سه شنبه ۲۵ اردیبهشتساعت ۰۰:۵۶May 2024 14
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزنامه قانون 8 آذر 1396 - ghanoondaily.ir

روزنامه قانون 3 فروردین 1395 روزنامه قانون 31 فروردین 1396 روزنامه قانون 1 اردیبهشت 1396 روزنامه قانون 31 خرداد 1396 روزنامه قانون 31 تیر 1396 روزنامه قانون 31 مرداد 1396 روزنامه قانون 31 شهریور 1396 روزنامه قانون 30 مهر 1396 روزنامه قانون 30 آبان 1396 روزنامه قانون 30 دی 1396 روزنامه قانون 21 بهمن 1396 روزنامه قانون 1 آذر 1396 روزنامه قانون 2 آذر 1396 روزنامه قانون 3 آذر 1396 روزنامه قانون 4 آذر 1396 روزنامه قانون 5 آذر 1396 روزنامه قانون 6 آذر 1396 روزنامه قانون 7 آذر 1396 روزنامه قانون 8 آذر 1396 روزنامه قانون 9 آذر 1396 روزنامه قانون 10 آذر 1396 روزنامه قانون 11 آذر 1396 روزنامه قانون 12 آذر 1396 روزنامه قانون 13 آذر 1396 روزنامه قانون 14 آذر 1396 روزنامه قانون 15 آذر 1396 روزنامه قانون 16 آذر 1396 روزنامه قانون 17 آذر 1396 روزنامه قانون 18 آذر 1396 روزنامه قانون 19 آذر 1396 روزنامه قانون 20 آذر 1396 روزنامه قانون 21 آذر 1396 روزنامه قانون 22 آذر 1396 روزنامه قانون 23 آذر 1396 روزنامه قانون 24 آذر 1396 روزنامه قانون 25 آذر 1396 روزنامه قانون 26 آذر 1396 روزنامه قانون 27 آذر 1396 روزنامه قانون 28 آذر 1396 روزنامه قانون 29 آذر 1396 روزنامه قانون 30 آذر 1396 
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۶:۰۶    
مسافرینی که به کشور وارد می شوند در صورتی که خارج از کشور گوشی تلفن همراه خریداری کرده باشند، موظف هستند تلفن همراه خود را در بدو ورود خود اظهار کنند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۹/۱۱ - ۱۰:۵۵    
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از ثبت نام بیش از 35 هزار نفر در دوره تکمیل ظرفیت آزمون سراسری خبر داد و گفت: داوطلبان تا ساعت 24 امروز شنبه، 11 آذر فرصت دارند در این دوره ها ثبت نام کنند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۹/۱۰ - ۱۱:۵۸    
مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی گفت: طی یک ماه اخیر 44هزار متر مربع از اراضی ملی استان مرکزی به ارزش بیش از 22 میلیارد ریال از دست متجاوزان خارج و رفع تصرف شد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۲۰:۰۹    
از کار با کارگردانان بدرفتار و شکنجه گر تا متد اکتینگی که درست پیش نرفته، در ادامه می خواهیم شما را با نقش هایی در فیلم های ترسناک آشنا کنیم که به طور جدی بر سلامت روحی و روانی بازیگران تاثیر منفی ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۱۵:۴۰    
شبکه های مختلف سیما فیلم های سینمایی و تلویزیونی متنوعی برای پخش در آخر هفته در نظر گرفته اند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۱۰:۲۶    
بهای طلای سیاه در بازار انرژی نیویورک شاهد کاهش بود.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۱۰:۰۵    
وزیر نفت کشورمان که برای شرکت در اجلاس اوپک درباره مذاکرات تمدید توافق کاهش تولیدات این گروه در وین حاضر شده است به خبرنگاران گفت که یک تمدید 6 ماهه یا 9 ماهه قابل قبول خواهد بود.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۰۲:۲۹    
نوشینی فراهم شده از آب سیب، چغندرقند، و هویج، به دلیل فواید فراوانی که برای مغز و بدن دارد، نوشیدنی معجزه گر نام گرفته است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۰۲:۰۱    
قانون - میلیون ها موش در پایتخت زندگی می کنند اما این یکی مسلما انباردارشان است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۰۰:۲۸    
لباس های بافتنی از لباس های ضروری و پرکاربرد در فصل سرما هستند که مانند بقیه لباس ها نیاز به شستن و لکه گیری دارند...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۰۰:۱۳    
