پنجشنبه ۰۳ خردادساعت ۲۲:۱۵May 2024 23
جستجوی پیشرفته

خبرهای اتحاد خبر 6 مهر 1395 - ettehadkhabar.ir

اتحاد خبر 31 تیر 1395 اتحاد خبر 31 مرداد 1395 اتحاد خبر 31 شهریور 1395 اتحاد خبر 30 آبان 1395 اتحاد خبر 30 آذر 1395 اتحاد خبر 30 دی 1395 اتحاد خبر 30 بهمن 1395 اتحاد خبر 30 اسفند 1395 اتحاد خبر 1 مهر 1395 اتحاد خبر 2 مهر 1395 اتحاد خبر 3 مهر 1395 اتحاد خبر 4 مهر 1395 اتحاد خبر 5 مهر 1395 اتحاد خبر 6 مهر 1395 اتحاد خبر 7 مهر 1395 اتحاد خبر 8 مهر 1395 اتحاد خبر 9 مهر 1395 اتحاد خبر 10 مهر 1395 اتحاد خبر 11 مهر 1395 اتحاد خبر 12 مهر 1395 اتحاد خبر 13 مهر 1395 اتحاد خبر 14 مهر 1395 اتحاد خبر 15 مهر 1395 اتحاد خبر 16 مهر 1395 اتحاد خبر 17 مهر 1395 اتحاد خبر 18 مهر 1395 اتحاد خبر 19 مهر 1395 اتحاد خبر 20 مهر 1395 اتحاد خبر 21 مهر 1395 اتحاد خبر 22 مهر 1395 اتحاد خبر 23 مهر 1395 اتحاد خبر 24 مهر 1395 اتحاد خبر 25 مهر 1395 اتحاد خبر 26 مهر 1395 اتحاد خبر 27 مهر 1395 اتحاد خبر 28 مهر 1395 اتحاد خبر 29 مهر 1395 اتحاد خبر 30 مهر 1395 
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۶ - ۲۱:۳۳    
اتحاد خبر:واگذاری تامین آب به شهرداری ها در ایران به دلیل لزوم انتقال در فواصل طولانی یا اشتراک بعضی خطوط انتقال بین چند استان امکان پذیر نیست و بر پیچیدگی های این موضوع می افزاید.
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۶ - ۲۰:۵۸    
اتحاد خبر:روزنامه شرق در صفحه اول خود با انتشار کاریکاتوری از نادر قاضی پور، گزارشی درباره نماینده جنجالی ارومیه در مجلس منتشر کرد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۶ - ۲۰:۳۳    
اتحاد خبر: شهردار آب پخش از تحویل یکی از پیشرفته ترین و مدرن ترین خودروهای آتش نشانی موجود در کشور به شهرداری آب پخش خبر داد ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۶ - ۲۰:۰۸    
اتحاد خبر:عضو شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان با اعلام این خبر که محمدعلی نجفی به عنوان رئیس ستاد آقای روحانی برای انتخابات آینده انتخاب شده است ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۶ - ۱۹:۴۸    
اتحاد خبر:مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت در مراسم تولد هنرمندان متولد مهرماه، گفت: گاهی عده ای می گویند مگر ما بچه ایم که برای مان جشن تولد می گیرید؟ اما من معتقدم ما در دوره ای هستیم که هنرمندان ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۶ - ۱۹:۴۳    
اتحاد خبر:تصویر تکان دهنده مربوط به لاشه یک فیل که به شدت شکنجه شده بسیاری از مردم دنیا - حتی آنهایی که اعتقادی به دفاع از حیوانات را ندارند- به شدت تحت تاثیر قرار داده است./م
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۶ - ۱۹:۴۳    
اتحاد خبر:خودروی زانتیا که در سه راه آذری در حال حرکت بود به طور ناگهانی دچار حریق شد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۶ - ۱۹:۳۸    
اتحاد خبر:مهناز افشار و محمدرضا گلزار با تیپ جدید در سفره خانه سنتی/عکس
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۶ - ۱۹:۳۳    
اتحاد خبر:مجید صالحی و دوقلوهایش امشب مهمان ویژه خندوانه خواهند بود.این برنامه ساعت 23 از شبکه نسیم پخش می شود.
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۶ - ۱۹:۳۳    
اتحاد خبر:معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: آموزش اسکیت سواری ماموران انتظامی برای دستگیری سریعتر مجرمان جزو برنامه های ناجا قرار گرفت.
