چهارشنبه ۱۹ اردیبهشتساعت ۰۵:۱۰May 2024 8
جستجوی پیشرفته

خبرهای خانه ملت 15 اردیبهشت 1397 - icana.ir

خانه ملت 29 اسفند 1393 خانه ملت 1 دی 1394 خانه ملت 30 اسفند 1395 خانه ملت 29 اسفند 1396 خانه ملت 26 فروردین 1397 خانه ملت 31 خرداد 1397 خانه ملت 31 تیر 1397 خانه ملت 31 مرداد 1397 خانه ملت 31 شهریور 1397 خانه ملت 30 مهر 1397 خانه ملت 30 آبان 1397 خانه ملت 30 آذر 1397 خانه ملت 30 دی 1397 خانه ملت 30 بهمن 1397 خانه ملت 29 اسفند 1397 خانه ملت 2 اردیبهشت 1397 خانه ملت 3 اردیبهشت 1397 خانه ملت 4 اردیبهشت 1397 خانه ملت 5 اردیبهشت 1397 خانه ملت 6 اردیبهشت 1397 خانه ملت 7 اردیبهشت 1397 خانه ملت 8 اردیبهشت 1397 خانه ملت 9 اردیبهشت 1397 خانه ملت 10 اردیبهشت 1397 خانه ملت 11 اردیبهشت 1397 خانه ملت 12 اردیبهشت 1397 خانه ملت 13 اردیبهشت 1397 خانه ملت 14 اردیبهشت 1397 خانه ملت 15 اردیبهشت 1397 خانه ملت 16 اردیبهشت 1397 خانه ملت 17 اردیبهشت 1397 خانه ملت 18 اردیبهشت 1397 خانه ملت 19 اردیبهشت 1397 خانه ملت 20 اردیبهشت 1397 خانه ملت 21 اردیبهشت 1397 خانه ملت 22 اردیبهشت 1397 خانه ملت 23 اردیبهشت 1397 خانه ملت 24 اردیبهشت 1397 خانه ملت 25 اردیبهشت 1397 خانه ملت 26 اردیبهشت 1397 خانه ملت 27 اردیبهشت 1397 خانه ملت 28 اردیبهشت 1397 خانه ملت 29 اردیبهشت 1397 خانه ملت 30 اردیبهشت 1397 خانه ملت 31 اردیبهشت 1397 
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۱۶ - ۲۰:۵۵    
کارگروه کشاورزی و منابع طبیعی صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران به تازگی حمایت از 10 طرح از پژوهشگران کشور در این حوزه را تصویب کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۱۶ - ۱۷:۵۰    
مرجع تقلید شیعیان گفت: در آموزش و پرورش هنوز هم گاهی افراد نفوذی پیدا می شوند، البته جامعه معلمان جامعه ای مورد احترام است اما به ما خبر می رسد در برخی مراکز سند 2030 در حال اجراست.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۱۶ - ۱۵:۴۷    
شورای نگهبان پا در مسیر تعریف رجل سیاسی گذاشته، واژه ای که نزدیک به چهل سال است بر سر آن اختلاف وجود دارد و هنوز با وجود تعریف شورای نگهبان سایه ابهامات از سر آن کم نشده است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۱۶ - ۱۵:۴۱    
نشست کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با موضوع بررسی مشکلات درمانی استان تهران برگزار شد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۱۶ - ۱۰:۱۱    
نشست فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی صبح امروز یکشنبه 16 اردیبهشت 1397 با حضور حجت الاسلام غلامحسین محسنی اژه ای، سخنگوی قوه قضائیه برگزار شد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۱۶ - ۰۸:۰۱    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی طی روزهای آتی برای دیدار با رئیس جمهوری روسیه به مسکو می رود.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۱۶ - ۰۵:۵۵    
آیت الله محقق داماد گفت: برای حل مشکل محیط زیست باید از اهرم دین بهره ببریم چراکه این بحران، اخلاقی است و فقط با استفاده از دین می توان با آن مقابله کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۱۶ - ۰۴:۵۵    
رئیس سازمان ثبت احوال: 40 میلیون کارت ملی هوشمند سه سال گذشته در کشور صادر شد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۱۶ - ۰۳:۵۵    
معاون آبخیزداری، مراتع و امور بیابان سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور از اجرای طرح بیابانزدایی در حاشیه دریاچه ارومیه خبر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۱۶ - ۰۳:۲۱    
شاهرخ شهنازی دبیر کل کمیته ملی المپیک، گفت: فهرست کاروان اعزامی به بازی های آسیایی در حال نهایی شدن است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۱۶ - ۰۱:۵۵    
