چهارشنبه ۲۳ خردادساعت ۲۰:۳۵Jun 2024 12
جستجوی پیشرفته

خبرهای دانا 5 اردیبهشت 1394 - danakhabar.com

دانا 29 اسفند 1393 دانا 31 فروردین 1394 دانا 31 خرداد 1394 دانا 31 تیر 1394 دانا 31 مرداد 1394 دانا 31 شهریور 1394 دانا 30 مهر 1394 دانا 30 آبان 1394 دانا 30 آذر 1394 دانا 30 دی 1394 دانا 30 بهمن 1394 دانا 28 اسفند 1394 دانا 1 اردیبهشت 1394 دانا 2 اردیبهشت 1394 دانا 3 اردیبهشت 1394 دانا 4 اردیبهشت 1394 دانا 5 اردیبهشت 1394 دانا 6 اردیبهشت 1394 دانا 7 اردیبهشت 1394 دانا 8 اردیبهشت 1394 دانا 9 اردیبهشت 1394 دانا 13 اردیبهشت 1394 دانا 20 اردیبهشت 1394 دانا 21 اردیبهشت 1394 دانا 22 اردیبهشت 1394 دانا 23 اردیبهشت 1394 دانا 24 اردیبهشت 1394 دانا 27 اردیبهشت 1394 دانا 28 اردیبهشت 1394 دانا 29 اردیبهشت 1394 دانا 30 اردیبهشت 1394 
دانا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۵ - ۱۹:۱۶    
کتاب سال روابط عمومی1393 از سوی انجمن متخصصان روابط عمومی به بازار کتاب عرضه شده است.
دانا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۵ - ۱۹:۰۶    
کنفدراسیون فوتبال آسیا قصد دارد کلیه بازیکنان و مربیان تیم های حاضر در مسابقات زیر 14 سال دختران در مرکز و جنوب آسیا را به کشورشان بازگرداند.
دانا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۵ - ۱۸:۴۶    
مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران گفت: با توجه به مشوق های مجلس و پیگیری های شورای شهر تهران با اقدامات شهرداری پایتخت تاکنون 75 هزار پلاک در شهر تهران نوسازی شده است که 36 درصد از پلاک های بافت ...
دانا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۵ - ۱۶:۴۶    
بازدید اصحاب رسانه و خبرنگاران حوزه کتاب از مراحل مختلف آماده سازی بیست و هشتمین نمایشگاه کتاب تهران برگزار شد.
دانا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۵ - ۱۶:۳۶    
مجری طرح جلوگیری از آلودگی آب شرب تهران گفت: عملیات پاکسازی حاشیه رودخانه جاجرود و سد لتیان به طول پنج کیلومتر و مساحتی بالغ بر 800 هزار مترمربع اجرایی شد.
دانا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۵ - ۱۳:۰۷    
معاون پژوهشی وزیر آموزش و پرورش گفت: 20 عنوان کتاب درسی پایه های پنجم ابتدایی و نهم متوسطه در سال تحصیلی 95 - 94 تغییر کرده و کتاب های جدیدالتالیف در اختیار دانش آموزان قرار می گیرد.
دانا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۵ - ۱۲:۳۳    
امسال هم مانند سالهای قبل یک کشور اروپایی در صدر لیست خوشبخت ترین کشورهای جهان قرار گرفت.
دانا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۵ - ۱۲:۲۳    
طی چند هفته گذشته سامسونگ Galaxy S6 و Galaxy S6 Edge شاهکار خودش را در زمینه طراحی و تولید گوشی های هوشمند را معرفی و روانه بازار کرده است که بی شک گران ترین گوشی تلفنی است که تاکنون این شرکت معرفی ...
دانا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۵ - ۱۲:۲۳    
خودروی جدید رنو با قابلیت های متفاوت عرضه خواهد شد.
دانا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۵ - ۱۲:۱۳    
معاون وزیر نفت با تشریح فرصت های جدید سرمایه گذاری در صنایع پتروشیمی از آمادگی ایران به منظور از سرگیری صادرات محصولات پتروشیمی و پلیمری به کشورهای اتحادیه اروپا و آمریکا خبر داد.
دانا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۵ - ۱۲:۰۳    
رویترز اعلام کرد، با رکوردزنی قیمت نفت برنت و رسیدن آن به بالاترین سطح خود در 4.5 ماه گذشته و افت قیمت نفت خام آمریکا، قیمت های نفت خام اروپا و آمریکا دیروز (جمعه) از هم فاصله گرفتند.
