دوشنبه ۰۷ خردادساعت ۱۰:۵۴May 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای اتحاد خبر 5 مهر 1395 - ettehadkhabar.ir

اتحاد خبر 31 تیر 1395 اتحاد خبر 31 مرداد 1395 اتحاد خبر 31 شهریور 1395 اتحاد خبر 30 آبان 1395 اتحاد خبر 30 آذر 1395 اتحاد خبر 30 دی 1395 اتحاد خبر 30 بهمن 1395 اتحاد خبر 30 اسفند 1395 اتحاد خبر 1 مهر 1395 اتحاد خبر 2 مهر 1395 اتحاد خبر 3 مهر 1395 اتحاد خبر 4 مهر 1395 اتحاد خبر 5 مهر 1395 اتحاد خبر 6 مهر 1395 اتحاد خبر 7 مهر 1395 اتحاد خبر 8 مهر 1395 اتحاد خبر 9 مهر 1395 اتحاد خبر 10 مهر 1395 اتحاد خبر 11 مهر 1395 اتحاد خبر 12 مهر 1395 اتحاد خبر 13 مهر 1395 اتحاد خبر 14 مهر 1395 اتحاد خبر 15 مهر 1395 اتحاد خبر 16 مهر 1395 اتحاد خبر 17 مهر 1395 اتحاد خبر 18 مهر 1395 اتحاد خبر 19 مهر 1395 اتحاد خبر 20 مهر 1395 اتحاد خبر 21 مهر 1395 اتحاد خبر 22 مهر 1395 اتحاد خبر 23 مهر 1395 اتحاد خبر 24 مهر 1395 اتحاد خبر 25 مهر 1395 اتحاد خبر 26 مهر 1395 اتحاد خبر 27 مهر 1395 اتحاد خبر 28 مهر 1395 اتحاد خبر 29 مهر 1395 اتحاد خبر 30 مهر 1395 
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۵ - ۲۲:۳۰    
اتحاد خبر:نشست بزرگ یاد یاران به مناسبت هفته دفاع مقدس با همکاری بسیج اصناف دشتستان در محل کاروانسرای مشیر برازجان با حضور فرماندار دشتستان و جمع زیادی از مسوولین و مردم برگزار گردید ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۵ - ۲۰:۰۵    
اتحاد خبر:در شرایطی که احزاب قوی نداریم، حزب های موجود باید مانند یک جبهه، در خانه احزاب با هم باشند و از بحث های تفرقه انگیز بپرهیزند که برای کشور مضر است.
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۵ - ۲۰:۰۰    
اتحاد خبر:در سومین روز از سال تحصیلی جدید، دانش آموزان یک مدرسه ابتدایی در منطقه 5 تهران صبح امروز با بلوک های بزرگ سیمانی شهرداری مواجه شدند که در مقابل در ورودی مدرسه گذاشته شده بود.
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۵ - ۲۰:۰۰    
اتحاد خبر:مریم امیرجلالی امشب در برنامه خندوانه حاضر می شود.
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۵ - ۱۸:۰۵    
اتحاد خبر: آئین تجلیل از رتبه های برتر کنکور سراسری استان بوشهر صبح دوشنبه پنجم مهر ماه برگزار شد. به گزارش اتحاد خبر استاندار بوشهر در این آئین گفت ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۵ - ۱۳:۱۰    
اتحادخبر: این روزها خیلی بیشتر از موفقیت های بانوان در رشته های تیمی و انفرادی می شنویم و این نشان از تواناییهای بانوان در ورزش می باشد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۵ - ۱۲:۴۵    
اتحادخبر- ندا مزارعی: به مانند هفته های گذشته مدیریت انجمن گردشگران دشتستان بر آن شد به گفتگویی تخصصی با حضور کارشناس ارشد حقوق جزا و جرم شناسی در صفحه ی مجازی انجمن بپردازد ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۵ - ۱۱:۳۵    
اتحادخبر: موسسه آلیانز با محاسبه دارایی های منقول شهروندان کشورها 6 کشور ثروتمند جهان را معرفی کرد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۵ - ۱۱:۲۵    
اتحادخبر: به دنبال تجمع دیروز متقاضیان مسکن مهر مقابل ساختمان وزارت راه، وزیر راه دستور تشکیل کمیته بررسی قیمت ها را صادر کرد ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۵ - ۱۰:۵۵    
اتحادخبر: سرمربی پرسپولیس اعتقاد دارد طارمی تازه آماده شده بود.
