دوشنبه ۰۷ خردادساعت ۱۸:۰۱May 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای اتحاد خبر 14 مهر 1395 - ettehadkhabar.ir

اتحاد خبر 31 تیر 1395 اتحاد خبر 31 مرداد 1395 اتحاد خبر 31 شهریور 1395 اتحاد خبر 30 آبان 1395 اتحاد خبر 30 آذر 1395 اتحاد خبر 30 دی 1395 اتحاد خبر 30 بهمن 1395 اتحاد خبر 30 اسفند 1395 اتحاد خبر 1 مهر 1395 اتحاد خبر 2 مهر 1395 اتحاد خبر 3 مهر 1395 اتحاد خبر 4 مهر 1395 اتحاد خبر 5 مهر 1395 اتحاد خبر 6 مهر 1395 اتحاد خبر 7 مهر 1395 اتحاد خبر 8 مهر 1395 اتحاد خبر 9 مهر 1395 اتحاد خبر 10 مهر 1395 اتحاد خبر 11 مهر 1395 اتحاد خبر 12 مهر 1395 اتحاد خبر 13 مهر 1395 اتحاد خبر 14 مهر 1395 اتحاد خبر 15 مهر 1395 اتحاد خبر 16 مهر 1395 اتحاد خبر 17 مهر 1395 اتحاد خبر 18 مهر 1395 اتحاد خبر 19 مهر 1395 اتحاد خبر 20 مهر 1395 اتحاد خبر 21 مهر 1395 اتحاد خبر 22 مهر 1395 اتحاد خبر 23 مهر 1395 اتحاد خبر 24 مهر 1395 اتحاد خبر 25 مهر 1395 اتحاد خبر 26 مهر 1395 اتحاد خبر 27 مهر 1395 اتحاد خبر 28 مهر 1395 اتحاد خبر 29 مهر 1395 اتحاد خبر 30 مهر 1395 
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۲۰:۲۴    
اتحاد خبر: علی کریمی همچنان برای استقلالی ها کری می خواند.
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۲۰:۲۴    
اتحاد خبر: یاهو به طور مخفیانه صدها میلیون آدرس ایمیل کاربران خود را در اختیار آژانس اطلاعات یا پلیس آمریکا قرار داده است.
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۱۹:۵۴    
اتحاد خبر: اولین همایش پیشگیری از اعتیاد با رویکرد اجتماعی کردن مبارزه با مواد مخدر با همکاری مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر وحدتیه و نیروی انتظامی در شهر وحدتیه برگزار گردید.
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۱۹:۲۴    
اتحاد خبر: با دیدن این ماهی مرکب بنفش بسیار زیبا به یاد انیمیشن در جستجوی نیمو خواهید افتاد. این آبزی شگفت انیز اخیراً توسط دانشمندان در سواحل کالیفرنیای جنوبی مشاهده شد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۱۹:۱۹    
اتحاد خبر: برخی گیاهان گل دار با اینکه زیبا و باطراوت هستند ، اما می توانند مرگبار و کشنده نیز باشند ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۱۸:۴۴    
اتحادخبر محمدرضا کمالی نژاد: وقتی از ورزش شهرستان دشتستان در دهه گذشته حرف می زنیم و دفتر زرین آن روزهای ورزش را ورق می زنیم چیزی جز افتخارات و مقام های متعدد در ذهن تداعی نمی شود ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۱۵:۵۴    
اتحاد خبر: به مناسبت هفته نیروی انتظامی هیأت رئیسه واحد دشتستان (برازجان) با فرماندهی انتظامی این شهرستان دیدار کردند.
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۱۳:۱۴    
اتحادخبر: هفته نوبل با معرفی برندگان بخش های پزشکی و فیزیک در روزهای گذشته، امروز(چهارشنبه) کار خود را با معرفی برنده یا برندگان جایزه نوبل شیمی ادامه خواهد داد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۱۳:۰۹    
اتحاد خبر: ما در اینجا نکاتی را به شما معرفی می کنیم که می توانید با رعایت آنها در پاییز 95، خوش تیپ تر از همیشه بدرخشید.
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۱۳:۰۴    
اتحادخبر: رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: دشمنان ایران به دنبال این هستند زنان ما را به سیاه چال شرقی و غربی بکشند.
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۱۳:۰۴    
اتحادخبر: یک ایرانی در امارات به دلیل دورزدن تحریم ها از طریق خرید ژنراتور برق و جعل سند برای انتقال ژنراتور به عسلویه به جای میانمار محاکمه شد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۱۲:۵۹    
اتحادخبر: فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: با انجام دو عملیات، 118 کیلوگرم مواد مخدر در استان بوشهر کشف شد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۱۲:۵۴    
اتحادخبر: بر اساس انعقاد قرارداد نمایندگی کمیساریای عالی سازمان ملل متحد در امور پناهندگان در جمهوری اسلامی ایران با سازمان بیمه سلامت ایران پوشش بیمه سلامت اتباع بیگانه از 7 /7 /1395تا 6 /12 ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۱۲:۵۴    
اتحادخبر: مدیر آموزش و پرورش شهرستان جم گفت: کوچک ترین مدرسه کشور با یک دانش آموز در روستای غربه در شهرستان جم قرار دارد و کلاس درس این مدرسه برای تنها دانش آموز آن هر روز برگزار می شود.
