دوشنبه ۲۴ اردیبهشتساعت ۱۱:۴۷May 2024 13
جستجوی پیشرفته

خبرهای خانه ملت 11 اردیبهشت 1397 - icana.ir

خانه ملت 29 اسفند 1393 خانه ملت 1 دی 1394 خانه ملت 30 اسفند 1395 خانه ملت 29 اسفند 1396 خانه ملت 26 فروردین 1397 خانه ملت 31 خرداد 1397 خانه ملت 31 تیر 1397 خانه ملت 31 مرداد 1397 خانه ملت 31 شهریور 1397 خانه ملت 30 مهر 1397 خانه ملت 30 آبان 1397 خانه ملت 30 آذر 1397 خانه ملت 30 دی 1397 خانه ملت 30 بهمن 1397 خانه ملت 29 اسفند 1397 خانه ملت 2 اردیبهشت 1397 خانه ملت 3 اردیبهشت 1397 خانه ملت 4 اردیبهشت 1397 خانه ملت 5 اردیبهشت 1397 خانه ملت 6 اردیبهشت 1397 خانه ملت 7 اردیبهشت 1397 خانه ملت 8 اردیبهشت 1397 خانه ملت 9 اردیبهشت 1397 خانه ملت 10 اردیبهشت 1397 خانه ملت 11 اردیبهشت 1397 خانه ملت 12 اردیبهشت 1397 خانه ملت 13 اردیبهشت 1397 خانه ملت 14 اردیبهشت 1397 خانه ملت 15 اردیبهشت 1397 خانه ملت 16 اردیبهشت 1397 خانه ملت 17 اردیبهشت 1397 خانه ملت 18 اردیبهشت 1397 خانه ملت 19 اردیبهشت 1397 خانه ملت 20 اردیبهشت 1397 خانه ملت 21 اردیبهشت 1397 خانه ملت 22 اردیبهشت 1397 خانه ملت 23 اردیبهشت 1397 خانه ملت 24 اردیبهشت 1397 خانه ملت 25 اردیبهشت 1397 خانه ملت 26 اردیبهشت 1397 خانه ملت 27 اردیبهشت 1397 خانه ملت 28 اردیبهشت 1397 خانه ملت 29 اردیبهشت 1397 خانه ملت 30 اردیبهشت 1397 خانه ملت 31 اردیبهشت 1397 
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۱۳ - ۰۴:۰۰    
شاخص قیمت نهاده های ساختمان های مسکونی شهر تهران در سال گذشته نسبت به سال 95 از رشد 12.3 درصدی حکایت دارد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۱۲ - ۲۲:۲۶    
سفیر تاجیکستان در جمهوری اسلامی ایران گفت: در 28 سال گذشته و پس از فروپاشی شوروی دو کشور روابط خود را توسعه داده اند که بیش از 160 سند همکاری منعقد شده است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۱۲ - ۱۸:۱۳    
اعتبارات اسنادی با نرخ مبادله ای قبل از 21 فروردین 97 که کالاهای مربوط به آنها از گمرکات ترخیص شده و سررسید پرداخت آنها بعد از این تاریخ است مشمول استفاده از یارانه شد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۱۲ - ۱۲:۵۵    
معاون وزیر بهداشت، گفت: بر اساس برآوردهای سازمان بهداشت جهانی پیش بینی می شود در منطقه مدیترانه شرقی(امرو)، ایران و عربستان تا سال 2020 می توانند به مرحله حذف مالاریا برسند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۱۲ - ۱۱:۵۶    
نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی گفت: حمایت از کالای ایرانی شاهراه حل مشکلات است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۱۲ - ۱۰:۵۵    
روابط عمومی شورای نگهبان در پیامی سالروز میلاد پربرکت حضرت بقیه الله الاعظم(عج) را به آحاد ملت به خصوص سربازان گمنان امام زمان(عج) تبریک گفت.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۱۲ - ۱۰:۳۵    
مدیر مرکز اسناد مجلس با اشاره به برخی شیطنت ها برای تغییر نام خلیج فارس، گفت: جامعه پژوهشگران، می دانند که آنقدر مدرک و سند در آرشیوهای داخلی و خارجی وجود دارد که بابت نام خلیج فارس هیچ دغدغه ای نیست.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۱۲ - ۰۹:۱۸    
وزیر صنعت کشورمان برای شرکت در کنفرانس دو روزه توسعه روابط اقتصادی جمهوری اسلامی ایران و اقلیم کردستان امروز به عراق سفر می کند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۱۲ - ۰۷:۵۵    
دادگاهی در آمریکا با ادعای واهی دخالت در حادثه 11 سپتامبر، ایران را به 6 میلیارد دلار غرامت محکوم کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۱۲ - ۰۲:۵۵    
جنبش حزب الله لبنان ادعاهای مراکش مبنی بر حمایت و آموزش جبهه پولیساریو توسط حزب الله را کاملا تکذیب کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۱۲ - ۰۰:۴۰    
نماینده مردم خواف و رشتخوار در مجلس شورای اسلامی از اعضای شوراهای اسلامی خواست با تلاش برای افزایش رضایت مردم در رفع مشکلات اقتصادی، معیشتی و ایجاد اشتغال جوانان پیشگام باشند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۱۲ - ۰۰:۰۸    
حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رییس جمهور، 2 قانون مصوب مجلس شورای اسلامی را برای اجرا به سازمان برنامه و بودجه کشور و وزارت دادگستری ابلاغ کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۱۲ - ۰۰:۰۱    
