جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۱۴:۰۷Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای راه دانا 18 مرداد 1396 - dana.ir

راه دانا 29 اسفند 1393 راه دانا 29 اسفند 1394 راه دانا 30 اسفند 1395 راه دانا 31 فروردین 1396 راه دانا 31 اردیبهشت 1396 راه دانا 24 خرداد 1396 راه دانا 31 تیر 1396 راه دانا 31 شهریور 1396 راه دانا 30 مهر 1396 راه دانا 30 آبان 1396 راه دانا 30 آذر 1396 راه دانا 30 دی 1396 راه دانا 30 بهمن 1396 راه دانا 29 اسفند 1396 راه دانا 1 مرداد 1396 راه دانا 2 مرداد 1396 راه دانا 3 مرداد 1396 راه دانا 4 مرداد 1396 راه دانا 5 مرداد 1396 راه دانا 6 مرداد 1396 راه دانا 7 مرداد 1396 راه دانا 8 مرداد 1396 راه دانا 9 مرداد 1396 راه دانا 10 مرداد 1396 راه دانا 11 مرداد 1396 راه دانا 12 مرداد 1396 راه دانا 13 مرداد 1396 راه دانا 14 مرداد 1396 راه دانا 15 مرداد 1396 راه دانا 16 مرداد 1396 راه دانا 17 مرداد 1396 راه دانا 18 مرداد 1396 راه دانا 19 مرداد 1396 راه دانا 20 مرداد 1396 راه دانا 21 مرداد 1396 راه دانا 22 مرداد 1396 راه دانا 23 مرداد 1396 راه دانا 24 مرداد 1396 راه دانا 25 مرداد 1396 راه دانا 26 مرداد 1396 راه دانا 27 مرداد 1396 راه دانا 28 مرداد 1396 راه دانا 29 مرداد 1396 راه دانا 30 مرداد 1396 راه دانا 31 مرداد 1396 
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۰ - ۱۳:۰۴    
جابجایی ها و تغییر در مسئولیت ها در کشور ما به گونه ای شده که نه تنها اقدامات و برنامه ها، بلکه اهداف و جهت گیری ها نیز بعد از آن تغییرات دستخوش توقف و تغییر می شوند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۰ - ۱۳:۰۱    
سازمان بسیج عشایری کشور در بیانیه ای حوادث تروریستی و دردناک میرزااولنگ افغانستان و حشدالشعبی عراق و سکوت مجامع جهانی و داخلی را محکوم کرد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۰ - ۱۳:۰۱    
شهر انبارالوم ایران، یکی از نقاط کشور است که با روی آوردن به پرورش شتر در کنار پرورش سایر دام های سبک و سنگین، توانسته اقتصاد خود را متحول کند و برای جوانانش بیش از هزار فرصت شغلی فراهم کند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۰ - ۱۰:۲۸    
معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کاشان موفق به کسب تندیس و لوح طلایی در دومین جشنواره ملی خودمراقبتی و آموزش بیمار شد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۰ - ۰۸:۵۸    
مدیر کل میراث فرهنگی استان اصفهان از کشف در سنگی تاریخی به سرقت رفته مقبره آستراخاتون در شهر تاریخی پیربکران خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۲۰:۵۶    
سمینار گردشگری و اثر آن در توسعه پایدار و اکوسیستم های کارآفرینی با حضور مسئولان، منتخبان شورای شهر و فعالان این بخش به همت کمیسیون برند و گردشگری در سالن همایش های بین المللی اتاق بازرگانی اصفهان ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۲۰:۳۲    
تحلیل گر مسائل سیاسی گفت: قطع به یقین خانم موگرینی این رفتار نمایندگان مجلس در رابطه با سلفی گرفتن در صحن مجلس را به کشورش انتقال می دهد و این برای خادمان ملت زیبنده نبود.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۱۹:۵۹    
رئیس سازمان حج و زیارت با بیان اینکه امسال بیش از 86 هزار نفر از زائران ایرانی به حج تمتع مشرف می شوند، گفت: 99 درصد زائران ایرانی امسال حج اولی هستند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۱۷:۱۱    
نایب رییس کمیسیون آموزش و توانمندسازی اتاق بازرگانی اصفهان با اشاره به هدف گذاری اتاق بازرگانی بر احیای و ایجاد عناصر اکوسیستم کارآفرینی در استان اصفهان گفت ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۱۵:۳۵    
طرح پایش سلامت برای 216 ایثارگر آبیکی اجرا شدطی 3 ماه نخست سال جاری، 216 نفر از خانواده های شاهد و ایثارگر شهرستان آبیک پایش سلامت شدند
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۱۵:۲۶    
مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری قم از راه اندازی سازمان های مردم نهاد یا سمن در قم خبر داد و گفت ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۱۵:۰۵    
ایستگاه پمپاژ و سیستم آبیاری تحت فشار شهرستان بهمئی برای بهره مندی 20 هکتار از درختان شهرستان بهمئی به بهره برداری رسید.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۱۴:۵۹    
