چهارشنبه ۲۳ خردادساعت ۲۳:۲۰Jun 2024 12
جستجوی پیشرفته

خبرهای دانا 7 اردیبهشت 1394 - danakhabar.com

دانا 29 اسفند 1393 دانا 31 فروردین 1394 دانا 31 خرداد 1394 دانا 31 تیر 1394 دانا 31 مرداد 1394 دانا 31 شهریور 1394 دانا 30 مهر 1394 دانا 30 آبان 1394 دانا 30 آذر 1394 دانا 30 دی 1394 دانا 30 بهمن 1394 دانا 28 اسفند 1394 دانا 1 اردیبهشت 1394 دانا 2 اردیبهشت 1394 دانا 3 اردیبهشت 1394 دانا 4 اردیبهشت 1394 دانا 5 اردیبهشت 1394 دانا 6 اردیبهشت 1394 دانا 7 اردیبهشت 1394 دانا 8 اردیبهشت 1394 دانا 9 اردیبهشت 1394 دانا 13 اردیبهشت 1394 دانا 20 اردیبهشت 1394 دانا 21 اردیبهشت 1394 دانا 22 اردیبهشت 1394 دانا 23 اردیبهشت 1394 دانا 24 اردیبهشت 1394 دانا 27 اردیبهشت 1394 دانا 28 اردیبهشت 1394 دانا 29 اردیبهشت 1394 دانا 30 اردیبهشت 1394 
دانا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۷ - ۲۰:۳۲    
مالک سابق باشگاه استیل آذین پاکت پیشنهادی خود برای خرید پرسپولیس را به سازمان خصوصی سازی ارائه کرد.
دانا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۷ - ۱۶:۲۲    
از دوران کودکی معمولا به افراد درس های مختلفی از جمله تاریخ، علوم و ریاضی آموزش داده می شود، اما آموزش هایی مانند شناسایی احساسات یا مقابله با آن ها از دوران کودکی به کودکان یاد داده نمی شود ...
دانا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۷ - ۱۶:۱۲    
تنها چند روز دیگر تا معرفی رسمی نسل جدید پرچمدار ال جی باقی مانده است، اما به لطف انتشار اطلاعات رسمی و غیررسمی از سوی ال جی و وب سایت های خبری ...
دانا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۷ - ۱۲:۱۹    
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: مهلت انتخاب رشته های تحصیلی داوطلبان مجاز به انتخاب رشته دوره آزمون ورودی دکتری نیمه متمرکز سال 1394 ساعت 24 دیروز یکشنبه (6 اردیبهشت ماه) پایان یافت.
دانا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۷ - ۱۲:۰۹    
تخت جمشید، اگرچه همچنان در معرض خدشه عناصر مختلف طبیعی و غیرطبیعی قرار دارد و فرسایشی محسوس و نامحسوس را با تمام اجزایش تجربه می کند، اما در خود رمز و رازهای بسیاری دارد.
دانا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۷ - ۱۲:۰۹    
عضو خبرگان رهبری پیشنهاد کرد که برای غنی کردن حوزه از مباحث اخلاقی باید اختلافات را کنار گذاشت و به تهیه برنامه و کتاب پرداخت.
دانا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۷ - ۱۱:۵۹    
با هماهنگی مجمع تشخیص مصلحت نظام و دولت، متن سند چشم انداز 20 ساله از این پس به عنوان یکی از موارد آزمون استخدامی کارکنان دولت لحاظ می شود.
دانا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۷ - ۱۱:۵۹    
برنامه های بسیاری تولید و عرضه می شوند اما محققان امریکایی معتقدند استفاده از برخی برنامه ها می تواند سطح دانش و یادگیری کودکان را افزایش دهد.
دانا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۷ - ۱۱:۴۹    
معاون درمان وزیر بهداشت از اعلام تعرفه های درمان 94 خبر داد.
دانا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۷ - ۱۱:۴۹    
روند تولید فصل دوم سریال در حاشیه در شرایطی در دستور کار قرار می گیرد که مطابق با جمع بندی نهایی، این فصل در زندان ساخته می شود و سکانس پایانی فصل نخست نیز در همین راستا و به عنوان مقدمه ای برای فصل ...
