چهارشنبه ۲۳ خردادساعت ۲۳:۴۳Jun 2024 12
جستجوی پیشرفته

خبرهای دانا 6 اردیبهشت 1394 - danakhabar.com

دانا 29 اسفند 1393 دانا 31 فروردین 1394 دانا 31 خرداد 1394 دانا 31 تیر 1394 دانا 31 مرداد 1394 دانا 31 شهریور 1394 دانا 30 مهر 1394 دانا 30 آبان 1394 دانا 30 آذر 1394 دانا 30 دی 1394 دانا 30 بهمن 1394 دانا 28 اسفند 1394 دانا 1 اردیبهشت 1394 دانا 2 اردیبهشت 1394 دانا 3 اردیبهشت 1394 دانا 4 اردیبهشت 1394 دانا 5 اردیبهشت 1394 دانا 6 اردیبهشت 1394 دانا 7 اردیبهشت 1394 دانا 8 اردیبهشت 1394 دانا 9 اردیبهشت 1394 دانا 13 اردیبهشت 1394 دانا 20 اردیبهشت 1394 دانا 21 اردیبهشت 1394 دانا 22 اردیبهشت 1394 دانا 23 اردیبهشت 1394 دانا 24 اردیبهشت 1394 دانا 27 اردیبهشت 1394 دانا 28 اردیبهشت 1394 دانا 29 اردیبهشت 1394 دانا 30 اردیبهشت 1394 
دانا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۶ - ۱۵:۱۳    
رامبد جوان گفت: جشنواره های شمسه، تقویت کننده حس تعلق و تعهدات شهروندی هستند.
دانا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۶ - ۱۴:۱۳    
معاون اول رییس جمهور گفت: بر اساس گزارش های رسیده به دولت بیش از 90 درصد از اهداف طرح تحول سلامت محقق شده است.
دانا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۶ - ۱۴:۱۳    
رییس جهاد دانشگاهی واحد صنعتی امیرکبیر از تولید صنعتی پارچه های پنبه ای دیرسوز به عنوان یکی از محصولات استراتژیک صنایع ذوبی و ریخته گری خبر داد و گفت ...
دانا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۶ - ۱۳:۴۴    
رهبرمعظم انقلاب اسلامی در دیدار شرکت کنندگان در همایش فرماندهان و مدیران و روسای عقیدتی و سیاسی نیروی انتظامی، این نیرو را مظهر حاکمیت و امنیت جمهوری اسلامی خواندند.
دانا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۶ - ۱۳:۴۴    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از جایگزینی دفترچه های تامین اجتماعی با سیم کارت های رایتل (اپراتور سوم موبایل در کشور) خبر داد و گفت ...
دانا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۶ - ۱۲:۵۰    
دبیر علمی نخستین کنگره بین المللی نفرولوژی و اورولوژی با بیان این که واریکوسل، شایع ترین علت ناباروری مردان است، گفت: این عارضه ممکن است به تحلیل بیضه هم منجر شود.
دانا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۶ - ۱۲:۱۱    
بنابراعلام اداره اطلاعات انرژی آمریکا، انتظار می رود تولید نفت اعضای اوپک در نیمه دوم سال جاری میلادی با افزایش روبرو شود.
دانا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۶ - ۱۲:۱۱    
مجری ویژه طرح مسکن مهر با اعلام اینکه برای تکمیل این طرح 3 هزار میلیارد تومان نیاز است، گفت: امسال مجموع بهره برداری مسکن مهر به بیش از 90 درصد می رسد.
دانا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۶ - ۱۱:۳۱    
سیستم های بسیاری برای کنترل هوشمند منازل مسکونی تولید و عرضه شده اند اما مخترعان از سیستم متفاوتی خبر داده اند که بی نیاز از اسمارت فون یا تبلت است.
دانا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۶ - ۱۰:۵۲    
رئیس کمیته سلامت شورای شهر تهران وجود ماده فنول در آب تهران را تکذیب کرد.
دانا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۶ - ۱۰:۵۲    
معاون وزیر نفت برنامه های جدید صادرات فرآورده های نفتی ایران در سال 94 را تشریح کرد و گفت: امسال به طور متوسط روزانه 10 میلیون لیتر نفت سفید و 3 هزار تن گازمایع صادر می شود.
دانا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۶ - ۱۰:۲۲    
مدیرعامل آب منطقه ای آذربایجان شرقی گفت: با توجه به میزان مناسب بارش ها و برخی اقدامات شاهد تثبیت آب دریاچه ارومیه هستیم.
دانا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۶ - ۱۰:۱۲    
با اعلام وزیر کار، فاز جدید بیمه یک میلیون کارگر ساختمانی دارای کارت مهارت که در سال های 90 تا 92 ثبت نام و در لیست انتظار قرار گرفته اند، با سهم بیمه 62 هزارتومان در سال 94 آغاز می شود.
دانا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۶ - ۱۰:۱۲    
دکتر سلیمی رئیس دانشگاه در نخستین گردهمایی اعضای هیات علمی استخدام جدید در دانشگاه، از عزم جدی دانشگاه برای اصلاح فرایند جذب هیات علمی در دانشگاه تخصصی علوم انسانی کشور خبر داد.
دانا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۶ - ۱۰:۰۲    
معاون آموزشی دانشگاه علمی کاربردی گفت: این دانشگاه دارای شبکه متنوع و متوازنی از امکانات برای پرداختن به مساله صلاحیت حرفه ای در کشور است.
دانا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۶ - ۰۹:۵۳    
عارضه وزوز گوش با بخش وسیعی از فعالیت های مغزی مرتبط است و همین ویژگی درمان این اختلال شنوایی را دشوارتر می سازد.