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۱۲:۵۴    
اتحادخبر: مدیرکل آموزش و پرورش بوشهر گفت: این اداره در زمینه انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات و صیانت از حقوق مردم، سلامت اداری و تکریم ارباب رجوع رتبه نخست دستگاه های اجرایی استان را کسب کرد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۱۲:۰۴    
اتحادخبر: رئیس مرکز تحقیقات روانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: 74 درصد مواد مخدر مصرفی در کشور سنتی و 26 درصد صنعتی است که 14 هزار میلیارد تومان برای مصرف مواد مخدر سنتی و 7 هزار میلیارد تومان ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۱۲:۰۴    
اتحادخبر: نماینده مردم تهران در مجلس نسبت به عدم طرح استیضاح وزیر آموزش و پرورش که طی دو جلسه گذشته اعلام وصول شده بود اخطار داد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۱۱:۵۹    
اتحادخبر: لکه های قرمزرنگ خون می پاشد بر کفن های سفید؛ تیزی ها کوبیده می شود بر سرهای تراشیده، فریاد عزاداران بلند می شود و همزمان با نوای طبل و شیپور، دشنه ها بر فرق سر کوبیده می شود؛ محکم و سخت ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۱۱:۴۴    
اتحادخبر: بازار خودرو ایران همچون چند سال گذشته چند رقیب از یک کشور را در خود می بیند، جنگ تصاحب بازار باز هم در میان شرکت های فرانسوی در گرفته و هر کدام به دنبال افزایش سهم خود هستند.
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۱۱:۴۴    
اتحادخبر: فصل سوم برنامه خندوانه به تازگی به پایان رسیده و عروسک جناب خان در این فصل حضور پررنگ تری در این برنامه داشت ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۱۱:۳۹    
اتحادخبر: رییس اتاق بازرگانی تهران تاکید کرد: دولت باید به زودی ارز را تک نرخی کند و بعد به تدریج دست به اصلاح نظام بانکی بزند.
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۱۱:۳۴    
اتحادخبر: شاید جای تعجب داشته باشد که بشنویم و ببینیم هستند وکلایی که به شیوه های مختلف زمینه طلاق و جدایی را در جامعه فراهم می کنند ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۱۱:۳۴    
اتحادخبر: همزمان با فرا رسیدن ماه محرم، مراسم ورود نمادین کاروان حسینی به سرزمین کربلا در شهرهای مختلف کشور برگزار شد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۱۱:۲۹    
اتحادخبر: ثبت نام اینترنتی نفوس و مسکن در بخش سعدآباد زیر ذره بین رئیس برنامه و بودجه استان و معاونت عمرانی فرمانداریدشتستان تجزیه شد ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۱۰:۲۴    
اتحادخبر- مجید کمالی پور: رود خونه از خَشَمِ نَجارَلْ میگذشت ودِرِه خَشَمی را زیر پا میگذاشت ... دکونها را کمی با دو سه پله ارتفاع درست کرده بودن تا تو بارونای هفته بار برازجون اب نگیره ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۱۰:۱۹    
اتحادخبر: به گفته پژوهشگران، تعطیلات نه تنها فرصتی برای استراحت و تمدد اعصاب است بلکه می تواند به بهبود سلامت نیز کمک کند.
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۱۰:۱۴    
اتحادخبر: همه آن چیزی که می خواستید درباره ساندویچ و غازی بدانید اما نمی دانستید باید آن را از چه کسی بپرسید.
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۱۰:۱۴    
اتحادخبر: شاید یکی از دردسرهای ستاره شدن این باشد که همیشه باید به ظاهرتان برسید و برای آن هزینه کنید ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۱۰:۰۹    
در مورد مضرات مصرف بالای قند اطلاع رسانی های گسترده ای صورت گرفته است اما با این حال با افزایش آمار روزافزون بیماریهای قندی روبرو هستیم. متاسفانه ذایقه ی اکثر ما به طعم این مواد عادت کرده است.
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۱۰:۰۹    
اتحادخبر: کنار آمدن با مشکلات شغلی گاهی اوقات بیش از حد سخت به نظر می رسد . استرسی که ما همراه خود به محل کار می بریم و حتی استرسی که در محل کار منتظر ماست، طغیان می کند ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۰۹:۵۹    
اتحاد خبر:همزمان با فرا رسیدن ماه محرم، انجمن نوای دشتستانی بر آن شده است تا در طول این ایام، هر شب به طور جداگانه به معرفی یکی از مساجد و نوحه خوان های شهرستان دشتستان بپردازد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۰۹:۴۴    
اتحادخبر: مراسم عزاداری شب سوم محرم در مسجد دلگشای برازجان برگزار شد. اتحادخبر: مراسم عزاداری شب سوم محرم در مسجد دلگشای برازجان برگزار شد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۰۹:۳۴    
اتحادخبر: هفته نیروی انتظامی بر سبزقامتان حافظ نظم و امنیت جامعه مبارک باد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۰۹:۲۴    
اتحادخبر: مسئول روابط عمومی شهرداری بندرگناوه گفت: ثبت نام سرشماری نفوس و مسکن به شیوه اینترنتی در شهرداری گناوه بصورت رایگان و با اهدای جوایز انجام می شود.
