شنبه ۲۲ اردیبهشتساعت ۰۶:۳۷May 2024 11
جستجوی پیشرفته

خبرهای هم اندیشی 18 مرداد 1396 - hamandishi.ir

هم اندیشی 29 اسفند 1393 هم اندیشی 11 مهر 1394 هم اندیشی 1 فروردین 1395 هم اندیشی 31 فروردین 1396 هم اندیشی 31 اردیبهشت 1396 هم اندیشی 31 خرداد 1396 هم اندیشی 31 تیر 1396 هم اندیشی 30 شهریور 1396 هم اندیشی 30 مهر 1396 هم اندیشی 30 آبان 1396 هم اندیشی 30 آذر 1396 هم اندیشی 1 دی 1396 هم اندیشی 30 بهمن 1396 هم اندیشی 29 اسفند 1396 هم اندیشی 1 مرداد 1396 هم اندیشی 2 مرداد 1396 هم اندیشی 3 مرداد 1396 هم اندیشی 4 مرداد 1396 هم اندیشی 5 مرداد 1396 هم اندیشی 6 مرداد 1396 هم اندیشی 7 مرداد 1396 هم اندیشی 8 مرداد 1396 هم اندیشی 9 مرداد 1396 هم اندیشی 10 مرداد 1396 هم اندیشی 11 مرداد 1396 هم اندیشی 12 مرداد 1396 هم اندیشی 13 مرداد 1396 هم اندیشی 14 مرداد 1396 هم اندیشی 15 مرداد 1396 هم اندیشی 16 مرداد 1396 هم اندیشی 17 مرداد 1396 هم اندیشی 18 مرداد 1396 هم اندیشی 19 مرداد 1396 هم اندیشی 20 مرداد 1396 هم اندیشی 21 مرداد 1396 هم اندیشی 22 مرداد 1396 هم اندیشی 23 مرداد 1396 هم اندیشی 24 مرداد 1396 هم اندیشی 25 مرداد 1396 هم اندیشی 26 مرداد 1396 هم اندیشی 27 مرداد 1396 هم اندیشی 28 مرداد 1396 هم اندیشی 29 مرداد 1396 هم اندیشی 30 مرداد 1396 هم اندیشی 31 مرداد 1396 
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۱۵:۰۶    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: پس از گذشت چند روز از جنایت هولناک گروه های تروریستی در منطقه شیعه نشین میرزااولنگ در استان سرپل افغانستان ابعاد تازه ای از این جنایت افشا شده است. لینک فیلم ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۱۴:۲۱    
روسیه ابراز امیدواری کرد آمریکا در بحران ایجاد شده با کره شمالی آرامش و خویشتنداری خود را حفظ کند تا پیونگ یانگ را به انجام اقدامی خطرناک تحریک نکند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۱۴:۱۸    
اماراتی ها نیز مشابه بحرینی ها اخبار مربوط به گشودن حریم هوایی به روی پروازهای قطری را رد کردند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۱۳:۴۲    
دولت فعلی لبنان، دفتر روابط عمومی حزب الله شده و ای بسا غربی ها بدشان نیاید که عوض این دولت، به طور مستقیم با خود حزب الله وارد مذاکره شوند؛ چراکه پای وعده هایش می ایستد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۱۳:۱۸    
المیادین از احتمال تغییر سیاست های عربستان در خاورمیانه خبر داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۱۳:۱۸    
گروه بالگرد سازی روسیه از ارسال بالگردهای کا-226 تی به ایران برای سنجش قابلیت ها و دیگر موارد لازم خبر داده است .
