یکشنبه ۰۹ اردیبهشتساعت ۰۷:۱۳Apr 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای هم اندیشی 27 مرداد 1396 - hamandishi.ir

هم اندیشی 29 اسفند 1393 هم اندیشی 11 مهر 1394 هم اندیشی 1 فروردین 1395 هم اندیشی 31 فروردین 1396 هم اندیشی 31 اردیبهشت 1396 هم اندیشی 31 خرداد 1396 هم اندیشی 31 تیر 1396 هم اندیشی 30 شهریور 1396 هم اندیشی 30 مهر 1396 هم اندیشی 30 آبان 1396 هم اندیشی 30 آذر 1396 هم اندیشی 1 دی 1396 هم اندیشی 30 بهمن 1396 هم اندیشی 29 اسفند 1396 هم اندیشی 1 مرداد 1396 هم اندیشی 2 مرداد 1396 هم اندیشی 3 مرداد 1396 هم اندیشی 4 مرداد 1396 هم اندیشی 5 مرداد 1396 هم اندیشی 6 مرداد 1396 هم اندیشی 7 مرداد 1396 هم اندیشی 8 مرداد 1396 هم اندیشی 9 مرداد 1396 هم اندیشی 10 مرداد 1396 هم اندیشی 11 مرداد 1396 هم اندیشی 12 مرداد 1396 هم اندیشی 13 مرداد 1396 هم اندیشی 14 مرداد 1396 هم اندیشی 15 مرداد 1396 هم اندیشی 16 مرداد 1396 هم اندیشی 17 مرداد 1396 هم اندیشی 18 مرداد 1396 هم اندیشی 19 مرداد 1396 هم اندیشی 20 مرداد 1396 هم اندیشی 21 مرداد 1396 هم اندیشی 22 مرداد 1396 هم اندیشی 23 مرداد 1396 هم اندیشی 24 مرداد 1396 هم اندیشی 25 مرداد 1396 هم اندیشی 26 مرداد 1396 هم اندیشی 27 مرداد 1396 هم اندیشی 28 مرداد 1396 هم اندیشی 29 مرداد 1396 هم اندیشی 30 مرداد 1396 هم اندیشی 31 مرداد 1396 
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۳:۲۷    
مناسبات ترکیه و ایران و آینده تحولات منطقه در برنامه گفتگوی ویژه خبری با حضور کارشناسان بررسی شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۹ - ۱۳:۴۴    
تجارت الکترونیکی انقلاب صنعتی سده بیست و یکم نامیده می شود که با پیدایش اینترنت در سده بیستم به سرعت رو به پیشرفت و گسترش نهاده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۸ - ۱۹:۴۸    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: هزاران نفر از شیعیان نیجریه در شهر یولا و کانو با برگزاری یک راهپیمایی مسالمت آمیز خواستار آزادی شیخ ابراهیم زکزکی رهبر جنبش اسلامی نیجریه و دیگر اعضای بازداشتی جنبش ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۸ - ۱۵:۰۹    
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران گفت: 78 درصد جویندگان کار در تهران فاقد مهارت های فنی هستند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۸ - ۱۳:۵۴    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: مدیرعامل بانک شهر با اشاره به اهمیت ناوگان حمل نقل عمومی،حمایت از توسعه حمل و نقل ریلی را در صدربرنامه های بانک شهر دانست ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۸ - ۱۲:۰۶    
گروه تروریستی داعش هدف بعدی حملات خود در اروپا را اعلام کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۸ - ۱۱:۴۲    
حملات تروریستی گروه تروریستی تکفیری داعش در بارسلون اسپانیا 14 کشته و 100 مجروح برجای گذاشته و حال شماری از زخمی ها نیز وخیم گزارش شده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۸ - ۱۱:۳۰    
نباید داعش را از بین برد چرا که این گروه تروریستی می تواند آمریکا را به اهدافش در منطقه برساند. این جمله، بخشی از مقاله هنری کیسینجر است که به نوشته روزنامه انگلیسی ایندیپندنت ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۸ - ۱۰:۵۷    
سردار پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه با رئیس ستاد کل و فرمانده نیروی زمینی ارتش ترکیه دیدار و گفتگو کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۸ - ۱۰:۵۴    
یک عضو شورای مرکزی فراکسیون امید، ارزیابی خود از فضای مجلس درباره وزرای پیشنهادی کابینه دوازدهم را مطرح کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۸ - ۱۰:۵۱    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: محلی ها می گفتند شیر پامنار بود، می گفتند ما پامناری ها بالا و پایین زیاده دیده ایم اما روزهایی که کله گنده ها می آمدند خانه آقا اینجا هیاهویی بود ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۸ - ۱۰:۴۸    