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۰۹:۲۴    
اتحادخبر مختار فیاض: پانزدهم مهرماه را روز ملی روستا نامیده اند. ابتدا این روز را خدمت همه ی روستاییان و آبادی نشینان هم استانی تبریک عرض می کنم و از کسانی که در نامگذاری این روز ابتکار به خرج دادند ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۰۹:۱۴    
اتحادخبر: سه شنبه 13 مهرماه در ورزشگاه تختی برازجان در مسابقات تدارکاتی، تیم فوتبال اتحاد شبانکاره به مصاف ایرانجوان ابپخش رفت.
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۰۸:۵۹    
اتحادخبر: مراسم شب سوم محرم در مسجد حسینیه طریق القدس برگزار شد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۰۸:۴۹    
اتحادخبر: حتماً بار ها با گالری ها و تصاویر مختلف از زیبایی های طبیعی، تاریخی و انسانی کشورهای مختلف برخورد داشته اید و از تماشای آن ها لذت برده اید ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۰۸:۴۴    
اتحادخبر: از سری مسابقات لیگ برتر فوتبال بزرگسالان استان بوشهر که در شهر دلوار به میزبانی شاهین بندر عامری برگزار شده بود، پرسپولیس نوین برازجان به کسب یک امتیاز راضی شد ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۰۸:۴۴    
اتحادخبر: مهدی تقوی، دارنده دو مدال طلای کشتی آزاد جهان دچار سانحه رانندگی شد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۰۸:۲۹    
اتحادخبر: مناظره تیم کین و مایک پنس معاون های پیشنهادی هیلاری کلینتون و دونالد ترامپ در تنها مناظره شان درباره توافق هسته ای ایران، بحران سوریه و نحوه تعامل با روسیه بحث کردند.
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۰۸:۲۹    
اتحادخبر: مدیر پالایشگاه پنجم شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: در نیمه نخست امسال 14.5 میلیون بشکه میعانات گازی از پالایشگاه پنجم پارس جنوبی صادر شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش 2.5 درصدی دارد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۰۸:۲۹    
اتحادخبر: مرکز آمار ایران از تحقق پیش بینی های کارشناسی در مورد میزان انجام سرشماری اینترنتی در کشور طی 10 روز اول شروع سرشماری نفوس و مسکن سال 95 خبر داد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۰۸:۲۴    
اتحادخبر: جاش ارنست سخنگوی کاخ سفید امشب در میان خبرنگاران در نشست خبری روزانه این نهاد، در خصوص تقابل واشینگتن و مسکو در قبال موضوع سوریه سخن گفت.
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۰۸:۲۴    
اتحادخبر: مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر گفت: ورزشکاران استان بوشهر در مسابقات پارالمپیکی خوش درخشیدند و صاحب چند مدال در این عرصه شدند که به زودی از آنان در مراسمی تجلیل می شود.
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۰۸:۲۴    
اتحادخبر: رئیس اداره HSE سازمان بنادر و دریانوردی گفت: برای افزایش توانمندی بنادر در مقابله با حوادث و بلایای گوناگون تجهیزات امداد و نجات دریایی و اطفا حریق بنادر افزایش می یابد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۰۸:۲۴    
اتحادخبر: دنیس مویلِنبورگ رییس اجرایی شرکت بویینگ می گوید این شرکت در قرارداد فروش بیش از 100 هواپیمای مسافربری به ایران، به پیشرفت هایی دست یافته است و این قرارداد طی دو یا سه سال آینده تکمیل می شود.
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۰۸:۱۹    
اتحادخبر: مسوولان و صاحب نظران حوزه مسکن پس از طرح و تبیین موضوعات کلیدی سیاستی این بخش در شانزدهمین دوره همایش سیاست های توسعه مسکن در ایران ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۰۸:۱۹    
اتحادخبر: رونالدینیو ستاره فوتبال برزیل در سفری که اخیراً به دبی داشت، اعتراف کرد که تنها حسرت زندگی فوتبالی اش این است که نتوانست مدت بیشتری در کنار لیونل مسی در بارسلونا بازی کند.
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۰۸:۱۴    
اتحادخبر: مروری بر عناوین مهم روزنامه های صبح کشور.
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۰۸:۱۴    
اتحادخبر: مروری بر عناوین مهم روزنامه های صبح کشور
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۰۸:۱۴    
اتحادخبر: اونس طلا در سه ماه سوم سال 2016 با افت ارزش روبه رو شد تا این افت روند فنی آغاز فصل آخر را تحت تاثیر قرار دهد ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۰۸:۱۴    
اتحادخبر: بختیار رحمانی سرانجام نسبت به پوشیدن پیراهن شماره هفت استقلال واکنش نشان داد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۰۸:۰۹    
فال روزانه چهارشنبه 14 مهر 1395