جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۲۳:۱۷Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزنامه همشهری 5 آبان 1396 - hamshahrionline.ir

روزنامه همشهری 29 اسفند 1393 روزنامه همشهری 29 اسفند 1394 روزنامه همشهری 30 اسفند 1395 روزنامه همشهری 31 فروردین 1396 روزنامه همشهری 9 اردیبهشت 1396 روزنامه همشهری 8 خرداد 1396 روزنامه همشهری 31 تیر 1396 روزنامه همشهری 31 مرداد 1396 روزنامه همشهری 31 شهریور 1396 روزنامه همشهری 30 مهر 1396 روزنامه همشهری 30 آذر 1396 روزنامه همشهری 30 دی 1396 روزنامه همشهری 30 بهمن 1396 روزنامه همشهری 29 اسفند 1396 روزنامه همشهری 1 آبان 1396 روزنامه همشهری 2 آبان 1396 روزنامه همشهری 3 آبان 1396 روزنامه همشهری 4 آبان 1396 روزنامه همشهری 5 آبان 1396 روزنامه همشهری 6 آبان 1396 روزنامه همشهری 7 آبان 1396 روزنامه همشهری 8 آبان 1396 روزنامه همشهری 9 آبان 1396 روزنامه همشهری 10 آبان 1396 روزنامه همشهری 11 آبان 1396 روزنامه همشهری 12 آبان 1396 روزنامه همشهری 13 آبان 1396 روزنامه همشهری 14 آبان 1396 روزنامه همشهری 15 آبان 1396 روزنامه همشهری 16 آبان 1396 روزنامه همشهری 17 آبان 1396 روزنامه همشهری 18 آبان 1396 روزنامه همشهری 19 آبان 1396 روزنامه همشهری 20 آبان 1396 روزنامه همشهری 21 آبان 1396 روزنامه همشهری 22 آبان 1396 روزنامه همشهری 23 آبان 1396 روزنامه همشهری 24 آبان 1396 روزنامه همشهری 25 آبان 1396 روزنامه همشهری 26 آبان 1396 روزنامه همشهری 27 آبان 1396 روزنامه همشهری 28 آبان 1396 روزنامه همشهری 29 آبان 1396 روزنامه همشهری 30 آبان 1396 
همشهری   ۱۳۹۶/۰۸/۰۸ - ۱۱:۰۴    
- همشهری آنلاین: تیم هرمزگان با برتری 81 بر 41 مقابل تیم بسکتبال تهران قهرمانی این دوره از رقابت ها را از آن خود کرد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۸/۰۷ - ۱۰:۰۱    
- همشهری آنلاین: تیم های اتومبیلرانی استان های یزد، کرمان و خوزستان به ترتیب مقام نخست تا سوم بخش تیمی سومین دوره رقابت های اسلالوم قهرمانی کشور را به دست آوردند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۸/۰۷ - ۰۲:۳۳    
- فرابورس ایران به حاشیه های مطرح شده درباره نحوه واگذاری سهام پتروشیمی کرمانشاه در فرابورس پاسخ داد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۸/۰۶ - ۱۹:۵۵    
- همشهری آنلاین: شماره آبان ماه ماهنامه عصر تراکنش هم زمان با شروع نمایشگاه مطبوعات منتشر شد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۸/۰۶ - ۱۹:۱۰    
- همشهری آنلاین: حجت الاسلام والمسلمین مجید انصاری - عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و معاون سابق رئیس جمهور - با انتقاد از موضع شورای نگهبان درمورد موضوع سپنتا نیکنام ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۸/۰۶ - ۱۸:۰۲    
- همشهری آنلاین: مجمع مدرسین و محققین حوزه علمیه قم در خصوص رای شورای نگهبان در باره عضو زرتشتی شورای شهر یزد ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۸/۰۶ - ۱۶:۰۴    
- همشهری آنلاین: فصل پاییز و زمستان به دلیل دگرگونی در تابش نور خورشید، کوتاه شدن روزها و سرمای هوا موجب افسردگی فصلی می شود که برای رفع این مشکل راهکار هایی توصیه می شود.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۸/۰۶ - ۱۴:۲۳    
- همشهری آنلاین: دومین مرحله مسابقات رنکینگ بدمینتون بانوان رده سنی بزرگسالان، روز جمعه (5 آبان) با شناخت قهرمانان این مرحله در قسمت یک نفره و دو نفره به کار خود پایان داد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۸/۰۶ - ۱۴:۲۰    
