جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۱۵:۵۳Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای خانه ملت 12 خرداد 1397 - icana.ir

خانه ملت 29 اسفند 1393 خانه ملت 1 دی 1394 خانه ملت 30 اسفند 1395 خانه ملت 29 اسفند 1396 خانه ملت 26 فروردین 1397 خانه ملت 31 اردیبهشت 1397 خانه ملت 31 تیر 1397 خانه ملت 31 مرداد 1397 خانه ملت 31 شهریور 1397 خانه ملت 30 مهر 1397 خانه ملت 30 آبان 1397 خانه ملت 30 آذر 1397 خانه ملت 30 دی 1397 خانه ملت 30 بهمن 1397 خانه ملت 29 اسفند 1397 خانه ملت 1 خرداد 1397 خانه ملت 2 خرداد 1397 خانه ملت 3 خرداد 1397 خانه ملت 4 خرداد 1397 خانه ملت 5 خرداد 1397 خانه ملت 6 خرداد 1397 خانه ملت 7 خرداد 1397 خانه ملت 8 خرداد 1397 خانه ملت 9 خرداد 1397 خانه ملت 10 خرداد 1397 خانه ملت 11 خرداد 1397 خانه ملت 12 خرداد 1397 خانه ملت 13 خرداد 1397 خانه ملت 14 خرداد 1397 خانه ملت 15 خرداد 1397 خانه ملت 16 خرداد 1397 خانه ملت 17 خرداد 1397 خانه ملت 18 خرداد 1397 خانه ملت 19 خرداد 1397 خانه ملت 20 خرداد 1397 خانه ملت 21 خرداد 1397 خانه ملت 22 خرداد 1397 خانه ملت 23 خرداد 1397 خانه ملت 24 خرداد 1397 خانه ملت 25 خرداد 1397 خانه ملت 26 خرداد 1397 خانه ملت 27 خرداد 1397 خانه ملت 28 خرداد 1397 خانه ملت 29 خرداد 1397 خانه ملت 30 خرداد 1397 خانه ملت 31 خرداد 1397 
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۱۴ - ۱۶:۳۱    
اینستا ملت، بازتاب فعالیت های نمایندگان مجلس شورای اسلامی در شبکه های اجتماعی است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۲۲:۴۴    
احزاب و گروه های سیاسی در بیانیه های جداگانه از اقشار مختلف مردم دعوت کردند در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت کنند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۱۶:۰۱    
در نشست شورای مدیران معاونت آموزشی وزارت بهداشت حکم انتصاب فاطمه سادات نیری به عنوان دبیر شورای آموزش پزشکی عمومی به وی اعطا و الگوی واسپاری ماموریت های جدید به مناطق آمایشی در راستای تحقق اولویت های ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۱۴:۱۰    
وزیر راه و شهرسازی در دیدار با وزیر ساختمان و شهرسازی ازبکستان، استاندار بخارا و مدیران حوزه گردشگری این کشور تصریح کرد: اگر در سطح دولت ها تسهیلاتی برای حوزه حمل ونقل و گردشگری ایجاد شود ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۱۲:۲۹    
برای برچیدن بسترهای یأس و ناامیدی باید کلان نگر بود و کاری به خواسته های جریان های اصولگرا و اصلاح طلب نداشت. دولت فارغ از گرایش سیاسی مسیری را طی کند و مثال های عینی امیدوارانه برای مردم بیاورد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۱۲:۲۹    
اچ پی وی(HPV) یک ویروس است. برخی از انواع مشخص ویروس عامل زگیل تناسلی بوده و برخی دیگر از انواع آن باعث تغییراتی در سلول های گردن رحم و در نتیجه سرطان گردن رحم می شوند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۱۲:۲۸    
یک تحلیلگر مسائل سیاسی گفت: احمدی نژاد فردی نیست که ساکت بنشیند، در کنجی برود و سال ها انتظار بکشد تا بعد ببیند چه زمانی می تواند به صحنه بیاید ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۱۲:۲۸    
وزیر امور خارجه کشورمان در پیامی کشته شدن یک زن پرستار فلسطینی را ننگ روی ننگ دانست.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۰۷:۰۱    
سفیر جمهوری اسلامی ایران در روسیه طی سفری چند روزه به ناحیه فدرال سیبری در جهت گسترش روابط این خطه با ایران گفت وگوهایی با مقام های ارشد سیاسی، دانشگاهی و تجاری ترتیب داد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۰۶:۰۱    
نظرسنجی خبرگزاری رویترز نشان داد تولید نفت اوپک در ماه مه امسال به روند نزولی خود ادامه داده است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۰۵:۰۱    
معاون زراعت وزیر جهاد کشاورزی گفت: مساله آب مهمترین چالش و مشکل بخش کشاورزی در کشورمان است که باید این مشکل با تدابیر علمی و اصولی رفع شود.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۰۴:۰۵    
ترامپ درباره رئیس اسبق سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا نوشت: هیچ دروغگوئی مانند برنان نتوانسته از سازمان سیا اعتبارزدائی کند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۰۲:۰۱    