قانون - آیا تا به حال به دنبال مواد تشکیل دهنده شکلات صبحانه نوتلا گشته اید؟ آیا فکر می کنید ترکیبات نوشته شده روی شیشه های نوتلا کاملا منطبق با واقعیت است؟ ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۲۳:۱۶    
معاون دبیرکل جمعیت الوفاق بحرین با اشاره به شرایط حساس و نگران کننده آیت الله عیسی قاسم، درمان وی را نیازمند هماهنگی با پزشکان مربوطه دانست.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۲۳:۱۳    
قانون - پلیس ایالت ویرجینیای آمریکا یازده روز پیش یک شهروند ایرانی تبار و غیرمسلح را در جریان یک تعقیب و گریز هدف گلوله قرار داد. ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۲۳:۱۳    
وزیر جنگ پیشین رژیم صهیونیستی در سخنانی خطاب به رئیس جمهور آمریکا گفت: طرح مجدد برجام تلف کردن انرژی است و باید فشار بر ایران را از همین امروز افزایش داد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۲۳:۱۰    
دولت کره شمالی در بیانیه ای اعلام کرد که موشک تازه شلیک شده این کشور، به سرتاسر خاک ایالات متحده دسترسی دارد . رئیس جمهوری آمریکا در واکنش گفته است که به این وضعیت رسیدگی خواهد کرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۲۳:۰۴    
نخست وزیر هند برای پذیرایی از ایوانکا ترامپ در این کشور، یک میز شام طویل با 101 صندلی تدارک دید.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۲۲:۴۶    
بانک مرکزی اعلام کرد موسسه قرض الحسنه خاتم الانبیاء قائمشهر فاقد مجوز برای فعالیت است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۲۲:۴۶    
دادستان عمومی و انقلاب اردبیل از کشف جسد زنی 47 ساله در اراضی اطراف امامزاده سید صدرالدین اردبیل خبر داد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۲۲:۴۳    
مواد مغذی برنج ظاهر پوست را به طور محسوسی بهبود می دهد، لوسیون آب برنج نه تنها کثیفی سطح پوست را تمیز می کند، بلکه باعث کاهش مازاد چربی و بهبود جوش های سرسیاه می شود.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۲۲:۳۴    
ما شما را با روشهایی آشنا خواهیم کرد که با به کارگرفتن آنها به راحتی بر استرس خود غلبه خواهید کرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۲۲:۱۳    
خبرگزاری آسوشیتدپرس با پرداختن به نقش سفیر پیشین عربستان در عراق بر سیاست های ریاض در قبال تهران گزارش داد ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۲۲:۱۳    
سخنگوی دفتر نخست وزیری انگلیس اقدام رئیس جمهور آمریکا درخصوص بازنشر یک ویدئو ضد اسلامی از حساب توئیتر یکی از سیاستمداران انگلیسی را اقدامی اشتباه خواند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۲۲:۱۰    
نماینده مردم غرب گلستان در مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر ورزش و جوانان باید در مجلس شورای اسلامی پاسخگوی حواشی مسابقات کبدی قهرمانی آسیا در گرگان باشد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۲۲:۰۷    
رئیس پلیس فتا استان خراسان رضوی گفت: عامل ایجاد گروه منافی عفت در یکی از شبکه های اجتماعی پرمخاطب توسط پلیس فتا خراسان رضوی شناسایی و دستگیر شد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۲۲:۰۴    
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان ضمن محکومیت شدید قتل جوان ایرانی به دست پلیس آمریکا بر پیگیری جدی این مسئله و استیفای حقوق شهروندان ایرانی تأکید کرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۲۲:۰۱    
فرمانده سابق کروات ارتش بوسنی در خلال برگزاری دادگاه سازمان ملل برای رسیدگی به جرائم جنگی وی، پس از نوشیدن زهر، جان باخت.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۹:۵۸    
همه ما تجربه ای طول و دراز در نگاه کردن به عکس های خودمان داریم.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۸:۱۰    
نمایش من یه زنم،صدامو می شنوین؟ به زودی در سالن اصلی تالار مولوی اجرا می شود.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۸:۱۰    
