شنبه ۰۸ اردیبهشتساعت ۰۲:۱۴Apr 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای هم اندیشی 23 مهر 1395 - hamandishi.ir

هم اندیشی 29 اسفند 1393 هم اندیشی 11 مهر 1394 هم اندیشی 31 اردیبهشت 1395 هم اندیشی 31 خرداد 1395 هم اندیشی 31 تیر 1395 هم اندیشی 31 مرداد 1395 هم اندیشی 31 شهریور 1395 هم اندیشی 30 آبان 1395 هم اندیشی 2 آذر 1395 هم اندیشی 30 دی 1395 هم اندیشی 1 بهمن 1395 هم اندیشی 30 اسفند 1395 هم اندیشی 1 مهر 1395 هم اندیشی 2 مهر 1395 هم اندیشی 3 مهر 1395 هم اندیشی 4 مهر 1395 هم اندیشی 5 مهر 1395 هم اندیشی 6 مهر 1395 هم اندیشی 7 مهر 1395 هم اندیشی 8 مهر 1395 هم اندیشی 9 مهر 1395 هم اندیشی 10 مهر 1395 هم اندیشی 11 مهر 1395 هم اندیشی 12 مهر 1395 هم اندیشی 13 مهر 1395 هم اندیشی 14 مهر 1395 هم اندیشی 15 مهر 1395 هم اندیشی 16 مهر 1395 هم اندیشی 17 مهر 1395 هم اندیشی 18 مهر 1395 هم اندیشی 19 مهر 1395 هم اندیشی 20 مهر 1395 هم اندیشی 21 مهر 1395 هم اندیشی 22 مهر 1395 هم اندیشی 23 مهر 1395 هم اندیشی 24 مهر 1395 هم اندیشی 25 مهر 1395 هم اندیشی 26 مهر 1395 هم اندیشی 27 مهر 1395 هم اندیشی 28 مهر 1395 هم اندیشی 29 مهر 1395 هم اندیشی 30 مهر 1395 
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۷/۲۳ - ۲۱:۱۸    
نخست وزیر عراق که به استان کرکوک سفر کرده، در دیدار با مسئولان این استان بر ضرورت آزادسازی همه مناطق اشغال شده این کشور، تأکید کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۷/۲۳ - ۲۱:۱۵    
ترکیه پس از فراخوان سفیر قبلی خود در روسیه که چندی پیش صورت گرفت، حسن لازیل دیریوز را که یکی از دیپلمات های بلندپایه و کهنه کار معرفی شده است، برای تصدی این مسئولیت منصوب کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۷/۲۳ - ۲۱:۰۹    
رئیس فرهنگستان علوم اسلامی قم گفت: عاشورا یک اقدام همه جانبه برای منزوی کردن جبهه باطل و جلوگیری از نفوذ آن بود
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۷/۲۳ - ۲۱:۰۶    
روسیه در نظر دارد تا پیشرفته ترین کشتی یخ شکن اتمی خود را به قدرت 110 مگاوات بسازد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۷/۲۳ - ۲۱:۰۶    
معاون هماهنگ کننده قرارگاه خاتم الانبیاء گفت: دشمن به دنبال راهی برای به زانو درآوردن این ملت است اما غافل از اینکه هرگز نمی تواند در امور این کشور و در مسائل مربوط به نظام اسلامی دخالت کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۷/۲۳ - ۲۱:۰۳    
بمباران حوثی ها که از حمایت تهران برخوردارند حامل این پیام است که اوباما مایل نیست در آستانه انتخابات ریاست جمهوری کشورش در مقابل تحریکات ایران از خود بی تفاوتی یا انفعال نشان بدهد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۷/۲۳ - ۲۰:۵۷    
منابع خبری از برخورد یک راکت به تفرجگاهی در جنوب "آنتالیا" در ترکیه گزارش می دهند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۷/۲۳ - ۲۰:۵۷    
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: یمن اکنون خط اول مقاومت بر ضد آمریکا، صهیونیستم و مزدور بزرگ آن ها در منطقه یعنی آل سعود است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۷/۲۳ - ۲۰:۴۲    
حمله افراد مسلح ناشناس به نیروهای مرزی شهر کویته مرکز ایالت بلوچستان پاکستان سه کشته برجا گذاشت.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۷/۲۳ - ۲۰:۴۲    
دستیار ویژه رئیس مجلس شورای اسلامی جمهوری اسلامی ایران در امور بین الملل ضمن انتقاد از نقش منفی سعودی ها در بحران سوریه تأکید کرد که آمریکا پس از شکست تروریست ها در برابر ارتش سوریه مجبور شد که در ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۷/۲۳ - ۲۰:۴۲    
سرانجام دولت اوباما یک توافقنامه 10 ساله 38 میلیارد دلاری کمک نظامی را با اسرائیل به امضا رساند که به عنوان غرامت به نتانیاهو برای نقش آمریکا در توافق هسته ای ایران و زینت بخشیدن به میراث اوباما ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۷/۲۳ - ۲۰:۳۶    
رئیس جمهور سوریه گفت: سران عربستان سعودی خیلی ساده و صریح به من گفتند اگر از ایران دور شوی و اعلام کنی که همه روابط سوریه با ایران را قطع کرده ای به تو کمک خواهیم کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۷/۲۳ - ۲۰:۳۶    
اصلاح طلبان در نخستین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر تهران با شعار شورا بنیان دموکراسی با رأی مردم تهران بر کرسی پارلمان شهری تهران تکیه زدند اما با گذشت زمان نمک ناشناسی کرده و با حنظل (هندوانه ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۷/۲۳ - ۲۰:۳۳    