آدم نژاد گفت: ترمینال ایرانشهر در فرودگاه امام خمینی به کیمیایی در صنعت هوایی کشور و آسیا تبدیل می شود.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۰۱:۰۱    
وزیر ورزش و جوانان گفت: رژیم صهیونیستی و حامیانش با زبان زور با مردم منطقه صحبت می کنند و باید با خودشان هم به زبان زور صحبت شود.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۰۰:۳۴    
مشاور روحانی معتقد است که فرق اوباما و ترامپ (روسای جمهور پیشین و فعلی آمریکا) در این است که اولی می خواست با افول آمریکا کنار بیاید و دومی نادانسته و با برآورد بیشینه از توان خود ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۰۰:۱۷    
عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه گفت: مجمع نمایندگان استان کرمانشاه کمترین دخالت ها را در انتصاب مدیران دارد و نباید مجمع نمایندگان استان را متهم به دخالت در عزل و نصب ها کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۰۰:۰۶    
رژیم صهیونیستی بار دیگر مناطقی را در نوار غزه هدف موشک قرار داد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۰۰:۰۲    
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت از افزایش ذخایر کشف شده عناصر نادر و کمیاب معدنی در کشور خبر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۰۰:۰۱    
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی از گردش مالی 15 هزار میلیارد تومانی پوشاک قاچاق در کشور خبر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۲۳:۵۱    
نماینده مردم شهرستانهای کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس، گفت: با همکاری بنیاد مسکن کشور 30 میلیارد ریال برای آسفالت معابر روستایی شهرستان کهگیلویه تأمین شده است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۲۳:۴۵    
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران تمهیدات این سازمان برای تامین ایمنی مراسم بیست و نهمین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) را تشریح کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۲۳:۴۴    
نماینده مردم شهرستان های سنندج، کامیاران و دیواندره در مجلس شورای اسلامی گفت: جاده های کردستان مهمترین چالش و تهدید پیش روی استان است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۲۳:۳۲    
نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی گفت: 147 میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات استانی استان مرکزی امسال به شهرستان خنداب اختصاص یافت.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۲۳:۳۱    
نماینده جنبش حماس در تهران با اشاره به مخالفت نماینده آمریکا در سازمان ملل در پیش نویس بیانیه کویت گفت: آمریکا به دنبال این است که قطعنامه ای را در محکومیت حماس صادر کند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۲۳:۲۷    
نماینده مردم تهران در مجلس، خواستار همراهی نمایندگان در تقاضای بررسی اولویت دار لایحه حمایت از حقوق کودکان شد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۲۳:۱۴    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: ایران بدون امام خمینی(ره) برای ما سخت است اما خوشحالیم که بوی امام و یادگار ایشان در کنار ما هستند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۲۳:۰۱    
رئیس سازمان زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور گفت: با پرداخت 30 میلیارد ریال از محل کمک های مردم در فراخوان برنامه ماه عسل، فاز اول آزاد سازی زندانیان کلید خورد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۲۲:۵۵    
رئیس اورژانس تهران تمهیدات اورژانس برای برگزاری مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) را تشریح کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۲۲:۵۵    
نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اجرای طرح گردشگری دز در اندیمشک، گفت: پس از اجرای طرح گردشگری دز، تحول گستره در زمینه گردشگری در اندیمشک ایجاد می شود.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۲۲:۵۴    
یادگار امام، انقلاب اسلامی را به دلیل ایجاد وحدت در جامعه یک هنر خواند و تصریح کرد: امروز وظیفه داریم دلها را به هم نزدیک کنیم و با هم جمع تر شویم.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۲۲:۱۰    
