جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۲۳:۰۳Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای خانه ملت 31 اردیبهشت 1397 - icana.ir

خانه ملت 29 اسفند 1393 خانه ملت 1 دی 1394 خانه ملت 30 اسفند 1395 خانه ملت 29 اسفند 1396 خانه ملت 26 فروردین 1397 خانه ملت 31 خرداد 1397 خانه ملت 31 تیر 1397 خانه ملت 31 مرداد 1397 خانه ملت 31 شهریور 1397 خانه ملت 30 مهر 1397 خانه ملت 30 آبان 1397 خانه ملت 30 آذر 1397 خانه ملت 30 دی 1397 خانه ملت 30 بهمن 1397 خانه ملت 29 اسفند 1397 خانه ملت 2 اردیبهشت 1397 خانه ملت 3 اردیبهشت 1397 خانه ملت 4 اردیبهشت 1397 خانه ملت 5 اردیبهشت 1397 خانه ملت 6 اردیبهشت 1397 خانه ملت 7 اردیبهشت 1397 خانه ملت 8 اردیبهشت 1397 خانه ملت 9 اردیبهشت 1397 خانه ملت 10 اردیبهشت 1397 خانه ملت 11 اردیبهشت 1397 خانه ملت 12 اردیبهشت 1397 خانه ملت 13 اردیبهشت 1397 خانه ملت 14 اردیبهشت 1397 خانه ملت 15 اردیبهشت 1397 خانه ملت 16 اردیبهشت 1397 خانه ملت 17 اردیبهشت 1397 خانه ملت 18 اردیبهشت 1397 خانه ملت 19 اردیبهشت 1397 خانه ملت 20 اردیبهشت 1397 خانه ملت 21 اردیبهشت 1397 خانه ملت 22 اردیبهشت 1397 خانه ملت 23 اردیبهشت 1397 خانه ملت 24 اردیبهشت 1397 خانه ملت 25 اردیبهشت 1397 خانه ملت 26 اردیبهشت 1397 خانه ملت 27 اردیبهشت 1397 خانه ملت 28 اردیبهشت 1397 خانه ملت 29 اردیبهشت 1397 خانه ملت 30 اردیبهشت 1397 خانه ملت 31 اردیبهشت 1397 
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۴:۴۶    
رئیس سازمان ملی استاندارد ایران در هم اندیشی حمایت از کالای ایرانی و در جمع تولیدکنندگان برجسته کشور گفت: سازمان ملی استاندارد در سال حمایت از کالای ایرانی حامی و مشاور تولیدکنندگان خواهد بود.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۴:۳۲    
وزیر بهداشت کشورمان که برای شرکت در هفتاد و یکمین مجمع جهانی سازمان جهانی بهداشت به ژنو سفر کرده است ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۲:۱۰    
دبیر ستاد حقوق بشر کشورمان در برنامه جهان آرا گفت: موانعی مانع طرح موضوعی مسایل مربوط به برجام شده است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۱:۴۴    
رئیس شبکه هپاتیت کشور درباره کمبود داروی بیماران مبتلا به هپاتیت B می گوید: خسته شدیم از بس به مسئولان سازمان غذا و دارو گفتیم و جواب شنیدیم که به زودی مشکل حل می شود ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۱:۳۸    
معاون سیاسی وزارت کشور دولت اصلاحات بابیان اینکه بعضی از استانداران اقتدار لازم را ندارند، اظهار کرد ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۰۶:۵۴    
ایالات متحده آمریکا از دولت عربستان به خاطر حمایت از تصمیم ترامپ برای خروج از برجام و مقابله با تهدیدهای ایران تشکر کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۰۵:۵۴    
رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی (حماس) در گفت وگوی تلفنی با شیخ الازهر از موضع ثابت مصر در حمایت از مسأله فلسطین و ارسال کمک های بشردوستانه برای ساکنان نوار غزه تقدیر و تشکر کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۰۴:۵۴    
آلکسی آرباتوف س خنان وزیر خارجه آمریکا درباره ایران را بیانگر جهل و تاریک اندیشی کاخ سفید و دستگاه سیاست خارجی آمریکا دانست.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۰۳:۵۴    
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا می گوید که در سخنان پامپئو نشانه ای دیده نمی شود که خروج از برجام چگونه می تواند ما را در مقابل شیوه اعمال نفوذ ایران در موقعیت بهتری قرار می دهد .