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۵ - ۱۰:۵۵    
اتحادخبر:استاندار بوشهر گفت: برای افزایش ثبت نام اینترنتی سرشماری نفوس و مسکن 2 هزار مدیر مدرسه استان بوشهر در این سرشماری مشارکت دارند.
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۵ - ۱۰:۵۰    
اتحادخبر: بیشتر بازی های فوتبال در لیگ های مختلف اروپایی انجام شدند که در جریان برگزاری آنها، لحظه های زیبایی به ثبت رسیدند.
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۵ - ۱۰:۵۰    
اتحادخبر: این همایش به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار می شود.
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۵ - ۱۰:۴۰    
اتحادخبر: مسابقات انتخابی بزرگسالان آقایان استان بوشهر با شرکت 39 بازیکن از شهرستانهای بوشهر، دشتستان، تنگستان، جم ، دشتی ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۵ - ۱۰:۳۵    
اتحادخبر: رهبر معظم انقلاب در ابتدای جلسه درس خارج فقه درباره دیدار خصوصی با رئیس جمهور سابق توضیحاتی ارائه کردند ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۵ - ۱۰:۲۵    
اتحادخبر: پنج ماه از اعلام خبر شناسنامه دار شدن جزایر جنوبی کشور که قرار بود تا پایان سال انجام شود می گذرد اما این طرح به دلیل تامین نشدن اعتبار و بودجه لازم ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۵ - ۱۰:۲۰    
اتحادخبر: با گذشت چند روز از آغاز مرحله نخست طرح موسوم به L.E.Z در محدوده زوج و فرد، کم نیستند افرادی که هنوز نمی دانند که خودروهایشان باید گواهی معاینه فنی را دارا باشند یا خیر.
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۵ - ۱۰:۱۵    
اتحادخبر: رئیس سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی از دریافت رای دیوان عدالت اداری برای لغو ممنوعیت واردات خودروهای لوکس متروکه خبرداد و گفت: مزایده فروش 137 خودروی لوکس تا پایان مهر برگزار می شود.
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۵ - ۱۰:۱۵    
اتحادخبر: یک کارشناس مسائل استراتژیک می گوید: در آینده احتمالاٌ شاهد تعمیرات اساسی، انتقال قطعات،تکنولوژی، تجربیات و حتی عملیات های مشترک دریایی بین ایران و ایتالیا خواهیم بود.
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۵ - ۱۰:۱۰    
اتحادخبر: بانک مرکزی اعلام کرد: نرخ تورم در 12ماه منتهی به شهریورماه 1395 نسبت به مدت مشابه پارسال معادل 8.8 درصد است.
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۵ - ۱۰:۰۵    
اتحادخبر: ازدست دادن حافظه و ابتلا به آلزایمر، این روزها مایه نگرانی اغلب آدم هایی است که از 50 یا حتی 40سالگی عبور می کنند ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۵ - ۱۰:۰۵    
اتحادخبر: سلامتی مهمترین رکن یک زندگی سالم، موفق و شاد است. این جمله یک پیشنهاد یا بهتر است بگوییم یک توصیه ضروری به کارمندان و پشت میز نشینان طولانی مدت است.
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۵ - ۱۰:۰۰    
اتحادخبر: آب منبع خوبی برای حفظ و شادابی پوست به شمار می رود، برای سلامت قلب مفید است، انرژی را افزایش داده و باعث کاهش وزن است و ترکیب اصلی نسوج بدن است و به طور متوسط حدود 65 درصد وزن بدن یک شخص ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۵ - ۰۹:۴۵    
اتحادخبر: امید، امید این روزهای پرسپولیس است. تیمی که برای قهرمانی یک عالیشاه آماده دارد که هم گل می زند و هم پاس گل می دهد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۵ - ۰۹:۴۵    
اتحادخبر: مدیرعامل استقلال و مشاور کمیته فوتسال راهی کلمبیا شد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۵ - ۰۹:۴۰    
اتحادخبر: برانکو نارضایتی بازیکنان نیمکت نشین پرسپولیس را مسئله ای عادی می داند.
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۵ - ۰۹:۴۰    
اتحادخبر: با خروج یحیی گل محمدی از ذوب آهن حالا زمزمه مذاکره با اسکوچیچ شنیده می شود.
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۵ - ۰۹:۲۰    
اتحادخبر: رئیس پژوهش و شناسایی کالا شرکت پایانه های نفتی ایران از ساخت بیش از 14 میلیارد و 636 میلیون ریال کالای راهبردی با استفاده توانمندی های داخلی در این شرکت در شش ماه نخست امسال خبر داد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۵ - ۰۹:۱۵    
اتحادخبر: مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر گفت: بیش از 31 هزار خانوار استان بوشهر کمک هزینه معیشتی دریافت کردند.
