شنبه ۱۵ اردیبهشتساعت ۰۹:۲۹May 2024 4
جستجوی پیشرفته

خبرهای هم اندیشی 19 مرداد 1396 - hamandishi.ir

هم اندیشی 29 اسفند 1393 هم اندیشی 11 مهر 1394 هم اندیشی 1 فروردین 1395 هم اندیشی 31 فروردین 1396 هم اندیشی 31 اردیبهشت 1396 هم اندیشی 31 خرداد 1396 هم اندیشی 31 تیر 1396 هم اندیشی 30 شهریور 1396 هم اندیشی 30 مهر 1396 هم اندیشی 30 آبان 1396 هم اندیشی 30 آذر 1396 هم اندیشی 1 دی 1396 هم اندیشی 30 بهمن 1396 هم اندیشی 29 اسفند 1396 هم اندیشی 1 مرداد 1396 هم اندیشی 2 مرداد 1396 هم اندیشی 3 مرداد 1396 هم اندیشی 4 مرداد 1396 هم اندیشی 5 مرداد 1396 هم اندیشی 6 مرداد 1396 هم اندیشی 7 مرداد 1396 هم اندیشی 8 مرداد 1396 هم اندیشی 9 مرداد 1396 هم اندیشی 10 مرداد 1396 هم اندیشی 11 مرداد 1396 هم اندیشی 12 مرداد 1396 هم اندیشی 13 مرداد 1396 هم اندیشی 14 مرداد 1396 هم اندیشی 15 مرداد 1396 هم اندیشی 16 مرداد 1396 هم اندیشی 17 مرداد 1396 هم اندیشی 18 مرداد 1396 هم اندیشی 19 مرداد 1396 هم اندیشی 20 مرداد 1396 هم اندیشی 21 مرداد 1396 هم اندیشی 22 مرداد 1396 هم اندیشی 23 مرداد 1396 هم اندیشی 24 مرداد 1396 هم اندیشی 25 مرداد 1396 هم اندیشی 26 مرداد 1396 هم اندیشی 27 مرداد 1396 هم اندیشی 28 مرداد 1396 هم اندیشی 29 مرداد 1396 هم اندیشی 30 مرداد 1396 هم اندیشی 31 مرداد 1396 
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۲۱:۱۸    
رابرت فیسک ، تحلیلگر ارشد مسائل خاورمیانه در یادداشتی در روزنامه ایندیپندنت، فساد و تروریسم را وجه مشترک رژیم صهیونیستی، عربستان و آمریکا خوانده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۲۰:۰۹    
رئیس شورای علمای شیعه پاکستان، کشتار مردم بی گناه در میرزا اولنگ را به شدت محکوم کرد و گفت: کشتار مردم بی دفاع که شامل زنان و کودکان هم می شود و به آتش کشیدن منازل مسکونی آنها اقدامی غیر انسانی و ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۲۰:۰۰    
رئیس جمهوری آمریکا در این مدت حدود 200 روزی که بر مسند قدرت در کاخ سفید نشسته، با تصمیماتی که در حوزه نظامی در جای جای جهان به اجرا درآورده ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۱۹:۵۷    
دیده بان حقوق بشر با انتقاد از اعدام فعالان صلح طلب در عربستان، اعلام کرد که با روی کارآمدن رهبران جدید در این کشور، تعداد اعدامی ها زیاد شده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۱۹:۵۷    
معاون پارلمانی رئیس جمهور از حضور رئیس جمهور برای دفاع از وزرای پیشنهادی دولت دوازدهم در نشست روز سه شنبه مجلس خبر داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۱۹:۵۴    
قمی عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی گفت: تیم اقتصادی دولت نسبت به دولت یازدهم ضعیف تر است و کابینه پیشنهادی موفق نخواهد بود.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۱۹:۵۱    
محمد علی نجفی با کسب بیشترین آرا، کلیددار جدید بهشت شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۱۹:۵۱    
علی اکبر صالحی به عنوان معاون رییس جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی منصوب شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۱۹:۵۱    
معاونت ورزش حرفه ای و قهرمانی گفت:این دو بازیکن قطعا به تیم ملی دعوت نمی شوند. تصمیم گیرنده در این موضوع نظام است، وزارت ورزش و جوانان است و فدراسیون فوتبال، نه آقای کی روش.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۱۷:۴۵    
متن طرح مقابله با اقدامات ماجراجویانه و تروریستی آمریکا که روز گذشته (چهارشنبه) در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی به تصویب رسیده است منتشر شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۱۷:۳۹    