200نفر از اساتید و فضلای حوزه علمیه اهواز نسبت به حاشیه های اخیر مراسم تحلیف ریاست جمهوری واکنش نشان دادند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۱۴:۵۹    
کوروش بهادری گفت: طی پنجشنبه و جمعه دما یک درجه کاهش پیدا خواهد کرد ولی مجددا از روز بعد دما افزایش پیدا خواهد کرد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۱۴:۳۲    
مدیرکل اوقاف و امورخیریه خراسان جنوبی گفت: 255 نفر در چهلمین دوره از مسابقات قرآن کریم در استان شرکت می کنند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۱۴:۰۲    
بازار نخ فروشان سنندج بازاری تاریخی در قلب بازار بزرگ مرکز شهر سنندج است که با وجود مراکز خرید جدید، این بازار همچنان موقعیت و ارزش خود را از لحاظ تجاری حفظ کرده است.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۱۳:۳۵    
دانشگاه تبریز به رتبه های برتر کنکور و استعدادهای درخشان که این دانشگاه را برای ادامه تحصیل انتخاب کنند، 20 نوع تسهیلات ویژه ارائه می دهد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۱۳:۳۵    
مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل، گفت: در کنکور سراسری امسال 36 دانش آموز رتبه کنکور زیر هزار کسب کردند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۱۳:۲۳    
رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی چابهارگفت: چابهار کمترین سرانه فضای کتابخانه در استان دارد که استقبال مردم و ادارات دولتی از تنها دکه مطبوعاتی سطح شهر و 4 کتابخانه عمومی این شهرستان خیلی کمرنگ وناامید ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۱۳:۱۷    
فیلم نیمه بلند آشوب به تهیه کنندگی مرکز هنری ایماژکرج و به کارگردانی سعید اکبری و با نویسندگی امیرعلی آقامحمدی که در دومین جشنواره ی فیلم سلامت به اجرا درآمد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۱۳:۱۷    
سردار عروج با اشاره به روایات تاریخی دوران صدر اسلام گفت:جامعه ی جهانی هر چند تغییر کند اما اسرار جنگی، باطن و بصیرت جنگی تغییر نخواهد کرد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۱۳:۱۴    
درحالی که برخی مسئولان ادعای درک درست از جایگاه رسانه داشته و توقعات خود از خبرنگاران را گوشزد می کنند اما در فاصله دو روز از برگزاری مراسم تجلیل از خبرنگار در نکا ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۱۳:۱۴    
نماینده سابق مردم شهرستان نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: در حال حاضر به پادگان سیاسی تبدیل شده است و امید داریم وزیر جدید نسبت به این موضوعات توجه جدی تری داشته باشد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۱۱:۲۹    
مسئولان بخش امیریه دامغان اذعان دارند که این بخش با مشکلات کمبود آب آشامیدنی، نبود زمین مسکونی و... مواجه است.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۱۱:۲۹    
رئیس اداره میراث فرهنگی دامغان با اشاره به اینکه 126 اثر این شهرستان ثبت ملی شدند، گفت:تاکنون 500 اثر تاریخی و فرهنگی در دامغان شناسایی شده است.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۱۱:۲۳    
به نظر می رسد این فشارها برای کناره گیری این منتخب شورای شهر بیش تر از سوی سرلیست های سیاسی است که در انتخابات با عدم رأی اعتماد مردم مواجهه شدند و نتوانستند بر صندلی شورای شهر تکیه بزنند و این بار ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۱۱:۲۳    
رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی بروجرد گفت: از 47 کوره آجرپزی 27 کوره آجرپزی در شهرستان بروجرد همچنان تعطیل هستند و حدود یکهزار کارگر بیکار شده اند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۱۱:۲۳    
مدیرکل زندانها و اقدامات تامینی و تربیتی کهگیلویه و بویراحمد گفت: متأسفانه استان کهگیلویه وبویراحمد از جمله استانهایی است که در صد بیکاری آن بالا بوده و طبیعی است بعلت نبود کارخانجات و صنایع سبک و ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۱۱:۱۷    
سرپرست جهاد دانشگاهی استان اردبیل، از جذب 90 نفر کمک بهیار توسط دانشگاه علوم پزشکی اردبیل خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۱۱:۰۸    
رتبه 66 کنکور تجربی میبد گفت: دعای مادر و حمایت های بی دریغ و تشویق پدرم و زحمات آموزگاران مهمترین عوامل در کسب موفقیتم بود.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۱۱:۰۸    
