چهارشنبه ۲۳ خردادساعت ۲۱:۴۲Jun 2024 12
جستجوی پیشرفته

خبرهای دانا 8 اردیبهشت 1394 - danakhabar.com

دانا 29 اسفند 1393 دانا 31 فروردین 1394 دانا 31 خرداد 1394 دانا 31 تیر 1394 دانا 31 مرداد 1394 دانا 31 شهریور 1394 دانا 30 مهر 1394 دانا 30 آبان 1394 دانا 30 آذر 1394 دانا 30 دی 1394 دانا 30 بهمن 1394 دانا 28 اسفند 1394 دانا 1 اردیبهشت 1394 دانا 2 اردیبهشت 1394 دانا 3 اردیبهشت 1394 دانا 4 اردیبهشت 1394 دانا 5 اردیبهشت 1394 دانا 6 اردیبهشت 1394 دانا 7 اردیبهشت 1394 دانا 8 اردیبهشت 1394 دانا 9 اردیبهشت 1394 دانا 13 اردیبهشت 1394 دانا 20 اردیبهشت 1394 دانا 21 اردیبهشت 1394 دانا 22 اردیبهشت 1394 دانا 23 اردیبهشت 1394 دانا 24 اردیبهشت 1394 دانا 27 اردیبهشت 1394 دانا 28 اردیبهشت 1394 دانا 29 اردیبهشت 1394 دانا 30 اردیبهشت 1394 
دانا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۸ - ۱۶:۵۷    
شورای عالی شهرسازی و معماری ایران مقرر کرد که گزارش سازمان نقشه برداری کشور درباره موضوع فرونشست اراضی در شهر تهران به مرکز تحقیقات وزارت راه و شهرسازی ارجاع شود تا ظرف مدت شش ماه اثرات این امر بر ...
دانا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۸ - ۱۶:۴۷    
امیر مسعود شهرام نیا قائم مقام و معاون اجرایی بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران با بیان اینکه در هفته طلایی و اوج کارهای اجرایی نمایشگاه بین المللی کتاب تهران قرار داریم ...
دانا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۸ - ۱۶:۰۷    
رییس موزه علوم و فناوری گفت: موزه علوم و فناوری در حال آماده سازی و اجرای چندین و چند طرح متنوع است و بنا دارد که موزه های علوم و فناوری را در سی و یک استان فعال کند.
دانا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۸ - ۱۵:۰۷    
پس از دعوت ایران به پروژه خط ناباکو با پیش دستی نخست وزیر بلغارستان، ایران هم به طور رسمی پیشنهاد سرمایه گذاری شرکت های آلمانی در طرح توسعه فازهای پارس جنوبی و انتقال گاز آن به اروپا را ارائه کرد.
دانا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۸ - ۱۴:۵۷    
کمپانی سامسونگ اپلیکیشن متفاوتی را برای بیماران مبتلا به آلزیمر طراحی کرده که می تواند از پیشرفت زوال عقل در چنین بیمارانی جلوگیری کند.
دانا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۸ - ۱۴:۵۷    
عاون برنامه ریزی و اشتغال استانداری تهران با تاکید بر اینکه در سال 94 هیچ گونه افزایش قیمتی در مورد آرد و نان در حوزه نان نداریم، گفت: 1739 نانوایی در سطح استان تهران آزادپز شده اند.
دانا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۸ - ۱۴:۴۷    
دو گروه از محققان در آمریکا روشهای جدید و مؤثری برای نابودی سرطان با استفاده از داروهای مختلف ارایه کرده اند.
دانا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۸ - ۱۴:۴۷    
عضو هیات علمی بخش شیمی دانشگاه تربیت مدرس به عنوان دانشمند یک درصد ISI رشته شیمی در ابعاد بین المللی معرفی شد.
دانا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۸ - ۱۴:۴۷    
سیتروئن، خودروساز فرانسوی است که به رونمایی از طرح مفهومی محصول جدید خود پرداخته تا این خودرو شاسی بلند بتواند مخاطبان بین المللی را به خود جلب کند.
دانا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۸ - ۱۴:۲۷    
درجلسه هیات رئیسه فدراسیون فوتبال مقرر شد جواد نکونام کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران به عنوان دستیار در کنار کارلوس کی روش کار کند. ضمن اینکه کاپیتان پیشین پرسپولیس هم به عنوان مدیر تیم ملی انتخاب شد.