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۰۲:۵۴    
نماینده ویژه دبیر کل سازمان ملل در امور عراق با حضور در دفتر جریان حکمت ملی با سید عمار حکیم دیدار و گفت وگو کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۰۱:۵۴    
ساعاتی پس از عنوان به اصطلاح راهبرد جدید ضد ایرانی از سوی وزیر خارجه آمریکا، پنتاگون اعلام کرد که در حال بررسی واکنش های بالقوه در قبال رفتار منطقه ای تهران است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۰۰:۵۴    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی از دیگر کشورها خواست از سیاست های ضدایرانی دولت آمریکا حمایت کنند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۰۰:۲۴    
هیأتی از رهبران حماس قرار است به زودی برای پیگیری پرونده آشتی ملی و محاصره نوار غزه راهی قاهره شود.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۲۳:۵۵    
وزیر صنعت، معدن و تجارت به پرداخت معوقات حقوق و دستمزد کارگران شرکت هپکوی اراک تاکید کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۲۳:۲۶    
سفیر جمهوری اسلامی ایران در لندن در واکنش به اظهارات ضد ایرانی وزیر امور خارجه آمریکا تأکید کرد که ایران مقابل سیاست های جدید ترامپ متحد و یکپارچه است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۲۳:۱۰    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: می گویند ترامپ می خواهد پلیس اقتصادی دنیا شود که ما اجازه این کار را نمی دهیم.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۲۳:۰۰    
وزیر امور خارجه تاکید کرد: دیپلماسی امریکا گرفتار توهمات و سیاست های شکست خورده است که از اهداف خاص فاسد نشات گرفته است و در نتیجه نتایج بد گذشته را تکرار می کند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۲۲:۵۴    
وزیر خارجه امارات مدعی شد: تهران در هفته های آتی به این نتیجه خواهد رسید که باید یک توافق جدید با محدودیت های جدید ترسیم شود که برنامه هسته ای و برنامه موشکی و اقدامات ایران در منطقه را نیز شامل شود.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۲۲:۵۱    
رییس فراکسیون مدیریت شهری و روستایی مجلس گفت: دولت به شهرداری ها درتامین منابع پایدار کمک کند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۲۲:۴۹    
وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: سیاست ما سرکوب نرخ ارز و تثبیت آن نیست بلکه سعی می کنیم نظام مدیریت شده ارز را اجرا کنیم.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۲۲:۴۴    
وزارت خارجه کشورمان در بیانیه ای تاکید کرد: سخنان پمپئو یک بار دیگر فقر اطلاعاتی، ضعف بینشی، عقب ماندگی تحلیلی و سردرگمی روندهای تصمیم سازی و تصمیم گیری در آمریکا را به نمایش گذاشت.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۲۲:۲۴    
رئیس هیات موسس و هیات امنای دانشگاه آزاد در صفحه اینستاگرام خود نوشت: این دانشگاه ظرفیت رشد و توسعه آموزش در سطوح مختلف را دارا است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۲۱:۵۴    
موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی گفت: بی توجهی به تولید واکسن فلج اطفال تزریقی کشور را با چالش مواجه می کند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۲۱:۳۶    
پاسخ وزارت امور خارجه ایران، به اظهارات امروز وزیر امور خارجه آمریکا تا ساعاتی دیگر منتشر می شود.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۲۱:۱۱    
فرمانده مرزبانی ناجا در بازدید از بازارچه مرزی میلک ضمن بررسی مشکلات و موانع کار بازارچه مرزی از نزدیک با مسئولان دیدار و دستورات لازم برای تسهیل در خدمات رسانی به مرزنشینان را صادر کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۲۰:۵۷    
رئیس جمهور گفت: دنیای امروز نمی پذیرد آمریکا برای جهان تصمیم بگیرد؛ کشورها استقلال دارند و دنیا این منطق را نمی پذیرد آقایی که تا دیروز در مرکز جاسوسی بوده الان به عنوان وزیر خارجه آمریکا معرفی شده.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۲۰:۵۴    
عضو شورای شهر تهران با اشاره به بازگرداندن مصوبه شورای شهر درخصوص افزایش کرایه تاکسی و اتوبوس از سوی فرمانداری گفت: در جلسه دیروز ایرادات وارده رفع و نرخ ها اصلاح شد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۲۰:۴۰    
