دوشنبه ۱۷ اردیبهشتساعت ۲۲:۳۶May 2024 6
جستجوی پیشرفته

خبرهای شبکه اطلاع رسانی دانا 23 مرداد 1396 - dana.ir

شبکه اطلاع رسانی دانا 29 اسفند 1393 شبکه اطلاع رسانی دانا 29 اسفند 1394 شبکه اطلاع رسانی دانا 30 اسفند 1395 شبکه اطلاع رسانی دانا 31 فروردین 1396 شبکه اطلاع رسانی دانا 31 اردیبهشت 1396 شبکه اطلاع رسانی دانا 24 خرداد 1396 شبکه اطلاع رسانی دانا 31 تیر 1396 شبکه اطلاع رسانی دانا 31 شهریور 1396 شبکه اطلاع رسانی دانا 30 مهر 1396 شبکه اطلاع رسانی دانا 30 آبان 1396 شبکه اطلاع رسانی دانا 30 آذر 1396 شبکه اطلاع رسانی دانا 30 دی 1396 شبکه اطلاع رسانی دانا 30 بهمن 1396 شبکه اطلاع رسانی دانا 29 اسفند 1396 شبکه اطلاع رسانی دانا 1 مرداد 1396 شبکه اطلاع رسانی دانا 2 مرداد 1396 شبکه اطلاع رسانی دانا 3 مرداد 1396 شبکه اطلاع رسانی دانا 4 مرداد 1396 شبکه اطلاع رسانی دانا 5 مرداد 1396 شبکه اطلاع رسانی دانا 6 مرداد 1396 شبکه اطلاع رسانی دانا 7 مرداد 1396 شبکه اطلاع رسانی دانا 8 مرداد 1396 شبکه اطلاع رسانی دانا 9 مرداد 1396 شبکه اطلاع رسانی دانا 10 مرداد 1396 شبکه اطلاع رسانی دانا 11 مرداد 1396 شبکه اطلاع رسانی دانا 12 مرداد 1396 شبکه اطلاع رسانی دانا 13 مرداد 1396 شبکه اطلاع رسانی دانا 14 مرداد 1396 شبکه اطلاع رسانی دانا 15 مرداد 1396 شبکه اطلاع رسانی دانا 16 مرداد 1396 شبکه اطلاع رسانی دانا 17 مرداد 1396 شبکه اطلاع رسانی دانا 18 مرداد 1396 شبکه اطلاع رسانی دانا 19 مرداد 1396 شبکه اطلاع رسانی دانا 20 مرداد 1396 شبکه اطلاع رسانی دانا 21 مرداد 1396 شبکه اطلاع رسانی دانا 22 مرداد 1396 شبکه اطلاع رسانی دانا 23 مرداد 1396 شبکه اطلاع رسانی دانا 24 مرداد 1396 شبکه اطلاع رسانی دانا 25 مرداد 1396 شبکه اطلاع رسانی دانا 26 مرداد 1396 شبکه اطلاع رسانی دانا 27 مرداد 1396 شبکه اطلاع رسانی دانا 28 مرداد 1396 شبکه اطلاع رسانی دانا 29 مرداد 1396 شبکه اطلاع رسانی دانا 30 مرداد 1396 شبکه اطلاع رسانی دانا 31 مرداد 1396 
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۱:۴۳    
رئیس آموزش و پرورش شهرستان باشت در واکنش به خبری در این پایگاه خبری در رابطه با هدیه به مدرسه که مدارس باشت از والدین میگیرند و یادداشت هایی که در فضای مجازی منتشر شده بود پاسخ داد..
