شنبه ۲۲ اردیبهشتساعت ۰۱:۴۴May 2024 11
جستجوی پیشرفته

خبرهای هم اندیشی 8 مهر 1395 - hamandishi.ir

هم اندیشی 29 اسفند 1393 هم اندیشی 11 مهر 1394 هم اندیشی 31 اردیبهشت 1395 هم اندیشی 31 خرداد 1395 هم اندیشی 31 تیر 1395 هم اندیشی 31 مرداد 1395 هم اندیشی 31 شهریور 1395 هم اندیشی 30 آبان 1395 هم اندیشی 2 آذر 1395 هم اندیشی 30 دی 1395 هم اندیشی 1 بهمن 1395 هم اندیشی 30 اسفند 1395 هم اندیشی 1 مهر 1395 هم اندیشی 2 مهر 1395 هم اندیشی 3 مهر 1395 هم اندیشی 4 مهر 1395 هم اندیشی 5 مهر 1395 هم اندیشی 6 مهر 1395 هم اندیشی 7 مهر 1395 هم اندیشی 8 مهر 1395 هم اندیشی 9 مهر 1395 هم اندیشی 10 مهر 1395 هم اندیشی 11 مهر 1395 هم اندیشی 12 مهر 1395 هم اندیشی 13 مهر 1395 هم اندیشی 14 مهر 1395 هم اندیشی 15 مهر 1395 هم اندیشی 16 مهر 1395 هم اندیشی 17 مهر 1395 هم اندیشی 18 مهر 1395 هم اندیشی 19 مهر 1395 هم اندیشی 20 مهر 1395 هم اندیشی 21 مهر 1395 هم اندیشی 22 مهر 1395 هم اندیشی 23 مهر 1395 هم اندیشی 24 مهر 1395 هم اندیشی 25 مهر 1395 هم اندیشی 26 مهر 1395 هم اندیشی 27 مهر 1395 هم اندیشی 28 مهر 1395 هم اندیشی 29 مهر 1395 هم اندیشی 30 مهر 1395 
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۷/۰۸ - ۲۱:۱۲    
بعد از تصویب قانون تعقیب قضایی عاملان حادثه یازده سپتامبر، ارزش ریال عربستان در بازار معاملات آتی در برابر دلار کاهش پیدا کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۷/۰۸ - ۲۱:۰۹    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: طرف مقابل برای فشار اقتصادی آرایش جنگی گرفته است، تحریم های تازه اعمال میکند و به اموال شما دستبرد میزند و عده ای هنوز در تردید هستند که آیا او رفیق است یا رقیب یا دشمن!
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۷/۰۸ - ۲۱:۰۹    
معاون وزیر خارجه آمریکا در جلسه استماع کمیته امور خارجی سنا تاکید کرد تا زمانی که بحران داخلی سوریه پایان داده نشود ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۷/۰۸ - ۲۱:۰۹    
وزیر نیرو با تاکید بر اینکه بین 90 تا 95 درصد نیاز کشور در صنعت آب و برق توسط صنعتگران ایرانی تامین می شود ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۷/۰۸ - ۲۱:۰۹    
موسسه های پس انداز و تسهیلات مسکن دارای مجوز از بانک مرکزی می توانند با حداقل سرمایه 500 میلیارد ریال در تهران و 300 میلیارد ریال در دیگر مرکز استان ها ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۷/۰۸ - ۲۱:۰۹    
عربستان از مدت ها پیش با بحران کسری بودجه مواجه شده است؛ بحرانی که رفته رفته علائم آن در حال خودنمایی و آشکار شدن است و مقامات ریاض را وادار به اتخاذ سیاست ریاضت اقتصادی کرده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۷/۰۸ - ۲۱:۰۶    
محمدرضا زندمقدم تاکید کرد: اگر هیأت ها شئون عزاداری برای اباعبدالله را رعایت نکنند، مجوزشان باطل می شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۷/۰۸ - ۲۱:۰۶    
بعد از توافق اوپک قیمت نفت جهش 2.5 دلاری داشت و بازارهای بورس آسیا و ارزهای بین المللی افزایش قابل توجهی داشتند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۷/۰۸ - ۲۰:۵۷    
ثروت دونالد ترامپ، نامزد حزب جمهوریخواه در انتخابات ریاست ایالات متحده آمریکا، طی یک سال گذشته 800 میلیون دلار کاهش یافته است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۷/۰۸ - ۲۰:۵۷    
موشه یعلون وزیر جنگ سابق رژیم صهیونیستی در یادداشتی سراسر ضد ایرانی در یک روزنامه آمریکایی تاکید کرده که ایران دیگر از گزینه نظامی آمریکا ترسی ندارد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۷/۰۸ - ۲۰:۵۷    
