جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۱۱:۲۶Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای العالم 7 مرداد 1395 - fa.alalam.ir

العالم 29 اسفند 1393 العالم 29 اسفند 1394 العالم 31 فروردین 1395 العالم 31 اردیبهشت 1395 العالم 31 خرداد 1395 العالم 31 تیر 1395 العالم 31 شهریور 1395 العالم 30 مهر 1395 العالم 30 آبان 1395 العالم 30 آذر 1395 العالم 30 دی 1395 العالم 30 بهمن 1395 العالم 1 اسفند 1395 العالم 1 مرداد 1395 العالم 2 مرداد 1395 العالم 3 مرداد 1395 العالم 4 مرداد 1395 العالم 5 مرداد 1395 العالم 6 مرداد 1395 العالم 7 مرداد 1395 العالم 8 مرداد 1395 العالم 9 مرداد 1395 العالم 10 مرداد 1395 العالم 11 مرداد 1395 العالم 12 مرداد 1395 العالم 13 مرداد 1395 العالم 14 مرداد 1395 العالم 15 مرداد 1395 العالم 16 مرداد 1395 العالم 17 مرداد 1395 العالم 18 مرداد 1395 العالم 19 مرداد 1395 العالم 20 مرداد 1395 العالم 21 مرداد 1395 العالم 22 مرداد 1395 العالم 23 مرداد 1395 العالم 24 مرداد 1395 العالم 25 مرداد 1395 العالم 26 مرداد 1395 العالم 27 مرداد 1395 العالم 28 مرداد 1395 العالم 29 مرداد 1395 العالم 30 مرداد 1395 العالم 31 مرداد 1395 
العالم   ۱۳۹۵/۰۵/۰۷ - ۲۳:۳۲    
وزارت امور خارجه کشورمان، تغییر نام جبهه النصره به جبهه فتح الشام را بازی با کلمات توصیف؛ و تاکید کرد که ماهیت تروریستی این گروه با چنین اقدامی تغییر نمی یابد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۵/۰۷ - ۲۳:۲۳    
معاون وزیر خارجۀ روسیه از آمریکا خواست به جای تلاش برای کسب امتیازهای سیاسی، به دنبال راه حل اساسی برای بحران سوریه باشد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۵/۰۷ - ۲۳:۱۸    
داعش در برابر اظهارات مقامات واشنگتن که از نزدیک شدن زمان سقوط این گروه تروریستی خبر داده بودند، در ماه میلادی جاری حملات خود را در نقاط مختلف دنیا از بنگلادش تا مرکز اروپا افزایش داد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۵/۰۷ - ۲۳:۱۳    
حلب، العالم کارشناس روس از طرح مشترک کشورش و سوریه برای پایان دادن به جنگ سوریه در سریعترین زمان ممکن خبر داد و تاکید کرد که امریکا در ایجاد نیروی سومی در عرصه سوریه که در آنِ واحد علیه دولت سوریه و ...
العالم   ۱۳۹۵/۰۵/۰۷ - ۲۳:۰۳    
پیکر مطهر سرهنگ شهید علی طالب زاده شهید تازه تفحص شده ناجا از مقابل کلانتری 150 تهرانسر با حضور مردم شهید پرور و جمعی از فرماندهان ناجا تشییع شد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۵/۰۷ - ۲۲:۵۳    
سرویس امنیت عمومی رژیم صهیونیستی (شاباک) اعلام کرد که با کمک اطلاعاتی تشکیلات خودگردان توانست محمد جباره الفقیه عضو گردان های عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) را شهید کند.
العالم   ۱۳۹۵/۰۵/۰۷ - ۲۲:۴۸    
فرانسوا اولاند رئیس جمهوری فرانسه در واکنش به اظهارات دونالد ترامپ نامزد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا گفت: فرانسه همیشه فرانسه باقی خواهد ماند.
العالم   ۱۳۹۵/۰۵/۰۷ - ۲۲:۳۳    
نخست وزیر پیشین ترکیه اذعان کرد که نیروی هوای کشورش با دستور مستقیم وی جنگنده روسی سو – 24 را در نوامبر 2015 بر فراز خاک سوریه سرنگون کرد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۵/۰۷ - ۲۲:۰۳    
برخی گزارش های رسمی، ازکاهش 40 درصدی تعداد گردشگران خارجی در ترکیه در ماه ژوئن خبر می دهند که بیشترین میزان کاهش در 22 سال گذشته به شمار می آید.
العالم   ۱۳۹۵/۰۵/۰۷ - ۲۱:۴۸    
ابو محمد الجولانی در نخستین حضور خود در برابر دوربین ها، پس از اعلام انحلال "جبهه النصره"، از تشکیل جبهه فتح الشام خبر داد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۵/۰۷ - ۲۱:۳۳    
زنی که عنوان عجیب "زیباترین" پلیس اوکراین را داشت، در سرنوشتی عجیب تر، پس از آب دهان انداختن یکی از متهمان به صورتش در هنگام بازداشت، کم کم بیمارشد و در پی آن درگذشت!