دبیر ستاد آزادسازی خرمشهر گفت: هماهنگی های لازم برای اجرای 130 تا 140 برنامه به مناسبت فتح خرمشهر در این شهرستان انجام شده است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۲۰:۲۳    
رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در نوار غزه روابط این جنبش با ایران و حزب الله را بی نهایت قوی و عالی توصیف کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۲۰:۱۱    
استاندار تهران خطاب به مدیرکل منابع طبیعی این استان گفت: طبق مصوبه شورای برنامه ریزی استان تهران می بایست، زمین احداث پایانه کشاورزی شمیرانات تا پایان 31 اردیبهشت ماه تحویل شود.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۹:۵۶    
سرپرست پتروشیمی بندرامام گفت: حادثه آتش سوزی در کوره واحد وینیل کلراید منومر شرکت کیمیا بندرامام با کمترین خسارت ممکن تحت کنترل نیروهای امدادی قرار گرفت.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۹:۳۴    
شش وزیر و دو نفر از نمایندگان مجلس عضو کمیته تعیین مصادیق محتوای مجرمانه با ارسال نامه ای برای دادستان کل کشور خواستار طرح موضوع رفع فیلتر توئیتر در این کار گروه شدند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۹:۲۴    
رئیس مرکز سنجش وزارت آموزش و پرورش با اشاره به جزئیات برگزاری امتحانات نهایی از تأمین کامل امنیت این امتحانات خبر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۹:۱۶    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تاکید کرد:760 هزار خانوار یعنی حدود 30 درصد به خانوارهای تحت پوشش نهادهای حمایتی اضافه می شوند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۹:۰۶    
طباطبایی از فعالیت سه مرکز انتقال خون تا ساعت 24 در ماه رمضان خبر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۸:۵۹    
رئیس کل گمرک ایران گفت: دستگاه های ارائه دهنده آمار 15 میلیارد دلاری قاچاق از مبادی رسمی، باید پاسخگو باشند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۸:۵۵    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهارات رقیب خارجی آمریکا را تکرار آرزوهای آمریکا در زمان ریاست جمهوری بوش دانست و گفت ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۸:۵۴    
معاون امور مجلس و توسعه منطقه ای سازمان برنامه و بودجه کشور از اجرای طرح آمایش سرزمین خبر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۸:۵۴    
عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه نباید اقدامات و اهداف اقتصادی کشور را به مشخص شدن نتایج مذاکرات با سه کشور اروپایی محدود کرد ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۸:۵۱    
وزیر آموزش و پرورش از تشکیل کارگروهی به منظور ترسیم نقشه راه آموزش های قرآنی در مدارس خبر داد و گفت: تصمیمات این کارگروه از سال تحصیلی 97-98 در حوزه قرآن در مدارس کشور اجرایی خواهد شد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۸:۴۹    
مدیرکل زندان های استان تهران گفت: بازداشتگاه کهریزک تعطیل شده است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۸:۴۹    
ستاد اقتصاد مقاومتی به ریاست معاون اول رییس جمهور با موضوع بررسی کاهش فقر مطلق تشکیل جلسه داد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۸:۴۱    
وزیر خارجه آمریکا در سخنانی در اندیشکده هریتج با موضوع پس از توافق: راهبرد جدید ایران اعلام کرد: سیاست ما تغییر نظام در ایران نیست.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۸:۴۰    
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: توافقنامه برجام تنها قرارداد امضا شده سیاسی در تاریخ اتحادیه اروپاست و امیدواریم اروپا با پایبندی به آن از حیثیت خودش دفاع کند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۸:۳۵    
نمایندگان عضو فراکسیون قرآن و عترت مجلس طی نشستی با وزیر آموزش و پرورش ضمن انتقاد شدید از وضعیت روخوانی و روانخوانی قرآن کریم توسط دانش آموزان، خواستار تشکیل کارگروهی برای اصلاح این امر در مدارس شدند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۸:۳۳    
مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی با صدور اطلاعیه ای اظهارات منتسب به شمخانی در جلسه غیرعلنی دیروز مجلس را رد و اعلام کرد هیچگونه تصمیمی مبنی بر پیوستن ایران به FATF اتخاذ ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۸:۳۰    
