دوشنبه ۰۷ خردادساعت ۱۶:۲۱May 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای اتحاد خبر 15 مهر 1395 - ettehadkhabar.ir

اتحاد خبر 31 تیر 1395 اتحاد خبر 31 مرداد 1395 اتحاد خبر 31 شهریور 1395 اتحاد خبر 30 آبان 1395 اتحاد خبر 30 آذر 1395 اتحاد خبر 30 دی 1395 اتحاد خبر 30 بهمن 1395 اتحاد خبر 30 اسفند 1395 اتحاد خبر 1 مهر 1395 اتحاد خبر 2 مهر 1395 اتحاد خبر 3 مهر 1395 اتحاد خبر 4 مهر 1395 اتحاد خبر 5 مهر 1395 اتحاد خبر 6 مهر 1395 اتحاد خبر 7 مهر 1395 اتحاد خبر 8 مهر 1395 اتحاد خبر 9 مهر 1395 اتحاد خبر 10 مهر 1395 اتحاد خبر 11 مهر 1395 اتحاد خبر 12 مهر 1395 اتحاد خبر 13 مهر 1395 اتحاد خبر 14 مهر 1395 اتحاد خبر 15 مهر 1395 اتحاد خبر 16 مهر 1395 اتحاد خبر 17 مهر 1395 اتحاد خبر 18 مهر 1395 اتحاد خبر 19 مهر 1395 اتحاد خبر 20 مهر 1395 اتحاد خبر 21 مهر 1395 اتحاد خبر 22 مهر 1395 اتحاد خبر 23 مهر 1395 اتحاد خبر 24 مهر 1395 اتحاد خبر 25 مهر 1395 اتحاد خبر 26 مهر 1395 اتحاد خبر 27 مهر 1395 اتحاد خبر 28 مهر 1395 اتحاد خبر 29 مهر 1395 اتحاد خبر 30 مهر 1395 
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۵ - ۲۲:۱۹    
اتحاد خبر: یکی از بالاترین رقم های خسارت در بیمه شخص ثالث و حوادث سرنشین اتومبیل در تاریخ صنعت بیمه در استان بوشهر بابت دیه جرح یکی از بانوان دشتستانی توسط بیمه ایران مرکز برازجان پرداخت شد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۵ - ۲۱:۰۴    
اتحاد خبر:همزمان با فرا رسیدن ماه محرم، انجمن نوای دشتستانی بر آن شده است تا در طول این ایام، هر شب به طور جداگانه به معرفی یکی از مساجد و نوحه خوان های شهرستان دشتستان بپردازد...
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۵ - ۱۲:۳۴    
اتحاد خبر: در استان بوشهر همانند سایر شهرهای کشور در ماه محرم علاوه بر مراسم زنجیر زنی، سینه زنی سنتی و روضه خوانی آیین های خاصی ویژه استان برگزار می شود.
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۵ - ۱۲:۱۹    
اتحادخبر: فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: علت اصلی دفاع ما از سوریه این است که در زمان جنگ و در دوره ای که تمام کشورهای عربی در برابر ما قرار گرفته بودند سوریه از ما حمایت کرد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۵ - ۱۲:۰۴    
اتحادخبر: با فرا رسیدن ماه محرم الحرام و ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین(ع) بازاریان کرمان علم ها و پرچم ها و نشان های عزاداری خود را بر سردر مغازه ها و دیوارهای بازار تاریخی این شهر نصب کرده و ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۵ - ۱۱:۳۴    
اتحادخبر محمد باقر عباسی سملی: یکی از مواهب نهفته در تاریخ ملل با تمدنهای کهن از جمله ملت ایران، آموزه های عینی علل و عوامل انحطاط تمدن ها و انقراض سلسله های مختلف حکومتی در چنین کشورهایی است ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۵ - ۱۱:۰۹    
اتحاد خبر: بین هنرمندان معاصر ایرانی کمتر هنرمندی را می توانیم پیدا کنیم که به اندازه سهراب سپهری زندگی ای در انزوا پیشه کرده باشد و در عین تا این اندازه بین مخاطبانش محبوبیت داشته باشد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۵ - ۱۱:۰۹    
اتحاد خبر: هریت تابمن زن بسیار مشهوری در ینگه دنیاست. محبوبیت این زن به حدی است که حتی قرار است عکس رییس جمهور آمریکا را از روی اسکناس 20 دلاری بردارند و به جایش تصویر او را بگذارند.
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۵ - ۱۱:۰۴    
اتحاد خبر: هفته مد لندن London Fashion Week یکی از فشن شوهای بین المللی است که سالانه دو بار در ماه های فوریه و سپتامبر در لندن برگزار می شود ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۵ - ۱۰:۵۹    
اتحاد خبر: دکتر محسن آشوری، استاد دانشگاه با بیان این که ازدواج یک پیوند الهی است در خصوص ازدواج های سپید گفت: ازدواج سپید نتیجه کاهش ازدواج در کشور و افزایش سن ازدواج است.