رئیس هیئت مدیره صندوق شکوفایی و نوآوری گفت: طبق آمارهای موجود 75 درصد بیکاران کشور را فارغ التحصیلان دانشگاه ها تشکیل می دهند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۱۶ - ۰۰:۵۵    
دبیر شورای عالی بیمه سلامت از تصویب تعرفه های پزشکی سال 97 خبر داد و گفت: در چهار بخش دولتی، عمومی غیردولتی، خصوصی و خیریه، تعرفه های پزشکی با رشد 5 درصدی همراه است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۲۳:۵۶    
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور از پوشش و اجرای برنامه های آسیب های اجتماعی در استان های مختلف کشور خبر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۲۳:۴۷    
نماینده مردم شهرستان های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی توجه به امر آموزش را ضروری دانست و گفت: اولین شاخصه توسعه هر جامعه ای آموزش و پرورش است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۲۳:۴۶    
سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: بهره مندی صحیح از صنعت پویانمایی آسیب های اجتماعی را کاهش می دهد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۲۳:۳۵    
نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی گفت: بزرگترین سرمایه هر کشور نیروی انسانی آن است که بخش اعظمی از آن را جوانان تشکیل می دهند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۲۳:۲۸    
نماینده مردم کاشمر در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت تدبیر و امید خدمات بسیار در روستاها ارائه کرده که اعضای شوراهای اسلامی و دهیاران باید اقدامات انجام شده را اطلاع رسانی کنند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۲۳:۲۰    
رئیس جریان حکمت ملی عراق با جمعی از جوانان برگزیده و نخبه بغداد دیدار کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۲۳:۱۲    
نماینده مردم اهر و هریس در مجلس بابیان اینکه بزرگراه اهر-تبریز 62 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، گفت: امیدواریم 38 درصد باقی مانده از بزرگراه اهر -هریس-تبریز امسال به سرانجام برسد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۲۳:۱۱    
دبیرخانه فدراسیون بورس های اروپا-آسیایی (فیاس)* اعلام کرد: بورس تهران از نظر عملکرد معاملاتی در سال 2016 با معاملاتی به ارزش 20 میلیارد یورو در جایگاه نخست قرار گرفت.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۲۳:۰۴    
نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس بر لزوم شناسایی و حمایت از بازی ها و ورزش های بومی محلی منحصر به فرد در این استان تاکید کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۲۲:۵۵    
مشاور رئیس جمهور تاکید کرد: بشر با جنگ بیشترین آسیب را به طبیعت زده است. دین باید بزرگ ترین نقش را در همزیستی مسالمت آمیز ایفاء کند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۲۲:۴۴    
نماینده رییس جمهور روسیه با وزیر امور اقتصادی و دارایی کشورمان دیدار و در زمینه همکاری های مشترک اقتصادی گفتگو کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۲۲:۳۸    
نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس گفت: تخصیص سرانه بیمه سرمازدگی استان تا کنون صفر بوده است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۲۲:۳۵    
وزیر نیرو با بیان اینکه هر کالا و خدمات باید قیمت خود را داشته باشد، گفت: در صورتی که ارزان بودن یک کالا منجر به مصرف بی رویه آن شود، خود مردم بعداً هزینه آن پرداخت می کنند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۲۲:۲۷    
نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی گفت: تقویت حوزه سلامت با اجتماعی شدن آن و جلب مشارکت عمومی امکان پذیر بوده است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۲۲:۲۶    
رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی گفت: در شرایطی که فضای کسب و کار بشدت نزول کرده باید دولت برای حمایت جدی و رونق تولید وارد صحنه شود.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۲۲:۱۵    
وزیر راه و شهرسازی گفت: ساخت بناهای بی هویت در یک دهه گذشته در شهرها بسیار ما را رنج داده است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۲۲:۰۳    
معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست اظهار کرد: طبق بررسی ها و مطالعات انجام شده، نگاه تمام ادیان به طبیعت، احترام و ستایش بوده است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۲۱:۵۵    
با بهره برداری از سکوی 14A، برداشت گاز ترش از نخستین سکوی طرح توسعه فاز 14 پارس جنوبی آغاز شد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۲۱:۳۰    
سخنگوی فراکسیون حقوق شهروندی مجلس گفت: قوه مجریه باید تدبیری بیندیشد که حقوق شهروندی تضییع نشود.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۲۱:۰۶    
رئیس سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی گفت: فعال سازی معادن فاقد مشکل زیست محیطی در اولویت قرار گیرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۲۰:۵۵    
قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: فرار مالیاتی در کشور بیش از 2 برابر وصول آن بوده است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۲۰:۴۲    
مدیرعامل پالایشگاه تهران از امضای تفاهمنامه همکاری با شرکت های ژاپنی برای بهبود کمی و کیفی بنزین تولیدی و کاهش استفاده از نفت کوره خبر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۲۰:۳۹    
عضو مجمع تشخیص مصحلت نظام گفت: اگر درک صحیح از جنگ اقتصادی علیه خود نداشته باشیم در آینده موفق نخواهیم شد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۲۰:۳۵    
فرمانده حفاظت سپاه گفت: پس از شکل گیری حفاظت شخصیت ها، خاصی رخ نداده و با مراقبت های جدی که انجام شده، کمترین حادثه تروریستی برای شخصیت ها را داشتیم.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۲۰:۳۰    
معاون امداد و نجات هلال احمر استان تهران از وقوع سیل در برخی از روستاهای فیروزکوه و دماوند خبر داد و گفت: امدادگران هلال احمر به حالت آماده باش درآمده و در منطقه حضور دارند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۲۰:۲۹    
نماینده مردم تفرش، فراهان و آشتیان در مجلس گفت: باتوجه به درنظر گرفتن 100هزار میلیارد ریال برای انتشار اسناد خزانه توسط دولت در سال جاری، فرصت مطلوبی برای اجرای پروژه ها فراهم شده است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۲۰:۱۸    
رئیس کمیته تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان گفت: گزارش 5 هزار صفحه ای اختلاس از صندوق ذخیره فرهنگیان برای صدور رای نهایی به قوه قضائیه ارسال شد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۲۰:۱۰    
رئیس فرهنگستان زبان و ادب فارسی با بیان اینکه حتی یک سال پیش نیامده که در نمایشگاه کتاب تهران شرکت نکند، گفت: حتی پیش از انقلاب هم به دلیل علاقه شخصی خود به نمایشگاه کتاب می رفتم.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۲۰:۰۱    
رییس سازمان برنامه و بودجه گفت: مناطق آزاد سالیانه پذیرای 13 میلیون گردشگرند و 22 میلیارد دلار در بازار صادراتی کشور سهم دارند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۲۰:۰۱    
وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: کشور ما در چند ماهه سال 2018 بیش از 10 برابر متوسط افزایش تولید زنجیره فولاد جهان، افزایش تولید در حوزه فولاد داشته است .
