دوشنبه ۰۷ خردادساعت ۱۴:۰۹May 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای اتحاد خبر 4 مهر 1395 - ettehadkhabar.ir

اتحاد خبر 31 تیر 1395 اتحاد خبر 31 مرداد 1395 اتحاد خبر 31 شهریور 1395 اتحاد خبر 30 آبان 1395 اتحاد خبر 30 آذر 1395 اتحاد خبر 30 دی 1395 اتحاد خبر 30 بهمن 1395 اتحاد خبر 30 اسفند 1395 اتحاد خبر 1 مهر 1395 اتحاد خبر 2 مهر 1395 اتحاد خبر 3 مهر 1395 اتحاد خبر 4 مهر 1395 اتحاد خبر 5 مهر 1395 اتحاد خبر 6 مهر 1395 اتحاد خبر 7 مهر 1395 اتحاد خبر 8 مهر 1395 اتحاد خبر 9 مهر 1395 اتحاد خبر 10 مهر 1395 اتحاد خبر 11 مهر 1395 اتحاد خبر 12 مهر 1395 اتحاد خبر 13 مهر 1395 اتحاد خبر 14 مهر 1395 اتحاد خبر 15 مهر 1395 اتحاد خبر 16 مهر 1395 اتحاد خبر 17 مهر 1395 اتحاد خبر 18 مهر 1395 اتحاد خبر 19 مهر 1395 اتحاد خبر 20 مهر 1395 اتحاد خبر 21 مهر 1395 اتحاد خبر 22 مهر 1395 اتحاد خبر 23 مهر 1395 اتحاد خبر 24 مهر 1395 اتحاد خبر 25 مهر 1395 اتحاد خبر 26 مهر 1395 اتحاد خبر 27 مهر 1395 اتحاد خبر 28 مهر 1395 اتحاد خبر 29 مهر 1395 اتحاد خبر 30 مهر 1395 
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۴ - ۱۸:۴۳    
اتحاد خبر:دولت اردن امروز (یکشنبه) استعفای خود را ارائه داد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۴ - ۱۸:۳۸    
اتحاد خبر:احمدی نژاد در جریان دیدار با مارلین میلر در شهریور 91 در نیویورک به او یک دیوان شعر " عمر خیام" هدیه داده بود.
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۴ - ۱۸:۲۸    
اتحاد خبر:یک روز پیش از پنجم مهرماه- سالگرد شکست حصر آبادان- در آیینی ویژه با حضور مردم، مدیران حوزه هنری، مسئولان استانی و هنرمندان، سینما آزادی آبادان رسما بازگشایی شد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۴ - ۱۸:۲۳    
اتحاد خبر:دکتر علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در حضور وزیر دفاع و در صحن علنی از نمایندگان آزاده و جانباز و همچنین از تعدادی از خانواده های شهدای حرم تجلیل کرد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۴ - ۱۸:۱۸    
اتحاد خبر: بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد در جشنواره استانی شهید رجائی مفتخر به عنوان دستگاه برتر استانی گردید.
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۴ - ۱۸:۱۸    
اتحادخبر: مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای خوزستان گفت: در 6 ماه نخست سال جاری، 21 هزار و 178 نفر ساعت آموزش استاد شاگردی نوین در استان اجرا شده است.
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۴ - ۱۸:۱۸    
اتحاد خبر: همایش پیشکسوتان عرصه جهاد و دفاع مقدس در بوشهر برگزار شد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۴ - ۱۸:۰۳    
اتحادخبر: رئیس بنیاد نخبگان استان فارس گفت: چهار مخترع استان فارس در جشنواره اختراعات بنیاد ملی نخبگان با عنوان رویش خلیج فارس در کشور به عنوان برگزیده انتخاب شدند.
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۴ - ۱۷:۴۳    
اتحادخبر: کارگردان پیشکسوت تئاتر کشور گفت: بزرگان تئاتر عاشقند اما نمی توانند نان عشق بخورند زیرا هنرمندان نیز مانند دیگرمردمان باید غذا بخوردند.
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۴ - ۱۷:۳۳    
اتحادخبر: طی دو هفته اخیر سه نفر در برخورد با قطار در فارس جان خود را از دست دادند تا صدای زنگ خطر در راه آهن استان به صدا درآید.
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۴ - ۱۷:۲۸    
اتحاد خبر:یک پرستار که به صورت آماتور والیبال بازی می کند، خودش را حسابی شبیه سعید معروف پاسور محبوب تیم ملی کشورمان کرده است.