- همشهری آنلاین: بانوان ملی پوش تیم بسکتبال با ویلچر کشورمان در دیدار رده بندی مقابل تیم ژاپن به میدان رفتند و با پذیرش باخت مقابل این تیم به عنوان چهارم دست یافتند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۸/۰۶ - ۱۱:۱۱    
- همشهری آنلاین: دومین روز رقابت های جودوی گرند اسلم ابوظبی با نشان برنز سعید ملایی برای تیم ایران به پایان رسید.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۸/۰۶ - ۱۰:۵۳    
- برای نخستین بار در جهان، عربستان سعودی به یک روبات حق شهروندی اعطا کرده؛ اقدامی که باعث اعتراض های جدیدی علیه این کشور شده و بسیاری آن را اقدام تبلیغاتی جدیدی از سوی ریاض ارزیابی کرده اند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۸/۰۶ - ۱۰:۳۵    
- مدیر ملی و اجرایی پروژه منارید سازمان جنگل ها و مراتع گفت: 16میلیون هکتار مراتع کویری در کشور وجود دارد که بهره برداری بیش از حد از آنها موجب بیابانزایی خواهد شد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۸/۰۶ - ۰۰:۵۶    
- پلیس دوچرخه سوار برای اجرای هرچه بهتر ماموریت های پلیسی وارد خیابان های پایتخت شد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۸/۰۶ - ۰۰:۵۶    
- حمل ونقل عمومی در روز پنجشنبه همزمان با برگزاری شهرآورد تیم های فوتبال تهران توانست 95 هزار سفر شهری را در این بخش از شهر پوشش دهد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۸/۰۶ - ۰۰:۵۶    
- رئیس کمیسیون سلامت و محیط زیست شورای شهر تهران گفت: رئیس سازمان حفاظت محیط زیست کشور فردا برای ارائه توضیحاتی درخصوص افزایش آلودگی هوا در صحن علنی شورا حضور پیدا می کند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۸/۰۵ - ۲۱:۲۵    
- همشهری آنلاین: کنفرانس خبری نشست شهرداران کلانشهرهای کشور، عصر امروز 5 آبان ماه در مشهد مقدس برگزار شد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۸/۰۵ - ۲۱:۲۵    
- فرزانه آیینی: این روزها سرنوشت منصور غلامی برای تصدی وزارت علوم بحث داغ رسانه ها و کانون های دانشگاهی و دانشجویی است.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۸/۰۵ - ۲۱:۱۰    
- تاهیتی 2 زن اهل هونولولو پس از 5 ماه سرگردانی روی آب های اقیانوس آرام نجات پیدا کردند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۸/۰۵ - ۲۱:۰۷    
- مهدیا گل محمدی: بی بی هاجر کف دستش را بالای لوله چراغ گردسوز کاسه کرد و بعد از فوت محکمی، شعله چندبار جا خالی داد و سپس خاموش شد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۸/۰۵ - ۲۰:۵۵    
- رضا کربلایی: فصل تغییر فرارسیده؛ تغییر از دوران 38ساله مدیریت تأمین و عرضه انرژی برای ورود به عصر مدیریت تقاضای انرژی؛ دورانی که به گفته دکتر رضا اردکانیان، وزیر پیشنهادی نیرو ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۸/۰۵ - ۲۰:۴۸    
- همشهری آنلاین: جدیدترین آمار فروش فیلم های سینمایی در حالی اعلام شد که به گفته پخش کنندگان، میزان استقبال مردم از فیلم های تازه اکران شده نسبت به هفته گذشته افزایش داشته است.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۸/۰۵ - ۲۰:۳۲    
- مسعود میر: انتشار توییت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره یک فیلم کودک و البته فروش نسبتا قابل قبول فیلم حسین قناعت سبب شده تا دوباره نگاه ها به سینمای کودک معطوف شود.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۸/۰۵ - ۲۰:۳۰    
