سه شنبه ۱۸ اردیبهشتساعت ۱۸:۵۳May 2024 7
جستجوی پیشرفته

خبرهای پایگاه خبری تحلیلی حرا 10 آبان 1395 - haraa.ir

پایگاه خبری تحلیلی حرا 29 اسفند 1394 پایگاه خبری تحلیلی حرا 31 فروردین 1395 پایگاه خبری تحلیلی حرا 31 اردیبهشت 1395 پایگاه خبری تحلیلی حرا 31 خرداد 1395 پایگاه خبری تحلیلی حرا 31 تیر 1395 پایگاه خبری تحلیلی حرا 31 مرداد 1395 پایگاه خبری تحلیلی حرا 31 شهریور 1395 پایگاه خبری تحلیلی حرا 30 مهر 1395 پایگاه خبری تحلیلی حرا 30 آذر 1395 پایگاه خبری تحلیلی حرا 30 دی 1395 پایگاه خبری تحلیلی حرا 30 بهمن 1395 پایگاه خبری تحلیلی حرا 29 اسفند 1395 پایگاه خبری تحلیلی حرا 1 آبان 1395 پایگاه خبری تحلیلی حرا 2 آبان 1395 پایگاه خبری تحلیلی حرا 3 آبان 1395 پایگاه خبری تحلیلی حرا 4 آبان 1395 پایگاه خبری تحلیلی حرا 5 آبان 1395 پایگاه خبری تحلیلی حرا 6 آبان 1395 پایگاه خبری تحلیلی حرا 7 آبان 1395 پایگاه خبری تحلیلی حرا 8 آبان 1395 پایگاه خبری تحلیلی حرا 9 آبان 1395 پایگاه خبری تحلیلی حرا 10 آبان 1395 پایگاه خبری تحلیلی حرا 11 آبان 1395 پایگاه خبری تحلیلی حرا 12 آبان 1395 پایگاه خبری تحلیلی حرا 13 آبان 1395 پایگاه خبری تحلیلی حرا 14 آبان 1395 پایگاه خبری تحلیلی حرا 15 آبان 1395 پایگاه خبری تحلیلی حرا 16 آبان 1395 پایگاه خبری تحلیلی حرا 17 آبان 1395 پایگاه خبری تحلیلی حرا 18 آبان 1395 پایگاه خبری تحلیلی حرا 19 آبان 1395 پایگاه خبری تحلیلی حرا 20 آبان 1395 پایگاه خبری تحلیلی حرا 21 آبان 1395 پایگاه خبری تحلیلی حرا 22 آبان 1395 پایگاه خبری تحلیلی حرا 23 آبان 1395 پایگاه خبری تحلیلی حرا 24 آبان 1395 پایگاه خبری تحلیلی حرا 25 آبان 1395 پایگاه خبری تحلیلی حرا 26 آبان 1395 پایگاه خبری تحلیلی حرا 27 آبان 1395 پایگاه خبری تحلیلی حرا 28 آبان 1395 پایگاه خبری تحلیلی حرا 29 آبان 1395 پایگاه خبری تحلیلی حرا 30 آبان 1395 
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۰۸/۱۰ - ۲۳:۳۱    
ستاد کل ارتش سوریه اعلام کرد گروه تروریستی جبهه النصره و برخی دیگر از گروه های هم پیمان آن، با حمله به شهر حلب به تشدید تنش ادامه می دهند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۰۸/۱۰ - ۲۲:۳۱    
وزیر امور خارجه کشورمان با انتشار پیامی در توییتر، انتخاب میشل عون به ریاست جمهوری لبنان را تبریک گفت.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۰۸/۱۰ - ۲۲:۰۱    
ویکی لیکس از انتشار 50 هزار ایمیل دیگر ستاد انتخاباتی دموکرات ها تا پیش از برگزاری انتخابات 8 نوامبر خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۰۸/۱۰ - ۲۱:۳۱    
رئیس جمهور انتخاب میشل عون را به عنوان رییس جمهور جدید لبنان تبریک گفت و ابراز امیدواری کرد که در دوره جدید، روابط تهران – بیروت بیش از پیش گسترش یابد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۰۸/۱۰ - ۲۱:۰۱    
معاون اول رییس جمهوری با تاکید بر پیشبرد طرح های اولویت دار اقتصاد مقاومتی در دولت، از دستگاه های اجرایی خواست در مسیر تحقق آن به حاشیه سازی ها توجه نکنند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۰۸/۱۰ - ۲۰:۳۱    
مقام معظم رهبری در دیدار با جمعی از دانشجویان در ماه مبارک رمضان 1436 بر مبارزه با نظام سلطه و استکبار تأکید کردند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۰۸/۱۰ - ۲۰:۰۱    