تاجمیری فرماندار برخوار، اخلاق، قانون مداری و ایجاد آرامش در درون جامعه را از وظایف خبرنگاران بیان کرد و خواستار توجه به دو حوزه زنان و جوانان در مطبوعات و رسانه های شهرستان برخوار شد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۱۱:۰۲    
مراسم اختتامیه هفتمین جشنواره کتابخوانی رضوی در موسسه تحقیقات و نشر معارف اهل بیت (ع) اصفهان برگزار شد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۱۰:۵۹    
راه فاروج-نماینده مردم شهرستان های قوچان و فاروج در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه رعایت شئونات نمایندگی در گفتار و رفتار جزء واجبات است گفت ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۱۰:۱۴    
رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان از دستگیری اعضای یک باند حرفه ای سرقت منزل در عملیات پیچیده کارآگاهان این پلیس در شمال کشور و کشف 15 میلیارد ریال اموال مسروقه از آنان خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۱۰:۱۱    
بخشدار بخش فارغان گفت: 200هکتار از جنگلها و مراتع روستای بخوان طعمه حریق شد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۱۰:۱۱    
بچه های جزیره ابوموسی اوقات فراغت خود را با حضور در کلاس های فرهنگی، هنری و ورزشی سپری می کنند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۱۰:۰۵    
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کاشان از انتقال راننده یک دستگاه خودروی سواری که بر اثر اصابت گلوله در آزادراه کاشان مصدوم شده بود، به بیمارستان خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۱۰:۰۲    
جزیره کوچکی که مساحت آن بیش از 549 کیلومتر نیست و حدود 160 هزار نفر جمعیت دارد، این روزها به کانون تنش جهانی تبدیل شده و ممکن است جنگ جهانی سوم از آنجا آغاز شود.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۰۹:۵۳    
سینمای ایران در دهه ها و سال های مختلف درگیر مسئله سانسور و توقیف بوده است. هر دوره با توجه به تغییرات سیاسی اجتماعی، فیلم هایی گرفتار پیچیدگی شرایط شدند و آسیب دیدند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۰۹:۵۰    
سعی دارند به هر صورت و با نفوذ در برخی نهادها و رسانه ها، اعم از دولتی و غیردولتی به گونه ای غیرملموس و با بهانه های مختلف، این سند و به ویژه بخش آموزش های جنسی آن را وارد فضای جامعه ایرانی بکنند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۰۹:۴۱    
سفارت جمهوری اسلامی ایران در دوشنبه با صدور بیانیه ای ادعای مطرح شده در یک برنامه مستند تلویزیونی تاجیکستان را تکذیب کرد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۲۱:۰۸    
عکاس خبرگزاری فرانسه "دومنیک ریتر" و عکاس گتی ایمیج "اسپنسر پلت" اوایل امسال به محله "کنسینگتون" در فیلادلفیا رفتند تا از بزرگترین بازار آزاد هروئین عکاسی کنند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۲۱:۰۸    
مقام های چین از افزایش آمار جانباختگان زلزله این کشور به 19 نفر خبر دادند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۲۱:۰۲    
یک طلا یک نقره و کاپ تکتیکی ترین کاراته کار زن به نورالهی رسید
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۲۰:۵۹    
خبرنگاران میدانی در جبهه های نبرد سوریه مشغول اطلاع رسانی و ارسال لحظه به لحظه عملیات ها و اخبار، در سخت ترین و خطرناک ترین نقاط جهان در حال انجام وظیفه و رسالت خود هستند. تصاویر اختصاصی مشرق:
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۲۰:۵۳    
طی یک حادثه تیراندازی در شیکاگوی آمریکا دست کم 1 نفر کشته و 6 نفر دیگر مجروح شدند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۲۰:۵۰    
دبیر انجمن علمی اقتصاد شهری ایران با بیان اینکه امروزه تهران با هشت میلیون نفر جمعیت، بیست و هشتمین کلان شهر پرجمعیت جهان است، گفت: تهران همچنین در رده سی و ششمین شهر آلوده جهان قرار دارد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۲۰:۵۰    
جانشین فرمانده کل ارتش گفت: در فرهنگ اسلام، سرباز جایگاه ویژه ای دارد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۲۰:۴۷    
باشگاه استقلال رضایت نامه مدافع - هافبک خود را برای حضور قرضی در تیم نفت تهران صادر کرد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۲۰:۴۴    