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۱۳:۰۶    
رییس مجلس شورای اسلامی در پیامی درگذشت حجت الاسلام والمسلمین آقای حاج شیخ علی اصغر مروارید را تسلیت گفت.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۱۳:۰۳    
اساسا طبیعت روابط جریانات سیاسی عراق با عربستان را نباید بر اساس معادلات رایج در مناسبات تهران-ریاض بررسی کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۱۲:۵۴    
روز گذشته، رسانه های ترکیه گزارش داده اند که این کشور احداث دیوار حائل 144 کیلومتری را در مرز خود با ایران آغاز کرده است ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۱۲:۴۵    
گروه تروریستی داعش لحظاتی پیش با انتشار ویدیوئی ایران را به انجام عملیات تروریستی جدید تهدید کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۱۲:۴۵    
یک مقام آمریکایی روز چهارشنبه گفت نیکی هیلی ، نماینده این کشور در سازمان ملل متحد در روزهای آینده برای رایزنی درباره فعالیت های هسته ای ایران به وین، پایتخت اتریش سفر خواهد کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۱۲:۴۲    
کارشناس مسائل غرب آسیا گفت: آمریکایی ها به سبب حفظ داعش در تلعفر اجازه ندادند حشدالشعبی به مرز مشترک سوریه و عراق برسد و تکفیری ها را تعقیب کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۱۲:۰۶    
چند سالی است، هند به قبله سفرهای خارجی یهودیان سرزمین های اشغالی و سرمایه گذاری آنها در این کشور تبدیل شده است، اما سفری متفاوت و سرمایه گذاری از نوعی دیگر.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۱۱:۵۱    
اصلاح طلبان معتقدند که در شرایط کنونی فاصله رئیس دولت اصلاحات با دیگر رهبران جریان اصلاحات بسیار عمیق و زیاد است. البته جایگاه رئیس دولت اصلاحات ابدی نیست.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۱۱:۴۵    
اصلاح طلبان در عمل به وعده حضور زنان در کابینه روحانی با شکست مواجه شده اند، شکستی که یک افتضاح تاریخی برای آنان به بار آورده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۱۱:۴۲    
پس از معرفی کابینه و جایگزین شدن سید عباس صالحی به جای صالحی امیری، حالا گمانه زنی ها درباره مهمترین معاونت وزارت ارشاد جدی تر شده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۱۱:۴۲    
برای تحصیل در برخی دانشگاههای دندانپزشکی چین نیازی به قبولی در کنکور نیست، حتی لازم نیست زبان انگلیسی یا چینی بلد باشید چراکه چینی ها برای جذب دانشجو، نه آزمون ورودی می گیرند نه مدرک آیلتس طلب میکنند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۱۱:۳۳    
محسنی اژه ای در خصوص قرارداد نفتی وزارت نفت با شرکت توتال و درستی این قرارداد گفت: در این رابطه هیئتی در قانون پیش بینی شده است که قراردادها و معاملاتی را که وزارت نفت انجام می دهد، بررسی کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۱۱:۳۳    
صحن علنی امروز پارلمان شاهد کنایه لاریجانی به معاون ظریف درباره سِلفی گرفتن با موگرینی بود.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۱۱:۳۰    
روزنامه های مختلف اصلاح طلب امروز با تیترهای کنایه دار نسبت به ترکیب کابینه پیشنهادی روحانی برای دولت دوازدهم روی پیشخوان روزنامه فروشی ها رفتند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۱۱:۳۰    
در حالی که شجاعی برخلاف حرف های تند و تیزش علیه بی عدالتی در جهان با نماد جنایت در دنیا بازی کرد، طارمی وعده محو اسرائیل را بلند اعلام کرد، او بازهم نشان داد آقای گل است.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۱۱:۲۷    
سومین هفته از مسابقات لیگ برتر بیش از پیش چهره تیم های حاضر در رقابت های فصل 97-96 را نمایان خواهد کرد تا ارزیابی بهتری نسبت به این رقابتها داشته باشم.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۱۱:۱۵    
بحران قطر-عربستان یکی از مهم ترین بحران های منطقه ای است که با مشارکت و همراهی ایران و ترکیه وارد فاز جدیدی از تحولات خود شده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۱۱:۱۲    
رئیس جمهور مسئولیت دو معاونت و دستیار ریاست جمهوری در امور حقوق شهروندی را به زنان سپرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۱۰:۲۳    
نیروهای داعش و طالبان در عملیاتی بی سابقه و مشترک و با حمل پرچم های خود، به روستای شیعه نشین میرزا اولنگ در استان سرپل یورش برده و 60 غیرنظامی را به طرز هولناکی به شهادت رسانده و صدها نفر را به اسارت ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۰۹:۵۶    
