پنجشنبه ۲۰ اردیبهشتساعت ۰۳:۴۳May 2024 9
جستجوی پیشرفته

خبرهای خانه ملت 19 اردیبهشت 1397 - icana.ir

خانه ملت 29 اسفند 1393 خانه ملت 1 دی 1394 خانه ملت 30 اسفند 1395 خانه ملت 29 اسفند 1396 خانه ملت 26 فروردین 1397 خانه ملت 31 خرداد 1397 خانه ملت 31 تیر 1397 خانه ملت 31 مرداد 1397 خانه ملت 31 شهریور 1397 خانه ملت 30 مهر 1397 خانه ملت 30 آبان 1397 خانه ملت 30 آذر 1397 خانه ملت 30 دی 1397 خانه ملت 30 بهمن 1397 خانه ملت 29 اسفند 1397 خانه ملت 2 اردیبهشت 1397 خانه ملت 3 اردیبهشت 1397 خانه ملت 4 اردیبهشت 1397 خانه ملت 5 اردیبهشت 1397 خانه ملت 6 اردیبهشت 1397 خانه ملت 7 اردیبهشت 1397 خانه ملت 8 اردیبهشت 1397 خانه ملت 9 اردیبهشت 1397 خانه ملت 10 اردیبهشت 1397 خانه ملت 11 اردیبهشت 1397 خانه ملت 12 اردیبهشت 1397 خانه ملت 13 اردیبهشت 1397 خانه ملت 14 اردیبهشت 1397 خانه ملت 15 اردیبهشت 1397 خانه ملت 16 اردیبهشت 1397 خانه ملت 17 اردیبهشت 1397 خانه ملت 18 اردیبهشت 1397 خانه ملت 19 اردیبهشت 1397 خانه ملت 20 اردیبهشت 1397 خانه ملت 21 اردیبهشت 1397 خانه ملت 22 اردیبهشت 1397 خانه ملت 23 اردیبهشت 1397 خانه ملت 24 اردیبهشت 1397 خانه ملت 25 اردیبهشت 1397 خانه ملت 26 اردیبهشت 1397 خانه ملت 27 اردیبهشت 1397 خانه ملت 28 اردیبهشت 1397 خانه ملت 29 اردیبهشت 1397 خانه ملت 30 اردیبهشت 1397 خانه ملت 31 اردیبهشت 1397 
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۷:۵۷    
مرکز پژوهشهای مجلس شورای اسلامی طی مطالعه ای به بررسی وضعیت فرش دستباف ایران با تأکید بر فرش دستباف روستایی پرداخته است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۰۹:۵۹    
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس دهم بر رعایت وپرداخت حقوق موقوفات در کشور به منظور اجرای امینانه نیات واقفان نیک اندیش تأکید کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۶:۴۸    
معاون رییس جمهوری و رییس سازمان حفاظت محیط زیست با تاکید بر اینکه امروز از سرمایه، تکنولوژی و نیروی انسانی تنها برای تخریب منابع استفاده می کنیم، گفت: با طبیعت بدرفتاری کرده ایم.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۰:۴۰    
رییس مرکز پژوهش های مجلس با بیان اینکه ایران اهل تعامل است، گفت: روند برجام یک اتمام حجت هم برای داخل و هم برای خارج است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۲۱ - ۱۸:۵۴    
سفیر بلغارستان در تهران که کشورش ریاست دوره ای اتحادیه اروپا را بر عهده دارد، از آغاز گفتگوی صنعتی اروپا با ایران در 10 روز آینده خبر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۲۱ - ۱۰:۲۴    
تمرین مشترک امداد و نجات دریایی با مشارکت نیروی دریایی ارتش و سپاه پاسداران، دریابانی و اداره بنادر و دریانوردی با نیروی دریایی ارتش عمان در تنگه هرمز برگزار شد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۱۸:۱۰    
تظاهرات مردمی ضد استکباری و محکومیت عهد شکنی دولت مستکبر آمریکا فردا در سراسر کشور برگزار می شود.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۱۰:۴۰    
شاخص قیمت تولیدکننده بخش برق، بر مبنای سال پایه 1390، در ساعات اوج بار، در سال 1396 برابر با 117.7 است که نسبت به سال قبل 5.2 درصد کاهش نشان داده است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۰۷:۵۵    
مشاور وزیر بهداشت گفت: خروج آمریکا از برجام تاثیر محسوسی بر روی بازار تجهیزات پزشکی ندارد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۰۴:۵۵    
نماینده بندر ماهشهر، هندیجان، امیدیه و بندر امام گفت: آمریکایی ها عواقب و نتایج بسیار بدی را از بدعهدی خود شاهد خواهند بود و این مسأله باعث انزوا و بی آبرویی این کشور می شود.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۰۳:۵۵    
رییس جمهوری آمریکا در ادامه اظهارات بی اساس شب گذشته خود، بار دیگر ایران را تهدید کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۰۲:۵۵    
نماینده مردم شهرستان های رستم و ممسنی در مجلس شورای اسلامی گفت: اینکه در بخش کشاورزی در بسیاری از موارد با تولید غیر متعارف مواجه هستیم ناشی از سوءمدیریت است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۰۱:۵۵    