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان با صدور پیامی، انتخاب مجدد نیکلاس مادورو به عنوان رئیس جمهور، در انتخابات این کشور را تبریک گفت.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۸:۲۶    
نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس با تأکید بر اینکه دولتی ها دیگر خودشان هم خجالت می کشند بگویند مشکلات اقتصادی حاصل رفتار دولت قبل است، گفت: اعتماد مجدد به اروپایی ها از چاله به چاه افتادن است ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۸:۲۴    
رئیس کمیته مطالعات جمعیتی دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: نرخ رشد جمعیت کشور کاهشی است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۸:۱۳    
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس، از بازدید هیئت دو نفره کمیسیون متبوعش از مجموعه های خودروسازی، خطوط تولید و انبارهای خودروسازی ها خبر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۸:۱۱    
رئیس جمهور کشورمان در پیامی جان باختن جمعی از مردم کوبا در سانحه سقوط هواپیمای مسافربری را به دولت و ملت این کشور تسلیت گفت.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۸:۱۰    
سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس عدم آغاز به کار شورای عالی مهارت به ریاست جهانگیری را تعلل در اجرای قانون دانست و از ارسال نامه انتقادی کمیسیون متبوعش به معاون اول رئیس جمهور خبر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۸:۰۸    
کالا هایی که به صورت ورود موقت به کشور وارد می شوند، مشمول ضوابط ثبت سفارش نخواهند شد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۸:۰۲    
عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس با تأکید بر اینکه اعتماد دوباره به اروپایی ها ساده اندیشی و خیانت است، گفت: طبق مصوبه شورایعالی امنیت ملی، در صورت نقض برجام توسط هر یک از طرف های 1+5 ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۷:۵۸    
عضو فراکسیون امید مجلس، تاکید کرد: هیات ایرانی در جریان مذاکرات برجامی باید بر لزوم صدور بیانیه رسمی بانک مرکزی اروپا ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۷:۵۴    
سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس طرح جدید وزارت آموزش و پرورش برای استفاده از فارغ التحصیلان رشته های مورد نیاز آموزش و پرورش را خلاف برنامه ششم توسعه دانست و گفت ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۷:۵۴    
عضو هیئت رئیسه فراکسیون جوانان مجلس درباره چرایی چرا مقاومت در برابر ممنوعیت بکارگیری بازنشستگان در دستگاه های دولتی توضیح داد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۷:۴۵    
عضو کمیته تحقیق و تفحص از مدیران دوتابعیتی گفت: طبق گزارش های وزارتخانه های مختلف ما مدیر دوتابعیتی داریم.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۷:۴۴    
رئیس سازمان نظام مهندسی کشور گفت: متأسفانه دولت تنها به پرداخت تسهیلات مسکن تکیه کرده و همین موضوع زمینه ساز افزایش قیمت مسکن شده است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۷:۴۱    
سمینار نهایی سازی پیش نویس سند راهبردی پدافند غیرعامل حوزه فضایی کشور با حضور سردار جلالی و جمعی از معاونان سازمان پدافند غیرعامل و خبرگان این حوزه در محل پژوهشگاه فضایی ایران برگزار شد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۷:۴۰    
عضو کارگروه مصادیق مجرمانه اینترنتی ضمن ابراز بی اطلاعی از اختلالات اخیر اینترنت، گفت: این اختلال ممکن است فنی و مخابراتی باشد و عمدی نباشد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۷:۳۵    
عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی مجلس، یادآور شد: دبیر شورای عالی امنیت ملی و وزیر امور خارجه تاکید دارند که تصمیمی جهت الحاق به FATF نداریم.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۷:۳۳    
عضو فراکسیون مستقلین ولایی مجلس با اشاره به وجود نیروهای جوان تحصیلکرده که به رغم داشتن تخصص لازم، فاقد شغل هستند، تصریح کرد: همین امر باعث شده ناامیدی سطح وسیعی از جامعه را در بر گرفته است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۷:۲۵    
یکی از مراجع تقلید شیعیان گفت: در غرب بیان می شود که شرط آزادی آن است که مزاحم دیگران نباشد که این شرط در عالم واقع مشکلات زیادی را با خود دارد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۷:۲۱    