منابع آگاه از موافقت دولت آمریکا با فروش ده ها جنگنده ساخت بوئینگ و لاکهید مارتین به سه کشور عرب حاشیه خلیج فارس خبر دادند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۷/۰۸ - ۲۰:۵۴    
درحمله جنگنده های سوری به محل تجمع تروریست ها در حومه دمشق 30 داعشی کشته و50 تروریست دیگر زخمی شدند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۷/۰۸ - ۲۰:۵۴    
یک نشریه آمریکایی در گزارشی نوشت که آمریکا دست پایین را در اوضاع سوریه دارد و رئیس جمهور بعدی این کشور باید بپذیرد که ایران و روسیه در مقایسه با واشنگتن سهم بیشتری در آینده سوریه خواهند داشت.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۷/۰۸ - ۲۰:۵۴    
در ادامه تلاش های گسترده آل سعود برای تشکیل ارتش مزدوران چند ملیتی در یمن عصر امروز صدها نظامی سودانی وارد فرودگاه عدن واقع در جنوب این کشور شدند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۷/۰۸ - ۲۰:۵۴    
بعد از پایان نخستین مناظره انتخاباتی دونالد ترامپ و هیلاری کلینتون، میلیون ها نفر در توضیح یک شی مرموز مخفی شده در زیر ژاکت هیلاری کلینتون در بهت و حیرت به سر می برند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۷/۰۸ - ۲۰:۵۱    
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امروز توانسته ایم فرمولهای دشمن را برای تسلط بر هوا، فضا، دریا و زمین باطل کنیم.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۷/۰۸ - ۲۰:۵۱    
اکران فیلم سینمایی بادیگارد به مناسبت هفته دفاع مقدس در سوریه آغاز شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۷/۰۸ - ۲۰:۵۱    
رئیس جمهوری عراق امروز قانون ممنوعیت فعالیت حزب بعث و جریان های دارای افکار نژادپرستانه را امضا کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۷/۰۸ - ۲۰:۴۲    
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: آن چیزی که توانست خطر سایه جنگ را برطرف کند لبخند دیپلمات ها نبود بلکه غرش موشک ها بود.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۷/۰۸ - ۱۸:۲۴    
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) با اظهار تأسف از مرگ شیمون پرز قبل از محاکمه در دادگاه هعای بین اللملی به خاطر جنایات فراوانش علیه بشریت ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۷/۰۸ - ۱۸:۲۴    
ولی عهد عربستان روز پنجشنبه (امروز) بنا به دعوت رئیس جمهور ترکیه راهی این کشور شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۷/۰۸ - ۱۷:۴۲    
رئیس منطقه کردستان عراق در دیدار با حیدر العبادی تاکید کرد که با او بر سر حل تمامی مشکلات بین بغداد و اربیل توافق کرده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۷/۰۸ - ۱۷:۴۲    
رئیس جمهور و رئیس حزب اسلامی افغانستان توافقنامه صلح را امضا کردند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۷/۰۸ - ۱۷:۳۹    
فرمانده کمیته های انقلابی یمن خبر داد رزمندگان یمنی در ادامه درگیری های مرزی با عربستان با موشک باران چندین سایت نظامی و ساختمان های نفتی در عمق خاک سعودی، ده ها نظامی این کشور را کشته و زخمی کردند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۷/۰۸ - ۱۷:۳۹    
وزارت دفاع چین به آمریکا هشدار داد استقرار سامانه دفاع ضدموشکی هوایی تاد در شبه جزیره کره با اقدامات متقابل پکن مواجه خواهد شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۷/۰۸ - ۱۷:۳۶    
پنجاه و دومین شماره هفته نامه خبری - تبیینی خط حزب الله در سخن این هفته خود به اصرار رهبر انقلاب بر اتحاد نیروهای مومن و انقلابی و پرهیز از دوقطبی های مصنوعی پرداخته است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۷/۰۸ - ۱۷:۳۶    