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۵ - ۱۰:۵۹    
اتحادخبر: استاندار بوشهر گفت: دهکده گردشگری دریایی بوشهر دارای ظرفیت های مهمی است که بخش خصوصی طرح های ایجاد هتل دریایی در این دهکده اجرا می کند.
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۵ - ۱۰:۵۹    
اتحاد خبر: در حالی که صنایع بزرگ به سوی دیجیتالی شدن گام برداشته اند، کمپانی های فناوری از جمله اپل، گوگل و مایکروسافت در رتبه های یک، دو و چهارم جدول برترین برندهای 2016 جهان قرار گرفته اند.
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۵ - ۱۰:۵۴    
اتحادخبر: رئیس شورای هیئت های مذهبی استان بوشهر گفت: همزمان با نخستین جمعه محرم الحرام در 550 نقطه شهری و روستایی استان بوشهر با حضور هزاران نوزاد و کودک مراسم شیرخوارگان حسینی برگزار می شود.
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۵ - ۱۰:۵۴    
اتحاد خبر: مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: انتخاب شهر پایتخت کتاب انگیزه خوبی برای فعالیت بیشتر در حوزه کتاب است.
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۵ - ۱۰:۴۴    
اتحادخبر: فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه گفت: شهدای مبارزه مستقیم با آمریکا در خلیج فارس درس و آموزه های خود را از فرهنگ عاشورا فرا گرفته اند که این چنین بااستکبار جهانی مقتدرانه مبارزه می کنند.
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۵ - ۱۰:۳۹    
اتحادخبر: مراسم عزاداری شب چهارم محرم در مسجد دلگشای برازجان برگزار شد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۵ - ۱۰:۲۹    
اتحاد خبر: مرزبانان ایتالیا بیش از 5600 مهاجر را از قایق های سرگردان در آب های ساحلی لیبی نجات داده اند ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۵ - ۱۰:۲۴    
اتحاد خبر: رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای بوشهر گفت: دوره آموزشی کشتکار گندم با همکاری جهاد کشاورزی شهرستان برای کشاورزان روستای کره بند برگزار شد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۵ - ۱۰:۱۹    
اتحاد خبر: معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی گفت: باتوجه به اینکه همه بنادر استان بوشهر به اطفای حریق مجهز شدند ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۵ - ۱۰:۰۹    
اتحادخبر: مراسم عزاداری شب چهارم محرم در مسجد امام حسن مجتبی (ع) در برازجان برگزار شد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۵ - ۱۰:۰۹    
اتحادخبر: بر اساس گزارش رسمی بانک مرکزی، قیمت 5 گروه کالایی در بازار افزایش یافت، بر این اساس قیمت برنج، گوشت قرمز، حبوبات، روغن نباتی و سبزی های تازه باز هم گران شد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۵ - ۱۰:۰۹    
اتحادخبر: مراسم عزاداری شب چهارم محرم در حسینیه سید اسماعیل جعفری نوحه خوانی ذاکر اهل بیت حاج ابراهیم ملاح زاده اعزامی از بوشهر برگزار شد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۵ - ۰۹:۵۹    
اتحاد خبر: فوتبال بازی ساده ای است که البته با حضور تیم حریف همه چیز پیچیده و دشوار می شود.
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۵ - ۰۹:۵۴    
اتحادخبر: بهروز منتقمی که سابقه مدیریت ورزش استانهای مازندران، اصفهان، مرکزی و البرز را دارد، با حکم سید مناف هاشمی سرپرست اداره کل توسعه منابع انسانی وزارت ورزش و جوانان شد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۵ - ۰۹:۵۴    
اتحادخبر: رئیس حراست اداره کل ورزش و جوانان بعنوان مدیر نمونه حراست در سال 94 برگزیده شد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۵ - ۰۹:۲۹    
اتحادخبر: اعضای شورای امنیت سازمان ملل در پی شش نشست نظرخواهی و رای گیری های غیر رسمی سرانجام آنتونیو گوترس نخست وزیر سابق پرتغال و کمیسر عالی پناهندگان این سازمان را به عنوان نامزد نهایی دبیرکلی این ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۵ - ۰۹:۲۴    
اتحادخبر: یوزهای ایرانی امروز در یکی از مهم ترین دیدارهای خود در راه رسیدن به جام جهانی 2018 در خانه ازبکستان به میدان می روند.
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۵ - ۰۸:۵۹    
اتحاد خبر: نشست هم اندیشی شهردار برازجان با فعالان اجتماعی، با موضوع سرشماری نفوس و مسکن عصر چهارشنبه برگزار شد ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۵ - ۰۸:۵۴    
اتحاد خبر: یکی از وجوه مواجهه ما با مرگ از آن روی که عزیزی را از دست می دهیم یا با مرگ فردی با آن از نزدیک برخورد می کنیم، در اندیشه ای است که به ما به ارث رسیده است.
