دوشنبه ۰۷ خردادساعت ۱۵:۲۳May 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای اتحاد خبر 12 مهر 1395 - ettehadkhabar.ir

اتحاد خبر 31 تیر 1395 اتحاد خبر 31 مرداد 1395 اتحاد خبر 31 شهریور 1395 اتحاد خبر 30 آبان 1395 اتحاد خبر 30 آذر 1395 اتحاد خبر 30 دی 1395 اتحاد خبر 30 بهمن 1395 اتحاد خبر 30 اسفند 1395 اتحاد خبر 1 مهر 1395 اتحاد خبر 2 مهر 1395 اتحاد خبر 3 مهر 1395 اتحاد خبر 4 مهر 1395 اتحاد خبر 5 مهر 1395 اتحاد خبر 6 مهر 1395 اتحاد خبر 7 مهر 1395 اتحاد خبر 8 مهر 1395 اتحاد خبر 9 مهر 1395 اتحاد خبر 10 مهر 1395 اتحاد خبر 11 مهر 1395 اتحاد خبر 12 مهر 1395 اتحاد خبر 13 مهر 1395 اتحاد خبر 14 مهر 1395 اتحاد خبر 15 مهر 1395 اتحاد خبر 16 مهر 1395 اتحاد خبر 17 مهر 1395 اتحاد خبر 18 مهر 1395 اتحاد خبر 19 مهر 1395 اتحاد خبر 20 مهر 1395 اتحاد خبر 21 مهر 1395 اتحاد خبر 22 مهر 1395 اتحاد خبر 23 مهر 1395 اتحاد خبر 24 مهر 1395 اتحاد خبر 25 مهر 1395 اتحاد خبر 26 مهر 1395 اتحاد خبر 27 مهر 1395 اتحاد خبر 28 مهر 1395 اتحاد خبر 29 مهر 1395 اتحاد خبر 30 مهر 1395 
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۲۳:۴۳    
اتحاد خبر:همزمان با فرا رسیدن ماه محرم، انجمن نوای دشتستانی بر آن شده است تا به مدت سیزده شب به معرفی برخی مساجد و نوحه خوان های شهرستان دشتستان بپردازد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۱۹:۴۸    
اتحادخبر: هیئت عاشقان ثارالله برازجان از 12 مهرماه یکم محرم الحرام مراسم تعزیه خوانی برگزار می کند.
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۱۹:۱۸    
اتحادخبر: جلسه تعامل دهیاری و شورای اسلامی دهقاید با کلانتری 12 شهرستان دشتستان بمناسبت هفته نیروی انتظامی برگزار شد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۱۷:۵۳    
اتحاد خبر:دانشگاه پیام نور تمهیدات و تسهیلات جدیدی را برای پذیرش دانشجو در سال تحصیلی جاری در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد فراهم کرده است ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۱۶:۰۳    
اتحاد خبر:احزاب بزرگ شورای هماهنگی جبهه اصلاحات همچنان رویکرد وحدت 92 و 94 را پیگیری می کنند. اتحاد ملت، کارگزاران ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۱۵:۵۸    
اتحاد خبر: با حضور شهردار وحدتیه از خانواده مرحومه آیدا محمدیان تقدیر و تجلیل به عمل آمد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۱۲:۴۰    
اتحاد خبر: رئیس سازمان پدافند غیر عامل و مدیریت بحران کشور گفت: تهدیدهای نظامی، تروریستی، سایبری، فرآیندی و طبیعی از مهمترین تهدیدهای پیش روی کشور است برهمین اساس تشکیل نظام ایمنی و دفاعی کشور ضروری ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۱۲:۲۵    
اتحاد خبر: برای بیشتر والدین و بچه ها، عبور از خیابان برای رسیدن به ایستگاه اتوبوس مدرسه، احتمالا پرخطرترین بخش رفتن به مدرسه است.
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۱۲:۲۵    
اتحاد خبر: گردشگری در جزیره قشم طی سال های گذشته قربانی نگاه های بخشی و غیرکارشناسانه شده تا جائی که بازارگردی و خرید تعریف جدید مسافران از گردشگری در جزیره قشم است.
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۱۲:۲۰    
اتحادخبر: شهردار شبانکاره بمناسبت ایام محرم الحرام پیام تسلیتی صادر کردند. متن پیام بدین شرح می باشد...
