شنبه ۲۲ اردیبهشتساعت ۱۲:۵۱May 2024 11
جستجوی پیشرفته

خبرهای خانه ملت 15 خرداد 1397 - icana.ir

خانه ملت 29 اسفند 1393 خانه ملت 1 دی 1394 خانه ملت 30 اسفند 1395 خانه ملت 29 اسفند 1396 خانه ملت 26 فروردین 1397 خانه ملت 31 اردیبهشت 1397 خانه ملت 31 تیر 1397 خانه ملت 31 مرداد 1397 خانه ملت 31 شهریور 1397 خانه ملت 30 مهر 1397 خانه ملت 30 آبان 1397 خانه ملت 30 آذر 1397 خانه ملت 30 دی 1397 خانه ملت 30 بهمن 1397 خانه ملت 29 اسفند 1397 خانه ملت 1 خرداد 1397 خانه ملت 2 خرداد 1397 خانه ملت 3 خرداد 1397 خانه ملت 4 خرداد 1397 خانه ملت 5 خرداد 1397 خانه ملت 6 خرداد 1397 خانه ملت 7 خرداد 1397 خانه ملت 8 خرداد 1397 خانه ملت 9 خرداد 1397 خانه ملت 10 خرداد 1397 خانه ملت 11 خرداد 1397 خانه ملت 12 خرداد 1397 خانه ملت 13 خرداد 1397 خانه ملت 14 خرداد 1397 خانه ملت 15 خرداد 1397 خانه ملت 16 خرداد 1397 خانه ملت 17 خرداد 1397 خانه ملت 18 خرداد 1397 خانه ملت 19 خرداد 1397 خانه ملت 20 خرداد 1397 خانه ملت 21 خرداد 1397 خانه ملت 22 خرداد 1397 خانه ملت 23 خرداد 1397 خانه ملت 24 خرداد 1397 خانه ملت 25 خرداد 1397 خانه ملت 26 خرداد 1397 خانه ملت 27 خرداد 1397 خانه ملت 28 خرداد 1397 خانه ملت 29 خرداد 1397 خانه ملت 30 خرداد 1397 خانه ملت 31 خرداد 1397 
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۱۹ - ۰۲:۰۱    
نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی گفت: مبارزه با رژیم اشغالگر قدس نمادی از همبستگی، وحدت و یکپارچگی امت اسلامی و سمبل ظلم ستیزی و قیام ملت مظلوم فلسطین علیه اشغالگران قدس است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۷:۴۶    
نماینده کنونی میناب که در مجلس دوم هم بر کرسی نمایندگی تکیه زده بود، از خاطراتش درباره امام (ره) روایت می کند؛ او از دورانی گفت که در نجف اشرف همسایه رهبر کبیر انقلاب بود.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۶:۰۱    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در دیدار با دبیر کل کنفدراسیون بین المللی اتحادیه های کارگری، گفت: تشکل های کارگری در دولت تدبیر و امید با افزایش 50 درصدی همراه بوده است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۵:۳۱    
معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری، گفت: بانوان با ورود در هر زمینه ای، موفقیت ها و پیروزی های بزرگی را کسب می کنند و امیدواریم در بحث فناوری اطلاعات و ارتباطات نیز با همکاری بخش های مختلف شاهد ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۱:۰۱    
عضو فراکسیون امید مجلس گفت: کارگزاران باید درد ملت را حس کرده و مشکلاتشان را حل کنند و این همان مسیری است که آرمان های امام خمینی را تحقق می بخشد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۰:۰۱    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با تأکید بر اینکه راهپیمایی امسال روز قدس با سال های گذشته به دلیل اقدامات آمریکا و رژیم صهیونیستی علیه جهان اسلام بسیار متفاوت است گفت ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۰۹:۰۱    
عضو هیات رئیسه مجلس از اعلام مخالفت این هیئت با اعزام نمایندگان به روسیه برای تماشای مسابقات جام جهانی خبر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۰۸:۰۱    
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با تاکید بر لزوم توجه سازمان صداوسیما به نقدهای مطرح شده به عملکردش گفت: نظر مجلس و دولت این است که باید نظارت بر صداوسیما استصوابی باشد که با عنایت به این موضوع کمیسیون ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۰۷:۰۱    
عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی گفت: شناسایی خط و راه امام(ره) امری مهم و ضروری است. حضرت امام خمینی(ره) آمریکا را شیطان بزرگ می دانستند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۰۶:۰۱    
