جمعه ۲۱ اردیبهشتساعت ۰۶:۵۴May 2024 10
جستجوی پیشرفته

خبرهای هم اندیشی 16 مهر 1395 - hamandishi.ir

هم اندیشی 29 اسفند 1393 هم اندیشی 11 مهر 1394 هم اندیشی 31 اردیبهشت 1395 هم اندیشی 31 خرداد 1395 هم اندیشی 31 تیر 1395 هم اندیشی 31 مرداد 1395 هم اندیشی 31 شهریور 1395 هم اندیشی 30 آبان 1395 هم اندیشی 2 آذر 1395 هم اندیشی 30 دی 1395 هم اندیشی 1 بهمن 1395 هم اندیشی 30 اسفند 1395 هم اندیشی 1 مهر 1395 هم اندیشی 2 مهر 1395 هم اندیشی 3 مهر 1395 هم اندیشی 4 مهر 1395 هم اندیشی 5 مهر 1395 هم اندیشی 6 مهر 1395 هم اندیشی 7 مهر 1395 هم اندیشی 8 مهر 1395 هم اندیشی 9 مهر 1395 هم اندیشی 10 مهر 1395 هم اندیشی 11 مهر 1395 هم اندیشی 12 مهر 1395 هم اندیشی 13 مهر 1395 هم اندیشی 14 مهر 1395 هم اندیشی 15 مهر 1395 هم اندیشی 16 مهر 1395 هم اندیشی 17 مهر 1395 هم اندیشی 18 مهر 1395 هم اندیشی 19 مهر 1395 هم اندیشی 20 مهر 1395 هم اندیشی 21 مهر 1395 هم اندیشی 22 مهر 1395 هم اندیشی 23 مهر 1395 هم اندیشی 24 مهر 1395 هم اندیشی 25 مهر 1395 هم اندیشی 26 مهر 1395 هم اندیشی 27 مهر 1395 هم اندیشی 28 مهر 1395 هم اندیشی 29 مهر 1395 هم اندیشی 30 مهر 1395 
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۷/۱۶ - ۲۱:۱۶    
ذخایر ارزی دولت بحرین به دنبال کاهش قیمت نفت در بازارهای جهانی و اشتباه محاسبات ناشی از توطئه نفتی ریاض بیش از پنجاه درصد کاهش یافته است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۷/۱۶ - ۲۱:۱۳    
معاون اروپا و آمریکا وزارت امور خارجه گفت: رویکرد وزارت امور خارجه تعامل است و بر این اساس برنامه دیپلماسی علم و فناوری در این وزارت خانه تعریف شده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۷/۱۶ - ۲۱:۱۳    
جانشین عملیات سپاه: ماهانه 25 عملیات علیه ضدانقلاب در مرزها و هزار گشت شناسایی رزمی در شرق و غرب کشور علیه گروهک های تروریستی انجام می شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۷/۱۶ - ۲۱:۱۳    
رئیس سازمان بسیج مستضعفین در دیدار با رتبه های تک رقمی رشته های مختلف کنکور از آن ها قدردانی کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۷/۱۶ - ۲۱:۱۰    
نتایج یک بررسی نشان می دهد در 35 سال گذشته نرخ امید به زندگی در سراسر جهان 10 سال افزایش یافته است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۷/۱۶ - ۲۱:۱۰    
کارشناس سازمان هواشناسی از روند افزایش دما تا روز دوشنبه و روند کاهش دما تا پایان هفته آینده خبر داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۷/۱۶ - ۲۱:۱۰    
قائم مقام ستاد سرشماری نفوس و مسکن گفت: تا ساعت 6 صبح امروز 7 میلیون و 214 هزار نفر در سراسر کشور در طرح سرشماری اینترنتی نفوس و مسکن شرکت کردند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۷/۱۶ - ۲۱:۰۷    
دادستان عمومی و انقلاب مرکز مازندران گفت: تیراندازی شب گذشته در ساری ارتباطی با هیأت عزاداری نداشت.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۷/۱۶ - ۲۱:۰۷    
بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان با بیان اینکه معراجی ها ورقی از غم فراق خانواده شهداست، گفت: جبهه مدافعین حرم ریشه در دفاع مقدس دارد و امروز باید در سینما به آن توجه شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۷/۱۶ - ۲۱:۰۷    
خبرنگار شبکه دو تلویزیون دانمارک با بشار اسد رئیس جمهور سوریه مصاحبه کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۷/۱۶ - ۲۱:۰۷    