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۴ - ۱۶:۵۳    
اتحاد خبر: تانک جدید روسیه با نام " T-14" ( أرماتا) با نمونه های مشابه خود اختلاف اساسی دارد و احتمالا در نبرد، دشمن سرسختی خواهد بود.
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۴ - ۱۶:۴۸    
اتحاد خبر: برنجلینا، که محبوب ترین زوج در جهان شناخته می شوند، با داشتن 6 فرزند و پس از 12 سال زندگی مشترک، در 19 سپتامبر 2016 پیوندشان را شکستند.
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۴ - ۱۶:۴۸    
اتحاد خبر: فیلم داستان پسری است که خیلی لات است و با همکاری دو پسر و یک دختر دیگر که آنها هم خیلی لات هستند یک باند تشکیل می دهد و مشغول دزدی، زورگیری، و اینها می شوند.
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۴ - ۱۶:۴۳    
اتحاد خبر: عبدالحمید محتشم، دبیر کل انصار حزب الله و سردبیر نشریه یالثارات الحسین است، 60 سال سن دارد و جانباز جنگ است ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۴ - ۱۶:۳۸    
اتحاد خبر: بداخلاقی کودکان وحشتناک و زننده است اما حقیقت این است که آنها بچه هستند. در این شرایط چگونه می توانید این انفجار کودک و البته انفجار درونی خودتان را کنترل کنید؟
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۴ - ۱۴:۵۳    
اتحاد خبر: دبیر کل جامعه اسلامی مهندسین گفت: احمدی نژاد به عنوان یکی از گزینه های قوی برای انتخابات ریاست جمهوری از ورود به انتخابات منع شده است لذا مخالفین وی از این موضوع خیلی اظهار شعف نکنند.
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۴ - ۱۴:۰۳    
اتحاد خبر: اولین جلسه شورای اسلامی شهر برازجان در سال چهارم سوم مهر ماه 95 برگزار شد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۴ - ۱۳:۴۸    
اتحاد خبر: سردار پسر خلیل، پسر والیبالیست مشهور دهه شصت ایران و ستاره فعلی فوتبال ما، به حدی عاشق اسب است که همین حالا هم بسیاری از اهالی بندرترکمن، گنبد، گرگان ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۴ - ۱۳:۱۸    
اتحاد خبر: تولیدکنندگان اتومبیل هر چقدر هم تلاش کنند، بالاخره قادر به تحویل کالای مرغوب نیستند. حتی اگر اتومبیل شیک و تمیز هم به نظر برسد، همیشه به معنای خوش ساخت و قوی بودن آن نیست.
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۴ - ۱۳:۱۳    
اتحاد خبر: به تازگی فرودگاه جدیدی در مرکز ترکمنستان، عشق آباد، افتتاح شده که شبیه به یک پرنده قوی و خشمگین به نظر می رسد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۴ - ۱۳:۱۳    
اتحاد خبر: در این سری مجموعه مطالب خوشمزه قصد کرده ایم غذاهای محلی و معروف هر استان را به تفکیک به شما معرفی کرده و آموزش دهیم. امروز با غذاهای محلی استان تهران ما را همراهی کنید.
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۴ - ۱۳:۰۳    
اتحادخبر: مراسم افتتاحیه چهاردهمین جشنواره فیلم مقاومت شامگاه جمعه با حضور محسن رضایی دبیر تشخیص مصلحت نظام ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۴ - ۱۲:۵۸    
اتحاد خبر:حالا و در یکی از این شوخی های بی محابا، جناب طناز حرف هایی زده که حکایت فریاد در باد است. نسیمی که مهران مدیری در برنامه دورهمی اش به راه انداخت،
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۴ - ۱۲:۵۸    
اتحادخبر: دومین دوره مسابقات سراسری پله نوردی بمناسبت سالروز تاسیس برج میلاد تهران، روز جمعه در دو بخش آقایان و بانوان با همکاری فدراسیون ورزشهای همگانی و برج میلاد تهران برگزار شد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۴ - ۱۲:۵۳    
اتحاد خبر:الهام حمیدی بازیگر زن مشهور ایرانی در آمستردام
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۴ - ۱۲:۴۸    
اتحاد خبر:کاری به کوچولوی سمت چپ این تصویر نداریم که شیطان بودنش صد البته واضح و مبرهن است! به کوچولوتر سمت راست تصویر نگاه کنید و برای معصومیتش اگر خواستید تیتر بزنید./م
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۴ - ۱۲:۴۸    
اتحاد خبر:دختر کوهنورد که کمی از گروه صعود جا مانده بود به طرز عجیبی ناپدید شد و جستجوی های امدادی برای پیدا کردن این دختر جوان ادامه دارد...
