شنبه ۰۸ اردیبهشتساعت ۱۹:۴۳Apr 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزنامه همشهری 29 آبان 1396 - hamshahrionline.ir

روزنامه همشهری 29 اسفند 1393 روزنامه همشهری 29 اسفند 1394 روزنامه همشهری 30 اسفند 1395 روزنامه همشهری 31 فروردین 1396 روزنامه همشهری 9 اردیبهشت 1396 روزنامه همشهری 8 خرداد 1396 روزنامه همشهری 31 تیر 1396 روزنامه همشهری 31 مرداد 1396 روزنامه همشهری 31 شهریور 1396 روزنامه همشهری 30 مهر 1396 روزنامه همشهری 30 آذر 1396 روزنامه همشهری 30 دی 1396 روزنامه همشهری 30 بهمن 1396 روزنامه همشهری 29 اسفند 1396 روزنامه همشهری 1 آبان 1396 روزنامه همشهری 2 آبان 1396 روزنامه همشهری 3 آبان 1396 روزنامه همشهری 4 آبان 1396 روزنامه همشهری 5 آبان 1396 روزنامه همشهری 6 آبان 1396 روزنامه همشهری 7 آبان 1396 روزنامه همشهری 8 آبان 1396 روزنامه همشهری 9 آبان 1396 روزنامه همشهری 10 آبان 1396 روزنامه همشهری 11 آبان 1396 روزنامه همشهری 12 آبان 1396 روزنامه همشهری 13 آبان 1396 روزنامه همشهری 14 آبان 1396 روزنامه همشهری 15 آبان 1396 روزنامه همشهری 16 آبان 1396 روزنامه همشهری 17 آبان 1396 روزنامه همشهری 18 آبان 1396 روزنامه همشهری 19 آبان 1396 روزنامه همشهری 20 آبان 1396 روزنامه همشهری 21 آبان 1396 روزنامه همشهری 22 آبان 1396 روزنامه همشهری 23 آبان 1396 روزنامه همشهری 24 آبان 1396 روزنامه همشهری 25 آبان 1396 روزنامه همشهری 26 آبان 1396 روزنامه همشهری 27 آبان 1396 روزنامه همشهری 28 آبان 1396 روزنامه همشهری 29 آبان 1396 روزنامه همشهری 30 آبان 1396 
همشهری   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۰۱:۰۲    
- رئیس پلیس راهور تهران بزرگ از اجرای ثبت مکانیزه تخلف موتورسیکلت ها از امروز اول آذر خبر داد و گفت: سرعت، عبور از چراغ قرمز و ورود به خط ویژه ازجمله تخلفات ثبت شده توسط این سامانه است.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۱:۵۷    
- همشهری آنلاین: رئیس پلیس راهور تهران بزرگ از آغاز ثبت تخلفات موتورسیکلت ها توسط دوربین های ثبت تخلف نصب شده در سطح شهر تهران خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۱:۴۲    
- همشهری آنلاین: آقای گل فوتسال جهان برای حفظ رکوردش به تیم ملی فوتسال دعوت می شود.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۰:۱۹    
- همشهری آنلاین: سازمان لیگ فدراسیون والیبال برنامه دور برگشت مرحله مقدماتی و مرحله پلی آف لیگ برتر مردان سال 96 را اعلام کرد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۰:۱۹    
- همشهری آنلاین: تیم منتخب سبک شیتوریو شوکوکای یونیون با کسب 30 مدال عنوان قهرمانی مسابقات آسیایی سنگاپور را از آن خود کرد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۰:۱۹    
- همشهری آنلاین: تیم هندبال نفت و گاز گچساران در نخستین دیدار خود در جام باشگاه های آسیا مقابل الدحیل قطر شکست خورد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۰:۱۹    
- همشهری آنلاین: تیم ملی مردان کوراش کشورمان با ترکیب کامل عازم دهمین دوره مسابقات قهرمانی بزرگسالان کوراش جهان می شود.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۰:۰۲    
- با گذشت بیش از یک هفته از زلزله کرمانشاه، تحقیقات جدید محققان از میزان انرژی بالای آزاد شده در اثر زمین لرزه 3/7در مقیاس امواج درونی زمین خبر می دهد که در نوع خود کم سابقه به حساب می آید.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۰۰:۴۲    