عضو فراکسیون ولایت مجلس شورای اسلامی، گفت: مسائل اخیر - فرمایشات رهبری درباره نامزدی رئیس جمهور سابق و نامه احمدی نژاد - نباید دستمایه سوءاستفاده یک عده شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۷/۰۸ - ۱۷:۳۳    
در اولین مجمع عمومی جبهه پایداری 17 عضو اصلی این جبهه انتخاب شدند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۷/۰۸ - ۱۵:۱۰    
رئیس حزب کردی اتحاد دموکراتیک سوریه از روسیه بخاطر جلوگیری از تشکیل امپراطوری عثمانی جدید به رهبری اردوغان تشکر کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۷/۰۸ - ۱۵:۱۰    
هافبک پیشین استقلال گفت:به اعتقاد من روزهای بد استقلال تمام شده و هواداران این تیم می توانند موفقیت های پی در پی تیم محبوبشان را شاهد باشند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۷/۰۸ - ۱۵:۰۷    
این مهد فوتبال سهمش از فوتبال زیاد نیست، در واقع گویا فوتبال از آنجا فقط شروع شده و دیگر هرگز روی خوش به آنها نشان نداده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۷/۰۸ - ۱۵:۰۴    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: حجت الاسلام حسن روحانی دقایقی پیش در جلسه شورای اداری که در محل استانداری قزوین برگزار شد اظهار کرد ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۷/۰۸ - ۱۵:۰۴    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: در ادامه درگیری های داخلی میان تروریستهای تکفیری در شمال حلب سوریه، منابع میدانی از انتحاری ناکام داعش علیه مواضع گروه ارتش آزاد در اطراف شهرک الراعی خبر داده اند. ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۷/۰۸ - ۱۵:۰۴    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: آموزگار در سال 1355 به عنوان دومین دبیرکل "حزب رستاخیز ایران " و مشاور نخست وزیر به کنگره حزب معرفی گردید ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۷/۰۸ - ۱۵:۰۱    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: یکی از نویسندگان عرب خطاب به وزیر خارجه آل سعود نوشته است؛ تعجب آور است که عربستان خود را با ایران هم سطح می داند! ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۷/۰۸ - ۱۴:۵۸    
مقامات محلی روز پنجشنبه (امروز) اعلام کردند که ترکیه پخش برنامه 10 شبکه تلویزیونی را که اغلب کرد زبان هستند، متوقف کرده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۷/۰۸ - ۱۴:۵۵    
رئیس جمهور تاجیکستان در بزرگداشت روز دیپلمات در این کشور گفت: در حال حاضر بیش از 30 نمایندگی دیپلماتیک این کشور در راستای حمایت از حقوق و منافع ملی شهروندان تاجیک در کشورهای مختلف دنیا فعالیت می کنند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۷/۰۸ - ۱۴:۵۵    
رسانه های اسرائیلی از شرکت برخی از مقامات کشورهای عربی در مراسم تشییع رئیس سابق این رژیم خبر دادند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۷/۰۸ - ۱۴:۵۲    
روزنامه اکسپرس تریبون پاکستان در گزارشی نوشت: نیروهای مرزی ایران در منطقه بلوچستان به سوی خاک پاکستان چندین خمپاره شلیک کرده اند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۷/۰۸ - ۱۴:۴۶    
سخنگوی وزارت خارجه روسیه از مطرح بودن گزینه عملیات نظامی مشترک با ترکیه در سوریه خبر داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۷/۰۸ - ۱۴:۴۶    
رئیس اجرائیه دولت وحدت ملی افغانستان در مراسم امضای صلح با حکمتیار گفت: سایر گروه های مسلح با نمونه قرار دادن صلح با حزب اسلامی به صلح با دولت بپیوندند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۷/۰۸ - ۱۴:۴۳    
