یکشنبه ۰۹ اردیبهشتساعت ۱۳:۴۲Apr 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای هم اندیشی 28 مرداد 1396 - hamandishi.ir

هم اندیشی 29 اسفند 1393 هم اندیشی 11 مهر 1394 هم اندیشی 1 فروردین 1395 هم اندیشی 31 فروردین 1396 هم اندیشی 31 اردیبهشت 1396 هم اندیشی 31 خرداد 1396 هم اندیشی 31 تیر 1396 هم اندیشی 30 شهریور 1396 هم اندیشی 30 مهر 1396 هم اندیشی 30 آبان 1396 هم اندیشی 30 آذر 1396 هم اندیشی 1 دی 1396 هم اندیشی 30 بهمن 1396 هم اندیشی 29 اسفند 1396 هم اندیشی 1 مرداد 1396 هم اندیشی 2 مرداد 1396 هم اندیشی 3 مرداد 1396 هم اندیشی 4 مرداد 1396 هم اندیشی 5 مرداد 1396 هم اندیشی 6 مرداد 1396 هم اندیشی 7 مرداد 1396 هم اندیشی 8 مرداد 1396 هم اندیشی 9 مرداد 1396 هم اندیشی 10 مرداد 1396 هم اندیشی 11 مرداد 1396 هم اندیشی 12 مرداد 1396 هم اندیشی 13 مرداد 1396 هم اندیشی 14 مرداد 1396 هم اندیشی 15 مرداد 1396 هم اندیشی 16 مرداد 1396 هم اندیشی 17 مرداد 1396 هم اندیشی 18 مرداد 1396 هم اندیشی 19 مرداد 1396 هم اندیشی 20 مرداد 1396 هم اندیشی 21 مرداد 1396 هم اندیشی 22 مرداد 1396 هم اندیشی 23 مرداد 1396 هم اندیشی 24 مرداد 1396 هم اندیشی 25 مرداد 1396 هم اندیشی 26 مرداد 1396 هم اندیشی 27 مرداد 1396 هم اندیشی 28 مرداد 1396 هم اندیشی 29 مرداد 1396 هم اندیشی 30 مرداد 1396 هم اندیشی 31 مرداد 1396 
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۲:۱۶    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: مجتبی شاکری، رئیس کمیته نامگذاری شورای اسلامی شهر تهران اظهار نظر امام خمینی(ره) درباره دکتر محمد مصدق را عامل نامگذاری نکردن محلی در تهران به نام وی دانسته است ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۰۸:۵۴    
در جریان بررسی صلاحیت ها، سخنان یک نماینده اصلاح طلب در مخالفت با وزیر پیشنهادی ارشاد، به واسطه کثرت مسایل اصطلاحا خط قرمزی ، در رسانه های اصلاح طلبان به عنوان نطق آتشین دست به دست شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۹ - ۱۴:۵۶    
یکی از شهر های ساحلی ژاپن برای آمادگی مردم در صورت حمله کره شمالی، مانور سراسری اجرا کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۹ - ۱۴:۵۳    
مشخص نبودن سود مصوب خرده فروشی کالاهای مختلف برای درج قیمت مصرف کننده اقلام کالایی توسط واحدهای خرده فروشی صنفی ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۹ - ۱۴:۵۳    
نخستین نشست شورای هماهنگی بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت در مکه مکرمه به ریاست حجت الاسلام و المسلمین قاضی عسکر نماینده ولی فقیه درامور حج و زیارت و سرپرست حجاج ایرانی در محل بعثه تشکیل شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۹ - ۱۴:۵۳    
در روز نخست عملیات مشترک حزب الله و ارتش سوریه علیه گروه تروریستی داعش 87 کیلومتر مربع از مناطق تحت اشغال این گروه تروریستی آزاد شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۹ - ۱۳:۴۷    
بی ام و با مدل زد4 جدید به بازار خودروهای بدون سقف بازمی گردد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۹ - ۱۲:۵۹    
رئیس ستاد مدینه همچنین از تامین کافی مواد مورد نیاز غذای زائران کشورمان ( مدینه قبل و مدینه بعد ) در مدت اقامت در مدینه خبر داد و گفت ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۹ - ۱۲:۴۱    
سفر رئیس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی به ترکیه که پس از پیروزی انقلاب اسلامی بی سابقه خوانده شده است یک علامت مهم در رسیدن دو کشور به نقاط مشترک در پرونده های حساس به حساب می آید.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۹ - ۱۱:۰۵    