رئیس جمهور کشورمان گفت: اینکه آمریکایی ها قطعنامه ای را علیه فلسطین و غزه به شورای امنیت ببرند و فقط و فقط خودشان به آن رأی مثبت بدهند، یک موفقیت بزرگ برای ملت فلسطین و مسلمانان است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۲۱:۳۲    
رئیس جمهور کشورمان گفت: اینکه آمریکایی ها قطعنامه ای را علیه فلسطین و غزه به شورای امنیت ببرند و فقط و فقط خودشان به آن رأی مثبت بدهند، یک موفقیت بزرگ برای ملت فلسطین و مسلمانان است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۲۱:۰۹    
سازمان انرژی اتمی مطالبی را که از قول صالحی، رئیس سازمان انرژی اتمی ایران منتشر شده بود تکذیب کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۲۱:۰۱    
نماینده شاهرود و میامی در مجلس، بابیان اینکه 90 درصد موانع تولید در کشور متعلق به سه حوزه بانک، مالیات و بیمه هستند، گفت: خودتحریمی بزرگ ترین آفت اقتصاد است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۲۰:۵۱    
وزیر راه از برنامه ریزی برای اجرای ترمینال 2.5 میلیارد یورویی ایرانشهر از طریق نظام مالی بین المللی خبر داد و گفت: ترمینال سلام به همین زودی ها افتتاح می شود.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۲۰:۳۶    
نماینده مردم اسلام آباد غرب و دالاهو در مجلس شورای اسلامی گفت: بازگشت به رهنمودهای امام خمینی(ره) می تواند راهکار حل مشکلات فعلی کشور باشد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۲۰:۱۳    
رییس کل بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران حق بیمه تولیدی در سال 1396 را 335 هزار و 900 میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: پارسال شرکت های بیمه حدود 211 و 200 هزار میلیارد ریال خسارت پرداخت کردند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۲۰:۰۱    
رئیس جمهوری ترکیه هشدار داد: آمریکا به تعهد خود در ارسال جنگنده های اف-35 پایبند بماند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۱۹:۳۶    
رئیس مرکز اطلاع رسانی وزارت کشور گفت: عزل فرماندار کازرون در کار نبوده است و استانداری فارس درصدد ارتقای جایگاه شغلی فرماندار سابق این شهرستان است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۱۹:۲۸    
حمید ابوطالبی، مشاور رئیس جمهوری با تاکید بر نیاز به وحدت گفت: سیاست نه شرقی- نه غربی ، راهبردی گران سنگ برای وحدت حول محور سیاست خارجی مستقل در جهان است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۱۹:۲۲    
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی تاسیس یا ایجاد شعبه بانک خارجی در مناطق آزاد اقتصادی را مثبت ارزیابی کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۱۹:۱۱    
بعیدی نژاد، سفیر ایران در لندن با اشاره به نشست دیشب شورای امنیت سازمان ملل درباره غزه نوشت: دیشب شورای امنیت نمایش خیره کننده ای از انزوای آمریکا بود.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۱۹:۰۸    
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس از عدم عرضه محصولات ایران خودرو به بازار انتقاد شدید و تصریح کرد: متأسفانه تولیدکنندگان به هیچ عنوان به شعار سال عمل نمی کنند و با احتکار محصولات خود منتظر افزایش قیمت ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۱۹:۰۷    
نماینده مردم مهاباد در مجلس شورای اسلامی گفت:احتکار خودرو با هدف افزایش قیمت خودرو غیرقابل قبول است بنابراین خودروسازان به جای احتکار تلاش کنند، هزینه های اضافی تولید را کاهش دهند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۱۹:۰۴    
رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گفت: برخی با مطرح کردن درخواست برگشت بهروز وثوقی به ایران به دنبال بازگشت سینمای ایران به سینمای فاسد دوره پهلوی هستند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۱۹:۰۱    
جنبش فتح از موضع آمریکا در وتوی قطعنامه حمایت از ملت فلسطین به شدت انتقاد کرد و آنرا ننگ آور، غیراخلاقی، متناقض با قانون و اجماع بین المللی و جانبداری از رژیم صهیونیستی دانست.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۱۸:۵۹    
محمد هاشمی رفسنجانی معتقد است: برخی از توقعات از حوزه توانایی روحانی خارج است و دربرخی موارد دولت توانایی دارد، اما امکانات برای محقق شدن انتظارها فراهم نیست ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۱۸:۴۶    