از نظر رسانه غربی، یک دلیل تصویب قانون عدالت در برابر حامیان تروریسم در کنگره آمریکا، بی طاقت شدن و بی حوصلگی قانونگذاران آمریکایی در قبال عربستان سعودی بوده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۷/۰۸ - ۱۴:۴۳    
مقامات ارشد اف بی آی در خصوص افزایش حملات تروریستی نیروهای وابسته به داعش در غرب و بویژه آمریکا در سال های آینده ابراز نگرانی کردند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۷/۰۸ - ۱۴:۳۴    
نماینده سازمان ملل در امور سوریه ازسرگیری گفت وگوهای صلح سوریه را در شرایطی که درگیری ها در این کشور همچنان ادامه دارد، غیرممکن خواند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۷/۰۸ - ۱۴:۳۴    
وزارت خارجه ترکیه گفت در صورت آماده بودن روسیه برای همکاری، ترکیه نیز آماده است با این کشور برای برقراری آتش بس در سوریه همکاری کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۷/۰۸ - ۱۴:۳۱    
نماینده مردم زابل در مجلس گفت: اگر آرامش کشور به واسطه اختلافات داخلی و دو قطبی سازی آسیب ببیند دود آن به چشم همه جناح ها، طیف ها و اقشار خواهد رفت.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۷/۰۸ - ۱۴:۲۸    
رئیس مرکز فقهی ائمه اطهار گفت: روحانیت در صف نخست خدمت به مردم هستند و قم به برکت حضور مرجعیت و روحانیت در امر مدرسه سازی پیشتاز بوده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۷/۰۸ - ۱۴:۲۸    
معاون کل سرپرست نهاد ریاست جمهوری با بیان اینکه بعد از اجرای برجام میزان تولید نفت به حدود 3 میلیون و 700 هزار بشکه رسید ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۷/۰۸ - ۱۴:۲۸    
جانشین فرمانده نهاجا گفت: نیروی هوایی ارتش امروز با اتحاد با دیگر بخش های نیروهای مسلح به مراتب آماده تر از گذشته از استقلال و کیان کشور دفاع خواهد کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۷/۰۸ - ۱۴:۲۵    
معاون آموزشی دانشگاه مجازی المصطفی با اشاره به ضرورت توجه به آموزش و نشر زبان فارسی گفت: استعمار همواره مانع بزرگی در این راه بوده است چرا که می دانند با نشر زبان فارسی، اسلام نیز رواج می یابد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۷/۰۸ - ۱۴:۲۵    
تیم ملی جوانان قطر تمریناتش را به صورت جدی برای آمادگی در رقابت های قهرمانی آسیا 2016 انجام داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۷/۰۸ - ۱۴:۲۰    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: امام هادی علیه السلام: فروتنی آن است که با مردم چنان کنی که دوست داری با تو چنان باشند. المحجة البیضاء ، ج 5 ، ص 225 ____________ ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۷/۰۸ - ۱۴:۱۴    
در واکنش به خبر توافق اوپک بر سر محدود کردن تولیدات نفتی، بهای نفت ثابت ماند ولی بهای طلا افزایش یافت.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۷/۰۸ - ۱۴:۱۴    
معاون سازمان حج و زیارت با بیان اینکه از هفته آینده 12 مرکز دیگر هم در کنار 4 کنسولگری عراق روادی زائران ایرانی مشتاق حضور در راهپیمایی اربعین را صادر می کنند گفت: اعتبار این روادید ها 20 روزه است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۷/۰۸ - ۱۴:۱۱    
مصطفی زمانی به عنوان آخرین مهمان فصل سوم خندوانه در این قسمت از برنامه حاضر شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۷/۰۸ - ۱۴:۱۱    
در آتش سوزی هولناکی که با واژگون شدن یک تانکر حامل سوخت در جاده سنندج – مریوان رخ داد، دو تانکر بنزین و چهار خودروی وانت و سواری با سرنشینان شان، در جهنمی از آتش گرفتار شدند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۷/۰۸ - ۱۴:۱۱    
پس از سخنگوی وزارت خارجه آمریکا، وزیر انرژی این رژیم اعلام کرد ما به همه تعهدات خود در برجام عمل کرده ایم.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۷/۰۸ - ۱۴:۰۵    