نماینده روسیه در شورای امنیت در واکنش به ارائه پیش نویس قطعنامه ای در خصوص حلب از جانب فرانسوی ها و انگلیسی ها، آن ها را به وتوی این طرح تهدید کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۷/۱۶ - ۲۰:۵۸    
رئیس جمهور با بیان اینکه منتظر سفر هیأتی از مالزی به ایران برای تبیین ویژگی های روغن پالم از لحاظ سلامتی هستیم، گفت: سرمایه گذاری های فراوانی در پسابرجام و پساتحریم به سمت ایران سرازیر شده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۷/۱۶ - ۲۰:۴۱    
رسوایی خرید رای توسط برخی از نمایندگان کنگره ملی خلق ( مجلس) چین به منظور راهیابی به کنگره به یک موضوع بسیار نگران کننده برای رهبران حزب حاکم این کشور تبدیل شده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۷/۱۶ - ۲۰:۴۱    
همزمان با نزدیکی به آغاز عملیات موصل، هزاران عراقی از این شهر به سمت سوریه گریختند و برخی مجبور به پرداخت مبالغ هنگفت شده اند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۷/۱۶ - ۲۰:۴۱    
رسانه های خبری کره جنوبی گزارش داده اند که وزارت دفاع این کشور برای مقابله با آزمایش احتمالی موشکی یا اتمی کره شمالی پیش از هفتاد و یکمین سالگرد تاسیس حزب حاکم این کشور، آماده شده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۷/۱۶ - ۲۰:۳۸    
نیروهای ارتش عراق در ادامه پیشروی های خود در جزیره الرمادی در استان الانبار توانستند مناطق البوذیاب، البو علی الجاسم و البو عساف در شمال شهر رمادی را از اشغال تروریست های داعش آزاد کنند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۷/۱۶ - ۲۰:۳۸    
یک مقام ارشد امور بشردوستانه تیم پزشکان بدون مرز اعلام کرد، دست کم 5 /6 میلیون نفر از مردم سوریه از جمله پزشکان، این کشور را به دلیل جنگ داخلی ترک کرده اند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۷/۱۶ - ۲۰:۳۸    
بیست مظنون از جمله چند سرباز و یک معاون فرماندار ترکیه که متهم به عضویت در یک "شبکه خاموش" هستند روز پنجشنبه تا زمان برگزاری دادگاهشان، زندانی شدند ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۷/۱۶ - ۱۹:۵۳    
یک گروه وابسته به حزب کارگران کردستان (پ.ک.ک) مسئولیت انفجار تروریستی دیروز شهر استانبول را که منجر به زخمی شدن 10 نفر شد، بر عهده گرفت.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۷/۱۶ - ۱۹:۵۳    
فراکسیون عشایر عراق در پارلمان این کشور، از دولت خواست تا هر اقدامی برای بیرون راندن نظامیان ترکیه از شمال عراق را انجام دهد و اعلام کرد که عشایر عراق آماده هستند این کار را انجام دهند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۷/۱۶ - ۱۹:۵۳    
وزارت دفاع روسیه می گوید در عملیات مشترک با ارتش سوریه تاکنون حدود 35 هزار تروریست را در سوریه کشته که 2700 نفر از این میان، از اتباع جماهیر شوروی سابق بوده اند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۷/۱۶ - ۱۹:۵۰    
سرگئی لاوروف وزیر خارجه روسیه می گوید که مسکو آماده است تا دولت بشار اسد را برای خروج نیروهای سابق جبهه النصره از حلب متقاعد کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۷/۱۶ - ۱۹:۵۰    
دونالد ترامپ نامزد انتخابات ریاست جمهوی آمریکا از حزب جمهوریخواه امروز جمعه گفت در صورت دستیابی به این مقام، 70 درصد قوانین فدرال را لغو خواهد کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۷/۱۶ - ۱۹:۵۰    
یک روزنامه آمریکایی از تلاش "دیرهنگام" ارتش این کشور برای مقابله با سامانه های اس-300 و اس-400 روسی خبر داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۷/۱۶ - ۱۹:۵۰    
