پنجشنبه ۲۴ خردادساعت ۱۶:۴۶Jun 2024 13
جستجوی پیشرفته

خبرهای دانا 2 اردیبهشت 1394 - danakhabar.com

دانا 29 اسفند 1393 دانا 31 فروردین 1394 دانا 31 خرداد 1394 دانا 31 تیر 1394 دانا 31 مرداد 1394 دانا 31 شهریور 1394 دانا 30 مهر 1394 دانا 30 آبان 1394 دانا 30 آذر 1394 دانا 30 دی 1394 دانا 30 بهمن 1394 دانا 28 اسفند 1394 دانا 1 اردیبهشت 1394 دانا 2 اردیبهشت 1394 دانا 3 اردیبهشت 1394 دانا 4 اردیبهشت 1394 دانا 5 اردیبهشت 1394 دانا 6 اردیبهشت 1394 دانا 7 اردیبهشت 1394 دانا 8 اردیبهشت 1394 دانا 9 اردیبهشت 1394 دانا 13 اردیبهشت 1394 دانا 20 اردیبهشت 1394 دانا 21 اردیبهشت 1394 دانا 22 اردیبهشت 1394 دانا 23 اردیبهشت 1394 دانا 24 اردیبهشت 1394 دانا 27 اردیبهشت 1394 دانا 28 اردیبهشت 1394 دانا 29 اردیبهشت 1394 دانا 30 اردیبهشت 1394 
دانا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۲ - ۱۶:۱۶    
معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 16، از برپایی دهکده سلامت در بوستان رجایی منطقه 16 خبر داد.
دانا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۲ - ۱۵:۱۶    
عضو کارگروه ارائه دهندگان اینترنت پرسرعت از افزایش تعداد کاربران اینترنت در دنیا به 3میلیارد مشترک خبرداد و گفت: پیش بینی می شود تا 5 سال آینده تعداد کاربران اینترنت به 7.6میلیارد نفر افزایش یابد.
دانا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۲ - ۱۴:۴۶    
تازه ترین دستاورد دانش روباتیک چیزی نیست جز روباتی که با مهارتی چشمگیر می تواند یاد بگیرد با دستگاه قهوه سازی که هیچ اطلاعی از عملکرد آن ندارد بهترین قهوه را آماده کند.
دانا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۲ - ۱۲:۱۰    
رئیس انجمن طب فیزیکی و توانبخشی دریافت ویزیت دوبرابری از بیماران در مراکز فیزیوتراپی از سوی متخصصان طب فیزیکی را تکذیب کرد.
دانا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۲ - ۱۲:۰۰    
کمپانی سامسونگ خبر از عرضه تبلت های جدیدی در سری Galaxy Tab A را منتشر کرده که با داشتن قابلیت هایی مانند صفحه نمایش 8 اینچی و اندروید 5.0 می توانند نگاه های بسیاری را به سوی خود جذب کنند.
دانا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۲ - ۱۲:۰۰    
کمپانی آئودی با مدل Audi Q7 e-tron 2.0 TFSI Quattro به جمع کمپانی های سازنده خودروهای هیبریدی پیوست.
دانا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۲ - ۱۱:۳۰    
حسین صفری مدیر کمیته اجرایی بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از افزایش 5 هزار متر مربعی به مساحت مسقف بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران نسبت به سال گذشته خبر داد.
دانا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۲ - ۱۱:۰۰    
یک مقام مسئول در توانیر با اشاره به مشارکت جدید با بسیج به منظور مدیریت مصرف برق تابستانی از برنامه ریزی به منظور کاهش سه هزار مگاواتی پیک مصرف برق تابستانی خبر داد.
دانا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۲ - ۱۱:۰۰    
عرضه تلویزیون های4K باعث به حاشیه رفتن تلویزیون های ال ای دی و تری دی شده است. تلویزیون های 4K از قابلیت های متمایز و متفاوتی برخوردارند.