العالم   ۱۳۹۵/۰۵/۰۷ - ۲۱:۱۳    
العالم همزمان با روز جهانی همبستگی با ملت بحرین، پایتخت لبنان نیز شاهد برپایی تجمعی به همین مناسبت خواهد بود.
العالم   ۱۳۹۵/۰۵/۰۷ - ۲۰:۴۴    
عناصر وابسته به گروه های موسوم به "یگان 16 ارتش آزاد"، مستقر در محله بنی زید و اطراف میدان لیرمون در شمال حلب، خود را تسلیم ارتش سوریه کردند.
العالم   ۱۳۹۵/۰۵/۰۷ - ۲۰:۱۹    
حلب، العالم خبرنگار شبکه خبری العالم در حلب از آزادی کامل مجتمع کارگاهی لیرمون و بنی زید توسط ارتش سوریه خبر داد و تاکید کرد که عناصر مسلح همچنان از ساکنان به عنوان سپر انسانی استفاده می کنند و آنها ...
العالم   ۱۳۹۵/۰۵/۰۷ - ۲۰:۱۴    
بسیاری از افراد نتوانسته اند در عرض 1 دقیقه، 4 تفاوت را در دو عکس بالا پیدا کنند. آیا می خواهید بدانید شما استثنایی هستید یا نه؟ تایمرتان را تنظیم کنید و خودتان را به چالش بکشید!
العالم   ۱۳۹۵/۰۵/۰۷ - ۲۰:۰۵    
جنبش انصار الله و حزب کنگره مردمی یمن، در صنعا توافقنامه ای را با موضوع تشکیل شورای عالی سیاسی برای اداره امور کشور بر اساس قانون اساسی امضاء کردند.
العالم   ۱۳۹۵/۰۵/۰۷ - ۱۹:۵۵    
وزیر دفاع روسیه اعلام کرد که چهار مسیر در شهر حلب سوریه برای خروج مردم عادی و تروریست ها از این شهر باز خواهد شد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۵/۰۷ - ۱۹:۰۲    
ریاست جمهوری سوریه در بیانیه ای همه مردم این کشور را به پشتیبانی از ارتش برای ریشه کن کردن تروریسم فراخواند.
العالم   ۱۳۹۵/۰۵/۰۷ - ۱۸:۵۲    
العالم سخنگوی مطبوعاتی رییس جمهور روسیه گزارش های رسانه ای درباره سفر محرمانه بشار اسد به مسکو در ماه گذشته را تکذیب کرد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۵/۰۷ - ۱۸:۳۳    
سرکرده گروهک نور الدین الزنکی از پای در آمد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۵/۰۷ - ۱۸:۲۳    
زنی که روز گذشته با یک تماس فرودگاه ژنو را به حالت آماده باش درآورد، فقط می خواست از سفر شوهرش جلوگیری کند!
العالم   ۱۳۹۵/۰۵/۰۷ - ۱۸:۰۳    
رهبر معظم انقلاب اسلامی در بیاناتی در پاییز 1392، یعنی حدود سه سال پیش، رفتار آمریکایی ها در قبال جمهوری اسلامی ایران پس از توافق هسته ای را به دقت پیش بینی کردند. ببینید!
العالم   ۱۳۹۵/۰۵/۰۷ - ۱۷:۴۹    
خبرگزاری رسمی امارات از تماس تلفنی وزیر امور خارجه آمریکا با همتای سعودی خود به منظور جلوگیری از صدور قطعنامه ضد گولن در نشست سازمان همکاری اسلامی خبر داد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۵/۰۷ - ۱۷:۲۰    
نامزد جنجالی حزب جمهوری خواه آمریکا، از احتمال به رسمیت شناختن الحاق شبه جزیره کریمه به روسیه در صورت پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری خبر داد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۵/۰۷ - ۱۶:۵۱    
برخی مقامات ترکیه از احتمال خروج رهبر مخالفان ترکیه از آمریکا خبر می دهند.
العالم   ۱۳۹۵/۰۵/۰۷ - ۱۵:۰۷    
مسئولان ایالت کنتاکی در آمریکا، پلی با قدمت 80 سال را در این ایالت تخریب کردند.
العالم   ۱۳۹۵/۰۵/۰۷ - ۱۵:۰۲    
معاون دبیرکل جمعیت وفاق ملی اسلامی بحرین گفت: حکومت بحرین با اقدامات خود علیه شعائر دینی شیعیان و محاکمه آیت الله شیخ عیسی قاسم روحانی بارز شیعه این کشور ...
العالم   ۱۳۹۵/۰۵/۰۷ - ۱۴:۴۲    
غوطه شرقی سوریه (العالم) ارتش سوریه و متحدانش با پیشروی قابل توجه به سمت شهرک "حوش الفاره" در منطقه غوطه شرقی، در آستانه آزادسازی کامل این شهرک قرار گرفتند.