کمیته مسابقات سازمان لیگ از تغییر ساعت برگزاری دو بازی از هفته سوم لیگ برتر خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۲۰:۰۸    
یک کودک عربستانی در العوامیه بر اثر اصابت گلوله نیروهای امنیتی این کشور جان باخت.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۹:۲۰    
دادستان عمومی و انقلاب کرج چند وقت پیش اعلام کرد که اسفندماه سال گذشته مبلغ چهار میلیارد تومان از باب مطالبات یکی از پیمانکاران شهرداری کرج به اشتباه به حساب یک پیمانکار دیگر واریز شده است ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۹:۲۰    
کادر فنی پرسپولیس برای دیدار با تیم فوتبال نفت تهران تنها تصمیم به تغییر هافبک دفاعی این تیم نسبت به بازی قبلی با تراکتورسازی تبریز دارد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۹:۱۷    
برنامه سفر تیم تراکتورسازی برای دیدار روز جمعه این تیم مقابل استقلال تهران مشخص شد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۹:۰۸    
بازیکن نیجریه ای تیم پیکان قرارداد یکساله اش را با این تیم ثبت کرد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۹:۰۸    
در جریان تیراندازی در یک منطقه در ایتالیا 4 نفر کشته شدند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۹:۰۸    
با تلاش نیروهای آتش نشانی کارگر جوانی که به عمق چاه سقوط کرده بود و به شدت از ناحیه کمر دچار آسیب دیدگی شده بود نجات یافته و به بیمارستان منتقل شد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۹:۰۵    
کمیته مسابقات نام یک محروم هفته سوم لیگ برتر را اعلام کرد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۹:۰۲    
حضور سه ساله در یک تیم . این اصطلاحی است که شاید اولین بار امیر قلعه نویی آن را مصطلح کرد و بعد از قهرمانی او با استقلال این اصطلاح به یکی از راهکارهای قهرمانی در فوتبال ایران تبدیل شد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۸:۵۳    
علیرغم آن که پیشتر اعلام شده بود شوراهای کشوراز 12 شهریور آغاز به کار خواهد کرد اما با قانون جدید شوراها که رئیس جمهور ابلاغ کرده این شوراها از اواخر مرداد فعالیت خود را شروع می کنند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۸:۵۰    
مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت از آغاز فرآیند صدور روادید اربعین حسینی در شهریور امسال خبر داد و گفت: امسال روند نام نویسی و برنامه ریزیها برای مراسم اربعین زودتر از سال قبل آغاز خواهد شد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۸:۰۸    
قرعه کشی مرحله دوم جام حذفی امروز در سالن روابط عمومی سازمان لیگ برگزار شد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۸:۰۵    
حسین شیخ الاسلام گفت: من طرفدار برجام نیستم اما به این توافق اشتباه نگاه نکنیم. برجام دستاورد همین نظام است.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۸:۰۲    
گروه تروریستی داعش یک قطعه فیلم ضبط شده از اعدام یک چوبان تونسی را منتشر کرد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۷:۵۹    
معاون وزیر جهاد کشاورزی از صدور مجوز واردات تخم مرغ برای بخش خصوصی در راستای حمایت از منافع تولید کنندگان و مصرف کنندگان خبر داد و گفت ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۷:۵۹    
اگر تا 2 ماه دیگر لایحه جامع رسانه به مجلس نرسد طرح خودمان را به جریان می اندازیم
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۷:۵۶    
رئیس سازمان انرژی اتمی امروز چهارشنبه در پاسخ به سوالی در خصوص نام بردن از وی به عنوان گزینه پیشنهادی وزارت علوم گفت: امروز پس از جلسه هیأت دولت با این شایعه روبرو و شگفت زده شدم.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۷:۵۰    
وعده رئیس جمهور آمریکا، دونالد ترامپ، در مورد گشودن آتش و خشم بر روی کره شمالی در صورت ادامه یافتن تهدید های این کشور علیه آمریکا، موجب شده تا بازارهای جهانی سهام در روز چهارشنبه کاهش پیدا کنند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۷:۴۷    
برنامه های سیدعباس صالحی، وزیر پیشنهادی فرهنگ و ارشاد اسلامی اعلام شد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۷:۴۴    
