موسی کاظم(ع) با اشاره به نقشه های دشمنان در قبال مسلمانان اظهار کرد ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۴ - ۱۲:۰۶    
یک شبکه قطری با پخش مستندی اعلام کرد عربستان و امارات با همکاری یکدیگر خبرگزاری رسمی این کشور به نام قنا را در سال گذشته هک کردند.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۴ - ۱۱:۵۵    
استاد حوزه و دانشگاه گفت: عبادت و توکل به خداوند و توسل به اهل بیت (ع) از مهم ترین ویژگی های امام خمینی(ره) بود.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۴ - ۱۱:۴۶    
بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس موافقت خود را برای تمدید قرارداد با این باشگاه اعلام کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۴ - ۱۱:۳۸    
همزمان با برگزاری بزرگترین تجمع هوادران رژیم صهیونیستی در نیویورک آمریکا، تدابیر امنیتی و حضور تیم های ویژه پلیس شدت یافته است.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۴ - ۱۱:۲۶    
اسپانیا در دیداری دوستانه مقابل سوئیس با نتیجه تساوی 1-1 متوقف شد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۴ - ۱۱:۲۶    
به گزارش سرویس سیاسی عصر امروز تحولات جاری در عرصه بین المللی و رویکرد دینی و معنوی بشر معاصر و امواج وسیع اسلام خواهی و بیداری اسلامی در جهان به ویژه در دنیای غرب ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۴ - ۱۱:۱۷    
کاپیتان پرو با 2 گل بازگشت به میادین را جشن گرفت.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۴ - ۱۱:۰۲    
خداوند عزوجل در قرآن خطاب به بندگان خویش می فرماید: ”فاستقبوا الخیرات” ؛ ”پس در کارهای خیر (از یکدیگر) سبقت بگیرید” چرا که انسان در لحظه ای از عمر خود ممکن است تصمیم کار خیری را بگیرد و در لحظه ای ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۴ - ۱۰:۴۴    
فردای روزی که هیئت نمایندگی مشترک حزب دموکرات و اتحادیه میهنی به بغداد آمدند،شبکه روداو اعلام کرد دو حزب بزرگ تر کرد قصد دارند هوشیار زیباری را به عنوان گزینه پیشنهادی خود برای نخست وزیری ارائه دهند.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۴ - ۱۰:۳۵    
در خبرها آمد که کمیته امداد امام خمینی (ره) در اقدامی انسان دوستانه، به 300 هزار نفر از مردم غزه بسته های افطاری داده است. اما هزینه این افطاری از کجا تامین شده است؟
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۴ - ۱۰:۰۵    
به گزارش عصر امروز، هر ساله مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) بنیانگذار انقلاب اسلامی در حرم مطهر امام با حضور خیل عظیم مشتاقان و سخنرانی رهبر معظم انقلاب برگزار می شود. ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۴ - ۰۹:۵۳    
تیم ملی والیبال ایران در آخرین بازی خود در هفته دوم لیگ ملت ها برابر کانادا قرار گرفت و نتیجه را به حریف خود واگذار کرد.