حرا- همزمان با عملیات گسترده نیروهای عراقی برای محاصره و نابودی داعش در موصل فیلمی از کمک های تسلیحاتی و غذایی آمریکا به این گروه تروریستی منتشر شده است. دریافت فیلم
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۰۸/۱۰ - ۱۹:۳۱    
رئیس مرکز آمار ایران گفت: 46 درصد مردم کشور در سرشماری نفوس و مسکن بصورت اینترنتی مشارکت کردند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۰۸/۱۰ - ۱۹:۰۱    
معاون امور حج و زیارت سازمان حج از نام نویسی 680 هزار نفر در سامانه سماح خبر داد و گفت: ثبت نام کنندگان در اسرع وقت مدارک خود را برای صدور ویزای اربعین به دفاتر زیارتی تحویل دهند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۰۸/۱۰ - ۱۸:۳۱    
نشریه گاردین در گزارشی به دیدگاه های مختلف نسبت به انتخابات ریاست جمهوری آمریکا پرداخت.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۰۸/۱۰ - ۱۷:۴۶    
فرمانده اداره اطلاعات نیروی هوایی سوریه می گوید، در صورتی که آمریکا و اتحادیه اروپا دست از اقدامات دوگانه خود در سوریه و حمایت از شبه نظامیان سوری بردارند، خشونت ها در حلب طی 10 روز خاتمه می یابد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۰۸/۱۰ - ۱۷:۱۶    
سخنگوی وزارت امور خارجه با استقبال از توافق گروه های لبنانی، انتخاب میشل عون را به ریاست جمهوری این کشور تبریک گفت.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۰۸/۱۰ - ۱۶:۴۱    
وزیر راه و شهرسازی می گوید، موقعیت ژئواستراتژیک ایران مسوولیت بزرگی بر عهده این ملت به لحاظ توسعه ثبات و امنیت دریایی در این منطقه حساس گذاشته است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۰۸/۱۰ - ۱۶:۱۶    
همزمان با افزایش تنش ها میان غرب و کرملین، رئیس جمهور روسیه از روس ها خواست تا آخر در حلب مبارزه کنند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۰۸/۱۰ - ۱۵:۴۷    
میشل عون، هم پیمان جریان مقاومت لبنان، امروز (دوشنبه) از سوی پارلمان این کشور به عنوان سیزدهمین رئیس جمهور لبنان انتخاب شد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۰۸/۱۰ - ۱۵:۱۷    
رییس جمهور گفت: ایران به تعهدات خود به طور کامل عمل کرده و طرف مقابل هم باید همین شیوه و رفتار را نسبت به برجام داشته باشد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۰۸/۱۰ - ۱۵:۰۷    
روزنامه واشینگتن پست در مطلبی به ناامیدی هواداران اوباما از تحقق نیافتن شعارهای انتخاباتی او پرداخت.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۰۸/۱۰ - ۱۴:۳۲    
رییس جمهوری در دیدار سفیران جدید جمهوری اسلامی ایران در نامیبیا، قطر، نروژ، مقدونیه، اوگاندا، غنا، صربستان و بلغارستان پیش از عزیمت به محل ماموریت خود بر معرفی ظرفیت های ایران برای سرمایه گذاری بخش ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۰۸/۱۰ - ۱۴:۰۲    
رییس جمهوری با بیان این که ایران روابط خوب و دوستانه ای با مولداوی از آغاز استقلال این کشور داشته است، گفت: برای توسعه روابط و همکاری میان ایران و مولداوی محدودیتی وجود ندارد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۰۸/۱۰ - ۱۳:۵۷    
وزیر امور خارجه از آمادگی جمهوری اسلامی ایران برای گسترش و تعمیق همکاری های دوجانبه با نیجر خبر داد و گفت: محدوده وسیعی از همکاری ها در حوزه های مختلف، بین ایران و نیجر قرار دارد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۰۸/۱۰ - ۱۳:۴۷    