خادمی گفت: توانمندسازی جامعه پیمانکاران موجب پیشرفت صنعت راهسازی کشور می شود.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۱۸:۴۴    
نماینده مردم لنجان در مجلس از دولت خواست در روابط با امارات تجدید نظر کند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۱۸:۴۲    
عضو فراکسیون ورزش در مجلس دلایل لغو بازی های دوستانه تیم ملی کشورمان در آستانه رقابت های جام جهانی 2018 روسیه را تشریح کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۱۸:۳۷    
شهردار تهران می گوید: اینکه گفته می شود شهردار تهران برای برخی انتصاب ها تحت فشار است، اخبار شبکه های اجتماعی است و فشار و یا سفارش خاصی برای انتصاب ها در شهرداری تهران نیست.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۱۸:۲۲    
رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: پیشنهادات ولایتی درباره برجام "ریزبینانه" بود.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۱۸:۲۱    
عضو کمیسیون عمران مجلس، از تعهد شرکت ای تی آر به تحویل 2 هواپیمای دیگر به ایران خبر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۱۸:۱۶    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه زنجیره استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی پیمان امام با امت بود، گفت: در حالت تعادل این کلمات ساختار و شاکله ارتباط امام و مردم را تشکیل داده است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۱۸:۱۲    
جعفرزاده گفت: روز 14 خرداد فرودگاه های استان تهران از ساعت 16 تا 21 بر روی پرواز های باری و مسافری در این بازه زمانی تعطیل است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۱۸:۰۸    
عضو کمیسیون بهداشت مجلس احتمال ابتلای کادر بیمارستان ها به ایدز و هپاتیت را به دلیل برخورد سختگیرانه وزارت بهداشت برای اجرای پروتکل استاندارد پیشگیری امری محال دانست.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۱۸:۰۱    
با تصویب هیأت وزیران قانون بخشودگی جرائم بیمه ای کارفرمایان خوش حساب توسط واحد های اجرایی سازمان تأمین اجتماعی در سراسر کشور در حال اجراست.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۱۷:۵۲    
عضو هیئت رئیسه جمنا گفت: امام خمینی (ره) همواره تأکید داشتند که گفت وگو با آمریکا هیچ نتیجه ای ندارد، چرا که آنها درصدد گرفتن امتیاز از جمهوری اسلامی ایران هستند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۱۷:۴۵    
عضو کمیسیون اصل نود در مجلس شورای اسلامی گفت: پرونده سعید طوسی در کمیسیون اصل نود مورد بررسی قرار گرفت اما یکی از پرونده های او محرمانه بود.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۱۷:۳۵    
عضو هیأت رئیسه کمیسیون قضایی مجلس، با تاکید بر اینکه تعیین مجازات برای زنان دارای فرزند باید با نگاه ویژه تری صورت بگیرد از حبس الکترونیکی به عنوان بهترین روش به منظور جایگزین حبس برای آنها یاد کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۱۷:۳۲    
عضو ناظر مجلس در شورای عالی میراث فرهنگی با اشاره به اینکه 5 اداره کل معاونت گردشگری کشور با سرپرست اداره می شود، گفت: برای رونق صنعت گردشگری باید مدیران معاونت گردشگری هر چه سریعتر ساماندهی شوند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۱۷:۳۱    
نایب رئیس فراکسیون مستقلین درباره چرایی اقدامات تندروها در مجلس، گفت: یک گروهی از بیرون مجلس به تندروهای داخل مجلس پیام می دهند و آنها هم امیدوار شده اند که تا پایان سال رئیس جمهور را استیضاح و ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۱۷:۲۷    
هیات عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام صبح امروز به ریاست محسن رضایی تشکیل جلسه داد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۱۷:۲۷    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تاکید کرد: تنوع قومیتی در استان البرز یک فرصت به شمار می رود، زیرا اقلیم های مختلف در ایجاد آثار هنری تاثیر زیادی خواهند داشت.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۱۷:۲۴    
مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی معتقد بود: بی نام خمینی همه ما بی صلاحیتیم، چه شورای نگهبان تایید کند یا نکند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۱۷:۱۵    
