دوشنبه ۰۷ خردادساعت ۲۱:۳۳May 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای اتحاد خبر 19 مهر 1395 - ettehadkhabar.ir

اتحاد خبر 31 تیر 1395 اتحاد خبر 31 مرداد 1395 اتحاد خبر 31 شهریور 1395 اتحاد خبر 30 آبان 1395 اتحاد خبر 30 آذر 1395 اتحاد خبر 30 دی 1395 اتحاد خبر 30 بهمن 1395 اتحاد خبر 30 اسفند 1395 اتحاد خبر 1 مهر 1395 اتحاد خبر 2 مهر 1395 اتحاد خبر 3 مهر 1395 اتحاد خبر 4 مهر 1395 اتحاد خبر 5 مهر 1395 اتحاد خبر 6 مهر 1395 اتحاد خبر 7 مهر 1395 اتحاد خبر 8 مهر 1395 اتحاد خبر 9 مهر 1395 اتحاد خبر 10 مهر 1395 اتحاد خبر 11 مهر 1395 اتحاد خبر 12 مهر 1395 اتحاد خبر 13 مهر 1395 اتحاد خبر 14 مهر 1395 اتحاد خبر 15 مهر 1395 اتحاد خبر 16 مهر 1395 اتحاد خبر 17 مهر 1395 اتحاد خبر 18 مهر 1395 اتحاد خبر 19 مهر 1395 اتحاد خبر 20 مهر 1395 اتحاد خبر 21 مهر 1395 اتحاد خبر 22 مهر 1395 اتحاد خبر 23 مهر 1395 اتحاد خبر 24 مهر 1395 اتحاد خبر 25 مهر 1395 اتحاد خبر 26 مهر 1395 اتحاد خبر 27 مهر 1395 اتحاد خبر 28 مهر 1395 اتحاد خبر 29 مهر 1395 اتحاد خبر 30 مهر 1395 
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۹ - ۱۸:۳۷    
اتحادخبر: به مناسبت روز جهانی کودک در روز 18 مهر، رئیس شورای هماهنگی جبهه اصلاحات و اعضای شورا به دیدار کودکان موسسه نیلوفران آبی رفتند.
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۹ - ۱۸:۳۲    
اتحاد خبر:همزمان با فرا رسیدن ماه محرم، انجمن نوای دشتستانی بر آن شده است تا در طول این ایام، هر شب به طور جداگانه به معرفی یکی از مساجد، حسینیه ها و نوحه خوان های شهرستان دشتستان بپردازد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۹ - ۱۸:۰۷    
اتحادخبر: یکی از قدیمی ترین مساجد برازجان
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۹ - ۱۷:۲۲    
اتحاد خبر: نشست خبری رئیس شورای شهر برازجان با اصحاب رسانه ظهر روز دوشنبه نوزدهم مهر ماه در ساختمان شورای شهر برگزار شد ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۹ - ۱۲:۲۰    
اتحاد خبر: مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای بوشهر گفت: تیم المپیاد استان بوشهر در 10 رشته به هفدهمین مسابقات ملی مهارت مرحله کشوری اعزام می شود.
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۹ - ۱۲:۰۰    
اتحاد خبر: همیشه کارهایی هست که نمی دانید! اما به مرور که در زندگی جا افتاده تر شوید، دستتان می آید که چی به چیست و قاعده و حساب و کتابش را تا حد خوبی می توانید خودتان بچینید ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۹ - ۱۱:۳۵    
اتحاد خبر: مدیرکل حفاظت محیط زیست استان بوشهر در حاشیه برگزاری دبیرخانه دائمی کارگاه های هم اندیشی توسعه سبز زیرمجموعه طرح امید اجتماعی به ارائه مباحث و رویکردهایی در قبال این کارگاه ها و برنامه های ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۹ - ۱۱:۱۵    
اتحادخبر: فرماندار دشتستان گفت: این شهرستان در مرحله اینترنتی سرشماری نفوس و مسکن به لحاظ تعداد ثبت نفرات، رتبه اول را در بین شهرستانهای استان بوشهر دارد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۹ - ۱۱:۰۵    
اتحاد خبر: سریال بین های حرفه ای دو دسته اند: کسانی که شیفته فرندز هستند و آن هایی که می خواهند سر به تنش نباشد؛ این متن را به هر دو دسته تقدیم می کنیم.