دبیر شورای عالی مناطق آزاد ویژه اقتصادی گفت: اکنون شرایط کشور به گونه ای است که شاید برای ایجاد رونق اقتصادی دولت از مهار تورم کوتاه بیاید و با آزاد گذاشتن آن شرایط را برای رونق در اقتصاد کشور مهیا ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۰۹:۴۴    
منتقدان دولت ترکیه رئیس جمهور این کشور را به پیگیری برنامه ای مخفیانه برای ساخت سلاح های بازدارنده از جمله بمب اتمی متهم کردند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۲۰:۰۵    
مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت از آغاز فرآیند صدور روادید اربعین حسینی در شهریور امسال خبر داد و گفت: امسال روند نام نویسی و برنامه ریزیها برای مراسم اربعین زودتر از سال قبل آغاز خواهد شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۲۰:۰۲    
استاد حوزه و دانشگاه گفت: برای اثرگذاری فعالیت فرهنگی باید شرایطی را رعایت کرد و یکی از این شرایط، ظرفیت مخاطبان است، یعنی فرد یا افراد مخاطب، باید ظرفیت تاثیرپذیری داشته باشند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۲۰:۰۲    
جانشین فرمانده کل ارتش گفت: هر دیداری که فرماندهان و مسئولان لشکری خدمت رهبرانقلاب می رسند یکی از مواردی که معظم له به آن توصیه می فرمایند بحث سربازان و رسیدگی به این قشر مهم از نیروهای مسلح است.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۹:۵۹    
روند معرفی وزیر پیشنهادی علوم طوری است که جریان های سیاسی دندان ها را برای این وزارت خانه تیز کرده اند، حال باید دید کدامیک از این جریانات موفق به تصاحب این کرسی سرنوشت ساز خواهند شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۹:۵۶    
تنش ها بین پیونگ یانگ و واشنگتن به حدی رسیده که رسانه آمریکایی در گزارشی به این موضوع پرداخته است که چه موشک هایی از کره شمالی قادرند پایگاه آمریکا در گوآم را هدف قرار دهند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۹:۵۶    
محسن حججی از اعضای مؤسسه شهید کاظمی که در امر ترویج کتاب فعال بود، به دست تروریست های تکفیری به شهادت رسید.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۹:۵۰    
رئیس جمهور آمریکا در اوج تنش ها بین این کشور و کره شمالی، در اظهاراتی از دستور خود برای نوسازی زرادخانه اتمی و قوی تر شدن این کشور سخن گفت.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۹:۵۰    
14 مرداد طالبان با حمله به منطقه میرزا اولنگ در ولایت سرپل افغانستان نزدیک به 50 غیرنظامی را از خانه ها بیرون برده و آنها را گروهی تیرباران کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۹:۴۷    
مسؤول روابط عمومی کل سپاه پاسداران با بیان اینکه همه مردم ایران حامی سپاه هستند گفت: آمریکا اعلام می کند که به دنبال تحریم سپاه پاسداران است، در حالی که از ابتدای تشکیل این نهاد ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۹:۴۷    
سازمان گردشگری قطر اعلام کرد که با هدف افزایش شمار گردشگران خارجی در این کشور اتباع 80 کشور را از دریافت ویزای ورود به قطر معاف کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۹:۴۴    
وزیر ارتباطات گفت: رئیس جمهور گفتند در لیست هایی که برای کابینه به من دادند همه بالای 50 سال داشتند و فقط یک نفر 35 سال سن داشت.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۹:۴۱    
ارتش سوریه امروز موفق شد مناطق قاع سارة، وادی الشعاب و نقطةالمخفر 133 در استان سویدا را از تروریست ها بازپس گیرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۹:۴۱    
وزیر ورزش گفت: وزارت ورزش، بنده و فدراسیون اقدام اخیر 2 فوتبالیست ایرانی را محکوم کردیم و انتظار ما این است ورزشکاران ما که الگوی نسل جوانند در تعاملات خود اصول و مبانی سیاست خارجی کشور ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۹:۲۹    
دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران با ارسال پیامی به همتای افغانستانی خود ضمن محکومیت شدید حملات تروریستی به مردم بیگناه میرزااولنگ، این حادثه را به ملت و دولت افغانستان تسلیت گفت.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۹:۲۶    
دبیر شورای نگهبان، رای ملت به ریاست جمهوری و تنفیذ آن توسط رهبر معظم انقلاب را موکول به حفظ و رعایت صراط مستقیم اسلام و انقلاب دانستند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۹:۲۳    