سفیر مصر در بغداد ضمن مخالفت با برگزاری همه پرسی منطقه کردستان عراق اعلام کرد که قاهره هرگونه تحرکات یک جانبه عیله وحدت عراق را را رد می کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۱۷:۲۱    
خبرگزاری اسپوتنیک نوشته است که تعلل وزارت خزانه داری آمریکا در صدور مجوز فروش هواپیماهای روس به ایران، امضای قرارداد میان تهران و مسکو را با مانع مواجه کرده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۱۶:۴۸    
رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس، گفت: با توجه به تجربه 4 ساله ریاست جمهوری آقای روحانی ما انتظار داشتیم که وی کابینه ای بسیار قوی و یکدست را به مجلس برای دولت دوازدهم معرفی کند اما متأسفانه بعضی از وزرا در ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۱۶:۳۶    
هنگامی که امام حسین (ع) و همه یارانش در روز عاشوا شهید شدند؛ اصلاح امت با کدام نیرو باید صورت می گرفت؟ امام سجاد (ع) راهی را شروع کرد و در ادامه، امام باقر(ع) و امام صادق (ع) آن را تکثیر کردند ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۱۶:۲۱    
دادگاهی در امارات متحده عربی یک مرد ایرانی را به اتهام جاسوسی و کمک به برنامه هسته ای تهران، به 10 سال حبس محکوم کرده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۱۶:۰۹    
رهبر معظم انقلاب در جریان سفرشان به مشهد مقدس در اواخر تیرماه به دیدار خانواده های شهدای مشهدی رفتند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۱۵:۵۴    
روند بررسی رأی اعتماد به وزرای پیشنهادی دولت دوازدهم از روز سه شنبه در مجلس آغاز می شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۱۵:۱۲    
روزنامه روسی پراودا در تحلیلی مبسوط به اختلاف میان ایران و عربستان پرداخته و احتمال اینکه یک کشور میان این دو میانجیگری کند را بررسی کرده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۱۵:۰۹    
معاون عمران و توسعه امور،شهری و روستائی وزارت کشور گفت: منتخبین پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در سراسر کشور از یکم شهریورماه سالجاری، فعالیت خود را رسماً آغاز می کنند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۱۵:۰۹    
رییس مجلس شورای اسلامی در پیام های جداگانه ای به روسای مجالس پاکستان حوادث تروریستی اخیر در این کشور را محکوم کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۱۵:۰۹    
رییس سنی شورای پنجم گفت: امروز رای گیری برای انتخاب شهردار تهران انجام خواهد شد، اما شهردار معرفی نمی شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۱۴:۵۴    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: امام علی(ع)/ پیش از تصمیم گیری، مشورت کن/ و پیش از عمل، بیندیش غررالحکم،ح5754 ✅ @safir_channel روزنامه های امروز 18 مرداد ماه 1396 ✅ @safir_channel ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۱۴:۳۳    
نمایندگان امیر کویت، نامه های وی را تقدیم سران عربستان، مصر، عمان، امارات، بحرین و قطر کردند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۱۴:۳۳    
نماینده مردم تهران گفت: اگر انتظار داریم کاری انجام شود باید همه ابزارها را در اختیار رئیس جمهور قرار دهیم.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۱۴:۳۰    
2 مقام دولت آمریکا بر این باورند که اظهارات تند و بی سابقه ترامپ علیه کره شمالی موجب تعجب و شگفتی مشاوران و دستیارانش شده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۱۴:۳۰    