رییس جمهوری روابط ایران و سیرالئون را صمیمانه و رو به توسعه توصیف کرد و گفت: دو کشور ظرفیت های خوبی برای توسعه روابط دارند و آگاهی بخش های خصوصی تهران و فری تاون از این ظرفیت ها ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۰۸/۱۰ - ۱۳:۳۷    
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح از دیپلماسی دفاعی بعنوان ابزاری موثر در پیشبرد اهداف و سیاست های خارجی جمهوری اسلامی ایران یاد کرد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۰۸/۱۰ - ۱۳:۳۲    
معاون علمی و فناوری رییس جمهور با اعلام افزایش حمایت از پژوهش های مرز دانش در کشور گفت: کشورمان در عرصه سواحل ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۰۸/۱۰ - ۱۳:۳۲    
رئیس دیوان اوقاف اهل سنت عراق با آیت الله 'صادق آملی لاریجانی' رییس قوه قضاییه جمهوری اسلامی ایران در بغداد دیدار کرد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۰۸/۱۰ - ۱۳:۱۲    
سخنگوی وزارت امورخارجه ادعاهای سخنگوی طالبان را تکذیب کرد و گفت: ادعای حمایت ایران از این گروه یک دروغ آشکار ، بی ربط و نادرست است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۰۸/۱۰ - ۱۳:۰۷    
نامزد جمهوری خواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا بار دیگر از برجام انتقاد کرد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۰۸/۱۰ - ۱۳:۰۷    
معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی می گوید، سهم برق در سبد هزینه خانوار کشور فقط یک درصد برآورد می شود که نشان از پایین بودن هزینه برق نسبت به سایر اقلام خوراکی و غیرخوراکی خانوار است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۰۸/۱۰ - ۱۳:۰۲    
دبیر کل گروه مقاومت اسلامی سرایا الخراسانی از ورود نیروهای عراقی به شهر موصل خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۰۸/۱۰ - ۱۲:۵۲    
جانشین فرمانده کل سپاه گفت: دشمنان نظام متوجه شوند قدرتی به نام اسلام شکست ناپذیر و واقعیتی مسلط و معتبر در نظام جهانی است و بهتر است با روش احترام و ادب با ایران سخن بگویند زیرا باید بیاموزند از ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۰۸/۱۰ - ۱۲:۵۲    
وزیر راه و شهرسازی گفت: مسکن مهر پردیس حتی در برخی سایت ها معبر دسترسی هم نداشت و ما از محل منابع داخلی تونل و راه حائل ساختیم و این پروژه حاصل شلختگی در تصمیم گیری مدیران قبلی است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۰۸/۱۰ - ۱۲:۴۷    
سفیر عراق در تهران یکی از مشکلات موجود در این روزها را وجود دلال برای صدور ویزا دانست و گفت: به زائرین ایرانی هشدار می دهم که حتما با دفاتری که کارگزار سفارت و یا سازمان حج هستند هماهنگ باشند و از ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۰۸/۱۰ - ۱۱:۲۲    
موفقیت های نیروهای عراقی در شهر موصل همچنان ادامه دارد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۰۸/۱۰ - ۱۰:۵۹    
مذاکرات اوپک برای تعلیق رشد تولید نفت با حضور روسیه که ماه جاری توانست بزرگ ترین تولید کننده جهان نیز بشود، برای افزایش ارزش روبل و جذب سرمایه گذاری بسیار سودآور بوده است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۰۸/۱۰ - ۱۰:۵۹    