رئیس کمیسیون فرش و صنایع دستی مجلس شورای اسلامی گفت: تبدیل سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به وزارتخانه، ظرفیت های جذب بیش از پیش گردشگران را افزایش می دهد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۲۳:۵۶    
دبیرکل مجمع جهانی بیداری اسلامی به مناسبت شهادت رئیس شورای عالی سیاسی انصارالله یمن پیام تبریک و تسلیت صادر کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۲۳:۲۵    
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: تخلفات مکرر ترامپ در مورد قرارداد هسته ای جمهوری اسلامی (برجام) نشان دهنده غیر قابل اعتماد بودن آمریکا در صحنه بین المللی است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۲۳:۱۵    
وزیر نفت از گازرسانی به حدود یک میلیون و 400 هزار خانوار روستایی و بیش از 3 میلیون و 160 هزار خانوار شهری در سال های 92 تا پایان 96 خبر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۲۳:۱۰    
نماینده مردم پلدختر در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: مردم بزرگ ترین پشتوانه و پشتیبان نظام هستند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۲۳:۱۰    
رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) از مشارکت سپاه و کمیته امداد در ساخت 10 هزار واحد مسکونی در روستاها و مناطق محروم برای مددجویان کمیته امداد خبر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۲۳:۱۰    
طهماسبی، از اختصاص یک هزار و 350 میلیارد تومان برای پرداخت 100 درصدی خسارت بیمه شدگان محصولات کشاورزی خبر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۲۳:۱۰    
مرکز پژوهش های مجلس در گزارشی وضعیت سازمان تامین اجتماعی و راهکارهای اصلاحات ضروری در این سازمان را بررسی، تدوین و منتشر کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۲۱:۵۵    
رئیس جمعیت هلال احمر از واریز کمک هزینه نقدی به حساب 30 هزار خانوار کرمانشاهی خبر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۲۱:۴۴    
نجفی گفت: برنامه تسلیحات هسته ای رژیم صهیونیستی و تأسیسات مخفیانه آن مانع اصلی تحقق ایده خاورمیانه عاری از سلاح های هسته ای است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۲۱:۴۰    
دبیر کل حزب الله لبنان در همایش انتخابات این حزب گفت در انتخابات و سایر موضوعات جایز نیست که به خاطر به دست آوردن کرسی نمایندگی، به تعصبات قومی و مذهبی دامن زد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۲۱:۲۵    
قائم مقام حزب اعتماد ملی گفت: باید از تمام نیروهای جوان و شایسته در یک بانک اطلاعاتی رزومه و اطلاعات داشته باشیم تا در موقع نیاز از آن نیرو استفاده کنیم.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۲۱:۰۹    
نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس گفت: طرح مدیریت جامع توسعه روستایی ازسوی مجلس در حال بررسی است و چنانچه تصویب و اجرایی شود در اداره امور روستاها اثرات مثبت فراوانی دارد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۲۱:۰۸    
مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل گفت: بدون تردید رمز اصلی پیروزی ملت شریف سوریه همین وحدت ملی است که میان اقوام و مذاهب این کشور برقرار است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۲۱:۰۸    
نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس، بابیان اینکه ذوب آهن اصفهان ملزم به تهیه 85درصد مایحتاج خود از داخل کشور است، گفت: این امر فرصت رقابت را به معادن داخل کشور می دهد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۲۰:۵۶    
نماینده مردم کنگاور، صحنه و هرسین در مجلس شورای اسلامی گفت: با اقداماتی که طی سال های اخیر توسط نیروی انتظامی انجام شده است، مردم رضایت خوبی از عملکرد این مجموعه دارند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۲۰:۵۵    
معصومه ابتکار گفت: برجام صرفا یک سند همکاری میان ایران و کشورهای غربی نیست بلکه سندی بین المللی برای استفاده صلح آمیز از انرژی هسته ای و تثبیت صلح در جهان است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۲۰:۳۶    
عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه گفت: استان کرمانشاه با برپایی اولین نمایشگاه حمایت از کالای ایرانی، خط شکن حمایت از کالای داخلی است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۲۰:۳۴    
نماینده مردم شرق گلستان در مجلس گفت: توسعه فضای آموزشی از اولویت های کشور است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۲۰:۲۵    
