سه شنبه ۱۸ اردیبهشتساعت ۱۴:۵۴May 2024 7
جستجوی پیشرفته

خبرهای العالم 9 مرداد 1395 - fa.alalam.ir

العالم 29 اسفند 1393 العالم 29 اسفند 1394 العالم 31 فروردین 1395 العالم 31 اردیبهشت 1395 العالم 31 خرداد 1395 العالم 31 تیر 1395 العالم 31 شهریور 1395 العالم 30 مهر 1395 العالم 30 آبان 1395 العالم 30 آذر 1395 العالم 30 دی 1395 العالم 30 بهمن 1395 العالم 1 اسفند 1395 العالم 1 مرداد 1395 العالم 2 مرداد 1395 العالم 3 مرداد 1395 العالم 4 مرداد 1395 العالم 5 مرداد 1395 العالم 6 مرداد 1395 العالم 7 مرداد 1395 العالم 8 مرداد 1395 العالم 9 مرداد 1395 العالم 10 مرداد 1395 العالم 11 مرداد 1395 العالم 12 مرداد 1395 العالم 13 مرداد 1395 العالم 14 مرداد 1395 العالم 15 مرداد 1395 العالم 16 مرداد 1395 العالم 17 مرداد 1395 العالم 18 مرداد 1395 العالم 19 مرداد 1395 العالم 20 مرداد 1395 العالم 21 مرداد 1395 العالم 22 مرداد 1395 العالم 23 مرداد 1395 العالم 24 مرداد 1395 العالم 25 مرداد 1395 العالم 26 مرداد 1395 العالم 27 مرداد 1395 العالم 28 مرداد 1395 العالم 29 مرداد 1395 العالم 30 مرداد 1395 العالم 31 مرداد 1395 
العالم   ۱۳۹۵/۰۵/۰۹ - ۲۳:۲۴    
بسیاری به یاد دارند که شهر حلب قبل از بروز جنگ و درگیری، از بزرگ ترین شهرهای سوریه و پایتخت صنعتی این کشور بود.
العالم   ۱۳۹۵/۰۵/۰۹ - ۲۲:۵۶    
العالم - انتشار اخباری مبنی بر صدور بخشنامه های امنیتی جدید برای اخراج پناهندگانی که بر خلاف قوانین اقامت در این کشور رفتار کنند؛ پناهندگان سوری مقیم کویت را نگران کرده است.
العالم   ۱۳۹۵/۰۵/۰۹ - ۲۲:۴۱    
العالم - حکایت خیانت عربستان به جهان اسلام، این بار از زبان یکی از اعضای هیات سعودی که به تازگی برای دیدار با مقام های صهیونیست به سرزمین های اشغالی سفر کرده بود، بیان شد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۵/۰۹ - ۲۲:۱۷    
العالم - پایگاه اجتماعی فیس بوک Facebook از مدتی پیش ویژگی جدید ی ارائه کرده است که براساس آن، کاربران می توانند برخی از برنامه ها و ویدئوهای روی این پایگاه را درتلفن همراه خود دانلود کنند.
العالم   ۱۳۹۵/۰۵/۰۹ - ۲۰:۳۰    
نیروهای عراقی منطقه " الاساله " در جزیره الخالدیه در شرق شهر رمادی مرکز استان الانبار ذر غرب عراق را از لوث تروریست های داعش پاکسازی کردند.
العالم   ۱۳۹۵/۰۵/۰۹ - ۲۰:۲۱    
العالم - افتضاح بیل کلینتون در مراسم تبلیغاتی همسرش که نامزد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا شده است، بهانه ای به دست دونالد ترامپ رقیب هیلاری داد ، تا او را مسخره کند.
العالم   ۱۳۹۵/۰۵/۰۹ - ۲۰:۱۶    
نیروهای یمنی در تازه ترین دستاورد خود یک فروند هواپیمای شناسایی را سرنگون و تانک سعودی را منهدم کردند.
العالم   ۱۳۹۵/۰۵/۰۹ - ۲۰:۰۶    
"هیلاری رودهام کلینتون" متولد 26 اکتبر 1947 در شهر شیکاگو آمریکا از چهره های سیاسی عضو حزب دمکرات، فارغ التحصیل دانشگاه ییل در ایالت ماساچوست و از حامیان مطلق رژیم صهیونیستی است که برای دوره جدید ...
العالم   ۱۳۹۵/۰۵/۰۹ - ۱۹:۴۱    
العالم - آمریکا روز جمعه اعلام کرد: به خطوط هوایی خارجی اجازه خواهد داد با هواپیماهای ساخت امریکا به ایران پرواز کنند.