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۲۰:۰۱    
استاندار تهران در جلسه شورای اداری این استان بر لزوم صرفه جویی در مصرف آب تاکید کرد و گفت: مصرف آب در تهران 2 برابر دیگر استان ها است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۲۰:۰۱    
فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ گفت: تسهیل و تسریع امور مردم نوعی از امر به معروف است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۲۰:۰۱    
جلسه شورای عالی اداری به ریاست معاون اول رییس جمهور برگزار شد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۲۰:۰۱    
رئیس فراکسیون کارگری مجلس گفت: ایجاد ظرفیت برای ثبت نام مجدد سهام عدالت از اختیارات مجلس نیست، چرا که این طرح پیش از این به وزارت اقتصاد و شورای مربوطه تفویض شده است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۲۰:۰۱    
وزیر نفت جمهوری اسلامی ایران و دبیرکل مجمع کشورهای صادرکننده گاز (جی .یی. سی. اف) در تهران دیدار و آخرین تحولات بازار جهانی را بررسی کردند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۲۰:۰۱    
رئیس اداره مسائل عدم اشاعه و کنترل تسلیحات وزارت امور خارجه روسیه گفت : بیش از 120 کشور عضو پیمان منع اشاعه سلاح های هسته ای(ان.پی.تی) از بیانیه روسیه و چین در دفاع از برجام حمایت کردند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۲۰:۰۱    
معاون اجتماعی و سخنگوی ناجا، بررسی عملکرد یکساله، تبیین و اعلام اولویت برنامه های امسال و هدف از برگزاری نشست فصلی فرماندهان ناجا را تشریح کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۲۰:۰۱    
علاءالدین بروجردی معتقد است که فیلتر تلگرام بر اساس یک عزم ملی بوده و دولت نباید بر اساس قیاس های غلطی که صورت می گیرد در این زمینه عقب نشینی کند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۸:۵۲    
عضو پیشین مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: با خروج آمریکا از برجام اتفاق خاصی نمی افتد و وحدت و انسجام مردم ایران در برابر فشارها بیشتر خواهد شد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۸:۵۰    
سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، مسئول دفع زباله های عفونی را مراکز درمانی دانست و گفت: شهرداری به عنوان واسطه شرکت هایی را برای کمک به دفع زباله ها معرفی کند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۸:۴۷    
عضو شورای عالی فضای مجازی اظهار داشت: اگر محرمانه نداریم، بهتر است متن توافقات دولت با تلگرام برای اطلاع عموم منتشر شود.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۸:۴۰    
استاد حوزه و دانشگاه گفت: اگر ظرفیت های ما روی هم انباشت شود، بهتر از این است که فقط ظرفیت یک جناح در کشور باشد. پنج انگشت بهتر از یک انگشت است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۸:۳۶    
دبیر شورای عالی امنیت ملی با تبیین ابعاد جنگ ادراکی که برای قرار دادن گزاره جعلی تسلیم- جنگ در برابر افکار عمومی دنبال می شود، گفت: امکان شکل گیری هیچگونه جنگی علیه ایران متصور نیست.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۸:۳۵    
نماینده مردم شیراز در مجلس با تبریک 25 اردیبهشت به عنوان "روز شیراز" معتقد است می بایست فرهنگ پذیرایی از توریست در کشور به وجود آید.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۸:۳۵    
عضو کمیسیون بودجه مجلس،معتقد است که رییس دولت باید تکلیف خود را بانک مرکزی مشخص کند و خانه تکانی در این حوزه صورت گیرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۸:۳۰    
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس، معتقد است: مذاکره آمریکا با رهبران کره شمالی و جنوبی بهانه ای برای نگاه داشت برجام در حالت خوف و رجاء است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۸:۲۴    
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه آمریکا از اول هم بنای اجرای برجام را نداشت ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۸:۲۰    
نماینده مردم تهران در مجلس گفت: اشخاص باید بتوانند نظر خودرا در خصوص حجاب آزادانه بیان کنند اما نباید به طور خودسرانه مقابل قانون بایستند. درواقع مخالفت و اظهار نظر، با بی قانونی در عمل متفاوت است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۸:۲۰    
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با انتقاد از اینکه جلسات ساماندهی کودکان کار خروجی مناسبی نداشته است نسبت به فعالیت کودکان در مراکز جمع آوری پسماند و تهدید سلامت آنها هشدار داد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۸:۱۵    
سخنگوی کمیسیون مشترک بررسی طرح تشکیل وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی از بررسی گزارش کمیسیون متبوعش در این باره در صحن علنی مجلس خبر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۸:۱۴    
رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح از حضور 2000 سرباز تحصیلکرده در شرکت های دانش بنیان در سال جاری بمنظور مهارت آموزی خبر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۸:۱۳    
نماینده اسبق ایران در بریتانیا تاکید کرد: جامعه جهانی به شدت با بازنگری در برجام مخالف است و کنگره نیز توپ را به زمین کاخ سفید انداخته است و در صورتی که ترامپ بخواهد از برجام خارج شود تنهاتر هم خواهد ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۸:۰۸    
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس معتقد است خروج آمریکا از برجام اگرچه فشار اقتصادی را افزایش می دهد اما نباید اراده ما را در هم بشکند و حتی می توانیم بیش از پیش در حوزه صنعت هسته ای پیشرفت کنیم.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۸:۰۵    
رییس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی از واردات غیر قانونی 34 هزار خودرو به کشور خبر داده است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۷:۵۸    
چهارمین جلسه رسیدگی به اتهامات عوامل گروهک تروریستی داعش در حمله به مجلس شورای اسلامی و حرم مطهر امام راحل در شعبه 15 دادگاه انقلاب اسلامی به ریاست قاضی صلواتی برگزار شد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۷:۵۶    
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از برگزاری جلساتی در مجلس برای تقویت شبکه های ایرانی خبر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۷:۵۳    
عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی مجلس، گفت: تمام ارکان حاکمیت به نظر واحد رسیدند و معتقدند ایران به تعهدات خود پایبند بوده لذا طرف مقابل باید کوتاه بیاید.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۷:۴۸    
عضو هیئت رئیسه مجلس از بررسی مصوبه دولت درباره افزایش حقوق ها در نشست هیئت رئیسه پارلمان خبر داد و گفت: این نشست فردا برگزار می شود.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۷:۴۷    
نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی علت 2 میلیون تومان شدن سکه را تشریح کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۷:۴۳    
نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس آخرین جزئیات مناطق زلزله زده استان کهگیلویه و بویراحمد را تشریح کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۷:۳۷    
رییس ستاد انتفاضه و قدس با تاکید بر اینکه با ورود نسل سوم و چهارم فلسطینیان به میدان مبارزه، خون تازه ای در رگ های مبارزه ضدصهیونیستی جریان یافته است ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۷:۳۶    
عضو هیات رئیسه کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس، معتقد است: ترامپ به دنبال به تعویق انداختن زمان خروج از برجام است لذا ایران باید با اجماع داخلی سیاست واحد در مقابل آمریکا اتخاذ کند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۷:۳۳    
نماینده مردم آستارا در مجلس با تاکید بر ضرورت مبارزه با قاچاق کالا در کشور گفت: عده ای بدون اینکه به آثار مخرب قاچاق کالا بر اقتصاد توجه داشته باشند به دنبال خرید پست های مدیریتی در گمرک برای کسب ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۷:۲۷    
نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به آثار باستانی، تمدن تاریخی و منابع طبیعی کشور گفت: سالانه پنج هزار نفر گردشگر به کشورمان سفر می کنند که این آمار نسبت به ظرفیت های موجود ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۷:۲۰    
وزیر اسبق دفاع با بیان اینکه آمریکا در خصوص برجام دچار سرگشتگی استراتژیک شده است، گفت: آمریکایی ها می دانند که خروج از برجام بیش از آنکه به ایران ضربه بزند، آمریکا را با مشکل مواجه می کند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۷:۱۳    
نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه از بدو انعقاد قرارداد بین المللی برجام جمهوری اسلامی به تمام تعهداتش در خصوص این توافق پایبند بوده است ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۶:۳۷    
نائب رئیس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این که علی رغم وجود مسائل مختلف، تنها راه نجات کشور حضور فعال دانشگاهیان در جامعه است ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۶:۳۲    
ترکیب اعضای هیئت رییسه فراکسیون تولید و اشتغال در اجلاسیه دوم دوره دهم مجلس شورای اسلامی مشخص شد و کاتب رییس این فراکسیون ماند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۶:۲۸    
سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس معتقد است خروج آمریکا از برجام و به تبع آن خروج ایران از این توافقنامه، به ضرر جمهوری اسلامی نخواهد بود چرا که وابستگی به کشوری نداریم.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۶:۱۰    