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۹ - ۱۵:۴۷    
حجت الاسلام سیدعلی حسینی ایمنی ترانه ای سروده و به سردار بی سر شهید محسن حججی تقدیم کرده است.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۹ - ۱۲:۲۶    
خانواده خیر مولوی در بانه با اهدای یک قطعه زمین ، 15 میلیارد ریال به حوزه سلامت و اداره بهزیستی این شهرستان کمک کردند.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۸ - ۱۷:۰۹    
نمایشگاه اقتصادمقاومتی با مشارکت ادارات و نهادهای مختلف میاندوآب در این شهرستان دایر و با استقبال گسترده مردمی روبرو شد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۸ - ۱۶:۱۸    
مسئول دفتر بسیج دانشجویی لارستان از اعزام 60 دانشجوی جهادگر در قالب 3 گروه اردوی جهادی به مناطق محروم روستای درز و سایبان این شهرستان خبر داد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۸ - ۱۵:۰۶    
انتخاب های رهبر معظم انقلاب در دوره جدید و نوع چینش اعضاء راه را برای هرگونه بهانه جویی بست و دقیقاً حاوی این پیام بود که این مجمع باید فعال تر و پویاتر عمل کند و با وجود همه سلیقه ها ...
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۸ - ۱۰:۳۹    
حمید خلیلی مدیر مؤسسه سردار شهید حاج احمد کاظمی ناگفته هایی از زندگی شهید مدافع حرم بی سر محسن حججی را بیان می کند.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۸ - ۱۰:۰۰    
زنان خانه دار با فعالیتی که در خانه انجام می دهند از خرج اضافی بسیاری جلوگیری می کنند که این موارد شامل آشپزی، تربیت فرزندان، نظافت منزل و ... می شود ...
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۸ - ۰۹:۵۷    
صادقی گفت: فضای مصور طراحی شده گویا و انتقال دهنده حماسه های مربوط به این منطقه در دوران دفاع مقدس است.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۷ - ۱۱:۱۵    
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گرمسار از فعالیت 35 پایگاه اوقات فراغت در این شهرستان خبر داد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۱۶:۰۸    
مراسم بزرگداشت و تجلیل از مقام آیت الله امینی نجف آبادی معلم برجسته اخلاق در نجف آباد برگزار شد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۱۱:۴۵    
شورای پنجم باید به دور از حواشی به دنبال انتخاب شهرداری فراجناحی باشد، شهرداری که وام دار گروه های سیاسی باشد به طور طبیعی ابتدا باید دِین خود را به همان گروه ها پرداخته ...
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۱۱:۰۳    
مدیر جهاد کشاورزی بهاباد از اجرای طرح آبیاری تحت فشار و سیستم های نوین آبیاری در 95 هکتار از اراضی این شهرستان خبر داد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۱۰:۴۸    
امروز یادآور بازگشت غرور آفرین مردان و زنان آزاده ای است که پس از تحمل سال ها شکنجه و دوری از عزیزان خویش، به وطن بازگشتند و به انتظار میلیون ها ایرانی پایان دادند.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۲۳:۴۲    
امام جمعه شهرستان سرپلذهاب با تاکید بر لزوم انتقال تجربیات آزادگان به جامعه گفت: آزادگان گنجینه های ارزشمندی از ایثار وآزادگی هستند که در دوران اسارت از دین اسلام و انقلاب اسلامی دفاع کردند.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۸:۴۹    
مدیرکل آموزش و پرورش گلستان گفت: تجارب علمی و عملی، حضور در حوزه های مختلف آموزش و پرورش ، تسلط به مبانی نظری و عملی آن و تعامل سازنده با سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور ...
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۵:۱۱    
عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کشور بابیان اینکه منصب مدیریتی در نظام اسلامی فرصت و امانتی برای خدمت است نه ثروت اندوزی افزود ...
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۵:۰۲    
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه تیم جدید اقتصادی معرفی شده به مجلس دقیقا ادامه دهنده راه تیم قبلی است گفت: ما از عملکرد تیم قبلی رضایت نداریم ...
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۴:۴۴    
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان اسفراین گفت : جمعیت هلال احمر شهرستان اسفراین دارای 200 داوطلب فعال درجه بندی شده برای حضور در پایگاههای امداد و نجات جاده ای و حوادث احتمالی می باشد .