العالم   ۱۳۹۵/۰۵/۰۹ - ۱۹:۱۱    
العالم - ظاهرا بحث های مرتبط با لباس ورزشکاران جهان در المییک امسال گریبان کشورهای مختلف را گرفته و در تازه ترین مورد لباس المپیکی تیم منتخب آمریکا هم موجب تعجب مردم شده است.
العالم   ۱۳۹۵/۰۵/۰۹ - ۱۸:۵۶    
هرچند که بسیاری از افراد سیگاری برای در امان ماندن از زیان های دخانیات اقدام به ترک آن می کنند؛ اما برای جلوگیری از ابتلا به سرطان ریه، باید اقدام دیگری را نیز انجام دهند.
العالم   ۱۳۹۵/۰۵/۰۹ - ۱۸:۳۱    
العالم - خطاط سوری پیشنهاد اغوا کننده دریافت دو میلیون دلار آمریکا درازای فروش نسخه زربافی شده از قرآن مجید را رد کرد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۵/۰۹ - ۱۷:۵۶    
العالم - دهها خانواده ساکن حلب امروز(شنبه) از محله های شرقی این شهر خارج شدند و تعدادی از عناصر مسلح نیز به همراه سلاح خود را به ارتش سوریه تسلیم کردند.
العالم   ۱۳۹۵/۰۵/۰۹ - ۱۷:۴۲    
العالم - جان هینکلی آمریکایی که 35 سال قبل در اقدامی نافرجام تلاش کرد، رونالد ریگان رئیس جمهوری وقت آمریکا را ترور کند، اخیرا آزاد شده ولی همچنان موجب وحشت همسایه های خودش است.
العالم   ۱۳۹۵/۰۵/۰۹ - ۱۷:۰۸    
پلیس عربستان سعودی بیست و نه سال قبل در چنین روزی زائران بیت الله الحرام را که در راهپیمایی برائت از مشرکین شرکت کرده بودند ...
العالم   ۱۳۹۵/۰۵/۰۹ - ۱۶:۴۳    
مدیر اجرایی و مالی یک شرکت دارویی در آمریکا، به عنوان منفورترین شخصیت حامی دونالد ترامپ نامزد ریاست جمهوری آمریکا مطرح شد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۵/۰۹ - ۱۶:۳۳    
مسئولان ترکیه درباره دست داشتن محمد دحلان مشاور فلسطینی ولیعهد ابوظبی در طرح کودتای ناکام اخیر در آن کشور تحقیق می کنند.
العالم   ۱۳۹۵/۰۵/۰۹ - ۱۶:۲۸    
العالم - حزب ائتلاف دولت قانون، از رأی مثبت نمایندگان پارلمان به طرح ممنوعیت ترویج افکار حزب بعث و رژیم منحل شده صدام استقبال کرد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۵/۰۹ - ۱۶:۲۸    
العالم - آتش سوزی عمدی و شورش که توسط زندانیان یکی از مراکز اصلاح در شهر کازابلانکا در مراکش رخ داد توسط نیروهای امنیتی زندان خنثی شد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۵/۰۹ - ۱۵:۰۵    
ارتش سوریه، فعالیت هایش را برای ایجاد گذرگاهی امن جهت بازگشت ساکنان منطقۀ بنی زید و کارخانجات اللیرمون به خانه هایشان، را آغاز کرد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۵/۰۹ - ۱۵:۰۰    
مجله فوربس در تازه ترین شماره خود از مردی سخن گفت که طی چند ساعت، به سومین مردم ثروتمند جهان تبدیل شد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۵/۰۹ - ۱۵:۰۰    
گروهی از عناصر گروه های تروریستی مستقر در محله های شرقی شهر حلب خود را تسیلم ارتش سوریه کردند.
العالم   ۱۳۹۵/۰۵/۰۹ - ۱۴:۳۱    
معاون وزیر امورخارجۀ روسیه ادعاها درخصوص آماده شدن کشورش برای آغاز عملیات نظامی علیه شهر حلب سوریه را تکذیب کرد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۵/۰۹ - ۱۴:۱۱    
فیلیپین نام 4 شرکت بزرگ سعودی را در لیست سیاه قرار داده و همکاری با آنها را ممنوع کرد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۵/۰۹ - ۱۳:۴۱    
رئیس سازمان سیا، علناً از تقسیم سوریه سخن گفت.