سخنگوی فراکسیون ولایی با اشاره به بررسی تخصصی وزرای پیشنهادی در این فراکسیون تصریح کرد اصولگرایان نگاهی مثبت به کابینه پیشنهادی دارند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۸ - ۱۰:۴۲    
شهردار تهران با تأکید بر اشتیاق آیت الله هاشمی رفسنجانی به سازندگی، گفت: ایشان به سازندگی کشور عشق داشتند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۸ - ۱۰:۴۲    
سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه گفت که موضع مسکو در برابر برجام تغییری نکرده و از این توافق بین المللی حمایت می کنیم و از طرف های دیگر موضوع برنامه هسته ای ایران دعوت می شود، چنین رویکردی داشته باشند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۸ - ۱۰:۴۲    
نماینده ایران در سازمان ملل در واکنش به سخنان نیکی هیلی گفت آمریکا از اشتباهات گذشته اش درس بگیرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۸ - ۰۹:۴۸    
مدیر مسئول کیهان، ماجرای اعتصاب غذای مهدی کروبی را پروژه ای طراحی شده در راستای سندسازی برای تحریم های حقوق بشری آمریکا علیه ایران اسلامی دانست.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۸ - ۰۹:۴۵    
مقابله با مافیای اقتصادی و نظامی شدنی است اما وقتی پای ضلع سوم به میان می آید، رئیس جمهور دیگر توان مقابله با باند حاکم بر کشور را از دست می دهد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۸ - ۰۹:۴۲    
نیروهای ارتش سوریه و رزمندگان جبهه مقاومت توانستند عناصر تروریستی داعش را در شرق استان حماه محاصره کنند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۸ - ۰۹:۳۳    
جمع قابل توجهی از ستارگان ورزشی آمریکا با انتشار بیانیه ها و پیغام های جداگانه یا جمعی نسبت به سیاست های غلط ترامپ واکنش نشان دادند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۸ - ۰۹:۳۰    
خوش چهره گفت: برجام هیچ چیزی نداشته باشد، این فرصت را داد که مردم بفهمند آمریکا با آن چیزی که ادعا می کند یا اتحادیه اروپا با اینکه سعی می کند بگوید اصیل است، اینها بدعهدی می کنند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۸ - ۰۹:۲۴    
آیت الله مکارم شیرازی گفت: دولت باید جلوی بانک های افسار گسیخته را بگیرد، روزی نیست که از سوی مردم برای من نامه نیاید و از سود بانک ها شکایت نداشته باشند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۸ - ۰۹:۲۱    
درگذشت قهرمان وزنه برداری جهان، سقوط فوتبال ایران، طلسم شکنی استقلال، جهانی شدن والیبال و ادامه چالش های مدیریتی تیراندازی مهمترین اتفاقات این هفت روز را رقم زد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۸ - ۰۹:۲۱    
در جدیدترین پیشروی ها، نیروهای متحد جبهه مقاومت توانستند برای نخستین بار پس از 5 سال مناطق مهمی را در جنوب استان دمشق به کنترل خود درآورند تا آخرین امیدهای واشنگتن را در جنوب سوریه به یاس تبدیل کنند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۸ - ۰۹:۲۱    
نیروهای لشکر چهارم ارتش سوریه هم در عملیاتی دقیق موفق شدند با پاکسازی چند منطقه، خود را به شهرک صوانات حصیة در نزدیکی مرزهای اداری استان های حمص و حماه برساندند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۷ - ۲۲:۵۸    
در جریان سفر 3 روزه سرلشکر باقری به ترکیه، با 4 مقام عالیرتبه نظامی و سیاسی این کشور دیدار و در خصوص موضوعات مهم دوجانبه و منطقه ای رایزنی شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۷ - ۲۲:۵۲    