- فهیمه پناه آذر: نام حبیب الله صادقی با هنر انقلاب و عاشورایی گره خورده است.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۸/۰۵ - ۲۰:۳۰    
- حامد فوقانی: با اینکه مهلت قضایی تعدادی از بناهای تجاری ناایمن خیابان جمهوری به پایان رسیده اما همچنان برخی مالکان و مغازه داران پاساژهای پرخطر این خیابان ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۸/۰۵ - ۲۰:۱۷    
- نیلوفر قدیری: در هفته ای که گذشت، هر روز خبری از عربستان پرمخاطب بود: نشست سه جانبه با وزیرخارجه آمریکا و نخست وزیر عراق در ریاض برای آنچه شروع دوباره در روابط ریاض- بغداد خوانده شد ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۸/۰۵ - ۲۰:۱۷    
- محمدامین خرمی: جان اف کندی اگر زنده بود امسال صدمین سالروز تولدش را جشن می گرفت اما در 46 سالگی در دالاس در شرق آمریکا به ضرب گلوله لی هاروی اوسوالد به قتل رسید تا مرگش پس از 54 سال معمای بزرگ ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۸/۰۵ - ۲۰:۱۴    
- سارق حرفه ای بعد از هر سرقت، تصویر اموال مسروقه را در شبکه ها و سایت های خرید و فروش می گذاشت و آنها را آنلاین می فروخت.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۸/۰۵ - ۲۰:۱۴    
- آمارهای تازه با نمایان شدن نشانه های واقعی رشد و خروج صنایع از رکود نشان می دهد امسال شرکت های بورس در مجموع نسبت به سال قبل 11هزار میلیارد تومان بیشتر سود خواهند کرد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۸/۰۵ - ۲۰:۰۵    
- همشهری آنلاین: سرمربی استقلال گفت: من جادوگر نیستم که با یک دست زدن تیمم را متحول کنم اما اگر بخواهیم به گذشته فکر کنیم، نمی توانیم در آینده موفق باشیم.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۸/۰۵ - ۱۹:۵۳    
- همشهری آنلاین: آتش سوزی پالایشگاه نفت تهران مهار شده است. حادثه به دلیل نشت مواد سوختی و انفجار ناگهانی بوقوع پویسته بود.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۸/۰۵ - ۱۹:۵۳    
- مردی که در برابر چشمان زن دومش، زن اولش را به باد کتک گرفته و باعث مرگش شده است به زودی به اتهام قتل عمدی در دادگاه کیفری محاکمه می شود.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۸/۰۵ - ۱۹:۵۳    
- همشهری آنلاین: حریق در یکی از واحد های پالاییشگاه نفت تهران منجر به کشته و مجروح شدن بیش از ده نفر گردید.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۸/۰۵ - ۱۹:۵۳    
- پسر جوان هنگامی که برای تفریح سوار خودروی دوستانش می شد نمی دانست آنها برایش چه نقشه شومی کشیده اند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۸/۰۵ - ۱۹:۵۳    
- پسر جوان پس از دوستی با دختری در تلگرام، برای دیدن او راهی قرار تلگرامی شان شد غافل از اینکه 4 مرد نقابدار انتظارش را می کشند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۸/۰۵ - ۱۹:۵۳    
- این هفته تهران کانون رفت وآمدهای دیپلماتیک در سطح بالاست؛ اول هفته مدیرکل آژانس به تهران می آید، سپس رئیس روس اتم روانه ایران می شود و آخر هفته هم تهران میزبان ولادیمیر پوتین و الهام علی اف سران ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۸/۰۵ - ۱۸:۴۷    
- همشهری آنلاین: در حراج هنر مدرن و معاصر خاومیانه کریستیز که بیست و سومین حراج از این دست بود، در مجموع فروشی برابر 5,235 ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۸/۰۵ - ۱۸:۴۷    
- خانه فیروزه ای لاله جهانگرد: برای تولد شمع روشن می کنیم روی کیک های کوچک شکلاتی
