یکشنبه ۲۳ اردیبهشتساعت ۱۲:۰۷May 2024 12
جستجوی پیشرفته

خبرهای خانه ملت 22 اردیبهشت 1397 - icana.ir

خانه ملت 29 اسفند 1393 خانه ملت 1 دی 1394 خانه ملت 30 اسفند 1395 خانه ملت 29 اسفند 1396 خانه ملت 26 فروردین 1397 خانه ملت 31 خرداد 1397 خانه ملت 31 تیر 1397 خانه ملت 31 مرداد 1397 خانه ملت 31 شهریور 1397 خانه ملت 30 مهر 1397 خانه ملت 30 آبان 1397 خانه ملت 30 آذر 1397 خانه ملت 30 دی 1397 خانه ملت 30 بهمن 1397 خانه ملت 29 اسفند 1397 خانه ملت 2 اردیبهشت 1397 خانه ملت 3 اردیبهشت 1397 خانه ملت 4 اردیبهشت 1397 خانه ملت 5 اردیبهشت 1397 خانه ملت 6 اردیبهشت 1397 خانه ملت 7 اردیبهشت 1397 خانه ملت 8 اردیبهشت 1397 خانه ملت 9 اردیبهشت 1397 خانه ملت 10 اردیبهشت 1397 خانه ملت 11 اردیبهشت 1397 خانه ملت 12 اردیبهشت 1397 خانه ملت 13 اردیبهشت 1397 خانه ملت 14 اردیبهشت 1397 خانه ملت 15 اردیبهشت 1397 خانه ملت 16 اردیبهشت 1397 خانه ملت 17 اردیبهشت 1397 خانه ملت 18 اردیبهشت 1397 خانه ملت 19 اردیبهشت 1397 خانه ملت 20 اردیبهشت 1397 خانه ملت 21 اردیبهشت 1397 خانه ملت 22 اردیبهشت 1397 خانه ملت 23 اردیبهشت 1397 خانه ملت 24 اردیبهشت 1397 خانه ملت 25 اردیبهشت 1397 خانه ملت 26 اردیبهشت 1397 خانه ملت 27 اردیبهشت 1397 خانه ملت 28 اردیبهشت 1397 خانه ملت 29 اردیبهشت 1397 خانه ملت 30 اردیبهشت 1397 خانه ملت 31 اردیبهشت 1397 
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۲۴ - ۰۸:۵۳    
نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس ،گفت:مشکلاتی در سمنان وجود دارد که نشان می دهد در سال های گذشته برای توسعه این استان کار زیادی نشده است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۲۳:۱۵    
نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس گفت: ساخت هر دقیقه سریال در تبریز حدود 450 هزار تومان هزینه دارد درحالیکه در تهران 2 میلیون تومان هزینه دارد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۲۰:۵۴    
معاون سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان گفت: تغییرات ارز نباید باعث افزایش قیمت کالا شود.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۸:۱۱    
نماینده مردم شهرستان های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی گفت: شاهرود به بهانه قطب کشاورزی از خیلی چیزها محروم مانده است و امروز سرمازدگی در شهرستان شاهرود بیداد می کند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۴:۴۸    
مرجع تقلید شیعیان گفت: بعضی بانک ها قرض الحسنه 28 درصدی می دهند، یعنی چه؟ نام رباخواری را به دروغ، قرض الحسنه می گذارند، درست نیست.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۴:۴۳    
وزیر جهاد کشاورزی جمهوری اسلامی ایران بر لزوم گسترش ظرفیت و توانمندسازی تعاونی ها و تشکل های تولیدی بخش کشاورزی تاکید کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۱:۳۹    
عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: کسانی که به اسم انقلاب، اسلام، خون شهدا و ایثارگران قصد تسویه حساب با دولت دارند، آب به آسیاب دشمن می ریزند و بدانند اگر دشمن پیروز شود، ریشه آنها را هم می زند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۰۹:۵۲    
عضوکمیسیون برنامه وبودجه مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از اقدامات بسیار خوب و مؤثری که در سال های اخیر در سازمان اوقاف و امور خیریه صورت گرفته شناسایی موقوفاتی است که در اختیار برخی از افراد سودجو و ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۰۹:۱۷    
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس از تدوین طرح دو فوریتی الزام دولت به اجرای قانون اقدام متناسب و قرار گرفتن آن در دستور کار مجلس خبر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۰۸:۵۶    
برجام نشان داد که جمهوری اسلامی ایران، کشوری صلح طلب، اهل گفت وگو و تعامل با مجامع جهانی است؛ هم پروژه ایران هراسی غرب را زیر سوال برد و هم اجماع جهانی علیه جمهوری اسلامی را شکست.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۰۷:۲۴    
نشریه انگلیسی تلگراف نوشت که دولت آمریکا از قطر خواسته تا در روابط خود با ایران تجدید نظر کند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۰۵:۵۴    