حسین موسویان تاکید کرد: تا زمانی که آمریکا به اجرای برجام دقیق و کامل پایبند نباشد، نباید روی تعامل با ایران در مورد بحران های منطقه همچون سوریه حساب کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۷/۲۳ - ۲۰:۳۳    
مسئولان روسیه می گویند در نظر دارند تا سامانه دفاع هوایی اس 400 را در اختیار هند قرار دهد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۷/۲۳ - ۲۰:۳۳    
یک عضو هیأت رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه آتش بس سوریه برای تجهیز داعش بود ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۷/۲۳ - ۲۰:۳۰    
علی رغم فریادهای مقام ها و رسانه های رژیم صهیونیستی، یونسکو امروز پنجشنبه قطعنامه ای را با این محتوا تصویب کرد: مسجد الاقصی، مکان مقدس مسلمانان است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۷/۲۳ - ۲۰:۳۰    
حسن حامی به عنوان سفیر جدید مراکش در ایران به زودی عازم تهران می شود .
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۷/۲۳ - ۲۰:۳۰    
وزیر خارجه ترکیه از آمادگی کشورش برای میانجیگری میان عربستان سعودی و جمهوری اسلامی ایران به منظور از سر گیری روابط خبر داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۷/۲۳ - ۲۰:۲۷    
ارتش یمن موفق شد یک فروند پهپاد شناسایی رژیم سعودی را در جنوب غرب عربستان ساقط کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۷/۲۳ - ۲۰:۲۷    
سازمان یونسکو با صدور قطعنامه ای نبود پیوند میان یهودیت با مسجد الاقصی در شورای این سازمان را به تصویب رساند و تأکید کرد این مکان مقدس صرفا متعلق به مسلمانان است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۷/۲۳ - ۲۰:۲۷    
مسئولان آمریکایی اعلام کردند که رئیس جمهوری این کشور در نشستِ روز جمعه با اعضای تیم امنیت ملی، برخی گزینه ها از جمله گزینه نظامی مستقیم در سوریه را مورد رایزنی قرار می دهد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۷/۲۳ - ۲۰:۲۷    
مشاور رئیس مجلس ایران در امور بین الملل تاکید کرد که تهران همیشه از روابط متین با مصر حمایت می کند و هر موقع مصری ها تمایل داشته باشند روابط به سطح مطلوب ارتقا پیدا خواهد کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۷/۲۳ - ۲۰:۲۷    
ارتش و کمیته های مردمی یمن یک فروند هواپیمای جاسوسی عربستان سعودی را در منطقه غاویه واقع در استان جازان ساقط کردند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۷/۲۳ - ۲۰:۲۴    
یک سخنران برجسته مذهبی، نگاه های انحرافی به قیام سید الشهدا و تحریف این واقعه توسط عده ای را تشریح کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۷/۲۳ - ۲۰:۲۴    
نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: بعد از دو دهه فریاد زدن مقام معظم رهبری، فرمودند این ولنگاری فرهنگی هم در حوزه آفند و هم در حوزه پدافند کشور را فراگرفته است ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۷/۲۳ - ۲۰:۲۴    
از پایان جنگ جهانی دوم تا حالا، زمان زیادی است؛ به خصوص برای پادشاه بودن در کشوری که درگیر زیاده طلبی های نیروهای نظامی و گذار به دموکراسی است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۷/۲۳ - ۲۰:۲۱    
افتخاری گفت: حضرت زینب (س) رسالتی را که در باب احیای واقعه کربلا بر عهده گرفت، از بدو تولد بر دوش داشت.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۷/۲۳ - ۲۰:۲۱    
هرساله محرم، با جلوه ای جدید خود را برای دیدگان مردم آشکار می کند، محرمی که سئوالات بسیاری را در ذهن جوانان و آنان که حسین(ع) را به نام آزاده تاریخ می شناسند، به وجود می آورد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۷/۲۳ - ۲۰:۱۸    
مدیرکل امور مرزی وزارت کشور با اشاره به افزایش صددرصدی اعزام زائران به عتبات عالیات در تاسوعا و عاشورای حسینی گفت ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۷/۲۳ - ۲۰:۱۸    
نشست فرهنگ عاشورا در پرورش فکر کودکان هم زمان با هفته ملی کودک برگزار شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۷/۲۳ - ۲۰:۱۸    
تا نام زین العابدین(ع) به گوش می رسد یاد شجاعت، ایستادگی و پرهیزگاری ایشان در ذهن ها تداعی می شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۷/۲۳ - ۲۰:۱۵    