در جریان معاملات بازار آزاد تهران، امروز چهارشنبه قیمت دلار نسبت به روز گذشته ثابت مانده و نرخ یورو و پوند با کاهش همراه بوده است.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۷:۴۱    
با تصمیم جدید دولت قطر، شهروندان 80 کشور جهان از این پس برای ورود به این کشور نیازی به دریافت روادید نخواهند داشت.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۷:۳۵    
اداره امور پروازهای غیرنظامی در وزارت حمل ونقل و ارتباطات بحرین اخبار منتشره درباره گشوده شدن حریم هوایی این کشور به روی هواپیماهای قطری را تکذیب کرد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۷:۳۲    
روزنامه انگلیسی گاردین در گزارشی تمامی پایگاه های نظامی آمریکا در شرق آسیا را معرفی کرد که بر اساس این گزارش ده ها هزار نیروی نظامی و تسلیحات و تجهیزات نظامی بسیاری در آن ها مستقر هستند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۷:۳۲    
مراسم تحلیف که در هر دوره برگزار می شود یک مراسم تشریفاتی نیست، یک عهد و پیمان با مردم در مورد کلیدی ترین وظایف رئیس جمهور است که رئیس جمهور به خداوند متعال سوگند می خورد به آن عمل کند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۷:۰۲    
بادرنجبویه یکی از سوغات ارزشمند و مهم و یکی از منحصر بفرد ترین گیاهان دارویی استان آذربایجان غربی است.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۶:۵۹    
فرمانده نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری گفت: 323 قلم اشیای تاریخی در استان چهارمحال و بختیاری هنگام خرید و فروش از هفت قاچاقچی کشف و ضبط شد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۶:۵۶    
نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه خبرنگاری یک حرفه و شغل خاص نیست بلکه یک خدمت خالصانه در جهت گسترش دین است گفت ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۶:۵۳    
مدیرکل صدا و سیما چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه امروز دشمن در اقدامی بی سابقه علیه ایران اقدامات گسترده ایی را آغاز کرده است گفت ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۶:۵۳    
فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری گفت: بهترین رسانه رسانه ای است که اخبارش مورد اعتماد مردم باشد اما اگر خبر رسانه ای توسط خودش یا مردم تکذیب شود دیگر مورد اعتماد نخواهد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۶:۵۰    
انقلابیون مستقل برای دفاع از آرمان طلبی خود مرز و جغرافیا نمی شناسند و برای قطع کردن دست های متجاوز امپریالیسم آمادگی مبارزاتی خود را در هر شرایطی حفظ می کنند و در دفاع از ازادیخواهی و حمایت از ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۶:۵۰    
ابوالفضل علمدار نائب قهرمان تکواندو جهان گفت: انجام هر گونه فعالیت به ویژه رقابت ورزشی با رژیم غاصب اسرائیل نابخشودنی است.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۶:۵۰    
مراسم رونمایی از کتاب"از سمت سناباد" سروده محمدحسین انصاری نژاد در سالن 22 بهمن سپاه امام صادق(ع) بوشهر برگزار شد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۶:۵۰    
رئیس دانشگاه پیام نور شهر لیکک با اعلام آغاز انتخاب رشته و ثبت نام برای ترم جدید، از مزایای ویژه تحصیل در این دانشگاه خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۶:۵۰    
چهار نونهال عضو باشگاه شهید رجبی شهرستان لنده در مسابقات کشوری کاراته ویژه رده سنی نونهالان مقام اول کشوری را در ازوان مختلف کسب کردند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۶:۴۱    
شهردار نطنز گفت: با توجه به رشد سه برابری بودجه این شهرداری در سال های اخیر، فروش اموال و املاک نسبت به دوره های گذشته کمتر شده و این افزایش بودجه منوط به فروش اموال نشده است.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۶:۲۶    
فرمانده ناحیه سپاه شهرستان درمیان گفت: خواهران بسیجی شهرستان درمیان در مسابقات ورزشی خراسان جنوبی مقام آوردند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۶:۲۶    
مسئول بسیج دانشجویی شهرستان طبس از برگزاری اردوهای جهادی 10 روزه در منطقه دهستان منتظریه خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۶:۲۰    
جانشین فرماندهی ناحیه سپاه شهرستان درمیان گفت:دشمن امروز از جنگ نظامی دل بریده و برایش کاربردی ندارد و در زمینه فرهنگی کار می کند، دشمن با هدف گرفتن فرهنگ پیش می رود .