پس از اینکه برخی برندگان جوایز سالیانه مرکز هنر های نمایشی کندی در اعتراض به سیاست های دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا از حضور در ضیافت کاخ سفید انصراف دادند ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۹ - ۱۱:۰۵    
وزیران خارجه مصر، اردن و فلسطین شامگاه شنبه در بیانیه مشترکی که پس از پایان نشست بررسی راهکار های حمایت از فلسطین در قاهره قرائت شد ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۹ - ۱۱:۰۲    
رسانه های محلی سوریه از حمله جنگنده های ائتلاف آمریکا به مواضع ارتش سوریه در ریف جنوبی رقه خبر می دهند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۹ - ۱۱:۰۲    
منابع فلسطینی روز شنبه گزارش دادند که در ادامه درگیری میان نیروی امنیتی مشترک فلسطینی با محوریت جنبش فتح و عناصر افراطی عضو گروه بلال العرقوب در اردوگاه فلسطینی عین الحلوه در شهر صیدای لبنان ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۹ - ۱۰:۵۹    
مقامات دولتی هند از موافقت آمریکا برای فروش 22 فروند پهپاد شکارچی دریایی به این کشور خبر دادند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۹ - ۱۰:۵۹    
تحقیقات پلیس فدرال آمریکا از مشارکت یک شرکت انگلیسی در توطئه داعش برای استفاده از شبکه های آنلاین بین المللی خبر داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۹ - ۱۰:۵۹    
شبکه العربیه از تعویق نشست معارضان دولت سوریه در ریاض به دوشنبه خبر داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۹ - ۱۰:۵۶    
رئیس اقلیم کردستان عراق تاکید کرد که تجربه های شکست خورده در عراق باعث حرکت اقلیم کردستان به سمت برگزاری همه پرسی استقلال شده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۹ - ۱۰:۵۶    
تروریست های داعش برای شکنجه جسمی و روحی زندانیان به شیوه های متفاوتی متوسل می شوند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۹ - ۱۰:۳۸    
سکوت نمایندگان مجلس در بررسی برنامه های وزرای پیشنهادی و حتی موافق صحبت کردن برخی نمایندگان که در مخالفت با کابینه ثبت نام کرده بودند تا اندازه ای عجیب به نظر می رسید که روزنامه های زنجیره ای حامی ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۹ - ۱۰:۲۰    
امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه مذاکرات نتیجه ای جز بتن ریختن در رآکتور اراک و تحریم مجدد ایران نداشت، گفت: شهید حججی داعش را اسیر عظمت و اقتدار خود کرده بود.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۹ - ۱۰:۲۰    
یکی از پرسنل هنگ مرزی خرمشهر عصر شنبه در حین تمرینات نظامی به شهادت رسید.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۹ - ۱۰:۰۸    
همزمان با نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد، در نیویورک نشستی علیه برجام برگزار می شود که مخالفان توافق هسته ای در آمریکا در آن حضور خواهند داشت.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۹ - ۱۰:۰۸    
رسانه های اسرائیلی می گویند نتانیاهو روز چهارشنبه در سفر به روسیه، با پوتین در مورد نقش ایران در سوریه گفت وگو می کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۹ - ۱۰:۰۵    
خسرو معتضد گفت: هیچ حکومت غربی دلش برای مردم ایران نمی سوزد پس نباید چشم به راه کمک آن ها بود چون مردم همان کشورهای غربی هم از حکومتشان ناراضی هستند و ما فقط ظاهر قضیه را می بینیم ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۹ - ۱۰:۰۵    