یک روزنامه زنجیره ای، مقاله ای مفصل در تمجید از وزارت اطلاعات چاپ کرد! روزنامه اعتماد یک چهارم صفحه 2 خود را به مقاله ای درباره لزوم فعالیت اطلاعاتی مردم سالار و فرمان امام(ره) در این باره مبنی بر ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۷/۰۸ - ۱۳:۵۳    
جانشین سازمان وظیفه عمومی ناجا با اشاره به ثبت نام روزانه حدود 2000 نفر در طرح پرداخت جریمه غیبت، از آغاز ارسال اخطاریه کتبی از طریق پست برای سربازان غایب خبر داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۷/۰۸ - ۱۳:۵۰    
سوال ملی دو نماینده از محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی در جلسه علنی مجلس اعلام وصول شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۷/۰۸ - ۱۳:۵۰    
عرضه کارت های اعتباری مرابحه چند روزی است آغاز شده اما ضوابط و سود آن به گونه ای است که جامعه کارگری امکان استفاده از این تسهیلات را ندارد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۷/۰۸ - ۱۳:۴۷    
صفحه منتسب به سردار قاسم سلیمانی عکسی از وی در کنار فرزند رهبر معظم انقلاب منتشر کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۷/۰۸ - ۱۳:۴۷    
شعبه 36 دادگاه تجدید نظر استان تهران، حکم 16 سال زندان دادگاه بدوی نرگس محمدی را تایید کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۷/۰۸ - ۱۳:۴۴    
سخنگوی ائتلاف تحت سرکردگی عربستان سعودی ضمن رد درخواست جنبش انصارالله برای آتش بس در یمن مدعی شد برای برقراری هر گونه آتش بس، شاخه نظامی انصار الله باید منحل شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۷/۰۸ - ۱۳:۴۱    
فرمانده ناجا با اشاره به پیش بینی تردد بیش از 2میلیون زائر از مرزهای ایران برای شرکت در مراسم اربعین اعلام کرد: ماموران برای صدور گذرنامه به صورت تمام وقت آماده ارائه خدمات به زائران هستند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۷/۰۸ - ۱۳:۳۸    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: دفتر حیدر العبادی، نخست وزیر عراق در بیانیه ای اعلام کرد که در راستای آمادگی برای عملیات آزادسازی موصل و نابودی داعش در این شهر و آزادسازی کامل عراق و با توجه به نقشی که ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۷/۰۸ - ۱۳:۳۸    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: امید یراقی امروز در نشست خبری با بیان اینکه ایران در گذشته بزرگترین بازار صادراتی بعد از آمریکا برای آلمانی ها بود ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۷/۰۸ - ۱۳:۳۵    
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران بامداد امروز در بازگشت از نیویورک وارد آنکارا شد و وزیران خارجه دو کشور با هم در مورد مسائل منطقه ای گفت و گو کردند.این دیدار بیش از سه ساعت به طول انجامید.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۷/۰۸ - ۱۳:۲۰    
این شبکه به بانک ها امکان می دهد تا دستوراتی را برای پرداخت چندین تریلیون دلار پول به طور روزانه ارسال کنند ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۷/۰۸ - ۱۳:۱۲    
قبلا معتادان و کارتن خواب ها مرد بودند، حالا زنان، کودکان و حتی نوزادان معتاد و کارتن خواب هم داریم خیّران سلامت سال گذشته هزار میلیارد تومان به بخش سلامت کمک کردند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۷/۰۸ - ۱۳:۱۲    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: حجت الاسلام والمسلمین مصطفی پورمحمدی در حاشیه مراسم ختم برادرزاده اکبر ناطق نوری در پاسخ به این سوال که آیا قرار است هما هودفر با محمودرضا خاوری معاوضه شود ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۷/۰۸ - ۱۳:۰۹    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: در حالی که 8 ماه از اجرایی شدن برجام گذشته و قفل روابط بانکی ایران با کشورهای دیگر همچنان بسته مانده است ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۷/۰۸ - ۱۳:۰۹    
سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به اظهارات وزیر خارجه فرانسه گفت: همگان آگاهند فرانسه خود یکی از کشورهایی است که با اتخاذ سیاست های اشتباه ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۷/۰۸ - ۱۳:۰۹    
حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی ظهر امروز در دیدار با علما، ایثارگران و برگزیدگان استان قزوین که در سالن همایش های شهیدرجایی در حال برگزاری است اظهار داشت ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۷/۰۸ - ۱۳:۰۳    
اختر اسماعیلیان مدیر امور مالی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی درباره اجرای طرح فروش نقدی سوخت به شرکت های هواپیمایی، گفت: بر اساس آخرین تصمیم های گرفته شده ازسوی مدیران مرتبط در سطح وزارت نفت ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۷/۰۸ - ۱۲:۵۷    
هدیه خلف عباس رئیس پارلمان سوریه در راس هیئتی از نمایندگان پارلمان این کشور به دعوت علی لاریجانی رئیس مجلس کشورمان به ایران سفر کرده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۷/۰۸ - ۱۲:۵۷    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: مجلس شورای اسلامی هفته آینده و در سه روز یکشنبه، سه شنبه و چهارشنبه تشکیل جلسه می دهد که بررسی سوال محمدرضا پورابراهیمی نماینده کرمان و جواد کریمی قدوسی ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۷/۰۸ - ۱۲:۵۷    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: به نقل از پایگاه تایمز، چونگ جی هانگ تحلیلگر سیاسی در کره جنوبی گفته است عدم سقوط دولت کره شمالی خط قرمز دولت چین است و پکن فقط با اعمال تحریم های جدید علیه کره شمالی ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۷/۰۸ - ۱۲:۵۴    
انتخاب دوباره کوربین به عنوان رهبر حزب کارگر انگلیس، شوک سختی به تونی بلر و دیگر مخالفان درون حزبی کوربین وارد ساخته است ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۷/۰۸ - ۱۲:۵۱    
مرکز پژوهش ها در ادامه با ارائه تحلیل مختصری از رشد اقتصادی سال 1394 اضافه کرد: سال 1394، رشد مجموع ارزش افزوده بخش ها برابر با 0.3 درصد و رشد تولید ناخالص داخلی 1.3 درصد بوده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۷/۰۸ - ۱۲:۴۸    
ساختار اقتصاد ملی عربستان با چند مساله رو به رو شده است، اول عدم کارکرد برنامه ای که در گذشته برای عربستان تعریف شده است ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۷/۰۸ - ۱۲:۱۲    
پنجمین نمایش فیلم با موضوع اسلام هراسی با حضور نادر طالب زاده و علاقه مندان به این حوزه در سالن 3 پردیس سینمایی ملت برگزار شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۷/۰۸ - ۱۲:۱۲    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: محققان دانشگاه ایالتی میشیگان شواهدی در اختیار دارند که نشان می دهد بیماران دارای سنگ کلیه توانستند با سوارشدن به ترن هوایی سنگ های کوچک را دفع کنند. ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۷/۰۸ - ۱۲:۰۹    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: دکتر حمید چوبینه گفت: بر اساس بخشنامه وزارت بهداشت انجام عمل IVF در مراکز دولتی با ارائه یارانه از سوی دولت برای بیماران رایگان شده است. ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۷/۰۸ - ۱۲:۰۹    