دانا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۸ - ۱۴:۲۷    
دستکش های Hands Omni ، دستکش هایی هستند که تجربه متفاوتی را در اختیار کاربرانی قرار می دهند که به بازی های واقعیت مجازی علاقه مند هستند.
دانا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۸ - ۱۴:۰۷    
رئیس مرکز برنامه ریزی منابع انسانی و فناوری اطلاعات وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه آزمون استخدامی مهر ماه برگزار می شود، گفت: هنوز مجوز کتبی از معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی دریافت نکرده ایم.
دانا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۸ - ۱۳:۳۷    
مقام اول رشته قرائت قرآن در سومین دوره جشنواره های شمسه گفت: هیچ جشنواره ای جز شمسه، ارتباط تنگاتنگ با محلات ندارد شهرداری تهران با برگزاری این جشنواره شروعی مبارک برای نفوذ به بطن محلات تهران را ...
دانا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۸ - ۱۲:۱۳    
محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه پس از دیدار با جان کری وزیر خارجه آمریکا با بیان اینکه روند نگارش متن توافق بسیار وقت گیر خواهد بود ...
دانا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۸ - ۱۲:۰۳    
رئیس ستاد برگزاری هجدهمین نمایشگاه بین المللی ایران هلث، گفت: در حال حاضر صادرات تجهیزات پزشکی به کشورهای منطقه نسبت به گذشته بهتر شده است.
دانا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۸ - ۱۱:۰۴    
رئیس جمهور گفت: 1+5 بداند که ملت و دولت ایران در کنار یکدیگر و پشتیبان هم هستند، کسی در دنیا نمی تواند فشار بر ایران را در ماه ها و سال های آینده ادامه دهد و سازمان تحریم در حال فروریزی کامل است.
دانا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۸ - ۱۱:۰۴    
سرپرست دانشگاه تهران از کاهش ظرفیت پذیرش در دوره دکتری و کارشناسی ارشد این دانشگاه نسبت به سال گذشته خبر داد .
دانا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۸ - ۱۰:۲۴    
یک استاد دانشگاه کاشمر گفت: بر اساس تحقیقات انجام شده، شانه نامتقارن و کمر گود، شایع ترین ناهنجاری شناسایی شده در بین دانش آموزان دختر و پسر است.
دانا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۸ - ۱۰:۲۴    
وزیر امور خارجه گفت: از چهارشنبه نگارش متن توافق هسته ای به صورت تمام وقت آغاز می شود.
دانا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۸ - ۰۹:۴۵    
معاون وزیر علوم و رییس سازمان امور دانشجویان،از اعلام نتایج نقل و انتقال دانشجویان در هفته اول شهریور خبرداد.
دانا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۸ - ۰۹:۳۶    
معاون آموزشی دانشگاه آزاد با اشاره به اینکه ثبت نام در پرتال جذب اعضای هیئت علمی تا پایان اردیبهشت ادامه خواهد داشت، افزود: بناست در سال جاری طرح جذب درون سازمانی اعضای هیئت علمی اجرا شود.
دانا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۸ - ۰۹:۱۶    
حضرت آیت الله العظمی جوادی آملی، در دیدار با دانشجویان پردیس کرج، طلاب مدرسه علمیه حضرت ولی عصر(عج) ساوه و یگان ویژه قم که در نمازخانه مؤسسه اسراء برگزار شد ...
دانا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۸ - ۰۹:۰۶    
روزنامه لبنانی الاخبار با تاکید به درخواست سعود الفیصل وزیر امورخارجه عربستان برای دیدار با محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، نوشت که نزدیک شدن ناوهای ایران به سواحل یمن ...
دانا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۸ - ۰۸:۵۶    
احتمال ابتلای زنان مبتلا به دیابت به سرطان پیشرفته سینه بیشتر است و به همین خاطر باید روش های غربالگری تشخیص زودتر سرطان سینه در این قبیل افراد با دقت بیشتری انجام شود.
دانا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۸ - ۰۸:۵۶    
یک تیم تحقیقاتی بین المللی اعلام کرد: محیط های مرتفع سریع تر از آنچه که در گذشته تصور می شد در حال گرم شدن هستند.