دانا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۲ - ۱۰:۵۰    
کاهش شدید قیمت نفت و محصولات پتروشیمی و پلیمری دامن صنایع پتروشیمی عربستان را گرفته به طوری که درآمدهای ارزی غول پتروشیمی سعودی ها سقوطی تاریخی را تجربه می کند.
دانا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۲ - ۱۰:۵۰    
از جمله فعالیت های امام هادی(ع) مبارزه با افراطیان و فرقه های گمراه با گرایش های صوفی مآبانه و سلف گرایانه بود ...
دانا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۲ - ۱۰:۴۰    
معاون فرهنگی و اجتماعی وزیرعلوم گفت: از انجمن های علمی که در حوزه علوم انسانی و سایر حوزه ها برای برگزاری کرسی آزاد اندیشی پیش قدم شوند، حمایت خواهیم کرد.
دانا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۲ - ۱۰:۴۰    
در جدیدترین فهرست 400 دانشگاه برتر جهان، 7 دانشگاه از آمریکا و 3 دانشگاه از انگلیس در 10 جایگاه نخست قرار دارند. در فهرست کلی این رتبه بندی نام دانشگاههای صنعتی شریف و صنعتی اصفهان نیز به چشم می خورد.
دانا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۲ - ۱۰:۴۰    
وزیر بهداشت با بیان اینکه 50 درصد مردم کشور به دلیل سکته مغزی و قلبی از بین می روند، نقش آموزش و پرورش را در رفتارسازی بسیار اساسی دانست و گفت ...
دانا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۲ - ۱۰:۳۰    
فناوری جدیدی موسوم به WiFO ابداع شده که با استفاده از آن شبکه ای متشکل از چندین کاربر که از دستگاههای مجهز به وای فای استفاده می کنند با پهنای باند قابل توجه از شبکه پرسرعت بهره مند می شوند.
دانا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۲ - ۱۰:۳۰    
رئیس موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی از پیگیری راه اندازی پارک علم و فناوری واکسن خبر داد.
دانا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۲ - ۱۰:۲۰    
پژوهشگران موفق به تولید نانوالیاف سیلیکونی شدند که می تواند در ساخت باتری خودروهای الکتریکی مورد استفاده قرار گیرد ...
دانا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۲ - ۱۰:۲۰    
رکورد جهانی سازه ماکارونی در هفتمین دوره مسابقات کشوری در دانشگاه زنجان، توسط جهاد دانشگاهی خوزستان با ثبت 722.7 کیلوگرم شکسته شد.
دانا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۲ - ۱۰:۲۰    
دادستان منهتن اپل و گوگل را به همکاری با تروریست ها و عدم حفظ اطلاعات کاربران متهم کرده است.
دانا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۲ - ۱۰:۱۰    
مدیر کل استاندارد تهران ضمن اعلام توقیف 36 هزار بستنی غیراستاندارد طی سال گذشته، نسبت به خرید و مصرف بستنی های بدون نشان استاندارد هشدار داد و گفت: چنانچه بستنی هرچند کوتاه مدت ...
دانا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۲ - ۱۰:۱۰    
طبق مطالعه جدید دانشگاه ایالتی اورگن آمریکا، بین سطح پایین ویتامین D و افسردگی در زنان جوان سالم ارتباط وجود دارد.
دانا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۲ - ۱۰:۱۰    
رییس جمهوری تحریم ها علیه جمهوری اسلامی را ظالمانه و غیرقانونی دانست و گفت: پایداری و مقاومت ملت ایران و سرعت سرعت رشد و توسعه فناوری بومی و صلح آمیز هسته ای ...
دانا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۲ - ۱۰:۰۰    
ناسا و مرکز تحقیقات زمین شناسی ایالات متحده (USGS) اعلام کرده اند با توسعه و پرتاب برنامه ریزی شده ماهواره لندست 9 در سال 2023، نسل این ماهواره ها را تداوم خواهند بخشید.
دانا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۲ - ۱۰:۰۰    
نمونه اولیه پهپاد هواگرد ساخت محققان کره جنوبی برای نخستین بار در آسمان به پرواز درآمد.
