یکشنبه ۲۳ اردیبهشتساعت ۱۰:۱۵May 2024 12
جستجوی پیشرفته

خبرهای شبکه اطلاع رسانی دانا 20 اردیبهشت 1395 - dana.ir

شبکه اطلاع رسانی دانا 29 اسفند 1393 شبکه اطلاع رسانی دانا 29 اسفند 1394 شبکه اطلاع رسانی دانا 31 فروردین 1395 شبکه اطلاع رسانی دانا 31 خرداد 1395 شبکه اطلاع رسانی دانا 31 تیر 1395 شبکه اطلاع رسانی دانا 31 مرداد 1395 شبکه اطلاع رسانی دانا 31 شهریور 1395 شبکه اطلاع رسانی دانا 30 مهر 1395 شبکه اطلاع رسانی دانا 30 آبان 1395 شبکه اطلاع رسانی دانا 30 آذر 1395 شبکه اطلاع رسانی دانا 30 دی 1395 شبکه اطلاع رسانی دانا 30 بهمن 1395 شبکه اطلاع رسانی دانا 30 اسفند 1395 شبکه اطلاع رسانی دانا 1 اردیبهشت 1395 شبکه اطلاع رسانی دانا 2 اردیبهشت 1395 شبکه اطلاع رسانی دانا 3 اردیبهشت 1395 شبکه اطلاع رسانی دانا 4 اردیبهشت 1395 شبکه اطلاع رسانی دانا 5 اردیبهشت 1395 شبکه اطلاع رسانی دانا 6 اردیبهشت 1395 شبکه اطلاع رسانی دانا 7 اردیبهشت 1395 شبکه اطلاع رسانی دانا 8 اردیبهشت 1395 شبکه اطلاع رسانی دانا 9 اردیبهشت 1395 شبکه اطلاع رسانی دانا 10 اردیبهشت 1395 شبکه اطلاع رسانی دانا 11 اردیبهشت 1395 شبکه اطلاع رسانی دانا 12 اردیبهشت 1395 شبکه اطلاع رسانی دانا 13 اردیبهشت 1395 شبکه اطلاع رسانی دانا 14 اردیبهشت 1395 شبکه اطلاع رسانی دانا 15 اردیبهشت 1395 شبکه اطلاع رسانی دانا 16 اردیبهشت 1395 شبکه اطلاع رسانی دانا 17 اردیبهشت 1395 شبکه اطلاع رسانی دانا 18 اردیبهشت 1395 شبکه اطلاع رسانی دانا 19 اردیبهشت 1395 شبکه اطلاع رسانی دانا 20 اردیبهشت 1395 شبکه اطلاع رسانی دانا 21 اردیبهشت 1395 شبکه اطلاع رسانی دانا 22 اردیبهشت 1395 شبکه اطلاع رسانی دانا 23 اردیبهشت 1395 شبکه اطلاع رسانی دانا 24 اردیبهشت 1395 شبکه اطلاع رسانی دانا 25 اردیبهشت 1395 شبکه اطلاع رسانی دانا 26 اردیبهشت 1395 شبکه اطلاع رسانی دانا 27 اردیبهشت 1395 شبکه اطلاع رسانی دانا 28 اردیبهشت 1395 شبکه اطلاع رسانی دانا 29 اردیبهشت 1395 شبکه اطلاع رسانی دانا 30 اردیبهشت 1395 شبکه اطلاع رسانی دانا 31 اردیبهشت 1395 
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۲۳:۵۸    
طی مراسمی از پیشکسوتان تعلیم و تربیت در سوادکوه تجلیل شد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۲۳:۵۸    
تیم فوتبال شاهین چغادک در خانه توانست توحید بوشهر را با شکست سنگین 3 بر1 راهی بوشهر کند.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۲۳:۵۸    
مسول مرکز درمانی شهید جواد حاجیانی بخش آبدان از استقرار پزشک متخصص اطفال برای اولین بار در این مرکز خبر داد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۲۳:۵۸    
مدیر مسئول مرکز معلولین ذهنی اندیشه نوین ابرکوه گفت: اگرچه کار با بچه های مرکز سخت می باشد، ولی با تلاش، تکرار و همت خود آنها، می توان به چیزهایی دست نیافتنی دست یافت.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۲۳:۵۸    
شاعران فضای مجازی اوج هنر یزد در ششمین بداهه خود با بهره گیری از خاطره ی شهید مدافع حرم عبدالصالح زارع اشعاری را در وصف شهدای مدافع حرم سرودند.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۲۳:۰۹    
علی جنتی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه مراسم هنرمندان پیشکسوت به سوالات خبرنگاران در خصوص مشکلات معیشتی پیشکسوتان، حج تمتع امسال، سرنوشت ارکستر ملی ایران ...