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس خواستار توجه بیشتر مسئولان به ظرفیت های داخل شد و گفت: مسئولان حل مشکلات کشور را در گروی مذاکره با اروپا نبینند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۰۵:۰۱    
نائب رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی با بیان اینکه جمهوری اسلامی مذاکره با اروپا را متوقف نکرده و نمی کند، گفت: با دستور اخیر مقام معظم رهبری دولت دیگر نباید در مذاکره با اروپا حالت انفعال داشته باشد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۰۴:۰۱    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: فرمان رهبر انقلاب برای آغاز مقدمات فعالیت های هسته ای و رسیدن به 190 هزار سو حکیمانه و راهبردی است و برگ برنده ایران محسوب می شود.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۰۳:۰۱    
سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس گفت: مخالف صددرصد تصمیم تعطیلات زمستانی مدارس هستم چراکه برای عملیاتی ساختن این طرح باید کل سیستم را تغییر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۰۲:۰۱    
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس می گوید: دورنمای مذاکره با اروپایی ها نتیجه بخش نیست باید غنی سازی تا 190 هزار سو را آغاز کنیم.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۰۱:۰۱    
عضو ناظر مجلس در کمیته حمایت از انقلاب اسلامی فلسطین تاکید کرد: با توجه به اقدام اخیر آمریکا در انتقال سفارتش از تل آویو به فلسطین اشغالی ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۰۰:۰۱    
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان تهران گفت: از آغاز ماه مبارک رمضان تاکنون بالغ بر 2 هزار و 200 مورد بازرسی صورت گرفت که قریب به 1700 مورد پرونده تشکیل شده است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۱۵ - ۲۳:۰۱    
اگر امروز امام خمینی(ره) در میان ما حضور داشتند، آنچه از ایشان مطالبه می کردم پافشاری بر روی اصول انقلاب اسلامی و استفاده از همه امکانات برای برگرداندن قطار انقلاب به ریل اصلی خود بود.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۱۵ - ۲۲:۰۱    
رییس کمیته هسته ای مجلس شورای اسلامی با اشاره به سخنان روز گذشته رهبر معظم انقلاب در مراسم ارتحال امام راحل (ره) گفت: امیدوارم اروپایی ها فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی را درک کنند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۱۵ - ۲۱:۰۱    
رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) اعلام کرد: اولویت این نهاد، رسیدگی به محرومان داخل کشور است. قول داده ایم که همچون گذشته ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۱۵ - ۲۰:۰۱    
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: یکی از مشکلاتی که بعد از انقلاب پیدا کردیم و گروهک ها هم نقش اصلی در ایجاد آن داشتند این بود که به خاطر حفظ امنیت مسئولان یک حصار امنیتی بین آن ها و مردم کشیده شد ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۱۵ - ۱۹:۱۹    
نماینده شهرستان های خوی و چایپاره: در مجلس گفت: در مجموع حقوق گمرکی و سود بازرگانی 368 نوع کالا، بالاترین ردیف تعرفه یعنی 55درصد به واردات تخمه آفتابگردان اختصاص یافته است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۱۵ - ۱۹:۰۱    
عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه "خوداتکایی" و داشتن "تقوای دینی و سیاسی" راه برون رفت از مشکلات امروزی کشور است گفت ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۱۵ - ۱۸:۳۸    
فعال سیاسی اصلاح طلب با بیان این که دولت باید یک نظام پایشی برای انتخاب مدیران در رده های مختلف در نظر بگیرد ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۱۵ - ۱۸:۰۶    
عضو هیات رئیسه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس از تذکر اعضای این کمیسیون به وزیر آموزش و پرورش درباره اجرایی شدن سند 2030 خبر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۱۵ - ۱۷:۴۰    
معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: خداوند سایه مقام معظم رهبری را حفظ کند و کشور جمهوری اسلامی با رهبری ایشان مسیر تکامل و تعالی را سپری می کند و ان شاالله به آن قله های مدنظر هم خواهد رسید.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۱۵ - ۱۷:۴۰    
رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: آمریکا که در حال رصد جمهوری اسلامی ایران و طراحی تحریم های جدید علیه کشور ما است، قطعا با اتحاد و انسجام ملی شکست می خورد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۱۵ - ۱۶:۳۱    
دبیر شورای نگهبان گفت: حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس موجب دلگرمی مردم مظلوم فلسطین می شود.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۱۵ - ۱۶:۱۰    
نمایندگان مجلس با اشاره به فرمان مقام معظم رهبری غنی سازی 190 هزار سو را هدف گذاری در چارچوب برجام و رفتاری حاکی از قدرت هسته ای ایران توصیف کردند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۱۵ - ۱۶:۰۱    
وزیر راه و شهرسازی در نامه ای به معاون رئیس جمهوری، پنج وزیر و رئیس گمرک خواستار اجرای مفاد سند برنامه استراتژیک بخش حمل ونقل در موضوعات مرتبط با حوزه وظایف هر یک از دستگاه ها شد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۱۵ - ۱۵:۳۱    
نماینده سابق مجلس گفت: امام خمینی(ره) با بینش فراجناحی خود و اندیشیدن به منافع ملی، همه جریانات سیاسی را زیر یک پرچم نگه داشتند و اختلافات ایجاد شده را به سمت مفاهمه سوق می دادند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۱۵ - ۱۵:۰۱    
نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: نهضت پانزده خرداد 1342، در کوران اقدامات مزدورانه و تسلّط جویانه آمریکا، که در پوشش یک سری اصلاحات سیاسی، اقتصادی، فرهنگی حقوقی و اجتماعی انجام می شد ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۱۵ - ۱۴:۳۱    
قیمت نفت پس از کاهش در معاملات روز گذشته، تحت تاثیر انتظارات برای کاهش ذخایر نفت آمریکا، امروز سه شنبه افزایش پیدا کرد اما روند رشد بی وقفه تولید این کشور، افزایش قیمت ها را محدود نگه داشت.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۱۵ - ۱۴:۱۸    
رییس کمیسیون انرژی مجلس، از آمادگی قوه مقننه برای رفع مشکلات مالی و قانونی سازمان انرژی اتمی جهت حفظ قدرت هسته ای کشور خبر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۱۵ - ۱۴:۰۴    
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس فرمان مقام معظم رهبری برای انجام مقدمات غنی سازی را در چهارچوب پایبندی به برجام دانست.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۱۵ - ۱۴:۰۱    
دادستان کل کشور از دادستان ها خواست به عنوان مدعی العموم برای پیگیری مطالبات مردم ورود کنند، گفت: تیم اقتصادی دولت باید ترمیم و بر اساس شرایط جنگ اقتصادی چیده شود.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۱۵ - ۱۳:۵۱    
عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی تاکید دارد که فرمان مقام معظم رهبری برای انجام مقدمات غنی سازی در راستای رسیدن به 190 هزار سو توطئه فرصت سوزی دشمن را خنثی می کند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۱۵ - ۱۳:۳۳    
رئیس سازمان انرژی اتمی کشورمان در پی دستور رهبر انقلاب برای آغاز آماده سازی فعالیت های هسته ای، کنفرانس خبری برای تشریح برنامه های سازمان متبوع خود برگزار کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۱۵ - ۱۳:۰۱    
سخنگوی سازمان انرژی اتمی گفت: در نامه ای به آژانس انرژی اتمی که از سوی نمایندگی ایران در وین تحویل خواهد شد ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۱۵ - ۱۲:۴۹    
عضو هیات رئیسه مجلس گفت: مسئولان و کارگزاران برای استحکام نظام، تقویت مبانی حکومتی و استمرار حکومت اسلامی شدیدا باید به اصول و قواعد داخلی و خارجی که بنیانگذار جمهوری اسلامی در حکومت داری به آن ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۱۵ - ۱۲:۴۳    
نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به جایگاه و اهمیت بیت المقدس میان تمام ادیان و مذاهب اسلامی گفت: یکی از مهم ترین دلایلی که آمریکایی ها قدس شریف را به عنوان محلی برای استقرار سفارت خود قرار دادند ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۱۵ - ۱۲:۳۹    
عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: دانشمندان هسته ای باید با اطاعت از فرمان رهبری توان خود را به رخ آمریکایی ها و اروپایی ها بکشند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۱۵ - ۱۲:۳۵    
رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: خروج پژو از ایران قابل پیش بینی بود، شرکت های خودروساز آلمان، کره و چین نیز از تحریم های آمریکا علیه ایران تبعیت خواهند کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۱۵ - ۱۲:۳۰    
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، گفت: مسئول فنی دراکثر داروخانه ها حضور فیزیکی و فعال ندارد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۱۵ - ۱۱:۵۰    
علی مطهری نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در جریان سفر خود به مسکو با اوماخانف نایب رییس شورای فدراسیون روسیهدیدار و گفت وگو کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۱۵ - ۱۱:۰۶    
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس فرمان رهبری برای انجام مقدمات غنی سازی جهت رسیدن به 190 هزار سو را هشداری به اروپایی ها و تلنگری به دولتمردان کشور دانست.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۱۵ - ۱۰:۳۰    
علی مطهری نایب رئیس مجلس شورای اسلامی که به مسکو سفر کرده است با سرگئی نیوروف معاون دومای دولتی روسیه دیدار کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۱۵ - ۱۰:۲۸    
رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که با غنی سازی 190 هزار سو در واقع خسارت های برجام را باید جبران کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۱۵ - ۱۰:۱۲    
علی مطهری نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در جریان سفر خود به مسکو با اوماخانف نایب رییس شورای فدراسیون روسیهدیدار و گفت وگو کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۱۵ - ۰۹:۵۷    
عضو فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی اخبار منتشر شده در خصوص اعزام و اختلاف نمایندگان برای حضور در مسابقات فوتبال جام جهانی را تکذیب کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۱۵ - ۰۹:۴۱    
عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی مجلس با تاکید بر اینکه حضور ایران در سوریه به دعوت دولت این کشور است، گفت: ایران برای حفظ وحدت سرزمینی سوریه ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۱۵ - ۰۸:۳۱    
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی تاکید دارد که دولت مقصر اصلی تلاطم بازار ارز در ماه های گذشته است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۱۵ - ۰۸:۲۱    
سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس معتقد است تجمیع آموزشگاه های فنی و حرفه ای با دانشگاه ها به معنای خارج شدن از رسالت اصلی، گم کردن هدف و عمل بر خلاف مصوبه مجلس است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۱۵ - ۰۸:۱۱    
عضو هیأت رئیسه کمیسیون قضایی مجلس معتقد است که اعضای شورای امنیت با انتقال موضوع به رسمیت شناختن فلسطین با پایتختی قدس به مجمع عمومی سازمان ملل وتوی آمریکا را دور بزنند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۱۵ - ۰۸:۰۸    
عضو هیات رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت:دولت با بخش خصوصی رقابت می کند این در حالی است که دولت از رانت اطلاعاتی و امکان واردات و صادرات برخوردار است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۱۵ - ۰۸:۰۱    
عضو هیات رئیسه کمیسیون قضایی مجلس، گفت: ایران به صورت مستقیم با آمریکا وارد مذاکره نمی شود اما از طریق مجامع بین الملل پیگیر حقوق زندانیان ایرانی در زندان های آمریکا می شود.