دانا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۲ - ۰۹:۵۰    
وزیر بهداشت با هشدار نسبت به مصرف بالای چربی، نمک و قند، گفت: مصرف زیاد این مواد موجب بروز سکته قلبی و مغزی می شود که 50 درصد مردم ایران را به کام مرگ می کشاند.
دانا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۲ - ۰۹:۵۰    
محققان پارک علم و فناوری استان هرمزگان با استفاده از هشت گونه گیاه دارویی، کپسولی برای درمان ناباروری ناشی از تعداد و تحرک کم اسپرم عرضه کردند که به گفته آنها طبق کارآزمایی های بالینی به باروری افراد ...
دانا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۲ - ۰۹:۵۰    
سامانه عکاسی طولانی مدت با امکان کنترل از راه دور از طریق تلفن های هوشمند برای نمایش نحوه ساخت پروژه های صنعتی عمرانی و تغییراتی که در گذر زمان ...
دانا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۲ - ۰۹:۴۰    
دور تازه مذاکرات هسته ای ایران و 1+5 در سطح معاونان وزیران خارجه از ظهر روز چهارشنبه به وقت محلی به مدت سه روز با هدف آغاز نگارش متن نهایی توافق جامع هسته ای در وین پایتخت اتریش برگزار می شود.
دانا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۲ - ۰۹:۴۰    
یک استاد حوزه و دانشگاه با بیان این که انقلاب فرهنگی با هدف جبران عقب ماندگی علمی کشور آغاز شد گفت: بعضی سیاستمدارن ابتدا اهداف انقلاب فرهنگی را درک نکردند اما امام خمینی(ره) از همان ابتدا حرکت ...
دانا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۲ - ۰۹:۴۰    
دبیر اجرایی سومین جشنواره زیست فناوری اعلام کرد: سند ملی زیست فناوری بازنگری شده و دانشنامه زیست فناوران در جریان این جشنواره رونمایی خواهند شد.
دانا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۲ - ۰۹:۳۰    
امام هادی(ع) با این که در زمان امامتش شدیدا تحت نظر بود، اما از پای ننشست و فعالیت های خود را به شیوه ای مطابق اوضاع زمان خویش به پیش برد.
دانا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۲ - ۰۹:۰۰    
رئیس سازمان مدارس غیردولتی، توسعه مشارکت های مردمی و خانواده ضمن اعلام اینکه پیش ثبت نام مدارس غیردولتی هنوز ادامه دارد ...
دانا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۲ - ۰۸:۲۰    
دبیر شورای عالی هماهنگی ترافیک شهرهای کشور با تاکید بر اجرای سامانه یکپارچه معاینه فنی ایران (سیمفا) ...
دانا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۲ - ۰۸:۲۰    
رییس انجمن بیماران سرطان خراسان شمالی گفت: بیماران سرطانی در طرح تحول نظام سلامت مظلوم واقع شدند.
دانا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۲ - ۰۸:۲۰    
تیم های بایرن مونیخ و بارسلونا با برتری برابر حریفان خود به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا راه یافتند.
دانا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۲ - ۰۸:۱۰    
تیم فوتبال ترکتورسازی درهفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا برابر نسف قارشی ازبکستان شکست خورد تا وداع زودهنگامی با این رقابتها داشته باشد. شاگردان اولیویه را نخستین تیم ایرانی بودند از گردونه جام کنار رفتند.
دانا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۲ - ۰۸:۱۰    
اپلیکیشن های بسیاری برای طراحی و ویرایش تصاویر عرضه شده اند اما برنامه Mix یکی از برنامه هایی است که با استقبال کاربران مواجه شده است.
دانا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۲ - ۰۸:۱۰    
دقت در مواجهه با پیامک هایی که در قالب آنها اطلاعات مهم کاربران خواسته می شود، موضوعی است که به طور مداوم از سوی اپراتورها هشدار داده می شود.