هشتاد ویکمین زاد روز نادرگلچین در فرهنگسرای ارسباران برگزار می شود.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۸:۰۴    
کیمیایی از نخستین کارگردانان ایرانی است که نامش موجب جذب مخاطب به سینما می شد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۸:۰۱    
جشنواره جهانی فیلم فجر پیا م های تبریک جداگانه ای خطاب به نوید محمدزاده و عوامل دو فیلم روتوش و یه وا صادر کرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۸:۰۱    
هیات ملی نقد در نیویورک، فیلم پست به کارگردانی استیون اسپیلبرگ را بهترین فیلم سال نامید.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۸:۰۱    
سخنگوی شورای سیاست گذاری سی و یکمین نمایشگاه کتاب تهران از برگزاری این رویداد فرهنگی از تاریخ 12 تا 22 اردیبهشت 97 خبر داد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۸:۰۱    
ابرماه امسال از 12 آذر آغاز می شود و در صبح روز بعد فاصله ماه تا زمین به کمترین حد می رسد. طی این رویداد ستاره آلدباران در سایه ماه می ماند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۷:۵۸    
احمد دریابیگی توسط ناصرالدین شاه، به عنوان نخستین فرمانده نیروی دریایی نوین ایران در خلیج فارس منصوب شد و فرماندهی کشتی پرسپولیس را که ایران از آلمان خریده بود برعهده گرفت.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۷:۵۵    
معاون امور مجلس ریاست جمهوری اعلام کرد: براساس توافقات انجام شده با مجلس رئیس جمهوری یکشنبه 19 آذرماه لایحه بودجه 97 را تقدیم مجلس می کند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۷:۴۶    
اعضای کابینه دوازدهم در حاشیه جلسه امروز (چهارشنبه هشتم آذر) هیات دولت در حیاط دولت با حضور در جمع خبرنگاران به سوالاتشان پاسخ دادند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۷:۴۰    
بزرگترین پروژه ساخت وساز در تاریخ بریتانیا قرار است به زودی افتتاح شود، تونل هایی عظیم و گاه حیرت انگیز در قالب یک خط خاص و جدید مترو که تاکنون 16 میلیارد یوروی برای بریتانیا هزینه در بر داشته است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۷:۴۰    
شاهزاده "متعب بن عبدالله" فرزند پادشاه سابق سعودی پس از 3هفته بازداشت به اتهام فساد اقتصادی، پس از توافق با مقامات دولتی برای پرداخت 1 میلیارد دلار از دارایی هایش به عنوان جریمه به دولت سعودی ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۷:۴۰    
عمر خربین که به قاتل پرسپولیس معروف شده و امروز به عنوان برترین بازیکن سال 2017 آسیا انتخاب شد در حاشیه مراسم برترین های قاره کهن از هواداران استقلال تشکر کرد
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۷:۳۷    
با گذشت چند روز از بست نشینی یاران احمدی نژاد در شاه عبدالعظیم و هجمه های آنان به دستگاه قضا، علی مطهری پیشنهاد کرد که رئیس سابق دولت را علنی محاکمه کنند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۷:۲۸    
شکلات ماده غذایی پرطرفدار و انرژی زایی است که به طور معمول از ترکیب شیر، شکر، کره کاکائو و پودر کاکائو با نسبت های متفاوت تولید می شود.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۶:۳۴    
پزشکی قانونی آخرین آمار تلفات زلزله استان کرمانشاه را 505 تن اعلام کرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۶:۲۲    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: ساخت بیمارستان ها و مراکز بهداشتی و درمانی به زودی شروع خواهد شد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۶:۱۹    
درآمدهای نفتی به دلیل اینکه از فرایند تولید و تلاش ملت ها به دست نیامده اند وقتی وارد چرخه اقتصادی کشورها می شوند، باعث تغییراتی خواهند شد که لزوما به اشتغال و یا رفاه و آسایش مادی بیشتر نمی انجامد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۶:۱۹    