یک عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: به دلیل نوسانات ارزی و اقتصادی، پرداخت کمک های فنی و اعتباری به بخش خصوصی لازم است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۰۵:۱۱    
نایب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: هلال احمر جمهوری اسلامی خدمات دهی به مردم و نیازمندان 15 کشور را در کارنامه خود دارد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۰۳:۵۴    
وزیر خارجه ترکیه اعلام کرد: در برابر تصمیم اشتباه آمریکا درباره قدس سکوت نمی کنیم؛ در اتحادیه عرب شاهد تردید و حتی عقب نشینی هستیم.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۰۲:۵۴    
رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی از تخصیص سهمیه پنج درصدی به کنکوری های زلزله زده کرمانشاهی تا سال 99 خبر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۰۱:۵۴    
نماینده مردم کرمان و راور گفت: عواملی که التهاب اخیر در باراز ارز ایجاد کرد عوامل غیر اقتصادی است، اما متاسفانه مدیریت در بانک مرکزی باعث شده ما امروز شاهد چنین وضعیتی باشیم.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۰۰:۵۴    
گمرک جمهوری اسلامی ایران یک ماه پس از آغاز سیاست یکسان سازی نرخ ارز، اصلاحیه دستورالعمل ارز همراه مسافر را ابلاغ کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۰۰:۳۸    
روابط عمومی حزب اتحاد ملت ایران اسلامی با صدور پیامی قهرمانی غرورآفرین تیم ملی فوتسال زنان ایران در رقابت های جام ملت های آسیا را تبریک گفت.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۰۰:۲۱    
یادگار امام تاکید کرد: امید است قهرمانی تیم فوتسال دختران، سرآغاز درخشش ورزش زنان ایران در تمام رشته ها باشد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۰۰:۰۹    
رئیس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی، قهرمانی فوتسالیست های بانوی ایران در مسابقات قهرمانی آسیا را تبریک گفت.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۰۰:۰۵    
رئیس مرکز دیپلماسی عمومی وزارت امور خارجه در پیامی قهرمانی شایسته بانوان فوتسالیست کشورمان را تبریک گفت.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۰۰:۰۲    
نماینده مردم بیجار در مجلس شورای اسلامی گفت: نبود اشتغال و بالا بودن میزان بیکاری مهمترین مشکل مردم این شهرستان است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۲۳:۵۶    
صدراعظم آلمان در مراسمی در شهر 'اسیسی' ایتالیا، گفت: تصمیم ترامپ مبنی بر خروج از برجام، اوضاع جهان را تنش آمیز کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۲۳:۲۵    
محسن رضایی با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود یکی از مهمترین دستاوردهای انقلاب را فناوری فرصت سازی از تهدید دانست.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۲۳:۰۷    
صالحی امیری قهرمانی تیم ملی فوتسال بانوان در آسیا را تبریک گفت.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۲۲:۵۴    
نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس، با طرح این سؤال که معدن بوکسیت شاهوار چه خدمات و اشتغالی برای شاهرود داشته است، گفت: معدن ابتدا باید مسایل قانونی را درست می کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۲۲:۴۵    
معاون اول رییس جمهور در پیامی، قهرمانی تیم ملی فوتسال زنان ایران در مسابقات جام ملت های آسیا و تیم کاراته دختران ایران در مسابقات قهرمانی آسیا را تبریک گفت.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۲۲:۴۵    
رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: فضا برای حضور سرمایه گذاران در استان بوشهر باز شود.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۲۲:۳۳    
یکی از مراجع تقلید گفت: بعضی بانک ها قرض الحسنه 28 درصدی می دهند، یعنی چه؟ نام ربا خواری را به دروغ، قرض الحسنه می گذارند، درست نیست.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۲۲:۳۱    
عضو شورای شهر تهران تاکید کرد: شهردار تهران باید در اتاق شیشه ای بنشیند و تمام مسائل در حوزه شهر تهران باید شفاف باشد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۲۲:۳۱    