تارنمای خبری 'آیریش نیوز' نوشت که وزیر امور خارجه آمریکا در سفر خود به ایرلند، با وجود مخالفت گروه های ایرلندی ضد جنگ ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۰۸/۱۰ - ۱۰:۵۴    
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: سیاست اصولی جمهوری اسلامی در منطقه حفظ تمامیت ارضی کشورها و عدم دخالت کشورهای بیگانه در تعیین سرنوشت سایر ملت ها است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۰۸/۱۰ - ۱۰:۲۹    
روزنامه ایران در صفحه اقتصادی از گسترش همکاری های بانکی در دوران پسابرجام به ارایه گزارشی پرداخت و نوشت: کمتراز یک ونیم ماه از فصل پاییز سپری شده است ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۰۸/۱۰ - ۱۰:۲۹    
ارتش عراق امروز (دوشنبه) در بیانیه ای از آغاز دوباره حمله نیروهای ضد تروریسم در جبهه شرقی حلب علیه مواضع تروریست های داعش خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۰۸/۱۰ - ۱۰:۱۹    
تلویزیون راشاتودی در گفتگویی با یک فعال سیاسی آمریکایی، حقایق جدیدی از رژیم سعودی را مطرح کرد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۰۸/۱۰ - ۱۰:۰۹    
در حالی مهلت تعیین شده از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت برای واردکنندگان خودرو مبنی بر اخذ مجوز نمایندگی رسمی از خودروسازان خارجی رو به پایان است که هنوز مشخص نیست چه تعداد از این شرکت ها موفق به کسب ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۰۸/۱۰ - ۰۹:۵۴    
اتحادیه اروپا تمایل بسیار زیادی برای عادی سازی روابط با ایران دارد اما نکته مورد توجه، این است که اتحادیه درون خود با مسائل بسیار زیادی رو به رو است ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۰۸/۱۰ - ۰۹:۳۴    
فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی گفت: نیروهای مسلح هر حرکتی را در منطقه و جهان رصد می کنند و اگر تهدیدی بخواهد کشور را به مخاطره اندازد ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۰۸/۱۰ - ۰۹:۲۹    
وزیر دادگستری کشورمان در دیدار با همتای عراقی خود، پیشنهاد تشکیل اتاق داوری تجاری بین ایران و عراق را مطرح کرد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۰۸/۱۰ - ۰۹:۲۴    
تازه ترین اسناد منتشر شده توسط ویکی لیکس نشان می دهد که بیل کلینتون رئیس جمهوری پیشین آمریکا به کره شمالی پیشنهاد گفت وگوی مستقیم داده است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۰۸/۱۰ - ۰۹:۲۴    
حرا- در جریان دیدار اخیر نخبگان و استعدادهای برتر با رهبر معظم انقلاب، یک دانشجوی نخبه پزشکی از شیوه اجرای طرح تحول سلامت و پرداخت های نجومی به پزشکان متخصص انتقاد کرد. دریافت فیلم
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۰۸/۱۰ - ۰۹:۱۴    
فرمانده نیروی دریایی ارتش از اسکورت بیش از 10 هزار کشتی تجاری در راستای حراست از چرخه اقتصادی کشور خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۰۸/۱۰ - ۰۹:۰۹    
رسانه های رژیم صهیونیستی با تاکید به عصبانیت و نگرانی مقامات این رژیم از انتخاب ژنرال میشل عون به عنوان رئیس جمهوری جدید لبنان اعتراف کردند که این انتخاب پیروزی حزب الله در مقابل سعودی و برنده اصلی ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۰۸/۱۰ - ۰۹:۰۴    