سفارت روسیه در واشنگتن در واکنش به ادعای سخنگوی وزارت خارجه آمریکا یادآور شد: اخراج دیپلمات ها، انتخاب مسکو نبوده و اقدامات طرف آمریکایی باعث مقابله به مثل روسیه شده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۱۴:۲۷    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: به نوشته رأی الیوم ولادیمیر پوتین تعطیلات تابستانی را در کشور خود می گذراند در حالی که رهبران فاسد و دیکتاتور عرب به مناطق گران قیمت اروپایی سفر می کنند ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۱۴:۱۸    
سخنگوی رسمی بسیج مردمی عراق اعلام کرد نیروهای بسیج مردمی، ارتش و پلیس عراق در عملیات آزادسازی تلعفر شرکت خواهند کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۱۴:۱۸    
مقامات آمریکایی به مردم هاوائی هشدار دادند تا در صورت حمله هسته ای کره شمالی به پناهگاه ها بروند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۱۴:۱۲    
پلیس عراق از اعدام 27 غیرنظامی به دست اعضای داعش خبر داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۱۳:۵۱    
مسئولان نظامی عراق اعلام کردند که در نزدیکی شهر تلعفر پایگاه نظامی متعلق به آمریکا ایجاد شده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۱۳:۵۱    
ستاد مشترک ارتش کره جنوبی در اقدامی کم سابقه به تهدیدات اخیر کره شمالی برای حمله به پایگاه نظامی آمریکا در گوام واکنش نشان داد و تاکید کرد هر اقدامی علیه متحدش آمریکا را تلافی خواهد کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۱۳:۴۸    
تنش بین آمریکا و کره شمالی پس از وضع تحریم های جدید از سوی واشنگتن علیه پیونگ یانگ و اظهارات دیروز ترامپ ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۱۳:۴۸    
برخی منابع از پرواز هواپیمای نظامی روسیه بر فراز کاخ سفید خبر دادند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۱۳:۴۸    
وزیر دفاع ژاپن گفته است ژاپن این اجازه قانونی را داراست که موشک های شلیک شده کره شمالی به سمت پایگاه نظامی آمریکا در جزیره گوآم را رهگیری و روی هوا بزند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۱۳:۴۲    
سربازان انگلیسی به زودی به کیت هایی موسوم به "ترمیناتور" مجهز خواهند شد که به آن ها توانایی فوق العاده ای در میدان جنگ می دهد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۱۳:۴۲    
اقتصاد امریکا حدودا 2.25 میلیارد دلار را از زمانی که روسیه واردات مواد غذایی غربی به این کشور را 3 سال پیش ممنوع اعلام کرد، ضرر کرده است و کسری تجاری آن سالیانه به 2.2 میلیارد دلار می رسد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۱۳:۱۵    
مجلس شورای اسلامی از روز سه شنبه هفته آینده رسیدگی به برنامه دولت حسن روحانی و وزرای پیشنهادی و اخذ رای اعتماد در مورد آنان را در دستور کار خود دارد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۱۳:۱۵    
جانشین فرمانده کل ارتش گفت: نیروهای مسلح ظرفیت و قابلیت های دفاعی خود را متناسب با تهدیدات و نیاز روز افزایش می دهند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۱۳:۱۲    
محسن حججی جوان 25 ساله مدافع حرم که در نبرد با کوردلان داعشی به شهادت رسید، از فعالان فرهنگی نجف آباد بود ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۱۳:۱۲    
سفارت آمریکا در عراق اعلام کرد در پی افزایش تهدید ها برای امنیت اتباع آمریکا در عراق، تردد و جابجایی کارکنان خود در بغداد و کنسولگری خود در بصره را محدود می کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۱۳:۰۹    
رئیس مجلس در پستی در صفحه رسمی اینستاگرام خود شهادت رزمنده سرافراز مدافع حرم، محسن حججی بدست نیروهای تکفیری داعش را تسلیت گفت.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۱۳:۰۶    
برای برخی از وزارت خانه ها مانند بهداشت، صنعت،اطلاعات و نیرو وزرای بسیار خوبی انتخاب شده اند، اما برای برخی دیگر از وزارت خانه ها توقعات آنطور که باید برآورده نشد .