رییس سازمان تامین اجتماعی با اشاره به وضعیت بدهی و مطالبات این سازمان گفت: تامین اجتماعی بالغ بر 18 هزار میلیارد ریال از شرکت های دارویی طلب دارد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۲۲:۳۱    
اعضای شورای شهر فردا از میان حسینی مکارم و افشانی یک نفر را به عنوان شهردار تهران انتخاب خواهند کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۲۲:۳۱    
رئیس جمهور در پیامی قهرمانی ارزشمند تیم ملی فوتسال بانوان کشورمان در مسابقات جام ملت های آسیا را نشان دیگری از پویایی، توانمندی و شایستگی بانوان و دختران عزیز این مرز و بوم دانست.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۲۲:۳۱    
نماینده زابل در مجلس با اشاره به گستردگی استان سیستان و بلوچستان گفت: فاصله دو شهر زابل و چابهار بیش از 900 کیلومتر است از این رو تقسیم استان یک ضرورت و فرصت محسوب می شود.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۲۲:۳۱    
رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه هلال احمر نهادی کاملا مردمی و مورد اعتماد است، گفت: هلال احمر طی سال های اخیر سیر صعودی پیدا کرده است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۲۱:۱۵    
یک فعال سیاسی اصلاح طلب تاکید کرد: ما نباید در کشورمان با عنوان اصلاحات و به بهانه وحدت اصلاح طلبان، احزاب را به حاشیه برانیم.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۲۱:۰۵    
رئیس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی در مجلس شورای اسلامی از اجرایی شدن 40 درصد پروژه انتقال آب از خلیج فارس خبر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۲۰:۵۶    
رئیس مجلس شورای اسلامی 9 مرکز جامع توانبخشی را در 9 استان کشور به صورت ویدئوکنفرانس افتتاح کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۲۰:۵۴    
معاون اول رئیس جمهوری گفت: دولت در این حوزه سیاست گشوده ای را در پیش گرفته و معتقدیم حتی به اندیشه رقیب نیز باید امکان فعالیت دهیم.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۲۰:۳۹    
رئیس خانه احزاب ایران تاکید کرد: در گروه های مختلف حزبی که وجود دارد حتی در میان اصلاح طلبان هم شخص پرستی وجود دارد در حالی که ما باید از اشخاص عبور کنیم و به برنامه برسیم.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۲۰:۲۱    
سومین کنگره حزب وحدت و همکاری ملی با شرکت بیش از 370 نفر از اعضای این حزب در سراسر کشور و با حضور جمعی از نمایندگان مجلس و ... برگزار شد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۲۰:۱۴    
رئیس مجمع نمایندگان آذربایجان شرقی با اشاره به تصمیم دولت مبنی بر ادامه مذاکره با کشورهای امضاء کننده برجام گفت: امیدوار شدن به این کشورها نیز خطاست.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۲۰:۰۴    
در این برهه زمانی که آمریکا دست به انجام عملیات روانی گسترده بر علیه کشور ما زده است، لزوم حفظ وحدت و یکپارچگی بیش از پیش مورد نیاز است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۹:۵۴    
نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی، گفت: مسئولان و فعالان سیاسی در شرایط کنونی باید از رفتار های شتاب زده پرهیز نمایند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۹:۴۵    
دبیر کل حزب مردم سالاری گفت: علیرغم گذشت چهار دهه از انقلاب هنوز مسئله تحزب در کشور به سامان نرسیده است و باید احزاب بتوانند در مسائل مهم کشور نقش آفرین باشند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۹:۳۳    
وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران گفت: ما معتقدیم افغانستان نباید به محل رقابت های منطقه ای و بین المللی تبدیل شود بلکه باید کانون همکاری های منطقه ای باشد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۹:۱۷    
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: استخدام نیروهای نهضت سوادآموزی و آموزش ندیده در آموزش و پرورش به کیفیت این نهاد ضربه می زند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۹:۱۷    
سخنگوی وزارت امور خارجه تاکید کرد: از ثبات، آرامش و امنیت در ارمنستان استقبال می کنیم.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۹:۰۴    