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۲۲:۴۲    
سرلشکر محسن رضایی با انتشار یادداشتی اینستاگرامی ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، میلاد امام حسین (ع) و روز پاسدار را به پاسداران انقلاب اسلامی تبریک گفت.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۲۲:۴۲    
مجسمه آدولف هیتلر دیکتاتور آلمان دردوران جنگ جهانی دوم در شهر نیویورک آمریکا به مزایده گذاشته شده است.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۲۱:۵۵    
رئیس شورای رقابت درباره ی نتیجه ی شکایت انجمن صنفی کارفرمائی خدمات فنی سکه و صرافان استان تهران، از شورای پول و اعتبار گفت: این موضع در جلسه ی امروز بیستم اردیبهشت شورای رقابت بررسی شد ...
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۲۱:۴۰    
ارتش سوریه همچنان برتری آتش خود را بر منطقه خان طومان واقع در حومه جنوبی حلب حفظ کرده است.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۲۱:۲۵    
معاون برنامه ریزی و نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران گفت:سهم آموزش و پرورش از بودجه کل کشور 9 درصد بود که به 11.5درصد افزایش یافت.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۲۱:۲۲    
رئیس کل بانک مرکزی گفت: روی کاغذ هیچ محدودیتی در خصوص سوئیفت وجود ندارد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۲۱:۱۹    
معاون اول رئیس جمهور با بیان اینکه اعلام ورشکستگی، روشی است که برخی بدهکاران برای نپرداختن بدهی های بانکی استفاده می کنند از دیوان محاسبات برای جلوگیری از تخلف قدردانی کرد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۲۱:۱۶    
سه نظامی ترکیه بر اثر انفجار بمبی در شهر نصیبین در جنوب شرق این کشور کشته شدند شهری کُردنشین که حالا مدتی است به منطقه عملیاتی ارتش تبدیل شده است.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۲۱:۱۳    
اشخاص محکوم به اعدام در آمریکا می توانند دو روز قبل از اجرای حکم اعدام هر غذایی را که بخواهند درخواست کنند که بر اساس قانون ...
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۲۱:۱۳    
آنچه در زیر می آید جدول معاملات انجام شده آپارتمان در خیابان دکتر شریعتی تهران در اردیبهشت 95 می باشد. لازم به ذکر است که این ارقام مربوط به اعلام سامانه مشاورین املاک کشور می باشد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۲۰:۳۴    
حضور به موقع آتش نشانان مانع خسارت و آتش سوزی شدید در آستانه اشرفیه شد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۲۰:۰۷    
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: تاج چالشی بزرگ در فدراسیون فوتبال خواهد داشت.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۲۰:۰۴    
آنچه در زیر می آید جدول معاملات انجام شده آپارتمان در منطقه لویزان در اردیبهشت 95 می باشد. لازم به ذکر است که این ارقام مربوط به اعلام سامانه مشاورین املاک کشور می باشد:
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۲۰:۰۲    
رئیس فدراسیون فوتبال نیازی به دریافت حکم از سوی وزیر ورزش ندارد و به همین دلیل هم کارش را همان عصر انتخابات آغاز کرد با این حال عجیب است که وزیر ورزش هم حکم می زند و هم خواسته هایش را بیان می کند.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۲۰:۰۲    
در آیین اختتامیه سومین نمایشگاه رسانه های دیجیتال انقلاب اسلامی خبرگزاری فارس به عنوان رسانه برتر شناخته و مورد تجلیل قرار گرفت.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۹:۵۹    
رئیس پلیس راه استان قزوین علت قطعی سانحه واژگونی خودرو منتخب مردم مراغه در مجلس دهم را توجه نکردن راننده به جلو ناشی از خستگی و خواب آلودگی اعلام کرد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۹:۵۹    
آنچه در زیر می آید جدول قیمت معاملات انجام شده آپارتمان در جردن تهران در اردیبهشت 95 است. لازم به ذکر است که این ارقام مربوط به اعلام سامانه مشاورین املاک کشور می باشد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۹:۵۶    
قائم مقام جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی گفت: هنوز سوت آغاز مجلس دهم زده نشده که عده ای با این مجلس برخورد سیاسی می کنند و به دنبال راه اندازی تنش های سیاسی هستند.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۹:۴۷    
یکی از فرماندهان نیروی قدس سپاه پاسداران در استان حلب سوریه به شهادت رسید.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۹:۳۵    
پال رایان می گوید اوباما مردم کشورش را برای رسیدن به برجام، گول زده و حالا هم قول هایی که که بر اساس آن برجام امضا شده بود، یک به یک در حال رنگ باختن است.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۹:۳۲    
افشاگر توئیتری معروف عربستان در جدیدترین افشاگری خود از اعتیاد ولیعهد سعودی پرده برداشت و نوشت: تاجران بزرگ مواد مخدر صاحبان نفوذ در خاندان آل سعود هستند.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۹:۰۶    
اگر تا دیروز نام عبدالعلی علی عسکری به عنوان معاون فنی سابق سازمان صدا و سیما و یکی از یاران نزدیک سید عزت الله ضرغامی شنیده می شد ...