دهها هزار فلسطینی با رساندن خود به شهر قدس، نماز جمعه این هفته را در مسجدالاقصی اقامه کردند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۷/۱۶ - ۱۹:۵۰    
پلیس آمریکا تصویر بزرگ پوتین را که در آستانه زادروز وی به همراه پرچم های روسیه و سوریه از پل منتهن آویخته شده بود، "به سرعت" حذف کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۷/۱۶ - ۱۹:۴۷    
بر اساس اعلام برخی منابع خبری، یک جنگنده اف-16 ارتش ترکیه در شمال عراق سقوط کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۷/۱۶ - ۱۹:۴۷    
روزنامه روسی ایزوستیا فاش کرد که استقرار سامانه موشکی اس 300 روسیه در سوریه، رژیم صهیونیستی را نگران کرده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۷/۱۶ - ۱۹:۴۷    
آمریکا در ماه اکتبر بمب های اتمی هدایت شونده مدرنیزه شده В61 خود را دوبار بدون کلاهک آزمایش کرده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۷/۱۶ - ۱۹:۴۱    
دقایقی پیش برنده جایزه صلح نوبل سال 2016 اعلام شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۷/۱۶ - ۱۹:۳۸    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، اطلاعات جدیدی در مورد منافقین ارائه داد و گفت: آقای منتظری به میزان قابل توجهی توسط مهدی هاشمی معدوم هدایت می شد و منافقین از طریق وی روی آقای منتظری اثر می گذاشتند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۷/۱۶ - ۱۹:۳۸    
امام جمعه قم با بیان اینکه شهر قم حرم اهل بیت(ع) است، از مسئولان خواست تا از تکرار برگزاری مراسمی همانند آنچه که در اداره ارشاد قم برگزار شد جدا خودداری کنند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۷/۱۶ - ۱۹:۳۵    
سخنگوی فراکسیون امید، وضعیت عمومی هاشم زایی نماینده مردم تهران را بعد از سانحه رانندگی مساعد عنوان کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۷/۱۶ - ۱۹:۳۵    
رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دولت باید چابک شود، گفت: برای دستیابی به رشد اقتصادی مناسب باید حدود 200 میلیارد دلار درکشور سرمایه گذاری شود و باید بستر برای جذب سرمایه گذار داخلی و خارجی فراهم ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۷/۱۶ - ۱۹:۳۵    
فرزند ارشد شهید همدانی گفت: در روز عاشورای سال 88 که به هیئات و پرچم امام حسین(ع) توهین شد در آنجا جوانی سنگی را پرتاب می کند که محکم به کمر پدرم می خورد که بسیجیان او را می گیرند اما شهید همدانی می ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۷/۱۶ - ۱۹:۳۵    
مرجع تقلید شیعیان گفت: کسانی که با صهیونیست ها یا با آل سعود مبارزه می کنند، خون بهای حسین بن علی(ع) را می گیرند برای اینکه شعار رسمی ما این است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۷/۱۶ - ۱۹:۳۲    
نماینده مردم تبریز گفت: در جریان فتنه 88 تلاش دشمن ایجاد شکاف بین ملت بود و سعی می کرد در کشور دوقطبی ایجاد کند که با لطف خدا و تدابیر مقام معظم رهبری دشمن ناکام ماند اما نظام هزینه و خسارت های زیادی ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۷/۱۶ - ۱۹:۳۲    
فرمانده مرزبانی ناجا گفت: اعتبار خوبی با رقم بالا برای ورود فناوری جدید به مرزبانی در برنامه ششم توسعه در نظر گرفته شده که شاهد تحول عظیمی در این زمینه خواهیم بود.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۷/۱۶ - ۱۹:۳۲    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: شیخ جابر، امیر سابق کویت در کتاب خاطراتش مینویسد؛ زمانی که جنگ ایران و عراق تمام شد، برای تجلیل از مقاومتصدّام، به عراق رفتم؛ موقع برگشت ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۷/۱۶ - ۱۹:۲۹    