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۱۲:۲۰    
اتحاد خبر: خشونت زیاد علیه زنان در کشورهایی که مشارکت سیاسی و اجتماعی آنها بالاست، همه را متعجب کرده است.
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۱۲:۱۵    
اتحاد خبر: شهردار خرمشهر از تقدیم استعفای خود به استاندار خوزستان خبر داد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۱۲:۱۵    
اتحاد خبر: استاندار هرمزگان گفت: طرح تولید برق از انرژی خورشیدی در راستای اقتصاد مقاومتی است و این طرح به خودکفایی مددجویان کمیته امداد کمک می کند.
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۱۲:۱۰    
اتحاد خبر: پخش نوای عزاداری و سوگواری در جای جای استان تهران به گوش می رسد و برنامه های ویژه ای در حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) از جمله نصب پرچم عزای حسینی بر فراز گنبد اجرایی شده است.
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۱۲:۱۰    
اتحاد خبر: رئیس سابق منطقه آزاد اروند گفت: مناطق آزاد یکی از مبادی واردات بی رویه کالا و قاچاق است.
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۱۲:۱۰    
اتحاد خبر: مدیرعامل سازمان آتش نشانی خرمشهر از معدوم کردن یک قلاده سگ وحشی پس از حمله به مردم و مجروح کردن دو نفر در کوی سوم خرداد این شهر خبر داد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۱۲:۱۰    
اتحاد خبر: زوج شیرازی هزینه ازدواج خود را به کودکان سرطانی بیمارستان امیر اهدا کردند.
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۱۲:۰۵    
اتحاد خبر: آثار نقاشی 5 نفر از هنرمندان توان یاب ایران در نمایشگاه سومین دوره مسابقه بین المللی نقاشی و خوشنویسی پاراآرت ژاپن به نمایش درآمد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۱۲:۰۵    
اتحادخبر: این مکان عجیب و غریب تاریخی است و Deadvlei یا تالاب مرده نامیده می شود، منظره ای سورئال که باقی مانده از واحه ای خشک در میان تپه های شنی بیابانی نامیبیا است.
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۱۲:۰۰    
اتحاد خبر: از کتیبه 3000 ساله کشف شده در قله ایمام مریوان، امروز در حاشیه روز دوم همایش ملی مریوان، باستان شناسی و توسعه گردشگری رونمایی شد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۱۱:۵۵    
اتحادخبر: بویِ پیراهن خونین کسی می آید. محرم آمد، خوش آمد، این سرخ ترین ماه خدا و باز خیمه ها برپا شدند، علم ها برافراشته و لباس ها مشکی.
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۱۱:۵۰    
اتحاد خبر: م عاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری فارس از برگزاری جشنواره ای با عنوان سفره ایرانی در شیراز مقارن آذر ماه امسال خبر داد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۱۱:۴۵    
اتحادخبر: بخشدار سعدآباد در خصوص حضور در ثبت اینترنتی نفوس و مسکن به فعالیت مستمر و بیشتر دهیاران تأکید کرد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۱۱:۴۵    
اتحاد خبر: رئیس اتحادیه بنکداران مواد غذایی گفت: درحال حاضر در خصوص تامین کالاهای اساسی موردنیاز، هیچ کمبودی وجود ندارد و افزایش تقاضا در کنار انتشار خبرهای کذب دلیل گرانی برخی کالاهای اساسی است.
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۱۱:۴۵    
اتحاد خبر: یک فعال سیاسی معتقد است که روحانی به دلیل عملکرد مثبتی که در این سه سال از خود نشان داده است، می تواند در سال آتی و در رقابتی سالم با رای بسیار بالایی پیروز شود.
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۱۱:۴۰    
اتحاد خبر: مدیرعامل ستاد دیه استان بوشهر گفت: 8 زندانی جرائم غیرعمد استان بوشهر که 79 میلیون تومان بدهی داشتند با مشارکت خیران به مناسبت ماه محرم الحرام از زندان آزاد شدند.
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۱۱:۳۵    
اتحاد خبر: آراِم اس تایتانیک (RMS Titanic) نام کشتی بخار بزرگی بود که در 15 آوریل 1912 و هنگام سفر از بندر ساوت همپتون بریتانیا به نیویورک به علت برخورد با کوه یخی غرق شد و 1514 نفر از مسافران و خدمه ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۱۱:۳۰    
اتحاد خبر: شکوه در هرجایی معانی و مصداق های خاص خود را دارد، برای مثال در آمریکا بزرگی و ابعاد نماد شکوه و لوکس بودن است. در دبی اما این واژه ها هر چه بیشتر به معنی واقعی خود نزدیک می شوند.