قائم مقام وزیر کشور، امیدآفرینی و نشاط را در کشور امری مهم دانست و گفت: مشکلات کشور با انسجام و همدلی ملی قابل رفع است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۰۰:۵۴    
وزیر امور خارجه عربستان گفت در صورتی که ایران برنامه اتمی خود را از سر بگیرد، عربستان برای تبدیل شدن به قدرت هسته ای تلاش می کند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۰۰:۱۱    
معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه با بیان اینکه تلاش ویژه ای برای توسعه اشتغال داریم، گفت: در فرودین ماه امسال میزان صادرات کالا از واردات بیشتر شد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۲۳:۵۶    
امام جمعه موقت تهران گفت: پافشاری بر منافع ملی و اصول اسلام، پیام ملت ایران به خروج آمریکا از برجام است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۲۳:۲۷    
دبیر ستاد حقوق بشر با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران دیگر هیچ گونه الزام حقوقی و قانونی برای رعایت برجام ندارد گفت: باید موقتا تمام سیستم های نظارت آژانس اتمی را تعلیق کنیم.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۲۲:۱۳    
وزیر کشور گفت:آمریکا به هیچ وجه جرات درگیری مستقیم با ایران را ندارد و همواره می کوشد مردم را نسبت به نظام و انقلاب مایوس کند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۲۳:۰۷    
زمین لرزه های پی در پی شهرهای مرزی استان کرمانشاه را به لرزه درآورد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۲۳:۰۳    
رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: توزیع اعتبارات و توسعه در کشور متوازن نبوده و کمیسیون عمران مجلس در این رابطه ورود جدی داشته است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۲۳:۰۲    
رییس جمهوری آمریکا با دفاع از تصمیم خود برای خروج از برجام، گفت که برای مذاکره درباره توافقی کامل تر با ایران، آمادگی دارد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۲۲:۵۵    
معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: اگر برجام تحقق نمی یافت خیلی راحت جنگی دیگر، مداخلی ای دیگر، ناامنی و افزایش نظامی گری رخ می داد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۲۲:۴۱    
سفیر بلغارستان در تهران که کشورش ریاست دوره ای اتحادیه اروپا را بر عهده دارد، از آغاز گفت و گوی صنعتی اروپا با ایران در 10 روز آینده خبر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۲۲:۲۸    
بوریس جانسون وزیر امور خارجه بریتانیا و ژان ایو لودریان وزیر امور خارجه فرانسه در تماس های تلفنی جداگانه با همتای ایرانی خود ضمن حمایت از تداوم برجام ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۲۲:۲۵    
رییس شورای شهر تهران، اقدام دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا را در خروج از برجام، یک فضاسازی تبلیغاتی برای تحت تاثیر قرار دادن فضای داخل ایران دانست.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۲۱:۵۵    
معاون حقوقی رئیس جمهور گفت: بر اثر برجام مسائل حقوقی و مشکلاتی پیش آمده است که وکلا باید به این موضوعات فکر کنند و برای حل آنها راه حل ارائه دهند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۲۱:۳۷    
وزیر آموزش و پرورش از پیش بینی کمبود 80 هزار معلم در مهر 97 خبر داد و تاکید کرد: تا 4 سال آینده با کمبود 350 هزار معلم مواجهیم.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۲۱:۱۸    
عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: احترام به مردم، دخالت نکردن در زندگی شان و پرهیز از امنیتی کردن جامعه، می تواند به نشاط مردمی منجر شده و اتحاد ملی را تقویت کند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۲۱:۱۶    
رئیس جمهور، تاکید کرد: اروپا در شرایط کنونی فرصت بسیار محدودی برای حفظ برجام در اختیار دارد و باید هرچه سریعتر موضع خود را در برجام، مشخص و اعلام کند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۲۰:۵۹    
رئیس مجلس در پیامی به سید حسن نصرالله با تبریک پیروزی جبهه مقاومت در انتخابات پارلمانی لبنان، گفت: این پیروزی به روشنی نشان می دهد، ملت بزرگ لبنان، پشتیبان و حامی دلاور مردان مقاومت اسلامی است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۲۰:۵۶    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی که در مسکو به سر می برد در دیدار با رئیس جمهوری روسیه گفت: ایران تنها کشوری است که علناً از نابودی اسرائیل صحبت می کند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۲۰:۲۵    