ترکیه از زمان روی کار آمدن حزب عدالت و توسعه و به ویژه پس از سرخوردگی آن از پذیرش در اتحادیه اروپا، به نوعی دنبال احیای نفوذ و اقتدار امپراطوری عثمانی البته با معیارهای غربی کمالیسم بوده است که الگوی ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۰۸/۱۰ - ۰۸:۵۹    
کشورهای متجاوز به یمن تلاش می کنند اهرم اقتصادی آخرین اهرمی باشد که شاید موفق شود اهداف ائتلاف سعودی را محقق سازد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۰۸/۱۰ - ۰۸:۵۴    
جدیدترین نظرسنجی انجام شده در آمریکا حاکی از آن است که دونالد ترامپ اختلاف خود با هیلاری کلینتون را به تنها یک درصد کاهش داده است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۰۸/۱۰ - ۰۸:۵۴    
سفر فدریکا موگرینی، مسؤول سیاست خارجی اتحادیه اروپایی به تهران درست در بحبوحه نبردهای جبهه مقاومت در حلب و موصل علیه تروریست ها صورت گرفت ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۰۸/۱۰ - ۰۸:۵۴    
هیأت وزیران در جلسه عصر روز یکشنبه با انتشار 50 هزار میلیارد ریال اوراق صکوک، بابت پرداخت بدهی های وزارتخانه های آموزش و پرورش و علوم، تحقیقات و فناوری، از جمله پاداش پایان خدمت بازنشستگان موافقت کرد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۰۸/۱۰ - ۰۸:۴۹    
دنیا را بدون آمار تصور کنید. دولت ها ناگزیر خواهند شد در فضایی تاریک کورکورانه پیش بروند، پول و سرمایه سرمایه گذاران به باد فنا خواهد رفت ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۰۸/۱۰ - ۰۸:۴۹    
وزیر خارجه آمریکا اخیرا در نشستی در شیکاگو به بحث در مورد رابطه با ایران، توافق هسته ای و چشم انداز اجرای برجام صحبت کرد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۰۸/۱۰ - ۰۸:۴۹    
یعنی این دو با هم گره خورده است. یعنی پول مواد مخدر صنعتی و سنتی تا دیروز در اختیار طالبان و القاعده بود و امروز در اختیار داعش قرار می گیرد به اضافه آن چیزی که به هر حال از پول کشورهای اسلامی دارند ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۰۸/۱۰ - ۰۸:۴۹    
من خیلی کنجکاو شدم تا دلیل این اقدام را پیدا کنم و طی تحقیقی که کردم متوجه شدم اسرائیلی ها مدتی است فشار رسانه ای علیه ایران می آورند که آنها از کودکی دارند در کتاب های درسی آموزش تروریستی می دهند ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۰۸/۱۰ - ۰۸:۴۴    
سخنگوی وزارت امور خارجه ادعای یک مقام ارشد نظامی آمریکا مبنی بر ارسال سلاح و موشک توسط ایران به یمن را رد کرد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۰۸/۱۰ - ۰۸:۴۴    
حرا- امروز دوشنبه دهم آبان 1395 هجری خورشیدی، بیست و نهم محرم 1438 هجری قمری، سی و یکم اکتبر 2016 میلادی است ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۰۸/۱۰ - ۰۸:۳۹    
دفتر وزارت خارجه انگلیس در بیانیه ای اعلام کرد، موشکی که اخیرا از سوی انصارالله از استان صعده شلیک شد فرودگاه ملک عبدالعزیز در جده را هدف گرفته بود نه آنطور که عربستان می گوید، مکه مکرمه را.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۰۸/۱۰ - ۰۸:۳۹    
یک عضو هیأت رییسه مجلس شورای اسلامی جزئیات جلسه روز سه شنبه رأی اعتماد به وزرای پیشنهادی را تشریح کرد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۰۸/۱۰ - ۰۸:۳۹    
کارشناس سازمان هواشناسی گفت: هوای تهران در آخر هفته سرد می شود.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۰۸/۱۰ - ۰۸:۳۴    