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۶ - ۱۹:۲۳    
اتحاد خبر: بیژن زنگنه وزیر نفت ایران در گفت و گوی تازه خود با شبکه خبری بلومبرگ به بیان مواضع ایران درباره میزان تولید نفت و اختلاف نظر با عربستان سعودی پرداخته است.
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۶ - ۱۳:۰۸    
اتحادخبر: محمود احمدی نژاد با ارسال نامه ای به مقام معظم رهبری اعلام کرد که در عمل به منویات معظم له، برنامه ای برای حضور در عرصه رقابت های انتخاباتی سال آینده ندارد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۶ - ۱۲:۳۳    
اتحاد خبر:به مناسبت هفته دفاع مقدس شریفی شهردار،قلیزاده رئیس تقوی نایب رئیس شورای اسلامی سعدآباد به اتفاق کارکنان با حجت السلام کشاورز امام جمعه سعدآباد دیدارنمودنند.
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۶ - ۱۱:۴۸    
اتحادخبر: رئیس اداره بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر با غیرمجاز دانستن مصرف روغن زیتون نوع پوماس؛ از مردم خواست نسبت به استفاده از آن خودداری کنند.
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۶ - ۱۱:۴۳    
اتحادخبر: هفته هفتم لیگ برتر پلن اصلی برنامه نود این هفته بود که دست به افشاگری بزرگی زد. افشاگری در مورد قرارداد ویژه یک شرکت خصوصی با سازمان لیگ برای بلیط فروشی لیگ برتر ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۶ - ۱۱:۴۳    
اتحادخبر: مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری از افزایش وام ضروری بازنشستگان به 3 میلیون تومان خبرداد و گفت: عملیات مربوط به پرداخت وام های ضروری از دو هفته آینده آغاز می شود.
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۶ - ۱۱:۳۸    
اتحاد خبر: مرد یخی اوتزی 5300 سال قبل می زیست. به علت یخ زدن بدنش و حفظ آن به شکل مومیایی طبیعی اوتزی را از نزدیک میشناسیم.
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۶ - ۱۱:۳۸    
اتحادخبر: در حالی که رئیس پلیس راه کشور از کاهش 2 درصدی آمار سوانح رانندگی خبر داده، جانشین رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی کشور معتقد است که این آمار 3/6 درصد افزایش داشته است.
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۶ - ۱۱:۳۳    
اتحادخبر: بانک مرکزی اعلام کرد: در 12ماه منتهی به شهریورماه 1395 نرخ تورم نسبت به مدت مشابه سال گذشته معادل 8.8 درصد است ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۶ - ۱۱:۲۸    
اتحاخبر: سرمربی تیم السیلیه قطر اعلام کرد به دلیل عملکرد نه چندان مطلوب هافبک بحرینی در ادامه فصل قصد تغییر این بازیکن با هافبک آسیایی دیگری را دارد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۶ - ۱۱:۲۳    
اتحادخبر: تفاهم نامه همکاری دانشگاه پیام نور استان بوشهر و پارک علم وفناوری خلیج فارس با هدف حمایت از نخبگان و نوآوران و صاحبان فناوری منعقد شد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۶ - ۱۱:۱۸    
اتحاد خبر: فرشاد اسماعیلی می گوید اگر موفق بوده به خاطر همبازی هایش بوده است.
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۶ - ۱۱:۱۳    
اتحادخبر: مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر گفت: در دومین روز از هفته گردشگری، دو اقامتگاه گردشگری در شهرستان های دشتی و دیر استان بوشهر افتتاح می شود ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۶ - ۱۱:۱۳    
اتحادخبر: مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران از تلاش این شرکت برای افزایش قابلیت رقابتی صادرات نفت خام خبر داد و گفت: در این راستا تاسیسات پایانه های نفتی تجهیز و نوسازی شده است.
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۶ - ۱۱:۰۸    
اتحادخبر: در نشست انتخابات هیئت رئیسه شورای اسلامی شهرستان دیر، عبدالحسین ابراهیمی با تعامل همه اعضای شورا و بدون رأی گیری به سمت رئیس این شورا انتخاب شد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۶ - ۱۰:۵۸    
اتحادخبر: می خواهید بدانید در پاییز 2016، چه مدل کیف دستی هایی به بازار آمده اند؟ جمعیت هفته مد شاید بسیاری از این مدل کیف ها را در چند هفته اخیر نمایش داده باشند ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۶ - ۱۰:۵۸    
اتحاد خبر: چهره واقعی دختر طرفدار پرسپولیس که با گریم به ورزشگاه می رود مشخص شد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۶ - ۱۰:۵۳    
اتحادخبر: نورث وست، اولین فرزند کیم کاراشیان و کانیه وست، جزو یکی از خوش لباس ترین کودکان جهان است. او معمولا مانند مادرش لباس می پوشد و در سن پایین، نام اش را در دنیای مد و فشن مطرح کرده است.