دانا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۸ - ۰۸:۴۶    
جهان فناوری با سرعت بسیار زیادی در حال حرکت است و تازه ترین های این عرصه را می توان در فناوری های پوشیدنی و لمسی مشاهد کرد ...
دانا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۸ - ۰۸:۴۶    
عضو شورای عالی نظام پزشکی کشور، نسبت به تبعات تعرفه های پزشکی مصوب سال 94 که روز گذشته ابلاغ شد، هشدار داد.
دانا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۸ - ۰۸:۴۶    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی ایمنی و سلامت کار، پیامی صادر کرد.
دانا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۸ - ۰۸:۴۶    
در مطالعه جدید انجام شده توسط دانشکده پزشکی هاروارد، افراد مسنی که غلات کامل و سبوس دار به مقدار زیاد مصرف کرده اند بیش از افرادی که به سختی این مواد خوراکی را خورده اند، عمر می کنند.
دانا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۸ - ۰۸:۳۶    
معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه ثبت نام کلاس اولی ها از اول خرداد آغاز می شود، گفت: خانواده ها می توانند به صورت داوطلبانه به مدارس پول پرداخت کنند.
دانا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۸ - ۰۸:۳۶    
مدیرکل گمرک منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس گفت: در نخستین ماه سال 1394، بیش از 1 میلیون و 899 هزار و 793 تن کالا از جمله میعانات گازی و انواع محصولات پتروشیمی از پارس جنوبی به خارج از کشور صادر شده که ...
دانا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۸ - ۰۸:۲۶    
از پروژه Skylon یا همان هواپیمای فضایی به عنوان یکی از خاص ترین پروژه های تکنولوژیکی جهان یاد می شود و حالا خبر خوشحال کننده برای علاقمندانش این است که گام بلندی به سوی ساخته شدن آن برداشته شد.
دانا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۸ - ۰۸:۲۶    
اپلیکیشن پخش موسیقی گوشی های سونی که به نام واکمن معروف است پس از به روز رسانی به موسیقی تغییرنام داد.
دانا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۸ - ۰۸:۱۶    
محققان کشور موفق به طراحی و ساخت پرینترهای سه بعدی شدند که با استفاده از رزین های UV اجسام سه بعدی چاپ می کند.
دانا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۸ - ۰۸:۱۶    
فینال مسابقات برنامه نویسی بیان، 11 اردیبهشت ماه با حضور برترین های مرحله انتخابی مسابقات که از نخبگان برنامه نویسی جهان هستند در تهران برگزار می شود.
دانا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۸ - ۰۸:۱۶    
مطالعات اخیر محققان امریکایی نشان می دهد، کتاب خواندن والدین برای کودکان با افزایش عملکرد مغزی و سطح یادگیری آنها همراه است.
دانا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۸ - ۰۸:۱۶    
متخصصان صنایع داروسازی کشور موفق به تولید داروی مایکوفنولات مورد استفاده در بیماران تحت پیوند کلیه شدند که از نظر فارماکوبیولوژیک کاملاً مشابه نمونه وارداتی است.
دانا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۸ - ۰۸:۰۶    
دبیر انجمن صنایع همگن قطعه سازی کشور گفت: کمبود نقدینگی و شرایط پسا تحریم از مهمترین تهدیدات صنعت خودرو در سال جاری است.
دانا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۸ - ۰۸:۰۶    
در برنامه نود این هفته علی کریمی به عنوان محبوب ترین بازیکن دو دهه اخیر فوتبال ایران انتخاب شد.
دانا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۸ - ۰۸:۰۶    
این بار جنگ بر سر آب خواهد بود ...؛ این پیش بینی صاحبنظران برای سال های آتی کره خاکی و ناشی از تغییرات اقلیمی و جوی ...
دانا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۸ - ۰۸:۰۶    
یک روانشناس کودک گفت: والدین باید کودکان را با نه گفتن آشنا کنند.
دانا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۸ - ۰۷:۵۶    
هرگاه صحبت از مواد غذایی می شود، به اولین چیزی که فکر می کنیم چاقی است. اما یک رژیم غذایی سالم هم می تواند سلامت جسمی ما را تامین کند و هم جلوی زوال قدرت ذهنی ما در مقابل پیری را بگیرد.
دانا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۸ - ۰۷:۲۶    
نیکنام حسین پور مدیر کمیته رفاهی و هماهنگی با نهادهای بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران گفت ...