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۹:۰۶    
در شرایطی که هنوز 18 ماه بیشتر از حضور سرافراز در جایگاه ریاست سازمان صدا و سیما نگذشت، خبر خداحافظی آقای رئیس در شبکه های موبایلی دست به دست در حال چرخیدن است.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۹:۰۶    
یک عضو کمیسیون تلفیق لایحه برنامه ششم گفت که بر اساس شنیده ها دولت در صدد است لایحه برنامه ششم را از مجلس پس بگیرد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۹:۰۰    
محمد سرافراز با کارمندان دفترش رسماً خداحافظی کرد و ساختمان شیشه ای جام جم را ترک کرد اما هنوز جانشین رئیس سازمان صداوسیما به جام جم نیامده است.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۹:۰۰    
بسیجیان گردان نهم امام حسین(ع) پلدختر در واکنش به جنایات گروه های تکفیری صهیونیستی در منطقه "خان طومان"،توان رزمی و آمادگی خود را به نمایش گذاشتند.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۸:۵۷    
آنچه در زیر می آید جدول قیمت پرفروش ترین انواع جاروبرقی دربازار تهران است.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۸:۴۵    
کاپیتان اسبق استقلال بدون حضور در رختکن ورزشگاه آزادی را ترک کرد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۸:۴۵    
متاسفانه رفتار ما در قبال کی روش، نظیر ندید - بدیدهای تازه به دوران رسیده شده است و حکایت مرغ همسایه ای که بی هیچ آورده ای، کماکان غاز است ...
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۸:۲۱    
رئیس قوه قضاییه گفت: مسئولان باید از سخنانی که بوی عدم وحدت از آن به مشام می رسد و یا مقابله با فرمایش های مقام معظم رهبری تلقی شود اجتناب کنند ...
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۸:۱۸    
وکیل مدافع بابک زنجانی از ارائه لایحه اعتراضی نسبت به دادنامه اصلاحی پرونده موکلش خبر داد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۸:۱۵    
آنچه در زیر می آید جدول معاملات انجام شده آپارتمان در خیابان ولیعصر تهران در اردیبهشت 95 می باشد. لازم به ذکر است که این ارقام مربوط به اعلام سامانه مشاورین املاک کشور می باشد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۸:۰۶    
یک نماینده مجلس شورای اسلامی از نشست امروز جمعی از منتخبان مجلس دهم در سازمان مدیریت و برنامه ریزی خبر داد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۸:۰۶    
رئیس شورای رقابت از آزادسازی قیمت دنا و تندر اتوماتیک در جلسه امروز شورای رقابت خبر داد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۷:۵۷    
وزیر ورزش و جوانان خواسته های خود از رئیس جدید فدراسیون فوتبال را اعلام کرد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۷:۲۵    
تعیین تورم 12 درصدی در سال 95 در حالی از سوی دولت مطرح می شود که برخی کارشناسان معتقدند آمار دقیق و درستی از نرخ تورم ارائه نمی شود.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۷:۲۲    
رئیس اتحادیه قنادان با بیان اینکه صنف قنادی بیشتر از مشکلات درون صنفی رنج می برد، گفت: فعالیت های غیرمجاز برخی قنادی های فاقد مجوز از اصلی ترین معضلات صنف قنادان به شمار می آید که هر روزه با آنها دست ...