- نانوایان نگران گرانی آرد نباشند. رئیس اتحادیه نانوایان سنتی با بیان این مطلب اعلام کرد: قیمت گندم و آرد هیچ تغییری نسبت به گذشته نخواهد کرد؛
همشهری   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۰۰:۱۵    
- دهمین هفت نگاه ، فروش سال هنرهای تجسمی، عصر جمعه سوم آذرماه در فرهنگسرای نیاوران آغاز به کار می کند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۰۰:۱۲    
- امروز 30 آبان هوای تهران همانند 6 روز گذشته در شرایط ناسالم برای گروه های حساس خواهد بود.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۰۰:۱۲    
- معاون حمل ونقل و ترافیک شهرداری تهران در واکنش به ادعاهای شهردار سابق تهران درباره تعطیلی خط 7 متروی تهران که آن را اقدامی سیاسی دانسته بود، قالیباف را دعوت به مناظره کرد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۰۰:۰۹    
- مدیرعامل شرکت شهربان شهرداری تهران با اشاره به اینکه جمعیت دستفروشان در روزهای پایانی تابستان و زمستان به 30 هزار نفر می رسد ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ۲۱:۵۵    
- همشهری آنلاین: اطلاعات چند شرکت پخش نشریات نشان می دهد که تیراژ روزنامه ها در ایران در چهار سال گذشته با کاهشی محسوس، از یک میلیون و 200 هزار نسخه به کمتر از 800 هزار نسخه رسیده است.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ۲۱:۵۰    
- زنده یاد منوچهر ستوده - جغرافیادان و ایران شناس: حاج حسین آقا ملک از آن زمان که کتابخانه را پایه گذاشته بود، در تهران آوازه داشت.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ۲۱:۴۶    
- زنده یاد احمد سهیلی خوانساری_کتاب شناس و سرپرست پیشین کتابخانه ملی ملک: مرحوم ملک از سال 1303 خورشیدی با عشق بسیار به جمع کردن کتاب پرداخت و این عشق را حاصل ذوق فطری او به علم و ادب باید ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ۲۱:۴۳    
- سیدعبدالله انوار_نسخه شناس و ریاضیدان: سنم به گونه ای نبود که با حاج حسین آقا ملک رفاقت نزدیک داشته باشم اما پدرم (سیدیعقوب انوار) با او آشنا بود و صمیمیتی بسیار میانشان وجود داشت.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ۲۱:۴۳    
- همشهری آنلاین: ناوگروه صلح و دوستی کشور پاکستان روز دوشنبه در منطقه یکم نیروی دریایی ارتش در بندرعباس پهلو گرفت.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ۲۱:۴۳    
- همشهری آنلاین: فیلمی از محبت پسربچه ای ایرانی به یک دختر کوچکتر که در مناطق زلزله زده کرمانشاه گرفته شده در شبکه های اجتماعی مورد توجه بسیار قرار گرفته است.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ۲۱:۳۷    
- همشهری آنلاین: جلوه ای از رنگ های پاییزی در روز دوشنبه 20 نوامبر (29 آبان) 2017 در شهر کیوتو در ژاپن.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ۲۱:۳۴    
- همشهری آنلاین: یک تازه مادر حتی بدون نگرانی درباره دادن دارو به نوزادش هم به اندازه کافی استرس دارد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ۲۱:۲۶    
- همشهری آنلاین: رئیس سازمان بسیج مستضعفین درآغاز هفته بسیج در حرم مطهر امام خمینی(ره) با اشاره به اینکه بسیجیان همانند سابق پا در رکاب ولایت هستند گفت ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ۲۱:۲۶    
- همشهریآنلاین: وزارت امور خارجه عراق یک روز پس از برگزاری نشست فوق العاده اتحادیه عرب در قاهره و اتهام ایران و حزب الله به تروریسم، موضع خود را در قبال آن را اعلام کرد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ۲۱:۲۶    