العالم   ۱۳۹۵/۰۵/۰۹ - ۱۲:۵۲    
حکومت بحرین صبح امروز (شنبه) رئیس شورای علمایی این کشور را احضار و بازداشت کرد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۵/۰۹ - ۱۲:۴۷    
یک مرد آمریکایی ساکن ایالت یوتا از منشی دادگاه به خاطر مخالفت با ازدواج او با رایانه شخصی شکایت کرد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۵/۰۹ - ۱۲:۲۷    
دعوت از نخست وزیر رژیم صهیونیستی به جشن ملی مصر در سفارت این کشور در فلسطین اشغالی، موجی از انتقادات را در شبکه های اجتماعی علیه دولت مصر برانگیخت.
العالم   ۱۳۹۵/۰۵/۰۹ - ۱۱:۵۷    
گروههای فلسطینی با برگزاری نشست در کشور آفریقای جنوبی به بررسی تحولات داخلی و اولویت های فلسطینی ها و برقراری آشتی ملی برآمدند.
العالم   ۱۳۹۵/۰۵/۰۹ - ۱۱:۴۷    
صدها نفر از اهالی جنوب موصل، از مناطق اشغال شده از سوی "داعش"، به سوی مواضع نیروهای عراقی گریختند.
العالم   ۱۳۹۵/۰۵/۰۹ - ۱۱:۲۷    
سخنگوی کاخ سفید، با تکذیب هرگونه دست داشتن در کودتای نافرجام ترکیه، تاکید کرد که دولت آمریکا، بارها و بارها حمایت خود را از دولت منتخب ترکیه اعلام کرده است.
العالم   ۱۳۹۵/۰۵/۰۹ - ۱۰:۵۷    
وبسایت ملانیا ترامپ، همسر نامزد حزب جمهوریخواه در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در پی گزارش هایی دربارۀ سابقه تحصیلی او حذف شد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۵/۰۹ - ۱۰:۴۷    
گدازه های آتشفشان کوه کیلاویا در جزیره بزرگ هاوایی، برای اولین بار از سال 2013 از صخره ها مانند آبشاری به اقیانوس آرام سرازیر شدند.
العالم   ۱۳۹۵/۰۵/۰۹ - ۱۰:۲۳    
انتشار تصویر یک دختر مصری در شبکۀ اجتماعی فیسبوک باعث مشاجره ودرگیری دو خانواده و کشته شدن سه نفر از اعضای آنها شد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۵/۰۹ - ۱۰:۰۹    
دادگاه عالی کانادا در ایالت بریتیش کلمبیا، با صدور حکم آزادی دو زوج مسلمان کانادایی، پلیس این کشور را به جعل اتهام علیه این دو زوج مسلمان متهم کرد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۵/۰۹ - ۰۹:۴۹    
منابع نظامی لبنانی از تجاوز روز جمعه هواپیماهای جاسوسی رژیم صهیونیستی به حریم هوایی و گشت زنی بر فراز آسمان این کشور خبر دادند.
العالم   ۱۳۹۵/۰۵/۰۹ - ۰۸:۵۵    
کودتاچیان کشته شده در جریان کودتای نظامی ترکیه، در قبرستان ویژه ای در استانبول به نام "گورستان خائنان" به خاک سپرده می شوند.
العالم   ۱۳۹۵/۰۵/۰۹ - ۰۸:۴۶    
یکی از سرکرده های مهم مزدوران متجاوز سعودی و همراهانش در درگیری با نیروهای مشترک یمنی در الجوف کشته شدند.
العالم   ۱۳۹۵/۰۵/۰۹ - ۰۸:۲۶    
فعالان جنبش جوانان "آناتولی" مقابل پایگاه هوایی اینجرلیک "ناتو" در جنوب ترکیه تظاهرات کردند.
العالم   ۱۳۹۵/۰۵/۰۹ - ۰۸:۲۱    
ارتش سوریه اعلام کرد که مزارع و کشتزارهای راهبردی شهرک حوش الفاره در منطقه غوطه شرقی در ریف دمشق را به طور کامل به کنترل خود در آورد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۵/۰۹ - ۰۸:۱۶    
وزارت امور خارجه روسیه، تغییر نام گروه تروریستی "جبهه النصره" را تلاشی بیهوده دانست و تأکید کرد که این گروه با هر نامی، برای همیشه یک گروه تروریستی باقی خواهد ماند.
العالم   ۱۳۹۵/۰۵/۰۹ - ۰۷:۴۲    
هکرها با حمله به رایانه های ستاد انتخاباتی هیلاری کلینتون نامزد حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری آتی آمریکا، به برخی از اطلاعات و داده های آماری دسترسی یافتند.