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۹ - ۱۰:۵۵    
اتحاد خبر: اگر شما در حین فعالیت نفس کم می آورید یا ضربان قلب شما به 80 تا 90 درصد حداکثر ضربان قلب می رسد پس می دانید ورزش بی هوازی چه حسی دارد ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۹ - ۱۰:۵۰    
اتحاد خبر: براساس اعلام مسئولان شرکت آب منطقه ای استان بوشهر میانگین افت منابع آب زیرزمینی در آبخوان آبرفتی دشت دهرود و تنگ ارم این استان سالانه 1 ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۹ - ۱۰:۳۴    
اتحاد خبر: وزارت نیرو، اعلام کرد: تا پایان هفته دوم مهر ماه سال آبی جاری، 16 استان کشور با کاهش 100 درصدی بارندگی نسبت به میانگین درازمدت روبرو بوده اند.
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۹ - ۱۰:۲۹    
اتحاد خبر: سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر با اشاره به اهمیت جایگاه پدافند غیرعامل خواستار اختصاص اعتبارات ویژه برای این حوزه شد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۹ - ۱۰:۲۴    
اتحاد خبر: مطمئنا همه ی عاشورا و کربلا سینه زنی و دسته و هیات نیست، شاید ورای همه ی این ها نهضت امام حسین(ع) درس هایی داشت که فقط با کند و کاو و مطالعه می توان به آن رسید.
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۹ - ۱۰:۱۹    
اتحاد خبر:کمپانی موتورسیکلت سازی بی ام و، موسوم به BMW Motorrad، نمایشگاه بین المللی موتورسیکلت Intermot در کلن را برای معرفی سه محصول جدید و جذاب خود، انتخاب کرده است.
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۹ - ۱۰:۱۴    
اتحاد خبر:عباسعلی کدخدایی، سخنگوی شورای نگهبان، در یک گفت وگوی تفصیلی با ایلنا به بیان دیدگاه های خود درباره مسائل مختلف کشور پرداخته است که گزیده آن در ادامه می آید:
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۹ - ۱۰:۱۴    
اتحاد خبر: مرز بین مزاحمت و بازاریابی تلفنی، این روزها بسیار باریک شده است. در خانه، در محل کار، هنگام رانندگی یا صرف ناهار و شام در رستوران هم از دستشان در امان نیستید ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۹ - ۱۰:۱۴    
در آخرین بررسی جهانی مشخص شد جمهوری آفریقای مرکزی خطرناک ترین نقطه جهان در سال 2016 محسوب می شود و می بایست تمامی سفرهای ضروری و غیرضروری به آن لغو شود.
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۹ - ۱۰:۰۹    
اتحاد خبر: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دشتستان در گفتگو با اتحاد خبر در خصوص وضعیت تعمیرات تالار فرهنگ گفت: تعمیرات اساسی از قبیل تعویض صندلی های سالن، موکت کف صحنه سالن ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۹ - ۱۰:۰۹    
اتحاد خبر: ادوارد آلبی نمایش نویس در سن هشتاد و هشت سالگی درگذشت، آثار متعددی از این نمایشنامه نویس به فارسی ترجمه و منتشر شده است.
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۹ - ۱۰:۰۹    
اتحاد خبر:روزنامه وقایع اتفاقیه با رسول کوهپایه زاده،وکیل بابک زنجانی مصاحبه ای انجام داده است.