رئیس مجلس شورای اسلامی از مصدومانی که در اثر وقوع زلزله کرمانشاه دچار ضایعه نخاعی شده و در بیمارستان نور افشار تهران بستری شدند، عیادت کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۸:۵۵    
نماینده مردم بانه و سقز در مجلس گفت: الان مغازه ها در سقز و بانه باز شده و فعال هستند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۸:۵۰    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: اروپایی ها به لحاظ حقوقی باید درباره ادامه برجام تکلیف خود را مشخص کنند که آیا بدون آمریکا قادر به حفظ ساختار حقوقی برجام هستند؟
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۸:۴۳    
حجت الاسلام و المسلمین منتظری دادستان کل کشور در دیدار با دادستان کل پاکستان گفت: تحرکات اشرار و گروه های تروریستی با همکاری های دو کشور کاهش پیدا کرده است ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۸:۳۷    
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: در حال حاضر سند 2030 در خیلی از مدارس کشور اجرا می شود، اما اسمی از آن برده نمی شود.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۸:۳۶    
رئیس کمیته تربیت بدنی کمیسیون فرهنگی مجلس قهرمانی تیم فوتسال آسیا را با وجود تمام محدودیت های تحمیلی به این دختران ورزشکار تبریک گفت و خواستار تقدیر از آنها شد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۸:۳۴    
معاون امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی از رایزنی برای افزایش روابط تجاری و حمل و نقل بین بنادر ایران و بندر باکو و همچنین فعال تر شدن ترانزیت کالا در مسیر کریدور شمال به جنوب خبر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۸:۳۱    
فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) گفت: امسال 40 پروژه عظیم توسط این قرارگاه اجرایی و تا پایان سال بهره برداری خواهد شد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۸:۲۵    
نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی گفت: سیاسی کاری ها و مسائل حاشیه ای باعث عقب ماندگی نهاوند شده است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۸:۲۰    
عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور مجلس با بیان اینکه دولت برای ادامه روند قرارداد برجام با مجلس متحدتر باشد ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۸:۱۴    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در آئین اختتامیه نمایشگاه کتاب تهران، کتاب را بوجود آورنده فرصت هایی برای اشتغال و توسعه علمی کشور و ایجاد پلی برای ارتباط فرهنگی با جهان توصیف کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۸:۱۴    
نماینده بندر ماهشهر، امیدیه، هندیجان و بندر امام گفت: وضعیت تبدیل بندر امام خمینی(ره) به شهرستان و شهرک طالقانی به شهر باید مشخص شود.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۸:۱۳    
مشاور امور بین الملل رهبر معظم انقلاب گفت: ممکن است گذشت زمان و اصل فراموشی موجب شود که ذهنیت انسان ضعیف شده و فکر کند که می توان به آمریکایی ها اعتماد کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۸:۱۳    
عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور مجلس با بیان اینکه حضور و یا عدم حضور آمریکا در برجام برای ما تفاوتی ندارد ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۸:۰۹    
نایب رییس کمیسیون انرژی مجلس، توضیحاتی پیرامون آینده بازار نفت با توسعه خودروهای هیبریدی ارائه کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۸:۰۸    
رئیس فراکسیون حج و زیارت مجلس از جلسه این فراکسیون با رئیس سازمان حج و زیارت با محوریت بررسی نحوه مدیریت حج تمتع امسال خبر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۸:۰۶    
رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس با بیان اینکه طی سه سال گذشته هزار و 500 عنوان کتاب با موضوع دفاع مقدس توسط این بنیاد منتشر شده است ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۸:۰۰    
فاطمه سعیدی در واکنش به بازداشت معلمان گفت: من حتما از وزیر اطلاعات درباره نحوه برخورد با معترضین پیگیری خواهم کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۸:۰۰    