محمدرضا نعمت زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت با ارسال نامه ای به سازمان های مسئول در زمینه قیمت گذاری و نظارت کالا، شرایط عدم الزام درج قیمت مصرف کننده بر روی برخی کالاها را ابلاغ کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۷ - ۲۲:۵۲    
مشاور بشار اسد رئیس جمهور سوریه از سرگیری برگزاری نمایشگاه بین المللی دمشق را پیام و نماد پایان جنگ و آغاز دوره بازسازی در این کشور دانست.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۷ - ۲۲:۴۹    
مقامات اروپایی بعد از حمله تروریستی وحشتناک دیگری در بارسلونای اسپانیا باز هم در این باره ابراز حیرت و تاثر کردند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۷ - ۲۲:۴۶    
یازدهمین شب جشن منتقدان در حالی برگزار شد که حواشی آن اتمسفر این جشن را در دست گرفته بود.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۷ - ۲۲:۴۳    
رئیس سازمان خصوصی سازی با اشاره به اینکه مشمولانی که شماره شبای حساب بانکی داده باشند، سود سهام عدالت می گیرند ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۷ - ۲۲:۴۰    
جایزه احسان علیخانی مجری تلویزیون در برنامه زنده رود به همسر شهید محسن حججی تقدیم شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۷ - ۲۲:۴۰    
معاون سابق بانک مرکزی با هشدار نسبت به وابستگی کشورمان به سوئیفت از تلاش آمریکا برای به راه انداختن جنگ سایبری مالی خبر داد و طراحی پول دیجیتال داخلی را به عنوان راهی برای مقابله با سلطه دلار پیشنهاد ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۷ - ۲۲:۳۷    
منابع سوری از عملیات نظامی ارتش سوریه و متحدانش در قلمون غربی برای سرکوب تروریست های داعشی و پیشروی در عملیات پاکسازی حومه الرقه و حومه حمص خبر دادند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۷ - ۱۸:۱۳    
نیروهای زیادی از ارتش، پلیس و الحشد الشعبی عراق به همراه تجهیزات نظامی گسترده برای مشارکت در عملیات آزادسازی تلعفر به شهر کرکوک و مناطق اطراف تلعفر رسیده اند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۷ - ۱۵:۳۴    
حزب الله اقدامات تروریستی داعش در بارسلون را بخشی از یک طرح شیطانی برای تخریب چهره اسلام دانست.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۷ - ۱۵:۰۱    
خبرگزاری ترند به نقل از رسانه های ترکیه از احتمال برگزاری یک عملیات نظامی مشترک بین ایران، روسیه و ترکیه در سوریه خبر داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۷ - ۱۴:۵۵    
امام جمعه موقت تهران گفت: جریان تکفیری داعش 4 عنوان فقهی برای اعدام دارند. این جریان مفسد فی الارض، محارب با خدا و رسول خدا، باغی و ناصبی هستند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۷ - ۱۳:۲۹    
یک کارشناس نظامی طی گزارشی با اشاره به پیشرفت های حاصله در ایران در پی تحریم های ضدایرانی آمریکا، اقدامات محدودکننده واشنگتن علیه تهران را خطای تاکتیکی بزرگ این کشور ارزیابی کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۷ - ۱۲:۱۲    
روزنامه رای الیوم چاپ لندن اوضاع سیاسی و نظامی سوریه را به نفع نظام دمشق توصیف کرد و گفت: اسد تا سال های آتی در راس قدرت باقی می ماند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۷ - ۱۱:۴۲    
نمایشگاه بین المللی دمشق پس از آنکه به مدت بیش از پنج سال به سبب اقدامات گروه های تروریستی برگزار نمی شد، شب گذشته با مشارکت 43 کشور در پایتخت سوریه آغاز به کار کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۷ - ۱۱:۳۹    
وزیر سابق اطلاعات گفت: وقتی اقدام موشکی سپاه علیه داعش انجام گرفت تا 48 ساعت سرویس های جاسوسی آمریکا، اسرائیل و انگلیس گیج بودند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۷ - ۱۱:۱۵    
پس از انتخاب شهردار جدید مشهد و پایان پروسه بررسی ها، محمدرضا کلایی با انتشار نامه ای سرگشاده، از برخی برنامه ریزی ها و لابی ها برای کنار زدن خود گفت.