رئیس جمهور فرانسه در تماسی تلفنی با همتای ایرانی خود با تاکید بر تمایل فرانسه برای حفظ برجام از وی خواست تا ایران نیز به برجام پایبند بماند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۲۰:۲۵    
یکی از نمایندگان آبادان در مجلس شورای اسلامی، گفت: مجلس شورای اسلامی در راستای منافع جمهوری اسلامی در خصوص برجام تصمیم گیری می کند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۲۰:۰۴    
رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: اگر به سلامت اجتماعی و روانی جامعه توجه شود مشکلات آسیب های اجتماعی کاهش می یابد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۱۹:۵۵    
تفاهمنامه همکاری شرکت های ایرانی و انگلیسی در زمینه پایانه های صادرات نفت بدون توجه به خروج آمریکا از توافق هسته ای برجام امضا شد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۱۹:۳۹    
نایب رئیس خانه احزاب از برگزاری همایش فصل تابستان خانه احزاب در 7 تیرماه خبر داد و گفت: این همایش در محل سرچشمه تهران برگزار خواهد شد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۱۹:۳۰    
وزیر امور اقتصادی و دارایی با بیان اینکه تجار و فعالان کسب وکار نباید نگران شرایط آینده کشور باشند، گفت: تصمیم ترامپ نمی تواند اقتصاد را لرزان کند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۱۹:۱۸    
رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی در جلسه هیأت عمومی دیوان عدالت اداری، حجم کار دیوان را غیر قابل تصور، و اشراف علمی قضات دیوان را قابل توجه دانست.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۱۹:۱۶    
رئیس مجلس شورای اسلامی برگزاری موفقیت آمیز انتخابات پارلمانی لبنان را به نبیه بری رئیس مجلس نمایندگان لبنان تبریک گفت.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۱۹:۱۴    
فراکسیون امید مجلس تاکید کرد: از دولت به ویژه وزیر امور خارجه انتظار می رود از طریق تعامل با طرف های دیگر برجام و برقراری دیپلماسی فعال از منافع ملت ایران صیانت و بدخواهان صهیونیست را ناکام کنند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۱۹:۰۸    
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: باید ببینیم در گفت وگوهایی که با 5 عضو برجام داریم، چگونه می توانند خواسته های جمهوری اسلامی و مردم ما را تامین کنند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۱۹:۰۶    
نماینده مردم شهرستان های بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: ایران با یا بدون برجام به حرکت خود در مسیر توسعه و پیشرفت ادامه می دهد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۱۸:۵۴    
وزیر خارجه روسیه به دنبال خروج یکجانبه ترامپ از برجام تصریح کرد: مسکو به برجام متعهد می ماند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۱۸:۴۷    
رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا گفت: دولت باید با استفاده از تجربه هزینه بر گذشته، به دنبال سیاست صبر و انتظار فرج از اروپا نرود.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۱۸:۳۹    
نماینده مردم شهریار، قدس و رباط کریم در مجلس شورای اسلامی از ایجاد استان 15 خرداد دفاع کرد و گفت: تبدیل استان تهران به سه استان ضرورت دارد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۱۸:۲۵    
اتحادیه اروپا در بیانیه ای اعلام کرد که تا پایبندی ایران به تعهدات هسته ای خود این اتحادیه نیز به توافق پایبند خواهد ماند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۱۸:۱۷    
قائم مقام وزیر نیرو گفت: با توجه به اینکه ایران در دو صنعت آب و برق خودکفا است، قطعا تحریم های جدید تاثیری در روند کار وزارت نیرو نخواهد داشت.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۱۸:۰۵    
ترزا می نخست وزیر انگلیس روز چهارشنبه طی اظهاراتی در مجلس عوام با تاکید بر اهمیت برجام تصریح کرد که لندن همچنان معتقد است این توافق بایستی حفظ شود.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۱۷:۵۵    