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۱۳:۰۶    
در بخشی از جلسه امروز منتخبان شورای شهر تهران برای بررسی برنامه های گزینه های شهرداری، دو عضو شورا با حسین مرعشی، بگومگوی طنزی داشتند
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۱۳:۰۶    
روزنامه روسی پراودا در گزارشی مبسوط به ارزیابی اختلافات میان دو کشور ایران و تاجیکستان پرداخته است.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۱۳:۰۳    
روزنامه آمریکایی واشنگتن پست در مطلبی می نویسد: قطر دست به اصلاحاتی زده است. این کشور روابط خود با ترکیه و ایران را نیز بهتر کرده است که این امر شاید زمینه را برای تشکیل ائتلاف هائی در منطقه فراهم ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۱۳:۰۳    
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه رسانه ها باید کشتار شیعیان هزاره را مورد اهمیت قرار دهند ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۱۳:۰۰    
امیر عبداللهیان روایتی از نقش سردار قاسم سلیمانی در سوریه و عراق مطرح کرده و می گوید: نمی شود گفتمان منِ دیپلمات در مقابل گفتمان سردار سلیمانی و در مقابل راهبرد نظام قرار بگیرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۱۳:۰۰    
دبیر شورای عالی مناطق آزاد گفت: اکنون شرایط کشور به گونه ای است که شاید برای ایجاد رونق اقتصادی دولت از مهار تورم کوتاه بیاید و با آزاد گذاشتن آن شرایط را برای رونق در اقتصاد کشور مهیا کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۱۲:۵۷    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: ماجرای سلفی گیری تعدادی از نمایندگان مجلس با خانم فدریکا موگرینی، نماینده اتحادیه اروپا که برای شرکت در مراسم تحلیف به ایران آمده بود ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۱۲:۵۷    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: بر مبنای گزارش های رسمی نزدیک به 100 مقام از کشورهای مختلف جهان برای حضور در مراسم تحلیف بی سابقه روحانی به ایران سفر کردند ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۱۲:۵۴    
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در ادامه کمپین فشار دولت ترامپ بر ایران، جمهوری اسلامی ایران را به اقدامات ثبات زدایانه و نقض روح برجام متهم کرد و گفت ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۱۲:۵۴    
مقام ارشد سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا (سیا) در یادداشتی با یادآوری اینکه ایران صاحب نیروهای نظامی پیشرفته و متعهد است نوشته که جنگ با ایران برای آمریکا ساده نیست.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۱۲:۳۰    
رییس سازمان انرژی اتمی تأکید کردند در وهله اول نباید واکنش فنی به نقض برجام داشته باشیم ولی اگر بخواهیم واکنشی نشان دهیم، آمریکا و حامیانش غافل گیر خواهند شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۱۲:۲۱    
اجساد قربانیان هنوز هم در محل باقی مانده و شورشیان اجازه دفن آنها را نمی دهند. طالبان و داعش کودکان، زنان و مردم را به طرز فجیعی قتل عام کرده و 47 دختر جوان شیعی را در این شهر به اسارت گرفته اند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۱۲:۱۵    
کره شمالی با انتشار بیانیه ای طرح دقیق حمله به گوام با هدف پاسخ به تهدیدات آمریکا را تشریح کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۱۲:۱۲    
از زمان سیطره داعش بر مناطقی از عراق، هزاران نظامی و غیر نظامی تنها به جرم شیعی بودن قتل عام شدند، در این میان بودند، مواردی که به شکل معجزه آسا از این قتل ها جان بدر بردند تا روایتگر وحشی گری باشند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۱۲:۱۲    
دادستان کل کشور گفت: نفوذ دشمن را باید جدی گرفت زیرا دشمن برای نفوذ میان نیروها به شدت در حال برنامه ریزی است و هوشیاری مسئولان و نیروهای امنیتی را می طلبد تا از نفوذ دشمن جلوگیری شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۱۲:۰۹    
کارشناس حقوقی فوتبال گفت: اگر ای اف سی بخواهد مجوز حرفه ای باشگاه های بدهکار ایرانی را باطل کند باید بیشتر باشگاه ها از ورود به لیگ قهرمانان محروم شوند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۱۱:۲۱    
خبرنگار سال افغانستان نوشت: شخصی تحت نام غ و چند تن دیگر که خود را منسوب به داعش می دانند با بستن راه مردم در دره پایین میرزاولنگ در شمال افغانستان غیرنظامیان را سلاخی کردند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۱۰:۲۶    
استفان والت استاد روابط بین الملل در دانشگاه هاروارد ضمن انتقاد شدید از مواضع متغیر رئیس جمهور آمریکا در قبال کره شمالی، او را پادشاه دیوانه خواند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۰۹:۵۳    
حافظه تاریخی ملت شریف تاجیکستان خوب به یاد دارد که جمهوری اسلامی ایران به عنوان یکی از بانیان و تضمین کنندگان اصلی صلح تاجیکستان و میزبان مذاکرات طرف های درگیر چه نقش سازنده ای در جهت پایان دادن به ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۰۹:۵۰    
پس از بروز مشکلات جسمی برای کارکنان سفارت آمریکا در هاوانا، وزارت خارجه آمریکا بدون توضیح روشنی، دو دیپلمات کوبایی را اخراج کرده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۰۹:۵۰    
مقام های نظامی آمریکا می گویند طرحی را برای انجام حملات پیشدستانه به سایت های موشکی کره شمالی آماده کرده اند.