- همشهری آنلاین: نتایج تحقیقات جدید محققان نشانگر آن است آلودگی شدید هوا می تواند به میزان زیادی شانس داشتن یک خواب آرام و خوب در شب را از افراد در معرض این آلودگی بگیرد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ۲۱:۲۶    
- همشهری آنلاین: به مناسبت دوازدهمین سالگرد درگذشت مرتضی ممیز و موسسه هنری ممیز برنامه هایی را در خانه هنرمندان ایران برگزار خواهد کرد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ۲۰:۳۸    
- همشهری آنلاین: نخستین اجلاس جهانی مبارزه با بیماری سل، با حضور رییس جمهور روسیه، وزرای بهداشت و مقامات بهداشتی و درمانی 100 کشور دنیا در مسکو برگزار شد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ۲۰:۳۸    
- همشهری آنلاین: رئیس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران برای شرکت در نشست سه جانبه ایران، روسیه و ترکیه عازم سوچی روسیه می شود.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ۲۰:۳۵    
- همشهری آنلاین: سرخیو رامیرز به عنوان برنده جایزه ادبی میگوئل دو سروانتس معرفی شد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ۲۰:۰۵    
- همشهری آنلاین: محققان دانشگاه ریورساید کالیفرنیا با استفاده از نوعی علف دریایی، طعمه ای تولید کردند که امکان مقابله با مورچه های مهاجم را برای کشاورزان و ساکنین خانه ها فراهم می کند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ۲۰:۰۵    
- همشهری آنلاین: تحقیق جدید نشان می دهد درمان تهاجمی بیماری لثه می تواند به کاهش فشارخون در افراد در معرض ریسک فشارخون بالا کمک کند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ۲۰:۰۲    
- همشهری آنلاین: فیلم ابرقهرمانی لیگ عدالت به طور همزمان در سینماهای آمریکا و 66 کشور در گیشه بین الملل به روی پرده رفت.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ۱۹:۴۹    
- همشهری آنلاین: رهبر معظم انقلاب بعد از بازدید از مناطق زلزله زده در جلسه رسیدگی به مشکلات زلزله زدگان در جمع مسئولان استانی و محلی و جمعی از فرماندهان نظامی و انتظامی ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ۱۸:۴۷    
- همشهری آنلاین: حزب دمکرات آزاد آلمان از مذاکرات تشکیل دولت ائتلافی خارج شد. کریستیان لیندنر، رئیس این حزب ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ۱۸:۳۷    
- همشهری آنلاین: نیچروان بارزانی به دنبال اعلام ابطال همه پرسی منطقه کردستان عراق توسط دادگاه عالی فدرالی عراق در یک کنفرانس مطبوعاتی با رد این تصمیم دادگاه عالی فدرال عراق که بدون حضور نماینده ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ۱۸:۳۱    
- همشهری آنلاین: دولت چین از تعطیلی صدها کارخانه در یکی از استان های شرقی این کشور برای مقابله با آلودگی هوا در فصل زمستان خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ۱۸:۳۱    
- اپل در حال مشارکت نزدیک با اینتل است تا با همکاری این شرکت یک چیپ مودم 5G برای استفاده در آیفون های بعدی طراحی کند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ۱۸:۱۹    
- همشهری آنلاین: خانم لی یانگ آئه بازیگر مشهور سریال های کره ای که در ایران با نام یانگوم شناخته می شود 45 هزار دلار به زلزله زدگان کرمانشاه کمک کرد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ۱۸:۰۷    