روزنامه گاردین در گزارشی نوشت که عربستان سعودی به دنبال توافق با عراق برای بازسازی شهرهای ویران شده در اثر جنگ و نیز محدود کردن نفوذ ایران روی بغداد است.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۹ - ۱۰:۰۲    
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به این که وزارت بهداشت یکی از حساس ترین وزارتخانه های کشور است ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۹ - ۰۹:۱۴    
برجام درحالی این روزها سند بی اعتمادی به آمریکا لقب گرفته که تا دیروز دیپلمات های هسته ای همواره برای حفظ همین سند با اعتماد صرف به طرف مقابل دست به توجیه تحریم ها و رفتارهای ضدایرانی آن می زدند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۹ - ۰۹:۱۱    
آخرین خبرها از جنوب شرق استان حمص حاکیست، نیروهای ارتش سوریه و رزمندگان جبهه مقاومت پس از درگیری های سنگین با عناصر تروریستی داعش توانستند، شهر راهبردی حمیمه را به کنترل خود درآورند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۹ - ۰۹:۰۵    
شهردار تهران گفت: اگر کسی از خودش مایه و آبرو نگذارد امکان حرکت کردن یک قدم به جلو وجود ندارد، این از مشکلات امروز جامعه ما است و یکی از علل تاریخی عقب ماندگی در این سرزمین نیز ریشه در همین موضوع ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۹ - ۰۹:۰۵    
نعمت زاده مسن ترین وزیر کابینه یازدهم در آخرین بخشنامه خود خواستار حذف درج قیمت محصولات بر روی کالاهای مصرفی مردم شده است که این تصمیم می تواند زمینه ساز افزایش قیمت این محصولات باشد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۹ - ۰۹:۰۲    
با فرض برگزاری دادگاه علنی، به نظر می رسد این میزان از مجازات با آنچه که (فرضاً) در دادگاه به عنوان حکم محکومیت در نظر گرفته می شد، با توجه به ماده 512 قانون مجازات اسلامی بخش تعزیرات برابری می کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۹ - ۰۹:۰۲    
همزمان با عملیات نیروهای ارتش و حزب الله در خاک لبنان، ارتش سوریه و نیروهای جبهه مقاومت عملیاتی را در قلمون غربی دمشق و مناطق مرزی مشترک با لبنان برای پاکسازی مناطق آلوده به داعش آغاز کردند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۸ - ۲۲:۵۱    
شهردار تهران گفت: اگر کسی از خودش مایه و آبرو نگذارد امکان حرکت کردن یک قدم به جلو وجود ندارد، این از مشکلات امروز جامعه ما است و یکی از علل تاریخی عقب ماندگی در این سرزمین نیز ریشه در همین موضوع ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۸ - ۲۲:۴۸    
حجت الاسلام پناهیان گفت: امام خمینی نگران سکولاریزه شدن کشور بودند، برخی هیأت ها اکنون در حال سکولار شدن هستند و انگار داستان کربلا یک تراژدی درام است تا یک حماسه بزرگ و این به علت سکولاریزه شدن هیأت ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۸ - ۲۲:۴۵    
شماری از تروریست های داعشی به همراه خانواده، خود را به حزب الله تسلیم کردند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۸ - ۲۰:۲۴    
نماینده مردم خمینی شهر با بیان اینکه وقتی مدیریت خصوصی با مدیریت دولتی در یکجا شریک شد، ظن فساد می آورد، گفت: روشن بگویید خودتان ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۸ - ۲۰:۲۴    
نماینده مردم ایذه و باغملک در مجلس با انتقاد از عدم اجرای وعده های زنگنه در 4سال گذشته گفت: فقط یک نفر را که از نظر شما ژنرال نفتی بوده و وارد نفت کرده اید نام ببرید تا همه نفتی ها بدانند ژنرال کیست.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۸ - ۲۰:۰۹    