دبیر ستاد مرکزی اربعین حسینی از تصویب اکثر بندهای پیش نویس تفاهم نامه همکاری ایران و عراق برای برگزاری مراسم پیاده روی اربعین حسینی خبر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۲۰:۲۴    
دکتر علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی عصر امروز سه شنبه 11 اردیبهشت ماه 1397 با جمعی از اعضای اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان فرش دستبافت دیدار و گفت و گو کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۲۰:۱۳    
رئیس مجلس شورای اسلامی در دیدار با حجت الاسلام والمسلمین سعیدی تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س) بر لزوم ارائه خدمات مطلوب به زائران در شهر قم تاکید کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۲۰:۱۰    
دکتر علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی عصر امروز سه شنبه 11 اردیبهشت ماه 1397 در آئین افتتاح ساختمان جدید دانشکده دین و رسانه دانشگاه صدا و سیما حضور یافت.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۹:۵۴    
ظریف به اظهارات وزیر امور خارجه آمریکا در توییتر واکنش نشان داد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۹:۴۵    
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: تمرکز بر مسایل اجتماعی و تغییر رفتار جوامع محلی از نقاط قوت پروژه همکاری در احیای دریاچه ارومیه با الگوسازی مشارکت جوامع محلی است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۹:۳۵    
نماینده ولی فقیه درامورحج و زیارت از نیمه شعبان به عنوان عید بشریت نام برد و خواستار پیاده کردن شاخصه های حکومت حضرت ولی عصر در رفتارهای فردی و اجتماعی شد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۹:۲۵    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی در ادامه ادعاهای بی اساس خود درباره برنامه هسته ای کشورمان باز مدعی شد که ایران هیچ گاه قصد نداشته به تعهداتش در توافق هسته ای عمل کند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۹:۱۸    
علی اکبر ولایتی درباره اظهارات نتانیاهو گفت: وقتی ایران، عراق، لبنان، فلسطین و سوریه هر روز موفقیت به دست می آورند عملا به این کلمات سخیف متوسل می شوند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۹:۱۴    
نماینده مردم کنگاور، صحنه و هرسین در مجلس، گفت: با توجه به اختیاراتی که در استفاده از منابع استانی در اختیار استاندار وجود دارد ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۹:۰۶    
وزیر امور خارجه آینده جمهوری اسلامی ایران را بسیار روشن خواند و گفت: ممکن است فشارهایی به کشور وارد شود، اما تفاوتی که ما با دیگران داریم این است که قدرت و پیشرفت و توسعه ما مبتنی بر مردم و درونزاست.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۹:۰۵    
نایب رییس مجلس با تاکید بر اینکه باید راه و فکر شهید مطهری زنده بماند، گفت: امروز برای حل مشکلات زیاد کشور محتاج به ادامه تفکر و اندیشه شهید مطهری و وحدت و همدلی هستیم.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۸:۵۸    
عضو پیشین کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نمایش و اظهارات مسئولان سیاسی رژیم اشغالگر قدس بویژه نتانیاهو را دروغ و بلوف سیاسی دانست و گفت ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۸:۵۵    
سخنگوی سازمان انرژی اتمی گفت: افکار عمومی دنیا بی اساس بودن اتهامات علیه جمهوری اسلامی ایران را پذیرفته و بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی نتیجه ای از نمایش جدید خود علیه برجام نمی گیرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۸:۵۲    
معاون اقتصادی رئیس جمهور با تاکید بر اینکه ارز صادرکنندگان با نرخ بیش از 4200 تومانی خریداری ندارد، گفت: واردکنندگان ارز را بالاتر از این نرخ نمی خرند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۸:۴۹    
نماینده مردم بابل در مجلس با بیان اینکه وزارت اطلاعات نهادی انقلابی و مردمی است، گفت: این وزارتخانه نقش بسزایی در تعمیق خودباوری و تحکیم مبانی دینی و انقلابی جوانان دارد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۸:۴۱    
نشست دادستان تهران با مدیرمسؤولان روزنامه ها با حضور 18 نفر از مدیران مسؤول روزنامه ها و به ریاست جعفری دولت آبادی برگزار شد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۸:۴۰    