- همشهری آنلاین: سازمان بیمه سلامت ایران اعلام کرد: هیچ تغییری در مورد بیمه رایگان اعضای تمام صندوق های بیمه سلامت صورت نگرفته است.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ۱۸:۰۷    
- همشهری آنلاین: سخنگوی وزات بهداشت گفت: بیماری عمده ای در مناطق زلزله زده وجود ندارد، مشاهده بیماری وبا در مناطق زلزله زده شایعه است.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ۱۷:۵۴    
- گزارش و عکس: محسن امین- بگو ماشاالله ؛ این جمله را کسی در آستانه مزرعه نمی گوید و از دیگران نمی خواهد به خاطر سرسلامتی به صاحبخانه بگویند:
همشهری   ۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ۱۷:۰۲    
- همشهری آنلاین: استرس بیش از حد ممکن است به خواب رفتن یا در خواب ماندن را برای شما مشکل کند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ۱۷:۰۲    
- همشهری آنلاین: دادگاه عالی فدرال عراق طی حکمی نتایج همه پرسی جدایی اقلیم کردستان عراق را باطل اعلام کرد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ۱۷:۰۲    
- همشهری آنلاین: بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس با تبریک فرارسیدن هفته بسیج مستضعفین و سی و هشتمین سالگرد تشکیل این سازمان مردمی و تأثیرگذار ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ۱۷:۰۲    
- همشهری آنلاین: جراح ایتالیایی سرجیو کاناورو مدعی شده است که با همکاری با گروهی از جراحان چینی برای نخستین بار در جهان در یک عمل جراحی 18 ساعته به طور موفقیت آمیزی بر روی جسد انسان پیوند سر انجام ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ۱۷:۰۰    
- همشهری آنلاین: سخنگوی وزارت خارجه با سراسر دروغ و تحریف خواندن بیانیه اتحادیه عرب گفت؛ بهتر است دولتمردان عربستان به تهاجم وحشیانه خود به یمن پایان دهند تا اینگونه کودکان و زنان در طعمه آتش کینه ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ۱۷:۰۰    
- همشهری آنلاین: پزشکان انگلیسی در یک مقاله جدید به زنان باردار توصیه کرده اند که برای کمک به پیشگیری از مرده زایی به پهلو بخوابند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ۱۷:۰۰    
- همشهری آنلاین: بر اساس یافته های اولیه محققان کشور از مطالعات میدانی مناطق زلزله زده استان کرمانشاه بیشترین خرابی ساختمان ها در مسکن مهر مشاهده می شود که این تجربه در دو زلزله ورزقان نیز دیده شده ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ۱۶:۵۷    
- همشهری آنلاین: 157 نماینده مجلس طی نامه ای به رئیس جمهور خواستار پرداخت بدهی دولت به سازمان تامین اجتماعی شدند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ۱۶:۵۷    
- همشهری آنلاین: پخش فصل دوم سریال لیسانسه ها به کارگردانی سروش صحت از امشب (دوشنبه 29 آبان ماه) آغاز می شود.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ۱۶:۵۷    
- همشهری آنلاین: رئیس قوه قضائیه با اشاره به مقوله آسیب های اجتماعی و پیگیری های مقام معظم رهبری برای کاهش این آسیب ها تصریح کرد: آسیب های اجتماعی، محصول شبکه ای در هم تنیده از مشکلات است
همشهری   ۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ۱۶:۵۷    
- همشهری آنلاین: حسینی مکارم با بیان اینکه شهرداری به دنبال شفافیت و انضباط مالی است گفت، به دنبال دسترسی آسان شهروندان به اطلاعات مالی شهرداری هستیم.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ۱۶:۵۴    
- همشهری آنلاین: استقلال و سیاه جامگان مشهد در هفته دوازدهم لیگ یک بازی پرتحرک و سراسر هیجانی را رقم زدند که گلی در بر نداشت.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ۱۶:۳۸    