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۲:۲۰    
مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: از 4 هزار و 800 مدرسه استان کرمان 800 مدرسه تخریبی است و نیاز به مقاوم سازی دارد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۲:۱۷    
استان هرمزگان مهم ترین بازوهای درآمدزای کشور محسوب می شود که توجه تجار و فعالان اقتصادی بسیاری از کشورهای جهان را به خود معطوف کرده و روزانه رکوردهای جدیدی را در اقتصاد کشور رقم می زند.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۰:۳۰    
پژوهشگران دانشگاه کاشان تلاش کردند با بهره گیری از فناوری نانو، برای افزایش عمر و کارایی ابرخازن ها گام بردارند.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۰:۲۱    
کشتی گیر نونهال پاوه ای در رقابت های کشتی آزاد و فرنگی خردسالان و نونهالان قهرمانی کشور به اردوی تیم ملی راه یافت.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۰:۰۹    
جهانبخش از همرزمان شهید حججی گفت: محسن در اعزام سال 94 خود به سوریه، صحنه های سخت شهادت همرزمانش را می دید ولی روحیه بخش گروه بود تا لطمه ای به توان نیروها وارد نشود و به خوبی خاطرم است که محسن همه ...
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۰:۰۶    
حضرت آیت الله خامنه ای در متن تنفیذ رئیس جمهور ضمن برشمردن توصیه هایی به وی تاکید کردند که مطمئن باشند ملّت غیور و شجاع ...
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۴ - ۲۱:۴۲    
مدیر اجرایی نظام پزشکی مشهد گفت:نظام پزشکی مشهد بعد از تهران بالاترین تعداد پزشک را در سطح کشور داراست.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۴ - ۲۱:۲۴    
امروزه جماعتی از جنس ایمان و اخلاص در بیابان های عراق در حال تفحص شهدا هستند اما تفحص شهدای زنده شهر همچنان در کش و قوس کاغذبازی های اداری و کمبود اعتبارات معطل مانده است ...
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۴ - ۱۶:۵۱    
مسئول نمایندگی ولی فقیه درسپاه استان تهران گفت: باید حقیقت های طلایی و خاطرات وسیره شهدا را از دل خانواده های این عزیزان بیرون کشیده و درتاریخ ثبت کنیم.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۴ - ۱۵:۴۸    
اما هر اندازه در معرفی وزیر نفت با قوت عمل شده است در وزارت اقتصاد با ضعف روبرو هستیم گزینه ای معرفی شده است که بسیار غیر منتظره و تعجب آور و مبهم است وکمتر کسی چنین فکر می کرد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۴ - ۱۵:۳۹    
فرمانده انتظامی شهرستان رامیان از کشف 372 کیلوگرم موادمخدر در چهارماه اول سال جاری در شهرستان رامیان خبرداد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۴ - ۱۵:۳۶    
حجت الاسلام والمسلمین عبدالحسین معزی نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران دقایقی پیش همراه مسولان جمعیت هلال احمر با بالگرد به کلاله آمد و از مناطق سیل زده شهرستان کلاله بازدید کرد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۴ - ۱۵:۲۷    
فرماندار کلاله گفت: برخی از روستاهای شهرستان کلاله در مسیر سیل هستند و هیچ راه فراری از سیل ندارند و برنامه ایجاد کانال برای تغییر مسیر آب ها در شهرستان کلاله را در دستور کار داریم.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۴ - ۱۵:۰۹    
استاندار اصفهان با بیان اینکه 90 درصد محصولات مشاغل خانگی توسط بانوان تولید می شود، بر لزوم راه اندازی سریع محلی برای فروش محصولات خانگی در اصفهان تاکید کرد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۴ - ۱۴:۵۷    
مدیر امور باغبانی سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی گفت:خراسان جنوبی با تولید 97 درصد عناب قطب تولید این محصول منحصر به فرد در کشور است.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۴ - ۱۴:۵۷    
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی خراسان جنوبی گفت: 20 طرح آبرسانی همزمان با هفته دولت در روستاهای 6 شهرستان خراسان جنوبی افتتاح می شود.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۴ - ۱۴:۵۷    
نماینده کهگیلویه در مجلس شورای اسلامی از قول مساعد رئیس صندوق توسعه ملی برای کمک به طرحهای مهم استان از جمله پتروشیمی دهدشت خبر داد .