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۹ - ۱۰:۰۴    
اتحاد خبر: قد و قامتش به دختران نوجوان می ماند و صورتش از آخرین روزهای کودکی روایت می کند. تبلتی قرمز رنگ در دست دارد که دور آن را قاپی صورتی با طرح برجسته عروسک، پوشانده است ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۹ - ۰۹:۵۹    
اتحاد خبر: یک شرکت اپراتور تلفن همراه در آمریکا برای نخستین بار با همکاری با یک اپراتور تلفن همراه ایرانی ، به مشترکانش در داخل ایران نیز سرویس می دهد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۹ - ۰۹:۵۹    
اتحادخبر: از سری مسابقات فوتبال لیگ برتر فوتبال استان بوشهر که هفته چهارم خود را با 5 دیدار سپری میکرد پرسپولیس نوین برازجان هجدهم مهرماه در ورزشگاه تختی برازجان مغلوب سیراف کنگان شد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۹ - ۰۹:۵۰    
اتحادخبر: مراسم عزاداری شبهای محرم در روسناهای شول، تل سرکوه و برمک دشتستان با حضور علیرضا رزمجو بخشدار بخش سعدآباد به اتفاق حجت السلام کشاورز امام جمعه سعدآباد شب یکشنبه برگزار شد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۹ - ۰۹:۵۰    
اتحاد خبر:دبیرکل مجمع نیروهای خط امام(ره)، برخورد قاطع با عدالت گریزی را راهکار اجرای عدالت در جامعه عنوان کرد و گفت که عده ای تحت عنوان عدالت به مردم ظلم کردند.
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۹ - ۰۹:۵۰    
اتحادخبر: آخرین دیدار ایران و کره در مقدماتی جام جهانی، صعود ایران به جام جهانی 2014 را رقم زد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۹ - ۰۹:۵۰    
اتحاد خبر:مطالعه جدید نشان می دهد زنان مسنی که کافئین بیشتری مصرف می کنند کمتر احتمال تجربه اختلال شناختی را دارند.
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۹ - ۰۹:۵۰    
اتحاد خبر:دومین مناظره انتخاباتی میان دو کاندیدای دموکرات و جمهوری خواه برگزار شد.هیلاری کلینتون، کاندیدای دموکرات و دونالد ترامپ، رقیب جمهوری خواه وی پس از آن که برای مناظره وارد سالن شدند ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۹ - ۰۹:۵۰    
اتحادخبر: ماریو بالوتلی با کمک آرایشگرش شبیه کارلوس والدراما، ستاره پیشین کلمبیا شد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۹ - ۰۹:۵۰    
اتحادخبر: مدافع پیشین تیم ملی با تمجید از عملکرد مدافعان این تیم دیدار دیدار با ازبکستان، گفت: کره جنوبی می داند که بازی سختی برابر ایران و تماشاگرانش دارد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۹ - ۰۹:۵۰    
اتحاد خبر:خودروی دست دوم ، کیا، پیکانتو،مدل 2016 به مبلغ 70 میلیون تومان در بازار به فروش می رسد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۹ - ۰۹:۵۰    
اتحاد خبر:غذا دادن به ماهی ها در نمایشگاه ماهی های زینتی و گرمسیری در بانکوک پایتخت تایلند
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۹ - ۰۹:۵۰    
اتحادخبر: معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر گفت: برای کاهش هزینه های تولید گوشت مرغ و صرفه جویی در مصرف گازوئیل طرح گازرسانی در واحدهای مرغ داری استان بوشهر امسال اجرایی می شود.
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۹ - ۰۹:۵۰    
اتحاد خبر:مراسم شب هشتم محرم در مسجد دلگشا برازجان برگزار شد./م
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۹ - ۰۹:۵۰    
اتحادخبر: مدیرعامل پایانه های نفتی ایران گفت: سیاست های اقتصاد مقاومتی در تاسیسات ترمینال نفت خارگ اجرایی شده بگونه ای که فناوری طراحی، ساخت و تعمیر تاسیسات در اختیار مهندسان داخلی صنعت نفت قرار گرفت.
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۹ - ۰۹:۵۰    
اتحادخبر محمدرضا کمالی نژاد: از سری مسابقات لیگ دسته سوم فوتبال کشور و در هفته اول پرسپولیس برازجان که در شوشتر مهمان استقلال این شهر بود بعد از 90 دقیقه تلاش و تساوی یک بر یک ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۹ - ۰۹:۵۰    
اتحادخبر: از سری مسابقات لیگ دسته سوم فوتبال لیگ کشور، هجدهم مهرماه پیام چغادک که از مربی دانا و کاربلد برازجانی مهرداد فرخنده پی سود میبرد یک امتیاز خارج از خانه را در هفته اول مسابقات کسب کرد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۹ - ۰۹:۵۰    
اتحادخبر: مشاور رسانه ای وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: خوشه صنعتی خرمای استان بوشهر نقش مهمی در ایجاد اشتغال و فرآوری این محصول داشته به گونه ای که اشتغال 20 هزار نفر در این خوشه فراهم کرده است.