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۶ - ۱۰:۵۳    
برای درج دیدگاه، انتقاد و پیام هایتان در این ستون از طریق نظرات خبرهای سایت، ارسال پیامک به شماره 09010788473، تماس با شماره 34230940-077 و ارسال ایمیل ettehadkhabar@gmail.com اقدام فرمایید .
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۶ - ۱۰:۳۳    
اتحاد خبر: سخنان مقام معظم رهبری در مورد پرهیز از ایجاد فضای دوقطبی در انتخابات ریاست جمهوری با استقبال و تایید نمایندگان مجلس و فعالین سیاسی کشور مواجه شد ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۶ - ۱۰:۰۹    
اتحادخبر: ایران در ادامه تحرکات استراتژیکش در آب های منطقه برای انجام توافقی با رم برای پهلو گرفتن ناوهای جنگی اش در بنادر ایتالیا مذاکراتی را صورت داده است.
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۶ - ۱۰:۰۴    
اتحادخبر: روند رشد جمعیت در کانادا و مشوق های دولت این کشور برای افزایش جمعیت این کشور گزارش می دهد .
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۶ - ۱۰:۰۴    
اتحادخبر: علی اکبر صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی در حاشیه شصتمین نشست سالیانه آژانس انرژی اتمی در وین دیدارهای خود با سرگئی کرینکو رئیس روس اتم ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۶ - ۰۹:۴۹    
اتحادخبر: با اینکه امروز سخنان رهبر انقلاب در خصوص مصلحت نبودن حضور احمدی نژاد در انتخابات ریاست جمهوری منتشر شد اما متاسفانه هنوز هم عده ای از یاران بهاری محمود سعی در وارونه نشان دادن ماجرا دارند ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۶ - ۰۹:۳۹    
اتحادخبر: پاسور تیم ملی والیبال ایران از بازی های ملی برای همیشه خداحافظی کرد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۶ - ۰۹:۲۹    
اتحادخبر: حسنیه حمیدیان نایب رییس هیات تکواندو دشتستان از افتخارات و کمبودهای ورزش تکواندو گفته که در این مصاحبه شرح آن را می خوانیم:
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۶ - ۰۹:۱۴    
اتحادخبر: قانون تسهیل ازدواج در سال 1384 به تصویب مجلس شورای اسلامی رسید که هدف از تصویب این قانون کمک دولت برای ازدواج آسان جوانان بود ولی با گذشت 11 سال از تصویب، به قانونی متروک تبدیل شده است.
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۶ - ۰۹:۱۴    
اتحادخبر: 70 درصد کارگران کشور هر ماه حداقل دستمزد را می گیرند و به سختی گذران زندگی می کنند، با این وجود دولت به دنبال آن است که اجازه یابد حداقل دستمزد کارگران را کمتر از نرخ تورم افزایش دهد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۶ - ۰۸:۵۹    
اتحادخبر: رئیس بسیج جامعه زنان گفت: انتشارات لشکر فرشتگان برای انتقال فرهنگ انقلابی به شیوه ساماندهی شده به جامعه به ثبت رسید.
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۶ - ۰۸:۵۴    
اتحادخبر: مدیرکل حفاظت محیط زیست استان بوشهر گفت: 9 متخلف شکار و صید در عرصه های منابع طبیعی شهرستان دشتستان به همراه سلاح های گلوله زنی و ساچمه زنی دستگیر شدند.
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۶ - ۰۸:۵۴    
اتحادخبر: مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر گفت: با توجه به هزینه تولید هر متر مکعب آب از آب شیرین کن شش هزار و 150 تومان و 450 تومان در اختیار مشترکان قرار می گیرد تفاوت قیمت آن با پرداخت ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۶ - ۰۸:۵۴    
اتحادخبر: استاندار بوشهر گفت: خسارت پرورش دهندگان میگوی استان بوشهر از سوی صندوق بیمه کشاورزان پرداخت شود تا تولیدکنندگان این آبزی رغبت بیشتری برای بیمه سایت های پرورشی داشته باشند.