همشهری   ۱۳۹۶/۰۸/۰۵ - ۱۸:۳۲    
- همشهری آنلاین: کمتر از یک ساعت پس از اعلام استقلال یکجانبه کاتالونیا از سوی پارلمان این منطقه، مجلس سنای اسپانیا به درخواست ماریانا راخوی ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۸/۰۵ - ۱۸:۱۴    
- همشهری آنلاین: قطر با روسیه یک قرارداد همکاری نظامی منعقد کرد که طبق آن روسیه به تقویت پدافند هوایی و نوسازی تسلیحات امیرنشین قطر کمک می کند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۸/۰۵ - ۱۸:۱۴    
- همشهری آنلاین: روسیه شامگاه پنجشنبه 26 اکتبر در جریان یک رزمایش، چهار موشک بالستیک با قابلیت حمل کلاهک هسته ای شلیک کرد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۸/۰۵ - ۱۸:۱۴    
- همشهری آنلاین: الیف شافاک، نویسنده نامدار ترک که در ایران بیش از همه با کتاب محبوب و پرفروش ملت عشق شناخته می شود به جمع چهره هایی چون مارگارت اتوود و دیوید میچل در پروژه کتابخانه آینده پیوست و ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۸/۰۵ - ۱۷:۴۰    
- همشهری آنلاین: نخست وزیر و وزیر خارجه سابق قطر در سخنانی فاش کرد که کشورش حمایت هایی به گروه های مسلح در سوریه از طریق ترکیه و با هماهنگی با نیروهای آمریکایی و طرف های دیگر ارائه داد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۸/۰۵ - ۱۷:۴۰    
- همشهری آنلاین: پارلمان کاتالونیا به اعلام استقلال این منطقه از کشور اسپانیا رای داد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۸/۰۵ - ۱۷:۲۰    
- همشهری آنلاین: تابستان داغ ابراهیم ایرج زاد یکی از پنج فیلمی است که امسال برای به دست آوردن جایزه نقدی 122 هزار دلاری (یک میلیون کرون سوئد) موسوم به جایزه ایمپکت در جشنواره فیلم استکهلم رقابت می ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۸/۰۵ - ۱۷:۱۷    
- همشهری آنلاین: پلیس ایتالیا که حمید معصومی نژاد خبرنگار خبرگزاری صداو سیما را در فرودگاه میلان بازداشت کرده بود بعد از نزدیک به دو ساعت آزاد کرد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۸/۰۵ - ۱۶:۵۶    
- همشهری آنلاین: جوایز فیلم هالیوود از کیت وینسلت و جیک جیلنهال با جایزه بهترین بازیگر زن و مرد سال تقدیر می کند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۸/۰۵ - ۱۶:۵۶    
- همشهری آنلاین: پس از گذشت بیش از نیم قرن از ترور جان اف کندی، سی و پنجمین رئیس جمهوری ایالات متحده آمریکا سرانجام دولت این کشور تصمیم گرفت هزاران سند و مدرک محرمانه درباره قتل وی را منتشر کند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۸/۰۵ - ۱۶:۱۵    
- همشهری آنلاین: اعضای کاستیرز دو ویلافرانکه ، یک انجمن فرهنگی و ورزشی در کاتالونیای اسپانیا، روز سه شنبه 24 اکتبر (2 آبان) 2017 برای تشکیل یک برج انسانی یا castell که به طور سنتی در ایام جشنواره ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۸/۰۵ - ۱۶:۰۹    
- همشهری آنلاین: افرادی که بیش از سه ماه داروی کورتن مصرف می کنند، باید از نظر پوکی استخوان، ارزیابی شوند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۸/۰۵ - ۱۵:۴۵    
- همشهری آنلاین: پیکر پاک و مطهر شهید مدافع حرم حضرت زینب (س) مصطفی نبی لو با حضور گسترده نمازگزاران جمعه قم تشییع و به خاک سپرده شد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۸/۰۵ - ۱۵:۴۵    