وزارت خارجه سلطان نشین عمان در بیانیه ای اعلام کرد: به اعتقاد مسقط انتخاب گزینه تقابل و رویارویی به نفع هیچ یک از دو کشور ایران و آمریکا نیست.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۱۷:۴۶    
رییس جمعیت هلال احمر گفت: جمعیت هلال احمر ایران 2 میلیون عضو فعال دارد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۱۷:۴۱    
رئیس دیده بان هسته ای سازمان ملل در بیانیه ای کوتاه اعلام کرد که ایران به تعهداتش درباره توافق هسته ای بوده است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۱۷:۳۵    
رئیس جمهور ترکیه اعلام کرد اگر ترکیه عضو اتحادیه اروپا نشود این بلوک محکوم به نقصان و کمبود می شود.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۱۷:۲۹    
معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: اکنون جهان ساختار جدیدی را به خود می بیند و تمام دنیا در سمتی قرار دارد که مواضع ایران قرار گرفته است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۱۷:۲۷    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تصریح کرد: خروج ترامپ از برجام در حقیقت پاره کردن یک موافقتنامه و اعتبار جهانی است که تنهاترشدن آمریکا را نشان می دهد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۱۷:۲۷    
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که با خروج آمریکا از برجام فرصت طلبان اقتصادی از شرایط استفاده می کنند که لازم است مردم در این زمینه هوشیار باشند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۱۷:۲۶    
نماینده مردم ایرانشهر در مجلس با انتقاد از اینکه امر مهاجرت متولی قدرتمندی ندارد بر لزوم تشکیل سازمان مهاجرت در کشور تاکید کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۱۷:۲۵    
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس به موضوع فیلترینگ تلگرام ورود نمی کند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۱۷:۲۵    
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اعتقاد دارد هم اکنون وقت گروکشی سیاسی و گله گذاری در خصوص برجام نیست و مسئولان و ملت باید مقابل اقدام خلاف قوانین بین المللی ترامپ ایستادگی کنند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۱۷:۱۶    
رئیس مجلس خبرگان رهبری با اشاره به پیش بینی عهدشکنی آمریکا از سوی رهبر انقلاب، گفت: این پیمان شکنی آمریکا نشان داد نظر ایشان از سایر نظرات دقیق تر بوده و از همه بهتر سیاست را می فهمند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۱۷:۱۴    
حزب موتلفه اسلامی به دنبال تصمیم رئیس جمهور آمریکا مبنی بر خروج ایالات متحده از توافقنامه برجام طی بیانیه ای تاکید کرد: دل بستن به اروپا برای تداوم برجام یک توهم است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۱۷:۱۰    
رییس کل بانک مرکزی اظهار داشت: به هیچ وجه نمی توانیم اثرات روانی و هیجاناتی که از خارج کشور القا می شود را نادیده بگیریم و این ترفند جدید جنگ اقتصادی دشمن علیه ایران است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۱۷:۰۵    
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با بیان اینکه ایران اسلامی قابل تهدید نظامی توسط هیچ قدرت خارجی نیست، گفت: دشمنان دیگر سخنی از گزینه های نظامی مطرح نمی کنند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۱۷:۰۴    
'فواد معصوم' رئیس جمهوری عراق نسبت به خروج آمریکااز برجام ابراز تاسف کرد و خواستار بازنگری واشنگتن در این تصمیم شد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۱۷:۰۳    
نماینده مردم قروه و دهگلان در مجلس با بیان اینکه اصلی ترین خواسته شهدا برقراری عدالت اجتماعی بود، بر ارتقاء توانمندی هوشمند از لحاظ سخت افزاری و نرم افزاری تأکید کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۱۷:۰۱    
پایگاه اطلاع رسانی KHAMENEI.IR در جدولی الزامات اجرای برجام که از سوی رهبر انقلاب مطرح شده بود را مرور کرده است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۱۶:۵۸    
رئیس فراکسیون مستقلین ولایی مجلس اعتقاد دارد ادامه همراهی با اروپا در برجام بستگی به ضمانت های ارائه شده توسط آنها به ایران دارد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۱۶:۵۵    
سخنگوی وزارت بهداشت گفت: هیچ مشکلی با خروج آمریکا از برجام در حوزه سلامت پیش نمی آید.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۱۶:۴۸    