امیر تاجیک، خواننده مطرح پاپ در خصوص حضورش در جبهه ها ی دوران دفاع مقدس گفت: من در دوران دفاع مقدس در میدان جنگ حضور داشتم و از نزدیک شاهد جانفشانی های همسنگرانم برای دفاع از خاک کشورمان بودم.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۷/۰۸ - ۱۲:۰۹    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: سوزان رایس مشاور امنیت ملی آمریکا در تماس تلفنی با اجیت دوول همتای هندی خود ضمن محکوم کردن حمله تروریستی به مقر فرماندهی نیروهای امنیتی هند در منطقه اوری در کشمیر تحت ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۷/۰۸ - ۱۲:۰۶    
میثم نیلی، مدیرعامل مجمع ناشران انقلاب اسلامی، طی حکمی حسین شاهمرادی را به عنوان سرپرست مرکز رسانه ای شیرازه منصوب کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۷/۰۸ - ۱۲:۰۶    
تیم ملی ب ایران روز چهارشنبه در دیدار نهایی پنجمین دوره جام کنفدراسیون والیبال آسیا چین را شکست داد و برای سومین بار قهرمان این رقابت ها شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۷/۰۸ - ۱۲:۰۳    
مصری ها عنوان خیابانی را که "خلیج فارس" نام داشت، تغییر داده و آن را به نام یک شخص نام گذاری کرده اند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۷/۰۸ - ۱۲:۰۰    
رییس مجلس نمایندگان یمن در نامه ای به علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی خواستار کمک ایران برای متوقف ساختن تجاوزها، بمباران های رژیم آل سعود و برداشته شدن محاصره اقتصادی علیه مردم این کشور شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۷/۰۸ - ۱۲:۰۰    
کلیپ را پیش از پخش به ما نشان ندادند. البته من هم در این مورد بسیار مواخذه شدم.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۷/۰۸ - ۱۱:۵۷    
بامداد سه شنبه نخستین مناظره تلویزیونی هیلاری کلینتونِ دموکرات و دونالد ترامپ جمهوری خواه در نیویورک برگزار شد ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۷/۰۸ - ۱۱:۵۷    
دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: پیشنهاد های اغواکننده مالی برای جذب اساتید نخبه کشورمان در حال وقوع است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۷/۰۸ - ۱۱:۵۴    
با تلاش های وزارت ورزش و همکاری موثر وزارت امور خارجه و هم چنین پیگیری فدراسیون فوتبال، احتمال برگزاری دیدار تیم های ملی فوتبال ایران و کره در 19 مهر قوت گرفته است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۷/۰۸ - ۱۱:۵۴    
دوازدهمین نمایشگاه بین المللی آب و فاضلاب ایران با هشدار مسئولان ارشد کشور در بخش آب و محیط زیست نسبت به یک فاجعه ملی ویرانگر که ایران را تهدید می کند، به پایان رسید.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۷/۰۸ - ۱۱:۵۱    
شبکه خبری بی.بی.سی از مرگ جمشید آموزگار، نخست وزیر ایران در دوران پهلوی خبر داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۷/۰۸ - ۱۱:۴۵    
باشگاه العربی ترجیح داد که با وجود غیبت طولانی مدت مهاجم برزیلی خود او را نگه دارد و به این ترتیب جدایی دژاگه از این تیم قطری قطعی شده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۷/۰۸ - ۱۱:۴۵    
می گویند آنتونی گولچ رفته که دیگر برنگردد و شاید خیلی بیراه نباشد اگر این رفتن را به شایعه حضور اشکان دژاگه در پرسپولیس ربط بدهیم.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۷/۰۸ - ۱۱:۳۶    
مدیر مسئول روزنامه کیهان با اشاره به اینکه خطر نفوذ استکبار در داخل کشور همواره تهدید آمیز است، گفت: قبول FATF ایران را غرق می کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۷/۰۸ - ۱۱:۳۶    
مرکز مطالعات اسرای فلسطین تأکید کرد که اشغالگران صهیونیست به منظور سرکوب انتفاضه قدس به بازداشت فلسطینیان شدت بخشیده اند.
  • ۱