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۶ - ۰۸:۴۹    
اتحادخبر: در مراسمی از دریانوردان نمونه استان بوشهر در عرصه های تجارت ،دریانوردی و پاسداران مرز دریایی خلیج فارس تجلیل شد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۶ - ۰۸:۴۴    
اتحادخبر: بار دیگر اتفاقاتی در مجامع بین المللی رخ داده که به ضرر ورزش ایران است و شاید مسئولان ورزش کشور نیز به دلیل نداشتن قدرت و نفوذ کافی نتوانند مانع این اتفاق شوند.
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۶ - ۰۸:۴۴    
اتحادخبر: رییس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس به ادعاهای مدیر عامل پیشین استقلال در خصوص مبلغ قرارداد بازیکنان سرخپوش واکنش خاصی نشان نداد و فقط گفت: باشگاه های بزرگ هزینه های بالایی هم دارند.
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۶ - ۰۸:۴۴    
اتحادخبر: باید شرایط و وضع موجود حفظ شود، هر کسی بخواهد این وضعیت را به هم بزند، تفاوتی نمی کند چه کسی باشد، به راحتی در این فوتبال تخطئه می شود.
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۶ - ۰۸:۳۹    
اتحادخبر: شما در واقع از کل زمان در دسترس تان(بیداری)، 63% اش را در محل کار صرف می کنید و این بخش بزرگی از زندگی شما است ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۶ - ۰۸:۳۹    
اتحادخبر: هیچ چیز بدتر از نوشیدن یک فنجان قهوه جوشیده و بدطعم نیست. اما خوشبختانه ترفندهای ساده ای برای پیشگیری از خراب شدن این نوشیدنی خوش عطر وجود دارد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۶ - ۰۸:۳۹    
اتحادخبر: پس از گذشت پنج هفته از شروع فصل جدید بوندس لیگا نکات جالب توجهی به چشم می خورد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۶ - ۰۸:۳۴    
Catherine Elise "Cate" Blanchett، زاده 14 مه 1969، بازیگر و تهیه کننده ی مشهور استرالیایی است که در طول حرفه ی بازیگری خود تحسین و تمجید بسیاری را همراه خود داشته از جمله 6 جایزه AACTA دو جایزه ی ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۶ - ۰۸:۳۴    
اتحادخبر: استون مارتین به تازگی از خودروی ونکوئیش زاگاتو رونمایی کرده و حتی نسخه ولانته را نیز در اختیار دارد ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۶ - ۰۸:۲۹    
اتحادخبر: جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: پس از واقعه عاشورا که عظمت ابدی و قله رفیعی از فضائل و شگفتی ها را ساخت، جنگ تحمیلی منحصربه فردترین جنگ تاریخ بشر است ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۶ - ۰۸:۲۹    
اتحادخبر: وزیر ارشاد در سفر به اصفهان گفت: متأسفانه برخی شهرداران و مدیران شهری به بناهای تاریخی نگاه ندارند و موجب تخریب آن ها می شوند و بجای آن ها، بناهای غربی و با معماری ناآشنا بنا می کنند.
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۶ - ۰۸:۲۴    
اتحادخبر: معاون مرکز آمار ایران گفت: تا ساعت شش عصر دوشنبه 116 هزار خانوار در سرشماری اینترنتی شرکت کرده اند.
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۶ - ۰۸:۲۴    
اتحادخبر: پدر یک عروس در موریتانی از خواستگار دخترش خواست که یک میلیون صلوات بر پیامبر را مهر دخترش قرار دهد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۶ - ۰۸:۲۴    
اتحادخبر: روز دوشنبه، بازار معاملات نقدی زودتر از موعد و حتی قبل از معاملات فردایی شروع شد. این خرق عادت به طور جدی معادلات بازار را تغییر داد ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۶ - ۰۸:۱۹    
اتحادخبر: آمارهای بانک مرکزی نشان می دهد نرخ تورم نقطه به نقطه در شهریورماه به 9/5 درصد رسیده است و طی سه ماه تابستان سال جاری روند صعودی داشته است ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۶ - ۰۸:۱۴    
فال روزانه سه شنبه 6 مهر 1395
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۶ - ۰۸:۱۴    
اتحادخبر: مروری بر عناوین مهم روزنامه های صبح کشور
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۰۶ - ۰۸:۱۴    
اتحادخبر: مروری بر عناوین مهم روزنامه های صبح کشور.