دانا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۵ - ۱۲:۰۳    
معاون وزیر صنعت با بیان اینکه خودروسازان هنوز پیشنهادی برای افزایش قیمت به شورای رقابت نداده اند، گفت: وزارت صنعت پرداخت 2 هزار میلیارد تومان یارانه برای صنعت و معدن در سال 94 را به دولت پیشنهاد داد.
دانا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۵ - ۱۱:۵۳    
محققان دانشگاه کالیفرنیا در دیویس موفق به شناسایی موکولی شده اند که در احیای کبد انسان نقش اساسی ایفا می کند.
دانا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۵ - ۱۱:۰۳    
محققان آلمانی توانستند نخستین سوئیچ الکتریکی جهان را که با نور فعال می شود، در ابعاد یک مولکول بسازند.
دانا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۵ - ۱۰:۵۴    
مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان گفت: در مقام مقایسه اهمیت دریاچه ارومیه و جنگل های بلوط بین صفر تا صد است.
دانا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۵ - ۱۰:۵۴    
رئیس ستاد برگزاری هجدهمین نمایشگاه بین المللی ایران هلث با اشاره به اینکه هنوز بخشی از تجهیزات پزشکی با تکنولوژی بالا وارداتی هستند ابراز امیدواری کرد با توجه به بیانیه هسته ای لوزان و شکوفایی ...
دانا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۵ - ۱۰:۵۴    
دانشمندان دانشگاه های کاردیف و کینگز کالج لندن در دستاوردی که می تواند زندگی میلیون ها مبتلا به آسم در جهان را تغییر دهد ...
دانا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۵ - ۱۰:۴۴    
طبق اعلام بانک مرکزی و اعضای حاضر در شورای پول اعتبار، جلسه هفته جاری شورا به تصمیم گیری در مورد سود بانکی اختصاص خواهد داشت ...
دانا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۵ - ۱۰:۴۴    
مدیرکل امور استان های وزیر جهاد کشاورزی گفت: در خصوص خرید گوشت بوفالو برای کارخانجات سوسیس و کالباس در سال های گذشته مجوز صادر شده بود اما هیچگونه مجوزی در سال جاری برای واردات صادر نشده و واردات این ...
دانا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۵ - ۱۰:۳۴    
رئیس جمهور با اشاره به افزایش 100درصدی بودجه نیروهای مسلح گفت: برخی به ما ایراد می گیرند که این دولت بنا بود دولت پلیسی نباشد و فضای امنیتی را کم کند، پس چرا بودجه نیروهای مسلح را افزایش می دهد.
دانا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۵ - ۱۰:۳۴    
معاون فرهنگی پژوهشکده علوم انسانی و مطالعات فرهنگی گفت: توسعه تشکل های غیر دولتی با زمینه فعالیت های علمی را در دستور کار داریم از همین رو اولین انجمن علمی مطالعات اجتماعی زنان را تشکیل می دهیم.
دانا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۵ - ۱۰:۳۴    
معاون سازمان تنظیم مقررات ارتباطات از پیگیری برای تدوین دستورالعملی جدید در بخش اینترنت موبایل خبر داد که براساس آن اپراتورها ملزم خواهند شد مصرف دیتای آزاد و پایان بسته اینترنت مشترکان را اعلام کنند.
دانا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۵ - ۱۰:۳۴    
رئیس سازمان خصوصی سازی اعلام کرد تصور این است که از مزایده سوم استقلال و پرسپولیس استقبال می شود. وی همچنین گفت: هواداران نگران نباشند زیرا بحث انحلال این دو باشگاه قبل از واگذاری برند آنها منتفی است.
دانا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۵ - ۱۰:۳۴    
اولین جلسه هیات نمایندگان هشتمین دوره اتاق بازرگانی تهران با انتخاب مسعود خوانساری به عنوان رییس جدید همراه شد.
دانا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۵ - ۰۹:۰۱    
چهار دیدار پایانی هفته بیست و هفتم لیگ برتر روز یکشنبه برگزار می شود و تیم های اول و دوم جدول به مصاف رقبای قعر نشین خود می روند.
دانا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۵ - ۰۹:۰۱    
مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی گفت: از 6 اردیبهشت افزایش حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران تأمین اجتماعی که براساس مصوبه هیأت دولت برای حداقل بگیران 17 درصد و سایر سطوح 15 درصد افزایش یافت ...
دانا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۵ - ۰۹:۰۱    
همزمان با افزایش بار مالی قبوض گاز در سال 94، معاون وزیر نفت از دستورات جدید رئیس جمهور برای افزایش 20 درصدی افزایش قیمت گاز به صورت یکسان برای 12 پلکان مصرفی در کشور خبر داده است.