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: اینکه اروپایی ها در برجام باشند، اما شرکت ها و شهروندان اروپایی نتوانند با ایران در تعامل تجاری واقتصادی قرار گیرند این خود به معنای از بین رفتن برجام است بنابراین ضرورت ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۷:۵۸    
عضو هیات رئیسه کمیسیون کشاورزی مجلس، گفت : دستورالعملی وجود دارد تا محل اجرای طرح ها به عنوان وثیقه مورد پذیرش قرار بگیرد اما بسیاری از بانک ها به صورت سلیقه ای عمل می کنند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۷:۵۵    
وزیر بهداشت با استقبال از یکسان سازی شماره تلفن های امدادی در کشور، تصمیم گیری در این مورد را منوط به تصویب مجلس دانست.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۷:۵۵    
مرجع تقلید شیعیان با اشاره به تمام نشدن عداوت استکبار به ایران گفت: علمای جامعه در معرفی بیشتر دوست و دشمن به مردم تلاش کنند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۷:۵۵    
نایب رئیس فراکسیون امید مجلس، تاکید کرد: اروپایی ها باید زیان های اقتصادی و سیاسی گریبانگیر ایران که به موجب خروج آمریکا از برجام پدید می آید را جبران کنند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۷:۴۹    
رئیس حوزه ریاست مجلس درگذشت آیت الله اسدالله ایمانی نماینده ولی فقیه در استان فارس و نماینده مجلس خبرگان رهبری اسلامی را تسلیت گفت.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۷:۴۳    
رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: اشکال جدی سیستم حکومتی ما این است که به احزاب بها نداده ایم و حزب جایگاه جدی در کشور ما ندارند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۷:۴۳    
عضو هیات رئیسه فراکسیون زنان در مجلس با تبریک قهرمانی تیم فوتسال بانوان در مسابقات آسیایی، گفت: فراکسیون زنان مجلس از حضور زنان ایرانی در عرصه های بین المللی و رقابت های ورزشی حمایت می کند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۷:۴۱    
عضو هیات رئیسه کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس گفت: اگر رفتار ترامپ تداوم یابد و کشورهای دیگر نیز آمریکا را در بی اعتنایی به مقررات بین المللی همراهی کنند ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۷:۳۰    
وزیر اطلاعات با بیان این که سست عهدی و پیمان شکنی یکطرفه رییس جمهور آمریکا در طول تاریخ بشریت مورد تایید نبوده و نیست، تاکید کرد: انسجام و پیوند مردم مانع زیاده خواهی دشمنان خواهد بود.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۷:۲۷    
وزیر امور خارجه ترکمنستان نامه رئیس جمهور کشورش خطاب به مقام معظم رهبری را تقدیم ولایتی کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۷:۲۴    
عضو جامعه اسلامی مهندسین گفت: آمریکا می کوشد تا با انتقال سفارت خود به قدس امنیت اسرائیل را تامین کند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۷:۲۴    
عضو کمیسیون بهداشت مجلس با بیان اینکه داروهای عرضه شده در فضای مجازی تقلبی و قاچاق است، گفت: رفع این معضل تنها با ورود دستگاه قضا امکان پذیر است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۷:۱۸    
رییس مجلس شورای اسلامی در پیامی قهرمانی تیم فوتسال زنان در رقابت های آسیایی را تبریک گفت.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۷:۱۷    
جمعی از فعالان سیاسی و دانشجویی دانشگاه های کشور عصر امروز شنبه 22 اردیبهشت 1397 با علی مطهری، نایب رئیس مجلس شورای اسلامی، دیدار کردند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۷:۱۴    
رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: آثار اقتصادی ناشی از خروج آمریکا از برجام را کمترین میزان می دانیم زیرا کشور در سال های اخیر ظرفیت های خوبی ایجاد و راهکارهایی را دنبال کرده است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۷:۱۰    
عضو مجمع وزرای بعد از انقلاب اهم فعالیت های این مجمع را تشریح کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۷:۰۴    