العالم   ۱۳۹۵/۰۵/۰۷ - ۱۴:۲۷    
رئیس جمهور سوریه در گفتگو با خبرنگار شبکه یونانی"ای تی وی" تصریح کرد: هر فردی که سلاحش را تحویل داده و به زندگی طبیعی برگردد، بخشوده می شود.
العالم   ۱۳۹۵/۰۵/۰۷ - ۱۴:۱۸    
منامة (العالم) – رئیس شورای روحانیون مسلمان بحرین خاطرنشان کرد: محاکمه آیت الله عیسی قاسم در واقع محاکمه مذهب اهل بیت علیهم السلام و پیروان آنهاست.
العالم   ۱۳۹۵/۰۵/۰۷ - ۱۴:۰۸    
فیلم جدیدی از حمله به هتل محل اقامت رئیس جمهوری ترکیه درمنطقه " مارماریس " از توابع استان موغله درغرب ترکیه در روز کودتای نافرجام این کشور منتشر شد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۵/۰۷ - ۱۳:۲۹    
سازمان استانداردهای مواد غذایی در انگلیس درباره شست و شوی مرغ زیر شیر آب در آشپزخانه به شدت هشدار داد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۵/۰۷ - ۱۳:۱۹    
کمیته عالی انقلاب یمن در فراخوانی، از مردم این کشور خواست تا در اعتراض به جنایت سربریدن کودکان و زنان یمنی از سوی مزدوران آل سعود در استان تعز ...
العالم   ۱۳۹۵/۰۵/۰۷ - ۱۲:۳۱    
روزنامه "عکاظ" عربستان نوشت: یک روزنامه نگار معروف این کشور همسر خودش را به دلیل اختلافات شدید خانوادگی به قتل رساند.
العالم   ۱۳۹۵/۰۵/۰۷ - ۱۱:۰۳    
یک فایل ویدئوی به تازگی در شبکه های اجتماعی منتشر شده است که تفاوت بین ماه و سایر سیارات منظومه شمسی را در صورت قرار گرفتن در فاصله واحدی از زمین، نشان می دهد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۵/۰۷ - ۱۰:۵۸    
نتایج یک تحقیق جدید نشان می دهد که برخی کشورهای خاورمیانه بویژه عربستان ظرف چهار سال گذشته با خرید مخفیانه سلاح از کشورهای اروپای شرقی، شبکه گسترده ای را برای تامین تسلیحات تروریست ها ایجاد کرده اند.
العالم   ۱۳۹۵/۰۵/۰۷ - ۱۰:۱۳    
مخالفان بحرینی با تجمع در برخی شهرها و پایتخت های اروپایی خواستار خروج نیروهای سعودی از بحرین و توقف رفتار طایفه ای حکومت آل خلیفه شده و محاکمه آیت الله عیسی قاسم روحانی بارز شیعه این کشور را محکوم ...
العالم   ۱۳۹۵/۰۵/۰۷ - ۱۰:۰۸    
منابع خبری ترکیه از بسته شدن دهها شبکه تلویزیونی و رادیویی و روزنامه در این کشور به اتهام ارتباط با کودتای نافرجام اخیر خبر دادند.
العالم   ۱۳۹۵/۰۵/۰۷ - ۰۹:۵۳    
بوی لیمو ترش، مزاج را بهبود می بخشد و در موارد مختلف از جمله درمان افراد مبتلا به افسردگی و اضطراب، کاربرد دارد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۵/۰۷ - ۰۹:۴۳    
نامزد حزب جمهوریخواه در انتخابات ریاست جمهوری آینده آمریکا هکرهای روس را تشویق کرد تا ایمیل هیلاری کلینتون رقیب دموکراتش را هک کنند.
العالم   ۱۳۹۵/۰۵/۰۷ - ۰۹:۰۸    
مناطق مختلف بحرین صحنه تظاهرات گسترده مردمی در اعتراض به محاکمه ظالمانه آیت الله شیخ عیسی قاسم،رهبر معنوی شیعیان این کشور بود.
العالم   ۱۳۹۵/۰۵/۰۷ - ۰۸:۴۳    
یک زن استرالیاییِ عاشق خزندگان، فیلمی ویدیویی را از زندگی روزمره خود با یک تمساح منتشر کرد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۵/۰۷ - ۰۸:۰۳    
تازه ترین تحولات در شهر حلب در شمال سوریه از فرار دهها نفر از عناصر گروههای مختلف تروریستی از بخش هایی از این شهر حکایت دارد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۵/۰۷ - ۰۷:۳۸    
ستاد اطلاع رسانی جنگ ارتش و کمیته های مردمی یمن فیلمی ویدئوی را منتشر کرد که لحظه انهدام یک دستگاه تانک پیشرفته "آبرامز" ارتش سعودی با موشک هدایت شونده را نشان می دهد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۵/۰۷ - ۰۷:۱۳    
یک منبع امنیتی در استان نینوا در شمال عراق از برافراشته شدن پرچم عراق در مرکز شهر موصل خبر دادند که در کنترل گروه تروریستی داعش است.