عضو فراکسیون ولایی مجلس گفت: یکی از نگرانی ها در خصوص الحاق ایران به کنوانسیون مبارزه با تامین مالی تروریسم، انحصار در تعریف تروریسم است؛ یعنی تروریسم را باید طبق تعریف این کنوانسیون بشناسیم.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۱۷:۱۳    
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس، گفت: از دوران قبل از برجام و اعمال تحریم ها تجربه خوبی داریم، در صنعت فولاد به شرایطی رسیده ایم که می توانیم اکثر تجهیزات آن را در داخل کشور تولید کنیم.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۱۷:۰۹    
عضو شورای شهر تهران و رئیس کمیته منابع انسانی این شورا بر لزوم تعدیل نیرو در شهرداری تأکید می کند، با این حال می گوید: ما نسبت به نیروهای آزاد شده مسئولیت اخلاقی و اجتماعی داریم ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۱۷:۰۴    
وزیر امور خارجه سوریه تمامی ادعا های رژیم صهیونیستی درباره پایگاه های ثابت نظامی ایران در خاک سوریه را دروغ خواند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۱۶:۴۴    
نماینده مردم جیرفت در مجلس گفت: اظهارات امام جمعه جیرفت درباره جمعی از کشاورزان از طریق دادگاه ویژه روحانیت پیگیری می شود.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۱۶:۳۵    
صادق زیباکلام معتقد است ممکن است پورمحمدی جامعه روحانیت مبارز را به روحانی و ناطق نوری و کلاً آن بخش از روحانیت که ظرف یکی دو دهه گذشته مورد بی مهری این تشکل قرار گرفتند، نزدیک تر کند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۱۶:۲۷    
رئیس جمهور در پیامی با تبریک برگزاری یازدهمین کنگره جهانی زرتشتیان، جهان امروز را بیش از گذشته نیازمند آموزه های اخلاقی از جمله آموزه های زرتشت دانست.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۱۶:۱۶    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی برجام را یک قرارداد مهم و پایبندی به آن را پایبندی به قوانین بین المللی دانست و گفت: نقض برجام ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۱۶:۱۳    
فرمانده قرارگاه شهید فهمیده گفت: برای برگزاری مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) شرایط امنیتی مناسبی برقرار است، به نحوی که اشراف اطلاعاتی و امنیتی خوبی از مرزها تا تهران داریم.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۱۶:۰۷    
عضو هیئت رییسه کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان اینکه ارتقاء سطح سواد قرآنی دانش اموزان نیازمند بازنگری جدی در سطح نظام اموزشی است،گفت: قرآن اصلی ترین محور اتحاد بین تمامی مسلمانان جهان است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۱۶:۰۴    
کارشناس مسائل بین الملل تصریح کرد: این سیاست در قالب رویکرد چماق و هویج است؛ آمریکا می خواهد اروپایی ها ذیل فشاری که آمریکا علیه ایران می آورد با ایران مذاکره کند و به این نوع سیاست دیپلماسی اجبار می ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۱۶:۰۴    
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی دلایل افزایش قیمت سکه را تشریح کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۱۶:۰۱    
عضو فراکسیون مستقلین ولایی مجلس گفت: افزایش اختیارات استانداران را مثبت ارزیابی می کنم و امیدوارم به حل مشکلات بروکراسی اداری منجر شود.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۱۵:۴۷    
فعال سیاسی اصلاح طلب با بیان اینکه امام خمینی تاکید بر استکبار ستیزی داشتند گفت: استکبارستیزی می تواند استقلال جامعه را تامین کند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۱۵:۳۹    
عضو کمیسیون برنامه، بودجه ومحاسبات مجلس شورای اسلامی تاکید دارد که باید با جذب بانک های خارجی در مناطق آزاد در برابر استبداد جهانی ایستاد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۱۵:۳۱    
نماینده مردم مریوان و سرو آباد در مجلس گفت: باید قانون انتخابات شوراها به گونه ای تنظیم شود که افراد با حداقل 5 سال سابقه اجرائی محرز بتوانند در انتخابات شوراها حضور یابند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۱۵:۲۴    
ستاد مرکزی بزرگداشت حضرت امام خمینی(س) اهم برنامه های روزهای 14 خرداد ماه و همچنین لیالی قدر حرم مطهر امام خمینی(س) را اعلام کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۱۵:۱۶    