مجمع تشخیص مصلحت نظام، ناظر حسن اجرای مهم ترین وظیفه رهبری در قانون اساسی است. اگر در انجام این وظیفه خود کوتاهی کند، خدای ناکرده ممکن است جمهوری اسلامی مسیر دیگری غیر از مسیر انقلاب اسلامی را طی کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۸ - ۱۹:۱۸    
یکی از موضوعاتی که همواره در معرفی کتاب ها از آن غفلت می شود استفاده از ظرفیت رسانه ملی برای تبلیغ کتاب است.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۸ - ۱۹:۱۵    
سندپژوه اسناد بریتانیا درباره ایران می گوید: تلاش غیر مستند وغیرقابل اثبات برای نشان دادن مزدور بودن برخی از رهبران روحانی ایرانی مطلقاً دلایل علمی و پژوهشی نداشته است.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۸ - ۱۹:۰۳    
رهبر جنبش انصارالله یمن با تاکید بر اینکه یمن در مرحله حساس و سرنوشت سازی به سر می برد، اعلام کرد که تقویت مواضع یمنی ها در مقابله با دشمن سعودی نیاز به توجه همگان دارد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۸ - ۱۸:۴۲    
24 نفر از نمایندگان طی نامه ای به آیت الله آملی لاریجانی خواستار پیگیری اصل 142 قانون اساسی شدند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۸ - ۱۷:۱۸    
نکته جالب توجه این است که حتی روزنامه رسمی دولت نیز صحبت های محمد جواد ظریف را رد می کند چنان که روزنامه دولتی ایران روز 22 خرداد ماه امسال در گزارش مفصل اقتصادی خود و در اعترافی تلخ بیشترین رقم جذب ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۸ - ۱۶:۲۴    
برخی منابع سیاسی و مطبوعاتی به نقل از مقتدی صدر رهبر جریان صدر عراق نقل کردند که سفرهای خارجی او با مشورت نخست وزیر این کشور بوده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۸ - ۱۶:۰۶    
دبیرکل مقاومت اسلامی نُجَباء عراق اعلام کرد که به آمریکا اجازه حمله به نیروهایش را نخواهد داد و پاسخ نُجَباء کوبنده خواهد بود.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۸ - ۱۵:۰۹    
امام جمعه نجف اشرف، به مناسبت حضور تعداد قابل توجهی از زائران ایرانی در نماز جمعه امروز شهر علم و فقاهت تشیع، بخشی از خطبه های نماز این شهر را به زبان فارسی خواند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۸ - ۱۵:۰۶    
بنا بر اذعان فعالان بازار خودرو، افزایش قیمت های نامعقول خودروهای خارجی عاملی شده تا مردم دست از خرید کشیده و منتظر تعیین تکلیف وضعیت واردات خودرو باشند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۸ - ۱۵:۰۶    
دبیر کانون سراسری انبوه سازان با تأکید بر اینکه پذیرفتنی نیست تعداد خانوار در کشور از تعداد واحدهای مسکونی در کشور بیشتر باشد، گفت: در 5 سال گذشته تعداد مستأجران و اجاره نشینی 38 درصد رشد داشته است.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۸ - ۱۵:۰۳    
حمله یک فرد ناشناس با چاقو به مردم شهر سورگوت روسیه منجر به زخمی شدن دستکم 8 نفر شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۸ - ۱۵:۰۳    
باید تا شنبه منتظر ماند و دید که نمایندگان مجلس شورای اسلامی در راستای احقاق حقوق ملت و نیز توسعه کشور در امتحان رای به وزرای دولت چگونه عمل خواهند کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۸ - ۱۵:۰۳    