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۱۱:۲۵    
اتحاد خبر: اگر تا به حال فروشنده ای توانسته باشد شما را قانع کند که به کالایی نیاز دارید، یا برای تان پیش آمده باشد که کاری را خیلی غریزی انجام داده باشید یا انتخاب هایی کرده باشید که کاملا از شخصیت ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۱۱:۲۰    
اتحاد خبر: رییس مرکز آمار ایران اعلام کرد: بر پایه آخرین اطلاعات دریافتی از سامانه سرشماری اینترنتی تا ساعت 18 روز یکشنبه 979 هزار و 312 خانوار ثبت نام کردند که سه میلیون و 271 هزار و 582 نفر را ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۱۱:۱۵    
اتحاد خبر: کارتون فوتبالیست ها یکی از محبوب ترین کارتون هایی بود که دهه 70 توجه همه را به خود جلب کرده و بسیاری این کارتون را الهام دهنده رشد و پیشرفت فوتبال ژاپن در جهان دانستند.
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۱۱:۱۰    
اتحادخبر: مراسم عزاداری شب اول محرم در مسجد دلگشای برازجان برگزار شد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۱۱:۱۰    
اتحاد خبر: رئیس جمهور ترکیه آزادی محمد مرسی رئیس جمهور سابق مصر و همراهان وی را شرط عادی سازی روابط بین آنکارا و قاهره برشمرد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۱۱:۱۰    
اتحاد خبر: آیین عزاداری در ایران و البته در اکثر کشورها شامل سه مرحله می شود: آیینی که برای تطهیر جسد انجام می شود، آیین مخصوص به تدفین و آیینی که برای کمک به بازماندگان به جا آورده می شود ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۱۱:۰۵    
اتحاد خبر: سفارت جمهوری اسلامی ایران در آنکارا نظر به اتفاق ناگواری که برای یک ایرانی در استانبول افتاد به مسافران عازم به این کشور هشدار داد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۱۱:۰۵    
اتحاد خبر: به همان اندازه که در شیوه بازی پرسپولیس مقابل تیم لیگ دویی قشقایی تجسس می شود باید درباره عملکرد آبی ها نیز تحقیق کرد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۱۱:۰۰    
اتحاد خبر: کاظم پالیزدار از نامه شهردار تهران به این ستاد برای توضیح عملکرد شهرداری در مسأله واگذاری املاک نجومی خبر داد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۱۱:۰۰    
اتحاد خبر: تیم فوتبال رئال مادرید اسپانیا با هفت مصدوم در آستانه هفته هشتم لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا به فکر ماندگاری در حالت صعودی است.
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۱۰:۵۵    
اتحاد خبر: طبق اعلام سازمان بهداشت جهانی، ترس از پیر شدن عمر را کوتاه می کند.
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۱۰:۵۵    
اتحاد خبر: استاندار بوشهر گفت: با توجه به اینکه امید دادن به مردم، معروف و ناامید کردن منکر است باید برای تقویت روحیه امید بدر این استان تلاش شود.
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۱۰:۵۰    
اتحاد خبر: شهروندان اصفهانی طی روزهای گذشته بار دیگر با پدیده گرد و غبار دست و پنجه نرم کردند اما مدیر ملی مبارزه با پدیده گرد و غبار می گوید هنوز از گرد و غبار اصفهان اطلاعی نداریم.
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۱۰:۵۰    
اتحاد خبر: مدیر امور بین الملل شرکت ملی نفت با اشاره به آغاز فروش نفت ایران به شرکت های انگلیسی، گفت: اولین محموله یک میلیون بشکه ای میعانات گازی ایران تحویل برتیش پترولیوم شد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۱۰:۴۵    
اتحاد خبر: اگر تصمیم دارید از آگهی های رنگی در تبلیغات خود استفاده کنید، باید بدانید که رنگ، چیزی فراتر از ابزاری برای فریب دیگران است ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۱۰:۴۵    
اتحاد خبر: علی منصور سرمربی محبوب آبی ها خبر از پیشنهاد یک تیم لیگ یکی انگلیس برای مربی گری داده، پیشنهادی که محمد تقوی پیشکسوت استقلال آن را با توجه به قوانین کار در انگلیس واقعی نمی داند.