نماینده مردم سردشت در مجلس با اشاره به اینکه به دلیل انسداد مرزها بحرا ن هایی در مرزها در حال ایجاد است از رییس جمهور خواست با سفر به مناطق مرزنشین مشکلات معیشتی کولبران را از نزدیک مشاهده کند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۱۶:۴۸    
عضو هیأت رئیسه کمیسیون آموزش مجلس با اشاره به ضرورت تغییر در کتب درسی دانش آموزان ابتدایی، معتقد است کتب درسی دانش آموزان را به سمت رشته های پزشکی و مهندسی سوق می دهد نه مهارتی.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۱۶:۴۳    
هایکو ماس ضمن انتقاد از تصمیم شب گذشته دونالد ترامپ از ایران خواست علی رغم خروج آمریکا از توافق هسته ای در برجام باقی بماند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۱۶:۳۹    
معاون حقوقی رئیس جمهور گفت:اقدام ترامپ حتی تعهدات چارچوب سازمان ملل را تحت تاثیر قرار داده زیرا که اقدامی بر خلاف ترویج صلح و امنیت جهانی بوده و از این نظر مورد انتقاد است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۱۶:۳۴    
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس، گفت: آتش زدن نمادین برجام در راستای منافع ملی کشور بود، به این موضوع باید توجه داشته باشیم که اغلب مردم آمریکا از سیاست ها ترامپ ناراضی هستند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۱۶:۳۲    
آیت الله جوادی آملی گفت: اینکه ایران پای امضایش ایستاد نشانه شرف اوست ولی ما از این به بعد هیچ حرمت و شخصیتی برای آمریکا و امضاهایشان قائل نیستیم.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۱۶:۲۴    
یک تحلیلگر مسائل سیاست خارجی و نماینده سابق مجلس درباره خروج آمریکا برجام گفت: الان جنگ سیاسی و اقتصادی خیلی شدیدی داریم و باید این را باور کنیم که همواره فضای مبارزه وجود داشته است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۱۶:۰۹    
دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی گفت: باید بدانیم که اعتماد به اروپا نیز جایز نیست آن ها نیز مانند آمریکایی ها عهدشکن هستند و پایبندی نسبت به تعهدات ندارند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۱۶:۰۹    
رئیس گروه دوستی پارلمانی جمهوری اسلامی ایران و اوکراین با اشاره به خروج آمریکا از توافق برجام گفت: دولت آمریکا نشان داد به هیچ یک از تعهدات بین المللی پایبند نبوده و کشور قابل اعتمادی نمی باشد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۱۶:۰۹    
عضو فراکسیون مستقلین ولایی مجلس گفت: باید در دیپلماسی خارجی نگرش جدیدی داشته باشیم.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۱۶:۰۲    
رئیس مرکز پژوهش های مجلس با بیان اینکه نباید با خروج آمریکا از برجام شاهد انتقام گیری سیاسی باشیم، گفت: انتقام گیری سیاسی معنایی ندارد چون شرایط امروز ما تبعا به مراتب از شرایط دیروز بهتر است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۱۶:۰۲    
تازه ترین گزارش ها نشان می دهد که در سال های اخیر نه تنها بر تعداد خانه های خالی در کشور کاسته نشده، بلکه از رشد حدود 310.7 درصدی برخوردار بوده است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۱۶:۰۲    
نماینده کلیمیان در مجلس شورای اسلامی درباره موضع جامعه یهودی نسبت به حمایت دولت صهیونیزم از آمریکا در موضوع برجام گفت ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۱۵:۵۷    
در جلسه هیات دولت بررسی شرایط کشور پس از خروج آمریکا از برجام در دستور کار قرار گرفت.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۱۵:۵۷    
رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رفتار آمریکایی ها در دنیا ناامنی ایجاد می کند، گفت: آمریکایی ها به هیچ تعهدی پایبند نبوه و در صحنه بین الملل گسست ایجاد می کنند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۱۵:۵۶    
دکتر علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی عصر امروز 19 اردیبهشت ماه 1397 با جمعی از مدیران آموزش و پرورش دیدار و گفت و گو کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۱۵:۱۷    
عضو فراکسیون قرآن و عترت مجلس بر ضرورت تشکیل غرفه فراکسیون قرآن و عترت در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران تاکید کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۱۵:۰۳    