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۴ - ۱۴:۵۱    
چرام و روستاهای اطراف چندین مدرسه نیمه تمام وجود دارد که سال ها از احداث آنها می گذرد و هم اکنون علیرغم نیاز شدید آموزش و پرورش چرام به این فضاها ...
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۴ - ۱۴:۳۹    
2 والیبالیست تاکستانی برای شرکت در رقابت های قهرمانی جهان راهی مصر می شوند.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۴ - ۱۴:۳۹    
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه میاندوآب گفت: همه باید در بازسازی عتبات عالیات مشارکت داشته و هیات امنای مساجد نیز اهمیت این موضوع را در بین مردم روستاها تبیین کنند.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۴ - ۱۴:۳۰    
مدیر مشارکت های مردمی و خیرین سلامت معاونت اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : طرح روستای توسعه یافته اجتماعی در روستای بید سرخ صحنه انجام می شود.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۴ - ۱۴:۳۰    
پریسا بیابانی دانشجوی رشته بیوسیستم دانشگاه کردستان است، دانشجوی شاعری که در کنار تحصیل در زمینه نویسندگی نیز موفق بوده و اولین کتاب خود را با اسم طنازی های من با درون مایه طنز چاپ کرده اند.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۴ - ۱۳:۲۴    
مسئول واحد ادبیات پایداری و تاریخ شفاهی حوزه هنری قم با اشاره به شناسایی 40 هنرمند رزمنده در قم، گفت: مشکل اساسی برای جمع آوری خاطرات رزمندگان و پیشکسوتان عرصه جبهه و جهاد ...
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۴ - ۱۳:۲۴    
جانشین ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک از برگزاری مراسم یادبود سردار شهید محمد جان علیپور در اندیمشک خبر داد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۴ - ۱۳:۲۴    
مدیرکل ثبت احوال استان قم با اشاره به اینکه رشد جمعیت سال 95 نسبت به سال 94 هشت درصد کاهش داشته است، گفت: رشد جمعیت در چهار ماه نخست سال جاری نسبت به مشابه سال قبل سه درصد کاهش داشته است.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۴ - ۱۳:۱۲    
مراسم گرامیداشت روز خبرنگار در بوکان سیاسی شد و از خبرنگار یک رسانه پرسابقه بوکانی که از رسانه ی مخالف دولت است به همراه چند خبرنگار دیگر تقدیر نشد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۴ - ۱۳:۱۲    
شهردار شیراز شنبه آینده پس از یک ماه کش و قوس معرفی خواهد شد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۴ - ۱۳:۰۶    
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی شیراز گفت: تولیدکنندگان دچار بحران هستند نباید بخش دولتی بخواهد هزینه هایی که خود باید بپردازد را از بخش تولید تامین کند.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۴ - ۱۲:۵۷    
مدیر مجتمع معدنی سرب و روی انگوران گفت: 83 درصد خاک تولید شده توسط معدن انگوران در استان زنجان مصرف می شود و مابقی به سایر استان ها صادر می شود.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۴ - ۱۲:۵۱    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان گفت: امروز با دیدن ایثارگری های مدافعان حرم عاشورا را آشکارا به چشم می بینیم.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۴ - ۱۲:۴۸    
گروه های الحشد الشعبی رزمایشی با مهمات جنگی را با هدف آماده شدن برای عملیات آزادی شهر تلعفر از دست داعش برگزار کردند.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۴ - ۱۲:۴۲    
ساعاتی پیش باغات روستای القچین سفلی چرام دچار آتش سوزی شد که تلاش برای مهار آن به علت نبود آتش نشانی تاکنون ثمری نداشته است.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۴ - ۱۲:۴۲    
شهردار چرام در جمع خبرنگاران با اشاره به عملیات اجرایی ورودی شهر چرام از طرف کره شهبازی و چشمه بلقیس به چرام گفت:طول این ورودی 600متر می باشد که بعداز سالها بلاتکلیفی خوسبختانه به سرانجام خوبی رسید.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۴ - ۱۲:۲۱    
در مرحله دوم جام حذفی در فصل 97-96 تیم های ایرانجوان بوشهر- شاهین لردگان از چهارمحال و بختیاری ساعت 19 روز دوشنبه 30 مرداد ماه در ورزشگاه شهید بهشتی بوشهر به مصاف هم می روند.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۴ - ۱۲:۱۸    
فرماندار شهرستان بوئین زهرا از آبگیری سد بالاخانلو این شهرستان در سال آینده خبر داد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۴ - ۱۱:۵۷    
سردار پاکپور گفت: در مرزهای عراق، ارتش عراق مستقر نیست و تروریستها آن سوی مرز هستند و اقلیم شمال عراق و نوار مرزی دست حکومت اقلیم نیست.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۴ - ۱۱:۴۸    
تیم های مازندرانی حاضر در جام حذفی فوتبال، رقبای این مرحله خود را شناختند.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۴ - ۱۱:۱۵    
مسوول میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری شهرستان نی ریز از برگزاری آزمونهای کارت شناسائی صنعتگری در این شهر خبرداد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۴ - ۱۱:۱۲    
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان نی ریز از برداشت محصول بادام از سطح 7500 هکتار از باغات آبی و دیم این شهرستان خبر داد .