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۱۰:۴۰    
اتحاد خبر: مهدی مهدوی اولین بازیکن از نسل طلایی والیبال ایران بود که از تیم ملی خداحافظی کرد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۱۰:۳۵    
اتحاد خبر: آیا به دنبال سریع ترین راه برای کاهش وزن هستید؟ قرار است یک هفته دیگر به جشنی بروید ولی لباس هایتان برایتان کوچک شده اند؟ این رژیم به شما کمک می کند در کوتاهترین زمان ممکن وزن خود را تا 8 ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۱۰:۳۵    
اتحاد خبر: جانشین سرپرست دادسرای مشهد گفت: 6 نفر از گردانندگان اصلی شبکه های سازمان یافته مدلینگ دستگیر و 17 نفر به دادسرا احضار شدند.
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۱۰:۲۵    
اتحاد خبر: رمانِ ملتِ عشق از الیف شافاک به پدیده فروش رمانِ خارجی در ایران تبدیل شده است.
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۱۰:۲۰    
اتحاد خبر: رئیس اداره شیلات دیر استان بوشهر گفت: برداشت میگو از استخرهای پرورش این شهرستان آغاز شده و پیش بینی می شود امسال 450 تن میگوی پرورشی در این شهرستان تولید شود.
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۱۰:۰۵    
اتحاد خبر: جشنواره بازی های بومی محلی استان با حضور شهرستان های مختلف استان بوشهر در ساحل زیبای روستای پرک در بندر کنگان برگزار شد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۱۰:۰۵    
اتحادخبر: پرچم های متبرک شده به ضریح حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) و قمر بنی هاشم ابالفضل العباس(ع) همراه با مراسم سنتی علم بندان در حسینیه احمدی دالکی برگزار می گردد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۱۰:۰۰    
اتحاد خبر: از امشب به تدریج از میزان غلظت پدیده گردوغبار در استان های خوزستان و بوشهر کاسته می شود، همچنین روز سه شنبه هفته جاری تا پایان هفته، روند افزایشی نسبی دما در اغلب مناطق کشور خواهیم داشت .
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۰۹:۳۰    
اتحادخبر: عزاداری شب اول محرم در مسجد جامع شهداء دهقاید با مداحی مداح اهل بیت برگزار شد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۰۹:۰۰    
اتحادخبر-مختار فیاض: اعلامیه از بارگه کرببلا داد/با زینب و سجاد سوی شام فرستاد/این جمله ز خون بود، در آن نشریه مسطور/باید بشر از قید اسارت شود آزاد/ در سال61هجری ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۰۹:۰۰    
اتحاد خبر: مدیر هماهنگی ترویج کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر گفت: طرح نظام نوین ترویج کشاورزی در 100 پهنه استان بوشهر اجرا شد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۰۸:۵۵    
اتحاد خبر: مدارس همه مقاطع تحصیلی شهرستان دیلم و مدارس ابتدایی و پیش دبستانی شهرستان گناوه به علت شدت گرد و غبار تعطیل شد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۰۸:۵۵    
اتحادخبر: بنا بر اعلام اداره کل محیط زیست استان اصفهان، هوای امروز استان اصفهان در وضعیت قرمز و ناسالم برای عموم مردم ثبت شده است.
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۰۸:۵۵    
اتحاد خبر: رئیس شورای هیئت های مذهبی استان بوشهر بر لزوم رعایت شئونات در عزاداری ها تاکید کرد و با بیان اینکه قرآن محوری در راس مراسمات عزاداری است، گفت: مجوز هیئت های هنجارشکن باطل می شود.
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۰۸:۴۵    
اتحادخبر: حجت الاسلام سیدمحمد انجوی نژاد در کانال تلگرامی خود پیشنهادات یکی از مخاطبین خود را برای عاشورایی برگزار شدن مسابقه فوتبال ایران و کره جنوبی منتشر کرد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۰۸:۴۰    
اتحادخبر: کاندیدای جنجالی جمهوری خواهان در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا رقیب دموکرات خود را به خیانت به همسرش متهم کرد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۰۸:۳۵    
اتحادخبر: مروری بر عناوین مهم روزنامه های صبح کشور.
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۰۸:۳۵    
اتحادخبر: مروری بر عناوین مهم روزنامه های صبح کشور
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۰۸:۳۰    
اتحادخبر: فال روزانه دوشنبه 12 مهر 1395