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۹ - ۰۸:۳۵    
اتحادخبر: پوره سیب زمینی رو با لبو یا ترشی چغندر له شده بنفش کنیم. با هویج پخته و له شده نارنجی. با زردچوبه زرد. با سبزی هایی مثل شوید یا اسفناج سبز کنیم و به صورت توپهای رنگی در ظرف بچینیم.
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۹ - ۰۸:۳۵    
اتحاد خبر: مراسم تعزیه خوانی حضرت علی اکبر"ع" با حضور شبیه خوانان جوان و نوجوان عاشق اهل بیت برگزار گردید.
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۹ - ۰۸:۳۵    
اتحاد خبر:غلامعلی خوشرو سفیر و نماینده دائم کشورمان در سازمان ملل، در نامه ای که به انضمام نامه وزیر امور خارجه ایران برای دبیرکل این سازمان ارسال شد ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۹ - ۰۸:۳۵    
اتحاد خبر:سخنگوی اورژانس تهران تمهیدات در نظر گرفته شده برای تاسوعا و عاشورای حسینی را تشریح کرد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۹ - ۰۸:۳۵    
اتحاد خبر:هرتسفلد بین سال های 1911 تا 1913 میلادی همراه با یک تیم تحقیقاتی از دانشگاه شیکاگو، کاوش هایی را در شهر سامرا آغاز کرد و موفق شد مجموعه ای با ارزش از کتیبه های هخامنشی را شناسایی کند.
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۹ - ۰۸:۲۵    
اتحاد خبر:درهشتمین شب از مراسم سینه زنی عزاداران سالارشهیدان درمسجد جنت ، طی آیینی سرسینه جدید این مسجد انتخاب شد .
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۹ - ۰۸:۲۵    
اتحادخبر: کمتر از سه هفته پس از بانک مرکزی، مرکز آمار نیز یافته های خود از دخل وخرج خانوارها در سال گذشته را منتشر کرد ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۹ - ۰۸:۲۰    
اتحاد خبر:انتخابات سال آینده ریاست جمهوری پیش افتاده، سنت خردادی، به اردیبهشت رسیده، انگار همین هم باعث شده رقابت های انتخاباتی جلو بیفتد ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۹ - ۰۸:۲۰    
اتحادخبر: مدیرعامل گروه کفش ملی از برگزاری مراسمی باشکوه پس از محرم و صفر خبر می دهد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۹ - ۰۸:۲۰    
اتحادخبر: کشور مراکش در اعتراض به تصمیم سعودی ها مبنی بر دریافت هزینه بالا از زائران این کشور حج عمره را تحریم کرد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۹ - ۰۸:۲۰    
اتحادخبر: نرخ بیکاری در بهار امسال نسبت به سال گذشته 1.4 درصد رشد کرد. کارشناسان دلیل چنین اتفاقی را به دلیل کم رمق شدن حرکت اقتصاد ایران در سال گذشته می دانند ولی می گویند نسبت به آینده خوش بین بوده ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۹ - ۰۸:۱۰    
فال روزانه دوشنبه 19 مهر 1395
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۹ - ۰۸:۱۰    
اتحادخبر: مروری بر عناوین مهم روزنامه های صبح کشور.
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۹ - ۰۸:۱۰    
اتحادخبر: مروری بر عناوین مهم روزنامه های صبح کشور
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۹ - ۰۰:۵۰    
اتحاد خبر: ساعت 1:20 بامداد دوم تیر ماه 1395 بود که اتوبوس سربازان ارتش با حمل بار قاچاق از مواد مخدر گرفته تا افاغنه در کیلومتر 17 محور نی ریز - سیرجان با سرعت زیاد واژگون شد و به ته دره سقوط کرد ...