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۴ - ۱۱:۱۲    
روزنامه قانون که در حمایت از داعش، سپاه را مسئول شهادت شهید حججی دانست، در مطلبی با عنوان شهادت انصاف ، منتقدان خود را خودبرتربینان کوردل ، فاسقان مؤمن نما ، کذابان ...
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۴ - ۱۱:۱۲    
جانباز آزاده دفاع مقدس می گوید: دوران اسارت برای رزمندگان همانند دانشگاهی برای سازندگی افراد بود و رزمندگان دفاع مقدس با جان و دل برای رسیدن به هدفشان سختی ها و مشکلات دوران اسارت را تحمل کرده و در ...
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۴ - ۱۱:۰۰    
رییس سازمان جهاد کشاورزی کردستان گفت: به همت نمایندگان مجلس شورای اسلامی و سازمان جهاد کشاورزی 101 میلیارد تومان به حساب گندم کاران استان واریز شد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۴ - ۱۰:۴۸    
فرماندار کهگیلویه، در حاشیه این بازدید تصریح کرد: نگاه جامعه به فرد معتاد باید تغییر کند تا فرد معتاد بعد از پاک شدن بتواند در خانواده، جامعه و اجتماع بدون دغدغه حضور پیدا کند.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۴ - ۱۰:۴۵    
چندی پیش خبرهایی از تعداد سم فروشی های غیرمجاز و مقدار قابل توجه مصرف سم در اراضی زراعی و باغی استان منتشر شد که نگرانی عمومی را در پیش داشت.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۴ - ۱۰:۳۳    
کارشناس مسئول آبخیزداری اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان شمالی گفت: مطالعات تفصیلی و اجرایی آبخیزداری در شهرستان راز و جرگلان به منظور کنترل سیلاب و رسوب فقط تا 13 درصد از وسعت این شهرستان ...
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۴ - ۱۰:۲۷    
مدرس حوزه علمیه بهاباد گفت: شهدای مدافع حرم مایه سربلندی نظام جمهوری اسلامی و ملت غیور ایران هستند.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۴ - ۱۰:۲۷    
جاسم موسی پور گفت: روز گذشته دکتر جمالی نژاد شهردار اصفهان مهمان شورا بود و صحبت هایی شد که انصافا ایشان هم توانایی خوبی داشت اما انشاالله تا پایان هفته و با بررسی همه افراد شرکت کننده در فرایند ...
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۴ - ۱۰:۲۷    
طی سال 95 بالغ بر یک هزار و 200 نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد کمک هزینه جهیزیه دریافت کردند.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۴ - ۱۰:۲۱    
مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری مرکزی گفت: تاکنون 5 شهر جهان به صورت رسمی برای خواهر خواندگی شهرهای استان مرکزی رایزنی هایی را انجام داده اند.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۴ - ۱۰:۰۶    
کارشناس مسائل سیاسی گفت: مسوولین باید شهید حججی ها را الگوی کار خود قرار دهند و در مذاکرات کوچک ترین ضعف در مقابل استکبار جهانی از خود نشان ندهند و قاطعانه بایستند.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۴ - ۰۹:۵۷    
مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری یاسوج گفت: آتش سوزی انبار علوفه در حومه یاسوج هشت ساعت طول کشیدو چهار نفر مصدوم برجای گذاشت.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۴ - ۰۹:۵۷    
فرماندار آق قلا گفت : شهرستان آق قلا در سال جاری موفق به کسب رتبه نخست استانی در زمینه جذب سواد آموزان گردید ولی متأسفانه آمار 13 درصدی بی سوادی مردم آق قلا را نگران کننده بوده و لازم است در راستای ...