گاهی در مراکزی اقدامات ائمه بی چون و چرا با زمان حاضر تطبیق می شود که انتظار می رود حرف های قوی تری زده شود و انتظار این حرکات عامیانه و غیرعلمی نمی رود.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۷/۲۳ - ۲۰:۱۵    
معاون سیاسی فرمانداری قصرشیرین گفت: ترددانفرادی وکاروانی زوار ایران ازمرزهای قصرشیرین به عتبات عالیات عراق ممنوع است و زوار برای شرکت درمراسم اربعین از دیگر مرزهای کشور تردد کنند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۷/۲۳ - ۲۰:۱۵    
استاد عالی حوزه علمیه خواهران گفت: بیماری امام سجاد (ع) در صحنه کربلا، مشیت و مصلحت الهی در حفظ امامت و پیام رسانی واقعه کربلا بود.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۷/۲۳ - ۲۰:۱۵    
من فرزند آنم که بر براق سوار شد، من فرزند پیامبری هستم که در یک شب از مسجد الحرام به مسجد الاقصی سیر کرد ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۷/۲۳ - ۲۰:۱۲    
محصول عزاداری و اشک بر امام حسین (علیه السلام) باید حرکت و قیام برای برپایی ظهور امام زمان (عجل الله تعالی فرجه) باشد که یکی از مقدمات آن نابودی بدان و بدی ها و انتقام گیری از دشمنان اهل بیت(ع) است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۷/۲۳ - ۲۰:۱۲    
استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به تاثیر خطبه امام سجاد(ع) در مجلس شام، گفت: آن حضرت با این خطبه در مجلسی که همه فرماندهان نظامی، امرا و شخصیت های جهانی از سایر ادیان نیز حضور داشتند ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۷/۲۳ - ۲۰:۱۲    
معاون عتبات سازمان حج و زیارت با بیان اینکه تاکنون 260 هزار نفر در سامانه سماح نام نویسی کرده اند گفت: از فردا (شنبه) 12 استان دیگر به جمع 4 استان صادر کننده روادید زائران اربعین حسینی اضافه می شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۷/۲۳ - ۲۰:۰۹    
مراسم عزاداری دسته زینبیه اعظم زنجان عصر دیروز برگزار شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۷/۲۳ - ۲۰:۰۹    
حضرت زینب (س) به بشریت این درس را دادند که ای اهل عالم، باید برای همراهی با امام زمان خود تمام زندگی تان را وقف او کنید و این خود زمینه ای است برای اینکه مورد تعلیم و تربیت امام (ع) قرار گیرید.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۷/۲۳ - ۲۰:۰۶    
عجب مولای مهربان و امیر وجیه و با عظمتی داریم ، پس آماده نوکری اش می شویم و با افتخار فریاد می زنیم: امیری حسین و نعم الامیر.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۷/۲۳ - ۲۰:۰۳    
بحث حقوق نجومی نیز زمینه ای شد تا دولت در برخورد با آن به سمت دو قطبی سازی حرکت کند . دولت به جای محکوم کردن و پالایش مدیران بر مبنای حذف نجومی بگیران از خدا بی خبر و به جای اطلاع رسانی و شفاف سازی ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۷/۲۳ - ۲۰:۰۰    
امام حسین(ع) در حالی قیام کرد و بر یزیدِ زمانِ خود خروج نمود که قبل از کربلا، قادر به مذاکره بود. تاکنون در تاریخ بشریت و حتی در میان اهل سنت، سابقه نداشته است که کربلا را به مذاکره ربط بدهند ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۷/۲۳ - ۱۹:۵۷    
آیت الله خاتمی خطیب موقت جمعه تهران گفت: برادری که در فضای مجازی فعال است و هر حرفی که شایع شد را بدون تحقیق می گوید، حق الناس است و باید در پیشگاه خدا پاسخگو باشد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۷/۲۳ - ۱۹:۵۴    
آیا هنوز زمان اعمال مدیریت، تدبیر و برخورد قاطعانه و به دور از ملاحظات سیاسی و باندی در این صندوق و عوامل خطاکار آن نرسیده است؟
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۷/۲۳ - ۱۹:۵۴    
اظهارات رییس جمهور فرانسه مبنی بر این که درباره ملاقات با پوتین مردد است، و متعاقب آن، لغو سفر از پیش تعیین شده پوتین در 19 اکتبر به پاریس، مجادلات تندی را در عرصه سیاسی فرانسه برانگیخته است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۷/۲۳ - ۱۹:۵۱    
یک ایمیل اخیرا منتشر شده از کلینتون در ویکی لیکس به تاریخ سپتامبر 2012، تایید می کند که داعش دارای پشتیبانی مستقیم دولتی است و این پشتیبانی از جانب دو متحد اصلی آمریکا در منطقه انجام می شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۷/۲۳ - ۱۹:۴۸    
امروز موصل را می توان آخرین کانونی دانست که دولت آمریکا می تواند با آن ریسک کند. این رویکرد البته این بار در چارچوب خدمت رسانی به تروریست ها و مبارزه با الحشد الشعبی نیست ...