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۴ - ۱۲:۴۳    
اتحادخبر: هشت مدرسه با 83 کلاس درس توسط بنیاد برکت در مناطق محروم استان بوشهر ساخته شد و امروز همزمان با سراسر کشور به بهره برداری رسید.
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۴ - ۱۲:۴۳    
اتحاد خبر:تصاویر گرفته شده توسط یک عکاس ژاپنی از جشنواره هولی در هند، برنده چهارمین مسابقه سالانه عکاسی نیکی نشنال جغرافیک./م
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۴ - ۱۲:۴۳    
اتحاد خبر:مادر یکی از بازیکنان استقلال اهواز برای دیدن بازی تیم پسرش در ورزشگاه تختی اهواز حاضر شد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۴ - ۱۲:۴۳    
اتحادخبر: دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه امروز عراق، سوریه، یمن و بحرین به یک فلسطین دیگر تبدیل شده اند، گفت: آمریکا می خواهد خلا اقتدار اسرائیل را با عربستان و وهابیت پر کند.
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۴ - ۱۲:۳۸    
عصر ایران نوشت: تصادف شدید پورشه پانامرای توربو در تهران که گفته می شود نزدیک به 200 میلیون تومان خسارت دیده است. این عکس در شبکه های اجتماعی منتشر شد./م
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۴ - ۱۲:۳۸    
اتحادخبر: مسئول هیئت کونگ فوتوآ استان بوشهر گفت: همایش سراسری کونگ فوتوآ و ورزش های رزمی استان بوشهر برگزار می شود.
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۴ - ۱۲:۳۸    
اتحاد خبر:امروز نرخ مرغ زنده در تهران 4600 تومان و در مازندران 4700 تومان است.
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۴ - ۱۲:۱۸    
اتحادخبر: روستای خیرک در بخش ارمِ شهرستان دشتستان واقع شده و فاصله آن تا مرکز شهرستان دشتستان هشتاد کیلومتر می باشد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۴ - ۱۲:۰۳    
اتحادخبر: معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر گفت: یکی از بزرگترین هتل های جنوب کشور در کنگان در حال ساخت است که در حال حاضر 40 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۴ - ۱۱:۵۸    
اتحادخبر: سخنگوی دانشگاه آزاد گفت: تمامی رشته های این دانشگاه برای سال تحصیلی 95-96 و سال های گذشته این دانشگاه دارای مجوز است.
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۴ - ۱۱:۵۳    
اتحادخبر: در راستای تقویت بنیه دفاعی و نظامی کشور و در هفته دفاع مقدس، امروز با حضور وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، خط تولید موشک ذوالفقار نخستین موشک سوخت جامد افتتاح شد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۴ - ۱۱:۵۳    
اتحادخبر: مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال با انتشار بیانیه ای، به شدت علیه وزیر ورزش موضعگیری کرد. افشارزاده از محمود گودرزی به عنوان وکیل مدافع پرسپولیس نام برد و درباره اتفاقات پشت پرده افشاگری کرد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۴ - ۱۱:۴۳    
اتحادخبر: رابعه و روکیا خواهران دو ساله بنگلادشی از ناحیه سر به هم چسبیده اند. پزشکان هنوز برای عمل جداسازی آنها از یکدیگر به تصمیم قطعی نرسیده اند.
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۴ - ۱۱:۲۸    
اتحادخبر: برندگان پنجمین مسابقه عکاسی جامعه جانورشناسی لندن از میان بیش از 3 هزار عکس ارسالی انتخاب شدند.
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۴ - ۱۱:۲۳    
اتحادخبر: مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در ابتدای حضورم در پرسپولیس شایعه شده بود که با رابطه به این تیم آمدم اما این حرف ها باعث شد تا تلاش و کوششم را بیشتر کنم.
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۴ - ۱۱:۲۳    
اتحادخبر: نقاشی هنری است که همواره مورد توجه بسیار قرار داشته و نظر همگان را به خود جلب می نموده است. بارها شنیده ایم که نقاشی های مشهور به حراج گذاشته شده اند و با قیمتی سرسام آور فروش رفته اند ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۴ - ۱۱:۱۸    
اتحادخبر: در پایان مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی فوتسال بهترین گلزنان تیم های مختلف معرفی شدند.
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۴ - ۱۱:۱۳    
اتحادخبر: کشورهای آمریکا، انگلیس و فرانسه خواستار نشست فوق العاده شورای امنیت سازمان ملل متحد برای بررسی اوضاع سوریه شدند.