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۴ - ۰۹:۳۹    
سخنگوی وزارت خارجه ایران با استقبال از گفت وگوهای داخلی بین بغداد و اربیل گفت: آمادگی داریم در مرحله جدید نیز با تمامی تجربیات و ظرفیت های خود شریک دولت و ملت عراق در مسیر شکوفایی و سازندگی باشیم.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۴ - ۰۹:۳۹    
دانش آموز نونهال پاوه ای در سی و چهارمین دوره رقابت های کشتی قهرمانی آموزشگاه های کشور به عنوان فنی ترین کشتی گیر آزاد مسابقات انتخاب شد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۴ - ۰۹:۳۹    
مسئول سازمان بسیج دانشجویی کهگیلویه وبویراحمد با بیان اینکه خداوند به ما عزت و قدرت داد، گفت: قهرمانان واقعی ملت شهدا هستند نه آنهایی که از قوت لایموت و نداری این ملت ستاره شدند اما به شهدای همین ملت ...
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۴ - ۰۹:۳۳    
آمریکایی ها مدعی اند و شکایت دارند که یک فروند پهپاد ایرانی در آب های جنوبی کشورمان، بدون روشن کردن چراغ هشدار در 300 متری ناو هواپیمابرشان تردد کرده است.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۴ - ۰۹:۳۰    
مسئول ورزش بانوان بروجرد گفت: جشنواره فرهنگی ورزشی فراغت بانوان در سالن طالقانی بروجرد با حضور بیش از 60 نفر از بانوان برگزار شد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۴ - ۰۹:۳۰    
آیت الله مبلغی نماینده مردم شریف لرستان در مجلس خبرگان رهبری، محمدی نژاد فرماندار و جمعی از مدیران شهرستان ازنا از مزرعه نمونه کشوری اسکندری بازدید کردند.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۴ - ۰۹:۳۰    
نماینده فرمانده کل سپاه در خرم آباد گفت: مأموریت مدافعان حرم کاملا داوطلبانه است و هیچ اجبار سازمانی در کار نیست.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۴ - ۰۹:۲۴    
شهردار شهر محمدیه از تدفین دو شهید گمنام در پارک "بهشت" ناحیه شهری مهرگان خبرداد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۴ - ۰۹:۲۴    
نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین، گفت: در کنار منافع ملی کلان کشور، قطعا نقش و عملکرد وزرا در توسعه استان، در رای به وزرا لحاظ خواهد شد؛ عملکرد برخی وزرا خوب و برخی قابل نقد است.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۴ - ۰۹:۲۴    
کارشناس روان کلینیک بیماری های رفتاری مرکز بهداشت شهرستان قزوین گفت: مرکز بهداشت شهید بلندیان شهرستان قزوین ...
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۴ - ۰۹:۲۴    
شهردار قزوین گفت: قرارداد احداث بزرگترین مرکز تفریحی- تجاری استان در شهر قزوین منعقد شد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۴ - ۰۹:۱۸    
گلشهر، یک شهرک مهاجرنشین و فقیر، در حاشیه شرقی کلانشهر مشهد در استان خراسان رضوی واقع شده است و ساکنان آن بیشتر افغانستانی هستند.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۴ - ۰۹:۰۹    
حبیب لله بی طرف از مسببان بحران دنباله دار خشکسالی زاینده رود و انتقال غیر کارشناسی آب اصفهان به یزد، که موجب خشکی زاینده رود، نابودی کشاورزی شرق، افزایش نارضایتی و اوج گیری اختلاف های قومی شد ...