حکم منافق و محارب، اعدام است و این را هم امام(ره) و هم همه علما و حتی خود مرحوم منتظری هم اذعان داشتند؛ اما در مورد سال 67 وقتی عملیات مرصاد صورت گرفت، منافقین فهمیده بودند و در زندان شورش شد ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۸ - ۱۵:۰۰    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: سبک زندگی اسلامی/ رسول اکرم(ص): از اشتباهات یکدیگر بگذرید تا کینه های بین شما نابود شود. ➖ نهج الفصاحه ص 385 ح 1155 ✅ @Safir_Channel ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۸ - ۱۴:۵۱    
طی حکمی از سوی فرمانده نیروی هوایی ارتش، امیر خلبان سید جاوید هاشمی به فرماندهی پایگاه شهید فکوری منصوب شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۸ - ۱۴:۴۸    
وزیر پیشنهادی فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به وجود 14 مسئله در مقوله فرهنگی کشور، گفت: برای حل این مسائل 46 برنامه اجرایی تهیه کرده ام.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۸ - ۱۴:۴۸    
جلسه مناظره بین رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی انجام می شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۸ - ۱۴:۴۸    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: علی لاریجانی در پاسخ به تذکر یکی از نمایندگان درباره فهرست اموال وزرا گفت: من دوبار دیگر در مجلس به این اخطار پاسخ دادم و خواهش می کنم این اخطارهای مشابه را نفرمائید ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۸ - ۱۴:۴۸    
نماینده مردم ملایر در مجلس گفت: مبالغ میلیاردی اعلام شده درباره دارایی های وزیران پیشنهادی و همسر و فرزندان آنان مایه نگرانی نمایندگان و این سؤال است که آنان با این دارایی چگونه می خواهند مشکلات مردم ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۸ - ۱۴:۴۲    
عضو شورای پنجم شهر تهران گفت: تا زمان ابلاغ حکم شهردار از سوی وزارت کشور شهرداری تهران با سرپرست اداره خواهد شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۸ - ۱۴:۳۹    
وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت گفت: در طی سال های اخیر رشد اقتصادی به سمت مثبت رفته و امروز با رشد 6/5 درصد تلاش داریم رشد منفی در سال های 91 و 92 را جبران می کنیم.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۸ - ۱۴:۳۹    
طی حکمی از سوی امیرحسن شاه صفی فرمانده نیروی هوایی، امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده به جانشینی فرماندهی نهاجا منصوب شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۸ - ۱۴:۳۹    
طبق گزارش رسانه های غربی، ایران درخواست ژیو وانگ برای تجدید نظر در حکم 10 سال زندان را رد کرد؛ کسی که دادگاه بدوی او را به عنوان یکی از عوامل نفوذی آمریکا به زندان محکوم کرده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۸ - ۱۴:۳۹    
15 دفتر بسیج دانشجویی دانشگاه های کشور با صدور نامه ای خطاب به نمایندگان از آنها درخواست کردند به سه وزیر پیشنهادی دولت رای ندهند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۸ - ۱۴:۳۶    
فرمانده نیروی زمینی ارتش از تحولات عمیق در ابعاد مختلف ساختاری و سازمانی و هم در بعد تجهیزات و تسلیحات دفاعی در راستای دستور رهبر انقلاب خبر داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۸ - ۱۴:۲۱    
نویسنده سرشناس جهان عرب در یادداشتی حضور 43 کشور و از جمله 10 کشور عربی در نمایشگاه بین المللی دمشق را سیلی به اتحادیه عرب خواند که عضویت سوریه را در این نهاد به حال تعلیق درآورده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۸ - ۱۴:۰۶    
شهردار مشهدمقدس با بیان اینکه خط 3 قطارشهری به زودی به باب الجواد(ع) می رسد، گفت: قرارگاه خاتم در رکوردشکنی حفاری، سگمنت گذاری و کم بودن ضریب خطا حفاری قطار شهری مشهد، خوش درخشید و رکورد زد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۸ - ۱۴:۰۳    