شما می توانید صفحه اول روزنامه های فرهنگی و سیاسی و ورزشی صبح کشور را در به همراه خلاصه عناوین و اخبار روزنامه های منتخب را تا قبل از ساعت 13 در این صفحه مشاهده کنید.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۰۸/۱۰ - ۰۸:۳۴    
سخنگوی کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی از الحاق تبصره ای به ماده 353 قانون آئین دادرسی کیفری و محاکمه علنی متهمان مفاسد اقتصادی بالای 10 میلیارد تومان با حضور رسانه ها خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۰۸/۱۰ - ۰۸:۰۵    
عملیات آزاد سازی موصل از اولین ساعات روز دوشنبه 26 مهر ماه آغاز شده و نیروهای عراقی مواضع تروریست های داعش را با آتش سنگین توپخانه در محورهای شمالی و جنوبی هدف قرار دادند و نیروهای واکنش سریع نیز به ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۰۸/۱۰ - ۰۸:۰۵    
عشق به زندگی را می توان در دستان کشاورزانی یافت که یک عمر با رنج و تلاش عمرشان در خاکهای اجدادیشان سپری کرده اند و امروز این بیابان ها تبدیل به چاه های نفتی شده است ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۰۸/۱۰ - ۰۸:۰۵    
وقوع 2 زلزله 5.4 و 6.1 ریشتری در مرکز ایتالیا و در نزدیکی شهر رم، خساراتی را به ساختمان ها و تاسیسات شهری وارد کرد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۰۸/۱۰ - ۰۶:۳۰    
روسیه اعلام کرد: کشتار مردم افغانستان به ویژه کودکان در عملیات نیروهای ائتلاف آمریکایی نگران کننده است و رسانه های غربی-عربی از جمله سی ان ان و الجزیره نیز در برابر این قتل عام ها سکوت کرده اند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۰۸/۱۰ - ۰۵:۳۱    
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: برنامه های سه وزیر پیشنهادی در جلسه روز سه شنبه فراکسیون ولایت مجلس شورای اسلامی بررسی می شود.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۰۸/۱۰ - ۰۴:۳۱    
سخنگوی رسمی وزارت امور خارجه مصر روز (یکشنبه) گفت که سامح شکری وزیر امور خارجه این کشور در گفت وگوی تلفنی با همتای آمریکایی خود شرایط منطقه و راه حل های سیاسی بحران های سوریه، یمن و لیبی را بررسی کرد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۰۸/۱۰ - ۰۳:۳۱    
روزنامه نیویورک تایمز در گزارشی به تشریح مسائلی پرداخت که در صورت پیروزی دونالد ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا رخ خواهد داد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۰۸/۱۰ - ۰۲:۳۱    
تصاویری از یک ناو آبی-خاکی روسیه در حال حرکت برای پیوستن به ناوگان این کشور در سواحل سوریه منتشر شده که پیش از این نیز با اعزام یک ناوگروه در برگیرنده یک ناو هواپیمابر و همچنین اتمی تقویت شده است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۰۸/۱۰ - ۰۱:۳۱    
حرا- نگرانی ها درباره مرحله پس از آزادسازی موصل؛ آمریکا، ترکیه و عربستان در عراق چه می خواهند؟ / واقعیت تحولات میدانی عراق هرچه که باشد ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۰۸/۱۰ - ۰۰:۳۱    
رئیس سازمان محیط زیست ایران با اشاره به مسایل اقتصادی و زیست محیطی که در پی تحریم های غرب ایجاد شدند و نیز بی اعتمادی مردم به غرب گفت که شواهد زیادی در دست است که نشان می دهد که آمریکا به تعهداتش عمل ...