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۷:۲۲    
به همت اداره آموزش و پرورش شهرستان آبیک دانش آموزان آبیکی از کارگاه ها و شرکتهای تولیدی در آبیک بازدید کردند.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۷:۲۲    
همزمان با سراسر کشور 24 اردیبهشت ماه امسال بار دیگر انتخاباتی در پیش است که البته انتخابات سیاسی نیست بلکه انتخاباتی داوطلبانه، اجتماعی و در ارتسای اهداف بشردوستانه است.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۷:۲۲    
یکی دو هفته بعد از این اتفاق ها گذرم به شهر مقدس قم افتاد. در فاصله پانصد متری یکی از درب های حرم مطهر، یک خانم بدحجاب در حال نزدیک شدن به درب حرم بود ...
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۷:۲۲    
نائب رئیس فدراسیون فوتبال گفت: کی روش بحثی برای رفتن نداشته و صلاح نیست که برانکو جایگزین او شود.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۷:۱۹    
سردار پاشا محمدی: هر سیاه چادر عشایر، هر آلاچیق عشایر حکم یک جایگاه تولید، اشتغال زایی و یک پایگاه اطلاعاتی و امنیتی نظام است.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۷:۱۹    
دبیرکل فدراسیون فوتبال می گوید همه باید تلاش کنند و باعث خوشحالی مردم شوند.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۷:۱۹    
از بین دنیایی از کتاب که هرساله در نمایشگاه کتاب در دسترس قرار می گیرد، داشتن فهرستی از کتب پیشنهادی بهترین کار است و اگر این پیشنهاد مطالعه کتاب از سوی رهبر انقلاب باشد ...
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۷:۱۶    
سومین همایش کوهنوردان استان اردبیل با شرکت 182 نفر از کوهنوردان، جمعه17 اردیبهشت در کوه زیبای آنزر گرمی برگزار شد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۷:۱۶    
تصاویر زیر مربوط به سفره ای هست که برخی ها به نام حضرت ابوالفضل(ع) باز می کنند که متأسفانه رخنه تجمل گرایی و چشم و هم چشمی را در اعتقادات و باورهای مردم نشان می دهند.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۷:۱۶    
مسئول کانون مداحان و شعرای آیینی شهرستان آبیک، از آمادگی50 مداح آبیکی جهت اجرای مراسم اعیاد شعبانیه در شهرستان آبیک خبر داد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۷:۱۶    
همایش ویژه فرهنگیان بخش تسوج با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی در محل فرهنگسرای شهرداری این شهر برگزار گردید.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۷:۱۳    
صبح امروز با حضور مسئولین شهرستانی و جمعی از خیرین، سومین جشنواره خیرین مدرسه ساز در محل مجتمع فرهنگی حافظ شهرستان شاهیندژ برگزار شد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۷:۱۳    
دانشجویان بسیجی دانشگاه صنعتی ارومیه در یک کار خدا پسندانه نوروز خود را با اجرای اردوهای جهادی و کسب رضوان الهی شروع کردند.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۷:۰۷    
افتتاح پارک سوار سرگذر برای اولین بار در سطح شهر همدان جهت تسهیل در عبور و مرور و کاهش حجم ترافیک در میدان اصلی شهر مورد استقبال و همچنین نقد بعضی از مسئولین شهری و مردم قرار گرفته است.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۷:۰۷    
مسئول بررسی تحلیل بسیج دانشجویی استان همدان گفت: مطالبه گری منحصر به اداره کل گمرگ استان نخواهد ماند و کمیته مطالبه گری نشست های مختلفی با مسئولین خواهد داشت.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۷:۰۷    
کشاورزان میگویند از شروع سال جدید آبی دریافت نکرده اند و همین امر باعث ضرر و زیان و خرابی محصولاتشان شده است.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۷:۰۷    
دیده بان حقوق بشر سوریه در قضیه #خان_طومان به نفع تروریست ها عمل میکند.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۶:۵۸    
ظهر امروز سرعت زیاد در جاده فومن به صومعه سرا حادثه آفرید.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۶:۵۸    
کارگران کارخانه چوکا برای دومین بار در سال جاری در اعتراض به عدم پردخت حقوق معوقه خود تجمع و تحصن کردند.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۶:۵۵    
استاندار خراسان رضوی روز دوشنبه میهمان شهرستان درگز بود؛ ابتدا به همراه هیات همراه به گلزار شهدای درگز رفت و بعد از حضور در جلسه شورای اداری به سمت شهر چاپشلو عزیمت کرد اما...