دانا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۶ - ۰۹:۴۳    
رئیس انجمن آترواسکلروزیس ایران به اعلام جزئیات برگزاری پنجمین همایش قلب و فناوری های نوین پرداخت و گفت ...
دانا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۶ - ۰۹:۴۳    
یک متخصص تغذیه بر نقش برخی مواد غذایی در تقویت سیستم ایمنی و پیشگیری از بروز آلرژی های فصلی تاکید کرد و گفت: مصرف انواع ویتامین های گروه B مانند غلات، گوشت، لبنیات، تخم مرغ ...
دانا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۶ - ۰۸:۵۳    
جدیدترین مدل گوشی HTC از خانواده One با دوربین 20 مگاپیکسل وارد بازار ایران شد. این مدل از جهاتی قابل مقایسه با گوشی تازه وارد سامسونگ است.
دانا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۶ - ۰۸:۵۳    
یک شرکت مکزیکی مدعی ابداع روش جدیدی شده که بر اساس آن می توان آب دریا و فاضلاب را تنها در 2.5 دقیقه و صرف نظر از محتویات آلاینده ها و میکروارگانیسم ها، بازیابی و تصفیه کرد.
دانا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۶ - ۰۸:۵۳    
محققان دانشگاهی در فرانسه پروژه مرموزی را به پیش می برند. آنها توانسته اند عطر ویژه هر فردی را تولید کنند که بوییدن آن، فرد را به یاد شخص مورد نظر می اندازد.
دانا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۶ - ۰۸:۴۳    
اپراتورهای برتر ارائه دهنده خدمات اینترنت پرسرعت (ADSL) در 3 ماهه آخر سال 93 از سوی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی معرفی شدند.
دانا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۶ - ۰۸:۴۳    
تکنولوژی اسکن هوشمند برای تنظیم خودکار دمای محیط از طریق اشعه ماوراء بنفش، با هدف کاهش مصرف انرژی در سیستم های تهویه مطبوع به کار گرفته شد.
دانا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۶ - ۰۸:۴۳    
مانیتور جدیدی توسط کمپانی ایسر روانه بازار فناوری خواهد شد که از آن با عنوان عریض ترین مانیتور ساخته شده یاد می شود.
دانا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۶ - ۰۸:۴۳    
مطالعات اخیر محققان امریکایی از تاثیر مصرف کلم بروکلی در درمان تومورهای دهان و گلو خبر می دهد.
دانا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۶ - ۰۸:۳۳    
مردم همت نمی کنند؛ حاضرند چندبار برای خوردن آبمیوه به میدان پالیزی بروند، اما یک بار هم داخل موزه عباسی نروند.
دانا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۶ - ۰۸:۳۳    
تصور کنید ظرفیت یک کلاس در مدرسه دولتی شهرستانی 40 نفر است، به استناد طرح خرید خدمات آموزشی می توان سازوکاری ترتیب داد تا 10 دانش آموز از این کلاس به مدرسه غیردولتی منتقل شوند و البته با هزینه ای که ...
دانا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۶ - ۰۸:۳۳    
بنیانگذار ISC با اشاره به وضعیت تولید علم ایران در حوزه نانو گفت: بر اساس آخرین آمار منتشر شده تا مارس 2015 ایران با انتشار 4 هزار و 661 مقاله رتبه 15 را کسب کرده است.
دانا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۶ - ۰۸:۳۳    
اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که از سیستم ضبط صدا استفاده می کنید، توصیه می کنیم اپلیکیشنی را با قابلیت همزمان ضبط صدا و تصویر نصب کنید تا تجربه متفاوتی در اختیار داشته باشید.
دانا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۶ - ۰۸:۲۳    
عظیم قیچی ساز - کوهنورد ایرانی - در تماس های تلفنی با ایران، درباره آخرین وضعیت کوهنوردان حادثه دیده در اثر ریزش بهمن ناشی از زلزله نپال گزارش داد.
دانا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۶ - ۰۸:۱۳    
بیش از سه سال از توقف فروش نفت ایران به شرکت انگلیسی - هلندی شِل می گذرد و به دلیل تحریم های اعمال شده، همچنان بدهی 2 ...
دانا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۶ - ۰۸:۱۳    
رییس ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت کشور گفت: تاکنون صحبتی مبنی بر تغییر در میزان سهمیه بنزین برای سال 94 نشده است.
دانا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۶ - ۰۸:۰۳    
دستورالعمل حقوق مسافر از سوی سازمان هواپیمایی کشوری به شرکت های هواپیمایی ابلاغ شد تا وظایف شرکت های هوایی در برابر مسافران در پروازهای داخلی شفاف شود و در مقابل مسافران پروازهای داخلی نیز بدانند در ...
دانا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۶ - ۰۸:۰۳    
مدافع تیم پرسپولیس به دلیل مصدومیت نمی تواند در دیدارهای باقیمانده از فصل جاری به میدان برود.
دانا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۶ - ۰۸:۰۳    
قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت از اجرای طرح "پرداخت وام به مردم برای خرید کالاهای ایرانی" خبر داد و گفت ...
دانا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۶ - ۰۷:۵۳    
یک استاد بزرگ شطرنج می گوید نابرابری جنسیتی در بازی شطرنج وجود دارد، زیرا ساختار مغزی زنان و مردان با هم تفاوت هایی دارند.
دانا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۶ - ۰۱:۴۹    
تنها دو هفته پس از انتشار بیانیه سوئیس و دستیابی ایران و شش قدرت جهانی ، به یک تفاهم در خصوص چارچوب های همکاری، شرکت های خارجی ، مذاکره برای بازگشت به ایران را به صورت جدی تر دنبال می کنند.