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۶:۲۰    
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان درمیان گفت: براساس آخرین سرشماری زنبورستانهای سطح شهرستان که مهرماه سال گذشته انجام شده است شهرستان درمیان 557 کلنی زنبور عسل دارد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۶:۲۰    
در مراسمی با ابلاغ آیت الله آملی لاریجانی رئیس قوه قضائیه، علی اکبررضایی با عنوان رئیس دادگستری شهرستان قاینات معرفی شد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۶:۱۷    
رئیس دانشگاه پیام نور خراسان جنوبی گفت: برای سال تحصیلی جدید تعداد رشته های کارشناسی ارشد به 20 رشته افزایش پیدا کرده است و 7 رشته ای که متقاضی بیشتری داشت به مجموع رشته های کارشناسی ارشد افزوده شده ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۶:۱۷    
فرمانده گروه 840 موشکی ارتش گفت: من مفتخر هستم که در این دوره از خدمت خود به نظام مقدس جمهوری اسلامی در خدمت مردمی بودم که ولایتمداری، دینداری و دل بستگی آنان به ائمه اطهار(ع) زبانزد است.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۵:۵۹    
مراسم تجلیل از خبرنگاران تیران و کرون همزمان با روز خبرنگار در ستاد فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان و فرمانداری تیران و کرون برگزار شد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۵:۵۰    
تداوم حضور عباس آخوندی با توجه به رویکرد سیاسی و ادبیات تند وی علیه مسکن مهر و تلاش اندک برای رفع مشکلات سنگین این طرح در دولت قبل محل انتقاد است.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۵:۴۷    
دادستان کل کشور گفت: دولت و دستگاه های دیگر بیخود شعار ندهند که دادستان ها مخالف فضای مجازی هستند. به مردم دروغ نگویند ما دنبال ممنوعیت آن نیستیم ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۵:۴۷    
فرمانده سپاه نینوا استان گلستان با بیان اینکه جنس نظامات دستگاه های اجرایی ما مبتنی بر انقلاب اسلامی نیست، گفت: سپاه هراسی و تحریم شخصیت های آن ناشی از شکست نظام استکباری است.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۵:۴۴    
رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان گفت: چندین اکیپ برای اطفاء حریق با حضور بسیج و اهالی روستاهای بحرانی در منابع طبیعی کمیجان شکل گرفته است
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۵:۴۴    
بازی های هفته سوم لیگ برتر فوتبال کشور جام خلیج فارس از فردا آغاز خواهد شد که سه نماینده خوزستانی کار سختی مقابل حریفانشان خواهند داشت.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۵:۴۴    
مدیرعامل شرکت پتروشیمی شازند گفت: در سال گذشته علی رغم وجود مشکلات، شرکت پتروشیمی 250 میلیون دلار صادرات داشته است.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۵:۴۴    
اشغال و مسدود کردن معابر و آنچه به عنوان سد معبر، مطرح می شود، به لحاظ قانونی عملی مجرمانه بوده و مرتکب این عمل مستوجب مجازات است ...