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۶:۵۵    
اردستانی از جمع آوری مبلغ 18 میلیارد ریال توسط خیرین و حامیان نیکوکار در سال گذشته خبر داد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۶:۵۵    
کارگاه آموزشی اصول و فنون تسهیل گری باحضور 35 نفر از تسهیلگران زن روستایی شهرستان تایباد در سالن اجتماعات مدیریت جهادکشاورزی برگزار شد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۶:۵۵    
امام جمعه بجستان گفت: هر چه که از واقعه کربلا می گذریم امام حسین روز به روز زنده تر می شود؛ انسانی که در راستای فرهنگ خود از جان خود بگذرد آن فرهنگ اسطوره می شود.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۶:۵۵    
دو کارخانه تولید دستمال کاغذی و شالیکوبی در درگز توسط استاندار خراسان رضوی افتتاح شد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۶:۵۵    
فرماندار رشت گفت: بیماری زیست محیطی شهرک صنعتی رشت با احداث تصفیه خانه فاضلاب درمان می شود.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۶:۵۵    
در استان 4 شورای شهر به عنوان شورای نمونه استان انتخاب شده اند که شورای شهر بهار نیز یکی از آنهاست.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۶:۵۵    
پل عابر پیاده سیاهکلرود برای نجات جان عابرین پیاده بر روی مسیر کلاچای-چابکسر نصب گردیدولی کم کاری شرکت برق خود معضلی شده که عابرین برای گذراز پل عابر پیاده امتناع کنند.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۶:۵۲    
یادواره شاهدان قلم به مناسبت بزرگداشت 177شهید فرهنگی و دانش آموز سبزوار برگزار شد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۶:۵۲    
استاندار خراسان رضوی به همراه هیات همراه، ضمن تجدید میثاق با شهداء و امام شهداء، گلزار مطهر شهدای درگز را غبار روبی و عطر افشانی کرد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۶:۵۲    
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گناباد گفت: رزمایش الی بیت المقدس، با حضور منسجم و سازمان یافته بسیجیان گردان های بیت المقدس گناباد 23 و 24 اردیبهشت ماه در منطقه عمومی رزمایش شهرستان ...
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۶:۵۲    
کارشناس امور شهر و روستای فرمانداری بجستان گفت: یکی از محور ها و نگاه ویژه مقام معظم رهبری به صنایع کوچک است ما این پتانسیل در حوزه قالی بافی داریم و می توان با توسعه این صنعت ...
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۶:۵۲    
صبح امروز مزار شهدای گمنام بجستان توسط اعضا کانون طلاب حوزه علمیه بجستان و تعدای از اعضای هلال احمر غبار روبی شد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۶:۴۹    
سه تیم استقلال خوزستان، پرسپولیس و استقلال تهران شانس قهرمانی در لیگ برتر پانزدهم دارند.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۶:۴۳    
رئیس آموزش و پرورش گناباد گفت: 150 نفر از دانش آموزان مدارس شبانه روزی گناباد در طرح خوداتکایی فعالیت دارند و تولیداتی در زمینه های زعفران، کشت گلخانه ای، پسته کاری، خیاطی و هنرهای دستی دارند.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۶:۴۳    
شاگرد شیخ زکزاکی اعلام کرد: دولت ایران آنچنان که باید از شیعیان نیجریه و شیخ زکزاکی حمایت نکرد زیرا نمی خواست روابطش با دولت نیجریه قطع شود.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۶:۴۳    
کمپ کوهستانی یکروزه زمین پاک و هوای پاک در ارتفاعات کوه میشو در شهرسیس برگزار گردید.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۶:۳۸    
اگر الگوی سیاسیِ دولت وقت، امام حسین(ع) است پس طبق سیاست خودِ امام، دلیرانه برخورد کنند نه اینکه برای توجیه قسمتی از کارهای خود، از سیاست تاریخی برحق امام، بر سیاست مجهول امروزی خود سرپوش بگذارید.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۶:۳۸    
مدیرکل امور روستایی هرمزگان گفت: شورا امانت دار زندگی اجتماعی مردم است و باید به دانش و علم روز مسلط و در کنار مردم و برای مردم خدمت رسانی کند.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۶:۳۸    
عرض کم و ناهمواری های عجیب در کنار عدم التزام رانندگان به قوانین راهنمایی و رانندگی از عوامل موثر در ایجاد سوانح و حوادث در جاده ی حسنلنگی به شمیل است.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۶:۳۸    
معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه 22 شهرداری تهران تصریح کرد: آغاز فعالیت در راستای حمایت از اقتصاد مقاومتی را از خانه های خود که به انباری بزرگ تبدیل کرده ایم و منجر به کاهش گردش مالی و غلبه بر ...