در حالی که رئیس جمهور آمریکا از هرفرصتی با استفاده از توئیتر برای ارسال پیام استفاده می کند اما تاکنون حمله چند روز گذشته به مسجدی در این کشور را محکوم نکرده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۹:۱۷    
رئیس مجلس با بیان اینکه قاچاق کالا از 25 میلیارد به 12 میلیارد رسیده است، گفت: این مقدار می تواند کمر اقتصاد هر کشوری را بشکند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۹:۱۴    
سخنگوی الحشد الشعبی اعلام کرد که نیروهای الحشد، پلیس و ارتش عراق در عملیات بازپس گیری تلعفر استان نینوی شرکت خواهند کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۴:۳۸    
دادستان کل کشور با بیان اینکه دستگاه قضایی به دنبال بستن فضای مجازی و سایت ها و کانال ها نیست، گفت: فضای مجازی باید مدیریت شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۴:۳۸    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه دولت دوازدهم پاسخگوتر خواهد بود، گفت: دولت دوازدهم جوانتر، کارآمدتر، منسجم تر و در عین حال پاسخگوتر خواهد بود.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۴:۲۶    
پایگاه خبری العهد به نقل از منابع معارضان سوریه بندهای توافق وزیر خارجه سعودی با اعضای هیأت عالی مذاکره کننده مخالفان سوریه درباره راه حل بحران سوریه را فاش کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۴:۲۶    
منابع خبری از کشته شدن یک افسر و 3 نیروی پلیس در حمله مسلحانه به شهر العریش در شمال سینا خبر دادند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۳:۵۹    
وزیر پیشنهادی امور خارجه گفت: در بیرون از وزارت خارجه باید مشخص شود که آیا وزارت خارجه مسئول روابط خارجی در حوزه اقتصاد و سایر حوزه ها است یا خیر؟ هیچ ادعایی بر انحصار روابط خارجی نداریم ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۳:۵۳    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از تشکیل کمیته ای برای تشخیص مشاغل خبرنگاری در مطبوعات و خبرگزاری ها برای استفاده از مزایای شغل سخت و زیان آور خبر داد و گفت ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۳:۵۳    
عضو جمنا گفت: شیوه عملکرد روحانی در تشکیل کابینه با وعده هایی که وی در دوران تبلیغات به مردم داد تناقض دارد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۳:۵۳    
سرانجام زمان بازگشت سرمربی تیم ملی به ایران مشخص شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۳:۵۰    
نحوه مشت کردن دستان در افراد مختلف می تواند رازهای درونی آنها را بر ملا کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۳:۵۰    
وزیر خارجه پیشین آمریکا مدعی شد اگر دولت این کشور گروه تروریستی داعش را شکست دهد، امپراتوری ایران در منطقه تاسیس خواهد شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۳:۴۷    
سیدرضا صالحی امیر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و وزیر فرهنگ، جهانگردی و ورزش قزاقستان با حضور در تالار فردوسی به تماشای اپرای خیام نشستند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۳:۴۷    
کاربران شبکه های مجازی انتقادات وسیعی را علیه بی توجهی دونالد ترامپ به حادثه بمب گذاری مسجد مینیاپولیس مطرح کردند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۳:۴۴    
معاون مسکن وزیر راه و شهرسازی از 3 پیشنهاد این وزارتخانه به بانک مرکزی برای بالا بردن قدرت خرید متقاضیان واقعی مسکن خبر داد و گفت ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۳:۴۴    
به چندین دلیل دونالد ترامپ نباید در دام مخالفان توافق هسته ای افتاده و در اعلام پایبندی ایران به توافق هسته ای درنگ کند ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۳:۴۴    
فرماندار گوام بعد از هشدار کره شمالی درباره حمله به این جزیره گفت که آماده دفاع از مردم این منطقه است.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۳:۴۱    
روزنامه "المنار" چاپ فلسطین فاش کرد: هیئتی به ریاست یک وزیر رژیم اسرائیل هفته گذشته با ولیعهد سعودی در ریاض ملاقات کرده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۳:۳۸    
قیمت هر اونس طلا امروز با نیم درصد افزایش به 1266 دلار و 20 سنت رسید.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۳:۲۶    
رویترز اعلام کرد: هند در واکنش به عدم واگذاری توسعه میدان گازی فرزاد ب به آنها، میزان واردات نفت از ایران را 20 درصد کاهش داد که قرار است این کاهش به 25 درصد برسد ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۳:۲۶    
یک منبع محلی در استان کرکوک عراق امروز چهارشنبه گزارش داد که گروه تروریستی داعش 27 غیرنظامی عراقی را در بخش الحویجه در جنوب غربی این استان اعلام کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۳:۰۲    
تصاویر ماهواره ای جدید از شمال سوریه نشان می دهد که ترکیه در حال ساخت یک پایگاه نظامی دیگر در خاک سوریه است.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۲:۴۱    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: سوابق مدیریتی و نظامی سرتیپ امیر حاتمی وزیر پیشنهادی دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح که به جای سردار حسین دهقان معرفی شده است : ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۲:۳۸    
تقریباً در هیچ انتخاباتی شرکت نکرده بودم. فضای خانه ما این بود که باید به رئیس دولت اصلاحات رای داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۲:۳۵    
نزدیک شدن یک پهپاد ایرانی به یک جنگنده اف-18 -ای نیروی دریایی آمریکا در خلیج فارس، این جنگنده را مجبور به مانور اضطراری برای فرود بر ناو هواپیمابر نیمیتس کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۲:۳۵    
وزیر پیشنهادی اطلاعات امروز با حضور در جلسه فراکسیون مستقلین ولایی برنامه ها و مواضع خود را بیان کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۲:۳۵    
سخنگوی فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی گفت: اعضای این فراکسیون با حضور قاضی زاده هاشمی به عنوان وزیر بهداشت و درمان در کابینه دوازدهم موافق هستند و عملکرد وی در دولت یازدهم را مثبت می ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۲:۳۲    
یکی از اعضای کمیسیون مجلس از احتمال واگذاری مسئولیت وزارت علوم دولت دوازدهم به رئیس سازمان انرژی خبر داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۲:۳۲    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: وب سایت شبکه سی ان ان بلافاصله بعد از اعلام لیست وزرای پیشنهادی آقای روحانی به مجلس به این موضوع پرداخت و نوشت ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۲:۱۷    
منابع خبری می گویند یک خودرو در منطقه لوالوآ-پره در حومه پاریس، چند سرباز را زیر گرفته است.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۲:۰۲    
دو یادداشت مربوط به وزارت خارجه آمریکا که به تازگی منتشر شده اند، اولین اسنادی هستند که نقش انگلیس در کودتای 28 مرداد سال 1332 علیه دولت محمد مصدق، نخست وزیر ایران را تأیید می کنند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۱:۵۳    
وزیر پیشنهادی دفاع توجه به حوزه های موشکی ، هوایی، دریایی، پدافند هوایی و رزم زمینی را از اولویت های وزارت دفاع اعلام کرد و گفت ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۱:۵۳    
حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه ای گفت: اگر در نظام جمهوری اسلامی یک دستگاه قضایی سریع العملِ مستقلِ مقتدر و کارآمد داشته باشیم ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۱:۵۰    
سیدعباس صالحی نسبت به معرفی خود به عنوان وزیر پیشنهادی فرهنگ و ارشاد اسلامی در کابینه دولت دوازدهم واکنش نشان داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۱:۵۰    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: علامه مصباح یزدی گفت: گاه گفته می شود همه کشورهای غربی، و حتی شرقی جایی که پای منافعشان در میان باشد، قرار نیست از ما حمایت کنند ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۱:۴۷    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از تصویب طرح مقابله با اقدامات خصمانه آمریکا در جلسه صبح امروز این کمیسیون خبر داد و گفت ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۱:۴۷    
روحانی روز گذشته کابینه پیشنهادی خود را به مجلس معرفی کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۱:۴۷    
به نظر می رسد که عربستان رویه خود را در منطقه با حمایت ترامپ تغییر داده است و با ابزار گفت وگو به دنبال گسترش اتحاد قدرتمند خود علیه ایران است.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۱:۴۴    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ درمجلس شورای اسلامی گفت: منابع مطلع خبر دادند که علی خاکی صدیق به عنوان وزیر پیشنهادی علوم برای کابینه دولت دوازدهم به مجلس معرفی می شود ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۱:۴۴    
وزیر امور خارجه کشورمان توسعه روابط با کشورها به ویژه همسایگان را از اولویت های ایران عنوان کرد و بهبود روابط ایران و عربستان نیازمند احترام متقابل و احترام به منافع مشترک است.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۱:۴۱    
معاون عربی و آفریقای وزیر امور خارجه، سیاست منطقه ای ایران و همچنین رابطه نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با وزارت امور خارجه را تشریح کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۱:۴۱    
رئیس مجلس شورای اسلامی با مزاح به عکاسی قشقاوی در مراسم تحلیف واکنش نشان داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۱:۴۱    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: سرانجام رایزنی ها، چانه زنی ها و گمانه زنی ها درباره کابینه دوازدهم به پایان رسید و اسامی وزرای پیشنهادی کابینه دوازدهم در نشست علنی روز سه شنبه پارلمان توسط آقای ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۱:۳۸    
نماینده مردم محلات در مجلس با بیان اینکه دولت باید از ایجاد فضای دو قطبی در کشور اجتناب کند، اظهار داشت: تمرکز دولت جدید باید حفظ و تقویت انسجام ملی باشد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۱:۳۸    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: مهدی طارمی مهاجم ملی پوش تیم فوتبال پرسپولیس، جمله ای از رهبر معظم انقلاب درباره نابودی اسرائیل را توییت کرده است. تصویر توییت طارمی را در ادامه تصاویر مشاهده می کنید ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۱:۳۵    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: طی روزهای اخیر اخباری مبنی بر انسداد حساب ایرانیان در چند بانک چینی از جمله ABC و ICBC و MERCHENT منتشر شد ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۱:۳۵    
عضو کمیته تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان گفت: می توانم فهرست بدهکاران صندوق ذخیره فرهنگیان را تک تک در اختیار سایت های خبری قرار دهم تا این دوستان مشاهده کنند که چگونه در یک ساعت چند قرارداد با ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۱:۳۲    
جمهوری اسلامی ایران از بدو تشکیل تاکنون 12 وزیر دفاع را به خود دیده است و طی روزهای آینده نیز نمایندگان مجلس درخصوص رای اعتماد به سیزدهمین وزیر دفاع (امیر حاتمی) تصمیم خواهند گرفت.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۱:۲۹    
معاون وزیر خارجه،گفت: افرادی که درایران زندانی هستند، بر اساس قوانین ایران دوران محکومیت شان را می گذرانند با شهروند ایرانی که تبعه کشور دیگری هستند نیزبراساس قوانین داخلی خودمان با او رفتار می شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۱:۲۹    
عبدی می گوید: اگر رقابت عادی در عرصه سیاسی ایران وجود داشت به احتمال زیاد بسیاری از نیروهایی که امروز بر مسند کار هستند، جای شان را با جوان ترها عوض می کردند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۱:۲۰    
روزنامه انگلیسی فایننشال تایمز نوشت: طبق اسناد وزارت خارجه آمریکا که به تازگی از حالت طبقه بندی خارج شده است ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۱:۰۲    
مدافع حرم محسن حججی از نجف آباد، که دو روز پیش در مرز سوریه با عراق به اسارت داعش در آمده بود، به شهادت رسید و آسمانی شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۰:۴۷    
45 مقام سابق، شخصیت دانشگاهی و افسران بازنشسته نظامی در بیانیه ای روز سه شنبه از دونالد ترامپ ، رئیس جمهور آمریکا خواستند از توافق هسته ای با ایران خارج نشود.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۰:۴۷    
17 مرداد، سالروز شهادت مظلومانه شهید محمود صارمی، یادآور تلاش ها ومجاهدت های مردان و زنانی است که طلایه دار جبهه آگاهی و چشم بینا و زبان گویای مردم عزیز و شریف می باشند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۰:۴۴    
پس از حمله جنگنده های F35 صهیونیستی به پایگاه های مقاومت در نوار غزه که منجر به زخمی شدن 3 فلسطینی شد، حماس اعلام کرد اجازه نخواهد داد نوار غزه به میدان آزمایش سلاح های جدید این رژیم تبدیل شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۰:۴۴    
اندیشکده موشه دایان نوشت: مردم ایران رفتار منافقین پس از پیروزی انقلاب را مجموعه خیانت هایی می دانند که با حمایت از صدام حسین اوج گرفت و خاطره تلخ همراهی آن ها با دشمن وطنشان همچنان در اذهان باقی ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۰:۴۱    
یکی از ساختمان های ویژه اسکان حجاج هندی در مکه مکرمه آتش گرفت.
  • ۱