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۵ - ۰۹:۱۵    
اتحادخبر: رئیس اداره مدیریت بهداشت و بیماری های طیور دامپزشکی بوشهر از اجرای طرح پایش آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان در استان خبر داد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۵ - ۰۹:۰۰    
اتحاد خبر: وقتی نام زندان را می شنویم، در ذهن خود تصویری از تبهکاران خطرناک یا روزهای تلخ و کسالت باری را که پشت میله ها سپری می شوند ترسیم می کنیم و آرزو داریم هرگز آن را از نزدیک تجربه نکنیم.
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۵ - ۰۸:۵۵    
اتحاد خبر: یکی از پُر هشتگ ترین اتفاق های اخیر در شبکه های اجتماعی کشور مساله ی ناموسی جدایی آنجلینا جولی از براد پیت بود ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۵ - ۰۸:۵۰    
اتحادخبر: رئیس سازمان بسیج جامعه زنان گفت: وجود هفت هزار شهیده زن دردوران دفاع مقدس باعث ثبت حماسه آفرینی این قشر در تاریخ شده است.
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۵ - ۰۸:۵۰    
اتحاد خبر: محمدعلی رامین (معاون مطبوعاتی دولت احمدی نژاد) در نامه ای خطاب به احمدی نژاد به رفتار برخی هوادارانش اعتراض کرد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۵ - ۰۸:۴۵    
وبسایت عصر ایران: پلیس فیلیپین در صحنه قتل یک مظنون به قاچاق مواد مخدر در شهر توندو تشکیل هرم انسانی در جریان جشنواره سنتی " لا مِرس " در شهر بارسلونا اسپانیا ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۵ - ۰۸:۴۵    
اتحاد خبر: موسسه آلیانز با محاسبه دارایی های منقول شهروندان کشورها 6 کشور ثروتمند جهان را معرفی کرد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۵ - ۰۸:۴۰    
اتحاد خبر: تعدادی از نمایندگان در تذکری به رئیس جمهور خواستار لزوم تذکر به سخنگوی دولت برای حفظ حرمت مراجع عظام تقلید شدند.
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۵ - ۰۸:۴۰    
اتحادخبر: مروری بر عناوین مهم روزنامه های صبح کشور
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۵ - ۰۸:۳۵    
اتحاد خبر: مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت با بیان اینکه صدور روادید سفر عتبات از امروز آغاز شد، گفت: سقف تعهد بیمه زائران اربعین 192 میلیون تومان است؛ زائران اربعین فریب دسیسه کلاهبرداران را نخورند.
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۵ - ۰۸:۳۵    
اتحاد خبر: آکواریوم داشتن در خانه اتفاق هیجان انگیزی است، مخصوصا اگر شکل متفاوتی از آن چیزی که در ذهن داریم را داشته باشند.
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۵ - ۰۸:۳۰    
اتحاد خبر: مدیرکل محیط زیست استان بوشهر از حمایت از پلنگ در حال انقراض در دشتستان خبر داد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۵ - ۰۸:۲۵    
اتحاد خبر: نخستین مناظره هیلاری کلینتون و دونالد ترامپ، دو نامزد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا قرار است دوشنبه شب در دانشگاه هوفستر، در جزیره لانگ آیلند ایالت نیویورک ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۵ - ۰۸:۲۵    
اتحاد خبر: وزیر آموزش و پرورش درباره پیشنهاد سازمان محیط زیست مبنی بر کاهش ساعت و یا تعطیلی مدارس در فصل پاییز به علت آلودگی هوا گفت: وضعیت تعطیلی دو هفته ای مدارس در پاییز هنوز مشخص نیست.
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۵ - ۰۸:۲۰    
اتحاد خبر: معاون پایانه میعانات گازی شرکت پالایش گاز فجر جم در بندر سیراف استان بوشهر گفت: در 6 ماه نخست سال جاری 3 میلیون و 750 هزار بشکه میعانات گازی از این پایانه به خارج از کشور صادر شد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۵ - ۰۸:۱۵    
مروری بر عناوین مهم روزنامه های ورزشی کشور
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۵ - ۰۸:۱۵    
چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است دوست عزیزی که 5 مهر به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! همراه با جشن تولد امسالتان تفریح، خوشگذرانی و لذت از زندگی به سراغتان خواهند آمد ...