- همشهری آنلاین: بنیاد سینمایی فارابی طی گزارشی اعلام کرد که تا پایان آبان ماه امسال 162 فیلم در مراحل مختلف تولید قرار دارند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ۱۶:۳۸    
- همشهری آنلاین: سخنگوی شورای صنفی نمایش از اکران پنج فیلم سینمایی جدید در اولین روز آذرماه خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ۱۶:۳۸    
- همشهری آنلاین: کارلو تاوکیو پس از ناکامی تیم ملی فوتبال ایتالیا در راه رسیدن به جام جهانی 2018 روسیه از سمتش کناره گیری کرد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ۱۶:۳۳    
- فهیمه سادات طباطبایی - همشهری آنلاین: شب که می شود انگار دوباره یاد از دست رفته ها می افتند. از چادرها بیرون می آیند و خودشان را به ویرانه ها می رسانند. نگاه می کنند و نگاه می کنند ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ۱۶:۰۶    
- علیرضا حکمتی: هوای خانه: برایت غم نوشتم، نان بیاور گلوی خسته ام را جان بیاور
همشهری   ۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ۱۴:۵۲    
- همشهری آنلاین: جمعیت هلال احمر در اطلاعیه ای پمن قدردانی از هموطنان نوع دوست اعلام کرد: تاکنون 351 میلیارد و 72 میلیون و 694 هزار و 333 ریال در حساب رسمی 99999 جمعیت هلال احمر جمع آوری شده است که ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ۱۳:۵۰    
- همشهری آنلاین: شواهد جدید پزشکی نشان می دهد افراد چاقی که از یک رژیم غذایی کاهش وزن کم چرب پیروی می کنند می توانند به طول عمرشان بیفزایند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ۱۳:۳۷    
- اسماعیل امینی: سال ها زحمت کشیده و درس خوانده، پس باید حقوق و رتبه اش بالاتر از کسی باشد که درس نخوانده است.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ۱۳:۳۲    
- همشهری آنلاین: ستاد کل نیروهای مسلح در اطلاعیه ای مصوبات مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا درباره سربازان مناطق زلزله زده کرمانشاه را اعلام کرد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ۱۳:۲۸    
- همشهری آنلاین: یوونتوس، مدافع عنوان قهرمانی در یک دیدار پرگل مغلوب سمپدوریا شد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ۱۳:۲۵    
- همشهری آنلاین: منچستر یونایتد در بازگشت ستاره خود، پل پوگبا به یک برد پرگل مقابل نیوکاسل دست یافت.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ۱۳:۲۵    
- همشهری آنلاین: دو تیم همشهری و هم امتیازی رئال و اتلتیکو مادرید در هفته دوازدهم به تساوی بدون گل رضایت دادند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ۱۲:۲۵    
- همشهری آنلاین: بایرن مونیخ همچنان در مسیر موفقیت گام برمی دارد. مونیخی ها هفته 12 بوندس لیگا را نیز با پیروزی پشت سرگذاشته و اکنون با 29 امتیاز یکه تاز جدول هستند ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ۱۲:۲۲    
- رضا حسینی: از رمان آگاتا کریستی با نام قتل در قطار سریع السیرشرق با شخصیت مرکزی اش هرکول پوآرو، تا امروز 3فیلم ساخته شده است؛
همشهری   ۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ۱۲:۲۲    
- همشهری آنلاین: یک عضو کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی بر ضرورت پیگیری گزارش پیشین این کمیسیون در مورد مسکن مهر تاکید کرد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ۱۲:۲۲    