وزیر دفاع کشورمان گفت: به رژیم اشغالگر قدس و حامیان آن هشدار می دهم دست از دسیسه و رفتارهای خطرناک بردارند چرا که پاسخ ایران غافلگیرکننده و پشیمان کننده خواهد بود.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۸:۳۴    
رئیس مجلس شورای اسلامی در آیین افتتاح ساختمان جدید دانشکده دین و رسانه دانشگاه صداوسیما، برخی آثار همچون کتاب "کمی دیرتر" سید مهدی شجاعی و اثری از دکتر یثربی درباره شیخ اشراق را ستود.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۸:۲۱    
وزیر ارتباطات با بیان اینکه علم و دانش لازمه اعلام نظر در مسائل تخصصی است و با تایید این نکته که تلگرام و پاول دوروف، به تعهدات خود عمل نکرده و حامی تروریسم در دنیا است ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۸:۱۳    
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان اینکه نتانیاهو به عنوان یک کذاب در سطح بین المللی معرفی شده است گفت ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۸:۰۲    
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس تعمق جوانان در مسئله آخرالزمان را نیازمند بیدار شدن سینما و رسانه ملی از خواب خرگوشی دانست و گفت: هالیوود با درک اهمیت این موضوع همچنان یکتازه این عرصه است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۷:۵۶    
حجت الاسلام والمسلمین بهرامی گفت: نیمه شعبان رستاخیز انتظار فرج است و به یُمن مولود مبارک این روز است که امید به رستگاری در انسان زنده است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۷:۵۳    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: اظهارات نتانیاهو با در نظر گرفتن اینکه آمانو تاکنون یازده بار صلح آمیز بودن برنامه هسته ای ایران را تأیید کرده، مضحک است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۷:۵۰    
فرمانده سابق نیروی قدس سپاه نمایش نخست وزیر رژیم صهیونیستی را مضحک خواند و گفت: صهیونیست ها بسیار نگران تغییر معادلات به ضرر خودشان هستند و با اظهارات بی پایه و اساس فرار رو به جلو می کنند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۷:۴۷    
آژانس بین المللی انرژی اتمی با صدور بیانیه ای تصریح کرد: ایران هیچ فعالیتی مرتبط با ساخت چاشنی های انفجاری هسته ای بعد از سال 2009 نداشته است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۷:۴۶    
رئیس کمیسیون عمران مجلس، از تلاش برای مصوب کردن قانونی برای الزام به بیمه ساختمان در مجلس خبر داد و گفت ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۷:۴۴    
نماینده مردم قائمشهر در مجلس ضمن رد شایعه تبانی تیم نساجی برابر راه آهن تهران، خواستار حمایت مسئولان وزارت ورزش و استانی به منظور تجهیز ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر شد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۷:۴۲    
سخنگوی کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رونق بازارهای داخلی در گرو حمایت های جدی مسئولان از تولیدکنندگان است ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۷:۲۷    
عضو فراکسیون ولایی مجلس با اشاره به اینکه اگر قانون اساسی محور امور باشد شاهد وحدت در بین مسئولان خواهیم بود، گفت: مسئولان حواسشان باشد رسانه ها به کارزار تنش آفرینی در کشور تبدیل نشود.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۷:۲۲    
عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: نتانیاهو در خلال سخنرانی های خود چند عدد سی دی نشان می دهد که ما هم می توانیم چند عدد سی دی به مردم جهان نشان دهیم ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۷:۱۹    
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران ضمن محکوم کردن هرگونه اهانت به ساحت خانواده های شهدا و ایثارگران تأکید کرد: هر اهانتی به این عزیزان، که ولی نعمتان جامعه اسلامی هستند را پیگیری می کنیم.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۷:۱۰    
نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دشمنان به قدرت و توان دفاعی کشورمان واقف هستند و از این رو اقتصاد ما را هدف گرفته اند، گفت: حمایت از کالای ایرانی حمایت از اقتدار ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۷:۰۸    
رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی عصر امروز 11 اردیبهشت ماه 1397 با معاون هماهنگ کننده و فرمانده قرارگاه محرومیت زدایی سپاه و رئیس بنیاد مسکن دیدار و گفت و گو کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۶:۵۷    
دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا گفت: عوامل قدرت ملی ما نسبت به عوامل قدرت ملی عربستان برتری دارد و عربستان ظرفیت ایجاد تهدید علیه ایران ندارد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۶:۳۵    
معاون تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی می گوید: بحران برخی تعاونی های اعتبار و موسسات مالی و اعتباری غیر مجاز نباید سبب غفلت از ظرفیت های بالای تعاونی ها در حوزه بانکی شود.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۶:۳۴    
مشاور رئیس مجلس گفت: به جز عده ای اراذل که در سرزمین حجاز هستند، هیچکس در دنیا به اظهارات مضحک نخست وزیر رژیم صهیونیستی توجهی نمی کند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۵:۴۱    
دکتر علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی امروز 11 اردیبهشت ماه 1397 در کمیته برنامه ریزی شهرستان قم حضور یافت.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۵:۴۱    
دکتر علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی امروز 11 اردیبهشت ماه 1397 در مراسم آغاز عملیات اجرایی ساخت بیمارستان فوق تخصصی قلب قم حضور یافت.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۵:۱۹    
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی درباره شهردار تهران گفت: تهران نیاز به یک شهردار دارد نه یک سیاست مدار، شهردار تهرانی باید کسی باشد که موانع توسعه را از میان بردارد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۵:۱۹    
رییس مرکز پژوهش های مجلس طی پیامی روز معلم را به تمامی معلمان کشور تبریک گفت.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۵:۱۴    
رییس مرکز پژوهش های مجلس طی پیامی روز کارگر را تبریک گفت.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۴:۵۱    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام خبر تعلیق محمود احمدی نژاد از عضویت در مجمع را تکذیب کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۴:۴۱    
فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: اگر وزیری و مسئولی کارش را درست انجام نمی دهد عامل یأس و ناامیدی در دولت است، رئیس جمهور باید اقدام لازم را برای اصلاح این مسئله به عمل آورد و او را عزل کند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۴:۳۵    
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در واکنش به انتقادات تعدادی از دانشگاهیان به عزل و نصب روسای دانشگاه ها تاکید کرد: عزل و نصب از اختیارات وزیر است و میخواهم مدیریت دانشجویان به خوبی پیش برود.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۴:۲۸    
نماینده مردم اصفهان در مجلس گفت: باید مانند هر پروژه دیگر ظرفیت های کشور را برای پیام رسان های خارجی به مناقصه می گذاشتیم ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۴:۲۷    
مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل گفت: شاخصه ماندگاری اندیشه مقاومت که امروز به مولفه برجسته و قدرتمندی در معادلات منطقه و جهان اسلام تبدیل شده است را می توان از تاثیرات مهم و راهبردی انقلاب ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۴:۱۷    
وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اجرای فاز دوم طرح رتبه بندی معلمان از مهر ماه گفت: البته اجرای این طرح لزوما به معنای افزایش حقوق همه معلمان نیست و اینطور تداعی نشود حقوق همه معلمان به یکباره جهش ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۴:۰۷    
رئیس مجلس شورای اسلامی بر لزوم آبادانی تمامی روستاهای کشور تاکید کرد و گفت: با توجه به کمبود آب در کشور باید استفاده از سیستم های گلخانه ای در روستاها بیشتر مورد توجه قرار بگیرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۳:۰۷    
مسئول روابط عمومی کل سپاه با بیان اینکه ایجاد امنیت و رفاه برای مردم، وظیفه ذاتی سپاه است، گفت: سپاه نمی تواند نسبت به مشکلات مردم بی تفاوت باشد چرا که از جنس مردم است و با داشتن امنیت بر مشکلات فائق ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۳:۰۳    
سخنگوی وزارت امور خارجه با اشاره به اظهارات اخیر نخست وزیر رژیم صهیونیستی علیه برنامه هسته ای صلح آمیز کشورمان گفت این اقدامات دست و پا زدن های بی حاصل ورشکسته ای دروغ پرداز است که جز دغل کاری متاعی ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۲:۵۱    
عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس، گفت: آزاد کردن واردات برنج و اجازه وارد کردن آن صرف رعایت ضوابط سازمان استاندارد و وزارت بهداشت و درمان با شعار سال که حمایت از کالای ایرانی است ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۲:۴۹    
وزیر ارتباطات در پاسخ به شایعه استعفای خود گفت: اعلام نظرات کارشناسی لزوما به معنای استعفا نیست. چالشهای فیلترینگ را مستند و مستدل اعلام کرده ایم ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۲:۴۴    
رهبر معظم انقلاب اسلامی با پیشنهاد عفو یا تخفیف و تبدیل مجازات 715 نفر از محکومانِ محاکم عمومی و انقلاب، سازمان تعزیرات حکومتی و سازمان قضایی نیروهای مسلح موافقت کردند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۲:۴۴    
عضو فراکسیون ولایی مجلس با اشاره به اینکه اختلافات مسئولان صرفا موجب آسیب دیدن مردم می شود، گفت: اعتماد عمومی مردم با اختلاف بین مسئولان از بین می رود.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۲:۴۳    
عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس معتقد است که در صورت خروج احتمالی آمریکا از برجام باید متقابلا اقدامات لازم را انجام دهیم و از تمامی اهرم هایی که در این باره داریم استفاده کنیم.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۲:۱۸    
نماینده مردم بوشهر در مجلس با بیان اینکه لغو محدودیت صید میگو به ضرر صیادان است، گفت: اقتصاد صیادان سنتی با صید آبزیان،توسط کشتی های بزرگ به خطر افتاده است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۲:۱۷    
عضو هیأت رئیسه کمیسیون امنیت ملی مجلس درواکنش به ادعای نتانیاهو مبنی بر نظامی بودن فعالیت هسته ای ایران گفت ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۲:۱۳    
عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: طرح تحقیق و تفحص از شهرداری تهران به زودی کلید می خورد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۲:۱۳    
نماینده مردم رشت در مجلس بابیان اینکه بهبود اقتصاد برنجکاران گیلانی با ممنوعیت خرید برنج خارجی در مراکز دولتی امکان پذیر است است،گفت:کمبود اعتبار مشکل اساسی مرکز تحقیقات برنج است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۲:۱۰    
سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس با بیان اینکه استفاده از نیروهای بازنشسته و فرسوده به دولت ضرر زد گفت: دولت باید ضمن داشتن تجربه، چابک و جوان باشد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۲:۱۰    
نماینده مردم قائم شهر در مجلس گفت: تهران شهردار و مدیری می خواهد که برند ملی داشته باشد تا حساب ویژه ای در نظام مدیریتی و اجرایی کشور روی او باز کنند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۲:۱۰    
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: توانمندی امروز ایران بیش از زمان قبل برجام است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۲:۰۱    
عضو هیات رئیسه فراکسیون فرهنگیان مجلس نداشتن برنامه بلندمدت را اصلی ترین دلیل کمبود معلم در آموزش و پرورش دانست.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۱:۵۸    
نایب رئیس شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان گفت: اشکالی ندارد رئیس جمهور در مسیر کار به این نتیجه برسد که یک تغییر ذائقه دهد و یک نوسازی در بدنه مدیریت اجرایی ایجاد کند تا کارها با شتاب بیشتری پیش ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۱:۴۳    
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس، با بیان اینکه پروتکل درمانی برای معتادان استفاده کننده از مواد مخدر صنعتی وجود ندارد، گفت: بهزیستی بدون اختصاص منابع دردرمان معتادان موفق نخواهد بود.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۱:۴۱    
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه افزایش قیمت نفت به نفع ایران تمام می شود بیان داشت که قانون برای مازاد درآمد برنامه ریزی دارد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۱:۳۷    
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: حرکت سازندگی در کشور وظیفه عقلایی و ایده آل است و باید به سمت آن حرکت کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۱:۳۲    
عضو فراکسیون امید مجلس اعتقاد دارد همصدایی مسئولان و موضع گیری واحد در مواجه با مسائل ملی و فراملی امری ضروری است از این رو اگر مردم را صاحبان اصلی نظام می دانیم باید به آنها پاسخگو باشیم.
  • ۱