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۵ - ۰۸:۵۴    
اتحاد خبر:شورای اداری بخش ارم به منظور تودیع و معارفه بخشدار ارم با حضور فرماندار دشتستان ، مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری بوشهر ، مسئولین ادارات بخش ارم ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۵ - ۰۸:۳۹    
اتحاد خبر: یک شهروند اهل شهرستان نور امروز در مقابل اداره دارایی این شهرستان اقدام به خودسوزی کرد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۵ - ۰۸:۳۹    
اتحادخبر: شاهزاده ویلیام، دوک کمبریج بزرگترین فرزند چارلز، شاهزاده ولز و دایانا، شاهدخت ولز و نوه الیزابت دوم و شاهزاده فیلیپ، دوک ادینبرا می باشد. همسر او کاترین میدلتون است ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۵ - ۰۸:۳۹    
اتحاد خبر: رئیس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه حرمت قم باید حفظ شود از همین رو با اجرای برنامه هایی تحت عنوان تئاتر خیابانی که کنترلی بر آن نیست مخالفیم تصریح کرد ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۵ - ۰۸:۳۴    
اتحادخبر: در مقایسه با بیشتر حیوانات گاه رفتارهایی از انسان سر می زند که به کلی برخلاف غرایز آنهاست و حتی ممکن است به ضربه زدن عامدانه به خود تبدیل شود ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۵ - ۰۸:۳۴    
اتحادخبر: پیاده روی و دویدن، احتمالاً ساده ترین راهها برای شروع ورزش هستند. شما می توانید آنها را تقریبا در هر جایی و در هر زمانی انجام دهید و تمام چیزی که به آن نیاز دارید، فقط یک جفت کفش خوب است.
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۵ - ۰۸:۲۹    
اتحادخبر: ساعت آستان حضرت عبدالعظیم شهرری، که هدیه ی ملکه ویکتوریا به ناصرالدین شاه بود، اسقاطی شد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۵ - ۰۸:۲۴    
اتحادخبر: همزمان با سقوط آسانسور سالن غذاخوری مرکزی دانشگاه صنعتی شریف و مجروح شدن 6 تن از مسئولان برجسته و اعضای هیأت علمی این دانشگاه ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۵ - ۰۸:۲۴    
اتحادخبر: سه ماه گذشته و هنوز فراموش نشده است و هر قدمی هم که برداشته می شود، درجهت فراموش نکردن این اتفاق است ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۵ - ۰۸:۲۴    
اتحادخبر: در پنجمین روز هفته، در حالی که دلار تا آستانه مرز 3 هزار و 600 تومان بالا رفت، سکه تا کف ابتدای مرداد عقب نشینی کرد ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۵ - ۰۸:۱۹    
اتحادخبر- قاسم پاکدل: پانزدهم مهر ماه در تقویم به نام روز روستا ثبت شده است. محروم ترین مدرسه جهان در روستای کلچات شهرستان رودبار کرمان و دارای سه دانش آموز می باشد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۵ - ۰۸:۱۹    
اتحادخبر: ماجرای پیشنهاد انگلیسی به مربیان ایرانی مسأله ای بود که منصوریان چند هفته قبل آن را رسانه ای کرد تا بدین منظور جایگاه خودش را ارتقا دهد اما حالا این ماجرا وارد فاز جدیدی شده است.
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۵ - ۰۸:۱۹    
اتحادخبر: مجوز وزارت خزانه داری آمریکا به شرکت بوئینگ برای فروش هواپیما به ایران در حالی صادر شده که مدیرعامل این شرکت معتبر هواپیماساز جهان، تقویم زمانی تحویل هواپیماهای نو را اعلام کرد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۵ - ۰۸:۱۹    
اتحادخبر: مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: در طول سه سال دولت یازدهم میزان مستمری بازنشستگان و مستمری بگیران این سازمان 80 درصد افزایش یافت.
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۵ - ۰۸:۱۴    
اتحادخبر: مروری بر عناوین مهم روزنامه های صبح کشور.
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۵ - ۰۸:۱۴    
اتحادخبر: فال روزانه پنج شنبه 15 مهر 1395
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۵ - ۰۸:۱۴    
اتحادخبر: عنوان سومی تیم ملی فوتسال در جهان، شگفتی در جام حذفی و چالش دوباره در ورزش به خاطر یک نامه بین المللی همراه با کسب یک مدال تاریخی توسط یک بانو مهمترین اتفاقات این هفت روز ورزش را رقم زدند.
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۵ - ۰۸:۱۴    
اتحادخبر: مروری بر عناوین مهم روزنامه های صبح کشور