نماینده مخالف وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت با اشاره به دو نقد وارده به برنامه وزیر پیشنهادی گفت: رویکرد وزیر پیشنهادی صنعت در توسعه تجارت با کشورهای همسایه روشن نیست.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۸ - ۱۴:۰۳    
دادستان کل ونزوئلا از ترس جان، به کملبیا فرار کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۸ - ۱۴:۰۰    
سخنگوی نیروهای مسلح یمن تأکید کرد: ائتلاف عربی ضد یمن به رهبری عربستان سعودی، کشتی نفتی لیبیایی در باب المندب را هدف قرار داده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۸ - ۱۳:۵۴    
سفیر آمریکا در سازمان ملل با توجه به اوج گرفتن اعترضات به اظهارات غیر مسئولانه رئیس جمهوری آمریکا درباره حوادث شارلوتسویل از نژادپرستی انتقاد کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۸ - ۱۳:۵۱    
مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: آمریکایی ها تصور می کنند، تشدید فشارها و وضع تحریم های موشکی می تواند جمهوری اسلامی ایران را در مسیری قرار دهد تا برجام موشکی پدید بیاید و از طریق این برجام ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۸ - ۱۳:۵۱    
نماینده مردم سیرجان در مجلس باید در بحث صنعت، معدن و تجارت اختیاراتی به استاندار ی ها داده شود، گفت:کشور باید در این زمینه ها ایالتی اداره شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۸ - ۱۳:۵۱    
نماینده مردم اراک در مجلس گفت: شریعتمداری به استفاده از جوانان خلاق در سطوح مختلف مدیریتی اعتقاد دارد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۸ - ۱۳:۲۴    
رئیس مجلس در پاسخ به نماینده خدابنده که خواستار شفاف سازی در لیست اموال وزرای پیشنهادی کابینه بود، گفت: نمایندگان می توانند از وزرای پیشنهادی درباره میزان اموال شان سوال کنند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۸ - ۱۳:۲۴    
نماینده خمینی شهر در مجلس با اشاره به اینکه رئیس جمهور تنها برای زمان اضطرار یا پس از تشکیل کامل کابینه می تواند برای وزارتخانه ای سرپرست تعیین کند ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۸ - ۱۳:۲۱    
دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه از مصدومیت دختر بچه 10 ساله کرمانشاهی به علت ضرب و جرح عمدی خبر داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۸ - ۱۳:۲۱    
تفنگ ژ-3 سلاحی ارتقا یافته و پرکاربرد در ایران است که مهمترین سلاح سازمانی ارتش به حساب می آید.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۸ - ۱۳:۱۸    
وزیر انرژی روسیه می گوید ارسال نفت ایران به این کشور بر اساس قرارداد نفت در ازای کالا ظرف یک ماه آینده آغاز خواهد شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۸ - ۱۳:۱۵    
سخنگوی هیئت رئیسه مجلس گفت: تکلیف وزرای پیشنهادی تا ظهر فردا مشخص می شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۸ - ۱۳:۱۵    
ایران و ترکیه در جریان سفر سرلشکر باقری، درباره 4 موضوع مهم با یکدیگر مذاکره کرده اند. رسانه های ترکیه می گویند که در این سفر توافقی مهم درباره استان ادلب در سوریه صورت گرفته است.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۸ - ۱۳:۱۲    
در حالی که مقامات بغداد می گویند عراق برای آزادسازی موصل از دست داعش نیازی به نیروهای آنکارا ندارد، رجب طیب اردوغان گفت که موصل از نظر تاریخی متعلق به ترکیه است .