شرکت چینی چری در حالی در حدود 12 سال اخیر ایران را به بزرگترین مرکز فروش محصولات خود در جهان تبدیل کرده که در این مدت سرمایه گذاری لازم را در ایران نداشته.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۶:۱۶    
یک کارشناس صنعت خودرو با بیان اینکه نگرانی از بابت عدم صادرات 30 درصدی قراردادهای اخیر خودرویی وجود دارد، گفت: خودروسازان خارجی به آسانی بازارشان را در اختیار ما قرار نمی دهند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۶:۱۰    
رئیس جمهور لبنان اعلام کرد، حزب الله تا پایان یافتن عمر داعش، در داخل و خارج لبنان با این گروه تروریستی خواهد جنگید.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۶:۱۰    
مدیرکل نظارت بر مواد غذایی و آشامیدنی و آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو، گفت: برنج های وارداتی به زودی برچسب اصالت دریافت می کنند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۵:۴۹    
به دنبال آسیب های وارد شده به مسکن مهر استان کرمانشاه در جریان زلزله اخیر، سازمان بازرسی تخلفات احتمالی از سوی برخی پیمانکاران این واحدها را تحت تعقیب قرار داده است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۵:۴۶    
دبیرکل سازمان بدر عراق با ستایش از حمایت و کمک جمهوری اسلامی ایران به کشورش در امر مبارزه با تروریسم داعش تاکید کرد: اگر جمهوری اسلامی ایران نبود، بغداد سقوط می کرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۵:۴۳    
فرمانده انتظامی رفسنجان از دستگیری گدای پردرآمد در این شهرستان خبرداد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۵:۴۰    
نرگس آبیار با انتخاب یک اقتباس ادبی به سینما یک می آید.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۵:۴۰    
قانون جامع ملی استاندارد که اخیراً و با هدف تقویت و توسعه نظام استاندارد کشور به تأیید مجلس شورای اسلامی و دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام رسیده، با انتقادهای فراوانی رو به رو شده است
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۵:۳۴    
روز چهارشنبه قیمت نفت کاهش یافت. این در حالی است که در اواخر روز سه شنبه، قیمت نفت کاهش یافته بود و به بشکه ای 63.61 دلار رسید.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۵:۲۸    
رضا ضراب تاجر ایرانی – ترکیه ای طلا که محاکمه وی در منهتن آمریکا به منبع تنش مهمی در روابط آمریکا و ترکیه تبدیل شده است ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۵:۲۵    
رئیس فراکسیون امید مجلس گفت: من بر این باورم حرف هایی که باعث ایجاد حاشیه می شود نباید گفته شود و من اگر جای پسرم بودم آن صحبت ها را نمی کردم ولی به هر حال صحبتی است که شده است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۵:۲۲    
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در حاشیه جلسه هیات دولت، گفت: در هفته آینده یک فروند ناو از کلاس پیکان به ناوگان نیروی دریایی ارتش به دریای خزر ملحق خواهد شد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۵:۱۹    
هم زمان با اکران فیلم سینمایی آذر ، از کلیپ جدید سیروان خسروی رونمایی شد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۴:۵۸    
مرکز لرزه نگاری کشور وقوع زمین لرزه 10 ریشتری در دهه اول آذر را تکذیب کرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۴:۴۹    
وزیر امورخارجه پیشین آمریکا با دفاع از توافق هسته ای با ایران گفت: برخی روسای جمهور و پادشاهان دیگر کشورها پیش از حصول این توافق به ما گفتند که بمباران تنها زبان قابل فهم برای ایران است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۴:۳۷    
معاون امور اجتماعی وزیر بهداشت گفت: در کشور نزدیک به 350 هزار بیمار سرطانی داریم و سالانه 100 هزار بیمار اضافه می شود، موضوعی که نگران کننده بوده و سرطان سومین عامل مرگ و میر در کشور است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۴:۳۴    