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۶:۳۸    
پیکر مطهر 4 شهید مدافع حرم ظهر امروز در مشهد تشییع شد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۶:۳۸    
یوسف پناهنده رئیس اداره ورزش و جوانان باقرشهر گفت: بزرگ ترین خانه کشتی شهرستان ری،همزمان با هفته دولت در باقرشهر افتتاح می شود.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۶:۳۲    
به همت بسیج دانشجویی، نمایشگاه اردوی جهادی دانشجویان برازجانی در دانشگاه پیام نور برازجان برگزار شد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۶:۲۹    
امام جمعه میاندوآب گفت: جوانان و نوجوانان ایرانی استعدادهای بالقوه ای دارند که تنها با فراهم کردن زمینه می توان آن را شکوفا کرده و با فتح قله های علمی، شاهد پیشرفت و توسعه بیشتر بود.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۶:۲۹    
چند هفته ای می شود که اخبار مربوط به شیوع این بیماری در برخی نقاط کشور و به خصوص در استان های شمالغرب به گوش می رسد ...
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۶:۲۶    
مراسم یادبود محمود شفیعی در امام زاده عقیل اسلامشهر برگزار شد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۶:۲۳    
کارشناس مسائل تعلیم و تربیت، ساماندهی نیروی انسانی و ایجاد جو رقابتی بین مدارس دولتی را، که در سند تحول بنیادین مطرح شده است راهکار ارتقای کیفیت مدارس دولتی عنوان کرد و گفت ...
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۶:۲۳    
عصر امروز جشن خیرین بیت الله در اسلامشهر برگزار شد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۶:۲۰    
تهیه کننده برنامه اکسیر: فیلمی که از فرزاد حسنی پخش شد نمایشی بود؛ زود قضاوت کردید
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۶:۱۷    
پس از اعلام سردار علی عبدالهی معاون آماد، پشتیبانی و تحقیقات صنعتی ستاد کل نیروهای مسلح درباره آزمایش موشکی بالستیک ایران، رسانه های صهیونیستی واکنش شدیدی به این خبر داشتند.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۶:۱۷    
کارگردان قزوینی بیان کرد: این فیلم مراحل پایانی تدوین خود را می گذراند و نسخه بازبینی آن به آموزش و پرورش استان ارسال شده است و برای هفته آینده برای اکران و پخش آماده می شود.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۶:۱۷    
یک منبع مطلع از سفر حجت الاسلام والمسلمین هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در هفته جاری به قزوین خبر داد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۶:۱۷    
سخنگوی کمیسیون صنعت و معادن مجلس با بیان اینکه عملکرد 1000 روزه دولتمردان راضی کننده نیست، گفت: دولت با گذشت دوسال اگر اقدام سازنده ای در مدیریت کشور انجام می داد شعار امسال را اقدام و عمل نمی ...
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۶:۱۷    
عربستان تلاش می کند به منظور تلافی شکست های متعدد خود، با سامان دهی عناصر ضد انقلاب و شرور نسبت به بر هم زدن امنیت مرزهای کشور اقدام کند.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۶:۱۷    
رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور گفت: سال گذشته بیش از 2.5 میلیارد تومان برای اجرای طرح خدمات حمایتی دانش آموزان استثنایی هزینه شد که این رقم در سال جاری به بیش از 4 میلیارد تومان می رسد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۶:۱۷    
نماینده مردم تاکستان در مجلس از بهره برداری 20پروژه گاز رسانی در روستاهای شهرستان تاکستان همزمان با هفته دولت در این شهرستان خبر داد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۶:۱۱    
عضو کمیسیون فرهنگی تصریح کرد: اقدام موثر و ملموسی از سوی دولت در راستای تحقق سیاست های کلی جمعیت دیده نمی شود و برای الزام دولت جهت اجرای قوانین افزایش جمعیتی بهتر است قوانین مربوط در مجلس اصلاح و ...