رئیس کمیسیون اصل نودم قانون اساسی مجلس گفت: افزود: ملت ایران در مواقع حساس اختلاف نظرها را کنار گذاشته و همانند ید واحد عمل می کنند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۷:۰۱    
نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی گفت: توجه به تخصص در شهرداری ها و استفاده از افراد توانمند به عنوان شهردار می تواند گره گشای مشکلات شهری باشد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۷:۰۰    
یادگار امام گفت: به نظر من بسیار مهم است که خاطره امام را چه کسی نقل کرده است. کسی که نقل کرده زمان تلقی حدیث آیا ارتباط با امام داشته است؟.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۶:۵۶    
بخش نخست نشست مشترک همکاری های اقتصادی جمهوری اسلامی ایران و ترکمنستان با حضور وزیر راه و شهرسازی و معاون رئیس کابینه وزراء و وزیر امور خارجه ترکمنستان و هیئت همراه برگزار و موضوعات گوناگون در حوزه ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۶:۵۱    
ابراهیم اصغرزاده به اتفاق آرا دبیرکل انجمن اسلامی مهندسان ایران شد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۶:۴۷    
رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس ضمن استقبال از طرح ویژه اکران ماه مبارک رمضان سینماها به عنوان طرح اکران افطار تا سحر، آن را موجب شکوفایی سینما در ماه رمضان دانست.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۶:۳۹    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: آمریکایی ها نظم و مقررات بین المللی را به سخره گرفته اند و این موضوع برای صلح و امنیت جهان خوب نیست و حیثیت اروپایی ها را لکه دار کرده است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۶:۳۴    
معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری گفت: برخی از رسانه ها و افراد سیاسی آمارها و ادعاهای نادرستی از وضعیت مهاجرت دانشجویان و نخبگان ایرانی مطرح می شود که ضمن نادرست بودن ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۶:۳۳    
نماینده مردم نوشهر چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی گفت: خروج آمریکا از برجام هیچ آسیبی به کشور وارد نمی کند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۶:۳۳    
عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور با بیا ن اینکه طرح مدیریت جامع شهری و روستایی به هیئت رئیسه مجلس برای بررسی در صحن علنی ارجاع داده شده است ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۶:۲۷    
نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری در بازدید از نمایشگاه کالای ایرانی و توصیه های ایشان درخصوص تسهیل روند کسب و کار داخلی گفت ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۶:۲۵    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: برای دنبال کردن سیاست های اجتماعی مناسب نیازمند هم افزایی دانش، دست آوردهای جدید و اقدامات در کشورهای اسلامی هستیم و باید انسان ها در سیاست گذاری اجتماعی هدف اصلی ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۶:۲۴    
عضو فراکسیون امید مجلس گفت: اگر کشورهای اروپایی بخواهند رویه آمریکا را دنبال کنند، ایران نیز خارج می شود و به شرایط پیش از برجام بازمی گردد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۶:۲۱    
در جلسه صبح شنبه ستاد اقتصادی دولت که به ریاست رئیس جمهور و با شرکت مسئولان اقتصادی دولت تشکیل شد، پیگیری اجرای سیاست های اقتصادی دولت در پی تحولات اخیر در برجام مورد بحث و تصمیم گیری قرار گرفت.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۶:۲۱    
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، تصمیم برای ادغام یا تجمیع دانشگاه های علمی و کاربردی و فنی و حرفه ای را نیازمند نقشه راه علمی دانست.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۶:۱۶    
عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: در ایران اگر پیرامون هر موضوعی اختلاف نظر وجود داشته باشد ولی در مورد دشمن شمردن آمریکا همه ایران یک صدا هستند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۶:۱۱    
مشاور عالی سازمان سنجش کشور از آغاز پنجمین آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی کشور از فردا خبر داد.
  • ۱