نایب رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس، گفت: برجام توافقی چند جانبه است که در صورت نقض یک طرفه به هم می خورد با و به لحاظ حقوق بین الملل امکان تمدید موقت آن وجود ندارد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۶:۱۰    
غلامعلی حداد عادل گفت: استفاده از عقل کاملا یک امر دینی محسوب می شود و آیت الله جوادی آملی دخالت عقل در تشریع شریعت را از جمهور علما فراتر می برند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۶:۰۶    
کنگره بین المللی توسعه و تعالی علوم بر پایه عقلانیت وحیانی (با تکیه بر اندیشه های علامه جوادی آملی) با پیام آیت الله جوادی آملی در محل تالار علامه امینی دانشگاه تهران، آغاز به کار کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۶:۰۴    
رئیس فراکسیون تولید و اشتغال مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: دولت قانون بهبود مستمر فضای کسب و کار را کنار نگذاشته است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۵:۴۷    
عضو کمیسیون آموزش مجلس با اشاره به سفر اعضای کمیسیون متبوعش به فنلاند عنوان کرد: دنیا بسیار عقب تر از ایران به این نظریه که دانش آموزان باید در مدارس درس زندگی ببیند ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۵:۲۶    
وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: تولید فولاد کشور در سه ماهه اول سال 2018، 47 درصد افزایش داشته است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۵:۲۳    
هیات وزیران آیین نامه اجرایی بند (ب) از تبصره (12) ماده واحده قانون بودجه سال 1397 کل کشور را تصویب کرد که طبق آن دستگاههای اجرایی قادر خواهند بود برای بازخرید کارکنان مازاد خود و همچنین بازنشستگی ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۵:۱۴    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام بر اتخاذ راهکار مناسب درصورت خروج ترامپ از برجام تاکید کرد و گفت: ایران می تواند سناریوی خروج از ان پی تی را به عنوان یکی از اقدامات واکنشی مقابل آمریکا دنبال کند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۵:۱۰    
رییس هیات ایرانی بررسی سانحه سانچی گفت: خطای انسانی و کنترل نامناسب دو کشتی کریستال و سانچی، علت تصادف فله بر چینی با نفتکش ایرانی در آب های چین شناخته شد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۵:۱۰    
معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: در حال حاضر 1.5 میلیون نفر ایرانی ناقل ویروس هپاتیت B و 350 هزار نفر ناقل ویروس هپاتیت C هستند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۵:۰۸    
نماینده مردم سنندج در مجلس، با انتقاد از بی توجهی مسئولان نسبت به ساماندهی کوله بران از وزارت کشور خواست تا متولی خاص برای رسیدگی به این موضوع مشخص کند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۵:۰۸    
عضو هیئت رییسه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان اینکه فعالیت برخی موسسات آموزشی غیرمجاز امنیت علمی کشور را به خطر می اندازد ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۵:۰۲    
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: وزرا پس از دریافت رای اعتماد ملزم به ساماندهی تخلفات و مشکلات موجود در وزارتخانه خود هستند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۵:۰۲    
نماینده مردم ارومیه در مجلس اعلام کرد عملکرد روزنامه همشهری محور سوالش از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی است که در صحن علنی مجلس بررسی خواهد شد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۵:۰۱    
عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: برابر قانون اساسی مردم می توانند از طریق نمایندگان خود بدون پیرایه و در چارچوب مشخص از وزرا و حتی رئیس جمهور سوال کنند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۴:۵۹    
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در رابطه با انتشار خبری مبنی بر خودسرانه بودن افزیش قیمت خودرو گفت: قیمت گذاری خودرو وظیفه شورای رقابت نیست.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۴:۵۹    
سفیر پیشین ایران در عمان تاکید کرد: ایران در توافق هسته ای زیربار باج خواهی و امتیازدهی به آمریکا نمی رود و با قدرت از منافع ملی و حقوق قانونی خود دفاع می کند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۴:۵۴    
عضو کمیسیون بهداشت مجلس، با تاکیدبراینکه دولت باید درجهت رفع دغدغه مسائل مالی از رادیولوژیست ها حمایت کند بر ضرورت توجه به این بخش به دلیل تاثیربسزایی که بر روند تشخیص و درمان بیماری ها دارند تاکید ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۴:۴۰    
نماینده مردم ورامین درمجلس با بیان اینکه دشت ورامین توانایی تامین گوشت مصرفی تهران را دارد، گفت: واردات گوشت زیبنده کشور نیست.
  • ۱