- همشهری آنلاین: عضو شورای شهر تهران گفت: اغلب این کودکان بیماری دارند، اما مسئله بیماری نسبت به سایر مشکلات این کودکان در اولویت نیست، چرا که از اغلب این کودکان سوءاستفاده های جنسی می شود.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۸/۰۵ - ۱۵:۴۵    
- همشهری آنلاین: نور سلطان نظر بایف، رئیس جمهوری قزاقستان فرمان داد الفبای لاتین جایگزین الفبای سیریلیک در این کشور شود.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۸/۰۵ - ۱۵:۴۵    
- همشهری آنلاین- سجاد میرزامهدی تهرانی: بازی ولفنشتاین 2؛ غول جدید(Wolfenstein II: The New Colossus) عنوان یک بازی ویدویی در دوسبک تیراندازی اول شخص و اکشن ماجراجویی است.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۸/۰۵ - ۱۵:۰۰    
- همشهری آنلاین: روسیه به اظهارات رکس تیلرسون وزیر خارجه آمریکا علیه سوریه و بشار اسد رئیس جمهوری این کشور پاسخ داد و آن را بی مورد خواند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۸/۰۵ - ۱۵:۰۰    
- همشهری آنلاین: عضو شورای شهر تهران با تاکید بر لزوم روشن شدن رویکردها و سیاست های صداوسیما در قبال شورای اسلامی شهر تهران ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۸/۰۵ - ۱۴:۵۵    
- همشهری آنلاین: رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران گفت: مدیریت شهری در دوره جدید فعلا بنای برای صدور آرم طرح ترافیک برای موتور سیکلت ها ندارد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۸/۰۵ - ۱۴:۵۵    
- همشهری آنلاین: خبرگزاری فرانسه گزارش داد: شورای امنیت سازمان ملل متحد از دولت عراق و اقلیم کردستان خواست که هرچه سریعتر جدول زمانی برای مذاکرات به منظور پایان دادن به بحران ناشی از برگزاری همه ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۸/۰۵ - ۱۴:۵۵    
- همشهری آنلاین: فردی 10 خواهرزاده و براد زاده اش را به عنوان کوکان کار به خیابان می فرستاد و با زباله گردی آنها روزی صد هزار تومان از هر کودک درآمد داشت.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۸/۰۵ - ۱۴:۴۸    
- همشهری آنلاین: سرمربی پبرسپولیس در خصوص بازی دربی با بیان اینکه قشنگ ترین صحنه، برد در دربی است گفت: بازی روز پنجشنبه 4 آبان عجیب و زیبا بود.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۸/۰۵ - ۱۴:۴۶    
- همشهری آنلاین: هواداران استقلال به رغم شکست تیم شان در دربی از آبی پوشان حمایت کردند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۸/۰۵ - ۱۴:۰۰    
- همشهری آنلاین: نماز جمعه پنجم آبان در تهران به امامت آیت الله امامی کاشانی اقامه شد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۸/۰۵ - ۱۴:۰۰    
- همشهری آنلاین: بلیچر ریپورت با معرفی 25 پدیده جام جهانی نوجوانان از یونس دلفی به عنوان یکی از ستاره های جام یاد کرد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۸/۰۵ - ۱۳:۳۰    
- همشهری آنلاین: نخست وزیر عراق با فرمانده سپاه قدس ایران دیدار و گفت وگو کرد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۸/۰۵ - ۱۳:۰۵    
- این حال و هوای من نه از رفتنِ توست و نه از پاییز
همشهری   ۱۳۹۶/۰۸/۰۵ - ۱۳:۰۵    
- همشهری آنلاین : برخی از مسائل مهم و تاریخی در ریاضیات، نه تنها به نوبه ی خود به تولد عرصه های جدیدی در خود دانش ریاضیات منجر شدند ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۸/۰۵ - ۱۲:۲۰    
- همشهری آنلاین: عقب نشینی ترکیه در برابر روسیه نکته ی درستی است، اما به نظر می رسد موضوع روسیه با مقوله ای که اکنون ترکیه با اقلیم کردستان روبه رو است از ابعاد مختلف، تفاوت هایی را شامل می شود.