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۲۱:۴۶    
طرح پایش سلامت عشایر به منظور پیشگیری از مشکلات درمانی و تبیین خدمات سلامت در بین عشایر شهرستان گیلانغرب اجرا شد .
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۲۱:۴۶    
فرماندار درمیان گفت : 61 طرح عمرانی همزمان با هفته دولت در این شهرستان به بهره برداری می رسد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۲۱:۴۶    
مسئول هماهنگی دبیرخانه علمی آسیب های اجتماعی استان گفت: کارگاه آشنایی با سرطان پستان و آموزش خودآزمایی با هدف افزایش آگاهی در حوزه سلامت، امروز 23 مردادماه در جهاددانشگاهی خراسان جنوبی برگزار شد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۲۱:۴۶    
معاون هماهنگ کننده فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: نخستین کاروان راهیان نور متشکل از 700 نفر از بسیجیان زن و مرد محلات اردبیل عازم مناطق عملیاتی شمالغرب کشور شدند.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۲۱:۴۶    
صدها روستا در شهرستان بشاگرد در عصری که به ارتباطات شناخته شده است همچنان از مشکل قطعی خطوط تلفن همراه و نبود اینترنت رنج می برد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۲۱:۴۶    
استاندار اسبق خراسان جنوبی گفت: در هر زمان ومقطعی باید دولتها مکمل هم باشند و توجه به این امور کنند اما متاسفانه سیاسی کاری وتفکرات جناحی در استان مانند خوره به جان استان افتاده است.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۲۱:۴۶    
رئیس بنیاد نهج البلاغه گفت: در مقابل سران عرب که جز شکم و شهوت چیزی نمی دانند تنها ملت ها هستند که می توانند بایستند.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۲۱:۴۶    
رئیس میراث فرهنگی و گردشگری سرعین گفت : در صورتی که مصداقی برای خاک خوردن طرح های سرمایه گذاری در میراث فرهنگی وجود دارد به نحوی که مقصر ما هستیم اعلام کنید تا پیگیری شود.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۲۱:۴۶    
نماینده مردم پارس آباد و بیله سوار در مجلس در نشست با وزیر پیشنهادی کشور از عدم تعامل استانداران و فرمانداران با نمایندگان مجلس انتقاد کرد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۲۱:۴۳    
مسئول فرهنگی در بعثه مقام معظم رهبری گفت : حجاج ایرانی در امنیت کامل هستند و فضای مدینه و مکه آرام بوده و زائران در یک امنیت خاطری به حرمین شریفین می روند و هیچ تعرضی از سوی حکومت عربستان به حجاج ...
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۲۱:۳۷    
همزمان با شرجی شدید برق برخی از نقاط اهواز قطع شد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۲۱:۳۷    
سرچشمه آب آشامیدنی روستاهای تمنک و ده برایی در 15 کیلومتری این روستاها واقع شده و با استفاده از جمع آوری چند چشمه و هدایت در لوله های اصلی آب وارد مدار آبرسانی می شود.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۲۱:۲۲    
اینجا جهادگران دانشجو باشناسایی نیازمندان روستایی، خود را به آب و آتش می زنند تا با تهیه و توزیع سبد غذایی و بهداشتی بین محرومان جامعه برای مدت کوتاهی هم شده، آنان را یاری کنند.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۲۱:۲۲    
کسانی که امسال با وجود هیاهوها و سمپاشی ها برای تضعیف جایگاه حج و بیم از اتفاقات دل به دریا زدند تا این فریضه الهی بر زمین نماند، پرامیدتر از همیشه در مدینه بقیع را نظاره گر هستند.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۲۱:۰۱    
رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا به پیونگ یانگ هشدار داد که ایالات متحده آماده استفاده از تمام توان نظامی اش برای دفاع از خود و متحدانش است.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۲۱:۰۱    
آنچه در زیر می آید جدول قیمت معاملات انجام شده آپارتمان 50متری در مناطق 22گانه شهری تهران طی مرداد ماه 96 است. لازم به ذکر است که این ارقام مربوط به اعلام سامانه اطلاعات بازار املاک ایران می باشد: