یکشنبه ۰۹ اردیبهشتساعت ۱۹:۵۲Apr 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای هم اندیشی 30 مرداد 1396 - hamandishi.ir

هم اندیشی 29 اسفند 1393 هم اندیشی 11 مهر 1394 هم اندیشی 1 فروردین 1395 هم اندیشی 31 فروردین 1396 هم اندیشی 31 اردیبهشت 1396 هم اندیشی 31 خرداد 1396 هم اندیشی 31 تیر 1396 هم اندیشی 30 شهریور 1396 هم اندیشی 30 مهر 1396 هم اندیشی 30 آبان 1396 هم اندیشی 30 آذر 1396 هم اندیشی 1 دی 1396 هم اندیشی 30 بهمن 1396 هم اندیشی 29 اسفند 1396 هم اندیشی 1 مرداد 1396 هم اندیشی 2 مرداد 1396 هم اندیشی 3 مرداد 1396 هم اندیشی 4 مرداد 1396 هم اندیشی 5 مرداد 1396 هم اندیشی 6 مرداد 1396 هم اندیشی 7 مرداد 1396 هم اندیشی 8 مرداد 1396 هم اندیشی 9 مرداد 1396 هم اندیشی 10 مرداد 1396 هم اندیشی 11 مرداد 1396 هم اندیشی 12 مرداد 1396 هم اندیشی 13 مرداد 1396 هم اندیشی 14 مرداد 1396 هم اندیشی 15 مرداد 1396 هم اندیشی 16 مرداد 1396 هم اندیشی 17 مرداد 1396 هم اندیشی 18 مرداد 1396 هم اندیشی 19 مرداد 1396 هم اندیشی 20 مرداد 1396 هم اندیشی 21 مرداد 1396 هم اندیشی 22 مرداد 1396 هم اندیشی 23 مرداد 1396 هم اندیشی 24 مرداد 1396 هم اندیشی 25 مرداد 1396 هم اندیشی 26 مرداد 1396 هم اندیشی 27 مرداد 1396 هم اندیشی 28 مرداد 1396 هم اندیشی 29 مرداد 1396 هم اندیشی 30 مرداد 1396 هم اندیشی 31 مرداد 1396 
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۱۳:۰۰    
پادشاه عربستان در سفر تابستانی سالانه خود به مراکش، 100 میلیون دلار (77 میلیون پوند) هزینه کرده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۴:۱۸    
در پی انتصاب آیت الله سیدمحمود هاشمی شاهرودی به عنوان رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام از سوی مقام معظم رهبری، شیخ الاسلام مولانا عبدالحمید این انتصاب را به وی تبریک گفتند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۲:۵۴    
روزنامه آمریکایی واشنگتن پست در یادداشتی با عنوان "ترامپ نقشه بسیار بدی برای برجام کشیده است" نوشت: ترامپ شعارهای تندی در مورد رویارویی با ایران و برجام داده ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۲:۴۵    
معاون عربی و آفریقا وزارت امور خارجه در چارچوب دیدار با رهبران احزاب و طوائف لبنان، با رهبر حزب سوسیالیست ترقی خواه لبنان دیدار و گفت وگو کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۲:۰۰    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: اعتراض گسترده مدعیان اصلاحات به ترکیب کابینه دوازدهم که از هنگام معرفی وزرای پیشنهادی آغاز شده و این روزها، پس از رأی اعتماد مجلس به آنها نیز با شدت ادامه دارد ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۱:۳۳    
ارتش مصر با حمله به عناصر تکفیری در مرزهای غربی این کشور با لیبی 9 دستگاه خودروی حامل سلاح و مهمات در حال قاچاق به داخل این کشور را منهدم کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۱:۳۰    
امارات اعلام کرده که اولین راکتورش سال 2018 آماده می شود تا بدین طریق مبدل به نخستین کشور عرب حاشیه خلیج فارس مجهز به انرژی هسته ای شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۱:۳۰    
شاه اردن و رئیس جمهور ترکیه ضمن دیدار با یکدیگر در شهر امان، خواستار آغاز مذاکرات جدید سازش بین اسرائیل و فلسطین به شکل جدی و سازنده شدند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۱:۳۰    
ارتش لبنان در یک مخفی گاه تسلیحاتی واقع در منطقه ای که تروریست های داعش آن را ترک کرده بودند، موشک های ضد هواپیما کشف کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۱:۲۷    
سخنگوی ارتش پاکستان از مبارزه اسلام آباد با تمامی گروه های تروریستی از جمله شبکه حقانی خبر داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۱:۲۷    
وزیر خارجه روسیه اقدام واشنگتن در تعلیق صدور روادید غیرمهاجرتی اتباع روسیه را احمقانه توصیف کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۱:۲۴    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: محمود فهمی کریم، اولین سفیر مصر نزد تشکیلات خودگردان فلسطین گفت: حماس مسئول ارسال عناصر مسلح به صحرای سینا نیست و با گروه تروریستی داعش همکاری نمی کند و هیچ خطری از سوی ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۰:۴۶    
سخنگوی شورای نگهبان عنوان کرد که علاوه بر رسیدگی به مصوبات واصله و نامه های دیوان عدالت اداری،ادامه رسیدگی به شرائط رئیس جمهور و سیاست های کلی انتخابات در دستور جلسه این هفته شورای نگهبان قرار دارد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۰:۴۰    
سرلشکر محمد حسین باقری در پیامی با تبریک انتصاب سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی به سمت فرماندهی کل ارتش بر ضرورت فراهم سازی بسترهای تحقق انتظارات مؤکد فرمانده معظم کل قوا (مدظله العالی) در حکم انتصاب وی ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۰:۳۷    
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: اینقدر در ساز اختلاف ندمیم. دشمن از اختلاف ما خوشحال می شود، مسائل داخل خانه باید درون خانه و توسط پدر و برادرانه حل شود ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۰:۳۴    
وزیر کشور با اشاره به اینکه ایران همواره سعی کرده است که به حل مشکلات افغانستان کمک کند گفت: دولت و ملت ما همچنان در کنار مردم افغانستان بوده و آماده ایفاء نقش جدی تر در روند توسعه و بازسازی ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۰:۳۴    
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه رای اعتماد نمایندگان مجلس به دولت دوازدهم گفت: مجلس شورای اسلامی در حمایت از دولت سنگ تمام گذاشت تا انشالله دولت مشکلات کشور را حل کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۰:۳۱    
گردان های سیدالشهدای عراق با صدور بیانیه ای از عملیات ویژه در عمق البادیه الشام به خونخواهی شهدا از جمله شهید محسن حججی خبر داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۰:۳۱    
یک اندیشکده آمریکایی که به جنجال سازی بر سر برنامه هسته ای ایران شهرت دارد در گزارشی روز دوشنبه ضمن تکرار ادعاهای بی پایه گفته است که گروه 1+5 بایستی آژانس بین المللی انرژی اتمی را به انجام تحقیقات ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۰:۳۱    
آیت الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید با تاکید بر ضرورت وحدت و یکپارچگی علمای اسلام در برابر فتنه انگیزی دشمنان گفت: باید تمام علما در یک نشست سالانه در قم یا تهران ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۰:۲۵    
نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی ضمن تقدیر از مواضع رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص تحولات منطقه، گفت: تفکر و مدیریت رهبر انقلاب دست تکفیری ها را از کشور کوتاه کرده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۰:۱۹    
عملیات ارتش سوریه در حومه شرقی استان های حمص و حماه، انزوای داعش در بادیة الشام و عملیات آزادسازی دیرالزور را تسهیل می کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۰۹:۵۵    
مشاور رئیس جمهور گفت: عقب مانده ترین سیستم بانکی را داریم، بزرگترین رسالت دولت دوازدهم اصلاح این سیستم معیوب است و اگر دولت نتواند این سیستم معیوب را اصلاح کند تولید در کشور با مشکل مواجه خواهد شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۰۹:۴۳    
ماجرای احداث سد گتوند، یکی دیگر از مصادیق خلاف گویی و سیاسی کاری اصلاح طلبان است. این دروغگویی در جلسه رای اعتماد به وزرای پیشنهادی کابینه برملا شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۰۹:۴۳    
سرلشکر محمد علی جعفری در پیامی با تبریک انتصاب سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی به سمت فرماندهی کل ارتش بر تعمیق همکاری ها و هم افزایی های ارتش و سپاه در تقویت توان بازدارندگی و بنیه دفاعی کشور تأکید کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۰۹:۴۳    
یک منبع آگاه در قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) نیروی زمینی سپاه تأکید کرد: با هر گونه اقدام گروهک های تروریستی معاوند در مرز های شمال غرب کشور قاطعانه برخورد می کنیم.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۰۹:۴۰    
روزنامه های اصلاح طلب با کنایه به کابینه روحانی و همچنین عملکرد ضعیف فراکسیون امید درباره اتفاقات جلسه رای اعتماد به وزرای پیشنهادی کابینه دوازدهم اطلاع رسانی کردند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۰۹:۴۰    
رئیس هیات مدیره دیده بان شفافیت و عدالت طی نامه ای به دادستان عمومی و انقلاب تهران علیه مدیرعامل تعاونی اعتبار ثامن الحجج، بانک مرکزی و وزارت تعاون اعلام جرم کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۲۳:۲۹    
مقامات آمریکایی اعلام کردند که دستور توقف تمامی فعالیت های عملیاتی در سراسر جهان صادر شده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۲۳:۲۰    
رئیس کمیته امداد گفت:تند کردن فضای دانشگاه ها جفا به انقلاب اسلامی است.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۲۳:۱۴    
رهبر انقلاب اسلامی، شهید حججی را نمونه ای درخشان از رویش های انقلاب خواندند و خاطرنشان کردند: مسئولان فرهنگی موظفند روحیه و جریان انقلابی را در محیط های مختلف تقویت و از آن پشتیبانی کنند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۲۳:۱۱    
یک شبکه خبری اعلام کرد که رئیس جمهور سابق یمن و جنبش انصارالله درباره حل اختلافات به دور از تنش های سیاسی و رسانه ای به توافق رسیدند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۲۳:۱۱    
با حکم فرمانده معظم کل قوا یکی دیگر از امیران ارتش جمهوری اسلامی به درجه سرلشکری نائل و فرمانده کل ارتش شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۲۳:۰۲    
در خلال برنامه نشست اعضای انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل مناظره ای از پیش تعیین نشده میان حجت الاسلام ذوالنور و محمدعلی وکیلی دو تن از نمایندگان مجلس شورای اسلامی شکل گرفت.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۲۳:۰۲    
بارش شدید باران که عصر امروز در مکه مکرمه آغاز شد بسیاری از زائران خانه خدا را که برای ایام حج تمتع حضور یافته اند، غافلگیر کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۲۲:۵۹    
رئیس دستگاه قضا گفت: یک رئیس جمهور غیرمنطقی و نامعقول مثل ترامپ که روش نژادپرستانه او حتی در کشور خودش موجب دودستگی شده است، اسلام هراسی را ترویج می کند و ترور را به پای اسلام می نویسد ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۲۲:۵۶    
رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: امام جواد (ع) به شدت با افرادی که غلو می کردند مبارزه می کردند زیرا تنها راه نجات همراهی با دین است و افرادی که جلوتر یا عقب تر از دین حرکت می ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۲۲:۵۳    
رئیس سازمان حج و زیارت گفت: حرکت زائران به سمت جمرات در روز دهم ذی الحجه مطابق جدول زمانبندی شده، در گرم ترین مقطع روز است و ضرورت دارد که توصیه های ابلاغی جدی گرفته شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۲۲:۵۰    
نماینده اصلاح طلب مردم تهران در مجلس گفت: اصلاح طلبان باید بدون خجالت از ولایت فقیه حمایت و از استکبار جهانی اعلام برائت کنند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۲۲:۱۴    
مدیرعامل سابق شرکت کاوشگران آتیه صبا قبلا گفته بود: پروژه احداث کارخانه سیمان در قزاقستان از جمله پروژه های در دست اقدام این شرکت است که سرمایه ای بالغ بر 50 میلیارد تومان برای آن برآورد شده است!
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۲۲:۱۱    
حمید خلیلی مدیر مؤسسه سردار شهید احمد کاظمی از چاپ کتاب زندگینامه شهید مدافع حرم محسن ححج به سه زبان خبر داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۹:۴۵    
امام خامنه ای در احکام جداگانه ای امیر سرلشکر عطاءالله صالحی را به سمت جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح و امیر سرلشکر سیّد عبدالرّحیم موسوی را با ارتقاء به درجه ی سرلشکری به سمت فرمانده کل ارتش ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۸:۰۳    
از آغاز شیوع بیماری وبا در یمن بیش از 330 هزار مورد وبا و 1700 مورد مرگ ناشی از آن (که یک چهارم آنها کودک بودند) به ثبت رسیده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۷:۰۶    
دادستان کل کشور از مهمترین دروازه های نفوذ دشمن را فضای مجازی خواند و گفت: دولت، مجلس و وزارت ارتباطات باید نگاه به فضای مجازی را از وضعیت بی دغدغه و عادی کنونی خارج کنند و بدانند که فضای مجازی نه ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۶:۳۳    
پس از رای اعتماد مجلس به 16 وزیر و رای عدم اعتماد به وزیر اصلاح طلب موجی از انتقادات نسبت به عملکرد فراکسیون امید در مجلس به وجود آمده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۵:۵۷    
انتخابات 7 اسفند که تمام شد، صبح بعدش تیتر زدند پیروزی قاطع لیست امید در سراسر کشور و فردایش نوشتند که اکثر قاطع مجلس در اختیار لیست متبوعشان است و اما امروز...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۵:۴۸    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: به مناسبت شهادت امام محمد تقی (جواد الائمه )علیه السلام - کاظمین م
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۵:۳۹    
نمایشگاه دمشق با مشارکت 1562 شرکت از 43 کشور از جمله روسیه و ایران، چین، عراق و ونزوئلا بعلاوه برخی دولت هایی که از 6 سال پیش تحریم های اقتصادی سختی را ضد دمشق اعمال کرده بودند، برگزار شده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۵:۱۸    
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: رئیس ستاد ارتش ترکیه برای تکمیل مذاکرات اخیر و جمع بندی مباحث به زودی به جمهوری اسلامی ایران سفر خواهد کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۵:۱۵    
سخنگوی حشد الشعبی عراق اعلام کرد که مستشاران ایران و حزب الله به درخواست دولت عراق در عملیات آزادسازی تلعفر شرکت می کنند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۴:۵۷    
نیروهای عراقی در دومین روز از عملیات آزادسازی شهر تلعفر موفق شدند شبکه تونل های داعش در این شهر را کشف کنند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۴:۵۷    
مسعود کرباسیان پس از گرفتن رای اعتماد مجلس به عنوان وزیر اقتصاد فرود عسگری مدیرکل سابق امور گمرکی گمرک را به عنوان سرپرست این سازمان منصوب کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۴:۵۴    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: سبک زندگی اسلامی/ امام علی(ع): گناهان، درد هستند و استغفار، داروست و درمان [گناهان] به این است که دیگر تکرارنشوند. ➖ غررالحکم، ح 1890 ✅ @Safir_Channel ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۴:۵۱    
سرمربی تیم فوتبال الاهلی عربستان گفت: ما برای تیم فوتبال پرسپولیس احترام خاصی قائل هستیم.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۴:۵۱    
معاونت اقتصادی ریاست جمهوری پس از دودهه احیا شد و سازو کار این معاونت بزودی اطلاع رسانی می شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۴:۵۱    
علی مبشری با اشاره به شکایت تعدادی از کشاورزان مبنی بر خرید کود تقلبی از یک شرکت تولیدی، گفت: با ارسال گزارش تخلف از سازمان صنعت، معدن و تجارت، شعبه ششم این اداره کل رسیدگی به پرونده را به عهده گرفت.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۴:۴۸    
مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل با بیان اینکه رفت و آمدها، دوستی و نزدیکی میان دو کشور را بیشتر کند، گفت: کمتر دو ملتی در جهان پیدا می شود که مشترکات ایران و عراق را داشته باشند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۴:۴۸    
با ابلاغ مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی توسط حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی، رئیس جمهور و رئیس شورای عالی انقلاب فرهنگی ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۴:۴۵    
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: تجهیزات و امکانات مرزبانی ها با شیب مناسبی تقویت خواهد شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۴:۴۵    
بنابر گزارش موسسه آکسفام وضعیت اقتصادی مردم یمن به گونه ای وخیم است که ناچارند بین تهیه غذا و درمان بیماری وبا، یکی را انتخاب کنند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۴:۴۲    
تیم ملی فوتسال کشورمان در آخرین رنکینگ اعلام شده جهان همچنان در جایگاه قبلی خود باقی مانده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۴:۴۲    
وزیر صنعت، معدن و تجارت از وزیر امور اقتصاد و دارایی و نیز رئیس کل بانک مرکزی درخواست کرد که علاوه بر رقابتی کردن وضعیت بنگاه های تولیدی ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۴:۳۹    
پیونگ یانگ به مقامات استرالیا هشدار داد هرگونه همکاری با آمریکا علیه کره شمالی، همانند اقدام به خودکشی است.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۴:۳۹    
ارتش سوریه و همپیمانانش موفق شدند شهرک الطیبه در استان حمص را از داعش پس بگیرند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۴:۱۸    
ایران با احداث پایانه نفتی جاسک در شرق تنگه هرمز می تواند وابستگی خود را برای صادارت نفت به پایانه نفتی خارک کم کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۴:۱۸    
مسعود سلطانی فر در حالی با رای اعتماد نمایندگان مجلس بار دیگر بر کرسی وزارت ورزش و جوانان تکیه زد که یکی از مهمترین وعده های او از نخستین روزهای وزارتش هنوز محقق نشده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۴:۱۵    
یک رسانه روسی درباره دلیل گسترش همکاری نظامی بین ایران و ترکیه در زمینه امنیتی و انرژی را منافع مشترک دو طرف توصیف و تاکید کرد آنکارا در پی ناکامی در سوریه و خیانت های آمریکا به سمت ایران کشیده شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۴:۱۵    
آخرین قطعه از پازل عملکرد ناکارآمد اعضای فراکسیون در ماجرای رای اعتماد به وزرای کابینه یازدهم بود. رفتارهایی که به واسطه وجود ضد و نقیض های فراوان ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۴:۱۲    
مقامات اسپانیا می گویند هویت راننده خودرویی که دوشنبه گذشته در شهر بارسلون به مردم حمله کرد؛ مشخص شده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۴:۱۲    
در ایامی که بسیاری از جوانان تحصیل کرده کشورمان با معضل بیکاری دست و پنجه نرم می کنند، آقازاده های اصلاح طلب با استفاده از رانت پدران خود به سِمَت های بالا ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۴:۱۲    
نماینده عضو فراکسیون امید معتقد است که پسرانش را گول زده اند ولی چون سِمت مهمی در حد معاون وزیر یا مدیرعامل ایران خودرو ندارند، حضورشان در شرکت های شبه دولتی مسئله مهمی نیست.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۴:۰۹    
از اردوگاه اصلاح طلبان نظرات مختلفی در مورد کابینه دوازدهم شنیده می شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۴:۰۹    
دبیر اتحادیه دانشگاه ها و مراکز غیرانتفاعی گفت: در سال تحصیلی جدید دانشگاه ها و مراکز غیرانتفاعی تا سقف 10 درصد افزایش شهریه خواهند داشت.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۴:۰۶    
رئیس جمهور ترکیه از مذاکرات با ایران برای اقدام مشترک علیه شبه نظامیان کُرد خبر داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۴:۰۶    
نمایندگان شورای عالی انقلاب فرهنگی در شورای تخصصی حوزوی این شورا انتخاب شدند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۴:۰۰    
وقتی متوجه می شویم بنیاد صهیونیستی راکفلر و گیتس و مونسانتو و مجموعه سرمایه داران مهم دنیا عمده ترین سرمایه گذاری شان را در حوزه زیستی قرار داده اند ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۳:۵۴    
طبق آخرین آمار منتشر شده شغل هایی که بدون متقاضی مانده اند تعدادشان به 2.5 میلیون شغل فیزیکی و سخت رسیده است ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۳:۴۸    
جوان فعلی ما اگر شرایط تهدید برای ما پیش بیاید چه بسا بهتر از آن جوانان عمل کند. دلیلش این است که جوان الان در صحنه است.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۳:۴۸    
رئیس اتحادیه نمایشگاه داران اتومبیل تهران از متواری شدن مدیران دو شرکت مدعی واردات خودرو به نام های رامش خودرو و آداک خودرو خبر داد که تبلیغات فراوانی برای جذب مشتری از طریق پیش فروش انجام می دادند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۳:۴۵    
پیش بینی می شود در ماههای آینده جنگ اقتصادی در تیم اقتصادی دولت دوازدهم شکل بگیرد که قطعا خروجی خطرناکی برای این دولت در پی خواهد داشت.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۳:۴۲    
نخستین مراکز رای گیری برای برگزاری همه پرسی استقلال در سپتامبر و انتخابات پارلمانی و ریاستی در نوامبر آینده در اربیل مشخص شدند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۳:۴۲    
وزارت دفاع یکی از وزارتخانه های جمهوری اسلامی ایران و مسئول برنامه ریزی، هماهنگی، پشتیبانی و توسعه توان دفاعی نیروهای مسلح ایران است.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۳:۳۰    
سخنگوی دستگاه دیپلماسی با بیان اینکه استانداردهای دوگانه در مدیریت آمریکا حاکم است گفت: انتظار از حاکمیت آقای ترامپ همین است. سخنان سرلشکر باقری درباره همه پرسی اقلیم کردستان دقیق و به جا بود
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۳:۱۳    
روزنامه جروزالم پست نوشت: آمریکا هیچ طرحی برای مقابله با گذرگاه زمینی که ایران قصد دارد از طریق عراق و سوریه تا لبنان ایجاد کند، ندارد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۲:۵۵    
رئیس خانه احزاب گفت: رأی اعتماد مجلس به وزرا سرمایه بسیار خوبی برای دولت است امیدواریم که به نحو مطلوب از آن استفاده کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۲:۵۲    
کتاب انتخابات ریاست جمهوری دوره دوازدهم با رویکرد تحقیقی و گزارش تحلیل محتوای منتشر شده در پایگاه های خبری داخلی و خارجی پیرامون این دوره از انتخابات به چاپ رسید.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۲:۵۲    
دبیر کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، با اشاره به افزایش آمار مبتلایان به وبا در یمن گفت: در این وضعیت، احتمال کشتار بیولوژیک در یمن وجود دارد و این احتمال جدی است.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۲:۵۲    
رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک گفت: کشور های منطقه با یکدیگر باید روابطی بر مبنای حُسن همجواری داشته باشند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۲:۴۹    
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با صدور پیامی انتخاب امیر حاتمی بعنوان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح را تبریک گفت.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۲:۴۹    
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح از برنامه ریزی برای تقویت بیشتر نیروهای مرزبانی ناجا خبر داد و گفت: در همه بازدیدهایی که از مرزهای کشور داشته ام عزیزان با روحیه بالا مشغول انجام وظیفه هستند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۲:۴۶    
استراتژی عربستان سعودی سال ها تزریق پول به کشور ها و گروه های عربی بوده است تا از به قدرت رسیدن ایران در منطقه جلوگیری کند ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۲:۴۶    
سخنگوی وزارت امورخارجه گفت: همانگونه که رئیس جمهور و وزیرخارجه مطرح کردند، یکی از اهداف و ویژگی های دوره جدید دولت بحث حمایت از برجام و دستاورد های آن است.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۲:۴۶    
رئیس سازمان بسیج با بیان اینکه بسیج تمرکز فعالیت های خویش را در مسجد گذاشته است، گفت: جوانان مسجد را پایگاه دوستی، کانون آموختن و آمادگاه رزم بدانند و به مساجد رو کنند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۲:۳۱    
روزنامه فرامنطقه ای القدس العربی نوشت در حالی که بیشتر کشورهای جهان اعم از آمریکا، روسیه، آلمان و ... مخالف برگزاری همه پرسی استقلال کردستان عراق هستند، اسرائیل تنها حامی این قضیه است.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۲:۱۶    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: روزنامه گاردین در گزارشی نوشت که عربستان سعودی به دنبال توافق با عراق برای بازسازی شهرهای ویران شده در اثر جنگ و نیز محدود کردن نفوذ ایران روی بغداد است ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۲:۱۶    
صادق خرازی درباره واکنش رئیس جمهور به دستگیری برادرش گفت: واکنش حسن روحانی به دستگیری حسین فریدون؛ من کاری نمی کنم، کشور قانون دارد، برود وکیل بگیرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۲:۱۳    
مهدی محمدی در کانال تلگرامی اش نوشت: دولت دوم آقای روحانی تازه آغاز به کار کرده است. وظیفه است که برای آن آرزوی موفقیت کنیم.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۲:۰۴    
دریادار سیاری بعد از ظهر امروز در راس یک هیئت بلند پایه نظامی تهران را به مقصد مالزی ترک می کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۲:۰۱    
جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در بیانیه ای تأکید کرد: دولت دوازدهم با پرهیز از هرگونه دوقطبی سازی و حاشیه پردازی، براساس قوانین کشور به مشکلات مردم رسیدگی کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۱:۵۸    
ارتش جمهوری اسلامی همزمان با روز صنعت دفاعی با صدور بیانه ای صنعت دفاعی کشور را نماد خود باوری ملی دانست.
  • ۱