ضریب برخی از کالاها در سنجش تورم بالا است به طور مثال قیمت نان با توجه به ارزش بالا در سبد غذایی خانوار تاثیر بسزایی در نرخ تورم دارد لذا افزایش قیمتی در نان نخواهیم داشت.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۴:۱۳    
رئیس بانک مرکزی گفت: افزایش قیمت ارز به دلیل نزدیک شدن به پایان سال میلادی است که پس از آن این قیمت کاهش می یابد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۴:۰۴    
نخستین جلسه رسیدگی به پرونده عامل قتل اهورای 3 ساله در دادگاه کیفری یک گیلان برگزار شد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۳:۵۲    
وزیر ارتباطات گفت: فاز دوم از 14 آذر شروع می شود. تغییر بزرگی در مدل ارائه سرویس در بازار است و در برابر تغییر هم اینرسی های متفاوتی وجود دارد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۳:۴۶    
طبق جدیدترین آمار اعلامی وزارت بهداشت، 36هزار و 39 تن مبتلا به اچ آی وی در کشور شناسایی و ثبت شده اند و تزریق مشترک در مصرف کنندگان مواد، همچنان در صدر علل ابتلا به این بیماری قرار دارد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۳:۳۱    
رئیس اداره اجتماعی پلیس فتا ناجا با هشدار به تهدید جدید باج افزارnransomwer از کاربران خواست که با مسدود کردن راه های نفوذ سیستم های خود و جلوگیری از آلودگی آنها به باج افزارها باج ندهند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۳:۲۸    
رسیدگی به این واقعه هولناک ازچند ماه قبل و به دنبال شکایت والدین دختر نوجوانی کلید خورد که مدعی بودند فرزندشان از پنج سال پیش با تهدید های راننده 64 ساله سرویس مورد تجاوز جنسی قرار گرفته است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۳:۲۵    
در دیدار امیر سرلشکر موسوی با سردار جعفری با تأکید بر توسعه هم افزایی بین ارتش و سپاه برای ارتقای تولید قدرت در عرصه های زمینی، دریایی، هوایی و موشکی تصریح شد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۳:۰۷    
گزارش متوسط قیمت اقلام خوراکی منتخب در مناطق شهری کل کشور برای دوره آبان ماه 1396 از سوی مرکز آمار ایران منتشر شد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۳:۰۴    
در پی حذف این دارو از پوشش بیمه ، رییس سازمان غذا و دارو توضیحاتی را مبنی بر آن که این دارو اثربخشی مناسبی نسبت به هزینه های بالایش ندارد ارائه داد و دلیل حذف این دارو از پوشش بیمه را همین موضوع ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۳:۰۴    
یاران احمدی نژاد که خود را مصون از هر نوع رسیدگی قضایی می دیدند، این روزها در تکاپو برای نجات خود از دستان عدالت ،به اتهام زنی در رابطه با مسئولان قضایی روی آورده اند
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۲:۵۲    
عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس جزئیات نشست کمیسیون متبوعش با وزیر جهاد کشاورزی را تشریح کرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۲:۴۹    
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش وپرورش گفت: طبق حسابداری بر مبنای قیمت تمام شده پیشنهاد شده به هر دانش آموز 52 هزار تومان سرانه تعلق گیرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۲:۳۲    
نماینده مردم دشتستان در مجلس از نحوه طراحی آزمون استخدامی وزارت نفت انتقاد کرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۲:۲۳    
سیدناصر موسوی لارگانی از پاسخ های عبدالرضا رحمانی فضلی درخصوص عدم توسعه و مدیریت روستاها قانع شد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۲:۰۲    
ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه بر پایبندی کشورش به موضع اصولی خود در خصوص حمایت از حق ملت فلسطین در زمینه تعیین سرنوشت خود تاکید کرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۱:۵۹    
دیروز پوشه حجیمی حاوی اسنادی از سوی معاون اول قوه قضائیه درباره تخلفات صندوق ذخیره فرهنگیان به دست رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات رسید.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۱:۴۷    