به اعتقاد معاون علمی و فناوری رییس جمهوری در شرایط فعلی، زمینه توسعه و چرخش استارتاپ ها بین دو کشور فراهم شده است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۱۴:۵۷    
رییس کل بانک مرکزی با تاکید بر اینکه هیچ نگرانی از تامین ارز متقاضیان وجود ندارد، گفت: از ابتدای فعالیت سامانه نیما در 22 فرودین ماه امسال برای تامین مالی تجارت خارجی کشور تا 18 اردیبهشت ماه بیش از ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۱۴:۵۵    
معاون امور مجلس رییس جمهور تاکید کرد: مواضع شب گذشته ترامپ، مردم ایران را منسجم تر و متحدتر کرد و نشان داد که جمهوری اسلامی ایران به قواعد بین المللی و عهد و پیمان خود احترام می گذارد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۱۴:۵۵    
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس، گفت: صنایعی که دانش بنیان کار کرده و توجه آنها به امکانات سخت افزای و نرم افزاری تولید داخل بیشتر بوده است در شرایط کنونی آسیب پذیری کمتری دارند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۱۴:۴۴    
معاون حقوقی رئیس جمهوری با اشاره به امضاء خروج آمریکا از برجام از سوی دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا گفت: خروج آمریکا از برجام یک نقض آشکار پیمان بین المللی بود.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۱۴:۳۸    
بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران در پی خروج ایالات متحده آمریکا از برجام اعلام می کند؛ این بانک از مدت ها پیش تمهیدات لازم را برای مقابله با نقض برجام توسط آمریکا اندیشیده و به همین منظور ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۱۴:۳۵    
رییس پلیس تهران بزرگ از کاهش فرآیند رسیدگی به کار مردم در کلانتری ها خبر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۱۴:۲۸    
در راستای بهره گیری اتحادیه انجمن های علوم جغرافیایی از نظرات ارزشمند اساتید ، این اتحادیه، امسال 4 نشست علمی در رابطه با آمایش سرزمین در برنامه ششم را برگزار خواهد کرد و بر همین اساس آمادگی بهره ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۱۴:۲۵    
سخنگوی فراکسیون مستقلین مجلس با بیان اینکه سیف هفته آینده میهمان فراکسیون مستقلین است، گفت: برای انتخاب هیات رئیسه مجلس بهتر است سه فراکسیون سیاسی مجلس لیستی واحد داشته باشند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۱۴:۲۳    
معاون اول رییس جمهوری تاکید کرد: اقدامات موثر و قابل توجهی از سوی کارگروه تشکیل شده در بانک مرکزی برای شناسایی تامین نیازهای واقعی مردم انجام شده و هیچ نگرانی از این بابت وجود ندارد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۱۴:۱۵    
فرمانده نیروی انتظامی بر ضرورت ارائه مهارت های سبک زندگی اسلامی - ایرانی به سربازان جوان کشور تاکید کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۱۴:۱۲    
سفیر اسبق ایران در مکزیک و استرالیا گفت: مقام معظم رهبری از غیرقابل قبول بودن آمریکا در سخنان خود پرده برداشته بودند و این اقدام اخیر آمریکا گواه این موضوع است ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۱۴:۰۹    
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در واکنش به اقدام نابخردانه ترامپ، طرح الزام دولت برای اجرای قانون اقدام متناسب و متقابل دولت جمهوری اسلامی ایران در اجرای برجام را با قید دو فوریت کلید زد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۱۴:۰۹    
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: گفت وگوی ایران با سایر اعضای حاضر در توافق هسته ای اقدامی خوب و نوعی اتمام حجت است، البته این گفت وگوها باید مهلت داشته باشد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۱۳:۵۸    
نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: برخی از مسوولان که از یادگاران دفاع مقدس و شاهد شهادت همسنگران خود نیز بوده اند، امروز تمام توجه خود را به بهتر شدن اوضاع مالی و زندگیشان معطوف کرده اند ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۱۳:۵۴    
رییس پلیس فتا ناجا با استقبال از حاکمیت و مدیریت ایرانی بر فضای مجازی در کشور گفت: پلیس فتا از فعالیت همه پیام رسان های داخلی دارای مجوز فعالیت حمایت می کند و این اطمینان را به کاربران می دهم که ...