عضو کمیسیون عمران مجلس، با بیان اینکه بخش کوچکی از قیمت مسکن به مصالح ساختمانی مربوط است، گفت: قیمت بالای زمین، هزینه های اداری، ارزش افزوده و حاشیه سود سرمایه گذار عامل گرانی مسکن است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۷:۱۸    
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر کشور گفت: در حال حاضر حدود 200 کیلومتر از محدوده مرزهای استان سیستان و بلوچستان با خلاء کنترل های مرزی مواجه است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۷:۱۱    
امام جمعه تهران با بیان اینکه حضور مقتدرانه جوانان توطئه دشمنان را خنثی می کند، گفت: اقتدار ایران حرف اول را در برجام می زند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۷:۰۹    
وزارت دفاع کره جنوبی علیرغم تهدید کره شمالی اعلام کرد: امکان توقف رزمایش مشترک با آمریکا وجود ندارد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۷:۰۲    
رئیس کمیسیون کشاورزی گفت: استفاده از برچسب روی محصولات تراریخته الزامی است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۶:۵۵    
یک عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: تغییرات و اصلاح اساسنامه جامعه روحانیت مبارز اینگونه نیست که تغییری در جایگاه آیت الله موحدی کرمانی ایجاد شود.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۶:۵۴    
فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) گفت: به دشمنان می گوییم که حواسشان به کارهایشان باشد و به مردم ما توهین نکنند، چراکه سربازان ایران از آنها نمی گذرند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۶:۴۴    
رئیس کمیته امنیت مجلس گفت: توطئه ها و تحریم های آمریکا و غرب را می توانیم با تکیه بر ظرفیت های داخلی نقش بر آب کنیم.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۶:۳۶    
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: ظاهرا رئیس جمهور در انتظار تعیین تکلیف لایحه تفکیک و ادغام وزارتخانه ها برای جابجایی وزراست.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۶:۳۶    
عضو فراکسیون امید مجلس گفت: ایران درباره ادامه برجام برای اروپا یک بازه زمانی و چند شاخص قرار داده تا راستی آزمایی آنها ثابت شود.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۶:۲۱    
جلسه هیأت تحقیق و تفحص از ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز عصر امروز دوشنبه 31 اردیبهشت 1397 در کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی برگزار شد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۶:۱۷    
عضو هیات رییسه فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: بازنشستگان علیرغم کارکرد پایین حقوق های بالا دریافت می کنند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۶:۱۶    
فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: اگر جنگی صورت گیرد نیروهای مسلح ایران با تمام توانمندی های خود طومار دشمن را در هم خواهند پیچید.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۶:۱۳    
عضو فراکسیون امید مجلس، با تاکید بر اینکه ایجاد تحول در سیستم اداری کشور با بکارگیری نیروهای متخصص جوان دارای انگیزه امکانپذیر است تصویب طرح اصلاح قانون ممنوعیت بکارگیری بازنشستگان در دستگاه های ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۶:۰۴    
رئیس قوه قضاییه باتاکید بر برخورد قاطع وقانونی سازمان تعزیرات حکومتی و دستگاه قضایی با افزایش نامتعارف قیمت کالاها ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۶:۰۲    
نایب رییس کمیسیون آموزش مجلس پیشنهاد داد که در دانشگاه ها در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری به اساتید اختیار عمل دهند تا در صورت صلاحدید آنان سنوات دانشجویی برای ارائه پایان نامه و تز افزایش یابد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۵:۵۹    
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس، گفت: جلسه روز گذشته کمیسیون صنایع و معادن با حضور خودروسازان، واردکنندگان و قطعه سازان به نتیجه نهایی نرسید و نمایندگان عضو کمیسیون هیچگونه تاییده مبنی بر افرایش قیمت ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۵:۵۳    
رئیس هیات تحقیق و تفحص مجلس شورای اسلامی از روند مبارزه با قاچاق کالا و ارز اقدامات این هیات را تشریح کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۵:۵۱    