- همشهری آنلاین: میگل خوان سباستین پینیه را، کاندیدای محافظه کار در دور اول انتخابات ریاست جمهوری شیلی پیروز شد تا در دور دوم که ماه آینده میلادی برگزار می شود، با آلخاندرو گویلیه ر ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ۱۱:۴۶    
- همشهری آنلاین: ستیا نووانتو، رئیس پارلمان اندونزی پس از متهم شدن به نقش داشتن در ضرر مالی 170 میلیون دلاری به کشورش، توسط آژانس مقابله با فساد این کشور بازداشت شد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ۱۱:۰۳    
- همشهری آنلاین: یک فراری کره شمالی که در حین عبور از مرز این کشور به کره جنوبی پنج بار مورد اصابت گلوله قرار گرفته بود ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ۱۰:۵۷    
- همشهری آنلاین: باستانی ترین آب های اقیانوس به شکل تصادفی به چنین قدمتی دست نیافته اند، در اعماق اقیانوس آرام شمالی ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ۱۰:۵۷    
- همشهری آنلاین: سخنگوی هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس شورای اسلامی جزئیات جلسه اخیر این هیئت را تشریح کرد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ۱۰:۵۷    
- همشهری آنلاین: پس از یکسری اعتراض از سوی قانونگذاران و مقام های محلی بر سر استفاده مسلمانان از فضای عمومی برای اقامه نماز ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ۱۰:۳۷    
- معصومه حیدری پارسا: رنگ پریده بود؛ بدون مژه، بدون ابرو. سر سفیدش با چند تار مو از دور برق خاصی داشت. عروسکش را سفت در آغوش گرفته بود و می گفت: بیمارستان را دوست ندارم.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ۱۰:۳۷    
- علی ابراهیمی: تولید و عرضه برخی محصولات کشاورزی به خصوص سبزیجات، صیفی جات و برنج با استفاده از فاضلاب و پساب ها در حاشیه شهر تهران ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ۱۰:۳۷    
- ساجده سلیمی: حسین پاینده در مقاله ای تحت عنوان وجودشناسی پسامدرن در داستانی از یک نویسنده به بررسی داستان تمام زمستان مرا گرم کن نوشته علی خدایی می پردازد و به وجوه پسامدرنیستی این داستان اشاره ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ۱۰:۳۳    
- همشهری آنلاین: کارشناس سازمان هواشناسی گفت: از بعد از ظهر دوشنبه-29 آبان- شاهد بارش پراکنده برف در ارتفاعات 3 استان کشور خواهیم بود.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ۱۰:۳۳    
- همشهری آنلاین: خلیل حیه، عضو دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در کنفرانسی مطبوعاتی در غزه گفت ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ۱۰:۳۳    
- همشهری آنلاین: اخترشناسان تصمیم گرفتند با اقدامی پیشگیرانه در برقراری ارتباط با بیگانه های فضایی، پیام خوشامد گویی را برای سامانه ستاره ای همسایه ارسال کنند ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ۱۰:۳۳    
- کامران بارنجی - آوا فوشریان: در خانه بهروز بقایی، سکوت و آرامشی از جنس خانه ای قدیمی در محله قیطریه ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ۱۰:۲۴    
- همشهری آنلاین: رهبر انقلاب روز دوشنبه 29 آبان برای دیدار با مردم داغدار و مصیبت زده کرمانشاه، وارد مناطق زلزله زده این استان شدند. صحبت های مردم را پیش از این دیدار ببینید.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ۰۹:۵۰    
- رضا رفیع: این مردم عزیز و باادب ژاپن، به نظرم کمی زیادی حساس هستند. ما هم حساس...!