دانا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۵ - ۰۸:۵۱    
مراسم روز جهانی دختران و فناوری اطلاعات و ارتباطات توسط سازمان نظام صنفی رایانه ای تهران و با همکاری انجمن ملی زنان کارآفرین برگزار می شود.
دانا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۵ - ۰۸:۵۱    
ششمین المپیاد دانش آموزی علوم و فناوری نانو، امروز جمعه چهارم اردیبهشت ماه با حمایت ستاد توسعه فناوری نانو معاونت علمی فناوری ریاست جمهوری برگزار می شود.
دانا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۵ - ۰۸:۵۱    
به لطف رونمایی از آنچه که نخستین واکسن مالاریای جهان عنوان شده است به زودی با این بیماری مهلک خداحافظی خواهیم کرد.
دانا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۵ - ۰۸:۴۱    
با امضای تفاهم نامه همکاری میان صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران معاونت علمی و دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی، اجرای 20 طرح تحقیقاتی پسادکتری توسط این دانشگاه کلید خورد.
دانا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۵ - ۰۸:۳۱    
دانشگاه علوم پزشکی تبریز برای سال تحصیلی جاری در سه مرکز تحقیقاتی دانشجوی دوره دکتری پژوهشی (Ph.D by Research ) می پذیرد.
دانا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۵ - ۰۸:۳۱    
در سال های گذشته، ابتلا به بیماری مالاریا با استفاده از آزمایش خون قابل تشخیص بود اما اکنون محققان استرالیایی با استفاده از آزمایش تنفسی قادر به تشخیص مبتلایان هستند.
دانا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۵ - ۰۸:۲۱    
اختراع های مختلفی تولید و روانه بازار فناوری شده اند اما اکنون مخترعان از اختراع متفاوتی خبر داده اند؛ کفش هایی که رشد می کنند و با هدف کمک به کودکان کشورهای فقیر ساخته شده اند.
دانا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۵ - ۰۸:۲۱    
کمپانی اچ پی دو مدل متفاوت از لپ تاپ های قابل تبدیل با نام های Envy x360 و Pavilion x360 را با قیمت های مناسب وارد بازار فناوری خواهد کرد.
دانا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۵ - ۰۸:۲۱    
کمپانی فولکس واگن طرح مفهومی محصول جدید خود با نام C Coupe GTE را در نمایشگاه شانگهای منتشر کرده است.
دانا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۵ - ۰۸:۱۲    
اگرچه مواضع بانک مرکزی گواه افزایش حتمی وام مسکن بعد از دو سال است، اما با وجود طرح های پیشنهادی و شروط تعیین شده ...
دانا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۵ - ۰۸:۱۲    
وزیر بهداشت با اشاره به اینکه انسان سالم محور توسعه است و این در حالی است که 25 میلیون نفر از مردم کشورمان اضافه وزن دارند ...
دانا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۵ - ۰۸:۱۲    
آیا شما همان چیزی را می شنوید که من می شنوم؟ البته که نه. دیوید رابسن می گوید این توهمات شنیداری عجیب نشان می دهد که مردم نظرات متفاوتی درباره آنچه می شنوند دارند.
دانا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۵ - ۰۸:۰۲    
قطار مغناطیسی ساخت ژاپن توانست در آزمایشات اولیه به سرعت 600 کیلومتر در ساعت برسد و رکورد سریع ترین قطار جهان را به خود اختصاص دهد.
دانا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۵ - ۰۸:۰۲    
مطالعات محققان کالج سلطنتی لندن نشان می دهد که اضافه وزن نتیجه بی تحرکی نیست؛ بلکه شکر و کربوهیدرات عوامل اصلی چاقی هستند.
دانا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۵ - ۰۸:۰۲    
مطالعات محققان مدرسه پزشکی Icahn در نیویورک نشان می دهد که غربالگری سرطان سینه، یکی از مهمترین روش های پیش بینی بیماری های قلبی است.
دانا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۵ - ۰۸:۰۲    
محققان دانشگاه بلدر کلرادوی آمریکا با همکاری انستیتوی ملی استاندارد و فناوری این کشور ، دقیق ترین ساعت اتمی جهان را ساختند.
دانا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۵ - ۰۷:۵۲    
روز نخست از هفته بیست و هفتم لیگ برتر درحالی با تساوی بدون گل استقلال مقابل پدیده به پایان رسید که شانس این تیم برای کسب سهمیه آسیا کمتر شد. این پنجمین بازی استقلال بود که بدون پیروزی به پایان رسید.