روحانی با گفتمانی صریح و شفاف وارد عرصه انتخابات شد و همین گفتمان شفاف در کنار شعارها و وعده های انتخاباتی موجب شد تا روحانی با دیگر مورد استقبال رأی دهندگان قرار گرفته و با رأی 24 میلیونی بتواند ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۵:۵۰    
نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به موفقیت های سازمان اوقاف در احیاء و گسترش موقوفات و فعالیت های قرآنی بر تدوین برنامه ای جامع و نظام مندی برای جلوگیری از موازی کاری در زمینه ترویج ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۵:۴۹    
سخنگوی جامعه روحانیت مبارز از تغییر اساس نامه این تشکل سیاسی خبر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۵:۴۴    
عضو فراکسیون نمایندگان ولایی معتقد است چهار جریان العبادی، العامری، المالکی و حکیم باید بدون حضور صدر با یکدیگر ائتلاف کنند تا شاهد دولتی پایدار در عراق باشیم.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۵:۴۰    
فعال سیاسی اصلاح طلب درباره عملکرد دولت گفت: متغییرهایی هستند که بلافاصله بعد از برجام کاری کردند که برجام عملیاتی نشود ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۵:۳۹    
نایب رئیس هیات تحقیق و تفحص مجلس از نحوه واگذاری پالایشگاه کرمانشاه به بخش خصوصی، اقدامات این هیات را تشریح کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۵:۳۸    
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس می گوید اگرچه در جلسه کمیسیون متبوعش طرح تعیین تکلیف نیروهای حق التدیس مورد اصلاحاتی قرار گرفت؛ اما برخی اعضا مخالف مفاد آن بودند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۵:۳۶    
عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور مجلس گفت: زمانی که در قانون اعلام شده فرض تایید صلاحیت یک کاندیدا برای ریاست جمهوری ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۵:۳۵    
با اشاره به بد عهدی آمریکا و خروج این کشور از برجام گفت: با این اتفاق شرایط جدیدی پیش روی کشور قرار دارد که لازم است در این شرایط از دستگاه دیپلماسی به طور کامل حمایت شود تا دیپلمات های کشورمان ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۵:۳۵    
سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس، از حضور شریعتمداری در نشست سه شنبه آتی کمیسیون متبوعش خبر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۵:۳۵    
نماینده مردم نیشابور در مجلس با بیان اینکه کشاورزان نیشابوری از عدم پرداخت بهای زعفران توسط دولت گله مندهستند،گفت:عدم بسته بندی مناسب زعفران مانع جذب سود بهینه از صادرات زعفران خراسان رضوی است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۵:۳۴    
عضو کمیسیون آموزش مجلس با انتقاد از اتخاذ تصمیمات ناگهانی در آموزش و پرورش گفت: این امر خانواده ها و دانش آموزان را سر در گم کرده است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۵:۲۸    
نماینده مردم لنگرود در مجلس با بیان اینکه تغییر کاربری سه هزار هکتار از اراضی برنج گیلان و مازندران برای عدم توجیه اقتصادی تولید برای کشاورزان رقم خورد ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۵:۲۴    
عضو هیات رییسه فراکسیون امید با تاکید بر اینکه افزایش آسیب های اجتماعی برای جوانان و نوجوانان از جمله اثرات مخرب استفاده از فیلترشکن است، گفت: استفاده از فیلترشکن ضمن افزایش حس کنجکاوی در نوجوانان ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۵:۲۴    
نماینده مردم گلپایگان در مجلس با بیان اینکه نوسانات ارز نرخ ذرت را دو تا سه برابر گران کرده است،گفت:هزینه تولید با بازار فروش مطابت نداشته و مرغداران گلپایگانی را وارد مشکلات اقتصادی کرده است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۵:۱۸    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: هنر در این است که با دیپلماسی پیش رفته کرسی های خود را از دست ندهیم ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۵:۱۴    
عضو هیات رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس تاکید کرد:یکی از دلایل افزایش قیمت تمام شده تولید خودرو، حضور 11 هزار نیروی کار در خودروسازها است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۵:۱۰    
رئیس سازمان حج و زیارت گفت: در حال حاضر سازمان حج و زیارت هیچ برنامه ای برای از سرگیری دوباره حج عمره ندارد.
  • ۱