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۸ - ۱۳:۱۲    
نماینده مردم آزادشهر در مجلس گفت: ما وزیری می خواهیم که خود بتواند اقتضائات فرهنگ را بشناسند و بشناساند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۸ - ۱۳:۰۹    
سازمان حفاظت محیط زیست درحالی برای شکار تشی درمناطق جنگلی،مجوز صادرمی کند که نه آماری مبنی برافزایش جمعیت این گونه ارائه می شودو نه مستندی ازخساراتی که ادعامی شوداین جونده به درختان جنگلی واردکرده ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۸ - ۱۳:۰۶    
چهارمین روز بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت دوازدهم باحواشی همراه بود.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۸ - ۱۳:۰۳    
ارتش سوریه با انتشار بیانیه ای، اقدام نیروهای ارتش ترکیه در ورود به خاک این کشور و حملات نیروهای تحت حمایت ترکیه به شمال سوریه را نقض آشکار حاکمیت ملی این کشور دانست و تأکید کرد که این اشغالگری ها بی ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۸ - ۱۳:۰۰    
فیل ویلیتو با اشاره به خاطره سفرش به ایران و بازدید از مجسمه سرنگون شده شاه، می گوید: خوب است ما هم مجسمه رابرت لی را از زانو به بالا قطع کنیم.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۸ - ۱۲:۴۵    
روزنامه غربی در گزارشی به عدم صدور روادید بیش از 100 دانشجوی ایرانی جهت آغاز تحصیل در دانشگاه های آمریکایی و کانادایی پرداخته است؛ دانشگاه هایی که آنها پذیرش گرفته اند اما هنوز روادید نگرفته اند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۸ - ۱۲:۴۲    
نیروهای رژیم آل خلیفه دیروز بار دیگر از اقامه نماز جمعه در منطقه الدراز که از بیش از یک سال گذشته تحت محاصره است، جلوگیری کردند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۸ - ۱۲:۲۱    
پلیس اسپانیا اعلام کرد راننده خودرویی که مردم را در شهر بارسلون زیر گرفت، ممکن است هنوز زنده باشد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۸ - ۱۲:۲۱    
مقاومت لبنان عملیات خود علیه گروهک داعش را با عنوان و ان عدتم، عدنا آغاز کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۸ - ۱۲:۲۱    
لحظاتی قبل در شهر سیدنی استرالیا یک خودرو به عابران حمله کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۸ - ۱۲:۱۸    
در ادامه اعتراضات به نوع واکنش رئیس جمهور آمریکا به خشونت های نژادپرستانه شارلوتسویل ، یک نماینده دموکرات کنگره با ارائه لایحه ای خواستار آن شد که دونالد ترامپ تحت آزمایشات سلامت روان قرار گیرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۸ - ۱۲:۱۸    
خبرنگار بی بی سی موفق شده سفری کوتاه به شهر العوامیه در استان قطیف عربستان داشته باشد و مشاهدات خود را منتشر کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۸ - ۱۲:۱۸    
پنتاگون از آغاز مانور نظامی مشترک آمریکا و کره جنوبی از 21 آگوست یعنی دوشنبه هفته جاری خبر داده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۸ - ۱۲:۱۵    
اعضای کمیته هنر و علوم انسانی کاخ سفید در اعتراض به اظهارات اخیر دونالد ترامپ، ضمن استعفا، خواستار کناره گیری او از قدرت شدند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۸ - ۱۲:۱۵    
نماینده آمریکا در سازمان ملل در واکنش به خشونت های شارلوتسویل گفت همگان باید در برابر نفرت پراکنی بایستند و آن را محکوم کنند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۸ - ۱۲:۱۲    
یک فیلم مستند صهیونیستی با وجود سانسور گسترده تصاویر و فیلم های کشتار دیریاسین، موفق شده با برخی عوامل این کشتار مصاحبه کرده و ابعاد تازه ای از این جنایت را فاش کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۸ - ۱۲:۱۲    
مردی که تا دیروز مشاور ارشد رئیس جمهوری آمریکا بود اعلام کرد ترامپ دیگر به شعارهای پوپولیستی دوره انتخابات پایبند نیست و اعضای خانواده و جمهوریخواهان سنتی عامل اصلی این تغییر رفتار وی هستند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۸ - ۱۲:۰۹    
یک تبعۀ آمریکائی در میان کشته های حملۀ تروریستی بارسلون وجود دارد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۸ - ۱۲:۰۹    
وزیر خارجه آمریکا ضمن محکوم کردن هر گونه اقدام تعصب آمیز، مردم این کشور را به آشتی و مصالحه ملی فراخواند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۸ - ۱۲:۰۹    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: تونی شوارتس، که در نگارش کتاب پرفروش"هنر معامله" شامل خاطرات و نظرات دونالد ترامپ، با وی همکاری کرده است ...
  • ۱