سیدمحمدمساوات، یکی ازبرگ های برنده نسل جوان تئاترنوین ایران است. این نمایشنامه نویس وکارگردان جوان بااجراهای کم نظیر و تاثیرگذارش موفق شده است فرم را درتئاترمابه مسیر جدیدی بکشاند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۱:۴۷    
امروز چهارشنبه (هشتم آذرماه) سالروز آغاز عملیات طریق القدس با رمز یا حسین(ع) در سال 1360 است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۱:۳۸    
خبرگزاری رویترز گزارش داد، کره شمالی اعلام کرده است که موشک بالستیکی که اخیرا آزمایش کرده، امکان هدف قرار دادن تمامی مناطق در خاک آمریکا را دارد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۱:۱۷    
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: رفتار تحقیرآمیز و ماجراجویانه غرب باعث نفرت و انزجار ملت های مسلمان از آمریکا شده است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۱:۰۸    
نماینده، ولی فقیه درامور حج و زیارت گفت: پس از مذاکره با طرف عربستانی از زائران حج تمتع 97 ثبت نام می کنیم.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۱:۰۲    
رییس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت که در جلسه روز سه شنبه این کمیسیون با حضور شهردار تهران وعده آغاز عملیات ساخت ساختمان پلاسکو در روز جمعه دهم آذرماه داده شده است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۰:۴۴    
در تنظیم بازار باید درست عمل شود، برای مثال بنا بر نیاز بازار تولید شود و برای صادرات نیز برنامه ریزی دقیقی صورت گیرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۰:۳۲    
یک وجب از خاک کشور را ندادیم حالا سیاسیون به وظیفه خود عمل کنند
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۰:۲۶    
عضو کمیسیون انرژی مجلس جزئیات نشست اعضای کمسیون متبوعش با رئیس کمیته امداد امام(ره) را تشریح کرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۰:۲۳    
کارشناس سازمان هواشناسی گفت: بارش باران تا پایان دی ماه در کشور به حد نرمال می رسد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۰:۲۰    
مقامات تل آویو در روز پنجشنبه نگرانی جدی خودر در مورد تهدید ایران را صراحتا به مقام روسی ابلاغ کردند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۰:۲۰    
مشاور عالی سازمان سنجش از انتشار اصلاحات دفترچه راهنمای آزمون دوره دکتری نیمه متمرکز سال 97 خبرداد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۰۹:۵۹    
رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح گفت: فرزندان مدافعین حرم نیز می توانند از مزایای ایثارگری مانند کسر خدمت و معافیت سربازی استفاده کنند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۰۹:۵۹    
مدیران، مربیان و ورزشکاران به حساسیت های نظام سیاسی که تابعی از ایدئولوژی و نظام دینی کشور است، احترام می گذارند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۰۹:۴۷    
تسهیلات جدید خرید مسکن چند روزی است کلید خورده است؛ وامی که بدلیل اقساط سنگین و بازپرداخت بیش از دو برابری عملا اقشار متوسط جامعه نیز امکان استفاده از آن را ندارند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۰۹:۲۶    
بامداد امروز زلزله ای به بزرگی 3.2 ریشتر شهر هلشی از استان کرمانشاه را لرزاند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۰۹:۱۷    
نماینده تبریز در مجلس با اعلام کلید خوردن استیضاح وزیر راه و شهرسازی به علت کوتاهی در مقاوم سازی ساختمان ها در مناطق زلزله زده گفت: جمع آوری امضاها برای این استیضاح ادامه خواهد یافت.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۰۸:۲۹    
این روزها ورزش ایران درگیر حاشیه های فراوانی است، ماجرای شکست عمدی علیرضا کریمی در برابر حریف روسی برای آنکه در مقابل حریفی از رژیم صهیونیستی قرار نگیرد...