دانا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۷ - ۱۱:۴۹    
اگرچه دولت در بخشنامه ای، افزایش قیمت ها بدون مجوز ستاد تنظیم بازار را ممنوع اعلام کرده اما اکنون از بازار سطح شهر خبر می رسد کم فروشی جای گرانفروشی را برای دور زدن بخشنامه دولت گرفته است.
دانا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۷ - ۱۱:۱۱    
گروهی از محققان دانشکده مهندسی دانشگاه آریزونا به همراه دکتر احسان ایزدی دست به ابتکارعمل جالبی زده اند و در تلاش هستند تا فلزات شناخته شده را به موادی هوشمند تبدیل کنند.
دانا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۷ - ۱۱:۰۱    
محققان علوم پزشکی تکنیک نوینی ابداع کرده اند که طی آن با نفوذ به اعماق مغز داروهای مؤثر برای درمان صرع مستقیما به سلولهای عصبی منتقل می شود.
دانا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۷ - ۱۱:۰۱    
کمپانی اچ تی سی، اسمارت فون متفاوتی را با نام باترفلای3 عرضه خواهد کرد که از مشخصات آن می توان به مواردی مانند صفحه نمایش5.1اینچی و پردازنده 8 هسته ای را نام برد.
دانا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۷ - ۱۰:۴۱    
همزمان با توسعه فناوری های نوظهور و تغییر سبک زندگی این پرسش جذاب مطرح می شود که آشپزی در آینده چگونه خواهد بود؟
دانا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۷ - ۱۰:۳۱    
پژوهشگران آلمانی در تحقیقات خود دریافته اند، افرادی که سطح قند خون بالاتری دارند، در به یاد آوردن کلمات ضعیف ترند.
دانا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۷ - ۱۰:۲۱    
نتایج پژوهش جدید محققان دانشگاه راش حاکی از آن است که حذف لخته عامل سکته شدید در ترکیب با درمان استاندارد، بازیابی جریان خون به مغز را ارتقا بخشیده و ممکن است منجر به نتایج طولانی مدت بهتری شود.
دانا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۷ - ۱۰:۲۱    
گوشی های جدید مایکروسافت که در کنگره جهانی موبایل رونمایی شد قیمت گذاری شدند.
دانا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۷ - ۱۰:۱۱    
رییس کارگروه کشاورزی ستاد توسعه زیست فناوری با ابراز تاسف از این که با وجود سهم 40 درصدی محصولات تراریخته از واردات انبوه بخش کشاورزی از کشت این قبیل محصولات در کشور جلوگیری شده است اظهار داشت ...
دانا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۷ - ۰۹:۵۱    
سومین جشنواره زیست فناوری ایران، 31 اردیبهشت برگزار می شود
دانا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۷ - ۰۹:۵۱    
محققان آمریکایی ابزاری ساخته اند که به دلیل سبکی اش، از طریق نیروی واندروالسی به پوست چسبیده و می توان از آن برای نظارت بر فعالیت مغز استفاده کرد.
دانا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۷ - ۰۹:۳۲    
فناوری ایرودینامیکی پیشرفته خودروی فرمول یک اکنون به یخچال سوپرمارکت ها وارد شده است.
دانا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۷ - ۰۹:۳۲    
محققان دانشگاه آکسفورد موفق به ساخت مسواک هوشمندی شدند که قادر است وضعیت سلامت بدن و خطر ابتلا به بیماری های خطرناک از جمله سرطان را مشخص کند.
دانا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۷ - ۰۹:۲۲    
اقتدار هر کشوری در ارتش قوی است و اقتدار یک ارتش در نیروی هوایی قوی این سخن سرلشگر شهید منصور ستاری فرمانده نیروی هوایی ارتش را می توان شاه بیت تشکیل یک ساختار نظامی قدرتمند محسوب کرد.
دانا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۷ - ۰۹:۲۲    
مورچه های کوچک، برای این که تعداد بیشتری با سرعت بالاتر در مسیر حرکت کنند، ترافیک را خودسازماندهی می کنند.
دانا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۷ - ۰۹:۱۲    
بعد از اینکه پیام صادقیان در ترکیب پرسپولیس مقابل سایپا به میدان نرفت و با برخی درگیری پیدا کرد، با دستور برانکو از پرسپولیس اخراج شد.