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۴ - ۱۱:۱۳    
اتحادخبر: مدیرعامل باشگاه استقلال و سرپرست پیشین کمیته فوتسال با بیان اینکه از خوشحالی برد تیم ملی فوتسال تا صبح نخوابیده است، گفت: در جلسه روز گذشته هیات مدیره استقلال قرار شد از من حمایت کامل شود.
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۴ - ۱۱:۱۳    
اتحادخبر: برخلاف ضوابط قانون حمایت از حقوق مصرف کنندگان خودرو، هیچ یک از شرکت های خودروساز و واردکننده در صورت معیوب بودن خودروی عرضه شده از سوی خود نسبت به تعویض آن اقدام نمی کنند.
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۴ - ۱۱:۰۸    
اتحادخبر: تیم ملی فوتسال ایران توانست در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی مقابل پاراگوئه در وقت های اضافه به برتری دست یابد و به جمع 4 تیم برتر جهان راه یابد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۴ - ۱۱:۰۸    
اتحادخبر: چهره های نزدیک به جبهه پایداری در جلسه امروز مجلس به انتقاد از هیات رییسه مجلس پرداختند.
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۴ - ۱۱:۰۳    
اتحادخبر: رییس سازمان سنجش و آموزش کشور گفت: کارنامه آزمون سراسری روز چهارشنبه، هفتم مهرماه منتشر می شود.
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۴ - ۱۱:۰۳    
اتحادخبر: وزیر بهداشت با بیان اینکه مردم باید توجه کنند که یک کلیه هم برای آن ها مناسب است گفت: می بینیم که بسیاری از خانواده ها ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۴ - ۱۰:۴۸    
اتحاد خبر- محمد باقر عباسی سملی: آنچه در جبهه ها می گذشت فرا مادی بود و با هیچ عقل حسابگری قابل توجیه نیست که دانش آموزان کم سن و سال بدون هیچ اجباری سر از پا نشناخته ابراهیم وار خود را غریق این ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۴ - ۱۰:۲۸    
اتحادخبر: دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اهمیت بسیار بالای ایجاد امنیت در خلیج فارس، گفت: ایران تلاش ویژه ای برای ایجاد امنیت پایدار و جلوگیری از ناامنی در خلیج فارس دارد ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۴ - ۱۰:۰۳    
اتحادخبر- عبدالخالق عبدالهی: با اینکه می دانم مدیر محترم ارشاد استان بوشهر در مدیریتش موفق نبوده و در این سه سال چوبی نبوده که به قلم پای هنر و هنرمند نزده باشد و سبک مدیریتش نیز یک گام به جلو و دو ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۴ - ۰۹:۵۳    
اتحادخبر: سایت سرشماری نفوس و مسکن95 که از روز گذشته کار خود را آغاز کرده است در ساعات ابتدایی روزجاری در پی تکمیل ظرفیت مراجعه، توان پاسخگویی به تقاضای مراجعه کنندگان را ندارد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۴ - ۰۹:۴۸    
اتحادخبر: دبیر انجمن برنج با بیان اینکه دلیل گران فروشی برنج در تهران عدم نظارت و کنترل است، گفت: مسئولان باید پاسخگو باشند که چرا اجازه می دهند این همه در حق مصرف کنندگان اجحاف شود.
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۴ - ۰۹:۲۹    
اتحادخبر: پس از گذشت یک سال از فاجعه منا و کشته شدن 7477 زائر، دولت عربستان تمام اطلاعات مربوط به جان باختگان آن فاجعه را که در وب سایت وزارت بهداشت این کشور قرار داشت، از دسترس خارج کرده است.
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۴ - ۰۸:۴۹    
اتحادخبر: همزمان با بازگشایی سال تحصیلی جدید ، نخستین مدرسه سه کلاسه مجمع بانوان نیکوکار مدرسه ساز شهرستان دشتی در روستای میانخره این شهرستان به بهره برداری رسید.
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۴ - ۰۸:۴۴    
اتحادخبر: دانش آموزان دبیرستان غیر انتفاعی امیر کبیر بندرگناوه، سال تحصیلی جدید را با حضور در گلزار شهدا و ادای احترام به شهیدان آغاز کردند.
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۴ - ۰۸:۳۹    
اتحادخبر: مروری بر عناوین مهم روزنامه های صبح کشور
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۴ - ۰۸:۳۴    
اتحادخبر: فال روزانه یک شنبه 4 مهر 1395
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۴ - ۰۸:۳۴    
اتحادخبر: مروری بر عناوین مهم روزنامه های صبح کشور