نماینده مردم آمل در مجلس گفت: منابع آبی استان برای ساکنین دائمی پاسخگو است اما وقتی در روزهای تعطیل به یکباره 2 میلیون نفر به جمعیت منطقه اضافه می شود، به شدت مشکل پیدا می کنیم.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۱۵:۱۱    
بخش قاطعی از ایرانی ها به شیوه اصلاحات تدریجی و بدون خشونت گرایش دارند. آنچه در دی ماه به آن استناد می شود، اینکه چند ده نفر در تظاهرات چند صد نفری شعاری را برای نفی اصلاح طلبی و اصولگرایی داده اند ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۱۵:۰۸    
نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو با تاکید بر گرامیداشت یاد و خاطره ی امام خمینی(ره) و همچنین حرکت در خط ایشان، گفت: حضرت امام(ره) فردی خودساخته بودند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۱۵:۰۲    
خانواده ارتباطات کشور با حضور در حسینیه جماران با آرمان های امام راحل تجدید میثاق کردند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۱۵:۰۱    
نماینده مردم رامیان و آزادشهر در مجلس اعتقاد دارد اروپا به دنبال خنثی سازی تحریم های فرامرزی ایالات متحده خصوصا تحریم های مرتبط با ایران نسبت به شرکت های این قاره است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۱۱:۲۱    
معاون امور حقوقی ریاست جمهوری گفت: آمریکا با خروج از برجام دیگر نمی تواند حتی از اهرم شورای امنیت بر علیه ایران استفاده کند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۱۱:۱۱    
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: سیاست ها در فضای مجازی باید به گونه ای باشد که مجبور به فیلتر و نصب فیلترشکن نباشیم.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۱۱:۰۸    
رییس کارگروه دام و طیور و آبزیان کمیسیون کشاورزی مجلس، گفت: مجلس بر روی صید ترال فانوس ماهیان در خلیج فارس نظارت کامل دارد و کارشناسان و مراکز نظارتی کارگروه گزارش ارائه شده توسط سازمان شیلات در این ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۱۱:۰۲    
سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس اعتقاد دارد اجرای مقررات مسدودکننده اروپا در برابر تحریم های آمریکا علیه ایران در واقع پیام اقتصادی و مقابله گرانه قاره سبز به واشنگتن است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۱۰:۴۴    
نایب رئیس کمیسیون برنامه، بودجه ومحاسبات مجلس تاکید دارد که دولت نتوانسته نقدینگی را کانالیزه کند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۱۰:۳۳    
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس معتقد است کشورهای اروپایی انتظار یکجانبه گرایی ترامپ در حوزه اقتصادی را نداشتند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۱۰:۳۱    
عضو هیات رئیسه کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: در شرایط کنونی دستگاه های متولی حمایت از کودکان از جمله سازمان بهزیستی باید روند بررسی لایحه حمایت از کودکان و نوجوانان را پیگیری کنند تا به نتیجه برسد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۱۰:۲۱    
صفحه نخست روزنامه های صبح کشور، با کیفیت بالا، مناسب برای دانلود و مطالعه.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۱۰:۱۹    
نماینده آشوریان در مجلس شورای اسلامی در نامه ای به حضرت آیت الله خامنه ای سالروز رحلت بنیان گذار انقلاب اسلامی را تسلیت گفت
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۱۰:۱۱    
عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس، با تاکید بر اینکه الحاق ایران به کنوانسیون مبارزه با تامین مالی تروریسم فایده و ثمره ای ندارد، گفت: راهکار حل مشکلات حذف دلار از چرخه مبادلات ایران است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۱۰:۰۸    
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی راهکار تحقق درآمدهای مالیاتی را تشریح کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۱۰:۰۶    
نماینده مردم سراوان در مجلس با بیان اینکه عدم ساماندهی مرزی فرصت های اقتصادی را تبدیل به تهدید در سراوان کرد،گفت: بهبود وضعیت منابع آبی سیستان و بلوچستان با مهار آب های مرزی عملیاتی می شود.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۱۰:۰۱    
عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس با بیان اینکه دولت مجلس را در حوزه قرارداد با شرکت های اروپایی محرم نمی داند ...
  • ۱