دولت آلمان روز جمعه از روسیه و ایران به عنوان حامیان اصلی دولت بشار اسد خواست تا از نفوذ خود برای پایان دادن به جنگ در سوریه استفاده کنند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۷/۱۶ - ۱۹:۱۷    
مقامات آمریکایی بارها تأکید کرده اند به خاطر تحریم های یک جانبه واشینگتن علیه ایران، شرکت های آمریکایی حتی پس از برجام، حق ورود به ایران را ندارند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۷/۱۶ - ۱۸:۱۱    
خطیب موقت جمعه این هفته تهران با بیان اینکه عده ای امروز از آمریکا ترس دارند، تاکید کرد:نباید به امریکا چشم امید داشته باشید.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۷/۱۶ - ۱۸:۱۱    
رئیس پژوهشگاه رویان گفت: از زمینه های پزشکی که می تواند خدمات قابل قبولی را به بیماران خارجی ارائه دهد درمان ناباروری است ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۷/۱۶ - ۱۸:۰۵    
وزیر خارجه سابق فرانسه در گزارشی بسیار مفصل، به تشریح بخشی از پشت صحنه هر مرحله مذاکرات هسته ای با ایران پرداخته است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۷/۱۶ - ۱۳:۲۰    
رئیس انجمن جایگاه داران سوخت کشور با بیان اینکه امسال قطعا شاهد افزایش قیمت بنزین و گازوئیل خواهیم بود،از احتمال افزایش قیمت هر لیتر بنزین به لیتری 1200 تومان و گازوئیل به 500 تومان خبر داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۷/۱۶ - ۱۳:۱۷    
با استفاده از ماده تولید شده جدید شاهد افزایش 100 برابری کامپیوتر خود باشید.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۷/۱۶ - ۱۳:۱۷    
یک شرکت هندی از گوشی هوشمند جدید خود با قدرت دوربین سلفی 16 مگاپیکسل رونمایی کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۷/۱۶ - ۱۳:۱۷    
مهلت ثبت نام و انتخاب واحد دانشجویان تمامی مقاطع ورودی 95 تا 19 مهر تمدید شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۷/۱۶ - ۱۳:۱۴    
لوازم خانگی قاچاق از امروز به عنوان روز آغازین نیمه دوم مهرماه از سطح فروشگاه های عرضه کننده جمع آوری می شوند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۷/۱۶ - ۱۳:۱۱    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: ستیار ویژه رییس مجلس در امور بین الملل نسبت به خطر تجزیه کشورهای منطقه هشدار داد ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۷/۱۶ - ۱۳:۱۱    
معاون نیروی زمینی سپاه پاسداران با بیان اینکه در سال جاری تعدادی از زبده تری نیروهای سلفی و تکفیری توسط نیروی زمینی سپاه به هلاکت رسیده اند ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۷/۱۶ - ۱۲:۰۸    
رییس مجلس به سوالی درباره کاندید شدن در انتخابات ریاست جمهوری پاسخ داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۷/۱۶ - ۱۲:۰۸    
یوکیو آمانو مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی گفت که توافق هسته ای هنوز شکننده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۷/۱۶ - ۱۲:۰۸    
رئیس فراکسیون امید در خصوص راه کارهایی که فضای انتخابات دو قطبی نشود، گفت: فراتر از اهداف احزاب و جریان های سیاسی ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۷/۱۶ - ۱۱:۵۶    
هم زمان با فروپاشی آتش بس در سوریه و توقف مذاکرات آمریکا و روسیه در مورد این کشور، رسانه های آمریکایی از بروز سیگنال هایی مبنی بر حمله محدود و مستقیم واشنگتن بر ضد دولت سوریه خبر می دهند.