همشهری   ۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ۰۹:۵۰    
- ابراهیم افشار: هیچ چیز لذیذتر از روزه سکوت گودرز و فرهاد نیست؛ روزه سکوت گودرز و فرهاد 2جانباز شیمیایی ذهاب که نمی دانم بعد از زلزله چه شکلی خودشان را با خیزه خیزه کشانده بودند بیرون و چادر ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ۰۹:۵۰    
- جواد رسولی: زمانی که این یادداشت نوشته می شود، در شبکه های اجتماعی به ویژه توییتر و تلگرام توفانی از روایت ها درباره زلزله کرمانشاه برپاست.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ۰۹:۵۰    
- همشهری آنلاین: فرمانده ناجا از ادامه مأموریت پلیس در مناطق زلزله زده تا بازگشت مردم به زندگی عادی خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ۰۹:۴۳    
- اسکان آسیب دیدگان زلزله در خانه های پیش ساخته یکی از جدی ترین دغدغه هایی است که در چند روز اخیر درباره آن بحث می شود.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ۰۹:۴۳    
- معاون درمان وزارت بهداشت به همشهری گفت: درصورتی که اسکان دائم و شرایط مناسب سرویس های بهداشتی و استحمام برای مردم مناطق زلزله زده فراهم نشود شاهد بروز بیماری های عفونی مانند سرماخوردگی، آنفلوآنزا ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ۰۹:۳۵    
- همشهری آنلاین: جلسه غیرعلنی مجلس شورای اسلامی دقایقی پیش با حضور سید تقی نوربخش رییس سازمان تامین اجتماعی با موضوع صندوق های بازنشستگی برگزار شد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ۰۹:۳۵    
- همشهری آنلاین: زمین لرزه کرمانشاه، نزاع سیاسی و ...از جمله موضوعاتی بودند که در ستون سرمقاله برخی از روزنامه های دوشنبه-29 آبان-جای گرفتند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ۰۹:۳۵    
- 100روز از تشکیل دولت دوازدهم گذشته و براساس وعده ای که رئیس جمهور داده بود قرار شد تا پایان برنامه ششم دستگاه های اجرایی 30درصد کرسی های مدیریتی شان را به زنان اختصاص دهند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ۰۹:۳۵    
- اسدالله افلاکی: رئیس سازمان حفاظت محیط زیست با احداث واحدهای پتروشیمی در استان گیلان و مازندران موافقت کرد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ۰۹:۳۵    
- زینب شیخلر : سال هایی که کودک در مدارس ابتدایی می گذراند، از نظر تغذیه دوره مهمی است؛ زیرا رشد کودک در این سنین ادامه دارد؛ اگرچه سرعت رشد آنها کمتر از سال های اول زندگی است ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ۰۹:۳۵    
- زهرا رفیعی: دردشان با تحصن جلوی درهای مجلس نیز کاهش نیافت؛ والدین و بیمارانی که کودک 3 تا 18ساله دارند، در نوبت دریافت داروهای میلیونی هستند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ۰۹:۳۵    
- دکترحسین آخانی: زلزله در ایران نه تازه است و نه اتفاق آن به دوره و دولت خاصی تعلق داشته است. این کشور در خط زلزله است و برای حفظ جان مردم ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ۰۹:۳۵    
- علی اصغر محمدی: برجام تأثیر چشمگیری در رشد و افزایش تعاملات علمی دانشگاه های ایران با مراکز علمی بین المللی داشته است ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ۰۹:۳۵    
- محسن ایزدخواه: در برخی کشورها رؤسای جمهور معمولا قبل از پیروزی در انتخابات با تدوین و تشریح برنامه های خود سعی در جلب آرای مردم دارند و 100روز پس از به دست گرفتن زمام قدرت می کوشند که اولا تصویری ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ۰۹:۲۹    
- همشهری آنلاین: حضرت آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی صبح دوشنبه 29 آبان برای دیدار با مردم داغدار و مصیبت زده ی کرمانشاه، وارد مناطق زلزله زده ی این استان شدند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ۰۹:۲۶    
- همشهری آنلاین: تیتر یک روزنامه های ورزشی صبح ایران به حراج کفش های ناصر حجازی برای کمک به زلزله زدگان، لیگ برتر، صحبت های کریمی و برخی موضوع های دیگر اختصاص دارد:
همشهری   ۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ۰۹:۲۶    
- همشهری آنلاین: یک سازمان نظارتی در آلمان فروش ساعت های هوشمند ویژه کودکان را در این کشور ممنوع کرد و این تجهیزات را ابزارهای جاسوسی نامید.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ۰۹:۲۶    
- همشهری آنلاین: تیتر یک روزنامه های صبح ایران اختصاص دارد به صحبت های معاون اول رئیس جمهور و درخواست او برای بازخواست از پیمانکاران مسکن مهر که در زلزله خراب شد ...
  • ۱